Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/16/14 in Posts
-
5 points
-
Si le vrei neaparat noi? Ma gandesc ca roata cricul si coarba le poti gasi sh mult mai ieftin...si eventual iei doar husa noua sa fie curata si frumoasa. Din experienta iti spun ca e frustrant rau sa mergi mereu cu roata in portbagaj. Eu acum cred ca mai degraba as merge la risc...cu bani pusi deoparte pt o platforma sau ceva daca e cazul vreodata.4 points
-
Robert, s-a intamplat prin iarna sa vad o postare pe farcebook cu un link catre site-ul tau. Despre mine s-a folosit exprimarea "fostul proprietar...", m-am simtit inclus automat. Vad ca au mai fost curatate comentariile malitioase, te asigur ca nu era singurul de pe site. Cat, despre "am un baiat" nu este o scuza si eu nu am nici o vina ca ala scrie tampenii si mai e si rau intentionat pe deasupra. Raspunderea e a ta. A fost o informatie falsa, il facea de c_cat pe fostul proprietar si ridica in slavi bimmer-service. Marketing. O seara buna.4 points
-
Ti-am spus la momentul respectiv de ulei, pe care l-ai si schimbat si de capacel pentru care ai dat din umeri ca nu stii nimic de el. Nu vroiam altul in schimb, ca-mi dau si eu seama de ce cartier e acolo si ca pot disparea lucruri, dar nici de replica "asa era" nu aveam nevoie. Si nu m-am referit la zgarietura de la spoiler, ca aia am inteles-o, se poate intampla oricui. Cand muncesti mai si gresesti. Zgarieturile si infundaturile de care zic sunt in spatele masinii si pe laterala unde nu s-a lucrat. Ori a lovit-o cel care s-a plimbat cu ea in acele zile, ori altul care a parcat langa. Capatul de bara l-am verificat la cateva zile cand am ajuns in service. Bataia a avut-o de cand am plecat de la tine. Si sa te sun sa-ti spun ce? Ce as fi rezolvat? In primul rand am vazut ca p-aici nu recunoaste nimeni nimic, e intotdeauna vina clientului. Indreptai si revopseai toata masina? Inlocuiai capatul de bara a doua oara? Si pe forum nu am mai apucat sa zic nimic, ca au iesit discutiile si nu am mai avut cum. Plus ca m-am resemnat, pentru ca greseala initiala a fost a mea, ca nu m-am dus la service vrand sa scap mai ieftin. Masura care am luat-o a fost sa gasesc un service ca lumea si sa nu mai recomand Bimmer Service cum o faceam inainte. Supararea mea este mai mult dezamagire decat paguba in sine, daca ma intelegi. Ce banuiesc eu ca ar fi reala problema din ce-am obeservat personal si din discutiile avute in timp pe forum: daca faci tu masina treaba merge bine, dar baietii aia ai tai n-au nicio apasare. Si problema pana la urma nu ar fi defectele sau lipsa de profesionalism, ci pulile in cur luate de la nevasta-mea ca am dus-o la tine Si m-a mai deranjat si faptul ca mi-ai zis ca nu ma primesti cu E36 ca nu ai autorizatie sa repari asa ceva, nefiind adevarat, dupa cum a fost dezvaluit tot aici pe forum. Sunt constient ca e o rabla si nu vrei sa te complici, mai ales ca nu exista soft sa te ghideze in reparatie (dar exista manual), dar as fi preferat adevarul ca nu sunt absurd. E dreptul tau sa-ti alegi clientii. P.S. Ca fapt divers, la ES numai cu ochii mei am vazut 3 masini venite cu nevoi de reparatii dupa interventii la tine. Si mai sunt si altele. Curand o sa facem un club.3 points
-
Si la asta se rezuma totul. Da, uneori iesi pe pierdere la anumite lucrari ca pe termen lung sa iesi pe plus si sa iti extinzi afacerea. Cea mai buna reclama e recomandarea verbala a unui client satisfacut, care aduce si alti clienti. Insa unul nesatisfacut, isi ia si prietenii cu el cand nu mai continua colaborarea.3 points
-
Din ce vad eu aici, arata f ok. Trebuie oameni ca lumea, ca omul sfinteste locul. Succes.3 points
-
Cum ziceam, restul tine de noroc. Normal ca mai pica bratele la ce drumuri avem, dar daca pui brate de calitate, gen Lemforder, nu mai ai treaba cativa ani. Fulia e consumabil doar nu poate tine o vesnicie, piesa cu tepi (da e printre singurele chestii care se strica la ventilator dar nu e o avere sa pui una noua), etc. Arata-mi tu masini cu 200k km+ in care sa nu fie nevoie, o data cu trecerea timpului, sa bagi bani in ele. Evident, daca e una f intretinuta mult si bine poate sa nu necesite nici un ban, pe de alta parte poate sa fie o gaura fara fund si astfel revenim de unde am plecat: cum a fost ingrijita.3 points
-
Sunt 100 000 000 de topicuri pe tema asta. Pune mana si cauta putin. Pe scurt: nFL-ul are probleme cu pompa de injectie iar FL cu turbo daca nu e intretinut si e recomandat sa scoti clapetele de pe admisie sa nu te trezesti cu ele in motor. In rest, in functie de noroc.3 points
-
Si ca sa vezi ca tin bine minte de cand ai fost cu masina si am si cateva poze. Cand sotia ta a pierdut controlul masini si a venit cu bara stabilizatoare supta cu tot cu o bucata din puntea fata de la "micul" accident, a sarit si capacelul de la roata de care zici tu ca era lipsa, uite mesajul tau la momentul respectiv : Cum sa insinuezi ca ti-am furat un capacel cand tu imi cereai sa iti caut unul? Unde era zgariata si indoita ca eu imi aduc aminte ca am predat masina sotiei tale care s-a invartit in jurul masini de cateva ori. Drept dovada poza de mai jos. Readuc discutiile astea din trecut ca poate iti mai amintesti adevarul, poate iti aduci aminte ca ai venit la mine dupa ce am reparat E60-ul la cateva saptamani sa cumperi piese pentru E36 si ne-ai adus suveniruri din Irak sau unde ai fost detasat. Este asa sau nu? Multumesc pentru raspunsul tau anticipat!2 points
-
salut robert, informtiile acestea la am de pe E-JOBS.fiind abonat la acest site am primit aceasta oferta(daca o mai am o sa incerc sa o postez).sa zicem ca este o greseala,dar colegul meu de munca a venit a doua zi si mi-a aratat aceesi oferta primita de el pe E_JOBS !!!! Mecanic auto Compania: Bimmer Service Vizualizati toate joburile acestei companii Urmareste compania | Expirat la: 01.06.2014 || Actualizat la: 30.04.2014 | Compania: Bimmer Service Departament: Auto / EchipamenteService / Reparatii Industrie: Masini / Auto Orasul: Bucuresti Tip Job: Full time Posturi disponibile: 1 Status: Inactiv Nivel cariera: Mid-Level/Peste 3 Ani Exp Limbi Straine: nespecificate Oferta: 200 - 300 EUR / luna Permis conducere: nespecificat Data introducerii: 30.04.2014 Data limita: 31.05.2014 CANDIDATUL IDEAL: -experienta de lucru intr-o reprezentanta BMW -punctual, rezistent la stress si munca in conditii de stress -cunostinte de electrica si electronica a marcii BMW si MINI COOPER -obligatorie experienta de lucru ca mecanic auto de minim 3 ani -serios, spirit de echipa, disponibilitate program prelungit2 points
-
2 points
-
Eu nu am plecat niciodata nemultumit de la bimmer service. Si intreetin masina la ei de ani buni.2 points
-
Si unde e problema? Cata vreme oamenii aia fac treaba ca lumea, ce ma intereseaza pe mine ce taxe plateste service-ul si cui?2 points
-
Adi, ce sa rezolv? Nu fac politie si nici nu ma afecteaza. Am renuntat si gata.2 points
-
Si eu recunosc si partile mai putin reusite ale Bmw-urilor,chiar am fost criticat aici pe forum,dar parca tu dai prea rau cu pietre. Ce legatura are ca tu compari M3 cabrio dotat cu un porsche coupe in echiparea de baza ? Si cu Carrera Cabrio daca iti pui mintea o faci imediat si fara efort sa coste peste 140k euro,optiunile sunt mai scumpe decat la BMW. Si nu inteleg de ce trebuie sa compari M4 cu Carrera S,Porsche-ul este mai scump cu aprox 45% iar in linie dreapta nu este la fel de rapid si cred ca nici la fel de practic,fiecare se adreseaza unui altfel de public. In fond nici cu M4 nu te faci de ras,pe circuit cat si la testul de slalom bate Carrera GTS modelul anterior (1.12.80 vs 1.12.90 / 70.8km/h vs 69.7km/h) si multe alte masini mai cu pretentii,mai ales la slalom (R8 5.2,GT-R,SLS AMG,fumeaza Rs5-ul,Ferrari California)2 points
-
sa fie intr-un ceas bun , nu am facut o pana de cand am masina , am un kit pana dedicat in caz de urgente , compresor si butelca cu lichid , ala il iau doar la drum lung . Am la indemana si un spray care umfla pana la 18 inch si aia e . Eu nu m-as complica cu roata .2 points
-
sursa: http://www.generali.ro/files/materiale_septembrie_2011/Auto/Casco/Conditii_Casco.pdf " Excluderi ... i) daunele provocate autovehiculului ca urmare a utilizãrii unor anvelope cu alte dimensiuni ori caracteristici decât cele prevãzute În certificatul de Înmatriculare ori care prezintã tãieturi sau rupturi ale cordului ori sunt uzate peste limita admisã"2 points
-
Discutia asta cu Porsche vs modelele M de la BMW e putin aiurea. BMW-urile M sunt masini sport derivate din masini de serie (mai putin M1), cu performante respectabile dar si cu limitarile de rigoare. Acelasi lucru este valabil si pentru Mercedes AMG (mai putin SLS,SLR), Audi Sx/RSx (mai putin R8). Porsche-urile sunt concepute din start pentru a fi masini sport, in gama lor variind doar gradul de apropiere fata de o masina de competitie pe circuit (911/Turbo/GT/RS), bineinteles, cu preturi pe masura performantelor.2 points
-
Plus ca la fel cum iti fuge cu alea pe 17 o sa iti fuga si cu alea de 15, atata timp cat latimea e tot 225.Vor fi putin mai confortabila ca vor absorbi mai multe socuri, avand talonul mai mare.2 points
-
Florin? Salam L.E. ce de nemultumiri ies la iveala acum ... ma intreb de ce nu au aparut atunci cand avea thread-uri pe aici , nu ca ii tin partea , doar ma intreb1 point
-
1 point
-
1 point
-
Singurul avantaj la jantele pe 15" este confortul si consumul putin mai mic. Nu au cum sa stea mai bine decat cele pe 17". Daca aveai anvelope bune si pe acestea sigur imi dadeai dreptate.1 point
-
1 point
-
zici tu bine pe acolo,dar care ar fi diferenta de pret intre ele?una peste alta in Romania nu prea ai cum sa sesizezi diferenta de performanta intre ele.1 point
-
1 point
-
Patiti si voi ca baiatul asta:) Schimbati piese aiurea http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/piese-auto/faruri-stopuri-blocuri-optice/kit-ambreiaj-second-h-pt-bmw-13524408.html Oricum volanta + kit + placa presiune si tot ce tine de asta pentru 320d 136 si 118 cp motor m47 pret la fix va dau: 1790 RON marca LuK, nu e nebun cine cere, ci acela care da atat..4000 lei iei alt bmw de dincolo de pe care mai iei piesa cu gramada:))1 point
-
1 point
-
Daca era mama unuia dintre ei mai dadeau sentinĂâşa asta?Ti se face greata....1 point
-
Sa o mai si violeze pe saraca femeie(ca sa dam in absurd) si atunci nu mai era loc de nimic... Asa ceva este mult peste limitele omenirii si a tot ce inseamna integritatea ei...mai mult ca sigur se va ajunge(sper)la recurs si respectivul daca mai traieste, sa primeasca pedeapsa maxima.Massmedia isi va face treaba, putina publicitate si va aparea un nou scandal, de data asta, unul cat se poate de meritat si serios, nu "mondenismele" de toata ziua. Edit:@ryoraul, apel, pardon.1 point
-
Sigur nu e o gluma?!?...nu se poate asa ceva intr-o tara care se vrea civilizata ! Dumnezeule !1 point
-
+1 pentru baietii de la Efficient Sevice,am fost la ei pentru o verificare la turbina,cu toate ca m-au asteptat dupa program,nu am platit nimic pe verificare,foarte ok baietii,recomand cu incredere,e mult peste bimmer service1 point
-
Baieti,sa fim seriosi nu exista service care sa nu dea rateuri.ideea e ca asta sa se intample cat mai rar si cand se intampla, clientul sa iasa cat mai multumit din service depinde mult si cum se comporta si in momentul in care greseste ceva.1 point
-
Bujiile se pot verifica la rezistenta daca sunt arse, decat scoti fisa si vezi cu multimetru daca e arsa sau nu ,singura faza ca se poate sa-ti dea bine pe multimetru si sa fie rupta bujia in mijloc (cazuri rare) si sa nu se incalzeasca la varf.1 point
-
1 point
-
Iesi pe autostrada, pandesti vreun 330d, 335d, te pui langa el, ii faci semn si ii dai in gura ))1 point
-
Stabilitatea este mai buna cu 225 R17 pentru ca pe 17 vei avea talonul mai mic decat la o anvelopa 225 R16 (care nu e omologata, dar o poti pune). Cat despre suprafata de contact, ea este data strict de latimea anvelopei. La 225 vei avea 22,5cm indiferent ca este o anvelopa pe 15, 16 sau 17. Cand creste janta in inchi scade talonul. Referitor la latimea jantei, adica J-ul, el nu influenteaza suprafata de contact cu asfaltul. Un J diferit de latimea anvelopei va determina un profil de trapez. Adica un J=9 cu anvelope 225 sau J=9,5 (chiar 10) cu anvelope 245 vor arata foarte ciudat. Janta va fi chiar mai lata, mai iesita in exterior decat anvelopa. Dar suprafata de contact a anvelopei nu se lateste cand creste J-ul. CALCULATOARE DIMENSIUNI ANVELOPE: 1. http://www.rensit.ro/calculator-dimensiune-jante-si-anvelope.html 2. http://www.anvelopeweb.ro/help/dimensiuni Introduceti o dimensiune care stiti sigur ca este omologata pt modelul vostru (eventual cea din CIV) si apoi puteti calcula ce anvelope puteti pune. Dupa cum vezi Darius latimea este acel 205, 225 in cm. Iar balonul este exprimat in cm si este calculat din latime. (ex 225/50 va fi 50% din 22,5cm, adica 11,25cm) CALCULATOR DIMENSIUNE JANTA: http://www.pro-line.ro/calculator-latime-janta-anvelopa.php Deci si J-ul se calculeaza si trebuie sa fie in anumite limite. Sper sa fie utile linkurile si sa spele rusinea cu postarea mea cu dimensiunile gresite (uitate din cauza batranetii) @alex230ro Dap, pe 16 poti avea si 225/50. Eu am scris doar ce aveam in carte. Tocmai asta era ideea cu linkurile pe care le-am postat. Pornind de la dimensiunile din carte poti pune orice alt echivalent.1 point
-
316i/iA (N40B16), 316i/iA (N42B18), 316i/iA (N45B16), 316i/iA (N46B18), 318d/dA (M47D20TĂ) Summer: 195/65 R 15 91H 6½J x 15 H2 6½J x 15 H2 42 205/60 R 15 91H 6½J x 15 H2 6½J x 15 H2 42 - 7J x 15 H2 47 205/55 R 16 91H 225/50 R 16 92W 1) 225/50 ZR 16 1) - 7J x 16 H2 46 7J x 16 H2 7J x 16 H2 / EH2 47 205/50 R 17 93W XL *) 7J x 17 H2 7J x 17 H2 / EH2 47 http://www.sycamoreservice.co.uk/2004_e46_saloon_wheel_tyres.htm Asta ca sa nu va mai contraziceti1 point
-
1 point
-
Alt corp egr = alta admisie. Nu merita. Se gasesc de cumparat piese ca in link-ul pus de mine mai sus. Piulite incastrate.1 point
-
1 point
-
nu e neobisnuita, dar stabilitate nu ai, nici macar apropiata de 225 45 17, e prea inalt talonul...masina o sa se balanseze din anvelope, nu o sa fie rigida ca la r171 point
-
320i presupun, am impresia ca aceiasi masina care era lavanzare si acum 6 luni...daca are interior sport crem, asta fiind singura optiune, AC manual? 0-160 in 10 secunde:)))))))) poate 0-100 in 10 secunde1 point
-
1 point
-
Eu vad doar 1 varianta in care iti iei E46 in loc de E90 ( considerand ca ai de ales intre aceleasi motorizari ) : Nu ai bani suficienti de E90 dotat si nu iti plac masinile "chele". Deci preferi o masina mai veche dar mai dotata. Mai sunt si iubitori de masini vechi, cu timeless design, dar sunt prea putini ca sa ne apucam sa dezbatem subiectul.1 point
-
Cu scuzele de rigoare, sper sa nu fie considerat up, dar am fost nevoit sa redimensionez pozele caci nu se incarcasera:1 point
-
Dupa ce am pus bara si am reusit sa o scot din parcare am tras niste poze asa mai "de sezon".Cu ocazia asta am ramas si inzapezit de 2 ori,dar lopata a facut minuni din nou http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/zl4e.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/547/lte3.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/15/yd2d.jpg1 point
-
Felicitari pentru cum se aude si pentru ca este lucrata ingrijit! Cam multe tevi insa pentru 2.0d...1 point
-
1 point
-
E 1 RON bucata la aproape toate magazinele de piese auto. Codul lor e 51411973500.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00