Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/17 in all areas

  1. Vorbiti de evaziune fiscala cu atata lejeritate..neglijati faptul ca samsarii au pus in cur si au facut varza piata auto sh cu evaziunea asta. Va convine sa luati o masina din DE mai ieftin, probabil fiindca legal/noua e inaccesibila, dar nu e ok sa promovati acest lucru ca fiind firesc! E ilegal in primul rand. Poate la un moment dat o sa fiti si in postura de a vinde o masina cumparata NOUA din tara, sa vedem daca atunci o sa va convina sa pierdeti mii de euro din cauza concurentei neloiale din partea samsarilor pe care ii divinizati. P.s. daca aveam posibilitatea, va stergeam conturile pentru sfaturile voastre!
    5 points
  2. Eu am plecat deja si momentan nu gasesc motive sa ma intorc . Sunt de acord cu ce spui . Dar ce facem ? Furam mai departe ca asa fac toti ? Se va opri odata treaba asta si va fi in Romania bine? Cine e vinovat ca la conducerea tarii sunt aceleasi fosile ca acum 27 ani ? Eu cu greu gasesc un raspuns la intrebarile astea. Toata lumea asteapta ca alcineva sa faca ceva . Cine e jmecher si fura o duce bine, cine munceste e fraier mie asa mi-i se pare ca merge in Ro . Sunt convins ca peste tot in lume politicienii fura , dar la noi fac asta pe fata si noi asteptam sa faca cineva ceva . Atata timp cat o sa se stranga mai multi la pupat moaste decat la proteste sau la vot , Romania nu va avansa si v-om fura mai departe ca de ... asa merge. Scuze de off . Severine cumpara-ti ce masina iti place si in care te simti cel mai bine . Cea mai buna masina e aia in care te simti tu cel mai bine; iti place, si pe care ti-o permiti . Bafta !!!!
    4 points
  3. Nu te supara pe mine, dar e mai greu spre imposibil " sa treaca prin aceeasi ipoteza". Corect era ipostaza, daca tot facem pe intelectualii. Cat despre Cayenne, zau ca vorbiti absolut din carti. Doar cine nu a mers cu un Cayenne poate sa afirme ca e la fel ca un Touareg. Cayenne respira premium prin fiecare buton, se simte calitatea la interior, stabilitatea este de top la clasa Suv, insonorizarea la fel, feelingul de lux este peste Bmw si Mercedes. In fine, topicul este despre X5 luat din Germania, Galati, Bucuresti sau Tecuci. \ Eu ca si curiozitate personala as vrea sa vad masina ce va ajunge sa o va cumpere initiatorul.
    4 points
  4. Tocmai mi-am adus aminte ca am scris ceva si pe acest thread si nu am cum sa raman la review-ul initial. Daca mergeti la ei sa schimbati distributia, sa nu uitati sa cumparati extra-optiunea care strange surubul de la pionionul baii de ulei. Nu va zgarciti! Deci nota 3 din partea mea dupa "long-term review" (vedeti si link-ul lui XXL). E 3 pentru ca masina a mers pe rotile ei vreo 500 de km dupa interventia lor. Totusi, putea sa mearga doar 50... Putin off-topic dar legat de Service Scream (Tezparii). Cand masina era la ei cu baia sparta, vorbeam in sala de asteptare cu un baiat care venise sa schimbe distributia tot la un 520d F10. M-a intrebat ce am patit, i-am povestit, iar la plecare m-a intrebat care mecanic mi-a schimbat distributia. Cand i-am spus ca acelasi care lucrase si la masina lui, a bagat fata urmatoare :hmm: si n-a plecat deloc fericit...
    2 points
  5. Chiar daca nu savarsesti tu fapta, avand cunostinta de ea, esti complice la infractiunea de evaziune fiscala. Nu cunosti legile si asta nu e o scuza.
    2 points
  6. Ok , eu din informatiile si articolele care le-am gasit pe net cred ca am dreptate. Daca n-am dreptate ajuta-l te rog pe severin sa- si cumpere x5-ul de vis si sa platesca pretul fara TVA , asa i-ar ajunge bugetul sa-si ia ce isi doreste . Si daca e legala treaba detaliaza , spune-ne cum merge treaba , sa facem toti asa, De ce sa platim cu 19% mai mult pe masinile cumparate din DE .
    2 points
  7. Touareg este mai mult de 70% la fel cu Cayenne. Faza cu rasturnatul e subiectiva(nu cred ca ai trecut prin aceeasi ipoteza si cu un cayenne , sau tu faci raliuri cu ele?) La prezent motorul de 262 de cp este unul si acelasi si pe Cayenna si pe Touareg, ba mai mult:masinile au aceeasi greutate,acelasi 0-100,consum,noxe(1 gram diferenta) si f multe alte lucruri aproape identice, desi Cayenne e mai scump cu 23k(nou vorbim). PS - un motor nu este DUPA Cayenne , ci DE PE Cayenne. Sper sa nu te superi pentru asta, nu am zis-o cu rautate.
    2 points
  8. cand ai vazut ultima data un cayenne ? in 2008 ?
    2 points
  9. Deci .. Aline , de fiecare data cand o sa ai nevoie sa conduci 200 de km si o sa ai nevoie de 5 ore, poti sa te intrebi daca faptul ca nu ai platit TVA-ul la statul roman, pe masina cumparata din DE are vreo legatura cu asta . Stiu ca si cei care ne conduc fura, dar poate si noi daca am fi mai cinstiti, Romania ar fi alta tara, si s-ar trai altfel ....dar pana atunci asta-i viata ..unii jmecheresc TVA sau alte taxe si apoi asteptam sa vina cineva sa ne construiasca drumuri, spitale etc.
    2 points
  10. E atat de raspandita vrajeala asta cu TVA incat dealerii auto o iau ca reper. Am fost sa cer o cotatie de buyback, iar agentul de la Bmw mi-a aratat ca exemplu pentru cotatia oferita o masina similara din Germania, la pretul net. Ei pe asta se bazeaza de ceva timp, pretul NET al masinilor din Germania. TEAPA MIE, trebuie sa vand masina la un pret brut egal cu pretul net al unei masini similare din Germania. In cazul meu, e vorba de vreo 3000e, dar sunt super fericit ca oameni ca ALINUL isi pot cumpara masina mai ieftin, imi dau seama ca TEAPA MEA nu e degeaba. E scris mai sus, atat de mine, cat si de Romulus..TVA-ul se plateste undeva, nu dispare pur si simplu. Daca nu e platit in Germania, legal trebuie platit in Romania. De ce crezi ca samsarii fac firmele prin care lucreaza pe numele unor boschetari daca tot ce fac ei e legal?
    2 points
  11. In cazul in care TVA-ul nu se retine in Germania, el trebuie platit in Romania, prin urmare: TEAPA ROMANIA! Sau cum iti place tie sa crezi: bravo samsarilor destepti! Vad ca ai impresia ca TVA-ul ala e o chestie la misto, pusa acolo doar sa incurce. Daca nu e platit in Germania, dar nici in Romania, ce crezi ca se intampla cu el? Se evapora pur si simplu?..
    2 points
  12. achizitia cam 20k, ma mai costa adusul inca 5-600 e.
    1 point
  13. De ce ar vorbi sau ar vrea să vorbească un german engleză când se descurcă bine mersi fără? Sunt naționaliști și mândri, nu sclavii unei Americi care nu dă doi bani pe noi în realitate. În altă ordine de idei, depinde de dealeri. La reprezentanță sau dealer mare sigur vei găsi; ba chiar vor trimite pe cineva cu tine la Rathaus să te ajute cu actele Pe mine m-au trimis cu un băiat care știe engleză după mine, altfel stăteam cu orele cu Google Translate ))
    1 point
  14. https://rennlist.com/forums/porsche-cayenne-forum/863701-cayenne-vs-touareg.html E ciudat ca fiecare posesor de Touareg sau Cayenne nu pomenește nimic de cum Porsche e noul VW sau invers...ba mai baga niște baliverne de ce Porsche ar fi mai "de calitate"... ce oameni...daca ar fi intrat pe topicul asta înainte sa își fi luat Porsche-urile nu și-ar mai fi luat teapa... Cat despre asta cu Tva-ul dat teapa la germani... domnu' coleg de forum sa știi ca nu numa' lor le dai teapa...eu ma consider îndreptățit sa iau mașina pe firma pentru care plătesc impozite și taxe din 2006, ca plătesc sume astronomice la impozitul anual, ca deh...asa e prostu'daca o vrut motor mare si nu și-o băgat-o pe Bulgaria...dar asta asa... pentru ca is "baetii" răsculati și revoltați pe sistem și în loc sa pună mana pe topor și coasa și sa meargă la București dacă nu le convine ceva, mai bine fac câte o mânareala din asta și uite asa statu'fura de la noi voi de la ei și prostu care își cumpără Porsche, pardon VW, tre sa plătească TVA ul la dealer în Germania pana înmatriculeaza mașina pe firma (a specificat... Pe firma pe care am cumpărat o)...sa nu te miri, ca dacă mergi dincolo și te aud "aia" vorbind românește se uita dubios... P.S. Dacă era sa fi corect și vroiai mașină pe persoana fizica mergeai și o luai pe persoana fizica... Dacă aveai și tu firma și o vroiai pe firma... O luai pe firma... Dar ce ne mai miram când la un momentdat acum câțiva ani romanul își făcea firma sa poate aduce 2-3masini pe firma doar sa scoată tva-ul dupa care s.au prins "fraierii" de nemți și unii au cerut și vechime de câțiva ani la firme...noi vrem respect dar tragem tzepe în stânga în dreapta șsi întotdeauna avem și explicație: dacă e statul roman - ddai dracu ca și ei fura de la nnoi... Dacă e statu german - "dai în boscheti"... ... La colegu' care zis ca România nu ar trebui sa trăiască din taxe ci din afaceri...imi pare rău să-l anunț ca din taxe șsi impozite își duce traiul o tara... https://fwcon.wordpress.com/where-does-government-get-its-money-from/
    1 point
  15. Da probabil m-am germanizat . Nu stiu ca germania sa-i fi facut rau romaniei , anumiti romani si anumite interese i-au facut rau si au inventat moda de “a fenta” . Deci n-am de ce sa ma razbun pe Germania . Sunt corect si tot timpul am fost , corectitudinea nu are treaba cu germania. Dorm f bine noaptea asa, si cand suna cineva la sonerie nu transpir si nu stau cu gandul ca gata “m-au prins “ . Probabi ca si severin vrea sa fie linistit cand cumpara masina , vrea omul sa fie a lui , achitata si sa fie sigur ca nu-l ajung “datoriile” din urma. Chestia asta tine de om . Stiu ca discutia nu ajunge nicaieri , dar na .. suntem liberi sa ne scriem parerile.
    1 point
  16. Opel Astra din 2000, dupĂŁ opinia unor optimiști. Discuțiile, sigur, sunt pe direcția costurilor unui X5 sau ĂŽn propunerea unor X5-uri demne de luat ĂŽn seamĂŁ.
    1 point
  17. Si daca cumpar masina la pret netto si nu platesc TVA in Romania singuru lucru rau pe care il fac din punctul meu de vedere este ca nu le umplu buzunarele hotilor mult mai mari decat oamenii care isi cumpara masini la pretul netto "abuziv" sau fata de cei care le vand. Cand vreodata TVA-ul ala va ajuta cu ceva tara asta? Cand vreodata se va face ceva bun pentru noi din orice taxa sau orice lucru pe care ne impune sa il patim? La modu cel mai serios acum si realist. Sa nu se inteleaga gresit, nu incurajez asta, dar este o ipocrizie sa spui ca afecteaza viitorul nostru sau pe noi direct daca cumparam o masina la pretul netto si nu se plateste TVA-ul in Romania, de parca acel TVA se duce la pensiile bunicilor care oricum sunt de ras sau in alocatiile copiilor care la fel, nu are rost sa le aducem in discutie. Stiu ca daca gandim asa nu se schimba nimic dar oricum este deja destul de tarziu sa ne gandim ca putem sa schimbam prea curand conducerea asta care nu face nimic bun pentru noi sau pentru tara asta... Si ca idee, de ce sa platesc TVA la o masina cu pret netto sa ajung la pret brut cand masina am cumparat-o de acolo? Cu ce m-a ajutat pe mine Romania la achizitia respectivei masini? Nu e indeajuns ca platesc impozit/rovigneta si din nou probabil taxa de inmatriculare si multe alte cheltuieli pentru care nu ai aproape nici un beneficiu? Ca pana la urma se stie cum suntem tratati si la primarie cand vrem sa scoatem un fiscal sau cand ai o amenda de la o camera de rovigneta desi tu aveai rovigneta si nici macar nu ti-a ajuns acasa amenda sa o platesti la jumatate...si multe alte exemple si pe la DRPCIV la inmatriculari/permise, exemplele sunt multe...dar asta este deja alt subiect. - nici o legatura, doar ca idee.
    1 point
  18. Chiar super, asteptam rezultatul cu sufletul la gura
    1 point
  19. cand 3 se bat al 4-lea castiga; pana la urma, dupa ce am mers un weekend intreg vreo cateva sute de km cu un F11 525xd, m-am decis sa merg si eu pe varianta asta. Este mai putin sportiv decat F30, dar mult mai confortabil si bine antifonat. Zis si facut - deja am rezervat la un dealer bmw din DE un F11 525xd, din 2013, in jur de 150k km; dintre dotari - xdrive, ACC adaptive cruise control, EDC electronic damper control, scaune confort, panorama roof, navi mare, sunet hifi, xenon adaptiv, headup, camera marsarier, etc. Ca bani, m-a costat cu 20% mai putin decat un 328i cu dotarile astea. Cand ajunge in RO facem introducerea.
    1 point
  20. Și pe cine sa alegi? Ca se rotesc aceeiasi oameni ĂŽntre ei la conducere, am ajuns sa alegem doar rĂŁul cel mai mic nu ceva in care sa avem ĂŽncredere ca ne va conduce cu demnitate,,, dar degeaba off-topic ,,, din afara suntem conduși , suntem doar niște marionete iar instabilitatea asta din țara se dorește
    1 point
  21. Multe ĂŽn trafic și parcate. Azi pe Autovit, Olx. Ce mânere inestetice are la scaunele din fațĂŁ, de parcĂŁ trebuie sĂŁ se ținĂŁ de ele pasagerul, dar mai ales șoferul, cĂŁ decoleazĂŁ avionul cu cei 245 de cĂŁluți. Și care-i faza cu temperatura pe care o reglezi de la butoanele acelea de jos, adicĂŁ dacĂŁ vrei ĂŽn mers sĂŁ o crești/scazi, trebuie sĂŁ cobori capul și sĂŁ pierzi, chiar și din vederea perifericĂŁ, traficul? Bine, Velar-ul e din alt film, cel puțin vizual. Cayenne-ul e mai mult de pițzi sponsorizate, probabil de asta tot ele sunt la volan ĂŽn trafic + interioarele acelea crem total, bej total sau altele pisicești. CĂŁ o fi vreuna cu interior sobru negru, nu face altcumva majoritatea.
    1 point
  22. Daaa,,, ĂŽți dai seama ce fĂŁceau politicienii noștri direct autostrĂŁzi fĂŁceau,,, țara asta te Face sa pleci din ea prin ceea ce fac cei de la putere și ce taxe sa mai scoatĂŁ ca sa aibĂŁ de unde sa fure,,,avem mai mulți pensionari decât cei care muncesc, despre ce vorbim? Au scos taxa auto acum o sa bage nu Stiu ce taxa și in cine o sa loveascĂŁ ? Tot in ĂŁștia amĂŁrâți cu euro 2 3 sau 4 Dar de ce sa fim noi mai cinstiti? Nu ar trebui sa fie ei mai cinstiti ? Sau ei se iau dupĂŁ noi? Sau nu cumva e invers? Și Peștele de la cap se impute
    1 point
  23. normal ca exista asemanari intre touareg si cayenne ...doar sunt frati ,au aceeasi mama .Dar VW are 10 copii ,nu 2 cum are BMW
    1 point
  24. Poți sĂŁ ĂŽncerci de la cei de mai sus unde am pus eu linkul. Nu am luat țeapĂŁ
    1 point
  25. Ideea e ca și legea romanĂŁ e permisiva,,, iar luatul fĂŁrĂŁ TVA e permis de statul roman ca sa zic așa la limita legiii,,, articolul legat de TVA este interpretabil cu alte cuvinte se poate fenta TVA-ul,,, DacĂŁ ar fi mai clar scris in legile romane nu s ar mai lasĂŁ loc de intrepretari. Iar legat de intitatorul topicului mai cred ca mai cautĂŁ 6luni și nu și ia mașina. El vrea mașina noua la preț de sh. Când iei mașina sh totuși trebuie sa accepți anumite lucruri și defecte fiindcĂŁ surpriza, o sa fii uimit,,, : Este SHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
    1 point
  26. Ți-am dat plus. Ai dreptate! CumpĂŁrĂŁ azi o mașinĂŁ sh și verificĂŁ timp de câteva luni sĂŁ vezi la ce preț este un auto cu aceleași dotĂŁri sĂŁ vezi ce afacere nu vei face la revânzare. Având E90-ul la vânzare, am resimțit direct și foarte scump afacerile samsarilor cu TVA-ul și falsurile contractelor ĂŽncheiate pe sume mai mici decât cele reale. DacĂŁ tot plĂŁtești impozit și asigurare pentru 3000 cmc, mĂŁcar sĂŁ fie pentru o mașinĂŁ care are peste 300 CP care ĂŽți aduce un zâmbet la apĂŁsarea accelerației.
    1 point
  27. Mda..nu te-a ținut decât vreo 2 ore jumĂŁtate..
    1 point
  28. Toti jurnalistii auto pozitioneaza Cayenne peste X5, Q7, ML, nu cred ca sunt nebuni...hai sa acceptam asta si sa trecem mai departe.
    1 point
  29. @LYM did tot ce-ai explicat de acolo se rezumĂŁ cĂŁ lucrau mai cu atenție și mai responsabil la reprezentanțĂŁ. La fel poți gĂŁsi un mecanic care lucreazĂŁ cu grijĂŁ și ĂŽn altĂŁ parte.
    1 point
  30. Erai ironic, este?)) Bmw e cel mai bun la ora actuala la orice clasa.. Sa pic de pe scaun.. In comparatie cu ce, cu un Volkswagen?) Cat despre initiatorul topicului, mie imi da impresia ca vrea sa faca din rahat bici si sa mai si pocneasca. Fara sa fiu critic, dar cu 30 de mii de euro nu stiu ce pretentii sa ai sa iei o masina cu sub 100 mii de km care noua a costat 80 de mii si nu mai veche de 3 4 ani. Ca merge in Germania, cu atat mai putin va gasi ieftine si bune. Nu exista asa ceva.
    1 point
  31. 1 point
  32. 1. Același ulei devine instant mai bun dacĂŁ este cumpĂŁrat de la reprezentanțĂŁ, sau de la alt magazin, decât online? :logik: 2. Ce importanțĂŁ are cât costĂŁ schimbul efectiv de ulei? Un mecanic din reprezentanțĂŁ desface mai cu stil dopul de la baia de ulei? DacĂŁ același ulei este folosit. Hai cĂŁ asta-i bunĂŁ, vorbim de fiabilitate...la BMW. Lanțul de distribuție la N47 se rupe pentru cĂŁ s-au folosit filtru de aer FILTRON ĂŽn loc de MAN? sau plĂŁcuțe de frânĂŁ ATE?
    1 point
  33. sa imi zici unde are bmw fabrica de placute si discuri te rog
    1 point
  34. Alta gogomanie din seria "Audi A4 este fix aceeasi masina ca si Vw Passat". Realist vorbind Cayenne diesel este mai misto decat X5, fiind mai bun decat x5 per total, pentru ca o masina nu se rezuma doar la motor. Si chiar si asa, vorbim de Cayenne vechi, pt ca modelul nou are motoare mai bune. Are interior mai misto, materiale mult mai calitative, este mai fiabil ( Porsche face masini fiabile pt cine nu stie, iar cine stie si are poate sa confirme faptul ca un Cayenne este fiabil). Plus ca vorbim de imagine de marca, performante ( si nu doar cum accelereaza in linie dreapta). Primesti multe in plus la un Cayenne fata de x5.
    1 point
  35. Spune-ne si de un Lamborghini Huracan cam ce parere ai? Poate sunt interesati pe aici care au nevoie de o parere de la un cunoscator...
    1 point
  36. Am avut doua x5 e70 si doua porsche cayenne. Unul diesel si unul Turbo S. As putea face o comparatie destul de obiectiva. Dar sa spui ca Porsche are doar emblema si atat...
    1 point
  37. La costurile exagerat de mari la revizie te contrazic. Am unul de 3 ani jumate. Diesel. Inainte de asta am avut un Turbo S. Acolo da, erau mari costurile. Dar si senzatiile erau pe masura.
    1 point
  38. BMW Road Map North America NEXT 2018-1 - NBT SystemBMW Road Map North America NEXT 2018-1.rar
    1 point
  39. Nu am de gand sa o mai caut la niciun "organ". Ii schimb motorina, filtrul, ii bag un aditiv si pe urma merg cu ea pana "crapa". Nu am luat-o sa-mi bat joc de ea dar am constatat ca nici nu are sens sa ma agit la fiecare zgomot...
    1 point
  40. Si eu mai aud acel rontait de injectoare cand e motorul in sarcina (1500-2200rpm).. dar cand merg in concediu si ajung sa alimentez din austria,germania sau ori care alta tara din WEST , sunetul dispare si incepe iara cand ajung sa alimentez din tara de bastina. Aceasi experienta am avut-o si la Mercedes si am ajuns la concluzia ca injectoarele nu au nimic (nu trepideaza , nu scoate fum , corectile sunt de max 0.5 si porneste la -30grade la fel cum poneste si la +30) MOTORINA IN ROMANIA ESTE MAI ''PROASTA'' , inferioara si eventual slab aditivata.
    1 point
  41. 328i la vanzare sunt putine din simplul motiv ca majoritatea flotelor prefera sa achizitioneze dieseluri. In zilele cat am fost dupa masina am innebunit cautand motorizarea asta atat pe F10 cat si pe F30. Ce ma enerva si mai mult era ca vedeam foarte des 328i sau 3GT 28i. Deci modelul a avut ceva succes. Iar referitor la: Fiecare suntem diferiti, cu nevoi diferite. Colegul wolfenstein99 a spus ca merge 50% urban. Eu ma gandesc ca va folosi masina aia ca durata de exploatare, nu ma refer aici la km, undeva la 80% urban. Asta inseamna ca va avea probleme la DPF. Dieselurile sunt facute de cursa lunga, nu de impins cate 25 de metri mai in fata in trafic. Astept "-"-urile A.
    1 point
  42. Aline, când te saturi de ea, o ĂŽngropi ĂŽn spatele casei, sub un nuc bĂŁtrân! N-ai decât foarte mici șanse sĂŁ vinzi o mașinĂŁ, fĂŁrĂŁ sĂŁ ĂŽți calci grav pe inimĂŁ.
    1 point
  43. Si Belgia este o tara de unde poti cumpara masini bune.
    1 point
  44. Mai bine il dai jos si scapi definitiv de problema
    1 point
  45. Arata-ne si noua cazanul tau, ca vad ca esti tare-n clanta pe topicurile tuturor. Vrem sa vedem si noi masina perfecta, ideala.
    1 point
  46. Inca este in lucru, urmeaza sa dau comanda de circuitele imprimate si de restul componentelor si sa ma apuc de asamblat. Am adaugat intre timp si functia de auxiliar in cazul in care nu se prefera bluetooth-ul. Slot de USB si card SD am decis sa nu-i mai pun pentru ca eu unul nu-i vad rostul. Iti poti pune toata muzica pe telefon si nu te mai complici cu alte nenorociri, plus ca poti downloada/sterge melodiile din el dupa bunul plac. Atasez aici cateva poze ca sa va faceti o idee despre stadiul actual al proiectului. Per total am lucrat mai bine de 50 de ore iar rezultatul ar trebui sa fie unul pe masura. Desigur, inca e versiunea Beta. O sa urmeze o testare preliminara dupa asamblarea completa sa vad daca va corespunde parametrilor iar apoi le pot livra celor ce doresc sa le achizitioneze. https://imgur.com/a/AcQoc
    1 point
  47. Cât a durat? Între 2 și 3 săptămâni?
    1 point
  48. am un e91 "pentru femei". Pentru unii soferi, usor de recunoscut in trafic pentru felul ciudat de a conduce, barbatia sta in schimbator manual. Pana la aceasta masina am avut doar masini manuale pentru ca toti sustineau ca automatele sunt defectuase. aceste generatii mai noi de cutii automate sunt excelente, extrem de fiabile si nu inteleg deloc de ce barbatii adevarati nu folosesc cutia pe semiautomat, unde pot "simti" ca au controlul. Despre demaraj, scartait si alte prostii d-astea care nu au ca efect decat sa iti distrugi masina nepreparata pentru drift, se poate obtine si cu automata. Un demaraj normal, fara modul sport, am plecat 0-100 in 9 sec. Oricum in "sport" probabil ca pleaca mai iute decat o manuala. Despre comfort pot spune ca nu se poate pune macar in comparatie. Am condus prin Roma si cu automata si cu manuala si pot spune ca nu as mai alege nicicum o manuala. Este doar o parere personala
    1 point
  49. ca posesor de N42B20 (143cp).... La N42 daca schimbi simeringurile de la supape + distributia (patine, lant si intinzator) + cateva garnituri care intra in pret, poti sta linistit multa vreme. (distractia costa undeva la 1500-1600 lei) ce sa mai zic...consum extra urban...5.8 la 90 (asa ca mosii-am incercat eu), 6.2 la 120 ( buc-constanta, nu tot drumul ca muream de plictiseala), 7.8 la 140 in bucuresti intre 7 si 10 in functie de trafic....pt o masina de 15 ani, eu sunt mutumit. poti schimba si la N42 intinzatorul cu unul "mai lung"/revizuit. (dar trebuie pusa la punct distributia) altfel degeaba.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.