Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/20/17 in all areas
-
3 points
-
Ah, si nu vreau sa-ti stric entuziasmul, dar nu poti sa-ti iei de 7000-8000 E un BMW cu 200.000 km. Un F30 la 14-17.000 E il iei cu 170.000 - 200.000 km reali, dar poate nici pe ala. Faptul ca-ti iei un NFL din 2007 cu 7500 E, sa zicem, care are real 350.000km nu ar trebui sa te influenteze deloc in a-l lua. Important e ca masina sa treaca niste teste, sa fie buna. Singura sansa sa-l iei cu 200.000 km reali e sa prinzi unu care a fost cumparat din Romania si a fost folosit doar in Ro. Problema e ca s-ar putea sa fie mai damblagit si prost intretinut decat unul care a stat 80% din viata pĂŁ Germania.2 points
-
La fel patesc si eu tot pentru lucrarile astea generale care nu trebuie sa aiba treaba cu marca de masina sau dimensiunile. Am patit mai ales in Constanta cand ma vad astia cu numere de BN, apare ceva in capulor care suna cam asa ''uite si pe fraieru asta din BANAT'' (nici nu glumesc, majoritea zic ca BN vine de la BANAT ) ) ) doar ca aici este mai directa lumea si cand ii intreb ce este cu pretu asta imi zice ''pai daca sefu are benveu'' si ranjeste cu 3 dinti pauza :D .2 points
-
Asta e pret de magazin, cu factura, garantie si dot 20172 points
-
Ca exista multi oameni care cumpara anvelope sh si din 2000 nu contest, dar iti spun cert ca durata de viata a unei anvelope este de 4...maxim 5 ani. Daca nu ma crezi, google it!2 points
-
bmw 530d 2004 ( cumparata in 05.2005 ) -fiind al 2-lea proprietar 224.289 km reali Proprietar Inmatriculata RO Taxa achitata si nerecuperata Adusa din Germania in 2009 Toate actele la zi Ingrijita / Tinuta in garaj Nefumator KM reali Motor 3.0d 256cp M- Paket – Facelift Navigatie ecran mare 3D professional Europa CD / DVD, MP3, AUX-IN PDC – senzori parcare fata si spate cu afisaj perimetru pe display DTC – dinamic traction control DSC Se ofera inca un set de jante si roti de vara r17 In masina am facut diferite investitii la reprezentanta si service. Arata si functioneaza excelent! Merita vezuta! pret 8700eur , fara schimburi.1 point
-
Salut, eu am NFL din 2008, 240k km, cutie automata, si inafara de *turbine nu mi-a picat nimic. Putem sa ne vedem sa iti faci o idee de cum ar trebui sa arate una buna(cu istoric bun si intretinuta). PS: nu e de vanzare1 point
-
Daca iei la 8000 LCI o sa fii nr 1 la topicuri noi in sectiunea probleme ))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tare asta cu ecranele pentru pasagerii Sunt patit de asta ma amuza, de multe ori cand merg la diferite service-uri pentru anumite interventi care sunt generale gen reincarcare freon, schimb anvelope etc... imi sunt aruncate niste preturi de ma doare capul ) cand intreb de ce e pretul asa ridicat? o da in parapeti ca ba, ca da ... mai sa zica ca dee na ai 7`ar (ai bani) si poate "gasca"... :poke:1 point
-
Piesele le-am cumparat eu, iar manopera a fost mai mare pt ca-i xdrive. La reprezentanta costa 6500Ron si schimbau doar lantul superior, plus piesele aferente care tin doar de asta. Un pret putin chiar mai mare, dar tot pe acolo, piese+manopera am primit si de la alt mecanic din tm, doar ca nu inspira prea multa incredere. Poate parea mai mare in comparatie cu preturile practicate de lucian pop spre exemplu, doar ca aveam o luna jumate de asteptat la el, la care se mai adaugau costurile cu transportul pana acolo, cazare o noapte. Pe de alta parte nu cred ca schimba toate piesele nici el. Mai multe decat reprezentanta, clar, dar totusi nu chiar toate douazeci si de repere. Poate ma insel eu totusi si ma corecteaza cineva care chiar a schimbat la el. Tot in acei bani de manopera, mi-a schimbat si placutele de frana. Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
Caz concret: un tovaras vroia sa cumpere un F10. Am fost sa vedem 15 masini....8 in BUcuresti si restul prin tara. Niciuna dar absolut niciuna nu era corecta sau cinstita. Eu nu am avut probleme sa-mi vand masinile pt ca le-am dat in secunda 2 deoerece toate au fost intretinute la modul maniacal. Am avut un 335i pe care l-am vandut inapoi in Germania pt ca in Ro nu dadea nimeni banii pe el. Ai dreptate ce zici tu, dar la noi piata e varza si samsarii o trag in jos cu harburile lor cu "km reali". Marea problema cand cumperi de la privat e ca mai nimeni nu are facturi care sa justifice ce a fost schimbat. Daca cauti E90-uri, vei vedea ca 99% din ele zic ca au distributie schimbata, discuri fata-spate, fulie, etc. Cand le pui pe elevator sunt vai de mama lor. Eu, din fericire, am leasing operational si la sfarsit de contract dau masina inapoi si aia e, nu mai am grija asta. Evident ca nu am verificat toate masinile de pe piata, dar din ce am vazut, nu era niciuna tipla asa cum o gasesti in Germania. E doar parera mea personala, mai bine ma duc direct in afara si iau de acolo un second cinstit, decat sa umblu dupa 20 de masini si toate sa aiba cate ceva. Repet, fiecare face ce vrea cu banii lui. Are un tovaras un E90 318d de vanzare din 2010 cu 85K km in bord reali, masina lu ma-sa cumparata de noua din reprezentanta. Pana si masina aia care sta in parcare in 80% din timp troncane si nu e bine intretinuta. Nu stiu, poate sunt eu foarte exigent la intretinerea unei masini, dar din RO nu as cumpara. Pur si simplu, cunosc prea multi oameni si prea multe metode de a de a "prepara" masinile pentru vanzare. Problema nu sunt doar samsarii, problema sunt si clientii romani care vor ieftin, bun, impecabil (fara zgarierturi normale) , full options, sub 200K km si pret mic. "Eftin si bun" nu exista!1 point
-
Arderea incompleta apare atunci cand injectorul nu mai pulverizeaza cum trebuie, in consecinta nu se aprinde in totalitate amestecul Fumul negru inseamna ca ai prea multa motorina, dar ea arde, sunt doua lucruri total diferite La temperaturi mai mari de 5-10 grade e fum, abur apare la 0 grade La x5 a albastrui toata ziua fumul, nu alb1 point
-
1 point
-
Incepe prin a testa injectoarele, fumul alb este motorina nearsa sau ardere incompleta1 point
-
Constant? Pe bune? Ce consuma constant la un 320d nfl daca ii faci revizia, reconditionezi turbina daca face figuri si schimbi fulia pentru linistea ta? Sa fim seriosi ca nu e n42 (no offence) )1 point
-
Nu gasesti facelift corect in 8000 de euro, mai aduna 1500 si altfel te orientezi.In afara de asta sa mai ai pe dreapta 1000eur. ca in primul an iti trebuiesc sigur asta ca sa stii de la inceput, o revizie simpla de filtre, ulei e 700 ron. iei in calcul ceva placute discuri mai pui 1000ron. nu vorbim curele, fulie, bujii, astea consumabile. Vezi cum iti faci socotelile ca BMW-ul la varsta asta consuma bani constant.1 point
-
Nu cred ca poti cumpara cu 8000 Euro unul din 2010 in toate mintile. Cel mai probabil unul din 2008-2009, acu depinde si daca e cu automata sau nu. Cutia automata ZF de pe modelul asta e destul de fiabila. Daca arunci un ochi pe topicurile de aici nu prea gasesti multe in care lumea sa aiba probleme cu ea. Conteaza totusi ca atunci cand o cumperi sa fii atent la modul in care schimba, sa nu o iei super-obosita. Tu stii cel mai bine daca iei automata sau nu. Ca idee, ZF-ul automat de 6 viteze de dupa 2007 a venit cu imbunatatiri la consum si comfort. Modelul cu facelift de dupa 2008 arata clar mai bine. Daca cu unul din 2005-2008 esti la limita dintre masina care arata veche si una moderna, cu un 3-ar facelift iesi chiar bine-bine.1 point
-
Cel mai bine, parerea mea, cand te duci intr-o tara ca Bulgaria si ai de gand sa lasi masina prin parcari, iti iei un telefon pe care activezi aplicatia "Find my phone", il ascunzi bine in masina si macar ai o sansa in a recupera masina.1 point
-
Imi pare rĂŁu pentru pĂŁĂâşania ta ,sper sĂŁ reuĂâ˘eĂâ˘ti totuĂâ˘i sĂŁ o gĂŁseĂâ˘ti Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Salutare tuturor ... M-am decis sa imi prezint si eu masina mea , pe care o am de 2 ani . Masina este un Bmw e39 530d din 1999 , nonfacelift la baza pe care am cumparat-o cu foarte multe minusuri . Am trimis pe altcineva dupa masina si nu a fost tocmai o idee prea buna , dar incet incet am reusit sa o aduc la adevar . In masina s-au investit multi bani de cand o am , sunt inebunit dupa dotari si vreau sa o fac pentru mine ca nu se va vinde niciodata ! (nu cum cred altii ca daca ai 4 geamuri electrice si clima e Full de full , extra full si tot asa) O sa pun cateva poze de cand am luat-o ( in 2014 la sfarsitul anului) si cateva poze recente . Urmatoarele lucruri pe care vreau sa le adaug vor fi : -Geamuri duble -Perdelute spate -Trapa -Reglaj lombar + tetiere electrice spate -Revopsire totala -bord + consola centrala+ fete de usi imbracate total in piele -oglinzi de M -etc Pe parcurs sigur vor veni mai multe idei dar vedem! Cam asa arata masina acum 2 ani cand am luat-o ! Si cateva poze cu masina dupa ceva investitii!1 point
-
Ti se pare doar,un 2.0 re-re-resoftat bate la fund chiar si un v12 lamborghini,se stie1 point
-
1 point
-
520d, E39 din 2001 ... un pic peste 300k ... o am de 7 luni si nu am schimbat decat termostatul ... ulei si filter nu le mai pun la socoteala ca e ceva normal ...1 point
-
1 point
-
Faci un switch ascuns bine in masina...si numai porneste masina , dar asta nu inseamna ca nu poate sa fie furata la fel de usor si repede.1 point
-
1 point
-
Pai si stai de fiecare data sa scoti fire? Doar sa faci un circuit cu un switch ascuns.1 point
-
Dupa cum pui problema nu are rost sa mai scoatem masina din garaj sau mai grav,sa nu o mai cumparam.Am fost prin toata europa de vest cu masini scumpe si nu am avut probleme.De furat se fura si din Germania si de peste tot,depinde cum ai ghinion.E clar ca in Bulgaria e ceva mai nasol dar cel putin eu nu calc pe acolo ca n-am treaba si nici nu ma atrage ceva.1 point
-
Alegeti concedii ieftine la multe stele si va treziti fara masini(nu este cazul si domnului din aceasta poveste) dar este cazul majoritati furturilor auto din bulgaria. Mai nou se merge in turcia la 5 stele cu bani de seminte,nu conteaza ca poate iti iei o bomba in cap sau vreun glont in nas...Asta e ,noua romanilor ne place sa luam totul ieftin si sa fie cat mai riscant,apoi plangem ca viata este grea..... ps: Din pacate pentru domnul de mai sus care chiar traieste in sofia de un timp,eu zic ca sunt slabe sansele sa isi mai gaseasca masina la jegosii aia.. Cea mai buna solutie : OCOLITI BULGARIA DACA VRETI SA MERGETI CU MASINI DE LUX IN CONCEDIU!0 points
-
Lci-ul arata mai actual, evident. Eu la al meu, de 2 ani de cand il avem, am schimbat flanse amortizoare, brate fata, discuri fata spate si placute fata spate, tampoane motor, bucse bara stab si distributia. Practic nu s-a stricat nimic, ceea ce am schimbat le consider consumabile. Si totusi daca socotesc cred ca adunate sar de 2000 euro lejer. Ceea ce uita cam toti cumparatorii de masini sh, este ca dupa ce o cumperi, poti lejer sa schimbi nimicuri sau chiar piese serioase. Insa mentalitatea generala este sa iei cat mai ieftin ca e bmw si e bun. Evident asta nu inseamna ca o masina mai scumpa la sh este si mai buna. Nu ai de unde sa stii niciodata ce a schimbat cel dinaintea ta si ce nu. Insa parerea mea si poate iau minusuri ( nu conteaza pt mine aspectul oricum), cu 8000 iei un nfl bun, dar cu conditia sa ai noroc si sa gasesti proprietar serios. Altminteri, eu cred ca si cu 10 mii nu poti fi sigur ca gasesti un lci bun. Adica poti gasi, insa sanse sunt mici.0 points
-
Ca sa nu mai scriem aici vreo 328712839721931 de pagini,ia si lectureaza: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2404677__hl__bmw+n47__fromsearch__1 LECTURA PLACUTA0 points
-
Hai ca o dai in fasole....cu x-uri dezagreabile....de asta se vand si se cauta ca painea calda....de astea sunt atat de iubite....stii ce ?? cand nu iti permiti unul incepi sa arunci cu noroi.....lasa-ne cu vrajeala de asta ieftina...-1 points
-
-1 points
-
chiar cu platforma din parcarea hotelului nu cred ca se risca. dar in schimb aveam un prieten acum vreo 15 ani cu un seria 7 care avea switchu pus pe casetofon. daca nu avea fata casetofonului pusa nu pornea masina. ce sa mai ia cheia cu el cand pleca, doar fata casetofonului ii trebuia )-1 points
-
Am scos si un raport de pe autocords dupa vin. Nr de km pare sa puste cu ce apare in anunt dar in raport nu apare ce interventie s-a facut la fiecare intrare; mai mult, unele intrari sunt la distanda de 1 luna, cam ciudat nu! Status Event Date Event Location Odometer Reading Event Detail 2016-11-09 Inspection Station 143,000 km Inspection 2016-11-04 Inspection Station 142,000 km Inspection 2016-06-03 Inspection Station 120,000 km Inspection 2016-05-03 Inspection Station 116,000 km Inspection 2016-04-04 KĂśnigswinter 113,000 km Inspection 2016-03-23 Ingolstadt 112,000 km Inspection 2015-06-24 Inspection Station 83,000 km Inspection 2015-01-16 Inspection Station 65,000 km Inspection 2015-01-05 Inspection Station 64,000 km Inspection 2014-11-18 Limburg/Lahn 59,000 km Inspection 2014-09-19 Inspection Station 51,000 km Inspection 2014-07-21 Inspection Station 44,000 km Inspection 2014-04-05 Inspection Station 33,000 km Inspection-1 points
-
Ce s-a facut in interventie numai la reprezentanta vezi! De ce e ciudat? Eu de ex am avut 4 intrari in interval de o luna si umpic. - Revizie - Revenire a doua zi ca a uitat sa prinda o clema si trebuie sa faca intrare - Schimbare placute - Schimbat un furtun care a fost constatat la revizie ca trebuie schimbat dar nu il aveau pe stock Mai ciudat e cand nu are intrari in service ... sau sunt diferente mari de km! gen odata intr-un an a facut 10k km si in alt an 100k!-1 points
-
Ok , vad ca nu ai nici o logica ... Arderea incompleta apare atunci cand este prea putin aer ca sa arda toata motorina (ori ai prea multa motorina pentru cantitatea de aer , ori ai prea putin aer pentru cantitatea de motorina , este la fel) si de aici rezulta fum negru la diesel si fum albastru a benzinar. Fumul alb apare de la arderea uleiului si Aburul acela alb apare de la apa , fie antigel fie apa de rau , ploaie sau asa mai departe. Nu duc pe nimeni in eroare , nici eu si nici colegu cu problema nu stie sa zica daca acel gaz alb care ii iasa din toba este fum sau aburi. Niste sample fum de la ulei ars : https://www.youtube.com/watch?v=zXEAhy5oEeE-1 points
-
-1 points
-
si tu cand vinzi masina ce faci? sau ai aceiasi masina de cand ai permisul? gen daca ai f10 si la anul vrei sa treci la g30 ce faci? o bagi la remat? o dezmembrezi? intreb si eu de curios, ca de multe ori am auzit parerea asta si niciodata nu am inteles exact ce face cu masina personala cel care zice asa ceva? si te mai intreb o treaba, nu ca vreau sa ma contrazic, ca stiu ca sunt o groaza de masini manarite, dar toate? adica ai verificat tu toate masinile si aveau minciuni? dar a ta cand o vinzi, cum va fi? va avea km dati inapoi si va fi cu dauna totala? inteleg treaba cu samsarii, dar nu trebuie sa generalizam. din pacate daca un procent mare din masini sunt vandute de samsari cu preturi care sa reflecte posibile probleme, si noi restul cand le vom vinde trebuie sa ne aliniem cu piata, ca ramai cu masina nevanduta. de aici si dilema, ca nu stii ce sa cumperi si iti pierzi rabdarea. poate suni la 10 masini, vezi cateva si iti pierzi rabdarea, dar poate exact a 11-a poate era sincera... in fine...-1 points
-
-1 points
-
...pt a putea face update la navigatie, in multe cazuri (cum am pâtit si eu) la masinile cu retrofit CIC, cand introduci stickul cu hartile i-ti cere FSC-ul iar masina nu i-l accepta deoarece VIN-ul masinii nu corespunde cu cel al CIC-ului.-1 points
-
-1 points
-
Nu complez antigel. De fapt am luat masina acum o luna jumate si am facut 9000 km. Pana acum nu am completat. Am schimbat azi calculatorul si la fel face masina. Deci nu e din calculator-1 points
-
La 25K euro gasesti multe masini dotate cu km putini si reali. In titlu scrie saloon si tu zici ca vrei break. Saloon = limuzina iar break = combi Indiferent pe care o alegi, la bugetul tau e imposibil sa nu gasesti ceva bun. 525xd are probleme la turbina, au picat cateva, dar nu e o chestie generala. As lua cu toata increderea masina la banii aia, sigur gasesti ceva decent Daca vrei sa stai fara griji, ia 520D, diferentele sunt neglijabile intre cele 2 motorizari. Spor la cautat!-1 points
-
Alte idei ? Ma gandeam sa iau alte cablaje poate e vreunu cu problema.. chiar nu stiu ce sa ii mai fac-1 points
-
Diferentele nu sunt chiar neglijabile. 525 e mai sprinten considerabil, mai ales cand le incarci. Dar da, pare mai fiabil 520 ul din prisma turbinei. Dar de regula multe au deja schimbata turbina mica in jurul a 100 k km, deci poti avea noroc sa iei una de genul.-1 points
-
Solutia e vandutul, aceeasi problema o am si eu, nici nu-mi mai bat capul. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Maine verific tot cablajul. La tine e vb de trepidat de 3-4 sec. La mine trepideaza pana urca apa la 60-70 grade ca daca era vb de 3-4 sec. nu imi bateam capul.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00