Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/02/16 in Posts
-
Sa inteleg ca tu habar n-ai ce face un filtru de particule. Emisiile de Co2 sau noxele cum le ziceti voi expertii autointitulati, nu au legatura cu dpf ul. Dupa cum ii spune si numele, el impiedica particulele sa fie inhalate de experti ca voi ajungand de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive. Practic filtreaza particulele extrem de mici de pânĂŁ la 0.01 μm. Evident ca daca mergi la rar Co2 ul o sa iasa in parametrii daca masina are catalizatorul/catalizatoarele functionale. Nu de alta insa masina poate avea 2 catalizatoare de oxidare, primar si secundar. Noroc cu voi ca informati forumul si opinati in calitate de ingineri banuiesc? Asa ca scoateti nene dpf urile si respiram curat asa-i? Ca daca nu se vad, particulele alea n-au cum sa faca rau da-le incolo )6 points
-
Primul pas in integrarea de Touch Command e gata. Se poate folosi o tableta Samsung stock, nu neaparat cea de la BMW. Functiile de multimedia si navigatie merg direct, pentru restul functiilor de control (clima, scaune, trapa, lumini interioare) trebuie sa adaugam conversie de protocol de la G11 la Fxx. Sper saptamana viitoare sa fie gata si etapa asta pentru un retrofit complet.4 points
-
Omule nu are nicio legatura ca aia taie copacii si ca le pasa sau nu de natura si nu ar trebui sa influenteze decizia voastra de a pastra aceste dpf-uri pe masina sau nu. Daca voi ati ajuns prin Austria, Germania si alte tari, sunt convins ca ati remarcat ca poluarea de acolo e sub ce respiram noi aici si copiii nostri. Daca tu ai mentalitate de neolitic si mergi pe principiul ca daca altu' face , de ce sa nu fac si eu, atunci n-am ce sa mai zic. Asta e mentalitatea care ne tine departe de lumea civilizata ca si natie. E ok, scaoteti dpf-urile ca oricum nu polueaza la fel ca un vapor. Pe principiul asta hai sa ne cacam toti pe strada ca si cainii o fac, deci nu e mare deranj. Bafta, nu mai am ce comenta4 points
-
Parisul e plin de poluare tocmai ca francezii au cumparat in nestire diesel ca de ...consuma putin. De ce dracu au bagat legea locala ca masinile mai vechi de 2010 nu o sa mai aiba voie sa circule? Pai era plin de masini diesel fara DPF, multe cred ca doar diesel si se duce dracu turistul in alta parte si uita de turnu Eiffel si gradinile Versailles din cauza poluarii.Care dintre voi vreti sa mergeti in excursie la BeiJing sa stati cu masca pe figura si sa faceti poze? Si filtrul ala numit DPF are rolul lui.....daca motorul este ok si filtrul este in regula esapamentul este alb frate ......alb ,alb. Sau poate voi le-ati luat cu el negru si ati crezut ca asa o fi normal.3 points
-
Mai exact grupa a IV din tabelul lui Mendeleev, carbon. Daca vrei sa faci testul...da DPF jos si pune pe teava de esapament un tricou alb de bumbac. Dai talpa...si ai sa vezi atunci acele particule. Rolul DPF_ului este sa retina acele particule, iar cand se umple sa le arda ( atunci se intampla regenerarea ).3 points
-
3 points
-
New upgrade,Wagner Evo intercooler. Aici sunt câteva detalii despre acest model: This Performance intercooler has the following core size (520mm x 200mm x 150mm / stepped = 13.000 cm³ ), providing a 50% larger frontalarea and 70% more volume compared to the original intercooler. Our engineers have increased the intercooler core size and efficiency, as well as improved the end tank design to remove any OEM bottlenecks, resulting in increased flow rating and charge cooling properties. High-performance Intercooler core with turbulators in a stepped design (weight: 9,2kg). Constructed of the highest quality Bar and Plate intercooler cores combined with cast aluminum optimized by CAD. Flow analyses and simulations were created to optimise the design for best possible Internal Airflow. This intercooler is the best choice when it comes to performance gains and low intake temperatures. A lot less pressure drop then OEM Intercooler. Anti Corrosion protective Coating with perfect thermal heat dissapating character. Optimal cooling with clearly more power. Kit is ready for installation (plug & play), using the stock plumming. No cutting or bumper removal required. Fitment is easy, replacing the OEM intercooler. All of our products undergo rigorous quality control.2 points
-
am stat o luna de zile in china si nu am vazut soarele, ghiceam unde e, e lesne de inteles din ce cauza nu l-am vazut...2 points
-
Nu e vorba ca toata lumea e cinstita, insa pe principiul asta arunci si gunoaie pe strada ca arunca toti? E gresita abordarea ta, dar da, merge si fara dpf ca taie aia padurile. )2 points
-
Eu nu va inteleg de ce aveti impresia ca daca o resoftati, masina va fi racheta dupa aceasta operatiune. De principiu orice resoftare din asta numai bine nu are cum sa faca subansamblelor si aici intra dpf si ambreiajul- volanta si turbina saraca. Oricum cel mai mare stress pe turbina intervine tocmai la ture joase cand infigi talpa in ea. Poate ca e mai bine cum sunt setate stock sa ai cuplul dupa 1700-1900 tocmai ca sa mai protejezi putin amarata de turbina. Aici fac exceptie turbo-urile secventiale aka biturbo, unde turbina mica are rolul de cuplu in ture joase rau. Nu stiu cum e la n47-le de 177 de cai, insa vad ca la astea care au titutatura twinpower turbo, care desi e single turbo, pare mai responsiv sub 2000 ture. Asta mi se pare tiganie cu dpfoff si eliminarea clapetelor. Hai ca la prima e clar ca il dai jos din lipsa de fonduri si motivatia ca "de ce sa dau atatia bani pe unul nou cand se poate si fara", insa fara clapete eu nu cred ca motorul ala merge la fel, ca doar nu le-au pus de tampiti. Arata bine de tot vopseaua la masina ta, probabil ca ai depus eforturi uriase sa o pastrezi asa, ceea ce e de aprectiat. Eu am avut preponderent masini negre si e al naibii de greu sa le tii curate si sa arate si bine. Bravo voua ca aveti timp sa le ceruiti si sa le ingrijiti cu tot felul de smacuri, negrul e negru, pacat ca nu traim si noi in Germania ca acolo speli masina si 1 luna ramane tipla. Nota zece pt e60 ul tau.2 points
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
1 point
-
Deci am terminat cu masina., oarecum.. Dimineata ma duc la cargus sa iau coletul..buun..ajung la service, se apuca baietii de demontat. Eu zic " sa vezi ce ma pis pe mine de ras daca nu se potrivesc dopurile pt galerie" . Si cum am gura aurita, ia ghici, dopurile erau mult prea mici, cu toate ca in momentul plasarii comenzii am dat toate detaliile legate de masina si motor. Retur. Cum clapetele n-aveau nici un fel de joc, au curatat baietii bine galerie, clapete, egr si clapeta de acceleratie, am schimbat garniturile si sus cu ea. Dupa care s-au apucat de revizia la cutie. Aici vine partea funny. Desi piesele au fost comandate pe cod oem, varianta AM, desteptii de la autonet ce-au zis, ce daca nu e pe stoc ce-i trebuie omului, trimitem ce avem. Si au trimis o baie mai mica. Cu chiu cu vai a reusit tovarasul de la service sa gaseasca baia care se potrivea, tot vaico, dar cu 200 ron mai scumpa. Asta la ora 15.00. Ce a fost cel mai misto, cand au dat retur la prima baie de ulei si au cerut baia corespunzatoare codului oem, baietii de la autonet au venit cu o pedala de frana.... Macar uleiul febi a corespuns cu codul de pe baia de ulei, eticheta galbena.. S-a schimbat si lichidul de frana, am pus ATE. Au intrat 7 litri de ulei in cutie. Uleiul vechi din cutie nu era negru, era un maron. S-a informat si calculatorul cutiei ca s-a facut revizia cu ajutorul unui tester. Total distractie 1800 ron. Masina merge fff bine. Deci, dupa revizia la cutie si curatat galeria / clapete / egr, a scazut consumul. Inainte aveam in oras 10.2% acum am 8.8%, acelasi stil de condus. Oricum se simte ca masina merge mai fin.. Azi am cumparat si filtrul epurator de gaze, am incercat sa-l schimb eu, n-am reusit ca n-am scule..1 point
-
Se stie ca esti Gica_contra, dar a fi informat asupra principalilor parametri ai masinii, nu inseamna ca esti la mansa unui avion. Acele informatii ma ajuta, pentru ca EU repar masina in caz ca apar probleme. Nu am nevoie de electrician sa-mi determine problema. Pe cand cobor din masina, deja stiu unde sa pun mana. Dar daca tot is inutile informatiile, putem renunta si la turometru, litrometru, ceas de consum, etc. Oricum nu le poti influenta. Conduci masina dupa cum simti. Unde am ajuns de la subiectul de baza...1 point
-
Foarte buna alegere cu intercoolerul de la Wagner. Inca cateva modificari si te indrepti spre ~600HP. Engine tuning: Pure Stage 2 turbos w/ COBB stage 3 E50 map from Pro Tuning Freaks. Motiv Port Injection, Wagner EVO II FMIC, Wagner 3" DP, Milltek Catback exhaust, Trueform Tech Intake/Chargepipe, Tial BOV, Running on E60 mix of E85 and Shell V Power. Car tuning: Complete M3 subframe/bushings, Ăhlins Road & Track spings/dampers, Quaife LSD, Defiv Diff Lockdown kit, SPEC stage 3+ clutch, SPEC Steel SMFW. https://www.youtube.com/user/larstkrag/videos?sort=dd&view=0&shelf_id=0 Urmareste masina tipului asta, daca nu-l stii deja. E super tare cum poate sa traga motorul asta pe toata plaja de turatii, mai ales daca ai LSD si lockdown kit pentru dif, pune puterea jos mult mai bine. Un motor foarte reusit tinand cont ca foarte multe au putere dubla fata de stock si asta fara schimbari majore in motor. Bafta cu masina!1 point
-
daca suntetul e ciclic e de la distributie...eu am avut 5 bmw uri cu motoare n47, cu kilometraj de la 150.000 la 280.000, la unul singur a fost schimbata distributia, daca ai tot timpul ulei de care trebuie, cat trebuie si faci schimbul la timp, nu ar trebui sa fie probleme nici cu distributia!1 point
-
Cate discutii )) a fost o decizie financiara recunosc , nu am considerat ca merita sa platesc un dpf nici nou nici sh . Resoftarea in sine Nu e obligatorie pt ca masina tragea fff bine cu dpf scos , practic era total diferita , dar am vrut sa incerc si nu regret , nu trag de masina nu am unde , la drum lung se simte rezerva de putere si acolo poti sa te joci . Responsabil normal ca fizica are limite . Consum scazut sau nu chiar nu ma int . Imi place masina , are prestanta , arata bine, o mai pastrez ca tot primesc cereri prin pm legate de pret. App schimb ulei azi , filtre si intra la revopsit o usa pt zgarieturi facute de un biciclist prost si apoi polishul de anul asta .1 point
-
poate omuletul se referea la faptul ca daca n-ar mai taia aia padurile ci din contra le-ar planta, scosul dpf-urilor la toate masinile din romania ar fi ca o picatura in ocean.1 point
-
La E46 iti arata tensiunea in meniul secret, nu stiu daca e valabil si pentru masina ta. Iar referitor la consumatori si tensiune, indiferent de numarul de consumatori tensiunea trebuie sa fie in jur de 14V, nu mai induceti lumea in eroare. Pentru a avea garantie pe baterie toate firmele iti masoara tensiunea alternatorului cu toti consumatorii porniti.1 point
-
Pai dureaza o zi lucratoare....minim 8 ore. Am tot fost intrebat in timp vizavi de consum,asa ca le am pregatite : 150 - 9,4 140 - 8,7 130 - 8,1 120 - 7,2 110 - 6,2 100 - 5,61 point
-
Nu am mai scris pe aici , 230 000 schimb placute spate , ATE , urmeaza schimb ulei , filtre si senzor nivel ulei zilele urmatoare. Am tot vrut sa o schimb dar am renuntat , inca imi place masina si ma simt f bine cu ea . Poate anul urmator , oricum e cea mai longeviva masina in posesia mea http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4218_zpswuwgmfv1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4220_zpspljvhbvt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4221_zpsokejrong.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4219_zpsuooar8an.jpg1 point
-
du-te si pune mana pe cartea de limba romana ca ai ucis-o pana la ultima litera. dupa aceea, vino sa scrii aici pe forum cu atitudinea asta... bip bip de inculti si analfabeti.......1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu cred ca se renunta la "oglinda" http://s3.postimg.org/btoa2ioz7/DSC_0093_Medium.jpg http://s3.postimg.org/inyks7hmb/DSC_0074_Medium.jpg http://s3.postimg.org/g5cvrivw3/DSC_0106_Medium.jpg http://s3.postimg.org/q1dyr61o3/DSC_0115_Medium.jpg1 point
-
Ceea ce o sa scriu, o sa imi aduca minusuri de la oamenii care nu inteleg ce o sa scriu. Vorbeste lumea ca atunci cand ai vreun dubiu ca legea nu se va aplica dintr-un motiv sau altul, poti acuza anumite dureri, desigur, daca ai fost in masina. Daca poti trai cu gandul ca vei chema un echipaj medical degeaba, cand acel echipaj ar putea salva o viata in alta parte, poti face asta... A fi corect, si cinstit, in Romania, a face ceea ce trebuie, este un lucru extrem de costisitor. De ce spun asta? De curand am fost victima unui nenorocit care mi-a lovit masina in timp ce se afla parcata (am scris pe topicul masinii). Nu spun ca vinovatul, beat fiind, dar cu posibilitati financiare s-a rugat de mine o ora si ceva sa "ne intelegem", ca il nenorocesc daca ramane fara permis, ca imi da el bani sa repar masina, doar sa nu sun la politie. Evident am sunat la 112, politia locala il stia, si a incercat prin toate mijloacele sa ma determine sa renunt (m-a plimbat in seara aia intre 2 sectii de politie), ca e de competenta lor, ca nu e, s-au coit, s-au invartit, ca n-are ala buletinul, s-au dus cu el acasa, au mai tras de timp, doar-doar ma razgadesc. Ei bine, nu m-am razgandit, a venit si rutiera, si criminalistica, i-au facut dosar penal, iar eu mi-am reparat masina pe banii mei cum ar veni, adica pe casco, si am pierdut doar in seara aceea aproape 5 ore, plus timp la asigurari, la service si asa mai departe... Vita, era cercetat pentru un alt accident in care omorase o batrana, avea dovada de circulatie, iar accidentul provocat a fost ca urmare a inconstientei lui in incercarea de a tracta cateva tone cu un utilaj vai mortii lui al carui sistem de prindere de tractor s-a rupt, si nu pentru prima data - fusese sudat de zeci de ori, si era intr-o stare jalnica. Putea omori oameni nevinovati.... Sper doar sa mearga numai in dreapta, si sa nu mai omoare alti oameni. For ever. Revenind la problema ta, ramane sa decizi daca vrei sa il "sanctionezi" pe posesorul de mertz cu numere le bg, care a demonstrat ca el se pi#a pe lege si ca e deasupra, sau nu. Am vrut sa atrag doar atentia ca acest lucru poate fi consumator de resurse, iar cele financiare pot fi ultima problema. Cred ca cel mai important dintr-o experienta este sa inveti ceva, si daca este posibil sa nu repeti greselile; sunt suficiente greseli noi pe care le poti face.1 point
-
1 point
-
A luat-o pentru programul rabla sau pentru restaurare? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
Masina se afla in curte la Popesti Leordeni. A stat o perioada la bloc unde a inceput sa sufere de sindromul BMW(sa ramana fara bandouri si sa i se rupa o pleoapa), dupa care am adus-o la curte unde a fost acoperita cu prelata. Nu inteleg de ce nu pot raspunde momentan la PM, asa ca voi raspunde intrebarilor aici. Multumesc!1 point
-
1 point
-
Deci sa va explic eu cum sta treaba cu volanele bmw de pe masini, majoritatea volanelor se fac in Romania, bmw in parteneriat cu trw, mai nou si zf, la mine aici in orasul alaturat Lupeni se produc zilnic mii de volane, exact ce gasiti pe masinile de productie din EU, modele best, sport, cu incalzire sau fara, persoanl am avut ocazia sa vad cum se face totul, pielea in general este de calitate, dar difera de furnizori, unori este mai tare alteori mai moale si se intinde ca naiba, si de acolo si problemele, mai conteaza si mana pozitionerilor care pun pielea o lipesc, uni neavand o experienta foarte mare, sau alti din graba deoarce se cere un target imposibil, la inceput ai targhet pe zi 5 volane pe urma 10 si tot asa ajungand ca cei buni cu experienta sa faca in 8ore de lucru 60/100 volane, si cum ziceam daca ai noroc ca volanul de pe masina ta sa fie facut de un priceput atunci pielea nu este foarte intinsa, astfel neavand aceea textura lucioasa, lipita bine, in general se aplica pe tot "roligul" volanul din cauciuc, insa uni nu stau sa aplice ok, si cu timpul ea se umfla dezlipeste...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Daca nu vrei sa ai probleme cu turbina si altele schimba uleiul la 10-11000 maxim + filtrul de ulei si toate filtrele odata la 2 schimburi de ulei , cel putin eu asa procedez si iti spun ca masina (E90)mea are destui km si nu am probleme! Sa o stapanesti fara incidente!1 point
-
Chiar nu inteleg ce treaba are ce ai facut tu cu simeringurile de la supape .. E asa de aiurea, intri sa vezi ceva si in topic e cu totul altceva.1 point
-
1 point
-
http://www.olx.ro/oferta/toba-ulter-sport-ID6UUWC.html#4f7efb3a3fVand toba ulter sport: 2 intrări de 55mm, 2 ieșiri 70mm, lungime de 700mm preț 400lei tel.0723683869 Nu mai stiu sa urc poze imi cer scuze!0 points
-
Am incercat sa-l intreb si eu ceva pe omul asta si ati sarit voi cu discutiile fara sens si care pe el si pe mine nu ma intereseaza. Deci myx? sunt sigur ca este o diferenta enorma intre 177 si 210-220 cp sau intre 350 NM si 420-440 N...Pentru ca stiu ce inseamna o resoftare de 30 cp la o masina si orice masina ar fi o schimba total, dar vroiam sa aud ce spune myx.0 points
-
... De ce NU ar trebui sa se creada avertismentul care il da ECU-ul prin blocul care monitorizeaza incarcarea/descarcarea bateriei? Nu e suficient de bun? Parese ca lipsa incarcarii bateriei a fost semnalizata la timp (!) ... iar acum faptul ca incarca in parametri si nu declaseaza avertizare in bord, nu este bine? Sa nu (ne) complicam unde nu e cazul. ...De ce i-ar trebui alte "jucarii" care sa indice 12V?0 points
-
Are sens tot ce ai spus pana la releu. Tensiunea de "12 si ceva" are sens doar intr-un anumit context/situatie. Unde era releul? Unde a umblat mai exact dupa releu?0 points
-
Salut! Misto masina si retrofiturile! Lucrezi undeva in bransa? le achizitionezi de la reprezentanta toate aceste lucruri de le montezi pe masina? Cand ma gandesc ca un M5 Pachet care vreau sa-l pun e 3000 lei nou si un retrofit de-al tau sa spun asa insesizabil in comparatie poate este de 2-3 ori mai scump. Sa o stapanesti sanatos!!0 points
-
Vanos?pe N42? in principiu Eml + martor galben+oprire in mers insemna unul din cel 3 senzori(2 senzori axe cui came+senzor vibrochen ) dusi acum codurile tale par sa zica altceva.-1 points
-
Felicitari pentru masina! Sa ai grija de ea si poate cand ajung la 50-100k km ti-o cumpar )-1 points
-
Deci pana la urma din ce am citit p.aici cel mai bine e sa.ti faci rost de pe un alt bmw de bec ))-1 points
-
De ce nu va duceti voi eroilor la aia de ne scapa de paduri si fac tot felu de lucruri prin tara? Din tastatura toata lumea e erou si toata lumea e cinstita. Fix asta era problema, ca scoatem noi dpf la masina si facem un soft ))))) In discutia despre clapete nu ma bag si nu comentez pentru ca nu le-am scos niciodata.-1 points
-
dar ce-ai facut, sa nu-mi zici ca ai schimbat galeria cu totul. pai daca aia de la bmw is parsivi, si is: clapetele cedeaza in timp, si nu le au in lista piese de schimb decat cu tot cu galerie, de zici ca-s turnate in galeria aia, atunci clientii nu au voie sa fie si ei parsivi? important e ca prima mutare a avut-o bmw nu clientul.-1 points
-
Legat de poluare dupa ce scoti DPF-ul, ai fost sa vezi un test de noxe cu DPF activ si cu el scos? ai fi surprins de rezultat Noxele ies exact la fel, cu sau fara DPF, DPF-ul modifica opacitatea gazelor, nu noxele. Noxele sunt date de catalizator, asa ca, cu DPF scos poluezi exact la fel ca unul cu el activ Ori nu stii ce face DPF-ul, ori il incurci cu catalizatorul. PS: Exemplu concret: am fost cu un prieten cu un 320d e90 la RAR, masina proaspat adusa din DE cu filtru infundat. A scos filtrul fizic si din soft, dupa care a mers la RAR pt identificare, stabilirea noxelor pt taxa, etc. A trecut fara nici o problema, a scos exact cat era trecut pe brief (defapt cu vreo 2-3g mai putin).-1 points
-
Pai mie in 3 zile imi ajunge volanul de M3..suna-ma sau vorbim pe farcebook si vorbim. Suntem departe de adevar dar deja prinde contur-1 points
-
Din pacate aplicatia BMW pentru Touch Command merge DOAR pe Galaxy SM-T230 si nimic altceva. @inside: am transformat noi E-urile in F crezi ca nu reusim sa le facem si G?-1 points
-
http://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-316i-e46-ID6RCBg.html Vand BMW Seria 3 E46, 316i, motor 1895 cm3, 105 cai, an 1999 luna mai, 246.000 km. Masina a fost achizitionata in octombrie 2012 la ~228.000 km din Austria, timp in care a fost intretinuta corespunzator, ultimul schimb de ulei+filtre a fost facut la 240.000 km, iar cel de placute de frana la 235.000 km, urmatorul ar fi la 250.000 km. Daca kilometrajul este real, decideti voi, am atasat un screenshot al raportului de la BMW, in 2005, masina avea 129.000 km. Lucrarile ce s-au efectuat in acesti 4 ani de cand o detin sunt: - rectificat _chiulasa_ + supape - schimbat garnitura de _chiulasa_, culbutori, garnitura distributie - schimbat sonda lambda pre-catalizator, toba finala originala - schimbat pompa de apa, termostat, cot de apa din spatele chiuloasei, toate furtunele de apa, radiator, capac vas expansiune - schimbat o-ringuri injectoare - schimbat debitmetru aer Sunt singurul proprietar in Romania, taxa este de 628 de euro, ITP-ul este valabil pana in octombrie 2016. Vine cu un set de roti pe 15 de iarna. Pretul este 2600 de euro negociabil, iar masina se poate vedea in Timisoara pe Calea Buziasului. Mai cateva poze!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00