Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/14/14 in Posts
-
7 points
-
2 points
-
Din ce am auzit si citit suspensia adaptiva este foarte buna atat pentru confort cat si pentru mers sportiv. Acuma cat de fiabila este nu stiu ce sa zic, orice suspensie trebuie schimbatĂŁ la un moment dat, depinde la ce km iei mașina. Eu am suspensia standard pe mașina si e destul de confortabila, tinand cont de masa mașinii e normal sa fie mai saltareata dar pe majoritatea drumurilor din romania aleg oricând un plus de confort in detrimentul unei suspensii foarte hard.2 points
-
Imi pare rau, dar eu nu am boi acasa. Poate ai tu, sa-i stapanesti sanatos. Daca nu ai chef sa raspunzi on topic, poti sa te duci pe alt topic. Am cerut pareri pentru ca vreau sa imi cumpar unul ( 318i 2.0L), ai vreo problema cu asta ? Nu ti-am cerut tie bani ca sa mi-l cumpar. LE : Am zis ca trec de la Polo '97, nu ca vreau sa trec la aceasta masina, eu abia astept sa scap de ea, dar nu se iveste nici un cumparator.2 points
-
Nu sunt rare deloc, sunt scaune normale din piele crem, nici macar sport nu sunt.2 points
-
Salutări tuturor și bine v-am găsit! Cred ca ar fi politicos sa încep prin a mă prezenta. Eu sunt Andrei, am 23 de ani, locuiesc în București (vara, acasă la Pitești), proaspăt absolvent al Univ. Politehnica din București și de asemenea proaspăt posesor al mașinii pe care urmează să v-o prezint. Povestea ar fi cam așa... În 2010, după ce am fost admis la facultate, mi-am vândut Matiz-ul (prima mașină) și cu sponsorizări de la părinți și bunici mi-am cumpărat un Golf 5, care mi-a fost tare drag și în care am investit banii de buzunar și bursa :frantics: , timp și sentimente, să o fac așa cum îmi doream (sunt convins că majoritatea știți despre ce vorbesc: reglabile, stretch, ”mai dă-i un Autosol la buză” etc.). Să zicem că o perioadă am fost pe principiul ”form > function”. De pe la sfârșitul anului 3, am început (zic eu) să mă maturizez dpdv al lucrurilor pe care le voiam de la o mașină și am început să pun bănuți de-o parte, planificând o schimbare după absolvire, ceea ce s-a și întâmplat. După ce am terminat cu brio toată povestea cu examenul de licență (mai precis vara aceasta), am început să mă axez pe treaba cu schimbarea mașinii. Era momentul cel mai bun, părinții și bunicii fiind mândrii de noul inginer din familie, am simțit ca pot sa mai obțin o sponsorizare. Am vandut Golful, spre surprinderea mea de pe o zi pe alta, am pus lucrurile pe hartie și a rezultat un buget de 8350 EUR pentru a imi lua altceva. Atunci a inceput nebunia. Prospectări de piață, excel-uri, documentare etc. Pot să spun ca mereu m-au fascinat bavarezele, dar nu stiu de ce, le vedeam ca pe un fruct interzis, însă după ce am analizat ce aș putea sa cumpăr cu bugetul menționat mai sus, am ajuns la concluzia că cea mai bună varianta ar fi un E90. Și dă-i și caută... Toți cei care ați trecut prin asta știți că achiziționarea unei mașini second-hand, în special din RO, este un drum lung și anevoios, însă pe tărâmul BMW parcă este mai greu decât în cazul altor mărci cu care am avut experiențe în familie. De-a lungul celor aprox. 20 de vizionări pe care le-am făcut, am dat peste tot felul de chestii, precum: samsari (inevitabil), cărți de service false, airbaguri inexistente, centuri pretensionate declanșate, lonjeroane strambe etc. După ce am restrâns lista la 5 mașini ”de cumpărat”, m-am așezat cu tata la masă și am început să sunăm să le facem oferte. Mărturisesc că la început, mașina de mai jos, nu era prima mea obțiune, însă cu proprietarul primei nu ne-am înțeles la bani. În speranța că nu v-am plictisit și că nu mă înjurați pentru postul prea lung, am să trec la partea interesanta și anume mașina. Este un 320d, fabricație 2007, cu 170.000 km in bord care da, sunt reali (am verificat istoricul la BMW). Mașina a intrat în țară în 2009, la ~40k km, prin Automobile Bavaria, iar fostul proprietar a luat-o de acolo printr-o firmă de leasing. După VIN, conform bmwarchive, mașina este echipată cu următoarele chestii: Model description 320d Market Europa Type VC31 E-Code E90 Chassis Limousine Steering links Doors 4 Engine M47D20O2 - 2,00l (120kW) Drive Heckantrieb Transmission manuell Body color Titansilber Metallic (354) Upholstery Stoff Fluid/anthrazit (ALAT) Production date 24.08.2007 Assembled in Leipzig Code Serienausstattung Standard Equipment S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S6UEA Diebstahlschutz Navigations-DVD Anti-theft protection for navigation DVD P7RSA Paket Comfort Package Comfort L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP S931A Winter- statt Sommerreifen ab Werk Winter instead of summer tires ex-fact. S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping Ce m-a făcut să o aleg pe asta? Proprietarul foarte serios, justificarea kilometrilor, anul de fabricatie etc. + TRAPA :heart: Ce nu-mi place? Lipsa farurilor cu xenon. Aveam in lista restransă și una cu xenon din fabrică, dar era din 2005 și avea km mai mulți. Am mers pe principiul că se poate face retrofit și că dacă o simt nevoia arzătoare de „xenoane„ și bugetul îmi va permite, se poate face ușor. Ce defecte are? Un buton rupt din panoul de comandă al geamurilor electrice și mânerul de la ușa pasagerului degradat (are textura unei gume de mestecat semi-uscate), trimurile negre de prin interior cojite pe ici pe colo (a fost condusă de o domnișoara - inele, creme etc.) și nu în ultimul rând jantele. Și că tot am pomenit de jante, aș avea deja și câteva planuri de viitor pentru ea: jante OE de 18" (imi plac foarte mult St. 162), folie (mi se pare foarte practică), marunțișuri din astea ca led-uri în interior și la număr, tips-uri duble etc. Bineînțeles ca mi-aș dori și pachetul M-Tech, xenon, scaune sport, dar e muuult prea devreme să mă gândesc la așa ceva. Cert este că schimbarea jantelor este impetuos necesară :sweat: , însă cred ca vor rămâne acestea până în primăvară, pentru că au anvelope rulate relativ puțin. Momentant trebuie sa o înmatriculez (va avea nr-le AG-22-TUR) și să îi rezolv cele două defecte din interior. Upgrade-urile sau retrofit-urile (sau cel puțin ritmul în care vor apărea) vor depinde de remunerație, căci urmează să intru în câmpul muncii. Era să uit: prețul de achiziție a fost 8600 EUR. Și acum, pentru că o imagine face cât 1000 de cuvinte (și am cam abuzat de cuvinte în postul ăsta), TA-DAAA:1 point
-
Las-o draqu de turbina ca doar nu din ea a iesit bucati cu flame.Eu as vrea sa stiu din ce a putut iesi bucatile alea ?Din catalizator sau filtru de particule ?De ce iese fum si de ce nu a aparut erori daca e de la particule?E clar ca s-a spart ceva, cand acceleram se auzea parca as fi avut balastru in tobe.1 point
-
Este diesel.Cum sa fie ceva obijnuit din moment ce am vazut ca scoate jar pe toba si acum imi afuma?Inainte nu scotea gram de fum .1 point
-
mda, nu spun nimic aia de la RAR si se gaseste un Garcea de asta destept... in fine no coment ca nu ajungi cu ei nicaieri, te pun pe drumuri degeaba, chiar daca in final ai castig de cauza, dar din cauza la un terchea berchea de asta stai pe la cozi... PS: desi poate poti obtine vreo foaie ceva de pe la BMW poate (cum ca asta e OPTIUNE), sau de la RAR, sa ii dai peste nas la inapoiat...1 point
-
1 point
-
Dar de ce te gandesti la turbina? Pica in anumite cazuri, nu e musai. Pica la aia care nu stiu sa mearga cu o masina diesel , ori de forja excesiva si in special la rece ori mers subturat si accelerari puternice la turatii mici.1 point
-
Merci mult. Acum este clara treaba. Pentru ca altii sa nu mai caute o groaza, expun concluzia mea (dupa ce am studiat si intrebat si la BMW) pentru asta: Volanul de e46 fizic se potriveste la e36 (vorbesc de modelul vizat de mine). Problema este la airbag, cel de e46 fiind dual stage (este informatie pe net despre ce inseamna). Pentru asta are cablul de conexiune diferit de cel de pe e36. Este clar ca se poate improviza si adapta, insa presupune taieturi si innadituri, ceea ce eu nu agreez. Volanul care este Plug&Play este asemanator, si airbagul are ref. 32341092762 iar inelul de conexiune are ref. 32341162111. Atasez o poza cu cel compatibil 100% si veti vedea diferenta fata de cel de e46.1 point
-
1 point
-
Eu cred ca in functie de inclinatia pantei trebuie ciupita un pic accelaratia, in nici nu caz nu are voie sa plece inapoi, in cel mai rau caz sa stea pe loc.1 point
-
Si eu iti recomand tot Lemforder,daca nu pune TRW,am avut vreo 3 ani pe e46 si nu am avut nici cea mai mica problema1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru cei care au deja cablu usb si nu vor sa-Si cumpere Elm 327 wifi sau Bluetooth cel mai bine va achizitionati un cablu usb otg compatibil pentru dispozitivul vostru (telefon sau tableta).1 point
-
observ ca tu esti prost...ti-ar trebui niste cursuri de public relation....pacat de tine baiete ca iti permiti sa jignesti potentialii clienti, te-am crezut om serios, dar m-am inselat, imi pare rau ca am ajutat la succesul afacerii tale. da-mi voie sa-ti spun ca, concurenta a adus progresul in lumea asta...numai un comerciant prost are impresia ca daca a ajuns sus numai poate cadea niciodata. pe mine m-ai pierdut definitiv....probabil si pe altii care citesc. halal atitudine....1 point
-
Mi se pare prea de tot rahatul pretul,prea mic...in aceeasi situatie sunt si eu,dar a mea e automata,si taxa e 1500..dupa ce ai bagat atatia bani in ea,eu nu as da o asa pe nimic...1 point
-
asa suntem noi romanii....ne suparam cand clientul are de unde alege.....1 point
-
Nu ti se pare pentru ca esti subiectiv. In realitate, cu masina in mers, impresia e ca ai jante de tabla, negre... Unii se chinuie sa scoata in evidenta ca au jante de aliaj iar altii vor sa ascunda aspectul asta, vopsindu-le in negru.1 point
-
te rog, sa pastrezi un ton civilizat in discutii. asa cum ti-am mai raspuns este vorba de corectitudinea afirmatiilor si nu despre ce ar face unul si altul si cat ar mai sta ca sa inmatriculeze masina.1 point
-
Eu chiar nu-i inteleg pe cei care recomanda Opel si Ford. Sunt niste mizerii de masini, pline de plastic, instabile la condus, nefiabile.1 point
-
1 point
-
30k sau mai mult pe an e valabil in afara nu la noi. Cati care au diesel in Romania fac 30k pe an?1 point
-
Daca tot se duc banii pe F10 530, de ce sa nu fie 535... In afara de ceva diferenta la mentenanta, ar mai exista ceva inconveniente? Plus-uri sunt destule....1 point
-
s-a vandut in 10 minute dupa ce am pus anuntul pe autovit, banuiesc ca pe urma a aparut la brasov1 point
-
Probabil au luat datele de la celalalt motor. Cauta aici http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/index.html . Apare cu 560Nm de la 1500rpm. Vad ca au scos si 518d 143cp Ma mir ca n-au scos si 516d )1 point
-
asi mai avea o intrebare legata de f10, cutia automata cu padele pe volan este alta decat cea automata fara padele?1 point
-
Mai gresesc astia pe mobile. Cel mai sigur ceri VIN si verifici.1 point
-
WTF se plateste pt ca cineva sa iti activeze U.S< style ??? Cat se cere pt asta? chiar nu pot sa cred.1 point
-
Am intrebat pur si simplu, daca ai vazut-o sau ti-ai dat seama din poze, fara rea intentie. Daca la mine te refereai, nu m-a deranjat de loc, dimpotriva, te felicit ca ai impartasit asta cu noi.0 points
-
Eu nu am avut bascula meyle,am avut basculele originale,si iti spun din ce am facut,practic,am scos cu o presa pivotul vechi si am introdus noul pivot meyle HD tot cu ajutorul presei.Bratul fiind din aluminiu permite pivotului (ce este din fier)sa-si faca loc in brat si sa se mufeze perfect.Pivotul HD are un "guler" ce nu permite pivotului sa fie smuls.In jos nu are cum sa iasa asa ca totul este foarte sigur.0 points
-
Reparatii din astea merg pentru ca traim in Romanica. Daca ati face asa ceva in Germania sa rectificati brate la masini ati avea un destin cam nefericit. Lasam la o parte ca e nesigur mai este si ilegal. Auzi el alezeaza pivotul dar nu ii ia din rezistenta. In primul rand pivotul este calit prin temperaturi inalte in cuptoare iar odata ce bagi freza sa il alezezi metalul se decaleste plus fiecare mm sapat in el ii ia din rezistenta.-1 points
-
Fara sa se supere nimeni, as vrea sa clarific un pic problema si sa inlaturam dramatismele de pe topicul asta. Schimbarea simeringurilor de supape fara a da jos chiulasa nu este in nici un caz o chestie d-asta fantasmagorica pe care doar cativa mecanici druizi o pot face. Nu ai nevoie de centura neagra, nu trebuie sa fii cel ales de zei. E o chestie atat de banala incat exista si pe vremea cand se comercializa Dacia 1300. Poza asta e dintr-un manual de intretinere pentru Dacia 1300: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/841/flx52.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/850/txxt.jpg E acelasi principiu neschimbat din anii '70 pana acum.-1 points
-
Pai de ce sa nu fie corecta? Nu inteleg de ce am primit minus la postul de mai sus. Ideea e foarte simpla si ramane valabila: nu trebuie sa fii vreun mecanic expert ca sa schimbi niste simeringuri la supape, cel putin nu la motoarele astea in 4 pistoane. La un N62 e intr-adevar mult mai greu si iti trebuie scule un pic mai complexe. Daca ai trusa aia de mai sus, schimbi simeringurile fara nici un fel de problema. Ma rog, trebuie sa fii atent si sa ai un simt tehnic, dar in rest nu e chiar atat de dificil.-1 points
-
-1 points
-
raspunsul tau este penibil !!! ti-ai facut cont pe acest forum pentru a-ti vinde masina. atat si nimic mai mult. nu uita scopul tau... vinde-ti masina si du-te de unde ai venit ! dar pentru asta trebuie sa fii corect ! ma repet ! vorbe, vorbe si iar vorbe !!! nimic concret ! eu am adus dovezi. tu, ce dovezi ai ca taxa este cat spui ??? pana una alta taxele si inmatricularea masinii se fac cu acte doveditoare ! ai carte rar care sa ateste ce co2 are masina ? daca vrei sa vinzi masina si esti corect, pui la dispozitie acte doveditoare. potentialii cumparatori trebuie sa stie exact ce au de facut si platit.-1 points
-
salut, cod de piesa te rog salut, ai intrebat deja jumate de forum,sigur se descurca careva mai bine, ii las pe ei ca is cam busy , sorry-1 points
-
nu fi prost, nu m-am suparat dar am f mult de lucru-1 points
-
-1 points
-
salut,da,dar nu ii am in stoc, dureaza vreo 5 zile, pret 3.5 lei/buc-1 points
-
salut, 436 lei oe sau 196 lei a.i.c. sau 250 lei behr. nu are rost sa iei oe, poti lua behr-1 points
-
eu m-am referit strict la tinuta de drum si comportamentul dinamic al masinii, si da, E46 la capitolul asta e peste G7. Sasiul lui E46 e foarte bun, directia e precisa iar suspensia e ceea ce trebuie dupa parerea mea, are un compromis ideal as spune eu. G7-le ala e un 1.6TDI, o suspensie cam barca si o subvirare in curbe tipica FWD. Daca Golful a costat cca 20k EUR de nou nu inseamna ca e mai bun ca E46 de 3k Eur la capitolul asta, a costat atat pentru ca e nou. Asta e parerea prietenului meu si sunt de acord cu el pentru ca le-am avut si eu pe amandoua, nu am avut G7 dar am avut GTI MK6, evident cel din urma e peste E46, dar diferenta intre un Golf de serie si GTI e enorma, alta putere, alta suspensie cu totul alta dinamica. Un Golf de serie are o dinamica mediocra sau chiar sub nivelul asta comparativ cu un E46 in mintile lui.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Depinde de cum a fost intretinuta masina. Cel mai bine e sa mergi cu masina la o verificare amanuntita inainte sa o cumperi, unde sa iti verifice km, suspensie, frane, eventual si sunetul de lant.-1 points
-
nu exista aftermarket, trebuie sa cauti sh eventual-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00