Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/05/15 in Posts
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
E91 2011 am si eu. M-a costat cam 20€ codul FSC pe ebay iar hartile le-am gasit singur pe torrent, copiat pe stick. Astia cu 400 lei vor sa te jecmaneasca , tu fiind in necunostinta de cauza.2 points
-
gata cu moaca de LCI , i-am polishat si farurile . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5119_zpszh3lnlxr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5121_zpshe4osi6b.jpg2 points
-
Salutari, Cu acceptul dvs as dori sa-mi prezint si eu noua achizitie de care sunt foarte mandru. Sunt la al doilea 120d practic, primul l-am luat cand eram in UK, o masina la care am tinut foarte mult desi am vandut-o repede pentru motive de neinteles, nici macar eu nu stiu, probabil ca n-aveam ce face, practic am pus-o la vanzare la un pret mai mare decat ma asteptam sa se vanda si .... s-a vandut. Apoi mi-a parut atat de rau, am schimbat vreo 4 masini dar gandul meu mereu a ramas la 120'ul meu ! In fine... mi-am zis ca atunci cand ma intorc in Romania o sa-mi iau un 120d si nimic altceva, desi mintea mi-a fugit la alte masini de multe ori, am zis sa-mi urmez inima si sa-mi iau marea mea iubire, un 120d! Am vanat site'uri cu anunturi auto timp de vreo luna, fara sa-mi sara nimic in ochi... Pana am vazut anuntul asta: http://olx.ro/oferta/bmw-seria1-m-paket-163cp-ID37tL5.html#dfd459f6f3 Era practic singurul M-Sport in raza mea de pret asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am dus la Pitesti, am ajuns seara, n-am apucat sa-l vad prea bine dar l-am luat la o tura, m-am invartit pe langa el si am batut palma! A doua zi l-am luat si l-am dus la service pentru o verificare la sange ! Dar inainte de verificare am schimbat toate filtrele si uleiul (BMW) la masina ca un prim pas. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/df98f491db29d0a2f49426ee2930d2c9.jpg Masina a fost testata mecanic si electronic (pe laptop). Dupa ce s-a resetat indicatorul de service , singura eroare data pe tester a ramas la placutele de frana, senzorii dusi. Desi era nevoie numai de placute fata, azi am comandat placute fata+spate+senzori si saboti pt frana de mana, asta ca sa termin cu franele (discurile sunt in stare buna)... Mecanic masina nu are nimic in afara de doua bucsi mari de bascula fata care sunt de asemenea comandate. La service mi s-a spus ca masina a fost lovita usor spate, adica bara, haion, stop stanga si putin aripa stanga probabil... in rest masina este beton, cel putin acum la prima vedere. Nu s-a umblat la structura metalica a masinii pe interiorul portbagajului deci a fost o lovitura usoara in spate. Masina a fost adusa din Belgia, probabil baietii au luat-o lovita si au reparat-o dupa care au pus-o la vanzare. Nu am nimic de reprosat masinii, este in stare mecanica si estetica excelenta, se puteau stradui un mic mai mult la revopsirea barii spate (treaba cam de mantuiala) . In fine, ia-ta si poze cu ea acasa: http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/47f5561e29bcde6db126ad9c9d6ae846.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/8b20103ca9f3464c04acc84e422e4dfd.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/9275e1f5ef9a1889ec39329a46c5d64e.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/43d936bd342dfdd15add993d57457511.jpg Iubesc seria 1, am schimbat multe masini dar nu am intalnit nimic sa se conduca la fel de bine, pentru mine la momentul asta este masina ideala in raport look/putere/consum . Cam atat momentan dar voi reveni1 point
-
Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..1 point
-
Salut. Am de vanzare un E 46 320D, an 2000, luna a VI-a, Touring,NFL. VIN: JW85352. Taxa este platita si nu am recuperat-o. Masina este proprietatea mea, singurul proprietar in tara, unul singur a avut si in Germania. Este in tara din Octombrie 2013. Motor 2.0 l, 136 CP. Masina este destul de cheala,totusi nu-i lipsesc: climatronic, scaune sport, bancheta spate cu inaltatoare pentru aia mici, lumini de ceata, jante de aliaj de 15", scaune partial din piele,cotiera spate cu spatiu de depozitare si sac de schiuri,computer de bord, carlig de remorcare detasabil, oglinzi reglabile electric si incalzite, sase airbag-uri si cred ca atat. A, este posibil sa aiba si duze parbriz incalzite. Eu n-am bagat de seama asta da exista o dracie cilindrica in partea dreapta a barii fata si duzele au ceva conexiuni electrice, asa ca asta-i cu semnul intrebarii. Masina are suspensie sport din fabrica. Starea generala este buna, conforma cu varsta. Minusuri: Telescoapele fata trebuie schimbate! Se aude un fasait, presupun ca de la role. Asta se aude de vreo doua saptamani. Uleiul(BMWLL 05.W 30)are vreo 18.000km, deci trebuie schimbat. Catalizatorul ala mai mare este eliminat. Aripioara scaunului de la sofer este rupta. Are o zgarietura pe partea dreapta , pe ambele portiere. Am intrebat si nu iese la polis. Schimbat in iarna asta: Ambele termostate, filtru de motorina, siguranta de 100 amperi si bateria. Masina se afla in Arad. Pretul este 3100 de Euro, fix. Nu vreau sa schimb cu nimic. Contact aici,pe forum ori 0743 731 318, ori mariusandrei13@yahoo.com1 point
-
Vand BMW 328i F30 sport line Serie: WBA3A51080E887840 Fabricatie 06/2012 147000 KM culoare Melbournered Metallic pachet sport line VOLAN INCALZIT multifunctional din piele Camera video marsarier capacele oglinzilor in culoarea neagra trapa electrica geamuri privacy oglinzi interioare si exterioare cu funtie antiobire scaune sport cotiera fara retractabila Blow by heater spalator faruri senzori de parcare fata spate senzori de ploaie faruri xenon pilot automat cu functie de franare asistent schimbare banda sistem de navigatie profesional BMW asisst internet preparations sport line plus alte dotari ce pot fi verificate in baza vin-ului Pret: 20200 Pentru mai multe detalii astept sa ne auzim la un telefon. Cu respect, Andrei 07450988991 point
-
Revin cu poze dupa o buna perioada de timp. A dat caldura si m-am apucat usor usor de masinuta. Am rezolvat problema cu trapa electrica cu scaunul electric si cu microswich-ul de la usa. Apoi am intarit fetele de usi si am schimbat bujiile, filtrele, uleiul etc. Am facut rost de autorizatie R.A.R pentru folii , am schimbat stergatoarele masinii si am vopsit jantele (cele de tabla) Am schimbat discurile si placutele, si cu angel eyes-ul acela ars s-a rezolvat. Am uns toate articulatiile fate/spate si am luat un spray care se numeste DERUGINOL si am dat pe sub toata masina si acum toata rugina de pe brate, suruburi etc a disparut si sunt foarte multumit. Pentru 30 de lei, chiar merita. Pe viitor o sa scap masina de rugina, o sa ii dau o vopsea si o sa o scap de micile imperfectiuni. Sa cumpar sondele lambda, debitmetru si o pompa noua de benzina. Ea are suspensie motorsport din fabrica cu arcuri rosii dar o sa le schimb cu o suspensie sport reglabila. Eventual o sa ii cumpar si niste jante AZEV pe 17'. Tot pe viitor o sa vreau sa schimb parbrizul caci spre rusinea mea nu am reusit pana acum si apoi urmeaza un eleron LTW + un KIT M3 si o finala cu doua guri de iesire. Nu am renuntat la camber pentru ca inca nu stiu cum vor cadea AZEV-urile pe ea. Deci per-total mai am de muncit la masina, dar nu ma plang. Usor usor vara asta sper sa rezolv totul. Numai bine baieti. Mai multe poze cu pisicuta !1 point
-
Eu verific periodic joja si intotdeauna a fost pe maxim in >40k km si 3 revizii (320d NFL, ulei BMW 0w40 sau 5w30)1 point
-
1 point
-
Chiar daca este de vanzare,prefer sa schimb tot ce trebuie.Nu mi place sa nu fie ceva in perfecta stare de functionare. Valabil.1 point
-
Am primit mailul, si iti raspund aici. Am citit raspunsul asiguratorului pe care mi l-ai atasat si sincer nu imi revin din uimire . Tu cu masina asigurata pe 10400 euro la dauna totala asiguratorul ajunge sa scoata din buzunar suma de 2750 de euro ???????????? Nu cunosc clauzele din contractul de asigurare al celor de al Credit Europe dar mi se pare prea de rahat . Este posibil sa fie acoperiti totusi de niste clauze, foarte probabil abuzive. Cum adica sa recalculezi suma asigurata dupa accident ? Daca nu aveai dauna iti incasau banii in functie de prima de asigurare initiala . Lasand toate astea la o parte, eu iti recomand sa suspenzi dosarul de la Credit Europe, sa ceri actele si sa il deschizi pe RCA la Euroins . Pe legislatia RCA , daca luam in calcul valoarea de piata de 7500 euro despagubirea minima ar fi de 5625 de euro . In aceelasi timp , nu i-as lasa in pace nici pe cei de la Credit Europe, i-as da in judecata si le-as cere toti banii care au fost dati pe Casco de la inceput plus dobanda legala , plus daune morale ! Da-mi un telefon daca vrei sa incepem razboiul ! PS Dragi colegi aveti grija cu cine incheiati contracte Casco , mai toti asiguratorii au inventat niste conditii contractuale de mai ai putin si trebuie sa le dai tu bani in caz de dauna, nu ei !1 point
-
Pentru ca mai are o multime de anunturi cu acelasi numar de telefon.1 point
-
Cred, totusi ca am postat poze destul de :coolpics: in contrast cu discurile ovalizate aruncate de noi ale unora(sigur dintr-o greseala); si, cu putina ironie.. poate reusesc si ei sa ajunga la o uzura minima a discurilor cu succes! It's :worthy: ! A, ma asteptam ca, cineva sa comenteze, vazand ce am observat si eu dua ce am facut pozele ca discurile mele de pe spate avusesera parte de o incalzire.. ca sunt (usor) de o alta culoare spre centru [prima, penultima si ultima (!) din set] :hyper: ! dar.. Nu intru aici ca sa incep sa am ceva, sa caut nod in papura, sau ceva de gen.. (de aceea scriu si aici si nu in privat..)! :notworthy: Dar, cred ca tu ai spus " ... dar eu raman masca de ce poti debita" nu eu, ceea ce ar cam inseamna ca "...nu ai voie sa urmaresti posturile altui membru". :notworthy: Ultimul lucru ar fi sa urmaresc posturile cuiva. Nu imi sta in caracter sa raspund in nici un caz cum ai replicat tu mai sus. Multumesc. Am luat aminte de tot ce am facut. :winkcool:1 point
-
OK, la asa reactie se merita un alt raspuns (pe masura?) nestiind ca in postul asta se pot pune doar poze la lucruri noi... POT SA SPUN ca asa uzate cum sunt discurile acelea (si eu nu stiu cat de priceput esti tu, dar o sa am un ochi si pentru ce scrii tu..) franau destuul de OK fara sa vibreze de iti clantaneau dintii in gura...; pe strada nu conduc ca un disperat, si NU FRANEZ in ultimii metri cum deduc CA STIU si fac uni UNII (pe aici) sa faca asa numitul bedding.. cei care SE INTAMPLA sa se mai uite la LINKURILE cu poze postate aici (pot schimba "perspectiva" din care se uita la acele poze si sa ADAUGE mental luciu metalic in zona centrala unde ar fi franat placutele.. si sa creada ca discurile alea sunt de vreo 2 ani afara.. pur si simplu. Si inca o data, discurile acelea au fost schimbate din 2(doua) motive: erau prea subtiri (deci NESIGURE) si placutele erau la limita.. nu ca dintii sau mai stiu eu ce isi imagineaza unii! Intr-adevar aveau niste santuri groaznice de pana la 0.5mm daca nu chiar 1mm dar NU ERAU OVALIZATE pentru ca franau inca fara probleme. Pozele alea le-am pus mai mult pentru a se vedea seria si faptul a ca ar fi stat originale cam 10 ani(eu am vazut un 05 santat discuri)http://www.4shared.com/photo/6jE-Xznjba/PICT0110.html .. http://www.4shared.com/photo/HyAtZOI5ce/PICT0113.html?showComments dar altii comenteaza ca as vrea sa demonstrez ceva.. nu eu am condus masina 250k km.. dar discurile pot ajunge si acolo cu unii!.. (sau poate or fi fost schimbate.. cine stie ) Despre BEDDING m-am exprimat mai sus :sorcerer: Asa ca Boaska, pentru tine demonstratia ar fi ca discurile se pot uza chiar foarte mult DACA STII cum sa faci beddingul! ok? (chiar nu am avut de gand sa fiu nevoit sa iti explic TIE asta..)1 point
-
1 point
-
Cum aratau discurile scoase de pe aceeasi masina? Originale cu stanta BMW: 7 764 653, din 2005, grosime minima 18.4mm destul, nu :frantics: Au luat cateva ciocane bune ca sa scot asa discuri de pe masina.. http://www.4shared.com/photo/VqPlUSq4ba/PICT0098.html http://www.4shared.com/photo/bhmPAfydba/PICT0099.html http://www.4shared.com/photo/mwrtTQcyba/PICT0100.html http://www.4shared.com/photo/lJTPVnOice/PICT0101.html http://www.4shared.com/photo/PFzXTik4ce/PICT0102.html http://www.4shared.com/photo/K3TZYTAjce/PICT0103.html http://www.4shared.com/photo/RJw18l7Rce/PICT0104.html http://www.4shared.com/photo/-iUq19bkba/PICT0105.html http://www.4shared.com/photo/tFe1zhlJce/PICT0106.html http://www.4shared.com/photo/VdroHAbvce/PICT0108.html http://www.4shared.com/photo/c-J7pVSGba/PICT0109.html http://www.4shared.com/photo/7W0kzJaJce/PICT0112.html Acum nu am originale.1 point
-
..ce nu fac eu pentru forumul acesta(?) :sorcerer: Nu se vede dupa data!? Ma "enervasem" Acu urmeaza Fatza: http://www.4shared.com/download/teclw1rcba/PICT0085.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/OEBeRlGNce/PICT0086.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/xio4venYba/PICT0087.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/M9kHHxhLce/PICT0088.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/PBltN3JMce/PICT0090.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/ibUbqC_Wce/PICT0097.JPG?lgfp=3000 ..si ca sa ma credeti si mai mult ca asa discuri pot frana foarte bine si cand trebuie franez cat se poate de rapid.. in noiembrie anul trecut o madam cu un Fiat Bravo s-a bagat in mine, in spate, de nu a mai putut deschide usile din fata ale masinii(!) Chiar mi-a parut rau pentru ea! @mihai vigariu; si eu iti sugerez sa pui clamele acelea ORIGINALE exact la fel de lungi, pentru ca daca observi ele preseaza o anume zona din laturile cele mici ale placutelor pe etrier! Celelalte clame, mai mari apasa in/pe alta zona, sa nu crezi ca NU conteaza! Iti recomand sa nu te joci/sa pui/ componente de diferite marimi la etriele masinii tale..1 point
-
Spate: http://www.4shared.com/download/rJdniAYoce/PICT0073.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/yRfqPkdxba/PICT0074.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/z5yICV3Jba/PICT0075.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/mpcsWLZice/PICT0077.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/nE3udtKDba/PICT0078.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/xybBI1vfba/PICT0080.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/G0rzOz1gba/PICT0081.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/AlEuSi03ce/PICT0083.JPG?lgfp=3000 http://www.4shared.com/download/f0-62WD6ba/PICT0084.JPG?lgfp=3000 Asa am facut eu pe spate; am schimbat si placute si discuri in acelasi timp. Sunt in perfecta stare (de uzura) acum. Discurile vechi erau extrem de uzate(!)... nu am mers prea mult cu cele de pe spate..; probabil fostul propietar a mers ca un birjar - discuri spate uzate "sangeros"- santuri foarte multe si adanci; inca mai am discurile alea; daca gasesc timp maine le fac poze.. (le mai am ) is pline de rugina...acum1 point
-
Nu dau puncte aiurea; altii nu stiu ce fac... eu ti-am dat "plus" pentru linistea ta Ca sa raspund la situatia observata cred ca e vorba de pete negre (cementite - fonta(?)) din articolul pus mai jos... pete care se formeaza probabil mai repede datorita discurileor subtiate si fierbinti.. fiind subtiate.. Citeste in pagina 3 despre ce e vorba.. incepand cu paragraful: "The second cause of brake vibration black spotting of the disc which is caused by..."1 point
-
1 point
-
Beddingul placutelor nu se face la 80-100 km/h ci se poate face si in mai putini km/h. Ideea "bedding" sau de prevenire a OVALIZARII discurilor.. este ca incalzirea discurilor SI MAI ALES RACIREA LOR sa nu se intample pe loc in stationare ci usor incalzite si recite IN MERS. Ideea de bedding este aceea de a etansa perfect (FARA SPATII (aer)in placute la suprafata discului pe care ele "calca") placutele cu rugozitatile (noi sau vechi ale) discului. ..Franare ineficienta si prelungita (din nestiinta) pana la oprire si deci incalzirea extrema in urma acestei franari prelungite...1 point
-
http://s21.postimg.org/k02s99kv7/DSC_0143.jpghttp://s21.postimg.org/i4p6plasj/DSC_0162.jpghttp://s21.postimg.org/n0o83jlk3/DSC_0160.jpghttp://s21.postimg.org/e1tkcrrab/DSC_0156.jpg http://s21.postimg.org/ojjm8is4j/DSC_0153.jpghttp://s21.postimg.org/s6us0uaxv/DSC_0147.jpghttp://s21.postimg.org/6i52ognhf/DSC_0163.jpghttp://s21.postimg.org/jv87r2sbn/DSC_0161.jpg1 point
-
1 point
-
Daca si eu caut sa fac postari.... Eu ti-am spus realitatea Gaby. 90% din cei care cauta un E60 pe autovit urmaresc doar urmatoarele aspecte : 1. Pretul . 2. Sa arate bine masina in poze. Atat. Ca mai sunt si pasionati , cunoscatori de bmw si oameni care apreciaza o masina buna, astia sunt putini. Daca pana si pe forum lumea cauta la fel ieftin, ce sa mai zici de piata autovit la cei care n-au nici o treaba cu forumuri si alte alea si care habar nu au ce e ala un bmw?1 point
-
Au tupeu pt ca vor tabla de E60.....cat mai ieftin posibil. Doar sa aiba tabla aia in curte...sa se mandreasca la vecini1 point
-
Nu vrei sa ti-o dea cu 800? Prea mult tupeu aveti unii...1 point
-
Hai sa punem si noi niste poze mai de doamne ajuta, ca tot e curatica http://s17.postimg.org/43jy1xb4r/DSC_0516.jpg http://s17.postimg.org/a1xrc5u3f/DSC_0517.jpg http://s17.postimg.org/ur6ckbh5n/DSC_0518.jpg http://s17.postimg.org/utq875kt7/DSC_0519.jpg http://s17.postimg.org/4bc6c6bh7/DSC_0520.jpg http://s17.postimg.org/6emljuba3/DSC_0521.jpg http://s17.postimg.org/3umdbzycb/DSC_0524.jpg http://s17.postimg.org/a0sewhhnf/DSC_0525.jpg http://s17.postimg.org/twoec0yor/DSC_0532.jpg1 point
-
Eu am morimoto si xenon, fara spalatoare fara autoleveling momentan. Nu s-a luat nimeni de mine . Si chiar nu deranjez pe nimeni, le reglez tot timpul din buton chiar si cand sunt singur in masina. Am avut cand am cumparat-o xenon fara lupa, le-am scos dupa 1 luna, erau niste petarde sinistre care luminau cuiburile de berze. Daca toti ar avea farurile reglate, cu un cutofff normal , apropiat de cel de fabrica, nu ar mai fi atatea ozn uri pe strazi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca nu scriai ca ai avut panarame si acum ai luat ceva bun, nu primeai minusuri.1 point
-
1 point
-
Stiu poza. Fiecare cu gusturile lui, dar pentru mine nu exista jante mai frumoase decat 128.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Il inteleg perfect pe soferul BMW-ului. Dupa ce ca s-a ales cu masina stricata, il mai pozau si ziaristii. In general, esti vinovat doar daca ai BMW! Daca mai faci si accident, chiar daca nu e vina ta, se confirma "vinovatia" si toata lumea se bucura ca a avut dreptate! Exemplu clar... gurile-casca au spus ca daca BMW-ul nu mergea tare, putea sa evite accidentul! De ce nu au spus ca vinovat e cel care nu a acordat prioritate? De ce nu l-au intrebat de ce nu a oprit sa acorde prioritate, mai ales ca AVEA VITEZA MAI MICA si OBLIGATIA LUI ERA SA SE OPREASCA? Ce scuza avea?!!! Scuzati-ma ca "m-a luat valul", dar sunt patit si ma pregatesc de proces!1 point
-
Am avut masina la Bavaria pentru reparatie pe un dosar de RCA..... Nu am Mai reparat-o la ei ,cand am fost sa o iau am platit 1200 Ron devizul ,si am primit masina dezmembrata ,cu lucruri personale lipsa din ea si cu piese schimbate .... Rusine BAVARIA MOTORS CONSTANTA !!!!!1 point
-
Nici pachetul M nu e chiar ieftin, cam tot pe acolo esti si cu interiorul comfort. Legat de scaune, sa fim seriosi..nu renunti la o masina ca are scaune normale si nu comfort, macar sunt de piele si astea. F10 deja are 5 ani, intr-un an apare generatia noua, gasesti piese in dezmembrari deja.0 points
-
Eu iau 7 minusuri ca intreb daca are carte service si el ia un plus ca raspunde ca un are Hai cu minusurileee0 points
-
E stupid sa presupui ca toti sunt carpaci si vor masini ieftine neintretinute. Din ce imi amintesc, pe e60-ul ala aveai opinci, nu anvelope, si cand te au intrebat niste useri ce e cu ele ai raspuns ca oricum o vinzi. Cu muuult inainte. Daca asa e, mai bine n-o mai dai exemplu.0 points
-
Omule, nu te mai pune de-a curmezisul cu mine; eu doar am incercat sa traduc un articol cu, cunostintele mele. Ei sunt SPECIALISTII (si reiese CLAR ca stiu CUM sa puna problema -cu, ce se intampla..) care descriu un fenomen pe intelesul tuturor interesati! (poate nu tu, ca se vede ca te opui..) ...Cred ca si noi merita sa stim DE CE se intampla unele lucruri! TU STII (STIAI)? TIS-ul nu te ajuta sa iti rezolvi problemele, el iti ARATA CUM TREBUIE SA FIE, in DATE nu in solutii! Te rog.. (eu ti-am dat PLUSUL din greseala, asa ca sa nu crezi ca esti apreciat, decat, poate de altii.. acum si aici) ECHILIBRAREA de care faci "vorbire" e cu totul si cu totul ALTCEVA, e ca balansarea tesaturii cauciucului (a plasei metalice si a altor elemente de pe janta ... cand pui cauciuc pe ea... si nicidecum CE EFECT au discuri noi perfecte polizate-finisate(bla-bla.. ok) in fabrica(!) DAR, PUSE pe o masina cu directia necorectata... CAND SUNT FRANATE ducand la apritia unor TENSIUNI-FORTE in diferite directii inclusiv caroserie, incluzand aici probabil si deformarea prin incalzire pentru ca (revin cu ideea) beddingul nu e facut ca lumea. Stiu, e greu de inteles de o minte ne-antrenata :sorcerer: dar eu am inteles si sunt dispus sa explic si cu ajutorul altora. Citez: "Correctting for brake vibration caused by DTV (Disc thickness variation). DTV develops in a car after 3000-4000 miles caused by runout built in to the car or due to incorrect alignment of the discs at install. This is quite a common fault on modern cars and many cars require this at every disc change. Drivers also confuse hub distortion with a disc quality issue but in 99% of cases the DTV is a car problem, not a disc quality problem. You can replace the discs as many times as you like trying to solve vibration and the problem will only go away for a few thousand miles and then return. This means you have purchased new discs in good faith but the problem IS NOT SOLVED AND WILL NOT GO AWAY PERMANENTLY until you perform this procedure. After this skimming of the disc surface you will have smooth brakes , more effective brakes and ZERO vibration. It is even a very worthwhile practice when fitting new discs to have all four discs skimmed into perfect alignment on your car with this inexpensive procedure." Disc thickness variation este exact acelasi lucru cu ovalizarea de care unii se plang... DTV, se dezvolta dupa 3-4000 mile datorita unei tendinte (nesimtite neaparat de sofer..) a rotilor de a rula (pe alta traiectorie..) "aiurea" datorita unei incorecte alinieri a rotilor (fireasca, reala de altfel..) Atsa este o problema frecventa la masinile moderne... si este necesara (alinierea rotilor.. cati o fac?)la fiecare schimbare de discuri (oare de ce??). (acum) Soferii confunda abaterea de rulare cu problema calitatii discului si in 99% din cazuri cauza e DTV si nu calitatea discurilor. Poti sa schimbi oricate discuri, problema nu v-a fi indepartata, dupa cateva sute de mile se v-a intoarce, asta pana nu rectifici discul. Dupa ce rectifici discul vei avea o franare lina, frane eficiente si 0 vibratii. Este foarte folositor (util) in practica ca toate cele 4 discuri sa fie rectificate ca sa fie o perfecta aliniere a masinii tale (deja aici o dau in idealisme din carti..) procedura nefind scumpa (zic tot ei).0 points
-
Andrei..gandesti cu calcaiele...de unde stii ce vreau?masina aia nu face banii aia in veci...poate baiatul o sa fie sincer sa ne spuna cu cat a reusit sa o vanda..Penibili unii dintre voi care cautati doar sa mai faceti niste posturi.Pe mine ma interesa masina dar la un ret real.Pe voi ce va interesaza sa intrati pe topicul omului daca nu aveti nici o intentie de cumparare?hai sa ne bagam in seama ca izmenele-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu ce vrei sa demonstrezi dar eu raman masca de ce poti debita, vad ca tu schimbi piesele cand se rup bucati din ele si sincer cand pui o poza cu un lucru nou, pai sa fie nou, discurile tale arata mai rau ca unele uzate de 1-2 ani, a nu mai zic ca nu lucreaza nici acum pe toata suprafata :sorcerer:-1 points
-
repet discutia este total deplasata, daca vrei sa vorbesti exclusiv despre discurile masinii tale iti poti deschide un topic in care sa-ti prezinti discurile-1 points
-
Cred ca aberezi grav, discurile noi nu se rectifica si sunt echilibrate deja, daca ai dubii exista proceduri specifice de masurare in TIS pe care le poti face la reprezentanta referitor la abateri si tolerante-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00