Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/11/16 in all areas

  1. A venit timpul sa imi prezint noua masina, BBO 2.0 Masina este un E60 535d LCi 286CP, fabricatie 06.2008, nu foarte dotat, dar nici chel. Printre optiunile remarcabile se numara: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 337 M SPORT PACKAGE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Toate optiunile pot fi vazute aici: De cand a ajuns pe mainile mele, masina a beneficiat de urmatoarele: -Revizie completa (filtru ulei, motorina, aer, polen MAHLE) + ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 -Placute fata spate Textar + senzori -Amortizoare fata-spate Bilstein B4 M Tech -Flanse amortizoare Sachs -Clapetele din admisie au fost eliminate si inlocuite cu dopuri dedicate + o curatare a galeriei -Downpipe + DPF Off -Update complet la iLevel 2015 -Termostate Behr (ambele, deoarece imi statea temperatura motorului la 70 d egrade) -proiectoare + rame proiectoare noi (dupa ce masinuta a facut cunostiinta cu o vulpe pe drumurile patriei noastre) -canal aerisire frane dreapta + contra-aripa dreapta (tot in urma intalnirii cu vulpea) -suporti far deoarece am reusit sa ii stric cand am dat jos farurile -reconditionat faruri Pe urma, toate jantele au fost roluite (buza jantelor era putin ovala) + valve noi + anvelope iarna Michelin Pilot ALpin 245/40/18. http://115.imagebam.com/download/MhiQxwK-8LiEGwTwtW-uJw/51261/512609545/IMG_7336.JPG Dupa toate operatiunile de mai sus, motorul a primit un detailing amanuntit. http://115.imagebam.com/download/WaY37-tSbzNa-Bcu6v7AZg/51261/512609592/IMG_7473.JPG Pe partea de codare, am activat MP3 + Welcome Lights pe proiectoare + viteza digitala in bord + avarii cu impuls dublu. Farul de pe partea dreapta avea clemele rupte, astfel am cumparat alt far si am mutat tot de pe farul meu pe noua carcasa, iar cu aceasta ocazie, lupa de pe dreapta a fost inlocuita deoarece era putin "obosita", iar cea de pe stanga a fost curatata impreuna cu un detailing al ambelor sticle. http://115.imagebam.com/download/Uv_4jPFihASGikfvLrIv2A/51929/519286379/15398906_10208129365977213_1766166956_o.jpg http://116.imagebam.com/download/1qLVFWjYeJLJCS6HvOmIBQ/51929/519286383/15398942_10208129365937212_482833841_o.jpg Trimul de la volan + comenzile au fost revopsite deoarece aveau o folie destul de nasoala pe ele. Avand in vedere ca e un motor destul de potent, dieselul de top pe vremea lui pe aceasta caroserie, masina a beneficiat de remapare Stage 1+. http://116.imagebam.com/download/A4MwAglVHT5kvC17IWWWoA/51261/512609557/IMG_7426.JPG http://116.imagebam.com/download/lVnCtG1gGuLbcNmrWbuJ7g/51261/512609565/IMG_7463.JPG http://115.imagebam.com/download/KQGFg6QaPWAVVC7elq9cJA/51929/519285908/IMG_8025.JPG In scurt timp, clapeta de acceleratie a inceput sa dea semne de oboseala, motorul nu se mai oprea asa lin ca inainte iar intr-o frumoasa zi de sambata, si-a dat duhul. Astfel a urmat clapeta acceleratie noua Pieburg iar motorul a revenit la oprirea lina cum trebuie sa fie plus ca aveam si pierdere de putere si lag sub 2800rpm care acum a revenit la normal. http://116.imagebam.com/download/ZPudLzMJGJofngHgoFwqWw/51929/519285980/IMG_8165.JPG http://116.imagebam.com/download/zzf9U62QzaRsi-1TymGt8g/51929/519285920/IMG_8043.JPG
    3 points
  2. A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.
    2 points
  3. La mine se rupsese bucsa de la levier, piesa nr. 7: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UG31-EUR-09-2004-E87-BMW-118d&diagId=25_0387 numai ca mecanicul mi-a indicat sa schimb si piesa nr. 6 din cauza bilei de pe levier care se uzase. Ca sa rezum am schimbat urmatoarele: 2, 5, 6 si 7 care nu sunt tocmai ieftine plus uleiul din cutie. Acum intra foarte usor in viteza si parca tremuratul schimbatorului s-a diminuat dar nu total.
    1 point
  4. Multumesc tuturor. @sone Avand in vedere ca esti din Cluj, iti pot face o demonstratie dar sa prindem asfalt relativ uscat altfel intra dtc-ul si taie mult din putere. Oricum trebuie sa tii cont ca E60-ul e mult mai greu decat un e9x ceea ce reduce binisor timpii de acceleratie.
    1 point
  5. Man, e faina masina dar cum sa bagi spuma activa la motor ? Pentru aia exista spray special de curatat motorul.
    1 point
  6. Senzor prezenta pasager cred ca e dus.nu poti spune ca o masina e lovita pt atat, mai ales ca e o problema foarte cunoscuta asta.
    1 point
  7. "i-mi" -> "imi" Ce zici de un tester?
    1 point
  8. iti recomand sa inchizi postul ca vei fi luat la misto
    1 point
  9. Felicitari pentru achizitie inca odata! Ma bucur ca ai reusit sa iti iei masina pe care o tot pomeneai de mult timp Faina tare masina iar pe modul Sport+ la kick-down ii senzatie :shifty: . Sa ai noroc de ea! O poza cu cei doi BBO : http://116.imagebam.com/download/aSewxmfMOi6Hbnm5ii57rg/51934/519330846/20161209_081442.jpg
    1 point
  10. Multumesc frumos Imediat dupa achizitie a urmat un detailing interior (putin exagerat pe alocuri). http://115.imagebam.com/download/1FxKLlKIo95krvg_L6mqFg/51929/519289316/IMG_7480.JPG http://116.imagebam.com/download/nnrutLQHOTTJOnLdqSfKFA/51929/519289326/IMG_7488.JPG http://115.imagebam.com/download/7La7qNxDp7wHtDQTTYFI6Q/51929/519289331/IMG_8074.JPG Urmatorul retrofit care inca este in curs de completare, cumva se cerea. Navigatia CCC a fost inlocuita cu NBT, controller cu touch, USB + AUX in cotiera iar in scurt timp trebuie sa primesc si camera pt marsarier. Initial voiam sa montez NBT Evo dar uitandu-ma la mai multe poze, parca nu se integreaza asa bine cu masina, parca se vede ca nu e de acolo. http://116.imagebam.com/download/q1mU1RQLVhU1dkFNDTz_Lw/51929/519286095/IMG_8223.JPG http://115.imagebam.com/download/g1_sC-MeEcn4TvQGAzq-lQ/51929/519286087/IMG_8222.JPG http://116.imagebam.com/download/NXs0SafPLzL2D_Rguv_fqg/51929/519286151/IMG_8249.JPG http://116.imagebam.com/download/lPQ3ZDxLPusajE3bSALMLg/51929/519286157/IMG_8307.JPG http://116.imagebam.com/download/EaFVLmrzP7gx3sZoI5FZ7Q/51929/519286168/IMG_8309.JPG Avand in vedere ca in E60 efectiv nu am unde sa tin telefonul, am optat pt un suport MagicMount Pro Vent care isi face treaba suprinzator de bine. Vine cu o placuta magnetic pe care o tin in husa telefonului iar suportul intra in gura de ventilatie si e f stabil. http://115.imagebam.com/download/kJHtPEPAG2f92oxwYrWtRg/51930/519290217/IMG_8244.JPG
    1 point
  11. Nu scoate nici un fel de fum, decat un puf la primul kickdown, pe urma chiar deloc desi softul este foarte agresiv. Aici e un video cu acceleratia 70-170 cu prima versiune de soft, mai slabuta: http://www.youtube.com/watch?v=Fux6F9mSD0o
    1 point
  12. Pe partea tehnica, a mai urmat acumulator Varta Silver 110Ah, furtunase vacuum si o electrovalva, toate garniturile de la conductele cu alimentare de ulei a turbinelor. http://115.imagebam.com/download/2bg-VfE7U5p5OKVCu3x4AQ/51929/519286026/IMG_8186.JPG http://115.imagebam.com/download/W7WKMuX-64iTPkTrVwvAQA/51929/519286047/IMG_8210.JPG http://115.imagebam.com/download/qOW6pR4xCau6ZRV2Z62MWw/51929/519286068/IMG_8213.JPG http://116.imagebam.com/download/27HaSNFQJGOtQ9JJjVeH8A/51929/519287487/124329962_2_1000x700_vand-suspensie-sport-noua-bmw-e60-bilstein-b4-m-tech-520-525-530-535-fotografii.jpg Ca urmare a eliminarii fizice a catalizatorului si a filtrului de particule, toate 535-urile fac overboost destul de mare oricat ar fi limitate din soft. Astfel, aveam 2 optiuni: sa pun catalizatorul inapoi sau sa modific putin turbinele. Am ales a 2-a optiune, mai ales ca am in plan de viitor turbine hibrid. Rezolvarea: Modificat wastegate-ul turbinei mari pt a permite evacuarea gazelor mai bine. http://116.imagebam.com/download/SA0Zy0dmmLPrpOZV-rbYtg/51929/519286039/IMG_8197.JPG Airbag-ul de la volan suferea de vesnica problema a e60-urilor, adica urme accentuate pe el si emblema indoita in interior, astfel a fost schimbat. Volanul in starea actuala http://116.imagebam.com/download/wYnAG6uH-rjYZvmEsY7t3g/51929/519287031/IMG_8142.JPG Dupa ce a dat frigul, masina a pornit impecabil, am mers prin muntii Tatra, pe urma prin Cracovia si am prins -15grade, a pornit perfect iar pe urma cand am ajuns acasa si-a dat duhul releu de bujii, astfel a urmat releu nou BERU. http://116.imagebam.com/download/JnyUdwN6MOjYjfa5y5Nk8g/51930/519291157/IMG_8382.JPG http://115.imagebam.com/download/Hg2Fv6G5x4-7TDbwY_9EVA/51929/519286206/IMG_8556.JPG Am probat led marker alb dar nu imi placea cum lumineaza inelul din interior, asa ca am renuntat. http://116.imagebam.com/download/pE-4fh8PwvgVT996UJEsWg/51929/519287853/15034063_10207869517721169_20816321_o.jpg Poza bonus: http://116.imagebam.com/download/GxJcOyEfBxIAF9oc2Iipuw/51929/519287862/15392868_10208104034223935_4014132729382904619_o.jpg
    1 point
  13. Esti pe repeat ?
    1 point
  14. nu domnule ,nu plateste vanzatorul transportul .Si eu am cumparat recent o rezerva slim pt a4 si am platit rambursul si transportul. Asa se face . ... daca gasesti mai ieftin si mai calitativ in alta parte ,aia este .Pretul meu e afisat clar si fara echivoc. Multumesc pt. intelegere.
    1 point
  15. referitor la trecerea in pozitia N la semafor eu sunt de parere ca trebuie scoasa daca se sta mai mult de 30 de secunde. discurile de ambreiaj se freaca intre ele tinzand sa puna masina in miscare. Daca ar fi fost dezactivat convertizorul atunci cand aveam piciorul pe frana , masina nu ar mai fi incercat sa traga inainte. Ceva sta in sarcina acolo. Parerea mea . Nu degeaba ma indrept spre 600.000 km fara probleme de cutie si mai trag si destul de des o remorca de 1200kg.
    1 point
  16. cum adica cand pui masina in N in mers? eu nu am pus-o niciodata asa!!! poate face si la mine dar pana sa aud la tine chestia asta cu bagi din mers in N din D presupun ca nu e bine! strict parere personala!
    1 point
  17. Daca ai 320i de ce ai nevoie de 330 sau 325 ca si embleme?Nu o sa se schimbe nimic in compartimentul motor.
    1 point
  18. 1 point
  19. In weekend am mai facut cateva interventii la masina, una care era foarte importanta, rezolvarea caldurii. Stiu ca mai sunt utilizatori care au avut problema asta si de aceea as vrea sa scriu aici poate ii va ajuta. Ca sa recapitulam, la mine pe partea dreapta nu baga caldura iar pe stanga baga doar aer caldut. Probleme identificate au fost ca termostatele nu mai lucreaza cum trebuie si de asemenea caloriferul din bord este infundat. Am cumparat cele doua termostate de la Cataxxl (cel de la EGR si cel principal, noi si originale BMW), o solutie de desfundat caloriferul si inca un bidon de antigel. La partea de termostate pot sa va zic ca cel principal avea urechile acelea de plastic rupte si practic el nu mai functiona (ramanea mereu pe deschis); nici cel de la EGR nu arata prea bine insa cred ca functiona corect. Solutia de desfundat caloriferul nu stiu cat de mult a ajutat dar metoda prin care l-am desfundat a fost sa bag apa cu presiune pe el. Se desfac cele doua furtune (cel de dupa pompa auxiliara de apa, si cel care iese din calorifer); sunt unul langa altul si se pot identifica usor. Se leaga un furtun la reteaua de apa (preferabil sa aveti un robinet in curte) si se conecteaza la unul din furtune. Concret se baga apa pe ambele parti, cu presiune si in reprize astfel incat sa se desfunda pe rand celulele care cauzeaza probleme. La mine la inceput a curs apa cu mizerie si pe masura ce opream apa si baga din nou socul mai desfunda cate o celula pana cand apa care curgea era curata si de asemenea puteai tine furtunul mai usor pe teava (nu mai era presiune asa mare in calorifer deoarece se desfundase si apa curgea liber). Foarte important este sa bagati apa si invers astfel incat sa iasa toata mizeria. Tin sa mentionez ca pompa de apa auxiliara este arsa la mine ca la multe alte masini si caldura functioneaza perfect dupa aceasta operatiune. Dupa aceste operatiuni caldura merge perfect, baga mult mai repede deoarece acum functioneaza corect ambele termostate si baga pe toate gurile de ventilatie deci inca o chestie bifata de pe lista. Am schimbat si filtrul epurator deoarece aveam o pierdere de ulei din cauza lui, cand l-am desfacut pe cel vechi acesta nu mai avea nimic in interior si din aceasta cauza vaporii de ulei nu mai erau intorsi in baie ci bagati in admisie. Am curatat si tapiteria si nu mai este intr-o stare atat de jalnica; acum arata chiar bine cu exceptia rupturilor. Una peste alta a fost un weekend in care am rezolvat destule chetii si ma declar multumit
    1 point
  20. http://www.youtube.com/watch?v=GHvbc-ul6RU Despre noile sisteme automate de franare de pe masini...
    1 point
  21. Sa o stapanesti sanatos. Arata super racheta
    0 points
  22. In primul rand, ar trebui sa spui mai exact ce te intereseaza, cam cu ce optiuni / dotari ai vrea sa fie masina, anul de fabricare ca sa nu mai pierzi timp, cand un coleg iti arata o masina, tu sa spui: stai ca nu are navi mare, nu e automata, etc., asta asa ca sa scutesti timp si nervi. Daca vrei o masina buna si intretinuta, cu dotari bunicele, mai trebuie sa-ti suplimentezi bugetul cu 2500-3000euro. Daca nu, cauta aduse de samsari cu pret mic, cu km. dati inapoi, iar dupa aceea tot aici pe forum o sa vii sa te plangi ca ti s-a stricat ceva la masina.
    0 points
  23. Ok profesoru'. Acum 4 ani cand am dat eu bacu' inca se scria "v-a fii". Stii ce e ironic ? Suntem pe un forum dedicat marci "BMW", marca despre care se vorbeste numai de "bine", dar totusi, apar unii ca tine care, cel putin, par foarte civilizati si scoliti. Asta ma bucura
    -1 points
  24. Stie cineva de ce nu tiuie frana de mana cand pun contactul? In mers daca ridic foarte putin incepe sa tiuie, nu trebuie sa tiuie si la punerea contactului?
    -1 points
  25. Ii ziceam omului sa nu cada prada comisiei de arbitraj a preturilor. Sau tu faci partea din ea si esti indignat? Frumoasa masina si ma bucur ca in sfarsit vedem un combi pe aici.
    -1 points
  26. Eu am cumparat in septembrie una aproximativ la fel cu 10.700. Adica fara pachet M cu jante pe 16 si volan normal cu 200.000 km verificatanla reprezentanta fara niciun element revopsit fara nicio zgarietura cu interior etectiv ca nou. Cu comfort acces si asistent faza lunga. Fabricatie noiembrie 2011. De la Munchen. Curiozitatea legata de pret la mine era doar ca si o comparatie fiindca evident cu pachet M arata mult mai bine. I-am luat intre timp si eu jante BMW Motorsport pe 18 si arata mult mai bine deja. Edit: comfort acces si asistent faza lunga vad ca are si a ta. Deci pana la urma mie imi lipseste pachetul M si panorama dar e mai noua cu doi ani.
    -1 points
  27. Nu ai doar alea 3 dotari si nici nu compari masinile dupa aceste dotari..sau poate pt tine alea sunt importante. Daca imi dai VIN iti pot da lista dotarilor sau poti decoda tu. Eu am dat mai mult de 10.700 pe ea
    -1 points
  28. Stiu foarte bine ce dotari am. Tot ce ai si tu mai putin pachet M si trapa panoramica. Nu compari mere cu pere dar o parere iti poti face.
    -1 points
  29. Frumoasa eu as lasa-o cum e, doar niste grile negre... mai bine schimbai distributia decat alte retrofituri.
    -1 points
  30. Doamne cat imi plac posturile astea...
    -1 points
  31. Uite, iti recomand una https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-6-ID7GiKEf.html. Am condus-o, e superba. Si are pret f bun fata de ce e acum pe autovit, sub 40 sunt rare.
    -1 points
  32. Asta este maĂâ˘ina care ai vândut o? https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-bmw-face-lift-520-diesel-m-pachet-interior-exterior-84000-km-ID7ujSK.html Si samsarul ĂŁsta o vinde cu 11000 mii? Sent from my D5803 using Tapatalk
    -1 points
  33. Pune inpa, insa ar fi mai ok ista-D (rheingold) si cel mai important lucru... pune-l la rece la prima pornire, asa imi facea si mie doar la rece cateodata deloc, cateodata cateva secunde si in ultima faza inainte sa le reconditionez imi facea cam 1-2 minute urat de tot insa la cald avea valori sub 0.7, iar la rece avea intre 2-4.
    -1 points
  34. zici ca ai furmat masina asta....atata ghinion ai!
    -1 points
  35. Senzor parcare la 100 lei buc,ai un cod o poza cum arata ? Tel...0725691059
    -1 points
  36. Alt cineva cred ca vindea de mult masina la cate patanii ai avut tu cu ea.Sa sperma ca o sa te bucuri cu ea si iti doresc ca nu mai ai probleme cu masina !!!! Sa ai grija de ea in continuare!Ai talent de scriitor. :frantics:
    -1 points
  37. Stiu,sunt putin pretentios,poate prea mult la piesele auto dar na,asta-s eu Am optat pana la urma pe Eibach toate 4.
    -1 points
  38. https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-bmw-face-lift-520-diesel-m-pachet-interior-exterior-84000-km-ID7ujSK.html Colegul de forum a vândut o sub 8000 si samsarul a postat o la 11000 euro Sent from my D5803 using Tapatalk
    -2 points
  39. Injector...Eu de cand bag de la mol Evo Diesel imi place foarte mult cum se aude motorul, plus ca nu are trepidatii sau ceva de genul, insa din ultimele experiente pot sa fac pe Nostradamus si sa-ti spun ca e un injector.
    -2 points
  40. *Nu am mai pus aditiv, treaba cu aditivul nu o faci daca vrei sa tii masina...ci doar daca are vreo problema si vrei sa o vinzi, nu e o solutie de durata, iar in timp o sa te afecteze, cel putin asta stiu eu din ce am citit ANTI-ADITIV. *Nu am fost happy de rezultat pt ca dupa 2 zile mi-a facut la fel ca si inainte, tot la recomandarea lui Kenbobo am schimbat locul de unde bag motorina (bag numai de 55 de oriunde) si am inceput sa bag de la Mol Evo Diesel. *Km.... sa zic 2000-3000 km de la reconditionare, nu merg mult deloc cu masina de ex am 8.000 km cu masina facuti de cand am luato (cam pe 13-15 ianuarie 2016). Nu stiu daca este neaparat un tremurat decat clar cel mai bine spus o zguduire ca si cum s-ar bloca motorul cu tot cu supape si distributie si tot, foarte urata senzatie. Ce sunet auzi tu? Poti face o filmare? E un rompait? Aveam si rompaitul respectiv cu mult inainte sa o ia razna urat de tot la rece, dar sa zic...il aveam la primele 4-5 accelerari la relanti cand era rece si dupa nu se mai auzea. Trimite-l clar doar pe cel cu probleme (oricum ele merg in pereche, adica 1-3 si 2-4, de obicei cand e inject. nr.1 stricat o sa corecteze si inject. nr.3 dupa el si asa vei avea si la 3 o valoare mai crescuta insa doar din cauza inject. 1). Iti recomand oricum sa le desfaci pe toate, schimbat saibele de foc (4 buc) + oringurile micute de sus (4 buc) + curatare in locasul injectoarelor, la mine era ca un fel de smoala...cu bucati solide negre, am bagat cu o carpa si am sters tot + dat cu aer comprimat. Clar suspectez motorina insa nu am putut sa astept sa o consum (era cam 50% rezervoru) sau sa o scot si sa bag alta si am ales sa le reconditionez. Tot cu aceeasi motorina in rezervor au luato iarasi razna injectoarele dupa 2 zile de la montare, dar dupa usor usor a facut din ce in ce mai putin, cateodata numai facea deloc si cam de 2 luni sunt "curat" si sper sa ma tina mult si bine asa!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.