Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/16 in Posts

  1. ...si atunci forumul ce rol mai are ? doar caterinca ieftina si niste vanzari/cumparari de piese ?
    3 points
  2. Ceva nu se pupa, poate nu am inteles eu: Deci ai avut 3 sferturi de rezervor, ai mers 286km si ai mai ramas cu jumatate de rezervor ? Considerand un sfert de rezervor ~15L rezulta un consum de ~5% ))
    3 points
  3. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GiE4t.html Km 172 300 km Reali: 2015-01-08 00:00:00 306,034 km Repair Jobs (20.92 hours) Langenhan Eisenach GmbH, Eisenach 2014-08-22 10:10:00 294,987 km Dealer Visit Langenhan Eisenach GmbH, Eisenach 2014-04-23 00:00:00 284,432 km Repair Jobs (2.67 hours) Langenhan Eisenach GmbH, Eisenach 2013-04-08 00:00:00 267,486 km Repair Jobs (1.75 hours) Langenhan Eisenach GmbH, Eisenach 2012-11-16 09:56:00 259,838 km Dealer Visit Langenhan Eisenach GmbH, Eisenach bmwdecoder history http://www.bmwdecoder.com/history py50651-report.pdf
    2 points
  4. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    1 point
  5. Forumul e ca o optiune, ar trebui sa te ajute dar nu e obligat, nu platesti nimic deci nu poti sa ai pretentii. Cei care il folosim suntem constienti de asta si nu ne suparam pentru ca, pana la urma, cui ii pasĂŁ dacĂŁ mai intram sau nu pe forum? Ma bucur ca ti-am fost de folos, o seara buna si bafta!
    1 point
  6. Multumesc pentru reply , ideea e ca ma gandeam ca poate fii flansa cardan , volantul sau mi-a mai spus cineva de ambreiaj dar putin probabil, cat despre supararea mea pot spune doar ca s-a umplut paharul la cate am vazut sau primit pe forum in ultimu timp. O seara buna !
    1 point
  7. Oricum o sa ajung cu ea la service dar momentan nu sunt in tara cu masina si as fii vrut doar sa-mi fac o idee dar se pare ca daca pui o intrebare intr-o sectiune dedicata numita probleme tehnice imediat apar bagari de seama de la useri care posteaza doar pentru a strange mesaje useri care s-au inmultit in ultima perioada. Imi cer scuze ca am indraznit sa intreb nu se va mai intampla. O seara buna ! Si "pe curand" acestui ex-forum.
    1 point
  8. pai si de ce pe testar da doar 3 bujii arese?si nu toate daca de vina este releul? Oricum le schimb toate 6
    1 point
  9. O fi castigat m47 premii in 2001 dar la ora actuala este depasit tehnologic Dupa mine nu are nevoie de nici un premiu n47.... este un motor foarte bun si atat
    1 point
  10. si mie mi-a dat acelasiconsum dupa ce am calculat, in timisoara prin oras imi arata 14 si ceva % pe autostrada cu clima la maxim si 200 si umpic la ora imi arata 13 si ceva % iar plimbat de colo colo 9 si ceva % ....
    1 point
  11. Salutare! Hai sĂŁ ĂŽți spun povestea mea cu BMW-urile. Am avut ĂŽn familie un e90 cu legendarul M47, motor cĂŁruia nu am ce sĂŁ ĂŽi reproșez. La fel și mașinii care se simțea foarte bine pe șosea, era ĂŽnchegatĂŁ și exact cum te-ai aștepta sĂŁ fie un BMW. Totuși, acum douĂŁ sĂŁptĂŁmâni a fost vândut ca ĂŽn locul lui sĂŁ vinĂŁ un 525d E60 din 2006, luat de nou din România. MașinĂŁ luatĂŁ de la un prieten bun care ĂŽn 10 ani a fĂŁcut doar 180 de mii de km. Mai dețin o Seria 1 E87 118d tot M47 cu care am parte de cel mai mult fun dintre toate. DacĂŁ ești obișnuit cu e90, seria 5 va fi o dezamĂŁgire. Cel puțin așa a fost pentru mine. Știu cĂŁ mulți ĂŽmi vor sĂŁri ĂŽn cap dar parcĂŁ nu mai are același zvâc, aceeași ținutĂŁ de drum. E mai ,,balenĂŁ" și e normal sĂŁ fie așa deoarece este ditai berlina. Acum gândește-te de ce te-ai ĂŽndrĂŁgostit de BMW. DacĂŁ mi-aș mai luat e60 aș lua doar un 530d sau un 535d care chiar sĂŁ mĂŁ facĂŁ sĂŁ simt cĂŁ eu conduc un BMW. Numai bine și ai grijĂŁ cĂŁ e plinĂŁ piața de cazane.
    1 point
  12. De vanzare diverse ornamente, stickere si diverse briz-brizuri pentru masina. Am comandat mai multe din China (sa fie!) , am montat si pe masina mea, astea sunt in plus si trebuie sa scap de ele ca imi ocupa spatiu. :hyper: 1. Inel aluminiu CNC pentru volan (incadreaza perfect sigla BMW) - 30 lei 2. Protectii usi cu 100% fibra carbon argintie - 40 lei 3. Ornamente inchidere usi - 30 lei (unul a fost probat pe masina mea, din pacate nu s-a potrivit si probabil va avea nevoie de o alta banda dublu-adeziva) 4. Capace ventil //M set 4 buc - 20 lei 5. Stickere aluminiu //M Performance (2 silver, 2 negre) - 10 lei/bucata 6. Sistem repelant rozatoare compartiment motor - 50 lei (vezi link mai jos) https://www.westfalia.de/shops/autozubehoer/pflege_wartung/schutz_und_schonung_fuer_ihr_fahrzeug/marderschutz_marderabwehr/204548-marderschock_optimaler_schutz_vor_marderbissen_im_auto.htm 7. Priza USB 2x3.1A - 25 lei 8. GPS tracker masina - 85 lei 9. Adaptor Bluetooth CD masina - 25 lei *Ornamentele se fixeaza cu banda dublu-adeziva 3M Contact: prin PM va rog. Multumesc. Predare personala Bucuresti, Sector 1. Detalii in privat. Alte poze care n-au incaput:
    1 point
  13. initial vroiam sa ii fac plinul dar ma sunase cineva ca are un iphone 6 si am plecat sa il iau
    1 point
  14. Haha. Deci tu erai! Tot culoarea mi-a atras si mie atentia.
    1 point
  15. Stiam eu ca imi era cunoscuta masina de undeva cand am vazut-o la el pe pagina
    1 point
  16. adica vrei sa vinzi 4 BUJII SH cu pretul de 150 ron cand ele sunt 200 ron noi ? foamete mare
    1 point
  17. Spune-mi mie in privat atunci ca sunt curios! Felicitari chiar daca inca nu stiu despre ce e vorba!
    1 point
  18. +1 am vazut niste cifre frumoase!have fun!
    1 point
  19. Felicitari pentru upgradeul de performanta!
    1 point
  20. Eu cautand un F31/F30 am constatat ca nu este nici un anunt corect.Toti sunt pusi numai pe fraierit.Cele trei minciuni de baza sunt. -Anul de fabricatie (cu unul in plus) -Kilometri sunt trecuti mai putini sau sunt dati inapoi -Motorizarea De optionale nu mai vorbim ca de alea i-ti dai seama imediat
    1 point
  21. Si eu patesc ceva asemanator pana sa ajunga apa la 90 si sa se incalzeasca bine in masina, tot pe serpentine. Dar explicatia mea e ca se misca masele de aer prin habitaclu in momentul cand virezi puternic. Dupa ce se stabilizeaza temperatura, efectul dispare.
    1 point
  22. ia cu paine sa-ti cada bine ,nu testez nici o piata m-am saturat de mincinosi tepari care te fac sa faci drumuri degeaba care mint in totalitate in legatura cu starea masinii ,nu fa pe moralistu cu mine stiu cum merg lucrurile si probabil tu tii partea daca ma acuzi pe mine ca "i-am rapit timpul pretios" ,scopul acestui topic poate fi util in cazul in care un om de buna credinta care isi cauta masina sa nu bata drumul degeaba si sa cheltuie anumiti bani .Stai tu linistit ca un telefon nu se compara cu un drum facut degeaba programari la service bani dati degeaba ,inainte sa dai comentarii rautacioase prin alte locuri ,gandeste.. e gratis.
    1 point
  23. Va multumesc Preturile: Grif timonerie BMW Performance - Cod OE: 25162153758 - 338 ron Ornament grif timonerie BMW Performance - Cod OE: 25162153761 - 305 ron Levier frana station BMW Performance - Cod OE: 34402153755 - 400 ron Covorase - 265 ron Breloc - 40 ron Saptamana viitoare cica imi ajunge diffuserul performance 335 si o sa bag masina la revizie pentru cutie si inca cateva chestii minore de schimbat.
    1 point
  24. @Mircea-Si spre surprinderea ta sunt si Inginer Auto si in facultate am facut si materia numita Rezistenta Materialelor. Bafta cu masina eu nu te mai deranjez!
    1 point
  25. Da erau ovalizate, coapte, statute, plus placutele uzate la maxim.Am preferat sa schimb tot pachetul. Discurile se ovalizeaza din mai multe cauze cum ar fi soc termic, uzura neuniforma, condus sportiv etc. Faptul ca ai vandut piese auto nu te recomanda ca si mecanic auto sau inginer in rezistenta materialelor. Nu-mi amintesc sa-ti fi ceruta parerea in vreo privinta sau mai rau sa-ti cer vreun sfat. Cel mai bine e sa-ti vezi de treaba ta. Cu tine care-i treaba? ATE
    1 point
  26. Nu inteleg unde ai vazut invidia, ai primit o informatie si atat. Daca nu vrei sa primesti sfaturi/critici mentioneaza la inceputul topicului: "Atentie! Primesc doar cuvinte de lauda". As recomanda un mic upgrade si pe partea de franare, daca tot vrei sa arate ca un 335d ar fi super sa si franeze ca un 335d.
    1 point
  27. Daco tot suntem la capitolul ce as face eu cu bani tai ;) :) as zice si finalurile diametrul 90 taiate in forma de salam nu drepte acoperite cu un pic de carbon pe acolo imi pare rau pentru "difuzor" in loc de diffuser nu prea sunt practic cu termeni folositi daca stiam de unde se pune fata care arata ca sunt rusinat o pune-am si pe aceea ;)
    1 point
  28. eu nu cred ca ai citit iar daca ai citit, atunci ai citit degeaba! mai incearca cu mai multa atentie.....
    1 point
  29. ia un benzinar, le-am avut pe amandoua si desi M43-ul(318i) nu e vreun motor premiant, in comparatie cu M47(diesel) mai ales pe seria 3, e mai buna alegerea celui dintai, are un consum decent daca mergi normal cu ea si nu ii ceri prea mult iar problemele sunt putine si ieftin de reparat. Daca si faci km putini, gen pana in ~20k/an, nu are rost sa te complici cu diesel, mai ales ca probabil vei folosi masina mai mult in oras. Benzinarul iti va lua un 11-12% in oras pe cand diesel-ul se va situa la un 9-10, asa ca pentru un mers preponderent urban nu renteaza diferenta de cei 2L in conditiile in care cam orice se va defecta la diesel va costa mai mult sa il repari, asa ca orice salvezi de la combustibil vei da pe piese si in plus.
    1 point
  30. Nu diesel, am motive multe sa nu recomand asta. Mai bine un benzinar cu consum de 10-11-12%(nu ca diesel-ul de la bmw ar lua 6%in oras), sau cat vrea el, decat un diesel cu probleme. Am patit-o cu dieselul, si am si cunostinte care au patit-o la fel, cu cel de 136cp.
    1 point
  31. de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.
    1 point
  32. Hai nu mai fa pe suparatul, ce atata sensibilitate? Legat de problema ta poate fi volantul, dar daca ai spus ca provine dinspre cardan, posibil rulmentul sau bucsele de la punte/diferential, ideea e ca pot fi multe lucruri, doar un mecanic iti poate spune exact. Acum, ți-ai facut o idee?
    0 points
  33. 0 points
  34. Toata lumea scrie pe aici de problemele cu n47 si vii tu si spui ca e cel mai bun motor. A castigat motorul asta vreun premiu de cel mai bun motor al anului si nu stiu eu?
    0 points
  35. Cel mai real consum se face cu plinul,efectuati 100,200,300 km apoi facut iara plinul si facut calculul cati litri au intrat cu km efeftuati.
    0 points
  36. Ii sta bine la frunza :clover: pe dyno :hyper:
    0 points
  37. Gata si evacuarea si diffuserul performance, urmeaza sa il vopsesc si e gata cu totul. http://i.imgur.com/4oRVaZo.jpg http://i.imgur.com/85ojM8O.jpg http://i.imgur.com/dumjwju.jpg Mai multe poze aici Video Ma declar foarte multumit, din orice punct de vedere! :D
    0 points
  38. Dieselul foloseste bujiile incandescente cu preponderenta iarna, cand temperatura exterioara e sub 0gr. De acest lucru iti dai seama si prin martorul care iti apare in bord urmat de o scurta pauza de ~3sec, pauza in care bujiile sunt incalzite a.i. sa aprinda motorina din capul pistonului. O alta situatie cand bujiile sunt folosite este atunci cand DPF-ul isi face regenerare pt cresterea temperaturii din camera de ardere. In rest, dieselul porneste doar din compresie, n-are nevoie de bujii in mod special. Sunt multe diesel-uri vechi carora utilizatorii au uitat ca acestea au bujii si ca pot fi defecte, dar care pornesc fara probleme si la -10gr. Nu mai condundati cu benzinarele, unde ca sa aprinzi benzina, e nevoie de scanteie tot timpul de la bujii. Verifica ce-am zis anterior. Volanta era plauzibila daca aveai cutie manuala. Altfel, la automata cam iasa din discutie.
    0 points
  39. @crismedias, daca tot vrei sa-ti cumperi masina, eu te sfatuiesc sa faci un mic efort si sa te duci tu personal in Germania sa-ti cumperi. La noi samsarul aduce numai masini obosite si cu km. multi, ca sa iasa pretul cat mai mic. Imi pare rau sa o spun dar tor clientul roman la invatat pe samsar sa dea km. inapoi, deoarece, toti vor masina buna cu dotari cat mai multe si cu KM. putini si pretul foarte mic. Eu toate masinile care le-am luat, am fost in Germania dupa ele, cu istori la zi, le-am luat cu PRETUL mai mare ca la noi in tara, dar retine aspectul, eu la toate masinile cumparate nu am avut probleme cu turbina, motorul, rulmenti, cutie automata, sau alte probleme care se plang colegii pe aici, cu toate ca am luat masina si cu 350.000 km. dar cu intretinere exemplara. Atentie am evitat autohausu-rile de turci, sarbi, arabi. Am luat numai de la autohaus-uri cu patroni nemti. Am un amic care si-a luat un e clase din 2004, din taximetrie, cu 680.000km, iar masina ii merge exemplar si nu consuma ulei. Romanul trebuie sa treaca de pragul asta de pana in 200.000 km., daca nu va trece, vor fi mereu frustrari ca vai uite cum mi sa dus turbina, ca am probleme cu motorul, ca ce proasta este marca BMW, etc. Asa ca per total, chiar daca am dat mai mult pe o masina adusa de mine, nu am mai pierdut timp, bani si nervi prin service-uri pentru reparatii. Si in afara sunt masini intretinute, sau nu, dar difera pretul. Tu de care crezi ca va aduce samsarul la vanzare? Acum trage tu singur concluzia.
    0 points
  40. Sunt masini cu 400 mii de km care sunt ca noi. Dar romanul e invatat de pe timpul lui raposatu sa si cumpere masina noua cheala la care sa piarda 70 la suta din valoare dupa 3 ani decat sa ia una cu 200 mii de km cu optiuni si care sa tina cu casa la vanzare. Tipic romaneste. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  41. daca esti baiat ia-ti e93 cabrio benzinar
    -1 points
  42. Samsarul de duzina va aduce masini lovite sau cu multi km, le coafeaza si le vinde virgine. Samsarul adevarat va cumpara minim 4-5 masini de la un dealer si va negocia un pret f bun. Singura varianta sigura este cea in care cumperi o masina sh cu garantie, la restul poti sa ai noroc sa nu schimbi nimic ani de zile sau poti sa ai ghinion si sa schimbi motorul in cateva luni. Aveam salvat in parcare pe mobile un A6 din 2013, 3.0tdi, cu motor schimbat la cca 80.000km.. P.s. samsarii romani mai fac si prostia cu pierdut tva, poti gasi masini ok si aici.
    -1 points
  43. Merci! Preturile difera in functie de ce vrei sa faci la masina, cel mai in masura sa va raspunda este Razvan de la ARVision. Teava in loc de intermediara + finala si dpf off + soft inainte cu ceva timp, conteaza foarte mult daca masina are soft din ce am inteles si conteaza chiar si ce soft are masina si cum sufla motorul nu prea sunt in masura sa va dau mai multe detalii, asta mi s-a spus, asta va spun.
    -1 points
  44. Ai innebunit ... bine totusi ca mai stii ce faci. E mult suflet si pasiune in masina asta ... sa o alergi fara probleme.
    -1 points
  45. Am caseta directie bmw e60 modelul fara senzor,verifica la masina ta daca ai caseta simpla sau cu senzor,pret 300e...0725691059
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.