Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/15 in all areas

  1. E laser frate! Nu pui unul si pe acoperis?
    7 points
  2. Tu te gandesti la 335i si calculezi acum sutele de ml la consumul unui 320d?))))
    4 points
  3. Pozele sunt superbe. Te pricepi.
    4 points
  4. Frumoasa masina! Cu siguranta isi merita banii eleronul slim!
    3 points
  5. Gandidu-ma ca poate mai sunt colegi care poate sunt indecisi in a-si alege la ce asiguratori sa isi faca asigurarea CASCO m-am gandit ca poate ar fi bine sa va impartasesc din experienta mea, negativa, cu cei de la CREDIT EUROPE BANK Asigurari. Am avut contract de asigurare CASCO cu ei de aproximatix 1 an si jumatate. In primul an, adica la primul contract semnat, masina a fost evaluata la 12.400 eur. Este vorba despre un E90, 320D, 177cp. Dupa primul an, nevand niciun dosar de dauna deschis, am hotarat sa merg tot cu ei mai departe. Astfel , pe noul contract, semnat undeva prin octombrie 2014, suma asigurata a scazut la 10 400 eur. Pe 24.03.2015 am avut ghinionul sa intre cineva in mine, eu circuland regulamentar. Din cauza ca vinovatul avea RCA-ul la EUROINS, am hotarat sa rezolv dauna pe CASCO cu regres. Bun. Si acum vine partea interesanta. Solutionarea: dauna totala, cum era si de asteptat, deoarece impactul a fost destul de violent. Tineti minte ca accidentul a avut loc la 5 luni de la semnarea contractului. Urmeaza suma pe care ei mi-o ofera si anume 6700 EUR cash sau daca vreau, pastrez epava, evaluata la 4700, iar diferenta pana la 6700 mi-o dau ei. Motivul invocat pentru suma mica este ca masina ar avea multi km. Masina la momentul accidentului avea 213 000 km, este fab in 12.2007, adica am o medie de 30k km pe an. Va dati seama ca la momentul semnarii ambelor contracte, mi s-a facut poza la kilometraj si astfel diferenta de la primul contract pana acum nu are cum sa fie mai mare de 40.000 de km. Le-am facut reclamatie la ASF, bineinteles. Au revenit cu ultima oferta "generoasa" de 7500 de eur. Si prin solutionarea lor, imi spun ca daca eu consider necesar, sa le transmit eu alte oferte de pe piata auto din Romania cu masini similare, pentru ca ei saracii, nu au gasit mai nimic. Le-am trimis vreo 10 link-uri gasite in cateva minute pe autovit. Toate masinile erau cu ani si km mai multi decat a mea, iar pretul mediu era undeva la 8500 de EUR. Nu mai zic de sictirul si nesimtirea cu care ma trateaza de fiecare cand ii sun. Si TREBUIE sa ii sun ca sa pot afla si eu ceva, pt ca o luna de zile nu mi-au zis nimic referitor la solutionare, asta dupa ce am tot sunat odata la cateva zile. Le-am mai facut o reclamatie la ASF si inca astept raspunsul lor, asta dupa o luna si jumatate. Va dati seama, ca daca stiam ca ei imi evalueaza masina la 7500 de eur, evident ca nu imi mai faceam la ei nimic. Dar, pt ca sunt hoti, pun o evaluarea mare si apoi cand vine vorba de dauna o dau cu tiganeala. Pe scurt, va sfatuiesc, sa NU va faceti CASCO la CREDIT EUROPE BANK. Sunt extrem de nesimtiti si pur si simplu, va iau in bataie de joc. PS. Le-am promis ca daca nu vor face o evaluare corecta o sa am grija sa pun pe unde pot povestea mea, asa ca s-ar putea sa mai gasiti si pe alte forumuri relatarea.
    2 points
  6. Afk...imi pare rau sa iti spun ca aberezi maxim..aveam o alta parere...sincer reply-ul asta lung al tau ma face sa cred ca masinuta ta plange cand o conduci.
    2 points
  7. asa e cand muncesti din greu pt un lucru. Eu merg des cu masini noi, de la munca si nu am nici un feeling, tot la a mea ma bucur cand o vad, si e un amarat de e36.
    2 points
  8. Navi dedicata e o chinezaraie ieftina, dar scumpa...pt e90 zic...in primul rand datorita pozitionarii dificile si ciudate. ori oem ori fara. mai bine player professional si logic 7 decat navi
    2 points
  9. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  10. Buna seara. Astazi mi s-a aprins martorul de la motor pe jumatate plin si mi s-a redus puterea motorului. Am facut imediat o diagnoza, iar rezultatul a fost urmatorul: 4933-Air system, EGR 3F25-Charge air hose 497D-Exhaust pressure sensor 497C-Exhaust pressure sensor Tind sa cred ca de vina este EGR-ul dar si filtrul de particule. Dupa ce au aparut erorile masina scoate niste sunete ciudate peste 2000 turatii ca si cum ar fi fortata foarte tare. S-a mai lovit cineva de problema asta sau ma poate sfatui cineva cu ce sa incep ? Trimis de pe al meu SM-G800F
    1 point
  11. Masina este foarte rara (singura din Romania cand am verificat) si tinand cont de cate exemplare au fost construite (310 buc. din care cu aceasta motorizare 30 buc.) si cate mai sunt azi (aprox 90 buc.) este potrivita pentru colectionari sau pasionati. O vand pentru ca eu nu mai am timp pentru ea si e pacat sa stea in garaj. Pretul de vanzare este de 4200 euro. TEL - 0735131985 CLICK AICI PENTRU POZE MASINA cateva link-uri unde va puteti informa despre acest model: Clubul BMW Baur (20033 este a mea): http://www.baur-tc.d...4-register.htmlArticol despre model: http://www.news.bmw-...6-baur-tc4-e36/Mai jos ai lista de caracteristici ale masinii in engleza si poze atasate. Masina este inmatriculata in Romania din 2008 eu fiind al 4-lea proprietar (al 2-lea in Romania). Taxa a fost platita si nerecuperata. Am si documente germane originale, inca din 1993. - BMW 320i model BAUR TC4 nr. 20033 - M50 engine (NO Vanos), 6 cylinders inline, euro 2, 1998 cm3, 150 hp - 161.000 km - 4 electric windows - leather interior - heated front seats - New Clarion MP3 player (with matching amber lighting) - New MTX 3-ways rear speakers - electric headlights - fog front lights - M3 steering wheel (NEW) - M3 17 inch motorsport rims - M3 side trim - M3 heated power mirrors - M3 tail lights - AC SCHNITZER front grille - AC SCHNITZER front lip - AC SCHNITZER back lip - AC SCHNITZER evacuation
    1 point
  12. Salut Cu cateva saptamani in urma m-am gandit ca ar fi util o navigatie si ca mi-ar placea un ecran. ca urmare am inceput sa investighez ce cum cat unde. In urma "business case-ului" am decis sa merg pe CIC retrofit si nu NBT. Listez mai jos lista cu piesele de pana acum comandate, urmand sa o actualizez din mers. Atasez si lista cu schemele electrice din Rheingold cum ar trebui legate firele si unde. Ca si next steps ar fi emulatorul CIC si poate Combox-ul pentru COnnected drive apps etc. Piese comandate pe langa CIC + CID + iDrive controller: 1. Connector to hook up new iDrive controller - 61138380696 2. CID CAN/power connector (61136954526) 3. Conector CIC CAN/power - 61138384580 4. CIC cable, connects to CID for video signal - 61119185171 5. USB Port 84109237656) 6. USB Port cable 61129196805 7. Trim Piece around Idrive controller - 51162991683 8. Trim piece around CIC - 51452991260 9. Trim piece around AC - 51452991262 10. Suruburi iDrive controller - 07147122390 11. 10 Pin contact dublu 61130005197+61130006663 12. Antena GPS FAKRA - in cautare. Nu stiu daca merge una normala sau trebuie special pt CIC. Desi schemele au doar 2,5MB, nu le pot uploada - restrictie la 1MB maxim. Cei care le doresc, PM si vi le dau asa pe restul. Evident sugestiile /sfaturile/intrebarile sunt bine venite. poate vor mai fi si altii care vor acest retrofit si sa nu se chinuie ca mine cautand informatii etc. retrofit CIC part1.zip
    1 point
  13. Da, nu te contrazic, desi jantele sunt de seria 5. Dar cum mi-au zis multi sa le pastrez pe cele pe 19" style 199 nu ar fi fost o idee buna, cel putin nu pentru mine. Nu ma plang de consum nici la cele pe 19", chiar mi se pare acceptabil la cata putere are masina, dar comfortul, cel putin in Bucuresti, lasa de dorit.
    1 point
  14. frate ,nu intelegi ca et ul iti baga janta sau o scoate fata de marginea aripii, daca pui cu et 35 cum cred eu,o sa fie la rasul aripii,pui cu et 20 e in exteriorul aripii,anvelopa este tot aia,e cum ai avea distantiere sau nu,ti am dat un link,dc nu verifici acolo ce tip de et iti trebuie m am uitat acum la bbs pe site,ptr masina ta ca sa fie ok (anvelopa la fata aripii) iti trebuiesc jante cu et35,,,,,ca sa intelegi pui pe masina jante cu et mai mic de 35 ies in afara aripii,pui cu et mai mare de 35 sunt bagate sub aripa
    1 point
  15. Foarte frumoase jantele si foarte buna treaba cu Eibach. Da foarte bine dropul...
    1 point
  16. E90 este o masina mult mai confortabila decat un E46 dasta iti da senzatia ca nu este foarte rigida...
    1 point
  17. Tocmai asta e ideea, eleronul slim ( la cel de M banuiesc ca te referi ) era mai finut, micile detalii fac diferenta. La treaba cu gusturile nu te contrazic.
    1 point
  18. Cum este poza a III-a din garaj, cum sta ea acolo... Demential se vede!
    1 point
  19. Palpaitul se poate rezolva usor prin codare. Eu am angel cu SMD, fara invertoare, direct pe mufele de poItie si nu palpaie, dar repet, trebuie codat.
    1 point
  20. Nu e nici un avantaj, plus ca trebuie improvizata masa becului H1 ... Probabil pt ITP vrea sa puna sa nu aiba probleme
    1 point
  21. Dap. Cam asa este. Ideea e ca la masina veche platesti mult, desi valoarea asigurata mica. In acelasi timp, piesele nu se scumpesc, deci este intr-un fel o aberatie. Eu mi-am facut la Gothaer cu fransiza de 300 eur/ev, si platesc 268 eur/an la e60 din 2005, valoare asigurata ~7000+. Mie mi s-a parut mult mai avantajos asa, pentru ca nu deschid niciodata dosar pentru mici zgarieturi, care ulterior se reflecta in cresterea valorii ratelor. Eu am nevoie de casco pentru dauna totala, sau avarii care aduc pagube nesemnificative dpdv financiar.
    1 point
  22. Cand se calculeaza prima de plata exista o grila cu procente care se aplica la valoarea masinii in raport cu vechimea. Din cate stiam se pleaca de la 4% la o masina noua si creste procentual de la an la an. Mi se pare ca pentru o masina de 5 ani se ajunge la 10% din valoarea ramasa (valoare calculata conform cataloagelor de specialitate). De aceea e ieftin casco la masina noua si scump la masina veche.
    1 point
  23. Wow, man stai linistit, nu te acuz pe tine ca mananca masina ulei sau ca s-a dus filtrul. Nu stiu de unde ti-a venit ideea ca masina a fost neingrijita. Chiar sunt foarte multumit de ea si am ramas placut impresionat de modul cum te-ai comportat cu mine ca si om, ca si vanzator. Oameni ca tine mai rar gasesti si ti-am spus-o si cand ne-am vazut. Masina o ador asa cum este acum, dar se pare ca intru incet incet in randul pasionatilor, imi dezvolt pasiunea pentru masini, pentru BMW. Imi cer scuze daca te-a ofensat postul meu, nu asta a fost intentia. Cum tie ti s-a dus turbina la cateva luni de cand ai luat-o asa si la mine. Nu ai tu nicio vina, nici eu. Nu am mers subturat cu ea, pur si simplu asta a fost viata lui. Masina este foarte ok, doar ca imi sta mie pe creieri chestia asta cu uleiul :-D Acum, mai mult ca sigur a fost de la acea garnitura a surubului de la baia de ulei.
    1 point
  24. Poate te dai chiar in Bucuresti!
    1 point
  25. Sa le invarti sanatos. Arata demential Jantele sunt de M5 Concept, nu sunt nici un style ca nu au ost produse in afara de concept car. Doar styling 423 aduc putin cu ele.
    1 point
  26. 210000km , 01.07.2013 cand a fost ultima intrare ĂŽn service.Lampa spate stanga schimbatĂŁ. Masina din olanda, 318d din 2009, inmatriculata in iulie.nu prea are intrĂŁri ĂŽn service. Verificata astazi ! WBAUX11070A628646 Motor: tip N47D20C serie 85597161
    1 point
  27. mai mult ma tenteaza scaune comfort dar nu prea gasesc nimic in stare buna
    1 point
  28. Bv Vuv, aista e realitatea.
    1 point
  29. 1 point
  30. 320d, fab 02.2013. Neagra, jante 18, interior piele neagra sport- cusatura rosie, navi mare, cutie automata comfort, comfort+, sport si sport + parca are, volan M cel in 3 spite cu padele,pdc fata spate, audio Harmann Kardon. 132k km verificati. Pret final 22800. Maine va ajunge si voi face cateva foto. Nu are M ext si trapa dar pachet M am vazut pe la 800-1000$ pe e-bay. Nu stiu prea multe despre noul seria 3.
    1 point
  31. Esti nesimtit! Daca cineva iti raspunde sarcastic, raspunzi cu aceeasi moneda nu cum ai facut-o tu
    1 point
  32. Cine isi ia F10 nou, nu..cine il ia SH, sub 20.000E, e posibil sa caute. Vorbim de un seria 5, nu e vreun Aston Martin
    1 point
  33. Niste poze de astazi facute cu telefonul dupa o spalare la City Car Wash in AFI. http://s14.postimg.org/83w8suytd/11195445_382977535221956_2017639345_n.jpg http://s14.postimg.org/qxi1pux1d/11208728_382977525221957_675857292_n.jpg Momentan am niste jante style 225M pe masina, inca nu sunt gata ale mele http://s14.postimg.org/vm2mysblt/11210328_382977528555290_1978283946_n.jpg Cu ceva gume Yokohama foarte interesante: http://s14.postimg.org/m092ihkg1/11195530_382977518555291_1383869271_n.jpg
    1 point
  34. Credit Europe nu are nici o legatura cu Italia. A fost infiintata in Olanda dar acum este detinuta de un grup financiar din Turcia
    1 point
  35. Am primit mailul, si iti raspund aici. Am citit raspunsul asiguratorului pe care mi l-ai atasat si sincer nu imi revin din uimire . Tu cu masina asigurata pe 10400 euro la dauna totala asiguratorul ajunge sa scoata din buzunar suma de 2750 de euro ???????????? Nu cunosc clauzele din contractul de asigurare al celor de al Credit Europe dar mi se pare prea de rahat . Este posibil sa fie acoperiti totusi de niste clauze, foarte probabil abuzive. Cum adica sa recalculezi suma asigurata dupa accident ? Daca nu aveai dauna iti incasau banii in functie de prima de asigurare initiala . Lasand toate astea la o parte, eu iti recomand sa suspenzi dosarul de la Credit Europe, sa ceri actele si sa il deschizi pe RCA la Euroins . Pe legislatia RCA , daca luam in calcul valoarea de piata de 7500 euro despagubirea minima ar fi de 5625 de euro . In aceelasi timp , nu i-as lasa in pace nici pe cei de la Credit Europe, i-as da in judecata si le-as cere toti banii care au fost dati pe Casco de la inceput plus dobanda legala , plus daune morale ! Da-mi un telefon daca vrei sa incepem razboiul ! PS Dragi colegi aveti grija cu cine incheiati contracte Casco , mai toti asiguratorii au inventat niste conditii contractuale de mai ai putin si trebuie sa le dai tu bani in caz de dauna, nu ei !
    1 point
  36. Bataie de joc , tipic romaneasca. Mai mult decat atat, Credit Europe la ei acasa, in Italia nu cred ca isi permit asa ceva. Dar aici se poate, am avut dauna pe Asigurare pe bunuri la apatament , la GENERALI - m-am certat cu ei vreo 2 luni, aveam dauna pana la 3000euro, dauna era cam la 700 euro , cu poze facute de inspector, etc etc, pana nu am apelat la CSA nu am rezolvat nimic.Sincer nici cu aia nu ma gandeam ca rezlov problema, insa s-a rezolvat. Niste mizerii de firme straine care-si permit multe in tzari cu pretentzii putine. (Ce-i drept au fost si multe cazuri cu pacaleli facute de asigurati firmelor de asigurari cu furturi , lovituri,rezultand incasari de bani fara dauna evidenta ..stiu baietzii)
    1 point
  37. nu pot sa spun decat: W A W !!!! este o masina extrem de rara, din ce vad in poze in conditie foarte buna, iar pretul este de ras dupa parerea mea avand in vedere raritatea acestei masini. sa speram ca nu ajunge pe mana la vreun ghertoi care sa o faca de boala copiilor.
    1 point
  38. Pana una alta mi-am gasit flanse distantiere pe fata, astept sa vina saptamana viitoare si cele de spate de 3cm si cred ca in weekend reconditionez jantele astea care le am. E foate posibil ca saptamana viitoare sa iau un E39 528 manual usor avariat frontal pt motor,cutie si instalatia electrica si ce mai trebuie pt transplant iar in cazul asta cash(cavalul) de jante si alte acareturi se redirectioneaza catre donatoare...pana una-alta sta in garaj si tanjeste si ea dupa putin asfalt
    1 point
  39. http://s21.postimg.org/k02s99kv7/DSC_0143.jpghttp://s21.postimg.org/i4p6plasj/DSC_0162.jpghttp://s21.postimg.org/n0o83jlk3/DSC_0160.jpghttp://s21.postimg.org/e1tkcrrab/DSC_0156.jpg http://s21.postimg.org/ojjm8is4j/DSC_0153.jpghttp://s21.postimg.org/s6us0uaxv/DSC_0147.jpghttp://s21.postimg.org/6i52ognhf/DSC_0163.jpghttp://s21.postimg.org/jv87r2sbn/DSC_0161.jpg
    1 point
  40. Asta e anuntul http://www.autovit.ro/bmw-320-C36345549.html sau aici http://olx.ro/oferta/vand-bmw-320-xdrive-184cp-an-2011-impecabil-ID3cTuN.html#528d0bf87f
    1 point
  41. Daca gasesti dupa cererile tale sa te pregatesti si la un pret pe masura
    1 point
  42. Atat valorezi si tu cu gramada ta de posturi facute aiurea
    1 point
  43. Macar un link catre anunt pe Autovit, sau Olx, ca vad ca si asa ii la moda, de lene sa nu mai puna poze si aici, dar vad ca in cazul asta lenea e si mai mare... Pe bune acuma... de ce nu faci un anunt in felul urmator: "Vand masina. Pentru detalii si poze sunati la tel: 07xx xxx xxx" Poate ca masina chiar merita vazuta, dar cu stilul asta de anunturi ai pierdut clar 50 % din posibilii cumparatori.
    1 point
  44. A eliminat si catalizatorul. Aici e problema. Ala trebuia sa ramana. El asigura si backpresure pentru functionarea optima a turbinei. Doar DPF-ul trebuia eliminat.
    1 point
  45. Si azi am schimbat si distributia. Km undeva sub 176.000. Impreuna cu asta am mai schimbat si garnitura capac supape si uleiul si filtrul de ulei. Am trecut pe ceea ce scrie in carte LL01. Si ca o impresie generala, foarte dezamagit de service-urile din Romania. Pt ca atunci cand am schimbat garnitura la baia de ulei am gasit un fragment mic dintr-o patina, m-am panicat putin si am zis sa schimb si distributia. Si aici a inceput distractia. Am vorbit la Bavaria group (initial bucuresti, ulterior toata tara) si la toate service-urile din bucuresti. Din toata tara doar cei de la proleasing ploiesti mi-au si raspuns (impreuna cu un pret de 6000), in rest bavaria si mhs m-au ignorat complet, desi sunam de cateva ori pe zi. Pe langa, am incercat si la toate service-urile cunoscute si recomandate pe forum. Marea problema, lipsa calelor de distrbutie, dar toti mi-au promis ca fac rost cat de curand. Evident ca nu s-a intamplat, am plecat si in concediu, au trecut mai mult de 2 luni de cand tot intrebam pe la service-uri. Am inceput eu sa ma uit dupa cale in acest caz. Avand in vedere ca nu sunt o suma formidabila, comparativ cu pretul lucrarii sau al manoperei, mi s-a parut cam auirea sa nu isi cumpere un set de cale si sa stea toti sa astepte sa le inchirieze. Aici as vrea sa remarc ca, dintre toti, Service Premium, a fost singurul deschis, singurul care a inteles situatia si care chiar s-a implicat venind cu solutia. Calele le-am cumparat eu, si au intrat in pretul manoperei. Foarte corect si ii multumesc pe aceasta ocazie, ca a fost singurul dispus sa investeasca in sculele necesare unui astfel de motor. Pentru mine, asta spune multe. Sper sa nu fie considerata reclama, dar astea este realitatea cu care m-am confruntat
    1 point
  46. ok, si practic tu de ce anume ma acuzi? ca incerc sa induc lumea in eroare in legatura cu cat consuma n43-ul cu ce scop? pur si simplu atat consuma masina.. asta bineinteles daca nu imi alimenteaza cineva pe ascuns masina. si chiar pare atat de greu de inteles o diferenta de 1.5l in plus (compara cu 10-11 cat am zis eu in conditii de mers semisportiv si la ora respectiva, nu la orele la care mergi tu) fata de a ta, avand in vedere ca ai cutie automata, tractiune integrala, greutate mai mare, jante pe 19 fata de 17 si motor mai puternic? eu nu mai continui aceasta discutie despre cat imi consuma masina.. aparent toata lumea stie mai bine ca mine. asa ca, fie ca tine, ai dreptate, m-am mintit singur, si pe restul, probabil masina cosnuma dublu
    1 point
  47. da, 325-ul da probleme mari de torticolis..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.