Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/17 in Posts

  1. Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.
    6 points
  2. Salutare! La inceputul anului 2017 s-au schimbat cateva lucruri referitor la inmatricularea unei masini si cand a fost nevoie sa-mi inmatriculez masina adusa din Belgia, pe net nu am gasit informatiile updated si nici toate la un loc corecte si nu a fost cel mai usor lucru de facut. Din dorinta de a-i ajuta pe cei aflati in aceeasi situatie ca si mine (masina am inmatriculat-o in iulie 2017), o sa reiau mai jos tips&tricks si pasii facuti de mine pentru inmatricularea in Bucuresti a unei masini second-hand cumparata de la persoana fizica din UE, Belgia in cazul meu. O sa intru si in detalii pentru a fi cat mai clar si pentru cei care sunt la prima inmatriculare si nu au mai trecut prin procesul altor inmatriculari. Masina este un F30 320d din 2013 si topicul ei de prezentare este aici. 0. La cumpararea masinii, pe langa celelalte acte pe care mi le-a mai dat vanzatorul, cele de care am avut nevoie la institutiile din tara si nu iti recomand sa pleci fara ele, au fost: - Contractul de vanzare cumparare in original - Talonul masinii (acesta a fost in doua exemplare aproape identice, unul pentru a fi tinut in masina si unul pentru a fi tinut in casa – de ambele exemplare in original a fost nevoie la politie la inmatricularea permanenta) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW in coltul dreapta sus (de el a fost nevoie la RAR) Pentru numere provizorii in Belgia trebuie platit undeva la 250 euro, astepti o zi sa ti se elibereze si poti circula cu ele 30 zile si nu e nevoie de vigneta in tarile din UE – eu am evitat acest cost pentru ca vanzatorul masinii m-a lasat sa plec cu numerele lui, cu conditia sa i le trimit inapoi cat de repede posibil. 1. Odata ce totul este sigur referitor la achizitie, aveti actele de cumparare pe numele vostru, primul pas important este sa faceti programarea la RAR pentru a va fi eliberata cartea masinii, se va efectua verificarea tehnicĂŁ Âşi se va certifica autenticitatea masinii – programarea se face online aici sau la numarul de telefon 021.9672 – va trebuie seria de sasiu a masinii. Eu m-am programat la reprezentanta din Voluntari si din ce am observat, locuri disponibile sunt in general cam peste o luna. D-asta e important ca imediat ce aveti actele de cumparare, sa va programati deja la RAR, chiar inainte sa ajungeti in tara, pentru a castiga timp. Lucrurile la RAR s-au intamplat super organizat – in Voluntari, inca de la poarta baietii au o lista cu programarile, trebuie sa ai numarul de programare la indemana, iti dau si cererea de activitate RAR, dupa care esti directionat catre una din porti. Dupa verificarea masinii, trebuie sa platesti la casieria din cladirea de unde vei lua si cartea masinii si actele RAR, iar in cazul meu am avut de plata 440 lei si se poate plati si cu cardul. Eu am avut programarea la 8:30 si la 11:30 am fost gata cu totul. In sala de asteptare esti strigat cam dupa o ora jumate de cand inginerii RAR termina treaba si te trimit in sala sa astepti actele. Acte necesare: - Actul tau de identitate (original si copie) - Cerere activitate RAR (cererea se completeaza olograf de cĂŁtre tine si va fi semnatĂŁ ĂŽn prezenĂža inginerului RAR care face verificarea masinii – am primit un exemplar de la baietii de la poarta) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW (original si copie) Intre momentul in care ai facut programarea si pana cand mergi la RAR, ar mai fi cateva lucruri de facut: 2. E important sa ai traduceri in romana autorizate pentru talonul de Belgia si pentru contractul de vanzare-cumparare – pe mine m-au costat 22 lei pe pagina. Talonul o pagina si contractul inca o pagina, deci 44 lei. 3. Trebuie sa inchei RCA – eu l-am facut direct pe un an pentru ca am luat si numere provizorii pentru a merge cu masina pana la inmatricularea definitiva si e nevoie de RCA sa poti merge cu masina, iar odata ce ai inmatriculat masina, broker-ul poate reemite RCA-ul cu noul numar de inmatriculare trecut pe el – pretul RCA-ului a fost de 909 lei. 4. Eu odata ce am ajuns cu masina in tara, am verificat disponibilitatea numarului pe care mi-l doream aici - trebuie sa iti faci cont pentru a verifica disponibilitatea unui anumit numar de inmatriculare) si am inscriptionat deja oglinzile (stau in Militari si se cam fura oglinzi). Mi-am asumat inscriptionarea oglinzilor pentru ca in acea luna pana am inmatriculat-o se putea da numarul meu, dar nefiind un numar ”special”, a fost inca disponibil si la inmatriculare si il am acum pe masina. Din pacate rezervarea numarului nu este disponibila. 5. Dupa cum spuneam, am luat si numere provizorii, rosii, pentru ca am trimis placutele proprietarului in Germania si am vrut sa merg cu masina pana la inmatricularea definitiva – le-am luat pentru 60 zile ca sa fiu sigur. Nu e nevoie de programare si nu a fost coada deloc – am mers direct la inmatriculari in Pipera si trebuie sa iei bon de la aparatele de acolo si sa urmaresti ghiseele si tabela unde vei vedea cand iti vine randul si la ce ghiseu trebuie sa mergi. Acte necesare: - Cererea de autorizatie provizorie – poate fi descarcata de aici - RCA-ul (original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Taxa pentru autorizatia de circulatie si placutele rosii se platesc la ghiseu si costa 53 lei 6. Pentru inmatricularea definitiva iti poti face programare online aici sau te poti duce direct la ghiseu si sa stai la traditionala coada. In unele judete stiu ca nu mai exista posibilitatea sa mergi direct la ghiseu si este obligatorie programarea online. Chiar si in Bucuresti iti recomand sa iti faci programare online – termenul disponibil este tot de aprox o luna insa exista un ghiseu special pentru programarile online unde nu e coada deloc si daca mergi la ora conform programarii, nu astepti deloc (eu am fost cu aprox 45 minute inainte de ora din programare si agentul de la ghiseu m-a luat inainte pentru ca nu era nimeni in fata) – foarte important este ca programarea de la inmatriculari sa o faci cu cel putin o saptamana, 5 zile lucratoare dupa programarea de la RAR de unde vei lua cartea masinii pentru ca vei avea nevoie de aceste 5 zile pentru ANAF, detalii la punctul 7 de mai jos. Dupa ce ai fost la RAR si ai cartea masinii, ar mai fi de facut urmatoarele: 7. Pentru masinile achizitionate din UE care au mai mult de 6.000 km (cele sub 6.000 km se considera a fi noi si se plateste TVA chiar si pentru persoane fizice) trebuie eliberat un certificat de la ANAF (in cazul meu pentru Sector 6, am fost la sediul din Str. Popa Tatu, Nr. 7 la etajul 1) care sa ateste ca nu datorezi TVA. Acesta se elibereaza in 5 zile lucratoare de la depunerea actelor (eu am fost cu o zi inainte de termen si era gata si l-am putut ridica). Acte necesare: - Cererea completata olograf (o au la ghiseu – pe cerere scrie ca e nevoie si de un timbru de 2 lei dar de fapt nu a fost nevoie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) 8. Ultimul pas inainte de vizita la politie pentru inmatricularea definitiva este la Taxe si impozite unde masina va fi luata in evidenta pe numele tau si unde nu vei plati nimic, impozitul calculandu-se anul viitor cand vei plati impozit. Aici lucrurile se intampla pe loc – eu am fost la DirecĂžia GeneralĂŁ de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 6, pe Soseaua Virturii nr 1-3. Am observat ca dimineata este foarte aglomerat, asa ca iti recomand sa mergi undeva la pranz.. Tot acolo este si un birou de acte unde iti poti face Fisa de inmatriculare care costa 15 lei. Poate fi deasemenea completata olograf cu datele tale si datele masinii din cartea acesteia (aici este fisa de inmatriculare). Trebuie sa iti iei bon de ordine de la aparatul de acolo si sa urmaresti tabela pe care se va afisa ghiseul la care esti alocat. Acte necesare: - Declaratie auto completata olograf de tine (o poti lua direct de acolo) - Actul tau de identitate (original si copie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si doua copii pentru ca una o vor pastra ei si una o va viza si o vei primi pentru inmatriculari) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Fisa de inmatriculare pe care deasemenea o vor viza 9. Pentru inmatriculari, in Pipera, ai nevoie de urmatoarele acte, original si copie puse una dupa celalalta: - Pagina cu numarul de rezervare si ora pe care o vei primi pe mail dupa ce faci programarea (doar daca ai facut programare online) - Cererea de inmatriculare (o poti downloada de aici si trebuie completata de tine olograf) - Fisa de inmatriculare vizata de taxe si impozite (in original) - Cartea de identitate a vehiculului (original Âşi copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Certificatul de la ANAF (original si copie) - RCA-ul (original si copie) - Certificatul de autenticitate al vehiculului impreuna cu dovada efectuĂŁrii ITP-ului, ambele eliberate de RAR odata cu cartea masinii (original si copie pentru amandoua) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copia vizata de Impozite si Taxe) - Placutele de inmatriculare din Belgia – eu le-am trimis inapoi proprietarului, asa ca am scris direct la ghiseu o declaratie pe propria raspundere ca sunt in Belgia - Certificatul de inmatriculare si taxa pentru placute le vei plati direct la ghiseu (122 lei cu numere preferentiale, 77 lei fara numere preferentiale) Ăndrumarul de mai sus este pe baza experientei mele si pentru Sectorul 6 Bucuresti unde locuiesc si pentru o masina cumparata de la o persoana fizica din Belgia pe numele meu. Sper sa ajute.
    4 points
  3. Sincer, masina aia, fara navi, manuala, in 2 usi[4 usi sunt mai cautate decat 2 usi, un GTI in 2 usi e mai ieftin ca un GTI in 4 usi, de exemplu], cu motorul N47 cu probleme la distributie, cu 257k km in bord, sa o consideri prea chilipir ca sa fie adevarat, la 7900euro, asa cum a sustinut acero99, mi se pare tras de par. Come on acero99, acolo ar trebui sa fie pretul, ca doar nu e de aur, si nici nu tine o vesnicie. La kilometrajul ala, deja incepe sa manance bani precum un sac fara fund. In alta ordine de idei, am un prieten cu un X5 2008, 3.0sd, 200k km reali, baga bani in el cu nemiluita. Bi-saptamanal se mai strica ceva, un furtun, un buton, un rahat, etc...
    3 points
  4. imi cer scuze tuturor celor pe care i-am OFENSAT cu naivitatea mea !!! greseala mea... am vrut sa atentionez colegii de forum sa fie atenti la un vanzator tzepar de craiova si multumesc foarte mult pentru sarcasm si minusurile primite ! data viitoare cand o sa mai dau peste asa ceva o sa ma abtin si o sa tin pentru mine. bafta !
    3 points
  5. recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )
    3 points
  6. F25 facelift cu motorul b47 e ok. Trebuie sa ai in vedere ca-ti vei schimba stilul de condus dupa achizitia x3. Nu mai ai aceeasi agilitate, demaraj in depasiri de consum nu mai zic... Multi inainte.
    2 points
  7. nu, multumesc ! de fiecare data cand am sa platesc un raport de service (chiar daca este o suma mica) am sa-l pastrez doar pentru mine, ca doar sunt banii mei... nu vreau sa-i mai deranjez cu naivitatea mea pe colegii de forum: @acero99, @B-490-RZV, @AlexCris ! succes !
    2 points
  8. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  9. Va salut ! M-am gandit sa prezint si eu "bolidul" achizitionat pe 4 ianuarie si trecut direct pe numele sotiei, care de fapt o va si folosi- eu deocamdata ma mai dau cu Skoda. Este un E46 fabricatie 08/2003, motor 1,8 benzina N42B18, 85kW. Dotari - clima, piele partial, scaune incalzite, volan sport, CB, senzori de lumini si de ploaie (cred). Voi posta si ceva imagini dar sunt facute in graba, voi face altele mai clare. Sper sa pot invata de la voi cum sa o intretin corect si mai multe despre dotarile care le are-de exemplu nu am inteles cate airbaguri are cu toate ca m-am uitat pe "BMWDecoder". Nu intentionez sa ai fac nici o modificare ci doar sa o intretin corect. Va multumesc pt primirea pe forum!
    1 point
  10. Din dorinta de a porni un alt proiect, masina intra momentan la vanzare. Mentionez din start faptul ca nu o vand pentru ca sunt constrans sau obligat sa fac asta. O vand doar pentru ca imi doresc sa fac altceva (mai exact, vreau sa ma apuc de off-road). Desi voi lasa mai jos si linkul topicului de pe forum (in care am scris absolut tot despre masina, de la A la Z), mai scriu si aici cateva detalii, astfel incat descrierea si prezentarea masinii sa fie cat mai precisa: BMW 320I - 150cp - 6 trepte manual - Masina este 2005 si in acte si in realitate (nu 2005 in realitate si 2006 in anunturile de vanzare, ca mare parte din E90-urile de pe net); - Achizitionata de la privat de la Bremen in Septembrie 2016, la 211.000km (am toate pozele, facturile de service, poze si cu numerele de DE si datele proprietarului); - La momentul actual, masina are 230.000km, iar ultima intrare in service BMW a fost in 2013 la 151.103KM (conform VIN DECODER), iar pentru diferenta pana la 211.000km cand am achizitionat-o eu, am facturile doveditoare pentru ce reparatii s-au efectuat (verificarea a fost facuta de mine inainte de a lua masina, deci e posibil sa apara si o intrare la dealer Bavaria Bacau, anul trecut la 211.000). - Am inlocuit distributia, simeringurile la supape (pentru ca masina consuma ulei si dadea fum alb - aspect pe care nu l-am stiut cand am luat masina), dar si bieletele pe partea din fata; la momentul actual masina nu mai consuma ulei, nu mai da fum alb, etc. - Am inlocuit jantele cu unele model FL (ar trebui revopsite pentru ca sunt destul de zgariate de la borduri); - Montat volan imbracat in piele - Montat nuca de schimbator noua + piele bej la schimbator - Montat tips dublu de la PILOT POWER TUNING - Montat aparatori noroi OEM fata + spate - Aplicat folie autorizata RAR geamuri spate - Montat suport fix pentru antena radio CB - Montat si codat ceasuri bord 320i UK vers - Montat leduri la numarul de inmatriculare spate - AC este perfect functional si raceste imediat - Montat emblema de 330XI (da, stiu, trebuie data jos pentru ca in realitate masina e 320I etc) Ca minusuri: - Masina are parbrizul ciobit intr-un colt sus (foarte greu vizibil daca nu te uiti FOARTE atent si nici nu afecteaza vizibilitatea); - La drumuri lungi se aprinde check-engine (eroarea apare de la functionarea proasta a catalizatorului cand acesta se incalzeste la drumurile lungi; iar problema asta a aparut pentru ca fostul proprietar nu a inlocuit la timp simeringurile la supape). Stiu sigur ca e catalizatorul de vina pentru ca am BMW tester acasa si am verificat treaba asta. Costul e de cam 150euro pentru un catalizator SH. - Mici zgarieturi aparute in timp (totusi e o masina de 12 ani, care nu este "IMPECABILA", "PENTRU CUNOSCATORI SI PRETENTIOSI" etc.), deci ii rog frumos pe cei care vor sa fie mintiti sa nu ma contacteze si sa-si cumpere o masina din targ Pret: In ceea ce priveste pretul, sunt deschis sa primesc oferte de la membrii de pe forum, dar si aici, ii rog calduros pe cei care vor sa vina cu oferte sau replici de genul "iti dau 5000" sau "pai la banii astia imi iau diesel", sa nu se deranjeze inutil Am postat masina la vanzare cu 6850 euro pe OLX, dar pentru cei de pe forum sunt deschis sa primesc oferte sub pretul asta. Accept orice fel de test, la orice service/reprezentanta etc. Pentru cei interesati, las mai jos pozele cu istoricul de service al masinii, linkul din topicul meu, dar si o poza din concediu 0761.66.70.87 - Andrei http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176958-e90-320i-episodul-5/page__st__160 http://s13.postimg.org/jcgbzpvo7/istoric_1.jpg http://s13.postimg.org/gjn4fovbr/istoric_2.jpg http://s13.postimg.org/wj5rz8rdj/istoric_3.jpg http://s13.postimg.org/pc433dggn/20155772_1648709295148402_5639764526088204920_n.jpg
    1 point
  11. Salutare si bun gasit, stimabili "bavarezi"! Sun fun automobile de cand ma stiu, dar nu am detinut niciun BMW. Am o experienta practica vasta in domeniul autombilelor FWD, medie in a celor AWD si 4x4 si redusa in a celor RWD (cea teoretica, fiind insa similara). Imi place sa conduc sportiv, dar nu pilotez pe Nurburgring si parcurg cam 25.000 km/an (70% in Bucuresti). De +1 an detin de nou un Seat Leon Fr St 184 cp Tdi cu DCC si directie progresiva. Sunt extrem de multumit de dinamica si consumul lui (nu acelasi lucru pot spune despre interior si dimensiuni: fiind un tip masiv, dar si atent la detalii), dar imi lipseste gama premiu de la fostul neu Audi B7 170 cp Tdi. Foarte multumit am fost insa de comportamentul pe drumurile sinuase ale lui Ford Focus si Mondeo (nu si de reprizele de accelerare). Acum doresc ceva mai mult decat imi poate oferi FR ul meu si ma gandesc sa achizitionez o noua masina tot in 25k. Astfel cochetez cu ideea data de sportivitatea unui BMW seria 3 sau a confortului unui seria 5 (ambele de cam 3 ani vechime, max 100.000 km, Xdrive, benzinare de 2.0 cu 245 cp, prefer Touring si nu negru), de la care am asteptari dinamice peste Ford Focus (gratie, directiei, caracterului supravirator si pozitiei la volan) si reprize de accelerare peste A4 (gratie cutiei de viteze superioare si propulsiei ce incarca puntea motoare la accelerarile bruste). Posibil ca Xdrive sa micsoreze placerea condusului fata de RWD, dar fiind masina de familie (2 adulti + 2 copii) in care sigurantza va fi inaintea placerii, voi miza pe sistemul 40:60. inainte de a deveni eu "tatic" in stapaniere propulsiei. Nu doresc ca acest topic sa devina unul tractiune vs. propulsie vs AWD, diesel vs. benzina, Xdrive vs Torsen vs Haldex vs Asymmetrical sau Van Came + Chuck Norris vs Bruce Willis + Brad Pitt. In schimb doresc sa aud parerile oneste ale colegilor de aici (ideal izvoarte din experienta practica, sau din lecturatul unor materiale documentare credibile nu facute contra concurentzei) referitoare la BMW 3/5 sau Audi 4/6 sh vs. Skoda RS/Superb, Ford Mondeo sau Mazda 6 new. Am mentionat BMW sh, pt ca nu vreau sa depasesc bugetul de 25 k, iar celeleate noi, cu discount dealler si rabla s-ar incadra in acest buget. Nu am mentionat de Cupra, Focus ST/R sau Golf GTi/RS si Megane RS pt ca sunt mici ca si Leonul actual. Cu toate ca 3 er nu pare mai mare ca FR ul meu, intru / ies si stau mai bine in primul. Ca linii directoare: dinamica pe drum virajat, reprize bruste de acceleratie si frnare de urgenta, consum, fiabilitate, intretinere si probleme comune la +100.000 km, de stiut si evitat pt BMW. Multumesc, toate cele bune & stay safe!
    1 point
  12. Multumesc pentru sfat! Bateria descarcata excesiv, avea sub 5 amperi, cauza: borna era super slabita, am dat curent si am reusit instant sa deschid portbagajul. Am observat ca din cauza farului care a fost montat de la dezmembrari de fostul proprietar care este adaptiv, masina neavand adaptive lights, cel din dreapta intra in conflict si motorasul de auto leveling merge aprox.5 minute dupa ce opresc motorul. O sa comand un far simplu, fara adaptiv lights pentru a rezolva problema. Oricum , borna a fost cauza.
    1 point
  13. incearca sa treci de 3000...merge pana in 6500 , stai linistit
    1 point
  14. Din pacate nu pot sa iti spun ca nu am venit pe acolo, am venit dinspre Sebes pana la Obarsia Lotrului, drum care este impecabil doar la interesectia cu DN Voineasa - Obarsia Lotrului - Petrosani este un pod in constructie, apoi am intrat pe Transalpina si am coborat la Novaci.
    1 point
  15. sincer... imi rastalmacesti vorbele, am spus 8000-9000 euro si am mai spus cu dotari standard. mai in gluma mai serios... eu vreau sa-mi cumpar masina, nu doresc sa arunc banii pe niste accesorii montate pe o masina de ex: climatronic sau "clima bizonala" ce, ma doare mana daca dau drumul singur la aerul conditionat. navigatii care oricum nu au hartile bune. camera marsarier sau parktronic de parca nu pot sa parchez uitandu-ma in oglinzile retrovizoare. modul tv sau dvd pentru ca ma uit la filme in timp ce conduc sonorizare de nu stiu care ca sa dau petreceri in masina trapa sa o scot pe nevasta-mea in tricou ud si cu pletele in vant prin praful din romania piele sa ma asez vara pe cuptor incins incalzire in scaune sa nu racesc la ovare si sa fac cistita etc... personal nu vad utilitatea multora dintre accesoriile enumerate mai sus ! la varsta mea pretentiile sunt altele (sa mearga masina bine si sa ma pot baza pe ea cand plec la treaba, nu vreau sa-mi bat capul cu diverse problemutze care apar de la accesorii) recunosc ca, pretentiile mele nu corespund dorintelor generatiei noi, de unde si dorinta mea de a cumpara o masina mai veche care nu are aceste accesorii in doatarea standard. hai, sanatate... ca-i mai buna decat toate !!!
    1 point
  16. 297 mii , alearga pe autostrada dupa masini mai noi de ma mir si eu uneori un F25 mi-as lua si eu ,dar cred ca astept sa vad cum o sa arate noul X3
    1 point
  17. Și dacĂŁ rĂŁmâi fĂŁrĂŁ baterie la mașina și vrei sa o deschizi cu cheia cum faci?
    1 point
  18. Am o intrebare si te rog sa raspunzi sincer: tu chiar te astepti sa gasesti la 7-8000e un e92 sanatos si cu ceva dotari?
    1 point
  19. Stim prea bine ca nu. Puteau sa mentioneze ca lantul trebuie schimbat :hyper: :frantics: ca la Logan. Ideea e ca daca se pune ultimul kit de distributie la un atelier responsabil motorul are sanse sa tina.. mai bine decat a fost pus in fabrica.
    1 point
  20. pune discuri si etrieri de 330d
    1 point
  21. lasand la o parte discutiile contradictorii si sarcasmul... voi cat credeti ca ar trebui sa coste un e92 cu dotari standard din 2007 si cu 250.000 km reali ??? avand in vedere faptul ca masina asta a costat de noua acum 10 ani in jur de 32.000 euro tva inclus. intr-o societate de consum si in anul 2017 cel mai ieftin bmw coupe cu dotari standard seria 2 costa 30.000 tva inclus si un seria 4 costa in jur de 38.000 euro tva inclus. pe bune, in opinia mea personala o masina de acest tip la vechimea si numarul de km ar trebui sa coste aprox. 8000-9000 euro.
    1 point
  22. http://i.imgur.com/zlxYumS.jpg http://i.imgur.com/AInqC6C.jpg
    1 point
  23. Transalpina - part 2
    1 point
  24. nu trebuie sa punem la suflet, unii trebuie sa inteleaga nu toti cunoastem piata sau chiar nu am avut in viata noastra de a face cu astfel de combinatii. Unii au o viata simpla, familie, serviciu nu ne mai uitam la TV de ani buni etc. Ca totusi nu e singura e92 la pretul ala. Asta asa e, de multe ori pe mobile.de se intampla. Cauti un model de masina si hopa prima apare cu 2000-3000 mai ieftina dar si full full.Dar sunt de parere ca nici masinile la pretul corect nu te scutesc de probleme. Si putini suntem cei care ne-ar da mana cand cumperi un model de masina si ele costa intre 7000 si 15000, tu dai 15000! Piata in Romania este atat de diversa, daca mai demult erau chestiile vechi cu km, lovita, acu asta cu TVA, care mai e referinta?!Daca nu esti mai norocos si le primesti pe toate 3. Oricum asta arata de ce acesti infractori recidiveaza...nu pot scuza in schimb nici pe cumparatori, pentru ca nici acestia nu depun reclamatie la politie!In mintea tuturor deja s-a impregnat asta: nu e nicio problema, atata timp cat clientul nu se informeaza! E obligatia lui! Dar daca la supermarket ne-ar pune un produs expirat o reclamatie la OPC nu ne-ar satisface, parca am incerca si la vreo televiziune. De aceea spun nu o lua ca o critica, unii dintre noi incearca sa si educe cumparatorul, pentru ca goana dupa un pret mai mic a dat avant in ultimii ani astora. Asta nu e numai in RO sau numai la masini, s-a raspandit peste tot.
    1 point
  25. si cum a spus si colegul, scopul acestui post asta ar trebui sa fie...a fi "obsedat" de corectitudine, chiar si atunci cand e vorba de banii nostri, din pacate in Romania este de multe ori "pedepsit" cu comentarii, jigniri, injuraturi, unlike-uri etc. Si eu vreau sa imi vand masina, si am facut o descriere cat mai exacta, no, nu mai e noua, si mi se pare normal daca cunosc sau stiu depre o problema la ea sa spun despre. Expertii in domeniu mi-au reprosat imediat "NU ASA SE VINDE O MASINA". Ok, si eu sunt de acord. Dar asta e masina mea, consider ca omul trebuie sa stie decat sa descopere. Dar acum si majoritatea cumparatorilor vor sa creada doar partea frumoasa gen "km reali, verificabili, nerulata in RO, unic proprietar, tinuta in garaj climatic, serviceurile la zi, schimbate recent consumabile etc". Cunosc prieten caruia prima masina eu i-am adus-o din Germania. Ca sa aiba serviceurile la zi. I-am si spus, cand o aduc, cumparam separat din Germania ulei filtre kit distributie si le schimbam noi. E cel mai sigur! A doua masina a cumparat-o de la targ. A luat-o pe singura care avea kitul de distributie schimbat de "100-200km". Dupa 500km a ramas cu masina in drum, dauna motor! Se intreba de cauze. I-am si spus distributia! Nu nu are cum! Eu i-am si spus daca vreo data il va interesa vreo masina de-a mea sa se gandeasca si sa ia in calcul schimbarea distributiei(in ultimul timp doar am avut doar BMW si sunt cu lant). Ca poate peste x ani, ma voi satura si eu, si voi apela la textele de succes in vanzarea unei masini!
    1 point
  26. atentie la masina asta !!! in cautarile mele pentru achizitionarea unui e92 in mintile lui am dat peste anuntul asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gm5ch.html am sunat la numarul de telefon dim anunt, un numar de romania (telekom) am vorbit... la telefon numai miere si parfum !!! impecabila, nemaipomenita, numar km 250.000, carte service cu revizii, acte germania, vrajeli. etc... cer seria caroseriei si o primesc pe whats'app de pe un numar din mexic +5215545917166 ??? verific pe autorecords si ce sa vezi... ultima intrare service in belgia in luna mai 2017 "DECAT" 341.000 km. sun si intreb cum este posibil... raspunsul este ca nu a postat el anuntul si ca baiatul care se ocupa a gresit la numarul de kilometri si ca nu-i problema o sa corecteze, si anul fabricatiei care este cu 2 ani mai batrana, etc... concluzia, mare tzepar !!!
    1 point
  27. Pentru istoric: Garnituri pompa vaccum, daca reusesc maine incerc sa le schimb.
    1 point
  28. In primul rand acela nu este carburator. In al doilea rand nu cred ca aceea este benzina ci apa rezultata de condensul din carter. Este pozibil sa aiba un miros de benzina si ulei. Verifica sistemul de ventilare al carterului, supapa PCV (daca are) si furtunele aferente.
    1 point
  29. Se poate inchide. Am rezolvat de 2-3 saptamani. ca si o posibila solutie si pt altii...la mine au fost electrovalvele de la turbine.
    1 point
  30. Si daca tot e sa vorbim de pastratul masinilor, primul BMW a fost si el pastrat,E34-le 530i, pacat ca nu in stare buna, avand accident prin 98. Am ceva in plan si cu acel motor, poate pe un urs cabrio, inca nu stiu, ramane pe anul 2018.
    1 point
  31. Si din 80 daca era...pt el poate inseamna mai mult decat ar insemna pt tine. Aberati pe aici, de parca va lafaiti in bani...si e90-ul e masina de dus gunoiul cu ea
    1 point
  32. Hai sa te invat eu cum sa faci. Alergi putin, dar efortul va fi rasplatit, iar totul este legal, nu vorbim de inselaciune. Conform reglemantarilor in vigoare, poti sa-ti repari masina unde doresti, deci in concluzie confor ASF, tu aduci factura de reparatie, iar Asiguratorul este obligat sa-ti deconteze cheltuiala. Tot asa poti sa obtii plata si in regie proprie, ducand un deviz de reparatie de la reprezentanta, unde Asiguratorul este obligat sa il accepte. DAR tu ca sa obtii bani cat mai multi de la asigurator IN REGIE PROPIE faci in felul urmator: Te duci la reprezentanta la BMW si spui ca vrei sa-ti repari masina la ei si sa-ti dea un deviz de reparatie complet. Acesta se da pe gratis. ATENTIE nu pomenesti nimic de incident. Dupa obtinerea devizului de reparatie, te duci cu devizul la Asigurator, iar el ESTE OBLIGAT SA ACCEPTE suma reparatiei trecuta pe deviz. In regie proprie, ei iti vor taia din suma TVA-ul si vor avea alt pret/ lei ora la manopera la vopsire si inlocuit piese, dar pret piese si ore de lucru le accepta. In urma devizului de la BMW, o sa vezi ca o sa primesti mai multi bani, decat ti-au oferit ei in regie proprie, deoarece BMW va spune ce se inlocuieste si ce nu, iar asiguratorul nu mai are ce sa comenteze. In privinta inlocuirii jantei, la cererea TA, inspectorul de asigurare trebuie sa il cheame si pe cel care te-a lovit si constata daca in urma acidentului va baga si janta la inlocuit, chiar daca ala si-a reparat masina. Din ce vad eu aici, tu trebuie sa iei cel putin 8000 lei in regie proprie. Legea spune ca orice piesa din tabla care si-a modificat forma si care nu prezinta urme de rugina, se va inlocui, asa ca nu va lasati mintiti de inspectorii de asigurare.
    1 point
  33. Nu exista aripa spate parte inferioara de inlocuit, cel putin la dacia renault cand imi trece pe constatare aripa spate "IR" adica inlocuie partiala, o inlocuiesc pe toata deoarece in programul de piese vine piesa completa, nu poti sa iei anumite portiuni din ea si sa o schimbi. Alex iara vorbesti in necunostinta de cauza...aia nu e aripa de inlocuit din punct de vedere al oricarei asigurari (fiind ea si Allianz Tiriac). Nu am poze sa-ti arat niste elemente date la reparat cu 3-4 H...zici ca au fost lovite de tanc si nu o sa mai iasa niciodata.
    1 point
  34. Explozie?Cine te-a mintit ca faci explozie cu cauciuc normal?Faci pana in cel mai rau caz.Eu astept sa termin carnea de pe gumele pe 19 rft si sa pun normale ca nu le mai suport.In afara ca o sa imi termine suspensia si articulatiile nu le vad nici un rost.Pentru pana o sa am o trusa de pana cu snururi plus compresor.
    1 point
  35. Draga coleg, eu nu ma documentez pe forumuri, eu ma documentez prin practica si teste. Asa ca nu-mi spune mie ce ulei sa folosesc in masinile mele, tu puneti ce citesti pe forumuri, eu pun ce e bun Si ma rog, dupa documentarile de pe forum, ce ulei e recomandat pt masinile mele? Toata lumea a devenit experta in BMW dupa ce se documenteaza pe forum. Acum 2-3 ani intrebai de BMW ca nu erai in domeniu, erai putin inconstient cand ii cumparai pustiului tau un BMW si el abia ii luase permisul, asa ca nu am ce sfaturi sa ascult de la tine si aici am incheiat aceasta discutie. P.S. 10w-60 se foloseste in special la motoarele in 6 cilindrii de putere mare, conduse sportiv ( vezi M3, vezi motoare cu turbo ), si exista testere, ceasuri, pentru masurarea presiunii uleiului in motor, dar nu prea gasesti pe forumuri asa ceva.
    1 point
  36. aiurezi, problema cu clapetele este la m47. si revenind la nebunul asta de 2.0, de la 220 la 230 ai timp sa bei o cafea. 255 cred ca ai prins in NFs si ai confundat forumul cu jocurile video. ontopic, kilometrii dati inapoi au majoritatea masinilor, pt ca asta e stilul in ziua de azi. Daca o sa cauti cu rabdare sigur gasesti o masina ok.
    1 point
  37. Tinere, nu are nicio legatura limitatorul de turatie, la 320i atat poate motorul sa impinga, adica fix pana la 230km/h. Pentru mai mult e nevoie de mai multa putere pentru a invinge rezistenta aerodinamica a masinii respective. Daca tie iti place sa te minti singur, e problema ta. e92 320i atinge maxim 230, iar aceasta viteza o atinge dupa vreo 5 minute de la 0km/h. Mai exact 0-220km/h atinge in 66 secunde, dupa care poti sa citesti un ziar pana atingi 230. Cat despre remarcile la n47, le cam amesteci. Clapetele aspirate in motor sunt problema la m47, iar distributia ocazional la n47. In rest, ce sa zic, probabil daca te urci intr-un 330 o sa ti se para racheta spatiala, din moment ce 320i-ul tau il consideri ca " rupe asfaltul in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: " E nebun rau 320-ul asta cu 170 de cai.. ))
    1 point
  38. @m.darius tu sau faci misto sau ai vrut sa spui ca ai luat piciorul la 155. Un e92 cu n43b20 ajunge la 255 numa aruncat din avion. @cavaliere ai dreptate in Ro un 120d cu istoric complet sau intretinut ii cam greu de gasit , dar dupa mine efortul in plus depus in cautare se merita cand gasesti masina perfecta. Nu o fost pe forum un 116i cu probleme? Daca motorul de 1.6 ii unul reusit atunci se merita si varianta asta.
    1 point
  39. bine ca ai luat piciorul de pe acceleratie la 255, avand in vedere ca masina atinge maxim 230. In mod sigur 116i, desi nu are pretentii de sportivitate, e un motor ce tine cu casa. in oras consuma mai putim decat 2.0 . la drum lung o sa fie mai lenes, ca orice 1.6 si daca ii dai goneta, va consuma si el mult. Sigur ca 120 diesel e mai recomandat dpdv performante / consum, insa majoritatea sunt cu multi km si cu istoric dubios. e mai greu sa gasesti un 120d ingrijit decat un benzinar. Vezi ca e de vanzare pe forum un seria 1 ingrijit, insa nu are navigatie si e 118 i.
    1 point
  40. totul tine de gust si de cat iti pasa ca se uita amicul tau la tine ciudat ca ai masina rosie sau orice alta culoare mai deosebita, binenteles ca pe cel care i cumpara de noua nu il intereseaza cum se uita amicul:))
    1 point
  41. Complet de acord, E90-ului ii sta bine in rosu
    1 point
  42. Arata bine E90 rosu. E o culoare rara la noi, dar daca te uiti pe forumuri din US, culorile de genul asta sunt mult mai comune. Prea multe masini in culori mohorate prin Europa.
    1 point
  43. Mi se pare o remarca total gresita. Prefer sa ma abtin in ceea ce priveste culorile preferate ale unei anumite clase sociale atata vreme cat nu este un studiu oficial A mea e neagra, masina ma refer. Mi-ar placea sa fi fost rosie dar sunt foarte rare, tocmai pentru ca nu este pe gustul tuturor. Un seria 1 M Sport rosu ar arata cam asa: http://s27.postimg.org/62rddxmmn/DSC_0130.jpg http://s27.postimg.org/gbjujraof/DSC_0133.jpg ...daca asta arata a masina de manelist eu nu mai zic nimic.
    1 point
  44. Hahahahahahaha Am trait sa o citesc si pe asta, aia cu rosii si portocalii aka colorati si "manelari". Pai cei cu masini negre si argintii cum "este" ? Am o gramada de cunostinte care au fugit de bmw si mercedes de culoare neagra sau argintie din cauza celor "colorati" cu sau fara manele.
    1 point
  45. Si eu am una identica! Felicitari pentru achizitie! E superba!
    1 point
  46. El isi cunoaste mai bine nevasta, dar ... Iarna e mai greu pentru un bmw oricum ati lua-o. Da, niste cauciucuri de calitate si noi te ajuta. Da, niste saci de nisip in spate te mai ajuta. Da, un rezervor plin te mai ajuta. Da, sa-ti cunosti masina te ajuta. Dar nu toti au macar una din cele de mai sus. Extrapoland, in cazul de fata e o idiotenie asta cu misoginismul. Femeile si barbatii nu sunt la fel, nu folosesc in acelasi fel creierul si nu sunt predispusi pentru aceleasi lucruri. Putem accepta foarte bine ca femeile sunt mai bune la ceva si barbatii la altceva.(asta nu inseamna ca unul sau altul sunt handicapati ci doar ca unii o fac cu usurinta si altii se chinuie) Din punctul meu de vedere conteaza ca ECHIPA(el+ea) sa performeze. LE: +1 cotti
    1 point
  47. combinatia femeie + tractiune spate = no no no. Ce are golful ala ? E o masina foarte buna.
    1 point
  48. vad ca incet incet ajunge si forum ul asta cu un site plin de copii de bani gata...(sau cum sa te numesc "pustani") da numa asa sa te intreb daca tot esti asa fan BMW si ala care prefera benzina in loc de motorina..si care are in garaj un 540 numa asa de dragu duminici (ca el este om din romania)...este e36 Coupe cu motor de 4200cmc ?
    1 point
  49. Serios? S-a pus si la e30 si la e36, se pune si la e90, da motor fabricat de bmw... M43B16 1.6i (e36) 1982-1987 316 - 1.6 L M98 I4, 75 PS (55 kW; 74 hp) (e30) 1987-1994 316i - 1.6 L M40B16 I4, 102 PS (75 kW; 101 hp) ( asta s-a pus si pe e30 si pe e36)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.