Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/22/14 in Posts
-
lumea in general pricepe ca o masina noua e mereu mai buna ca una de 10-15-20 ani pentru ca ei cauta fiabilitate, dar multi nu fac diferenta intre cum merge un E46, si aici nu ma refer la confort, ci pur si simplu la cum simti masina, cat de precisa e directia, ce iti transmite sasiul si trenul de rulare, pentru ca multi au avut 2-3 masini poate cu care au mers mai mult si poate nici de la acelea nu au priceput mare lucru pentru ca nu ii intereseaza, vor sa ajunga din A in B doar, asa ca discutia asta e fara sfarsit. Parerea mea e ca oricand un E46 intr-o stare tehnica cat mai apropiata de 100% ca cea din fabrica, are o tinuta mai buna de drum si o dinamica superioara unui G7. Hai sa ne uitam prin tarile care au circuite, sa vedem cate Golfuri vedem acolo si cate E30, E36 sau E46 vedem pregatite pentru circuit? Raspunsul e simplu iar motivul e acela ca masinile astea un sasiu foarte bun care le confera o dinamica net superioara multor masini si ca atare sunt o baza foarte buna de plecare pentru o masina entry level de curse/circuit.7 points
-
pentru ca am carte de service + istoric in format digital pana la 174.000 km , nu a schimbat nimeni bujiile , si reviziile au fost facute la 22-25.000 uneori chiar si 30.000 km la intervale de 14-16 luni , probabil mergea cand ii tipa in bord sa schimbe uleiul ( de acolo depunerile masive din admisie ) filtrul de particule este in regula , turbina este in stare perfecta , dupa curatarea admisiei + motoras clapete + egr se simte mult "curata" , urca mai usor in ture si consumul a inceput sa mai scada chiar si cu rotile pe 21 masina am de gand sa o tin cel putin 3 ani ( in cazul in care nu apare ceva neprevazut ) asadar nu imi pare rau de nici un leu investit in ea jantele au fost cea mai mare "gaura" pana acum - 6200 ron jantele + 850 ron reconditionarea + 250 ron roluire + 5900 ron anvelopele ( si vreo 250 ron montat - echilibrat etc )5 points
-
Orice om normal prefera varianta 2 in viata de zi cu zi. Citesti printre randuri si cand nu ai argumente o dai in balarii. Niciodata un hatchback nu concureaza cu o sportiva. Tu le bagi in competitie fara rost. La tine si un honda nsx e mai prost pe curbe decat un rahat de g7 care a fost facut pt pipite sa-si care cumparaturile de la piata pana acasa. 150-200 cp au cele care sunt implicate frecvent in accidente...2 points
-
ce treaba are puterea cu precizia directiei? la G7 e electrica, feedback aproape 0, si dpdv al feelingului prefer oricand un 318i N42 decat un G7 1.6tdi, iar exemplul pe care ti l-am dat mai sus sustine ceea ce spuneam despre dinamica unui E46 sau E36, nu vorbeam de putere ci pur si simplu de dinamica si feeling, si da, crede-ma ca si un 318i iti poate arata potentialul masinii atunci cand il duci la limita pe un drum virajat...puterea nu e totul2 points
-
Ca idee, un skyline r32 va fi 10 clase peste o toyota prius 2014, golf7, peugeot 207, opel corsa d, la capitolul sportivitate, nu conteaza ca poate sunt 20 de ani diferenta intre modele. Nu ai sa vezi pe nimeni comparand vreun hatch facut pt a merge de la a la b cu o sportiva. NICIODATA. Numai in Ro2 points
-
masina a fost 24.000e in mai 2014 , gumele au fost cele mai ieftine gasite ( 245/35/21 + 285/30/21 Conti Sport Contact 5 ) alte modele de la Michelin sau Pirelli sareau de 7000 ron setul , foarte sincer nu planuiam sa cumpar anvelope noi dar dupa 2-3 saptamani de cautari nu am avut de ales , dimensiunea asta nu exista SH pe la noi , sau daca exista sunt niste gunoaie bune de aruncat . Macar asa nu mai stau cu stresul anvelopelor , am de vara noi DOT 1414 si de iarna 90% noi dot 35132 points
-
S-a ajuns de la un 318i la comparatii E36 VS mizerii de Golfuri...mari pasionati de BMW suntem ca ne comparam cu masini de genu' VW :goodjob:2 points
-
Si eu am ramas amuzat de afirmatia cu golf 7 mai ales ca am condus in w.e un e36 320 manual de 150 de cai care e o placere de masina,mai ales ca a fost intretinut . Nu vorbim de designul bordului, vorbim de senzatia de masina. N-are nici o treaba golful cu un e36 cu motor 6L benzina si cutie manuala cu un ghidaj perfect si distributia maselor pe punti de 50-50. Serios ? comparam orice bmw din istorie cu golf ? Cat despre e46 ? Si daca l-am compara cu passat-ul din 2020 tot nu are sens sa ne certam. A nu se confunda taria suspensiei de la passat cu vreun comportament rafinat pe curbe. E tare pt ca e mai ieftin sa o faci asa si sa pastrezi stabilitatea masinii decat sa bagi inginerie complicata si scumpa la punti. In fine, amuzament si trolling....2 points
-
2 points
-
eu nu m-as baga la sporturi din astea extreme sa ma duc din arges de unde zici ca esti tu tocmai pana la arad. cauta ceva mult mai aproape de tine ca altfel risti sa pierzi mult din buget doar pe drumuri cazari prin tara....2 points
-
Salutare, Am decis sa imi prezint si eu masina Detin masina din septembrie 2012 (este fabricatie 03/2011), am fost personal in Germania sa o aduc dupa ce am vazut-o pe mobile.de intr-o reprezentanta BMW cu numai 17.000 km - am fost incantat ca mi-au oferit si 2 ani garantie (am avut bluetooth stricat si l-am rezolvat pe garantie) Ca si dotari mai importante masina are cutie automata, trapa, comfort access, navigatie mare cu combox, bluetooth, senzori fata-spate, sunet hi-fi (sunt multumit de el si nu cred ca o sa umblu aici), senzor lumini, etc. De aproximativ jumatate de an am inceput mania de retrofit-uri, dupa ce am tot rascolit forumul: navigatie 2013 angel eye culoare alba BMW APPS (snap-in adapter pt iphone 5 si cod fsc pentru 6NR) folii fata-spate pedale si footrest din aluminiu volan de M cu padele (sunt foarte incantat de aceasta optiune) resoftare la colegul George de pe forum (215cp si 420nm cred) tipsuri duble (pe bara veche veneau mai bine acum sunt putin cam bagate in interior) arcuri eibach prokit grile negre bara m-packet spate + eleron porbagaj splittere bara fata (nu imi place bara de la pachetul M) jante 17" (nu stiu ce style sunt pentru ca sunt replici - originale sunt pe 19" mi se pare si nu am vrut sa urc peste 17) Pentru viitorul apropiat planuiesc vopsirea etrierilor gri si distantiere de 15mm, trebuie sa imi fac timp sa ajung la un service ca nu am cric deloc acasa. Astept parerile voastre (imi cer scuze pentru eventualele greseli, am scris pe graba) http://s3.postimg.org/qbezl6v5r/DSC_0016.jpg http://s3.postimg.org/u929alhz3/DSC_0020.jpg http://s1.postimg.org/x30rmrajf/image.jpg http://s1.postimg.org/7iyhgbp5n/resized.jpg http://s3.postimg.org/4nq1aqurj/DSC_0002.jpg1 point
-
AstĂŁzi am ajuns și eu acasĂŁ, la Pitești și m-am ocupat puțin de mașinuțĂŁ. Mai exact am montat mânerul nou de la ușa pasagerului. Deși pe realoem/bmwetk la achiziția celor douĂŁ componente ale mânerului se sugera achiziția unui set constând ĂŽn 4 șuruburi, 4 șaibe mai mici și 4 șaibe mai mari (zic ei pentru a evita topirea ghidurilor de plastic), douĂŁ minți de inginer (eu și tata ) nu au reușit sĂŁ gĂŁseascĂŁ o soluție elegantĂŁ de montaj, așa cĂŁ am recurs la ce se pricepe românul mai bine și anume la improvizație. Am fĂŁcut niște mici distanțiere pentru a putea fixa mânerul de fața de ușĂŁ; asta dupĂŁ ce am scurtat ghidurile negre. Rezultat final (scuzați praful ) Mâine dimineațĂŁ mĂŁ duc la RAR sĂŁ iau Certificatul de Autenticitate, iar Miercuri dacĂŁ merge treaba cum ar trebui, va avea numerele noi. Tot sĂŁptĂŁmâna asta primește și schimbul de ulei.1 point
-
Daca din gura taceai filozof ramaneai, nu mai compara ce ai avut tu cu restul masinilor. Daca selectia naturala se face la volanul unui BMW asta nu e un motiv de tras in jos modele ca e36 sau e46.1 point
-
Nu ai dreptate, e36 e o masina cu 150-200cp in marea lor majoritate, fara electronica, masina pusa in mainile unuia care a vazut numai de la touran 2011 in sus normal ca va face accident. Cat despre g7, unde media de putere e undeva la 100-120cp full de electronica... Trage tu concluzia1 point
-
1 point
-
POsibil in mainile unui pilot, sa scoata un timp mai bun pe circuit e36 decat golf 7. Dar in mainile unui sofer normal, e36 nu ofera acelasi sentiment de stabilitate ca un golf 7.1 point
-
1 point
-
O masina cu tractiune fata, a carui raport de distributie a masei e 70%-75% fata si 25-30% spate, se va comporta intotdeauna mai slab decat o masina cu tractiune spate care sta undeva la 50/50 la raportul de distributie a maselor. Ar fi pe acolo daca ar avea diferential blocabil ca cele de curse cu tractiune fata... Nimeni nu compara e36 sau alta masina veche cu golf 7 din alt punct de vedere, e36 e depasit de mult. Dar la tinuta de drum nu exista comparatie cand una ia curba echilibrat iar cealalta se baga ca roaba cu capul inainte, toata greutatea fiind acolo1 point
-
1 point
-
de la aproape 200.000 km sincer eu nu as cumpara o masina cu km astia cel putin nu la banii aia. cu revizie de 2000 euro si cu roti de 2000 euro plus multe altele pretul a sarit cam mult peste valoarea masinii. nu te supara dar cu banii cheltuiti pana acum doar pe intretinere iti mai cumparai o masina1 point
-
Am cumpĂŁrat toate garniturile de la galeria de admisie, galerie de evacuare, releu bujii, așa cĂŁ motorul e iarĂŁși desfĂŁcut. Când termin o sĂŁ pun niște poze. Am vrut sĂŁ lucrez ieri dar a ĂŽnceput ploaia la noi la Tg.Mureș. DacĂŁ mĂŁ ajutĂŁ cel de sus cred cĂŁ pe miercuri termin. Nu gĂŁsesc nici unde un difuzor spate, din carbon, pentru bara mea (m-tech 2) care sĂŁ fie copie dupĂŁ cel de M3. Nu știe nimeni? Fac cinste cui mĂŁ ajutĂŁ! P.S. Am anulat catalizatorul (l-am ĂŽnlocuit cu un straight pipe) ocazie cu care am schimbat și racordul flexibil.1 point
-
Sau rogi un coleg din Arad sa o vada pentru tine, sa vada exact ce te intereseaza si astfel stii daca te pornesti la drum.1 point
-
Nici macar la E70 nu sunt separate LED-urile...trebuie schimbat si cumparat tot farul ....1 point
-
1 point
-
Cred ca nu ma insel cand spun ca lucrarile au fost facute la user-ul IF63BMW de pe forum, in Ciolpani.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu personal iti recomand Pennzoil Platinum 5W-30 BMW LL-04 .1 point
-
1 point
-
cu mizeriile astea fabricate vreti sa ma dea afara de pe forum? da chiar ma intreb de ce disperati asa? si de ce trebuie sa dispar eu de pe forumul asta? ca nu inteleg daca v-ati pierdut conturile nu este din vina mea, nu trag nici o sfoara pe aci, eu trebuie sa am mare grija ce vorbesc chiar cand st jignit inutil eu zic ca tinuta de drum la e46 este mai buna, si cica am zis eu ca e36 il sparge pe golf7, ca f20 e un nimic samd, nu are rost sa continui1 point
-
1 point
-
Ai platit taxa si nu ai schimbat bara aia crapata si nici vopsit capacul oglinda de 8luni. Urat... Spor la vanzare1 point
-
1 point
-
da , era terminat ... ceea ce nu imi explic este cu de s-a terminat dupa doar 1 an de zile de cand il inlocuisem de nou.in ziua de astazi se fabrica piese de tot rahatul1 point
-
Nu pateste nimic vibrochenul pentru ca seturile de conversie sunt facute si concepute de asa natura incat discul de ambreaj preia socurile aparute. La discul de ambreaj normal nu au arcuri de compensare,la discul de conversie au 8 sau 4 arcuri de compensare (4 mici si 4 mari in cazul celor cu 8 arcuri). Ce set de conversie ai luat...Valeo ? Uite aici documentatie tehnica de la Valeo vis avis de setul de conversie. document.pdf document 2.pdf1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte mult pentru niste replici, deci 600 per total daca e sa calculam si costul tablelor La 600 sau 700 gaseai fite impecabile Nu inteleg cand le-ai luat nu te-ai uitat daca au stanta bmw ? Nu e o tragedie ca nu sunt originale, problema este ca la o lovitura la viteza s-ar putea sa se faca pilaf, pe cand cele originale doar se crapa.1 point
-
Nu a spus nimeni ca masina este alpina.Am scris raritate pentru ca e32 v12 LA NOI chiar este o raritate.Nu am pus masina aici pentru o dezbatere daca este sau nu alpina pur si simplu pentru vanzare.Nu sunt autocolante cu alpina...sunt placute originale.1 point
-
1 point
-
fostul 325i , o masina excelenta http://img405.imageshack.us/img405/7781/sg203059.jpg http://img204.imageshack.us/img204/3373/sg203062.jpg http://img21.imageshack.us/img21/4986/sg203067.jpg http://img20.imageshack.us/img20/6300/sg203079.jpg http://img442.imageshack.us/img442/3562/sg203077.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
My ex http://s1.postimage.org/rc8fv0n8v/IMG_2779.jpg photo hosting sites http://s9.postimage.org/ckd8lz33z/IMG_2771.jpg image ru1 point
-
Poze si cu conserva mea .... Desfacuta http://img685.imageshack.us/img685/8436/forumzoom71410.jpg http://img703.imageshack.us/img703/6519/bmwcabriotoamna20113690.jpghttp://img259.imageshack.us/img259/4171/bmwcabriotoamna20113684.jpg1 point
-
Si troaca mea http://img831.imageshack.us/img831/9423/bmw1kr.jpg http://img202.imageshack.us/img202/9279/bmw2z.jpg1 point
-
Pai cum sa functioneze, cand iti baga unu faza lunga din spate, se ridica suportul de la numar si lanseaza 2 misile balistice de tip R-36M2 Voevoda / SS-18 Satan catre nesimtit. Modelele mai noi au asemenea misile si in fata, pentru aia care circula cu xenon aftermarket si proiectoarele aprinse, dar se poate face update si din soft, doar se activeaza functia.1 point
-
Dar ia-ti frate un G7 GTI si nu mai scrie atata offtopic pe aici .... si mutate pe vwforum0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00