Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/22/13 in all areas
-
racex, la urmatorul post scris cu Caps Lock, primesti suspend. sau cel putin o muie de la mine.10 points
-
6 points
-
5 points
-
@racex: Zile ca le zici bine fratioruuu!!!! Nu cred ca ai fi fost oricum un potential client, dar chiar si asa nu te-am jignit cu nimic. Tu esti un pusti care a citit mult pe 4tuning. Ce blow-off valve sa puna pe E46 320d? Cu modificari de genul asta o masina de genul asta ajunge un tomberon pe roti. Pica volanta si kit-ul de ambreiaj dupa chiptuning. De platit in jur de 2000 de lei la prima strigare. Stai ca nu mai sunt bani de cauciucuri. Le lasam cu sarmele pe afara ca e mai old school. Cum ai vrea sa fie tratat cineva care cumpara o masina de cateva mii de euro din care vrea sa scoata "potentialul maxim". Potentialul maxim il scoate daca-si ia pneuri noi, daca o pune la punct tehnic, chestii d-astea banale dar costisitoare. Decat sa bagi bani in chestii de genul asta, mai bine ii schimbi piesele uzate de pe partea de articulatie, cumperi niste discuri si placute noi macar pe fata, schimbi amortizoarele care probabil sunt curse deja. De tuning se poate vorbi cand ai o masina impecabila tehnic.5 points
-
Pe de alta parte, tu esti foarte util si aduci un plus de valoare acestei comunitati.5 points
-
5 points
-
aia care umbla cu proiectoarele aprinse(cand nu e ceata)sunt niste tartani infecti. iar aia care umbla noaptea prin oras cu pozitia si proiectoarele sunt regii tartanilor.5 points
-
combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist5 points
-
4 points
-
Fruntea lui poarta diverse semne de catarama, de la loviturile ce le aplica altora sub centura.4 points
-
4 points
-
1. Urla in punga ca sa scapi de frustrari. 2. Nu mai folosi Caps Lock degeaba. 3. Abtine-te de la sfaturile pe care le-ai citit pe alte site-uri. Orice modificare de putere, la o masina al carui istoric service nu il stii, produce in 99% din cazuri daune (asta daca folosesti puterea in plus, nu e doar de "am masina chip-uita, trag veveritele rase la mine"), care duc la inlocuirea multor piese (cele direct afectate de cresterea parametrilor motorului). Cat despre marketing, termina-ti studiile superioare intai si sterge-te bine la nas. ON: Pune intai masina la punct (tot ce tine de suspensie si articulatie, motor, turbina etc), asigura-te ca toate sunt ok, s-ar putea sa fii mai mulumit de o masina stock, pe care sa te poti baza decat pe una modificata, la care sa mesteresti tot timpul si sa nu te bucuri de ea.4 points
-
De banii pe care i-ai baga in ce zici tu acolo, mai bine du-te undeva intr-o excursie si gata. Banu bagat intr-o rapciuga de 14 ani fara valoare istorica = pierduti.4 points
-
Pa sistemu plua mea nu stie carte. Fascinant este cum, de fiecare data, sar la gat cu povestea "ce, nu stiam ca e forum da gramatica" Spusa asa, cu iz de tochitura ranceda, dar superioara. Cartea-i pentru prosti3 points
-
3 points
-
3 points
-
Ideea este ca nici tu nu ai inteles anumite lucruri..cum ar fi faptul ca in momentul in care postezi ceva pe un spatiu virtual e normal sa se mai faca si misto, glume..e normal..important e sa stii sa intelegi glumele, sa le accepti, iar daca te simti lezat de ceva, daca esti mai istet ignori, daca nu incepi si jignesti, iar apoi suporti consecintele. Indiferent de varsta, statut, etc, trebuie sa ne respectam, iar daca esti provocat incearca sa schimbi cursul conversatiei in ceva productiv, nu intr-un concurs de jignit, amenintat, etc. Nu vreau sa par vreun moralist, sau bun samaritean care da sfaturi, pentru ca nu sunt nici eu vreun sfant, dar mi-as dori ca atunci cand intru pe forum, sa vad o comunitate care se ajuta, fara jigniri gratuite sau amenintari.3 points
-
Decat sa va muiti mai bine va intalniti si beti o bere..aici ar trebui sa fie o comunitate de prieteni, nu un site de refulari grotesti, indiferent de slabiciunile fiecaruia..parerea mea3 points
-
Ice Cube, te-au investigat userii. Lamureste-ne. http://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/383389-e46-coupe-paket.html Chiar asa ghena e masina ? http://forum.4tuning.ro/641-piese-bmw-vanzare/385046-cumpar-unitate-vanos-motor-n42.html Pune VIN-ul3 points
-
@Similea Cica era o criza grava de alcool in padure, toate abc-urile aveau rafturile goale. Afla animalele ca urmeaza sa se primeasca un transport de votca la un magazin si incep sa se inghesuie in fata magazinului, la coada. Dupa cateva ore bune de stat la coada, mai mai ca ii vine randul si iepurelui cand, deodata, apare ursul si se baga in fata. Iepurele, crizat, incepe sa-l injure pe urs la care ursul se intoarce si intreaba: - Care PLM comenteaza acolo in spate? Ca-i rup capu`! Iepurele tace chitic. Ii vine randul, ia o caseta de votca, merge acasa, se tolaneste in fotoliu si-si pune picioarele sus, pe un taburet. Bea jumate de sticla, mai bea pana cand sticla e goala, o incepe si pe a doua si apoi, din senin, spune: - Eu, ma!! CE PLM?! ESTI SMECHER?!?!3 points
-
Io bag plua vecinilor mei in gura la toti cocalarii imputiti si inculti cu bemveu care: -nu cedeaza trecerea -calca, depasesc si intorc pe linia continua -merg cu proiectoarele aprinse -depasesc coloana -opresc pe interzis -poarta bermuzi albi si-s dati cu gel -se dau in exces cu aftershave3 points
-
Sa iti iei 318d nu este nicio rusine,insa un 645 pe gaz,cu volan pe dreapta si pe Bg e penibil.3 points
-
3 points
-
ce ai vazut tu pe gaz sunt aia rupti in c*r de foame dar au seria 6 daca nu imi permit o masina nu o cumpar mai ales cu volan pe partea gresita mai bine lasa asa3 points
-
3 points
-
Sa iti iei seria 6 cu volan pe dreapta,posibilitati 0 de inmatriculare in tara,unde mai pui ca nici nu l-ai luat si te gandesti la gaz.Serios,nu iti amortizezi instalatia de gaz,la 8cilindri e scumpa.Oricum seria 6 nu este pt tine.3 points
-
2 points
-
Daca ar circula conform cu locul unde este volanul nu asa avea nici eu nimic cu ei dar ei cred ca daca volanul e pe dreapta pot sa depaseasca prin dreapta (ca doar pe acolo vad...), le iau de acolo ca sunt MULT mai ieftine iar GPL pe un seria 6...serios...si mai inmatriculeaza-l si pe Bulgaria ca sa fie totul complet si nu uita de abtibildul: "manelele e viata mea"...2 points
-
Vulevu, pot intelege ca tu erai tipul de copil ce nu-l dorea nimeni afara. N-am nici o afacere cu garaje. Iar partea cu imi selectez clientela, am scris-o fix pentru tine, ca sa nu te mai bagi in seama, nu de alta, dar nu prea primesti raspunsurile la care te astepti. Vezi, cate fac eu pentru tine ? Ma menajez sa nu iesi tu prost.2 points
-
Nu vreau sa stiu ce faceai cu globul de cristal si madularul multora. Nu continua, ca nu avem rubrica pentru asa ceva.2 points
-
Esti cu lacrimi in ochi cand spui asta presupun. L.E: Vad ca esti fabricatie '91. Tipic. "Baeatu vrea sai rupa fashu varule...... a luat Beamve ca shtie k caii bavarezi e cei mai turbati si cu cel mai mare pontential in tuning shi cip. Haterii sa se aptina!"2 points
-
As vrea sa reusesc sa decupez destul de fin trim-ul incat sa pot insera rama de E60. http://image.motortrend.com/f/9955508/112_0807_34z+2009_BMW_335d_wagon+idrive_controller.jpg Rama de E92 (care se foloseste cand nu se schimba trim-ul) parca nu prea-mi place... http://img191.imageshack.us/img191/7987/8s14.jpg2 points
-
2 points
-
am luat 318d in necunostinta de cauza dar macar imi permit sa platesc taxele in romania nu ca altii sa umblu cu numere bulgaresti si pe gaz lasa ca va scot astia din circulatie2 points
-
Pai daca-ti iei o masina de lux, asuma-ti chestia asta. Daca vrei costuri mici, ia-ti o masina ieftina cu motor mic. Chestia asta cu GPL pe o masina de lux inseamna sa vrei sa fii cu **** in *** si cu sufletul in rai. Daca pentru a avea un 645i trebuie sa faci compromisul de a-l cumpara din Anglia ca sa fie mai ieftin, iar apoi trebuie sa-i mai pui si GPL pentru 200 km mersi lunar, cel mai probabil nu-ti permiti masina.2 points
-
ce??? cum draq sa pui un 6 pe gaz? oameni buni, de ce nu iti cumperi M6? ca sa il treci pe gaz; si decat 645i mai bine 650i; da-o dracului, doar gazul tot gaz e; si cand se vor uza cauciucurile pe 18/19 ce vei face? cu randul de roti de iarna ce faci? sau mergi pe fata cu roti de vara si pe spate cu roti de iarna? totusi, eu stii ce te sfatuiesc, cumpara-ti un 911 turbo si pune-l pe gaz, da mai bine cand il parchezi in fata la "Mall" decat un amarat de 6-ar!2 points
-
pai o inmatriculeaza la bulgari oricum subscriu seria 6 nu e pentru tine. gume sh la 330cp nu e prea ok2 points
-
Din motive financiare trebuie sa o pun 2 saptamani la vanzare. Dupa cum spune si titlul motorul este de 2.800cmc cutie automata din noiembrie 1996 Imbunatatiri aduse la exterior: M packet exterior(bara fata-spate+ difuzor M5 cu capac detasabil pentru carlig detasabil Westfalia) Faruri si stopuri de facelift + pleoape + folie transparenta pe ele Folie llumar pe geamuri Oglinzi M5 rabatabile electric si reglaj electric Eleron portbagaj si luneta, suspensie reglabila Raceland Jante Bmw Style 128 8.5J cu 9J cu cauciucuri noi Bridgestone 245 35 ZR19 fata si spate 275 30ZR19 + distantiere 20mm la fiecare roata La interior: Volan M5 de facelift, telefon, scaune cu reglaj electric + incalzire Lumini in manere usi de pe seria 7 E38+ lumini picioare Trapa sticla, plafon negru, consola de facelift cu butoane de incalziri scaune si ventilate, dsc si pdc, etc. Pret 7.000euro sau 5.700euro cu jante pe 17 inch la alegere style 81 sau style 66 - 8 cu 9J. Se ofera fiscal si se poate inmatricula fara taxa. Detalii doar pm sau la tel: 0746.920.0951 point
-
Ce vrei bre de la mine? Voi chiar nu sesizati problema din spatele aparentei internautice? Astia is pe strazi. Unde suntem si noi, copchii si parintii nostri. Sa va mai aud ma, cu "vai ce-a ajuns forumu asta, nimic nu mai poti afla, numai bascalie". Pai sunteti mai rai ca ei ma, cand ganditi asa. Pasivilor :sorcerer:1 point
-
Esti sigur ca e corect formulata a doua afirmatie Pole ? Alaturata de primesti ?1 point
-
Prin acea sudura rola respectiva nu mai este centrata.Ea va deveni o sursa importanta de vibratii,mai ales la turati inalte.Nu recomand,ai BMW,trebuieste sa ai si banii pentru intretinere,asa ca metodele "tiganesti"de intretinere nu prea se potrivesc.1 point
-
Nu mai sta asa si schimb-o urgent! Recomand Corteco, ei o produc pe cea OEM.1 point
-
Daca masina ar avea km afisati, nu ar trebuie sa aiba probleme la motor... parerea mea...1 point
-
racex ai foarte mare dreptate, dar cam asa este peste tot, mai am un cont pe forumul de la reno si exact acelasi lucru, daca am cerut ceva sfaturi cu privire la modificarea unui renault laguna 3.0 v6, toti au sarit "ce nu iti ajung 200 hp?" si chestii de genul, iar daca ai un 1.6 la fel "ce vrei sa scoti dintr-un 1.6". Eu is satul de chestii de genul, daca am ceva probleme caut pe google, macar ala imi da raspunsuri. O zi buna sa aveti!1 point
-
E cel mai prost BMW pentru asemenea modificari. E46 320d nfl e o masina destul de slaba ca fiabilitate stock fiind. Nici nu vreau sa ma gandesc cate pica daca o si modifici ca putere. Daca si cauti un pret mai mic, premisele pentru un dezastru sunt la locul lor.1 point
-
Nu o sa iti vina sa crezi, de la un fel de sticker, gasit in torpedou, dupa ce am cumparat masina pe care scria cu verde CODNAME 47 si inca ceva sub chestia asta dar nu mai tin minte. Si alaturi de doi prieteni m-am gandit sa-i dam un nume acestui proiect si ne-am amintit din greseala de sticker-ul acesta si iata CODNAME 47 Redline racers, este o grupare de street racing din Bucuresti, afiliata garajului EXPERT TUNING ...1 point
-
1 point
-
Cand se face autentificarea, se trece in carte noul motor, nu stiu in ce conditii se face inscrierea pentru viitorul proprietar, dar trebuie sa fie un motiv bun pentru care sa nu fi inregistrat schimbarea la RAR. E o diferenta de aprox 21 mil pe an intre impozite pentru cele doua motoare.1 point
-
1 point
-
chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00