Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/16/18 in Posts
-
Nu cred ca m-ai inteles - frustrarea mea nu era legata de faptul ca pierd acesti bani (e normal sa se deprecieze masina) ci de alte aspecte (concurenta pe care o suport din partea samasarilor si oamenii carora le place sa fie mintiti)2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
"Tu esti Mircea???" )) Pai cum mai Mircea sa te tii dupa 535d cu 286 cp biturbo si cu cutia aia smechera sport??? Nici cu stage 2 250cp nu te tineai dupa el.. kevin ai aici link-ul catre topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180895-refacere-motor-n47-informatii-pieserepereetc/page__p__2410446?do=findComment&comment=24104461 point
-
Scuze ca intervin in discutie, am vazut disputa cu puterea masinilor. De obicei se masoara la volanta(de fapt se deduce din cuplu) la nivelul arborelui cotit. In practica conteaza cat ajunge la roti. Mai putin deoarece sunt pierderi in transmisie, cat depinde de model. Cuplul/puterea declarate nu spun mereu povestea exacta.1 point
-
si eu am 525d 2.0 cu suspensie adaptiva (EDC) - amortizoare controlate electronic care isi schimba fermitatea (e adevarat, variatia e maxim 15-20%) exista totusi o dotare care e prezenta doar de la 3.0 in sus: Dynamic Drive - include suspensie adaptiva (EDC) + bare stabilizatoare active, care compenseaza inclinarea laterala in viraje. despre ACC - si mie mi se pare foarte util, orice drum in afara orasului e mult mai relaxant, mai ales in conditii de noapte si de ceata. despre keyless go - dupa ce am citit niste materiale de la englezi si americani referitoare la cat de usor se fura o masina cu keyless entry, nu l-am mai considerat un must-have; mai ales ca F10 are keyless go - nu trebuie sa bagi/scoti cheia din contact.1 point
-
Denumirile modelelor BMW au fost consacrate chiar de combinatia aia de cifre care avea o logica. Acum nu mai au nici o logica , ceva in genul procesoarelor Intel . Trebuie sa iei un tabel , ca sa-ti dai seama ce motor e pe o anumita caroserie . Nu ar fi atat de tragic , dar zambetul de care vorbesti dispare cand treci de la un motor in 6 cilindrii, al unul in 4 cilindrii - nici nu vreau sa ma gandesc ce inseamna un motor in 3 cilindrii pe o masina care se vrea premium . Mai spunea un coleg ca e simplu - tai un motor de 6 in doua , ii mai adugi ceva pt echilibrare si ai un motor in 3 . Nici vorba - trebuie sa iei de la capat tot calculul cinematic si dynamic , sa faci redimensionare a tuturor componentelor , apoi mai concepi ceva sisteme pt echilibrare si obtii tot un motor de TRABANT .1 point
-
Dute unde primesti garantie cu factura si tot, cred ca si Bogdan ofera aceste lucruri, eu o sa vreau sa ma duc la Bogdan, insa nu inainte sa vorbesc la telefon sa vad cum e omul, daca nu-mi place la telefon nu fac la el, cam asa procedez de obicei.1 point
-
1 point
-
Nu mai inteleg nimic , acolo pe deviz zice ca reconditionatul face 900lei , dar daca ii scutesti pe ei de o treaba (demontat/montat) costa 1200lei ?1 point
-
Pai cum vine aia? Daca o trimiti la ei demontata costa 1200 lei si pe deviz este 900 lei?1 point
-
probabil e vorba de https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/components-connectors/components/components-with-s/s24-power-window-switch-rear-passenger-s-side/84JcMxZc sau https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/components-connectors/components/components-with-s/s38-power-window-switch-rear-driver-s-side/84JcMxZc https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/wiring-functional-info/body/locking-security-functions/power-window-regulator/AGOYCnBx1 point
-
dap, asa ma gandesc si eu. problema e de satisfactie per ban cheltuit. eu vreau s-o vopsesc si s-o mut undeva intr-un garaj acoperit. toate astea costa, sa nu mai zic de carburant, si ies la drum cu ea, strict din pacere, de 3 ori pe an... pai ba da, e doar un shift de perspectiva. multi vad gramele de emisii per kilowatt ca cel mai important factor, si eu ma numar printre ei. KW aia care cosntituie capacitatea unei baterii electrice trebuie sa vina de undeva. In Romania jumatate sunt din hidro, deci conform tabelelor de mai sus, dpdv poluare, o hibrida e cam la fel de poluanta ca o electrica. In Franta o electrica e de departe cea mai putin poluanta, orice calcul ai face. revenind la subiectul topicului, cum ziceam, schimbarile astea nu sunt ceva neasteptat, probabil masinile se vor conduce bine, chiar daca trimiterile la mostenirea brand-ului vor fi strict emulari, gen drift controlat de un calculator, sunet de motor in boxe, etc1 point
-
daca mai pui si faptul ca vor deveni probabil si FWD si 3 cilindri...wtf...pentru mine care am apucat sa am cateva proper BMW's, minim un 6 cil. pe un seria 3 si RWD, cand aud ceea ce va urma mi se pare ca s-a terminat cu ceea ce era odinioara fun si bun in acelasi timp la marca asta. Inteleg ca, probabil, asta e viitorul, asa ca hai sa ne bagam in storage cateva exemplare pe care sa le mai scoatem in weekend sa ne amintim ce bine era odinioara .1 point
-
se pastreaza instructiunile de instalare din primul post din prima pagina?1 point
-
Ce suma ai asigurata ? Mi se pare mare fransiza pentru a putea folosi asigurarea in situatii obisnuite Edit: am vazut ulterior suma, urata faza cu 30% la dauna totala Am avut pana anul trecut Alliantz: 1850 €/an, 12500 suma asigurata, full acoperire, zero fransiza. Oferta pe PJ1 point
-
wow... Se dau minusuri asa, doar pentru niste info gratuite, sau exprimarea unor opinii in legatura directa cu experienta personala. Apoi ne miram ca unii care ajutau pe aici s-au lipsit.1 point
-
+1 Daca iti scapa prea mult ulei prin evaporare o sa ai impresia ca motorul papa ulei ...1 point
-
Putin off topic. Vis a vis de consumul de ulei la M47N2 - 163 cp, am observat o chestie ciudata, si anume ca epuratorul nu prea isi face treaba. Gazele de carter contin si vapori de ulei, epuratorul fiind supra solicitat acesti vapori scapa in intercooler unde se transforma in ulei si unde credeti ca ajunge de acolo. In admisie. Sistemul in sine e prost gandit, altii au apelat la un oil catch can si au rezolvat problema consumului de ulei. Cine are acest motor poate sa verifice, in teava care duce de la debitmetru la turbina, exact sub debitmetru se cupleaza un furtun mai mic, pe acolo circula gazele de carter, care sunt trase de turbina. Acolo veti gasi ulei, inclusiv la gura turbinei. Acolo n-ar trebui sa fie ulei, decat daca epuratorul nu face fata.1 point
-
Salutari tuturor M-am decis sa-mi vand E60-ul deoarece s-a stricat si intre timp mi-am luat o alta masina. Din nefericire masina se afla tot in marea britanie unde locuiesc, insa o pot aduce daca este cineva interesat aici (in caz contrat o vand acolo). Problemele masinii consta in primul rand intr-un sunet usor ciudat sub masina, in faptul ca masina consuma ceva mai mult ulei decat normal si intr-o eroare in bord pe care nu am stat s-o descifrez si nici nu sunt prea interesat sa o rezolv, mai exact zice asa: "engine fault. High engine loads may damage catalyctic converter. Drive at reduced engine load." Bateria probabil nu mai este in parametrii normali, masina nefiind folosita de cateva luni de zile. Masina merge pe roti si nu are accidente. A fost si prin service si s-au schimbat unele piese insa nu mai am facturile. Pretul masinii este de 1350euro, plus transportul cu platforma. Detalii gasiti si in cateogria "masina mea" de pe acest forum, http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178110-bmw-seria-5-e60-22-4dr/page__p__2375716#entry2375716 Rog insistent pe cei ce nu vor sa cumpere, ci strict sa tasteze din lipsa de ocupatie, sa ramana pe modul offline si sa se abtina de la comentarii ce nu m-ar ajuta cu nimic. Nu vreau sa fraieresc pe nimeni, vand masina pentru ca are defecte iar aici orice reparatie marunta este extrem de costisitoare. De asemea mi-am achizitionat un seria 7 (Multumesc pentru felicitari ) iar aceasta ocupa mult spatiu in curte. Detalii suplimentare: 2 chei plus o cheie service Acte pe numele meu Locatia actuala: Marea Britanie An: 2004 Kilometrajul: In jur de 125.000 (mile) Pretul: 1350euro plus transportul uk-romania (bucuresti)1 point
-
Vandut, se poate inchide. Multumesc celor ce s-au abtinut de la comentarii fara sens dar care in schimb au dat dislike la topicul acesta, sunt mandru ca sunt roman.1 point
-
Pici in capcana secundelor 0-100 km/h, care are o relevanta minima. Intr-o depasire nu te intereseaza sprintul 0-100, acolo toate se descurca bine. Problema apare mai ales la suvuri, la viteze de peste 100, unde aerodinamica de caramida si greutatea foarte mare scad drastic performantele pe masura ce viteza creste si mai mult. Pana nu faci testdrive, nu o sa intelegi chestia asta. Incarca masina cu 3 4 persoana si incearca sa faci o depasire de la 110 120 in sus, atunci o sa vezi diferentele intre motoare.1 point
-
E plin internetul de nemultumiti de modelele noi de la Volvo. Au incercat sa digitalizeze absolut toate comenzile de la clima, scaune, multimedia, etc si au plantat acel "televizor" in consola. De aratat nu arata deloc rau, dar genereaza o multime de erori...Am studiat si XC90-ul.... sincer.....prima slabiciune imi este X5-ul, pe locul 2 A6 Avant cu suspensia pneumatica adaptiva, iar pe locul 3 o sa radeti Range Rover Evoque facelift. Poate un seria 5 daca il gasesc Touring, insa am retineri vis-a-vis de garda la sol care e destul de mica si ma incurca rau iarna.....parca ma doare pe mine cand aud cum se haraie pe gheata sau zapada inghetata....1 point
-
Update: masina a iesit din vopsitorie de la Tzeparii. Sunt multumit, au facut treaba buna. Poze aici: https://ibb.co/fXHtVG https://ibb.co/jBekcw https://ibb.co/ifN5cw https://ibb.co/iEcSqG https://ibb.co/mAhGjb https://ibb.co/hCyNPb https://ibb.co/ciMnqG https://ibb.co/cSd0AG Urmeaza softare la CompleteChip in ianuarie. Inca nu sunt hotarat suta la suta daca ii fac si EGR Off / DPF off.1 point
-
Practic trebuie sa refaci etanseitatea membranei care se poate observa in ultima figura din pdf-ul atasat. O sa vezi dupa ce demontezi fata usii ca acea membrana este dezlipita in partea de jos. panou_usa_spate.pdf1 point
-
Și dacĂŁ face la fel și a ta e normal? La mine nu se aude acest zgomot. Sa o duc la reparat?0 points
-
pai 220 cp am avut eu pe 525 d cu limitare la cuplu pe la 500 nm, masina tragea bine dar nu m-a dat pe spate, automata... Cand mi-a facut softul, el isi luase 535-ul din ct, ciudat, chair si dupa resoftare nu puteam sa ma tin dupa 535...0 points
-
Urmatoarele upgade-uri in ordinea care o vad eu necesara: -blocant LSD Quaife -intarire punte spate -ramforsare volanta sau trecere la singlemass Sachs Performance(aici este de discutat pentru ca nu stiu cat de rau ar afecta placerea condusului cea single mass) -bucsi poliuretanice spate si fata daca va fi nevoie -semi-slick-uri si eventual modificare aripi spate in functie de hotararea dimensiunilor slick-urilor -pompa motorina care sa faca presiune mai mare -senzor MAF(am inteles ca se poate aduce un upgrade si acestuia) -ceasuri presiune turbo,ulei si temperatura ulei (aici mai ramane de discutat ce ceasuri sa aleg exact) -turbo(pale duble si mult usurata),din pacate acest tip a aparut dupa ce eu imi facusem upgrade-ul... -capota si portbagaj CSL carbon(pe care as vrea sa le vopsesc la culoarea masinii daca se poate) -bara fata tip CSL cu tipsuri carbon -bara spate tip CSL cu difuzor carbon -frane D2 fata-spate(le-am pus printre ultimele deoarece cele stock inca fac fata cu brio) -poate umblam si la ceva sistem audio Posibil pe viitor sa mai apara si altele dar dupa cum vedeti lista este mare. In tot acest timp mai astept sfaturi pentru a merge pe aceeasi linie zic eu cat de cat profi.-1 points
-
Cam greu cu e39 ala care consuma 4.5 si trage bine iar A6 14 si targe prost dar in fine, daca tot te-ai saturat de consum mare si performante slabe, cumpara un motor de 3000cm. Lasa-l dracu'de impozit, intretinerea si devalorizarea unui X5 sunt considerabil mai costisitoare. Suv-uril de clasa mare echipate cu motoare de 2.0L sunt o gluma proasta. Pe hartie poate arata bine dar in realitate masina se simte ok doar daca o conduci linistit, daca conduci un pic mai intepat motorul nu va face altceva decat zgomot inutil. La viteze mari situatia va fi si mai dramatica.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
App de poluare, nu toate uzinile polueaza. Sunt fotovoltaice, eoliene, reactoare prin fuziune nucleara( https://www.agerpres.ro/stiintatehnica/2018/01/04/fuziune-nucleara-un-nou-tip-de-reactor-ar-putea-aduce-o-revolutie-in-domeniul-energetic--30894 ). Tehnologia vine. Odata cu tehnologia vin si preturi mai competitive. Daca o luam asa grav cu poluarea si noi ca oameni poluam, ce ramane de facut acum sa nu mai poluam:D:D Campurile electromagnetice nu se pot anula asa usor, dar se pot redirectiona a.i. sa se diminueze influenta asupra ocupantilor. Bateriile se vor schimba destul de mult in urmatorii 10 ani, se vor ajunge la 1000km autonomie lejer. Sunt scumpe si nu cred ca se vor ieftinii asa mult, asta pentru mine este o partea destul de rea, dar asta este. Per total tot vei iesi mai ieftin cu o masina electrica datorita mentenantei mai ieftine. Eu nu vreau masina electrica pentru mediu. Daca vroiam imi luam vre-un toyota sau ceva, dar am Bmw cu ardere interna si voi avea si BMW electric (seria 3) pentru ca imi place sa conduc, nu sunt maniac, nu merg cu 200km/h constant sa mi se duca bateria imediat:) sau alte cele. Sunt avantaje clare ale motorului electric asupra placerea de a conduce, cel putin pentru mine. Daca eram Montoya imi luam noul Buggati:).-1 points
-
Pai nu e un motiv intemeiat, daca ar fi singurul model/masina cu Bang as intelege, dar atata timp cat poti sa iei pe atatea masini (da, stiu ca sunt mai rare), nu e un motiv de a tine masina...masina aia merge si pe ulei si pe benzina, la modul ca are nevoie de sa-l manance, nu pentru lubrifiere:)), sunt curios cum dispare tot uleiul ala? evacuari negre ceva?-1 points
-
-1 points
-
Se stie ca ma BMW in general, cam la toate modelele, masurat pe Dyno rezultate sunt mai mici chiar si cu 15 cai fata decat declara BMW. Dar, ideea e ca cei 15 cai se pot recupera fff usor prin remaparea ECU...de fapt se castiga mai mult, un 10-15% se castiga ff usor si in conditii de siguranta deplina. Apoi, exista Stage 2 si 3.....unde se scoate chiar mai mult, dar apar suprasolicitari sau limitari chiar la injectoare, turbina, intercooler, etc...dar deja discutia merge in alta parte....-1 points
-
stai linistit, eu am acceasi cutie pe un x5 30d si face la fel, din ziua de cand am luat-o (125 de mii) si face si acum la fel intre timp am facut revizia la cutie, dar nu are legatura cu acest zgomot-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00