Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/25/16 in all areas
-
Salut Am cautat si eu cateva luni bune un f10(l-am gasit , o sa-i fac zilele urmatoare o prezentare) . Preturile din majoritatea postarilor voastre mi-i se par destul de dubioase . Locuiesc in Germania si singurele masini care s-ar apropia ca pret si dotari de ceea e am citit aici ar fi masinile vandute "special" pentru export, accidentate si apoi reparate sau cu km multi dati inapoi. Am vazut masini f bine dotate si oki la preturi destul de accesibile numai ca erau cu probleme , de ex , f10 din 2013 cu 150000 km , 19500€ , care nu avea niciun schimb de ulei sau vreo intrare in service, tot acolo un f30 f bine dotat , la fel , pana la 130000 km fara revizii si f neingrijit, murdar zgariat dar cu un pret f atractiv , as mai avea cateva exemple dar nu vreau sa va plictisesc . Ambele masini erau la vanzare la reprezentante bmw . Am apreciat sinceritatea vanzatorilor , desi prima intrebare a fost daca viitoarea masina va ramane in germania sau vrea merge la export. La bmw in Ansbach (Cloppenburg) au chiar o zona dedicata in care sunt prezentate masinile astea "speciale" . Am fost si la un händler care vorbea romaneste si vindea o teapa cat china de mare Am citit pe forum multe posari negative despre romanii care au astfel de afaceri inafara tarii si am vru sa probez . Avea un f10 superb pozat la fata locului masina arata total diferit , lipsea scutul masinii ( a spus ca au uitat cei de la bmw sa-l monteze dupa revizia masinii, apoi mi-a arata un deviz de reparatii cu o gramada de elemente de directie inlocuite , eu cred ca masina a avut un accident) , zgariata , mudara si motorul neobisnuit de zgomotos , vroia 25000€ pe masina , cu 105000 km . La finalul discutiei , dupa ce am stabilit ca asa ceva nu cumpar , mi-a zis ca oricum vin baietii din Romania si o aranjeaza frumos la km si aspect si o vand ca masina fara accident si in perfecta stare in Romania . Dupa experienta asta sunt de parere ca pretul reflecta clar calitatea masinii . Daca e prea ieftin .. "pute"... pana sa fiu implicat direct in cautarea unui f10 ma si miram cum de , in Romania, sunt masini "recent aduse " mai ieftine decat in Germania . Spor la cumparaturi !1 point
-
eu am o parere excelenta fata de cei ce adauga la descrierea masinii fraza magica "recent adusa", ce plm, vorbim de o vita recent adusa in obor la vanzare, de o varza recent adusa la piata????lobotomizare.....nu gluma.1 point
-
Teapa https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7GjyKT.html l533349-report.pdf1 point
-
Citeste ce am bolduit. Am zis ca piesele costa 3000 de lei cu tva la reprezentanta, PLUS MANOPERA. Daca nu stii sa citesti sau nu vezi bine, iti recomand eu un oftalmolog foarte bun.1 point
-
am zis ca nu m-ar mira sa coste 4800 IN REPREZENTANTA. Poate e cazul sa citesti tu mai bine inainte. deci hai te rog. pune sa vedem si noi poza cu devizul si cat ai platit tu la final.1 point
-
Nu stiu de unde faci tu in reprezentanta pe 23 de repere ( trebuie 25 ) cand numai piesele sunt 28 de mil. Si astea luate de la bardi de ex la cele mai mici preturi,cu 5 piese care sunt pe producator. In reprezentanta sub 4800 ron nu cred ca le vezi http://i.imgur.com/KDoNrz9.jpg1 point
-
Nu inteleg ce cauti la bimmer service? Retapitata. Din fabrica a iesit cu: Upholstery STOFF DIAGONALANTHRAZIT (AWAT)1 point
-
Mie la seria 1 bi turbo 204cp mi-a cerut 8700 lei la reprezentanta din baneasa1 point
-
Nu te astepta la un consum mai bun in traficul din Buc. Spre exemplu, la mine consuma 11- 12, in aceleasi conditii de trafic; automata, 184cp. La orice masina schimbi piese, pretul de intretinere creste la o masina premium. De aici probabilitatea mica de a gasi o masina intretinuta corect si cu piese OE. Strict pt oras nu e recomandat dieselul. Dpf-ul tine undeva la +200k km, iar anularea lui nu e recomandata (multi spun ca nu e nici o problema, insa nu e chiar asa) Desi e greu sa gĂŁsești o masina buna la suma si anul respective, nu te grabi. Mai documenteza-te, sunt destule materiale pe forum.1 point
-
Salut. Am avut si eu aceeasi problema. Am avut o galerie care pierdea foarte mult ulei. Am schimbat galeria dupa care am observat ca iar pierde. Toti spuneau ca pierde ulei prin locul unde se acctioneaza clapetele din ea. Am desfacut galeria, si am observat ca pierderile sunt din cauza suprafetelor de contact dintre clapete si galerie si nu din cauza punctelor interioare de rotatie a clapetelor. Contactul dintre galerie si carcasa clapetelor se face cu ajutorul unor garnituri incastrate in carcasa clapetelor. Acestea nu se gasesc separat, ci doar cu galeria. Eu am scos toate clapetele, le-am curatat bine, am curatat si galeria dupa care am cumparat un silicon rezistent la temperaturi inalte si l-am folosit in locul de contact dintre carcasa clapetelor si galerie ( contact circular.). De atunci nu am mai avut probleme cu ea.1 point
-
Este INTERZISĂ scrierea mesajelor folosind aberaţii gramaticale de genul TZ, SH sau K în loc de “ca” , etc. Daca doriţi neapărat să fiţi foarte bine înţeleşi, puteţi folosi DIACRITICE. Când deschideţi un topic nou (New Topic sau Subiect nou) alegeţi un subiect SCURT şi cât mai CLAR. Titlul oricărui topic va reflecta pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul “Scârţâie cureaua de distribuţie" este de preferat faţă de “Help !...” sau "Am o problema". Topicele generice, cum ar fi “Ajutor” , “Am o problema fraţilor”, vor putea fi şterse fară preaviz. Respectaţi timpul celorlalţi. Dacă topicul se referă la o problemă, oferiţi cât mai multe detalii despre aceasta şi nu aşteptaţi ca ceilalti utilizatori să ceară detaliile. Spre exemplu, enunţaţi de la început anul de fabricaţie, motorul, codul motorului, etc. E mai bine să oferi detalii în plus decât în minus. Postările parazitare care contin doar smiley-uri sau quote-uri vor fi şterse fară preaviz. Înainte de a deschide un nou topic, utilizaţi funcţia Search . Utilizaţi funcţia Edit (în limita intervalului de timp care vă permite utilizarea acestei funcţii) atunci când sunteţi ultimul utilizator care a postat. Funcţia Quote are rolul de a extrage din postarea respectivă un pasaj la care doriţi să faceţi referire. Discuţiile nefondate pornite împotriva dealeri-lor/service-urilor Bmw sunt interzise. Dacă nu sunteţi multumiţi de serviciile prestate si doriţi să discutaţi pe această temă, trebuie să păstraţi un limbaj civilizat, folosind argumente solide (inclusiv documente doveditoare, în caz ca vi se cere acest lucru). În nicio situaţie nu va fi tolerat un comportament jignitor. Abaterile se vor sancţiona cu suspendarea userului sau userilor respectivi, iar discuţiile vor fi şterse fără preaviz.1 point
-
-1 points
-
Buna ziua omeni buni am si eu o nelamurire sunt 100% oglinzile ca masina mea nu are oglinzi incalzite dar in schim am webasto incalzire auxiliara cu telecomanda,intrebarea mea este daca dau drumul la incalzirea auxiliara imi decongeleaza si oglinzile?-1 points
-
Calitatea de fabricatie la BMW este foarte mare...adica masina se strica greu si odata schimbata o piesa ...tine multi km(daca piesa este originala...ca daca pui TRW ...in 10 ani o sa ai o masina facuta din piese TRW......adica un TRW-eu in loc de BMW-eu ). Ce incercam noi sa-ti spunem este ca la banii aia este mai usor sa iei teapa cu una care are pseudo 150k km si este un cazan ,decat una care are 300k km dar este o masina intretinuta . Deschide bine ochii si greu buzunarul.-1 points
-
Ia 7-ar bossu sa faci liniste pe ulita cand vii de pe iukei.Doar esti faimos... Vezi ca masinile sunt mai ieftine in anglia dar intretinerea mult mai scumpa!-1 points
-
masinuta a primit oglinzi originale de M3 nu mai circul cu ea decat foarte rar, ca sa-i mai incarc bateria .... pretul ramane acelasi .-1 points
-
Intradevar CV autoamata pentru comfort, cam asta ar fii principalul motiv. Eu zic ca in functie de necesitatile si placera fiecaruia de a conduce o masina. Personal dau un vot pozitiv pentru automata, in special la drumurile din tara noastra si aglomeratia omniprezenta din orase. Replica de genul : ca nu mai simt masina, nu mai esti macho pe asfalt daca ai masina cu CV automata , este o prostie d.p.m.d.v.-1 points
-
23 de repere include la e90 si costa 3000 lei la reprezentanta. Plus manopera.-1 points
-
-1 points
-
Acum cateva luni am luat si eu un seria 5 ... tot 525xd... 2013 ... Si am cautat cam 5-6 luni pana am gasit masina. Personal nu pot sa inteleg de ce va uitati la masini aduse din afara care au in mod evident km dati inapoi. Un seria 5 (525 D xdrive) nu costa 25.000. Costa 30-35. 25.000 este un 320xd. Calculul este extrem de simplu. Oamenii aia de le aduc din Germania trebuie sa faca profit. Scazi din cat cere omul pe masina cam 4-5000 de euro si cam ala este pretul lui de achizitie.De obicei si mai ieftin. Cauta apoi pe mobile.de 525xd in numarul ala de km si vezi cat costa. Daca gasesti macar una ... te felicit. In alta ordine de idei un seria 5 nu se cumpara de la samsari. Ori o iei direct din Germania cu istoric de service complet si garantie. Te costa aproximativ 800 de euro sa o aduci aici sau dai 5% din valoarea masinii celor de la BMW Otopeni si ti-o aduc ei cu garantie 2 ani. Sau de la o persoana de aici care a avut masina de noua si are istoric de service. Bmw-uri cumperi de aici: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html Culmea - cea mai ieftina e 23.000.-1 points
-
doar asa ca idee ... pe mobile.de 525d (fara x drive) din 2014 pana in 150.000 de km pana in 25.000 de euro ... gasesti o masina. UNA!-1 points
-
Deci daca are carlig Bmw ul, mercedes ul, audi ul, nu mai sunt premium. Inseamna ca skoda cu carlig e trotineta dupa gandirea ta sofisticata.-1 points
-
Cloud92, on 14 December 2016 - 12:30, said: Distributia se face in 25 de repere,nu pe 9 cate fac hotii aia de la Service Scream (Tezparii) bmw de n-au o treaba. Schimba 2 intinzatoare 2 lanturi si 3 patine. Vorba unui baiat "dau motoru' jos de pe masina si il plimba cu lesa prin service" <br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 251, 252);">23 de repere include la e90 si costa 3000 lei la reprezentanta. Plus manopera. - ASTA AM SCRIS EU IN POSTUL nr. 16 Apoi tu ai scris ca doar piesele costa 48 de milioane si asta cu cateva repere luate pe producator. Nu mai dezinforma lumea fara sa fii pus la punct tu insuti. Mersi.-1 points
-
Ma cert degeaba cu tine,cred ca controlul ala la oftalmolog ti-ar prinde bine. O seara buna.-1 points
-
-1 points
-
Pentru cine vrea sa verifice VIN : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GiLYz.html#cbfa8a73d9 p.s. Asa se spune acum "plec din tara"? Pai si ce intereseaza pe un potential client treaba asta ca nu inteleg ? Ca pleci sau nu pleci din tara e total irelevant ....-1 points
-
Superba masinuta Desi pare-se, luandu-ma dupa pret, ca nu te grabesti prea tare cu plecatul-1 points
-
Si pe mine ma interesa masina asta, aveam istoricul scos inca din vara cand a fost pusa la vanzare prima data, la un alt pret ~16k, daca bine tin minte. E o loterie curata, mi se pare foarte ciudat cum de are doar o singura intrare in service BMW din Germania. Oricum, ca si dotari, foarte putine ii lipsesc, eu n-am mai vazut 535 asa bine configurat de cand caut, si sunt deja cateva luni.-1 points
-
Da, sigur Audi gasesti la banii astia cu km reali . ) Orice cumperi, eu zic sa fii un pic mai realist, la banii astia si din 2006 nu o sa gasesti ceva sub 300 de mii de km reali si cine stie ce cazane. Orice ai lua, verifica bine inainte si ia in calcul un buget suplimentar pentru eventuale reparatii, pentru ca inevitabil o sa mai pice diverse piese si nu sunt tocmai ieftine, daca nu intentionezi sa o repari din dezmembrari.( unde chiar si acolo nu sunt ieftine piesele ca baietii cu dezmembrarile stiu cat costa o piesa noua).-1 points
-
-1 points
-
ieri de curiozitate am cronometrat cat timp ii ia motorului M20B20 sa ajunga lichidul de racire la jumate,unde ar si trebui sa stea MEREU(fie vara/canicula sau iarna ger). in aproximativ 15 minute si 4 km de mers regulamentar pana in 2500 rpm, acul de la temperatura motorului a ajuns la jumate si a ramas acolo pentru tot restul zilei! afara erau ,sa zic minus 1 grad celsius! Indiferent ce ar spune altii,un motor diesel n-are de ce sa se comporte diferit! Daca termostatul nu deschide circuitul de racire aproape ca as fi convins ca se supraincalzeste motorul! cativa litri de apa si o temperatura ambientala de minus 5 grade celsius nu vor raci IN VECI un motor de 2000 cmc sau mai mare,fie el si diesel,dar care arde un combustibil cu o putere calorica de vreo 12 kwh! iar dupa cum au relatat multi posesori de diesel,iarna motoarele consuma ORICUM mai multa motorina,deci, cum sa aiba probleme cu temperatura motorului?! daca motorul consuma 10 litri la suta de km,iar un litru are aproximativ 12 kwh energie?! totul concentrat in vreo 120 kg de FIER,aliaj de aluminiu si vreo 10 litri de apa... ia anulati termostatul si priviti cum se supraincalzeste motorul! fie el si diesel! si stand pe loc,nu ,talpa pana pe rosu! tot defectiune se cheama si cand nu ajunge la temperatura OPTIMA de functionare! asta nici n-am spus-o eu... o gasesti in manualul de exploatare,intretinere si reparatie a masinii! daca nu-i totul cum au hotarat inginerii cand au proiectat motorul,DEFECTIUNE se numeste!-1 points
-
termostatul de rahat! deschide prea repede! anuleaza-l de curiozitate si vezi la cat se duce temperatura in bord! cronometreaza timpul de functionare,temperatura aerului exterior,cati km ai facut din momentul cand ai pornit motorul,cate minute a stat la relanti, care a fost turatia medie in timpul si km cat a functionat motorul ,consumul REAL al motorului in aceeasi parametri(timp,km) si o sa descoperi problema! ca o treaba facuta matematic e intotdeauna mai interesant de studiat! asa, la "cam in 20jde minute" ,e inutil sa mai vorbim!-1 points
-
-1 points
-
320i 170 cp an 2007 km 155000 verificabili la BMW- ultima intrare in urma cu cateva saptamani la BMW timisoara pt verificare generala si resoftare completa. VIN px02385 pt verificare km ,interventii si dotari nu necesita nicio investitie ,totul functioneaza perfect ,ce a fost de facut am facut eu ,am investit in ea fara nicio parere de rau ,pentru siguranta si confortul meu personal utima investitie ,sonorizare Logic 7,acum o luna **mai multe info. si poze la "masina mea" pretul este 15.000 de euro ,accept si schimburi chiar si mai scumpe daca eu consider ca ma avantajeaza Bineinteles ca accept verificare unde se doreste. Ps: tot ce am schimbat pe masina este la garaj ,gen bari,praguri,suspensie,muzica etc etc .Nimic nu s-a schimbat ca urmare a stricaciunilor sau vreunui accident.Doar upgrade-uri-1 points
-
Ceva e ciudat, poate a avut istoric in germania si poate nu se vad in sistem cine stie...-2 points
-
serios,inchide termostatele de curiozitate,fa un "experiment" si monteaza ceva robineti pe circuitul de racire,in asa fel incat sa nu mai circule apa prin motor spre radiatorul de racire! Bineinteles,stai cu ochii pe temperatura in bord,si eventual gata sa opresti daca se supraincalzeste! asa afli sigur daca termostatele astea deschid prea repede circuitul de racire sau... chiar ai o masina cu un motor foarte eficient! eu merg prin oras dimineata 4-5 km pana ajung la un bar unde-mi "sorb" cafeaua si o frec aiurea pana CHIAR TREBUIE sa plec in treaba mea! in cazul motorului meu,M20B20 daca n-ar fi termostatul sa inchida si deschida circuitul de racire,cred ca se incinge instant/in cateva minute... n-am incercat si nici n-am de gand sa o fac! doar functioneaza asa de bine si oricum pompa de apa,termostatul si distributia au fost schimbate acum aproape 30000 km... webasto are un rol clar la orice motor fie el diesel sau benzina: sa incalzeasca lichidul de racire DIN MOTOR pana la o valoare prestabilita(de obicei 70 grade celsius) dupa care se opreste,ca oricum pornesti motorul! si o faci in conditii de siguranta si uzura minima pe vreme rece,MAI ALES la un diesel unde uleiul poate fi prea gros la anumite temperaturi si poti distruge motorul prematur daca-s minus 20 grade celsius si tu chiar te incapatanezi sa pornesti motorul FARA webasto! O singura data am avut de-a face cu motor diesel in 4 cilindri la minus 16 grade celsius,acum vreo 10 ani! Un Nissan X-trail 2.2dCi care,nu va mint deloc,a pornit LA PRIMA cheie,dupa ce,bineinteles s-au stins in bord bujiile incandescente si i-am dat pana la capat la cheie! acuma,cum o fi fost uleiul in motor dupa o noapte de stat afara... dumnezeu cu mila! DAR, la aceeasi masina ,mers PREA TARE noaptea pe frigul ala si cu caldura la maxim in interior ca eram friguros,se vedea cum scade temperatura de la jumate pana la un sfert din cat era! Mers cu 70-80 km/h totusi... am ramas si eu surprins iar inca de atunci motorul diesel mi-a cam provocat "repulsie",sa vad asa ceva cand eu vroiam caldura in masina chiar m-a pus pe ganduri! si nici macar nu era masina mea si nu conduceam eu! dar de tremurat am cam tremurat din cauza unui diesel PENAL! la actualul BMW cu M20B20 poate sa fie frig afara ca tot transpir inauntru! mai ales la drum lung cand parca baga mai bine caldura si temperatura aerului e mai ridicata! e cald si in oras la 50-60 km/h dar baga aer mai fierbinte la drum lung si 140-160 km/h, afara fiind minus 5 grade celsius! din punctul meu de vedere motorul pe benzina e ideal,mai ales daca are si GPL indeplinind cam toate cerintele soferului,mai putin cuplul motor al unui diesel! Dar pentru asta ,de-aia exista trepte de viteze si acceleratie+ linie rosie a turometrului la 6000 sau 8000 rpm! suna si mai bine vs diesel oricum! :-)-2 points
-
Presedinte de partid la septar sau director de gradinita la 5-er, daca le iei de noi. Barosan cu amanet/casa de schimb la septar sau aprozarist/lautar, daca le iei second hand.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00