Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/27/15 in Posts

  1. Dupa o pauza destul de lunga vin si mai arunc cateva poze (din pacate vremea e cam urata...) http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/26/91a25975c5b79410cb61c498a02f6c3d.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/27/5de2e80a171c2037be7e7b79b6fa8e85.jpg Masina a primit intercooler Mishimoto G-line si traseu de inox pe admisie, kit admisie sport K&N(sunetul e foooarte mishto, o sa urc un filmulet) si bara fata de pachet M si in faruri am pus tot RGB-uri dar F30 look... Folosesc de 10mii km si ulei 2T in amestec la motorina, nu pot sa zic ca am observat imbunatatiri... Ca ulei folosesc Motul 300v 5w30, stiu ca este mai bun in sensul ca protejeaza mai bine motorul - schimburile oricum le-am facut numai la 9-10mii... Am reusit sa fac si auto trunk open cu ceva inventii (amortizoare de e39-540nm parca, modificate filetele la strung si 2 arculete - cele de ambreiaj sunt ok) - video mai jos http://youtu.be/XOLW7w-mYQw Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  2. Problema e cã odatã rupte prinderile munca va fi mult mai mare decât dacã ai ranforsa caroseria În zonele de prindere acum cât caroseria este Întreagã. Exact acesta este motivul pentru care eu În prezent nu mai cresc nici puterea nici cuplul.
    2 points
  3. Te mai asteapta mult? http://s16.postimg.org/oshf88q8h/IMG_20150918_WA0000.jpg http://s16.postimg.org/3k8c4k15d/IMG_20150924_WA0006.jpg
    2 points
  4. In Danemarca v-ati uitat cat costa taxele? hai sa nu ne mai dam loviti. "Te impinge, esti obligat", esti bla bla - nu exista asa ceva. Si mie mi-ar placea sa fie taxele mici la motoare mari, sa pot sa-mi iau un M5 de 5.0L. Nu poti sa zici ca nu te descurci ca n-ai un BMW de 2L, din cauza taxei de prima inmatriculare. Pt asta poti sa-ti iei un Corsa de 1.2L. V-ar placea sa faca tiganii liniute cu 5.4L v12 pe langa voi cand duceti copiii la gradinita?
    2 points
  5. Tu ai vandut cu 8000 un e90 nfl din 2005 cu 350 de mii de km. Cum justifici comentariul tau referitor la pretul lui? Sau cand e vb de banii altuia sunteti lupii moralisti..am uitat.
    2 points
  6. Salutare, Am decis sa imi prezint si eu masina Detin masina din septembrie 2012 (este fabricatie 03/2011), am fost personal in Germania sa o aduc dupa ce am vazut-o pe mobile.de intr-o reprezentanta BMW cu numai 17.000 km - am fost incantat ca mi-au oferit si 2 ani garantie (am avut bluetooth stricat si l-am rezolvat pe garantie) Ca si dotari mai importante masina are cutie automata, trapa, comfort access, navigatie mare cu combox, bluetooth, senzori fata-spate, sunet hi-fi (sunt multumit de el si nu cred ca o sa umblu aici), senzor lumini, etc. De aproximativ jumatate de an am inceput mania de retrofit-uri, dupa ce am tot rascolit forumul: navigatie 2013 angel eye culoare alba BMW APPS (snap-in adapter pt iphone 5 si cod fsc pentru 6NR) folii fata-spate pedale si footrest din aluminiu volan de M cu padele (sunt foarte incantat de aceasta optiune) resoftare la colegul George de pe forum (215cp si 420nm cred) tipsuri duble (pe bara veche veneau mai bine acum sunt putin cam bagate in interior) arcuri eibach prokit grile negre bara m-packet spate + eleron porbagaj splittere bara fata (nu imi place bara de la pachetul M) jante 17" (nu stiu ce style sunt pentru ca sunt replici - originale sunt pe 19" mi se pare si nu am vrut sa urc peste 17) Pentru viitorul apropiat planuiesc vopsirea etrierilor gri si distantiere de 15mm, trebuie sa imi fac timp sa ajung la un service ca nu am cric deloc acasa. Astept parerile voastre (imi cer scuze pentru eventualele greseli, am scris pe graba) http://s3.postimg.org/qbezl6v5r/DSC_0016.jpg http://s3.postimg.org/u929alhz3/DSC_0020.jpg http://s1.postimg.org/x30rmrajf/image.jpg http://s1.postimg.org/7iyhgbp5n/resized.jpg http://s3.postimg.org/4nq1aqurj/DSC_0002.jpg
    1 point
  7. Ms. Daca nu o vand pana la sfarsitul anului, mai am multe planuite pt ea. Step by step
    1 point
  8. Va salut, sunt nou pe forum, am 318 i, 143cp, 2004 de 7 zile, am 300 km parcurși si am făcut schimbul de ulei + filtre, 5w30. Din cauza faptului ca motorul este putin cam zgomotos am înlocuit si intinzatorul de lanț, acum la ralanti se aude frumos in schimb când pornești ac-i-l devine din nou mai gălăgios, gen diesel, in rest se comporta fb, consum mediu int- ext pe cei 300km 8,5.
    1 point
  9. Foarte putin probabil. Din moment ce normele de poluare devin tot mai stricte, va fi tot mai scump sa faci masini care sa le respecte. Ceea ce va insemna ca motorul diesel nu va mai fi profitabil pentru producatori. Cam asta sugereaza "scandalul" asta. Ceea ce zici tu e bazat pe un mit urban. Uite cum a crescut pretul benzinei in SUA din '90 pana acum: http://www.statista.com/statistics/204740/retail-price-of-gasoline-in-the-united-states-since-1990/ Benzina e inca ieftina acolo in comparatie cu US, dar fata de ceea ce au avut ei in trecut, e foarte scumpa. 1 litru de benzina e in jur de 2 lei. Uneori ajunge la 2.6 lei, se mai ieftineste si tot asa. Pai in anii '90 luai aproape 4 litri de benzina cu 1 dolar. N-are nici o legatura pretul benzinei din SUA cu pretul din Venezuela: http://www.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/ In Venezuela e cea mai ieftina benzina din lume. In SUA benzina se vinde aproximativ cu pretul mediu global. Explica te rog, sunt foarte curios. Nu chiar, situatia e un pic altfel. In SUA corporatiile sunt cele care prin lobby pot influenta totul. De fapt cam asta e situatia in orice "democratie". Urmarea este ca mariile corporatii distrug natura, defriseaza paduri, polueaza la scara larga marile si oceanele si platesc amenzi derizorii fata de cifra lor de afaceri in timp ce oamenilor li se spune ca masinile sunt Satana si trebuie sa plateasca foarte multi bani ca taxe pentru asta. Cand nu mai merge intr-o anumita tara, se muta in alta, de data asta si mai putin dezvoltata si cu un guvern cat mai cooperant. Cam asta e realitatea poluarii din punctul meu de vedere.
    1 point
  10. Vroia sa spuna ca va trebui sa ranforsezi si caroseria, 700nm pe e46 iti vor rupe peste un timp suportii diferentialului si a puntii spate
    1 point
  11. Se mai adauga inlocuire amortizoare spate bilstein b4, inlocuire macara drepta ca ramasesem cu geamul deschis si cateva poze noi:D
    1 point
  12. Daca tot iti schimba rca-ul bara,pune o diferenta de bani din partea ta si pune-i o bara de M. Pe viitor ii schimbi tu pragurile si bara fata .
    1 point
  13. 91.500 Ultima Revizie facuta la 90.000 acum o luna jumatate la MHS.
    1 point
  14. Sa mai ai vreo 4-5k euro pe langa...
    1 point
  15. Ti-am trimis un pm. Tipul este electrician auto de meserie.
    1 point
  16. Aici se prezinta o masina aria de vanzari este in alta parte.
    1 point
  17. Pai daca tu ai 5-6000 euro si mai iei ceva bani pe masina ta,cu banii astia iti poti lua un M3 e36 sau chiar e46(depinde de cati bani iei pe masina ta) si ai scapat de modificari :thumbsup:
    1 point
  18. Dar in Germania te-ai uitat cat sunt taxele?? taxa de prima inmatriculare - 0 EURO ( vreo 50 euro costa TUV_ul si numerele ) Impozit bezina euro 4 2000 cm - 90 euro pe an impozit benzina euro 4 3000 cm - 180 euro pe an RCA + teilcasco pentru masina 3000 cm - cam 800 euro ( include RCA + casco la vandalism, furt, dezaste naturale ..ceva de genu ) Salariu mediu 2100 euro -> jumate de salar mediu pe un BMW de 3000 taxe+impozite Ro taxa prima inmatriculare motor 3000 euro 4 benzina - 4000RON + Ipozit motor 3000 - 2500 ron RCA - 1000 ron Salariu mediu : 1700 RON ---> doua salarii doar in taxe si impozite
    1 point
  19. Te agiti degeaba. Timbrul de mediu e o manevra tipic romaneasca pentru a creste vanzarile productiei interne si a grupului Renault - a avut multe denumiri, dar efectul lui e stoparea vanzarilor de masini Euro 3 si Euro 4. Cand timbrul ilegal, o sa fie o taxa legala din toate punctele de vedere, atunci imi asum taxele si le platesc cu zambetul pe buze. Pana atunci, caut sa le evit. Nu ma intereseaza taxele din Danemarca pentru ca eu traiesc in Romania si platesc taxe in Romania. Si cacatul asta e timbru e ilegal, declarat de Curtea Europeana de Justitie de ceva vreme. La fosta masina, taxa actuala e ~2250euro, motor 2.0 diesel, euro 3 din 2003. In decembrie mai scade, dar tot prea mare ramane. Si s-a platit vama dupa ea, in 2006. Si sunt multe alte masini la care taxa le depaseste valoarea. Scopul nu e ingrijorarea catre poluarea mediului, e strict manevra financiara. De tigani as putea sa zic multe, insa cel mai important lucru e ca nu dau 2 bani pe ei. Statul le-a dat nas si acum cred ca cineva are obligatie fata de ei. Sa continui cu nivelul RCA-ului? Hai ca are si asta rost. La zero incidente in 7 ani de permis, sa platesti 500lei pe 6 luni, pentru 2.0, e prea mult. Ghinionul meu ca nu am facut 30 inca. Si ca scrie BMW in talon. Si legat de Corsa de 1.2 - ca sa inchei - pune-ti tu viata in pericol intr-o masina ce nu are nici macar o tona. Eu prefer sa nu o fac, e plin de bizoni cu masini mai mici sau mai mari, daca intra in mine unul, macar sa nu ma fac praf. Excludem camioanele din discutia asta . Nu am nimic cu tine si nu incerc sa te conving ca eu detin adevarul, dar obiectiv privind lucrurile, taxa e ilegala si ridicola ca nivel.
    1 point
  20. Hai ca mai scos din sarite, dar ai vazut ce s-a realizat din acele taxe colectate in Danemarca? ceva ce noi nu vom avea nici peste 100 de ani cu tot cu banii UE, as da oricand acele taxe din Danemarca dar sa se construiasca in acelasi ritm/regim.
    1 point
  21. Interesele nu au treaba cu masinile in sine. Sunt consecintele mainii intinse de Europa, refugiatilor musulmani. Industria auto germana reprezinta 20% din volumul industrial german. Daca marii producatori auto germani cad, se prabusesc nu doar ei ci si ramurile adiacente acestei industrii. Un sut tras Germaniei (motorul Europei) de catre americani, urmat probabil de un dezechilibru major al economiei europene, somaj, revolte, etc. VW a fost doar un tap ispasitor (cu toate ca au si ei vina lor) iar acum se cauta nod in papura si altor marci germane tocmai pentru a servi aceluiasi scop.
    1 point
  22. Am fost aseara si am vazut masina. Am ramas placut impresionat, arata mai bine ca in poze, am verificat acum si km, ultima revizie a fost facuta la 164000 in februarie, a fost masina de flota la Vodafone. Un rulaj de 60000 km/an este normal in Germania. Referitor la comparatia intre un F10 cu 180000 si un Logan nou, nu cred ca isi are rostul aici. Mai bine as cumpara una care are 180000 si stiu ca sunt reali, decat una din targ, la care media am vazut ca este de 120000 pentru anul asta. 525-ul din Germania nu arata deloc bine din cauza interiorului, un moment de proasta inspiratie. Am ales sa imi cumpar un F10 datorita confortului, si nu a puterii, consider ca 184 cp sunt suficienti.
    1 point
  23. Am o Jetta 1.2 Tsi din 2012 luata de noua ... aprob tot ce zici,fabilitatea la VW a disparut demult!
    1 point
  24. Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri. Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general. In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala. Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata. Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.
    1 point
  25. Pai nu e conspiratie, ca au recunoscut. Dar sa fim seriosi, ca sa scoti emisiile permise in California cu un diesel, e nebunie din capul locului. De ce sa renunt eu? Din partea mea sa dea faliment VW, GM, toti. Cu ce ma afecteaza pe mine, e vina lor, dar si a legislatiei americane. Trebuia sa interzica din start masinile diesel in anumite zone/orase.
    1 point
  26. In momentul de fata ma simt mai bine luand "pulsul" de la fata locului. Sunt cam SATUL de stiri manipulative (dar din pacate cu impact vrand nevrand) manevrate abil de o sleafta de banditi.. cine stie ce se pune la cale(!?!) :frantics: ..fara a da prea mult in teorii conspirative. :sorcerer:
    1 point
  27. Update, montat perdeluta electrica si alti "adidasi"(multam' Dan!), pentru sezonul rece. In rest apa, paie si bataie(adica antigel, benzina si drum ). O poza-doua:
    1 point
  28. pai la comentarii toti suntem cei mai buni,si pe banii altora cu atat mai mult. @xxerim negocierea prin telefon e oarecum ceva clasic la noi,nu conteaza sa vada masina sa mearga cu ea,omul da din prim 7000 prin telefon ca atat are el "ultimii bani".
    1 point
  29. Pret nou: 9300 euro, fara roti de iarna. Daca se doresc si rotile de iarna, gasim o solutie. Le tin la cineva in alt oras. Va rog frumos sa ma intelegeti dar nu mai negociez telefonic. Va multumesc! Da Andrei_vuv, defect de fabricatie. Dar nu al masinii.
    1 point
  30. Nu e twin turbo, e cu un singur turbo.
    1 point
  31. Facut si revizia la cutie azi. Au scos cat au bagat , 6.2L. Cutia era ok, uleiul un pic cam negru. http://i61.tinypic.com/2wnwho0.jpg http://i58.tinypic.com/2zi7sas.jpg Vad ca am si webcam live ) http://i61.tinypic.com/bi808n.jpg http://i59.tinypic.com/5bv81g.jpg
    1 point
  32. Ptr intelesul lui OREO : 1 . Masina BMW de care se povestea (520d - neXdrive) ca se aude zgomot metalic la roata din fatza si careia i-ai fi oferit tu solutia ca e de la planetara ca asa ai tu la Jetta , e bine de stiut ca la BMW ul ala impinge spatele. => lipsa planetara fatza. 2 . 'Sar peste turci ,romani,albanezi,arabi si toate soiurile astea..acum 5 luni am luat un CLA de la o reprentanta VW din stuttgard' - Sari si peste Sirieni mai nou in Stuttgart, ca StuttGARD -uri au sarit ei destule.
    1 point
  33. Noile mele angeluri. De cand am luat masina am vrut sa-mi pun. Bine ca au trecut doar 2 ani. :bigyellowgrin: Video cu fade in/out.
    1 point
  34. ca idee, asta e motivul pentru care se vinde........ http://s8.postimg.org/b1mi5lagl/IMG_3853.jpg
    1 point
  35. In sfarsit dupa o luna de asteptare mi-au venit angelurile smd cu 84 de led-uri. Le-am montat si am urmarit si diy de welcome angel eyes cu diode. Rezultatul e in
    1 point
  36. La doctor:D Am schimbat tot ce era de schimbat mai putin amortizoarele spate pe care le schimb o data cu arcurile. Altceva cu ambreiaj nou:))
    1 point
  37. Gata si cu trimurile. Mai putin cel de la volan. Pareri?
    1 point
  38. Cadranele le-am terminat:D before and after
    1 point
  39. Mi-au venit trimurile de la vopsit. piano black:D Din pacate cel de la volan de sub comenzi trebuie refacut ca are niste semne pe el:( Cu ocazia asta mi-am polishat si capota stricata acum o saptamana de mine si am vopsit si bagheta de la portbagaj cumparata de la BRANDEX.
    1 point
  40. Fara suparare, se vede clar ca s-a lucrat la foc automat. E posibil ca cel care a lucrat sa fie un super mecanic, insa chiar si asa se vede foarte usor ca nu s-a lucrat cu grija. Acolo e clar ca se lucreaza la norma, nu cu atentie. Ti-au lasat etrierii sa atarne in furtunuri. Pistolul pneumatic si barosul la indemana. Motorul demontat rapid cu tot cu cadru motor. Capacul de tacheti lasat pe jos sa curga ulei din el. Se lucreaza din viteza. Eu n-as face o lucrare asa pentru ca dupa n-as mai dormi bine noaptea. M-as gandi ca poate am gresit ceva din cauza ritmului prea alert. Se si vede ca au dat jos motorul cu tot cu cadru si articulatie ca sa scape repede. Multi clienti prefera sa dureze mai mult, dar sa iasa treaba ca lumea. Degeaba dureaza 8 ore daca apoi apar probleme. Ma rog, aici tine clar de managementul service-ului. Unii vor volum foarte mare si practica din acest motiv preturi un pic mai mici.
    1 point
  41. New photoshoot dupa o baitza si montarea jantelor pe 17.
    1 point
  42. Frumoasa masina! Motorul nu este V6 ci L6, adica are 6 pistoane in linie. BMW fabrica in V doar motoare V8, V10 si V12. Restul sunt in linie.
    1 point
  43. 6 in linie v6 niciodata
    1 point
  44. motoarele de 3000 diesel 2000 dublu vanos motorul de v8 4000 diesel dupa e38 astea ar fii in ordine cele pe care le consider motorizari f ok. Bineinteles toate pana in 2001 2002 cand inca se faceau motoare si masini cu simt de raspundere.
    1 point
  45. Si eu tot 5000 as alege daca as ar fi sa-mi pun. Ma bate gandul sa pun pe proiectoare dar imi e ca-i orbesc pe ceilalti si nu as vrea sa fac asta si sa ingros randurile marletilor din Ro.
    1 point
  46. mai nou pentru oem se fac 5000 si nu 4300 ! eu am avut si 6000 si 4300 .... si pana la urma mi-am pus 5000 ... astea mi se par cele mai bune !
    1 point
  47. Masina e inca la vanzare. Oricum, am aflat niste chestii interesante in acest topic: - esti mafiot daca reusesti sa vinzi un e90 din 2006 cu 8500 euro pacalind pe cineva (voluntar sau involuntar) - un om care a schimbat turbina si volanta umbla la kilometraj - imi cer scuze anticipat daca am inteles gresit. - trebuie sa gasesc un fraier ca sa vand masina - ai piesele importante schimbate => costuri mici ulterioare. Eu stiu cat costa placutele/bujiile originale. Cat o turbina pe okazii. Nu mai zic de filtru epurator, galerie evacuare (avea o fisura), bujii, releu, cauciucuri iarna.... depasesc cu mult costul unei turbine "de pe net". - o masina cu 350.000 km intretinuta (pe vorbe, fara facturi, ca in bord afisa 200.000 Km) e mai buna decat una de 170-220.000 Km cu verificare la reprezentanta. Va spun eu: turbina si cutia de viteze nu pica niciodata daca masina e intretinuta corespunzator (turbina: bujii functionale, filtru particule in regula, galerie evacuare buna, traseul gazelor fara probleme; Cutie viteze: fara circuit/cerculete, verificat uleiul si starea garniturilor, eventual schimb). NU ma pricep la mecanica, eu doar citez ce mi-au spus oameni cu scoala si experienta in domeniu. Ce sa mai zic, imi urez succes singur.
    0 points
  48. -1 points
  49. daca vrei 5000 de lei dute la munca. bine ca le-ai sudat tu cu 50 de lei.eu am zis un pret mediu.nu am specificat un anumit service sau o manopera fixa. cic, nu sudezi nimic pe masina.modifici doar iesirea la evacuare
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.