Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/04/17 in Posts

  1. Gata si cu detectia de persoane la night vision, inclusiv background detection. Mai am butonul de activare de montat. Practic sistemul e full functional la fel ca in orice BMW care are optiunea din fabrica. Scuze pentru calitatea pozelor dar e foarte greu sa faci poze in mers si sa fii si atent sa nu calci pietonul
    5 points
  2. E un retrofit destul de complicat, pe langa manufacturarea grilei si prinderea camerei, partea de comunicatie intre night vision si restul masinii e un "cosmar" Am inceput sa studiez retrofitul asta cand am vazut ca functia de "daytime pedestrian detection" care o face KAFAS2 foloseste aceleasi CAN-ID-uri pentru a trimite notificarile catre kombi. Initial credeam ca ceasurile de F3x nu au cum sa afiseze notificarea de pietoni, dar de fapt au aceasta functie care e folosita de KAFAS. NiVi se leaga pe PT_CAN si astfel comunica nativ cu kombi si kafas, restul de date necesare pentru functionare sunt prezente pe PT_CAN si au acelasi format ca in F10, ma refer la ambient brightness, vehicle speed, outside temperature, etc. Problema a fost pe K_CAN2, pentru ca GW din F30 nu forwardeaza nici un pachet de la nivi de pe PT_CAN pe K_CAN2, navigatia fiind legata pe K_CAN2 era imposibil de activat astfel incat sa vezi si imaginea pe ecran. Mai mult, navigatia in F3x foloseste gatewaytable = 1, care nu are suport de nivi deloc. In final, am contruit un emulator cu 3 porturi CAN de 500Kbps care pe langa activarea FSC-urilor din NiVi asigura transferul de date necesare intre PT_CAN si K_CAN2 astfel incat sa merga totul OK. Practic un "add-on" la GW-ul masinii.
    2 points
  3. A venit timpul sa imi prezint noua masina, BBO 2.0 Masina este un E60 535d LCi 286CP, fabricatie 06.2008, nu foarte dotat, dar nici chel. Printre optiunile remarcabile se numara: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 337 M SPORT PACKAGE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Toate optiunile pot fi vazute aici: De cand a ajuns pe mainile mele, masina a beneficiat de urmatoarele: -Revizie completa (filtru ulei, motorina, aer, polen MAHLE) + ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 -Placute fata spate Textar + senzori -Amortizoare fata-spate Bilstein B4 M Tech -Flanse amortizoare Sachs -Clapetele din admisie au fost eliminate si inlocuite cu dopuri dedicate + o curatare a galeriei -Downpipe + DPF Off -Update complet la iLevel 2015 -Termostate Behr (ambele, deoarece imi statea temperatura motorului la 70 d egrade) -proiectoare + rame proiectoare noi (dupa ce masinuta a facut cunostiinta cu o vulpe pe drumurile patriei noastre) -canal aerisire frane dreapta + contra-aripa dreapta (tot in urma intalnirii cu vulpea) -suporti far deoarece am reusit sa ii stric cand am dat jos farurile -reconditionat faruri Pe urma, toate jantele au fost roluite (buza jantelor era putin ovala) + valve noi + anvelope iarna Michelin Pilot ALpin 245/40/18. http://115.imagebam.com/download/MhiQxwK-8LiEGwTwtW-uJw/51261/512609545/IMG_7336.JPG Dupa toate operatiunile de mai sus, motorul a primit un detailing amanuntit. http://115.imagebam.com/download/WaY37-tSbzNa-Bcu6v7AZg/51261/512609592/IMG_7473.JPG Pe partea de codare, am activat MP3 + Welcome Lights pe proiectoare + viteza digitala in bord + avarii cu impuls dublu. Farul de pe partea dreapta avea clemele rupte, astfel am cumparat alt far si am mutat tot de pe farul meu pe noua carcasa, iar cu aceasta ocazie, lupa de pe dreapta a fost inlocuita deoarece era putin "obosita", iar cea de pe stanga a fost curatata impreuna cu un detailing al ambelor sticle. http://115.imagebam.com/download/Uv_4jPFihASGikfvLrIv2A/51929/519286379/15398906_10208129365977213_1766166956_o.jpg http://116.imagebam.com/download/1qLVFWjYeJLJCS6HvOmIBQ/51929/519286383/15398942_10208129365937212_482833841_o.jpg Trimul de la volan + comenzile au fost revopsite deoarece aveau o folie destul de nasoala pe ele. Avand in vedere ca e un motor destul de potent, dieselul de top pe vremea lui pe aceasta caroserie, masina a beneficiat de remapare Stage 1+. http://116.imagebam.com/download/A4MwAglVHT5kvC17IWWWoA/51261/512609557/IMG_7426.JPG http://116.imagebam.com/download/lVnCtG1gGuLbcNmrWbuJ7g/51261/512609565/IMG_7463.JPG http://115.imagebam.com/download/KQGFg6QaPWAVVC7elq9cJA/51929/519285908/IMG_8025.JPG In scurt timp, clapeta de acceleratie a inceput sa dea semne de oboseala, motorul nu se mai oprea asa lin ca inainte iar intr-o frumoasa zi de sambata, si-a dat duhul. Astfel a urmat clapeta acceleratie noua Pieburg iar motorul a revenit la oprirea lina cum trebuie sa fie plus ca aveam si pierdere de putere si lag sub 2800rpm care acum a revenit la normal. http://116.imagebam.com/download/ZPudLzMJGJofngHgoFwqWw/51929/519285980/IMG_8165.JPG http://116.imagebam.com/download/zzf9U62QzaRsi-1TymGt8g/51929/519285920/IMG_8043.JPG
    1 point
  4. Jante Style 72 OEM in 2 dimensiuni in stare impecabila echipate cu anvelope 225/40/18 fata noi , iar pe spate 255/35/18 noi , in 2 dimensiuni . PRET 450EURO . Jante Style 53 in stare impecabila echipate cu anvelope Michelin Alpin 195/65/15 in stare foarte buna . Pret 600RON tel . 0742 39 22 52
    1 point
  5. Da, du-te la ala. Dar vezi sa vorbesti frumos cu el, ca ii sare cam repede tandara. ðŸËĹ
    1 point
  6. clar automata! pana la automata am condus doar manuala si cand vedeam o masina automata ma uitam si gandeam: cum dreaq sa conduc eu o masina cu CV automata? iar acum nici ca as mai trece la manuala, nu zic ca e rau o CV manuala dar asa simt eu acum! parca venind de pe manuala, o automata baga ceva un drog in tine de ramai foarte placut surprins si asta fara padele la volan! cred ca, daca mai fac si retrofitul asta, manuala devine istorie pt mine!
    1 point
  7. eu nu as cumpara masina dupa asa dauna .
    1 point
  8. Pe mine unul m-ar interesa masina daca as fi in locul tau. Daca a fost reparata impecabil si nu-s probleme,nu vad un impediment pentru achizitionare.
    1 point
  9. Eu nu-nteleg de ce nu te limitezi la masina care iti permiti s-o intretii. In viata nu conteaza doar masina. Mai vrei si un concediu, vrei si sa iesi cand si unde vrei fara sa bagi combustibil de 50 de lei, etc. Cand detii un E65, nu-ti faci probleme de cheltuieli. Altfel masina aia ajunge o cazatura in 2-3 ani si nici nu te bucuri de ea.
    1 point
  10. In conditiile in care un F10 se vinde acum cu 30% discount, evident ca producatorii castiga bani foarte multi. Nimeni nu vinde nimic in pierdere. In opinia mea, un discount bun incepe de la 20% pt un model nou iar cine e client cu traditie sau cumpara o masina extrem de bine accesorizata si cu motor mare, nu ar trebui sa accepte nimic mai putin decat atat pt ca se pacaleste. Pt un seria 5 g30 de 87k, discountul trebuie sa inceapa de la 20% fie si fara sa fii client de traditie. A mea a fost 60k la pret de lista inclusiv tva si s-a primit acest discount insa trebuie avut in vedere ca firma la care lucrez este un client destul de bun
    1 point
  11. Cavaliere nu isi doreste tipul asta de masina, insa nici tu nu iti doresti, asa ca nu inteleg de ce nu mai poti tu dormi ca nu vinde el masina din noiembrie.
    1 point
  12. ca amandoua codurile sunt pe masina. Parca si bunica ta citea un tabel. nu ?
    1 point
  13. Pentru fostul bmwdecoder, noul bmdecoder.com, probabil ati vazut ca au marit de la 3 la 5€. Puteti folosi cuponul "fbdecoder".
    1 point
  14. Dieselul e net inferior benzinarului daca vb 525d vs 528i. Injectia directa face zgomot doar la rece dupa cateva minute nu il mai auzi. Fata de N47 care e tractor in toata regula, deci nu se pot compara aceste 2 motoare. Eu as uita de diesel si as merge pe benzina linistit, uiti de dpf, fulii, si alte slabiciuni ale dieselului Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. cum apare un n47 aici se vorbeste despre ditributie ) cred ca trebuie sa mai lasati putin subiectul ala....devine plictisitor. cred ca si nou daca achizitioneaza cineva un n47 i se spune sa schimbe distributia.
    1 point
  16. @ ryo - 100% Am auzit ca a venit vara ...
    1 point
  17. Procedura nu e mare branza daca ai acces la elevator, eu la toate 3 bmw l-am schimbat acasa. Atata vreme cat urmezi pasii de umplere nu strici nimic.
    1 point
  18. Pe partea tehnica, a mai urmat acumulator Varta Silver 110Ah, furtunase vacuum si o electrovalva, toate garniturile de la conductele cu alimentare de ulei a turbinelor. http://115.imagebam.com/download/2bg-VfE7U5p5OKVCu3x4AQ/51929/519286026/IMG_8186.JPG http://115.imagebam.com/download/W7WKMuX-64iTPkTrVwvAQA/51929/519286047/IMG_8210.JPG http://115.imagebam.com/download/qOW6pR4xCau6ZRV2Z62MWw/51929/519286068/IMG_8213.JPG http://116.imagebam.com/download/27HaSNFQJGOtQ9JJjVeH8A/51929/519287487/124329962_2_1000x700_vand-suspensie-sport-noua-bmw-e60-bilstein-b4-m-tech-520-525-530-535-fotografii.jpg Ca urmare a eliminarii fizice a catalizatorului si a filtrului de particule, toate 535-urile fac overboost destul de mare oricat ar fi limitate din soft. Astfel, aveam 2 optiuni: sa pun catalizatorul inapoi sau sa modific putin turbinele. Am ales a 2-a optiune, mai ales ca am in plan de viitor turbine hibrid. Rezolvarea: Modificat wastegate-ul turbinei mari pt a permite evacuarea gazelor mai bine. http://116.imagebam.com/download/SA0Zy0dmmLPrpOZV-rbYtg/51929/519286039/IMG_8197.JPG Airbag-ul de la volan suferea de vesnica problema a e60-urilor, adica urme accentuate pe el si emblema indoita in interior, astfel a fost schimbat. Volanul in starea actuala http://116.imagebam.com/download/wYnAG6uH-rjYZvmEsY7t3g/51929/519287031/IMG_8142.JPG Dupa ce a dat frigul, masina a pornit impecabil, am mers prin muntii Tatra, pe urma prin Cracovia si am prins -15grade, a pornit perfect iar pe urma cand am ajuns acasa si-a dat duhul releu de bujii, astfel a urmat releu nou BERU. http://116.imagebam.com/download/JnyUdwN6MOjYjfa5y5Nk8g/51930/519291157/IMG_8382.JPG http://115.imagebam.com/download/Hg2Fv6G5x4-7TDbwY_9EVA/51929/519286206/IMG_8556.JPG Am probat led marker alb dar nu imi placea cum lumineaza inelul din interior, asa ca am renuntat. http://116.imagebam.com/download/pE-4fh8PwvgVT996UJEsWg/51929/519287853/15034063_10207869517721169_20816321_o.jpg Poza bonus: http://116.imagebam.com/download/GxJcOyEfBxIAF9oc2Iipuw/51929/519287862/15392868_10208104034223935_4014132729382904619_o.jpg
    1 point
  19. Era o gluma nu ? Daca nu vede util modul in care functioneaza inseamna ca a luat masina sa para interesant !?! Tu cu postul asta pari foarte ..... inteligent !
    1 point
  20. Cu 100 la ora da rezervorul pe afara. Scoateti consumuri mai mici decat cifrele oficiale date de producator.
    1 point
  21. Aberati. Nu scoti 5 la suta cu viteze medii de 130 cu e60. Repet medii. Ca iti arata 5% la 130 la ora e una si ca scoti 5% pe 1400 de km e cu totul alta. Nici cu e90 Ede care e mai usoara nu faci 1400 km cu 70 litri ) PAi si daca mergi cu 100 la ora, faci cat, 2000 km cu un plin? Ce naiba oameni buni, fiti seriosi.
    1 point
  22. Important e ca a rupt in doua concurenta la performante http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-5.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-2.jpg Exteriorul e superb, dar interiorul ma lasa rece
    1 point
  23. Ce sa duc frate umpic spre seria 7, e un seria 7 mai mic, aproape ca poti sa joci jocul "gaseste diferenta"...e trist...dar cum zice si mik...asta e trendul de azi si nu doar la bmw...trist, trist, trist...
    1 point
  24. Zf Faur scot doar 6 litri din 9.2 iar Bavaria zice ca uleiul nu se schimba fiindca, cutia se adapteaza la uzura uleiului. Sunt in urma rau ambele serviceuri. Nu as merge la ei nici daca mi ar face gratis.
    1 point
  25. nu am facut poze lla anvelope in special ca sunt noi , dot 2015 cu zimti pe ele ... pe spate sunt Bridgestone Potenza , iar pe fata nu mai stiu exact , imi poti scrie pe whatsup pe nr care este trecut in anunt ...
    1 point
  26. Da, o uzezi inutil. O lasi in D la semafor, oricum se decupleaza convertizorul dupa cateva secunde. Asa, sa o tot treci in N, apoi in D, si tot asa, exista mai multa "miscare" a mecanismelor interioare si ghici ce uzeaza componentele: fix miscarea lor!
    1 point
  27. Eu am urmat pasii acestui link si am scapat de 'far aburit'. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/166602-condensation-headlight-2.html
    1 point
  28. Diferenta e sesizabila cu o remapare, se preteaza foarte bine..in rest..tot ce ati citit negativ despre eliminare catalizatoare, is mituri aiurea, backpressure si alte prostii de care turbina nu are nevoie. Acea 'back-pressure' de care se tot zice, mai mult rau face la motor, presiunea ramananad mai mult in cilindri decat e nevoie, nu doar pe ciclul de admisie, astfel strica si calitatea exploziei, evacuarea trebuie sa fie cat mai putin restrictiva. Deci eliminare catalizatoare + remapare la ~170cp 350NM+ facuta cu cap + eliminare EGR => masina zboara fara nici o problema de fiabilitate, desigur ca nici n-o abuzez precum copiii tampiti, folosesc puterea acolo unde e nevoie, adica reprize depasiri. Singura chestie e ca-mi tremura ceva mai tare teava de esapament pentru ca noua teava n-am putut s-o fixez prea bine cum era cea cu catalizator prinsa..plus tampoanele motor cam obosite, in rest doar bine face la motor + fluieratul turbinei care iti da senzatia de decolare
    1 point
  29. eu cred ca nu iti va raspunde niciodata din pacate, mai incearca totusi... Ich habe Ihr altes Auto gekauft und ich mochte Einigen Informationen darüber wissen. Ich spräche kein Deutsch und ich möchte eine Diskussion in Englisch tragen. Und zwar über mein Auto, ich habe das Auto mit ungefähr - - - - - Km beim Händler gekauft, weil ich ein seltsames Gefühl habe ich bitte Sie mir par Information über Ihre Laufleistung zu geben wenn Sie das Auto verkauft haben, sodass ich mit meiner aktuellen Laufleistung konfrontieren zu können. Mit freundlichen Grüßen, numele tau
    1 point
  30. Nu mai e. La km aia bine ar fi s-o schimbi.
    0 points
  31. ai dreptate, scuze.
    -1 points
  32. ce prost belgianul ala! face revizia la masina si dupa aia o vinde.
    -1 points
  33. Sa stii ca prost, normal e sa lasi masina sa ajunga cotet ca oricum o vinzi.
    -1 points
  34. Inseamna ca s-au ieftinit piesele oe? Oricum e o suma absolut rezonabila. Eu am schimbat volantul si kitul ambreiaj la Mercedes si am platit 60 milioane doar pe piese. E ok 30 milioane ca in rest motorul e foarte fiabil.
    -1 points
  35. Nu inteleg de ce 3 frustrati mi-au dat minus pentru ca am zis ca 30 de milioane este o suma rezonabila pentru intretinerea unei masini o data la 100 mii km de exemplu. Win, pai si eu am scris ca e rezonabil pretul, nu inteleg afirmatia ta.
    -1 points
  36. Inside...eu aveam pe autostrada la 160 km/h pe ac (155 digital) 5.5 consum A1 spre sibiu, toata autostrada de 80-100 km sau cat are asa am mers pe tempomat. La 100-130km/h scoti usor consum sub 5 mai ales daca nu bagi piciorul blana cand accelerezi.Eu dupa un drum de 680-700 km dus-intors sibiu mai aveam range 670 km si acul era putin sub jumate, exact cum este al lui Cristian pe linia de mijloc dar partea opusa gen. 1400 km i faci 100% cu un full cu depasiri si viteza peste limita legala 100-130 km/h, daca chiar vrei sa mergi la consum treci peste 1400 km cu 70L. Gandeste-te ca un 5% consum mediu la 70L inseamna 1400 km/h si poti sa scoti acest consum mediu fara probleme la aceasta masina.Proprietarul mi-a zis ca a facut un drum in Grecia unde a mers frumos la consum maxim 1300 km/h pe autostrada si la dus 1500 km, nu ma interesat daca este adevarat sau nu insa nu pot sa zic ca l-am crezut pana nu am vazut cu ochii mei.
    -1 points
  37. Deci cat e autostrada aia 100 km+ , pe tempomat cu 160 km/h a stat acu intre 5-6% dus-intors, cand am ajuns acasa dupa cei 680 km dus intors aveam consum mediu de 5.3 (da stiu e imposibil, calculatorul a gresit si de fapt la pompa era 5%, glumesc)...crede-ma ca nu am mers deloc la consum, nici nu m-am gandit vreo secunda sa merg la consum pentru ca nu sunt genul si ma "grabeam sigur" sa zic asa si cand am dat pe consum mediu in fata portii am ramas tablou.Promit ca o sa fac o poza/video ceva cand mai am drumuri de peste 200 km exact la toate informatiile din cic (viteza medie, km, consum) Nu am spus ca scoti consum de 5% cu viteze medii de 130 km/h ci scoti consum si sub 5% unde mergi maxim pana la 130 km/h, nu cu 80 cum a spus colegul inside mai sus. Noi suntem seriosi cavaliere insa chiar ar fi o idee sa faca cineva un drum de 1400 km/h mers legal, unde e autostrada 130 km/h si tot asa sa vedem cat scoate, eu zic ca faci drumul de 1400 km cu 70 L raportandu-ma la consumurile scoase de E60 meu in exterior
    -1 points
  38. daca pentru tine High Beam Assist este o nulitate inseamna ca ti-ai luat o lista lunga de optiuni doar ca sa pari interesant sau ti-ai luat o Masina care nu te reprezinta
    -1 points
  39. Singurul lucru ce l-as face EU i-as schimba trimurile, mi se par foarte "batranesti" urate.. Cat despre HBM: "Programming can be made in BMW service, not possible via Idrive. System has three sensitivity settings: sensitive, normal, and..cant remember last one. In my car, system was working just fine. Only problem was that it did not sense yellow streetlights correctly some times. After car passing, it changed from lo to hi in 1-2 seconds. Bit "lazy", but good enough. I went to service and asked if something could be done with it. After connecting programming device, it turned out that setting was in "sensitive" mode. So they changed it to "normal". This was guessing, they did not know what "sensitive" mean in practice -would it be then more sensitive to light or dark. Difference was not too big, but it seems to work bit better with yellow lights now. Othervise cant really tell how it changed." Am gasit ceva pe forumuri externe.
    -1 points
  40. Buna ziua.Inainte sa-mi cumpar F25 aveam aceasta problema:manuala sau automata? Am un fost coleg de servici,un inginer care acum lucreaza la BMW si caruia i-am cerut sfatul in aceasta problema.Mi-a raspuns clar MANUALA motivand ca in Romania din cauza drumurilor (prea putini km autostrada) si a conditiilor de trafic ,o cutie merge aprox 100.000km.Asta spune un angajat Bmw in care eu am mare incredere si care a constatat acest fapt la masinile care au fost in service.Asadar i-am urmat sfatul si am luat c manuala.
    -1 points
  41. MANUALA 100%, te simti mult mai conectat cu masina decat cu una automata, plus placerea de a schimba vitezele cand vrei tu si de a asculta turatia motorului. Un alt mare plus pentru o cutie manuala in detrimentul celei automate este costul. Servisarea unei cutii manuale este mult mai decenta decat la una automata, la fel ca si fiabilitatea.
    -1 points
  42. Te simti mai conectat cu masina si placere de a schimba vitezele. Interesant. Iar automatele pica la 100k km. Si mai interesant.
    -1 points
  43. Mitica,colegul meu "Dorel" este inginer cum am scris,insa tu citesti numai ce vrei.Lucreaza de 18ani la Bmw la service.Cand am zis DRUMURI m-am referit la lipsa autostrazilor pe care cutiile automate nu sunt atat de solicitate ca atunci cand vii tu la Poiana Brasov si apoi cand te intorci la Bucuresti.Nu am specificat ca la 100.000km o cutie automata este praf,doar ca incep sa apara probleme.In rest sa auzim de bine!
    -1 points
  44. Pot sa stiu pe baza VIN-ului ce model de cutie de viteza am la masina? Exista ceva senzori care sa indice ca trebuie schimbat uleiul sau vreun comportament al masinii? La mers nu am simtit nicio problema, dar masina are 115.000 KM. Am un stil de condus mai prudent, deloc sportiv. Rar ajung la 3.000 de ture. E vorba de un BMW X1 xDrive 18d cu transmisie automata. Eu sunt de principiu sa nu intervin la lucrurile care merg. Se poate lua o mostra de ulei din cutia de viteza si pe baza analizei acesteia sa se recomande sau nu schimbarea uleiului? Mersi
    -1 points
  45. Cum am spus in primul post, volanul nu era chiar pe placul meu si vroiam unul de M
    -1 points
  46. Asta ai inteles tu deci prin "se preteaza sa ..." !? Uite ca a venit si intrebarea E de vanzare din Noiembrie 2016. Eu as tinde sa cred ca ai o problema de perspectiva bafta la vanzare, sigur Cavaliere are banii si isi doreste o asemenea masina
    -1 points
  47. Am si eu dreptul la o intrebare ? Una, nu alta
    -1 points
  48. Cum a spus si colegul mai sus, in general o problema ca, cea a presiunii din roti asa se rezolva. Mai pot si fi alte lucruri/efecte, cum ar fi modificarea unghiului de cadere a rotilor dupa ce se umbla la suspensie, care pot avea ca efect acelasi gen de eroare..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.