Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/06/17 in Posts
-
Salutare! Pana la urma m-am orientat catre masina ASTA Are cam tot ce mi-am dorit, plus multe altele. Pana la urma o sa fac transfer bancar, n-o sa plec cu banii dupa mine. Miercuri dimineata mi-am rezervat avion. Wish me luck!5 points
-
2 points
-
Compromisul suprem intre fiabilitate si consum cat si impozit, rca etc este un e60 525d nfl. Motor ultra fiabil, fara probleme cu distributia, consum intre 2.0 si 3.0. Personal, asa am ales. Am un 525d, cutie automata, consum in oras intre 8.8 si 10, cu un stil mai smuls, sportiv. La un mers normal, nu exagerat de economic scoti 9.2. Pe autostrada scoti lejer 6.8% chiar daca sari de 140 km/h. Pe langa cele de mai sus, in comparatie cu un N47 n-am nici un stres legat de distributie sau turbo. Chiar si cu puterea standard adica 177 cp si un cuplu de 400Nm, masina se misca foarte bine, in ciuda greutatii. Mie mi-a resoftat masina Kenbobo, rezultatul fiind foarte bun. Pacat ca acest motor nu a mers mai departe, motivele sunt destul de clare, de la faptul ca era fiabil pana la politici de marketing (faptul ca nu necesita servisare deosebita in afara de revizie) cat si grile de impozitare in diferite tari. Eu sunt happy in legatira cu alegerea facuta desi imi perimt lejer un f10 din 2013 sau 2014 fara sa fac credit.2 points
-
anunt autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-bmw-330d-manual-ID7GkevJ.html vand masina proprietate personala achizitionata 2014 - 125 .000km schimbat uleiul la fiecare 5000km (ulei bmw si castrol titanium) schmbat antigel anul trecut schimbat placute si discuri spate anul trecut (in urma cu 5000km) schimbat placute fata in urma cu 5000km schimbat unitate bujii in urma cu 1000km dotari: scaune de piele incalzite fata geamuri electrice fata spate senzori parcare fata spate faruri xenon bluetooth navigatie harti update 2013, cu mp3 usb senzori lumini, ploaie volan sport M, cu comenzi jante m3 2 chei se mai ofera 1 set anvelope vara runflat in conditie buna 1 set de anvelope iarna in conditie buna 1 set de bujii (nu am apucat sa le montez inca) 2 sticle ulei pentru cutie 2 bielete antiruliu fata masina sta numai in garaj, folosita foarte putin , ca a doua masina sunt proprietar in acte, nu intermediar taxa platita si nerecuperata (de astazi oricum a fost scoasa) accept schimb cu auto similar (si cu transmisie automata) mai scump, si dau diferenta (exclus SUV)1 point
-
Pentru altruismul si caracterul de care da dovada,il propun pe Dl.NEO_ANDERSSON OMUL NR 1 al forumului la aceasta sectiune! Sunteti de acord?1 point
-
Hi guys! greetings from the Belarusian club BMW We want the company of BMW fans go to Romania in the summer, to see the beautiful country ride through the mountains. At the same time we would like to see some events of BMW Club Romania. Tell me, can already have a date or plans for the summer, what would we also plan a trip? Many thanks!1 point
-
Si tot beneficii aduc si mediului inconjurator anularile astea ? Eu sunt sigur ca nu. Si mai sunt sigur ca nici motorului nu-i fac niciun bine + ca fara DPF mergi cu fumu' taras.1 point
-
A fost sigur ca are km reali Pe ce te bazezi cand spui ca sunt reali? .....eu cred ca are cu mult peste 300.000 km....pentru ca atunci apar problemele tale(lipsa dpf,soft marit,turbina varza)Macar sa fi dat putin pe ea....si mergi la un service.1 point
-
Le arunca el singur pe la 10k km. Acum mai misca ceva ca sunt noi....desi daca acum le simte moi oare cum o sa fie la vara? O sa devina zgomotoase in timp....parerea mea.1 point
-
Am depasit demult 700k km. Deci eu cred ca mi-as da seama. Retine de la unul mai batran: e suficienta doar o singura situatie neprevizibila cu anvelope lowcost ca sa nu apuci sa o mai ai si pe a doua. Cel mai probabil nu o sa fie cazul de asa ceva dar eu prefer sa nu ma joc cu anvelopele. Ptr 2-300 euro in plus prefer sa elimin riscul asta.1 point
-
Eu nu as avea curaj sa franez intr-o situatie de urgenta cu asa ceva. Sau sa fiu nevoit sa franez si sa si evit in acelasi timp un obstacol. Sunt anvelope low budget. Se vor comporta ca atare indiferent de rezultatele testelor mai mult sau mai putin platite. Offtopic: ori ai amortizoarele praf, ori nu stii sa abordezi curbele, ori ambele. E bmw relativ nou, nu dacia, sa te lipeasca de usa in curbe. Ptr win60, racerul de serviciu.1 point
-
Flavius, fara suparare, de ce ai apelat la o anvelopa de buget? Ai o masina premium cu 265cp/550nm..1 point
-
1 point
-
with a lowered suspension by this route is not dangerous to go?1 point
-
Thanks! https://www.google.lt/maps/dir/Oradea/44.4203303,26.0924274/@45.4286493,24.0195732,8.5z/data=!4m29!4m28!1m25!1m1!1s0x474647e368762353:0x1b55a486d65d5344!2m2!1d21.9189438!2d47.0465005!3m4!1m2!1d23.5449748!2d46.6314465!3s0x4749148ecc89a277:0x27a20ecc672a077b!3m4!1m2!1d23.5432401!2d46.0249489!3s0x474ea76e6f14498d:0x279c7e7412c1cf05!3m4!1m2!1d25.6027362!2d45.6540887!3s0x40b35b8443637369:0xa0bf1d74d4022738!3m4!1m2!1d25.5629432!2d45.330936!3s0x40b310d46e8c6cef:0xf3d9b726d700a55b!1m0!3e0?hl=en What is price for 95 gas in euro?1 point
-
Oradea - Cluj - Alba Iulia - Sibiu - Balea Lac (Transfagarasan) - Pitesti - Bucuresti. Excepting Pitesti I suggest you to visit all the cities I mentioned as intermediate points . The most important part of the road will be Transfagarasan.1 point
-
Hi guys, First of all, let me congratulate you for your ideea to visit our beautiful country during the summer, which is the best season to travel in Romania. I am not sure if there are any special BMW events during the summer, but I am sure we can manage to arrange a meeting of BMW fans as we do mostly on each Friday of the week in Bucharest. You should visit Transilvania, Cluj, Brasov, then come to Bucharest, participate at a BMW-meeting, then go to the sea side, party like animals, go crazy live your life and then go back to Belarus and tell your friend and all the people you know about Romania. Please be advised: The Romanian women are absolutely gorgeous and you might fall in love and stay here forever. For the ones married among you, I hope you really love your family Have a nice trip guys and if there's any way we can help or guide you, just let us know! Have a nice vacation1 point
-
Nu vreau sa ma repet dar stiti unde se repara cel mai bine motoarele astea : Târgoviște1 point
-
vand urmatoarele repere ramase in Irma retrofit urilor facute pe masina personala bmw f30 an 2012 Volan complet stoc -100 euro Navigatie completa mica - 100 euro (Ecran si unitate ) Ambele sunt in stare impecabila Tel 0774086319 Poze pe what's up la cerere1 point
-
Anul 2016 a fost un an chin și plin de cheltuieli pentru mine, mare parte din vina mea pentru cĂŁ am luat un motor de la cine nu trebuie care mi-a fĂŁcut numai surprize. Cum pierdeam mult ulei și senzorul nu mĂŁ avertiza, am fost la același service unde am reparat puntea pentru inspecție. Am aflat cĂŁ garnitura de la capac distributie care fusese "schimbatĂŁ" de curând de cel de la care am luat motorul, era varzĂŁ precum celelalte garnituri, un șurub era lipsĂŁ și alte 4 erau blocate (cred cĂŁ au scos șurubul, restu nu mergeau și aia a fost tot), coturile din spatele motorului și niște furtune erau lipite cu silicon, senzorul de ulei dezactivat și schimbat cu unul defect și ulterior desfacerii motorului sorbul din baie era praf. Așadar am fost nevoit sĂŁ schimb tot ce ține de garnituri mai puțin cea de la chiulasĂŁ, coturi, flanșe, furtune, sorb pe lângĂŁ care am schimbat și suporti motor/cutie/tobĂŁ, vas expansiune, chit accesorii, pompĂŁ apĂŁ etc. Am mai schimbat aripile de fațĂŁ pentru cĂŁ erau groaznice și am am fĂŁcut retrofit la bi-xenon, de care nu sunt așa de impresionat pe cât mĂŁ așteptam sĂŁ fiu. Acum este ĂŽn proporție de 85% recondiționatĂŁ. Mai sunt ice-colo niște mĂŁrunțișuri, tinichigeria și revopsit ar mai trebui. Aștept și vechile BBS sĂŁ ajungĂŁ de la recondiționat !1 point
-
Experiențele mele cu discounturile BMW: 1. Mașina noua configuratĂŁ cu livrare 2-3 luni - discount 14-15% 2. Mașina noua pe stoc livrare imediata - discount 18-20% configurații ce insa nu corespundeau gusturilor mele, unele modele ce stau de ceva vreme pe stoc si cu configurații "ciudate" (exemplu la un seria 1, avea HK, ACC insa farurile erau halogen) discountul poate ajunge si la 30% 3. Mașina Premium Selection (km ĂŽntre 6000-15000) - discount 26-35% Personal am ales de fiecare data varianta 3 considerând-o cea mai eficientĂŁ atat dpdv financiar cât si a opțiunilor regĂŁsite pe mașini.1 point
-
Cavaliere nu isi doreste tipul asta de masina, insa nici tu nu iti doresti, asa ca nu inteleg de ce nu mai poti tu dormi ca nu vinde el masina din noiembrie.1 point
-
Cred ca spectrul lui de clienti este acela al unor oameni care au banii pe care ii cere el pe masina, cu tva pentru persoane fizice, fara tva pentru firme, si care cauta acest tip de masina. . Alta intrebare. )1 point
-
Pierzi dar castigi la rafinament, incalzire rapida a motorului, comfort. Eu nu inteleg moda la romani a-ti cumpara diesel cand ei fac 8000 km pe an , mergi 3 km o opresti mai mergi 3 km iar o opresti. Pe langa faptul ca motorul ala nu se incalzeste la 90 de grade si il uzezi maxim, dieselul la rece consuma cat o benzina, eu nu vad nici o economie. Si lasa-ma cu rafinamentul la N47 ca e cel mai zgomotos diesel, CR de la Vw nici nu il auzi. Asta e si motivul pt care mi-am luat 6 cilindrii. Dieselul se cumpara cand faci minim 30 km , de preferat extraurban. Nu conteaza cati km pe an asa mult ci distanta care se conduce din momentul cand motorul a fost pornit pana cand a fost oprit. Faci drumuri sub 30 km cumpara benzina, restul e cancan. Faci economie la 2 litrii si dupa aia schimbi dpf, injectoare si turbine.1 point
-
Dieselul e net inferior benzinarului daca vb 525d vs 528i. Injectia directa face zgomot doar la rece dupa cateva minute nu il mai auzi. Fata de N47 care e tractor in toata regula, deci nu se pot compara aceste 2 motoare. Eu as uita de diesel si as merge pe benzina linistit, uiti de dpf, fulii, si alte slabiciuni ale dieselului Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Deja i-ai pus rotile de vara?? Sincer pe A4 dadeau bine jantele astea, pe 5'ar se putea pune altceva, parerea mea.. dar gusturile nu se discuta.. Parca nu-s pentru masina asta, par si cam mici.. Pe A4 erau ok, dar pe 5'ar eu as cauta altceva.. Poate daca o mai lasi putin mai jos, o sa arate mai bine. Sa le stapanesti sanatos, conteaza sa iti placa tie!1 point
-
am vazut cat a cerut pe masina dar tu ai vazut ce masina vinde apoi cine o vinde ? sau pe voi 99.8% va intereseaza sa va luati o masina buna la bani putini si cu km putini ... nu se poate ... dai mai multi bani iti iei o masina buna de la un vanzator bun nu orice cioara borata care aduce masini din germania zacute prin garaj al unui propietar pensionar care se ducea de 2 ori pe luna la LiDL , asa gandesc eu, nu ce si-ar dori toti ... pana la urma omul cere cat crede ca valoreaza masina lui nu te obliga pe tine sa o cumperi.1 point
-
in principiu nu e cam niciun upgrade e39 daca il iei dupa e46. nu as face o astfel de trecere decat daca ai neaparata nevoie de spatiu sau ai vreun e46 mai chel si iei un e39 spectaculos (pachet m, trapa, scaune sport etc)1 point
-
1 point
-
Work in progress! Primul retrofit de Night Vision 2 cu recunoastere de persoane pe un F3x. Am "manufacturat" o grila M Performance cu suport pentru camera de night vision, BMW nu vinde asa ceva pentru ca nu exista optiunea decat de la Seria 5 in sus. Am modificat o tabela de gateway ca sa putem conecta sistemul la PT-CAN. In F3x FEM_GW nu are suport pentru datele transmise de sistemul night vision. Hardware-ul este instalat si functioneaza 90%, mai am de scris niste soft ca sa functioneaze si avertizarea la pietoni in ceasuri si HUD si sa manufacturez consola FAS pentru butonul de activare night vision, momentan sistemul se activeaza prin apasarea lunga a butonului "MODE" de pe volan. Revin cu mai multe poze maine, masina e foate murdara1 point
-
1 point
-
Notat. Cutie + diferential, oem bmw, frane - ate, iar pe motor voi merge in continuare pe motul din motive personale acumuate in ultimii 5 ani de zile cu experientele favorabile avute cu acest ulei. Checked - saptamana viitoare ma voi ocupa de fluide. Astazi a fost zarva mare cu rotile. Jantele pe 19 cu 8,5J pe fata & 9,5J spate au ajuns, mi-am comandat 2 X 245/40/19 Landsail pe fata si 2 X 285/35/19 Goodyear Eagle F1 pe spate. Am fost la vulcanzire sa dau jos senzorii si sa-i pregatesc pentru noul set de jante. Ar mai trebui sa comand un set de distantiere pe spate de 10mm de la Ta-Tehnix (recomand calitate pret). Aaaaa... a sosit si difuzorul pentru evacuarea spate, ce cred ca-l voi face intr-o nuanta speciala pentru a-l asorta cu jantele (Difozuroul a fost achizitionat prin ebay.de si a costat 700lei inclusiv curier) Rămâneți aproape http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170126_155404_zpswnukj9b6.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170126_105319_zpsmia0igrx.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170126_105314_zpsjg55qm5c.jpg1 point
-
A-ul inseamna ca e automata. 184 de cai fata de 177 inseamna si 380 nm vs 350 nm cuplu motor. Este un upgrade al motorului n47 dupa 2010.1 point
-
A primit azi si Touch Command integrat in eject box-ul original de la G11 montat in cotiera spate. Desigur full functional.1 point
-
1 point
-
as merge pe benzina fara nicio indoiala, mai ales la rulajul mic si care probabil e preponderent in oras. 528i fiind turbo se poate la fel de usor remapa si ajungi la un cuplu echivalent, desi si cei 350NM sunt ok, am avut motor de 2.0 turbo cu acelasi cuplu de 350 si crede-ma ca se misca foarte bine. Un 528i il iei cu km mai putini deci sanse mai reduse sa ai ceva probleme majore cat o tii. O fi el putin mai galagios fata de un 6L pe benzina, dar in niciun caz nu "tractoriceste" ca 2.0d .1 point
-
Benzina clar, daca iti permiti ti-as recomanda 528i an 2010-2011 cu motor 3.0 N52 aspirat. Motor fiabil, fara turbo si suna super. 528i 2,0 245 e ok, are putere suficienta la rulajul tau anual nici nu are rost sa te gandesti la diesel. O sa economisesti 2-3 L /100 km care is 360 L x 5.7 = aprox 2000 lei pe an. La diesel iti pica un injector, dpf, turbo si s-a dus economia. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
520d - 50000k, 177CP, cutie automata: viena - brasov = 5.4L/100km. continuat drumul si ajuns in bucuresti cu 5.1L/100km. fara realimentari. condus cu 7km/h peste limita maxima admisa (cruise control cu functie de franare activat doar pentrtine viteza constanta) condus sportiv bucuresti (in zilele libere sau in afara orelor de varf): 9L/100km condus economic bucuresti (in zilele libere sau in afara orelor de varf): 8L/100 condus in orele de varf: 9.7L/100km sub 180 RON impozit anual (nu gasesc momentan chitanta pentru suma exacta) timbru de mediu 870 RON RCA 327,84 RON/ 6 luni cam astea sunt ''performantele'' unui 520d referitor la costuri. despre touareg nu stiu nimic, motiv pentru care nici nu-mi permit sa-mi dau cu parerea. personal sunt foarte multumit de masina. carcoteli de genul motor slab pentru sasiul de 5ar o sa gasesti destule pe forumuri. daca nu ai boala vitezei in sange, mania depasirilor extreme sau grandomania concetateanului colorat care isi imagineaza ca drumul public este proprietatea sa privata, masina iti va oferi in schimb siguranta, confort si clasa. eu am trecut de vremea liniutelor cu baietii, motiv pentru care apreciez aceasta motorizare relativ modesta. am ales aceasta versiune din aceleasi considerente ca si tine strict legate de intretinere si costuri. altfel, 530d sau mai sus este la fel de accesibil financiar. diferenta o face doar vizita la ANAF. in alta ordine de idei, nu putem compara merele cu perele. fiecare cu plusurile si minusurile lor... sa auzim numai de bine!1 point
-
cum zice "ifx" s-ar putea si sa nu ai probleme, dar nu te poti baza pe asta....noi ne luam bmw pentru placerea de a conduce...nu prea ne gandim la alte lucruri1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut,740i f01 este un motor foarte reusit, cuplu ,putere,consumabile,zgomot motor ... etc.... Avand si un 535d (e60) pot spune ca diferenta de consum intre e60 535 si f01 740i nu este foarte mare ,deoarece este tehnologie mai noua ...1 point
-
@tutorial --- bossu, e punctul tau de vedere dar pesemne ca esti pe sistemul "are X6 e cocalar " Fiecare cu ce-i place. Nu vad de unde ati sarit toti de consum, etc, etc, aiurea v-ati bagat in seama pe frustrarile voastre. Nu stiu ce masina posezi, si nici nu ma intereseaza, dar cred ca ai fi surprins sa ne intalnim in trafic in oras, sa vezi care dintre noi ar fi batranica ( not taken ). Coaja asta mica, pe 100 cai, prins orash, le-o cam da la fund la multe Steme* de bmw pe roti aflate in romanica asta draga. As putea avea si-un scooter si un 740i... Ca sa nu ofensam pe nimeni, toate masinile unuia dintre noi ar trebui sa fie din aceeasi clasa? Stiu un coleg in tm, cu M6, super tunat de curse, care se plimba mai mult cu un Aveo motor 1000... Nu cred ca trebuia judecat intr-un fel sau altul. Probabil n-ai reusit sa-ti rezolvi ecuatia cum trebuie. Numa bine si la cat mai multe motoare mari pentru voi!1 point
-
Ti-am dat report, domnule Similea ! Cata lipsa de respect ptr oamenii de la tara ! 7 Presupun ca ti-a rupt vreun rural fâșu sau ti-a scos sotia la o cafea... Oricum ar fi, sa-ti fie rusine. Oamenii de la tara sunt mai amarati si de aia au dizal, ptr cultura ta !1 point
-
Stiu doar ca o turbina ce fluiera nu e ok. Vezi la actuator daca are ceva sau o diagnoza. Chestia e ca daca aveai probleme cu actuatorul aveai pierderi de putere. Masinile manevrate cu DPF Off si putere mai mare, incep sa aiba des probleme pt ca nu mai ruleaza in parametrii fabricantului si cine a facut modificarile, probabil ca nu a setat tot cum trebuie. Nu ma pricep la tunning-uri si nici nu sunt fan improvizatii romanesti gen DPF off si putere marita.0 points
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_151911_zpsgddw35ci.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_151948_zpsnsn7hv4q.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_151929_zpsbwanipyi.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_163955_zpswjmss7ft.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_164024_zps5w9kns1v.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_164042_zpsp69odbsy.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_180504_zps7ctgdsql.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170130_180541_zpsgxmij7sq.jpg Voila! Setul pe 19'' instalat pe jucarie. Am inceptu ziua sa pigulesc senzorii de repsiune, sa-i scot de pe setul vechi, sa le vopsesc partea din exteriorul jantei, in negru lucios. Instalati pe noile jante imbracate in paupceii mentionati in ultimele postari. Ma inarmasem si cu niste dopuri de prezoane cromate si distantiere Ta-Tehnix de 10mm cu bordura la butuc. Dar am constatat cu tristete ca nu vin capacele de prezoane din cauza spatiului mic in jurul prezonului pe janta, iar distantierele le-am cumparat degeaba, pentru ca deja ET-ul jante e perfect din farbica incat vin exact pana la buza aripii. Prin umrare daca cineva e doritor de un set de distantiere caltiate a++ de 10mm + capacele prezoane cromate (stilul vw tuareg), sa-mi dea de veste.0 points
-
Salutare tuturor. Pot sa va las cateva din impresiile mele dupa ce mi am achizitionat un 740Xdrive 2013 facelift acum aprox 2luni. Trebuie sa marturisesc ca nu am fost un fan Bmw , acest lucru fiind din cauza multor cocalari care conduc Bmw uri. Cred ca este o masina perfecta din toate punctele de vedere. Acest motor de 3 litri si 313cp este mai mult decat suficient. Tractiunea este incredibila tinand cont ca masina nu a venit echipata cu anvelope performante de iarna. Farurile full led sunt dementiale impreuna cu optiunea de schimbare automata a fazei lungi. Bordul este super interesant cu schimbarea automata de la sport la comfort. Masina are un sistem harman/kardon care pot sa spun ca suna mai mult decat m am asteptat eu. De consumul masinii pot sa spun ca am fost cel mai impresionat tinand cont de stilul meu agresiv de condus : - 7.8 extra urban - 10.5 urban si aici tinand cont ca stam in Cluj si este f aglomerat Sincer deocamdata nu am de spus despre numai lucruri de bine despre aceasta masina. Sper ca acest review a fost util si cu mare sinceritate recomand achizitia acestei masini.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00