Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/15 in Posts

  1. VIN: DW61266 Am facut upgrade la clima de LCI , urmeaza volan de LCI cu incalzire si vibratii ( cu lane departure warning ) , o sa vina si bordul 6WB si poate jantele style 351m ca imi fac cu ochiul de mult, are destule dotari , nu are EDC , active steering, pentru ca nu am vrut complicatii. Masina a fost luata din Germania de la reprez BMW, pozele sunt de cand am luat masina.. alte chestii nu mai stiu ce sa zic despre ea, intrebati voi ) PS: E90-ul o sa intre la vanzare, daca sunt doritori sa ramana tot aici pe forum.. http://s7.postimg.org/qrn08ibp3/IMG_20150810_WA0005.jpg http://s7.postimg.org/lrpk0k62f/IMG_20150810_WA0006.jpg http://s7.postimg.org/wbzhj5ak7/IMG_20150810_WA0007.jpg http://s7.postimg.org/64yan6saf/IMG_20150810_WA0008.jpg http://s7.postimg.org/62ef0comv/IMG_20150810_WA0017.jpg http://s7.postimg.org/6qn9jancn/IMG_20150810_WA0028.jpg http://s7.postimg.org/kix316oqf/IMG_20150810_WA0029.jpg http://s7.postimg.org/to5fv1s53/IMG_20150810_WA0030.jpg http://s7.postimg.org/yo2w2zxrr/IMG_20150810_WA0031.jpg
    6 points
  2. Ca tot am zis de multe ori de E65, nu am avut topic facut la el, acesta a fost...
    5 points
  3. Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie
    3 points
  4. Gata am facut cateva poze imi pot prezenta masina : Bmw 520D 139.000km reali. pret : 24.500e De mult vroiam un f10 si in sfarsit am gasit ce cautam...alb, pachet m, cutie smg, scaune seria 7.O FOARTE MARE DEZAMAGIRE NU ARE SUSPENSIE M SINCER NICI NU AM LUAT SEAMA CAND AM CUMPARAT MASINA SI SUNT EXTREM DE DEZAMAGIT DE LUCRU ASTA.Credeam ca pachetul m vine si la f10 ca la toate bmw de pana acum cu tot ce inseamna m dar...au facut o mare prostie. Dotari : 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2NC M L.-a.w. Double Spoke 350 M/18",mt M Lm Raeder Doppelsp. 350 M, 18",mb 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3AP Windscreen With Grey Shade Band Graukeil-frontscheibe 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 337 M Sport Package M Sportpaket 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4UR Ambient Light Ambientes Licht 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 465 Through-load System Durchladesystem 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 754 M Rear Spoiler M Heckspoiler 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur nu prea am poze la interior maine o sa fac mai multe.
    3 points
  5. Azi am luat masina de la detailing. - spalata cu metoda "two buckets"/sampon chemical brothers -spalat/curatat jantele cu sonax full effect -clatire/uscare masina -decontaminat caroseria cu argila -polishat in 1 pana la 3 pasi cu solutii Menzerna -aplicarea unui glaze -aplicarea unui sealent chemichal guys jetseal 109 -ceara collinite -parbriz/luneta tratate cu o solutie (nu stiu de care au folosit)pt scurgerea apei -tratarea cauciucurilor si plasticelor ext cu chemical guys new look trim gel Cam astia au fost paÂşii care mi-au fost explicati de cel care mi-a fĂŁcut detailingul http://i57.tinypic.com/2unx1kh.jpg http://i60.tinypic.com/255nm8g.jpg http://i58.tinypic.com/14m47ev.jpg http://i62.tinypic.com/2d0nrx5.jpg http://i60.tinypic.com/dg1bww.jpg http://i61.tinypic.com/348g7kh.jpg http://i61.tinypic.com/ipxjrr.jpg Acum e randul meu sa ma bag si la interior
    2 points
  6. Eu la achizitie am avut alte criterii dupa care m-am luat: - stilul meu de condus: in oras, rar trec peste 60kmh, foarte rar. In afara, de obicei 90-100. Maxim 120 daca drumul e f bun si il stiu. 70% din drumuri, doar oras. - calitate perceputa in functie de ce am nevoie pentru stilul meu de condus: fiind linistit, conducant preventiv, nu am nevoie de cauciucuri cu performante sportive de 5-600 lei bucata. Eu in oras ies la plimbare, nu la demaraje. Eu merg in regim de croaziera in afara, nu de raliu cu minim 120kmh. Pe 17 mi-am luat 4 Riken 225/45/17. Au 2 veri acum. Pentru 900 lei cat am dat pe toate cu montat si echilibrat, raportul calitate-pret in conditiile de mai sus e ok. Am zis ca mai bine nou decat SH de firma. Acum au ceva uzura, dar mai merg o vara cu siguranta. Acum, pentru cineva care franeaza puternic, accelereaza tare pe ud, nu tine distanta ok, accelereaza in curbe, pune frana brusca in curbe, incearca sa vada cu cu ce viteza maxima poate lua curbe, merge tare pe ploaie: IA CAUCIUCURI SCUMPE. Intr-adevar, astea ieftine de vara aluneca mai tare, atat pe uscat, dar mai ales pe ud. Si Riken sunt zgomotoase pe la 30-40kmh. Cat despre iarna, ia mai scumpe direct. Eu am vazut diferenta, pe Logan 1.4 ce-i drept. Unul cu Continental noi noute, altul cu Riken noi noute. 185/65/15 cred, diferenta de pret aproape de dublu. Drumuri de tara, zapada asa cum trebuie. Cu Riken ieseai la impins mult mai des. )
    2 points
  7. Nu ma sperie pe mine setul de semeringuri alea le schimbi o singura data la cum ati zis si voi. Motor disel nu prea imi place si cand se strica o turbina sau ceva mai nasol, cheltui mult mai mult decat la un benzinar. Mi se pare mult mai fiabil un benzinar pentru niste semeringuri si distributie le schimbi odata sau depinde cat ti masina nu ma sperii. Nu ma criticati dar eu prefer benzinar peste disel:) e mai sportiv si poti scoate si un consum frumos cu 318 2000 cmc 143cp. Am mai gasit o masina asta e mai intretinuta mai prezentabila decat cea care am pus-o pirma data. http://olx.ro/oferta/bmw-seria-3-e46-318i-143-cp-2002-facelift-taxa-nerecuperata-ID4HkSO.html#f046f87724 Voi ce credeti despre masina asta ?
    2 points
  8. Ms, in ianuarie cu 15. Speram sa gasesc ceva tot cu interior crem, si vad ca am avut noroc si la f10.
    2 points
  9. pentru ca restul componentelor si uleiul ramas in circuit sunt calde si automat se va face un transfer de caldura
    2 points
  10. @Daniel86 - Multumesc! O sa fac o proba la sfarsit de saptamana si cu niste amortizoare noi de E90lci sa vad daca se deschide - am folosit pe cele de E39 ca au putere mai mare 500N>330N - problema e ca nu se potriveau la filet (difereau capetele fata de cele de E90 si era filet mai mare, deci am strunjit 2 fitele noi astfel incat sa mearga capetele de la amortizoarele vechi) @chk - Admisia sport nu cred ca influenteaza cu nimic puterea - dar imi place foarte mult sunetul / Cu intercoolerul as putea spune ca am castigat ceva la acceleratie, dar fara dyno...vorbesc prostii - dar cu siguranta vorbeau prostii mai mari cei care imi ziceau ca o sa am LAG imens daca pun intercooler de 3-4 ori mai mare ... din contra parca raspunde mai bine. Am soft facut la George de pe forum, dar urmeaza sa il schimb cu altul la POWERTECH Buzau cu DPF si EGR off si cu ocazia asta vad si un dyno Nu ma incanta asa mult o evacuare pentru ca am vazut ca la masinile cu teava goala (fara dpf si catalizator) se aude foarte accentuat suieratul ala de turbo si nu prea imi place... pe de alta parte am vazut pe youtube un E90 cu finala de 1000 euro care se aude ca un V8 :frantics:
    2 points
  11. Eu am mers cu o masina echipata cu Riken-urile in cauza, si mi s-au parut acceptabile; initial nu stiam ce are pe ea, dar m-am uitat de curiozitate; anvelopele aveau cateva luni, si se prezentau decent. Nu uitati ca Riken/Tigar/Kormoran sunt toate identice, si sunt fabricate in fostele fabrici comuniste de anvelope din Serbia, Cehia, Romania, etc...(in fosta fabrica Victoria acum se fabrica marcile de mai sus ), si toate sunt cumparate de grupul Michelin. Asta nu inseamna ca sunt echivalente cu Michelin, sau sa ne luam Riken ca e ca si cum am lua Michelin. Eu as lua doar din spirit patriotic, daca ar scrie Made in Romania pe ele, sa le dau un test; macar dau de mancare la niste confrati din tara Altfel, daca banii ar fi o problema, m-as uita la Kumho, Hankook, Nexen, Falken, Toyo, etc. Sunt firme care fac anvelope foarte bune, care, in anumite cazuri pot fi chiar mai nimerite si mai faine decat cele fabricate de marcile premium. Eu momentan am evitat Tigar, am mai strans un pic si am luat o pereche de Nexen N'Fera SU1. E adevarat, ca le compar pe masini diferite, dar la prima vedere, in mers zi de zi, normal, mai ales in oras (desi am facut si drum lung cu ele), nu prea observ nici o diferenta intre ele si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Ma simt si sunt la fel de confortabil si in siguranta. Am un amic care dupa ce a incercat o pereche de Hankook V12 Evo2, si a dat jumatate de pret pe ele fata de o marca premium a zis ca in viata lui nu mai arunca cu banii pe Goodyear, Continental, Michelin si alte bazaconii, ca nu i se pare normal sa plateasca inutil marca, si ca fata de Continentalurile SportContact3 pe care le inlocuise Hankook-urile sunt mai bune din toate punctele de vedere.
    2 points
  12. Ipocrizia unora e nemarginita. Pe lista de prioritati a unui posesor de autoturism cat polueaza masina lui e probabil pe ultimul loc. Caci daca te intereseaza asta intr-adevar, iti iei o masina cu un motor de mic litraj si o folosesti cat mai rar. Mergi pe bicicleta, cu metroul etc. Asta daca vrem s-o ardem ecologisti pe bune. Daca benzina ar fi foarte ieftina si n-ar fi taxe enorme, toata lumea si-ar lua motoare mari pe benzina. Motocicletele sunt cea mai buna dovada. La motociclete sunt taxe foarte mici si consumul e oarecum mic cu unele exceptii. Probabil 90% dintre motocicletele pe care le vezi in Romania sunt japoneze super sport. Un motor mai mic de 600 e considerat mult prea mic, de incepatori. Totul se invarte in jurul banilor. Noi romanii suntem primitivi rau cand vine vorba de chestii d-astea ecologiste si poluare. Cati isi sorteaza gunoiul? Cati platesc o firma specializata sa ia molozul rezultat in urma renovarii unui apartament? Romanul le da spaga alora de la gunoi sa le ia sau abandoneaza sacii in strada la lasarea intunericului. DPF-uri anulate, sonde lambda anulate, resoftari, catalizatoare anulate. E amuzanta si treaba aia cu "autoritatile care ne reprezinta". Asta e la modul ideal. Poluarea industriala este adesea ignorata. Corporatii cu profit de sute de miliarde anual platesc amenzi de cateva milioane si toata lumea e fericita. Lobby-ul facut de corporatii obtine cel mai mult. Mai e si tampenia aia cu "VW ne-a mintit". Pai marketing-ul este bazat pe minciuna, manipulare sau distragerea atentiei. Ma rog, le putem spune altfel, dar in esenta cam asta inseamna. Cati producatori spun adevarul despre consumul real al autoturismelor? Cati nu declara performante mai bune decat cele reale? Realitatea este ca lucrurile sunt foarte rar ceea ce par.
    1 point
  13. CE TENISI!!!!!...si doua odorizante!!! ...tablou complet!
    1 point
  14. Frumoasa masina, felicitari!
    1 point
  15. Banuiesc ca te-ai mai linistit acum ca ai rezolvat ” problema ” Pe ce stand dyno te-ai gandit sa o pui ? Stii ca si aici e discutabil,mai pe scurt alegi SuperFlow sau Mustang ; in functie de alegere,o sa ai valori diferite.....
    1 point
  16. de-ar fi toti proprietarii care nu mai sunt in garantie cu masina ca tine...ce bine ar fi.
    1 point
  17. Multumesc la toti, da stiu pachet M cu scaune comfort e foarte rar, la pachet M ai scaune sport standard si alcantara care se face ca naiba, si nimeni nu mai schimba scaunele... A durat ceva pana sa o gasesc, credeam ca nici nu o iau, ca era cineva interesat de ea, si la ce noroc am avut cu masinile.. toate se dadeau pana sunam
    1 point
  18. 1 point
  19. Te-ai hotarat sa ii faci topic? Frumoasa,sa o stapanesti sanatos,ma bucur ca nu sunt singurul care a cautat fara edc,active steering etc ) P.s.Nu ma incurci si pe mine cu volanul M pachet modelul nou cu padele?
    1 point
  20. Am citit in acest moment aceasta prezentare din scoarta in scoarta. Eram foarte aproape sa cumpar e60-ul cu 14000e dar am inteles ca l-a dat cu 14500e si imi parea rau ca nu am oferit si eu 14500e dar dupa ce am vazut cum a fost lovita in octombrie 2014 ma bucur foarte mult ca nu am luat masina. Oricum masina arata ok, la prima vedere avea nevoie de patru cauciucuri noi, vopsitorie la capota (ciobita rau de pietre), polish la faruri si schimbata articulatia sau o parte din ea pe fata (sau poate....caseta de directie). Poate ca masina a fost reparata foarte bine dar totusi a fost lovita destul de rau.
    1 point
  21. Nu ti se pare logic sa genereze eroare pe magistrala de date daca o componenta e defecta si nu raspunde ?
    1 point
  22. Nu visez la individual...dar macar un hifi Am alte planuri,pachet M,volanul M cel nou,niste jante pe 19 de vara...
    1 point
  23. Superba masina! Interiorul e de vis ! Sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  24. Multumesc Daca vrei sa il vinzi,putem discuta,sunt interesat daca te hotaresti Cosmin....sper ca acum mi-am gasit linistea...iar de mers,ce sa zic,masina asta ma indeamna sa merg linistit (ma surprinde )...ma port cu ea ca si cu o domnişoara
    1 point
  25. Oricand este loc de mai bine dpdv al CP. In Romania te saturi relativ repede de herghelia de sub capota pt ca in mare parte se circula ca in DE dar fara autostrĂŁziile lor.Subliniez ca nu vreau sa generalizez. Recunosc ca si eu am avut un stil de condus mai alert cand am fost cu masina in tara comparativ cu UK.Ok cel mai alert ritm l-am avut in DE totusi P.S.Va invit sa conduceti cateva saptamani la periferia Londrei, iar dupa acea va garantez ca si cei 200 cp vor fi de vis si arhisuficienti (pt o perioada ). On.De vis masina.Sa te poarte sanatos.
    1 point
  26. Unul dintre cele mai frumoase F10. Sa o folosesti sanatos. Felicitari !!
    1 point
  27. Eu ma refer la combinatia de culori de la interior....trebuie facuta o proba, asta e clar
    1 point
  28. Sa nu dea vina grupul vag pe baietii de la Bosch care le-au facut softul.Bine,cei de la Bosch anuntasera grupul vag ca e doar un soft experimental.Dar ma indoiesc ca cei de la Bosch nu si-au recunoscut propriul soft pe masinile care rulau deja pe strazi.Deci intr-un fel sunt si ei complici deoarece nu au anuntat acest lucru.
    1 point
  29. la vw treaba e mai grava ca a fost premeditara pura pe care nu o poti nega , adica nu poti pretinde ca intamplator ai un soft care detecteaza cand se fac teste si scoate emisii bune. la treaba cu GM., pot spune, scuze in testele noastre nu am avut probleme, nu am stiut .. etc.. dar la vw nu poti pretinde asa ceva. Asta e diferenta mai mare.. ca au fost prinsi cu inselaciune pura.. in cellate cazuri s-a putu nega ca nu suntem noi, e takata, ca nu am stiut, etc... dar nu acum...
    1 point
  30. topic down ))) uite cum cateva paginii sunt fara folos... felicitari pt culoarea aleasa...eu as fi ales frozen blue, dar fiecare cu pasaricile lui
    1 point
  31. Hai sa-ti spun cum sta treaba,din punctul meu de vedere : Cand am condus-o prima data mi-am spus ca nu pot cere mai mult de atat..Zilele au trecut si parca senzatia aia care am avut-o prima data,s-a trecut si ea..Este exact ca un drog..vrei sa ai aceeasi traire, doar ca asta nu se poate si incepi sa adaugi ceva ,ptr ati readuce acelasi ranjet pe care l-ai avut in primul minut cand te-ai urcat in ea.Daca aveam 700 de cai de prima data,crede-ma ca mai adaugam cativa ,doar de dragul de a retrai acea senzatie...Poate intelegi,poate nu..faza e ca suntem diferiti si avem damblale diferite
    1 point
  32. Iti raspund tot cu o intrebare: -La ce iti trebuie BMW,cand poti merge si cu Dacia din punctul A in punctul B?
    1 point
  33. Situatie e clara. Anul trecut BMW a construit doar doua seria 3 identice din totalul de vanzari (pe Glob), asa ca nu stiu ce probabilitate e sa ajunga doua seria 1 in aceeasi tara, cu o configurare identica. Mai exista varianta ca masina sa fie de teste pana la 5-6k de km, dupa care a fost cumparata de cineva, iar acum este scoasa la vanzare.
    1 point
  34. Nu stiu cat de mult se potriveste acest volan la interiorul tau elegant dar asta tine bineinteles de gusturi si de ce vrei tu sa faci la masina...pana la urma este a ta
    1 point
  35. Parca asa arata si volanul meu. De curiozitate intreb: ce vei lega la butoanele M1 si M2 ale volanului?
    1 point
  36. eu nu iti urez decat bafta la vanzare. nu ma intelege gresit, fiind un forum doar mi.am spus parerea referitor la pret si anume fiind putin piperat DOAR DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE! oricum sigur vei gasi cumparator si sigur va fi o persoana juridica. bafta!
    1 point
  37. Eu ti-am dat totusi plus... Ideea e ca nu doar lanturile conteaza in tot ansamblul distributiei. Mai intervin si patinele (de ce dracu nu le-or fi lasat tot metalice ca la E46??), intinzatoarele, uleiul (nu stiu la cate E46 se folosea 5W30), etc. Daca adaugam si calitatea uleiului in continua scadere la BMW, urmare a programului de reducere a cheltuielilor...
    1 point
  38. Sa vedem ce gĂŁsim... Un E 39 FL 525D sau un E 90 NFL Pachet M 320D Dar asta mai tarziu...acum munca și iar munca.
    1 point
  39. Asta e frumos http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-5-series-f10-f11-f07/bmw-performance-accessories/bmw-m-performance-alcantara-steering-wheel
    1 point
  40. Daca tragi de buton si il tii masina va frana tare...e o frana de urgenta parca daca soferul pateste ceva iar pasagerul observa asta...
    1 point
  41. Eu sunt de parere ca una din cauzele pentru care se rup lanturile, e dpf-ul...o sa intrebati cum am ajuns la concluzia asta.. Pai, odata ce masina trece de 100-150k km, dpf-u isi face regenerari foarte dese. In tot acest timp, temperatura dpf-ului si implicit a turbinei e foarte mare. Uleiul care trece prin turbina atinge si el o temperatura mare, si uite asa se face ciorba in motor. Lanturile sunt primele care au de suferit... De exemplu, toate motoarele diesel de la 318d e46, pana la 535d e60 lci au ACELEASI LANTURI conform realoem. Totusi, doar la motoarele de dupa 2007, se rupe lantu.. De ce!? Pentru ca alea au dpf imediat dupa turbina, nu undeva pe la jumatatea galeriei de evacuare, cum au unele modele inainte de 2007...ca sa nu mai zic de cele care nu au fost prevazute cu dpf.
    1 point
  42. Anunt valabil. Off topic: Daca tot ai dat minusuri la toate posturile din acest topic, fii barbat si zi ce nu iti convine!
    1 point
  43. Oricum majoritatea posesorilor nu sunt demni de un Bmw, toti vor masini cat mai puternice dar in ac. timp mai economice decat un 1,5dci, toti vor jante mari si apoi isi incalta bolidul cu anvelope sh sau deschid topic cu Riken vs, toti vor masini premium dar la repara cu piese sh. Ideea cu gazul este alta, nimeni nu recunoaste ca: -mersul motorului se schimba in rau, treptat -exista pierderi de putere, intr-adevar mici, dar exista -nu a facut un calcul in adevratul sens, ci doar ca se bucura cand alimenteaza mai putin la pompa -val. de revanzare scade -masina se ingreuneaza iar spatiul se pierde 640d, nu pot sa fac un consum exclusiv in Buc pt ca locuiesc in IF. Pe 6310km am un consum mixt de 7.7% si o viteza de 59.8km/h, modul eco il folosesc f rar deoarce intareste suspensia si taie din puterea motorului si a AC-ului, strat/stop-ul ma deranjaza.
    1 point
  44. Fiecare isi face calculul pana la urma,la mine a fost simplu faceam 5-7.000 km/an asa ca nu aveam nevoie de diesel,acum am sarit catre 12.000 km/an dar varianta GPL nu se aplica as pierde prea mult spatiu in portbagaj si nu stiu in cat timp as amortiza instalatia de gaz.
    1 point
  45. e acelasi interval de schimb pe care ZF il dadea si pana acum, atat la 5hp cat si la 6hp. Aia cu 300k km si uleiul ca nou iti dai seama ca nu se poate, dar da, duc atat cu uleiul original in conditii de exploatare extra-urban in regim de autostrada la viteze de croaziera decente, gen 140kmh, cel mai mult o uzeaza traficul de oras unde racirea e mai slaba si sta mereu la T mai ridicate uleiul plus nenumaratele schimbari de trepte. Iar procedura de schimb nu e fizica cuantica, oricine o poate face cu ceva abilitati tehnice medii si cu o documentare prealabila, ZF are canal pe youtube unde gasesti informatia, dar nah, trebuie si cautata si inteleasa, aici multi Dorei taie colturile poate . Personal am observat si faptul ca Doreii astia nu fac diferenta intre uleiul pentru 5hp, 6hp, 8hp pentru ei toate fiind la fel, adica gen, scrie pe cutie ATF oil merge la toate, asa ca e bine sa verificam inainte ce ulei baga si sa mergem cu tema facuta daca nu e un centru specializat ca cel folosit de Vuv. Ca sa iti bage ~4.5L in loc de ~6.2L(sunt valori aproximate si nu fixe, nici ZF nu le da constante) trebuie sa fie T de peste 60C dupa experienta mea, de la 45C la 35C am avut un minus de vreo 500ml lipsa, deci sa iti lipseasca peste 1.5L mai degraba i-au facut umplerea cu motorul oprit, au bagat cat a intrat in ea fiind rece insa nu au mai pornit motorul si nici trecerea prin PRND si M nu au mai facut-o, doar din diferenta de T nu cred ca putea lipsi atat de mult.
    1 point
  46. Omul specifica pentru trafic in oras unde zilnic ai sanse sa tai cauciucul.Daca faci o galma la un michelin nou te cam ustura.Am patit-o personal,cauciuc nou Bridgestone 245/45/17,galma de la o groapa.Cu ce ma ajutat ca era nou si de firma?Cu siguranta nu am mers 5 ani cu el,am mers o saptamana.
    1 point
  47. De la mare la mic http://s2.postimg.org/gn7uf4ijd/IMG_3976.jpg bild hochladen
    1 point
  48. Daca ai ulei in intercooler risti sa faci autoaprindere... Daca turbina da semne de oboseala te pot ajuta eu ... preturi intre 800-1000 depinde de ce e in ea.... 0763 411 513
    1 point
  49. Va rog... Cine ma poate ajuta cu un manual in limba romana sau engleza ptr X3 E83 (MODEL 2004) Va multumesc....
    1 point
  50. Ma mir ca au si stat sa-ti raspunda. Schimbul de ulei e una, reconditionarea mechatronicului e cu totul alta Intrebarea demonstreaza ca n-ai inteles nimic din topicul ala. Slabitul suruburilor nu face parte din vreo documentatie oficiala pentru schimbul uleiului. E sigur o tampenie de pe un forum luata de buna, dupa care a devenit mit. Cum se intampla de obicei. Ar fi culmea sa fie nevoie sa slabesti mechatronic-ul ca sa schimbi uleiul. Mai mult ca sigur cineva a vazut o recomandare a cuiva de a schimba cu ocazia uleiului si garniturile dintre mechatronic si cutie (ca la 6hp) si a tras o concluzie ca trebuie slabit mechatronic-ul. Asa se intampla cand tragi concluzii dupa gura lumii.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.