Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/26/14 in all areas

  1. In primul rand, nu stiu daca topicul va fi admis, imi cer scuze anticipat iar topicul se poate sterge daca adminii vor considera ca se deschide un topic plin de reclame. Nu stiu cati dintre voi v-ati pus problema, dar in marea majoritate a spalatoriilor auto, "baietii in slapi" folosesc pentru prespalare lesie de soda caustica (reziduu de la fabricarea sapunului). Solutia este extrem de coroziva chiar si in concentratii mici (2-3%), asa ca nu va mirati ca tot ce este cromat ramane patat dupa spalare. Lesia ataca in timp si vopseaua, garniturile de etansare, cauciucurile, discurile si placute de franare ... cam tot ce este atins de lesie (contine soda caustica nereactionata) este corodat. Si acum intrebarea: stiti spalatorii in Bucuresti care sigur nu folosesc astfel de solutii corozive? Banuiesc ca spalatoriile de la benzinariile firmelor mari (OMV, Petrom, Mol etc) nu folosesc lesie, dar nu as baga mana in foc.
    1 point
  2. Toata lumea isi doreste asta Daniel dar nu o sa se intampla din pacate...sau poate esti tu mai norocos
    1 point
  3. Mai fa urmatoarea smecherie: deconecteaza bornele de la baterie si leaga-le intre ele cu o sarma de cupru (sa zicem, poate fi orice atat timp cat e conductor electric) timp de 30 min. Asta va asigura resetarea tuturor modulelor, sa vedem daca dupa ce le reconectezi se rezolva ceva. PS: Deconecteaza-le in ordinea minus primul, plus al doilea. Le pui la loc in ordine inversa (+ / -) PPS: Auzi, inchiderea centralizata iti merge ? Geamurile le poti lasa jos ? Stergatoarele iti merg ? PPPS: Foarte important - inchide masina, lasa portbagajul deschis ca sa ai acces la baterie si abia dupa 15 min de la inchiderea masinii deconecteaza bornele. Nu mai deschide usile si nu mai fac nicio interventie asupra masinii in intervalul asta.
    1 point
  4. Sunshine... P.S: pozele sunt facute cu telefonul. http://s23.postimg.org/4dni19p9n/image.jpg [/url] http://s23.postimg.org/hbfdav86j/image.jpg http://s7.postimg.org/c6zknqkgr/image.jpg http://s27.postimg.org/ne1vpp0nn/image.jpg image host
    1 point
  5. Salutare, O parere generala,merita cumparat un BMW F10 520D,din 2011,32.000 km reali,alb,automat,padele,suspensie adaptiva,camera spate,camera faza lunga,lumini ambientale,piele,bi-xenon etc,suma de 25.000 euro? Masina e din Romania,proprietarul se cunoaste,masina fara evenimente
    1 point
  6. Mai frumos ar fi cu un 911 turbo
    1 point
  7. Mai bine ne spunea-i despre cati km are, in loc sa ne spui de spalator de faruri
    1 point
  8. Nu iti pot recomanda o spalatorie anume insa iti pot spune cum procedez eu si cativa amici, tinand cont ca am jantele polisate si ornamentele care original sunt din aluminiu cromat le am tot polisate. In primul rand, spalarea se poate face la orice spalatorie ( self wash sau cu "baieti in slapi"), doar ca nu folosesc de la ei decat apa sub presiune. Dai "un jet" foarte bine inainte ca sa dai jos tot nisipul/pamantul/praful etc de pe masina. Apoi cu un sampon auto cu PH neutru ( http://www.colindetailing.ro/sampon-auto-sonax-cu-ph-netru-aroma-red-summer-p-681.html ) pus intr-un vermorel ( http://www.ambient.ro/GasestilaAmbient/tabid/177/CategoryID/1/List/0/catpageindex/8/Level/1/ProductID/289/Default.aspx?SortField=ProductName%2CProductName )in proportie de 1/5 cu apa dai pe masina si o iei cu un burete sau manusa de microfibra la curatat. Cu un alt burete cureti jantele, acesta se murdareste mai tare si este bine sa nu fie acelasi cu cel de caroserie. Apoi se clateste si se sterge cu prosop/prosoape de microfibra ( personal la stergere folosesc 2 mici ( gen 30x30 cm ) si unul mare ( 60x90 cm ). Foarte importanta este si starea lacului, la mine intotdeauna are un strat de protectie ( sealant/ceara ) si am grija sa fie spalata corect de fiecare data; daca ajunge sa fie contaminat iti va fi greu sa o cureti asa cum trebuie la spalatorie, trebuie curatat bine lacul, eventual o polisare si apoi aplicata o protectie. Aceasta este masina in cauza, este vopsita de 2 ani si s-a mentinut ca in prima zi ( sta in garaj doar de aproape un an, pana atunci s-a circulat zilnic cu ea, inclusiv iarna ).
    1 point
  9. Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!
    1 point
  10. Astazi am desfacut si eu basculele pentru a verifica de unde vine un sunet ciudat si am constatat dupa 2 ani ca toti pivotii sunt in stare ff buna, mai puțin unul care avea burduful puțin rupt, de cand am schimbat capetele de bara si nu a supravietuit iernii! In rest toti pivotii stateau perfect si fara urma de uzura! Basculele le-am facut la Doru acum 2 ani, ce-i drept cu emoții pentru prima data, dar s-a dovedit ca totul este foarte ok! Așa ca malasorte, cand ne poti da niște indrumari pertinente traite chiar de tine si nu din auzite, eu unul sunt dispus sa le ascult, cu toate ca dupa tot ce ai scris pe aici, nu mĂŁ faci sa cred decat ca esti carcotas! Btw, nu sunt genul sa mĂŁ zgarcesc cand e vb de masina, deci nu intru in categoria "las' ca merge si așa"...rectificarea basculelor nu se face de ieri de azi!!! P.S. (Am suspensie reglabila si jante pe 17, iar suspensia este "pietroi")
    1 point
  11. In primul rand vreau sa il salut pe Doru si sa ii spun ca face o treaba grozava cu acesti pivoti Meyle montati pe brate. Eu am pe masina de aproape un an montati si pot sa va spun ca sunt cele mai bune brate avute pana acum. Doru tine-o tot asa!
    1 point
  12. Daca te ajuta cu ceva sa stii c-am avut si eu probleme acum 4 ani cu pompa de injectie ce fusese dereglata si nici un service inclusiv reprezentanta n-au stiut cum s-o regleze bine chiar daca aveau uneltele si aparatura necesara. Singurul care a reusit sa mi-o faca ca din fabrica a fost userul "dereglatu" de aici de pe forum. Ti-l recomand fara nicio retinere daca mai e prin tara. Omul chiar repara partea electronica la astfel de pompe. Bafta.
    0 points
  13. Inainte de a-ti da cu parerea despre chestii pe care nu le cunosti invata sa scrii corect romaneste.
    -1 points
  14. e60 la 5000e nu ai vazut tu ca nu cauti asa ceva , dar te anunt ca am cumparat pana acum 3 e60 in jurul sumei de 5000e! , sa-ti arat 540 manual , pai ce facem o luam pe aratate !? masinile sunt rare sunt pe cale de disparitie si nu se incadreaza nici la masina clasica nici la masina noua ! deci pret mare nu are de unde sa aiba , daca vrei un e39 veritabil vino cu 6000e si iti ei M5 ...
    -1 points
  15. http://youtu.be/Q-VVodYY0fg?list=UUfSvYD54tuq-lq67ErD_GbA
    -1 points
  16. parerea mea ca nu se potriveste deloc. cel care il ai (cel de M daca am vazut bine) arata foarte bine, eu nu l-as schimba. joystik-ul asta, tinand cont ca e inscriptionat cu P-R-N-D, nu mi se pare potrivit deloc, chiar ar arata groaznic. )
    -1 points
  17. Consumul de motorina mi se pare ok. Furtunasele de vacuum iti recomand sa le schimbi complet. Cauta furtunase cu interior de 3.5mm. Curata galeria de admisie, Egr-ul , pune garnituri noi la admisie si iti recomand sa elimini si clapetele pt ca risti sa se rupa si sa fie aspirate in motor. Legat de scurgerile de ulei, verifica sa nu ai vreun furtun fisurat si schimba garnitura de la turbo plus cea de la furtunul care merge de la turbo in intercooler. Ps: ulei se pune 0w40 (cel mai bun) sau 5w30.
    -1 points
  18. Vand set faruri faruri xenon e46 NFL(sedan-touring) cu retrofit fx-r si angeleyes smd white. Instalatia xenon este cea oem. Pret 1500 lei.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.