Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/05/18 in Posts

  1. Mi-am colantat singur acasa masina.Deocamdata e cam 90% terminata. https://youtu.be/QfI69mKQYjU
    3 points
  2. Exemple sunt destule. Tu vrei sa zici ca ai dat 24 k euro pe un f30 manual din 2012 cu circa 200 de mii de km? ))
    3 points
  3. hai sa fim seriosi la treaba asta, nu trece fata de la vanzari in fisa tehnica in cat timp accelereaza masina si nici tu nu ai avut circuite de testare mai bune decat ce are BMW.
    2 points
  4. E musai distributia in primul an, este? Vorbiti toti de parca e plin forumul de venituri mari la toti cei care au masini peste 10 mii de euro. In fine, aceleasi discutii si sfaturi absurde, probabil ca daca omul nu mentiona ca face credit, nu mai apareau asemenea sfaturi sa dea 12 mii pe un e90. Sunt banii lui, sa isi ia el ce doreste.
    2 points
  5. Ce-mi plac fazele astea: avem masina de 50-60K euro, punem placute de 2-300 ron dar nu schimbam un senzor de 50 de ron GENIAL :goodjob: Sa nu cumva sa pui un senzor nou, fa acolo o improvizatie de 2bani , dar pune-i fire de aluminiu, nu de cupru, e prea scump. Lipeste-i cu leucoplast ieftin, nu cu banda adeziva. Iti sugerez sa incerci sa pui si un sfert apa si 3 sfert motorina, poate mergi si asa si la 100 de plinuri economisesti multi bani. Asa iti vei cumpara inca un F10 in 4 ani
    2 points
  6. Nu-ti recomand F30 la 11.500 euro buget, dintre audi A4 si F30 clar iti recomand F30, insa daca nu ai banii acum mai asteapta cel mai bine.
    2 points
  7. Domnul Ionut, e90 2005 - 2006, iti spun eu, daca maine s ar mai face nou, l as lua fara a clipi, este singurul bmw care mai e intradevar bmw, asta in cazul in care te pricepi la masini, tinuta de drum, manevrabilitate, directie, putere consum, sportivitate, toate acestea imbinate la o berlina de doar 2.0 diesel care inghite kilometri pe o autostrada in firea ei, n ai sa mai vezi, dupa 2006 in sus, doar marketing si fel de fel de probleme cum ar fi blocuri motoare fisurate, lanturi si intinzatoare de 2 lei, electronica sensibila etc!
    2 points
  8. Tavicule, daca isi lua 7er cu 15-16-17k euro din targ cu 200 in bord si peste 300k km reali, cu siguranta si eu i-as fi zis ac lucru. Dar cand omul isi cumpara o masina cu 60k km dintr-o reprezentanta mare, masina respectiva trebuie sa fie ca noua.
    2 points
  9. Da , folia aia ce imita carbonu separa BMW de Audi )) ... Un e90 full din 2010, este mai full de cat un B8 din 2012 full ... Sau asa zice legenda.
    2 points
  10. va trageti pe cur pentru un senzor de 50 de lei si apoi va mirati ca nu functioneaza nu stiu ce... bine ca nu lipiti si alt ferodo pe placute
    2 points
  11. Mie imi place designul atat exterior cat si interior. 100% de acord cu protectia camerelor. Pana si la VW Golf camera de marsarier este ascunsa sub emblema si sta curata. As vrea sa vad mai multe detalii despre IC, desi nu pare customizabil ca cel de pe MB sau Audi/VW. Ar fi de bun simt ca scaunele comfort sa vina cu optiune de masaj. Se pare ca incarcatorul wireless pentru telefon este in continuare in cotiera si mi se pare foarte nefericita amplasarea. Interior Lightning with six colors - RGB ce avea? Iar va fi nevoie de Bimmercode/Esys etc ca sa-ti setezi o culoare mai potrivita.
    1 point
  12. Cel putin in poze, narile alea par de neam prost...
    1 point
  13. 1 point
  14. Ala e pretul corect, atat de mult se devalorizeaza o masina. Dupa 5 anu jumate scade pretul sub 40%, ce ti se pare ciudat? Varianta a doua mai era un Audi A7, 2013, 60k km cu tot istoricul la Midocar. Avea inclusiv bara vopsita la midocar (a avut casco). Factura in 2013 a fost de 91k eur, o vindea cu 31k. Cam asta se intampla cu orice masina, deci nu mi se pare un chilipir deloc, mai ales ca masina avea echiparea standard (deci nu a costat 100k eur - BMW).
    1 point
  15. @ryoraul Asta e intrebare de baraj? sau pe langa subiect? Cand am zis full m-am referit ca are toate optionalele posibile care puteau fi puse pe f01, nu doar in titlu cum se procedeaza pe autovit. http://movies7.us/zzz.png
    1 point
  16. Astia i-au facut verificarea la Bavaria. Mi-au aratat factura cu verificare tehnica si diagnoza ...unde toate erau cu 0 probleme. Insa.... stim ce treaba buna se face la reprezentante ...
    1 point
  17. Masina are manualele in franceza conform optiunilor, deci clar a fost adusa din belgia, o fi stat acolo in showrom un an... Nicidecum nu a fost produsa pentru un prim cumparator roman. Am mai spus-o si repet sari peste ea, ia-ti bani inapoi si cauta ceva in germania, detin un seria 7 cam de aceasi valoare si an, dar este full full (nu samsareala). L-am cumparat la 150.00km, acuma are 185.000 si in afara de apa, paie si bataie nu a cerut nimic.
    1 point
  18. cand ti-am spus mai sus ca masina (din pct meu de vedere cel putin) este ff suspecta si ca a fost fabricata pt belgia parca conform VIN...tu nu.."betmen betmen" :-) acum serios, sincer imi pare rau sa aud asta. macar in al 19-lea ceas, ia ti banii inapoi si nu mai fa niciodata combinatii din astea f ciudate/aiurea de a cumpara bmw de la alt dealer din afara concernului plus ca nu se pupa ce zicea vanzaorul cu "documentele" de pe net - autodna si bmwcheckvin etc. asculta ti instinctul chiar daca tinzi spre exagerare..sunt totusi 30k EUR. si no ofense: asa e romanul de obicei..se bucura ca la prins pe Dne Dne de picior cand gaseste ceva ieftin si "bun|" si crede ca a facut o super afacere cand de fapt e invers... si asculta si de parerile celor de aici daca tot ai apelat la parerile noastre. bafta cu jepcarii astia
    1 point
  19. Astazi am fost la Autoklass, am mers cu un mecanic care a tras concluzia ca nu e din cutie ci un suport de la motor sau cutie. A zis ca sunt trepidatii care se simt usor si cand porneste si opreste masina. Pentru reparatiitrebuie dusa la reprezentanta BMW. Evident asta va dura zile bune asa ca am facut cerere pentru restituirea banilor. Am vorbit si cu directoarea, i-am povestit tot ce s-a intamplat si se pare ca va accepta returul. Alta chestie interesanta este raportul DNA (auto DNA) pe care l-am facut azi. Ei mi-au spus ca masina a fost cumparata de noua de la Bavaria in 2014, stand 1 an si cateva luni in showroom. In raportul DNA a aparut prima inmatriculare in ianuarie 2013 in Belgia. Deci nu putea fi vanduta de noua in 2014 ...... Ciudat a fost ca nu am primit in raport si detaliile din cartea masinii (inamtricularile din Romania). Acestea coroborate cu problema trepidatiilor m-au dus catre returul masinii .... insa, pana nu am banii in cont nu zic ca am rezolvat.
    1 point
  20. Nu ți-aș recomanda A4 2009-2010 diesel. Am avut A6 2010 (aceleași motoarele din generația aia) și cam știu cu ce se mănâncă. Încă erau bântuite de vestita problemă cu pompa de ulei a VAG-ului precum și pompa de înalte, la common rail. Dacă au deja mulți km în spate și un istoric nu foarte clar, crește riscul aiurea. Nu înseamnă automat că A4 2010 cade pe butuci, dar șanse de probleme sunt mai mari. Dacă vrei totuși A4, asigură-te că iei facelift-ul din 2011+ Eu rămân și la problema cu test drive. Încearcă să faci cu ambele, cu motorizările pe care le ai în vedere.
    1 point
  21. [Pentru cine ma stie pe forum sunt impotriva schimbarii senzorului (E90, 2 litri, 2005) . Daca nu este atins sau semnalizat in bord. ] Spun asta pentru ca am mers cu senzor neschimbat atat de mult timp incat s-a rupt pentru ca izolatia imbatranise(!), intrerupte mai bine spus, firele din interiorul tubului in care stau. Teribil. am desfacut sa verific/compar continuitate cu, cel nou care il am de ani si ani. E destul de greu de ajuns la pinii din conectorul senzorului dar nu imposibil; eu am masurat 0,6 ohmi ceea ce este foarte putin. Iti trebuie un aparat de masura bun, care sa anuleze rezistenta probelor pentru a masura valori atat de mici. Sa fiu in locul tau si al altora nu as baga alte sarme mai groase in conectorul de pe masina pentru ca risti sa largesti clama metalica elastica din conector si o sa trebuiasca sa schimbi conectorul de pe masina, si NU vrei asta crede-ma. Mai bine cu firele unui senzor cu conector bagat acolo pentru a reseta, metoda haiduceasca.. Abia ieri m-am induplecat (avand mai mult timp..) sa il deconectez din cutia lui si cand am tras de fir fooarte putin, am observat ca de fapt firele erau rupte... la jumatatea distantei spre senzor!!! Bine-nteles ca aveam (si am o eroare urata; revin cu detalii pe topicul deschis..) o eroare de DSC de vreo 3 luni.. in bord. Asadar verifica sa nu ai fire intrerupte daca nu inclini sa schimbi senzorul. (Nu incurajez pe nimeni sa faca ce fac eu cand e vorba de frane.)
    1 point
  22. Am resetat de nenumarate ori fara probleme intervalul de service dupa inlocuirea placutelor, fara a inlocui si senzorul. Conditia de baza este ca senzorul sa fie intact. Verifica mai degraba sa nu ai cumva frana de mana actionata in momentul in care faci procedura de resetare.
    1 point
  23. Se suspensie adaptiva pe e90? Suspensie adaptiva edc doar pe f30 este, dar destul de rara oricum. Omul isi poate lua un f30 manual cu dotari de bun simt care este o evolutie fata de e90, este mai nou, este mai mare vizibil inauntru.. Plus ca el a intrebat intre f30 si a4. Exista in bugetul lui f30-uri chiar si 320d la licitatii destul de multe.
    1 point
  24. Cu 12k euro nu cred ca gasesti un F30 bun. Cum s-a zis, mai bine un E90 LCI cu Mpaket, suspensie adaptiva, bixenon, cic sau chiar upgrade la NBT ca iti raman bani, poti face si un soft frumos cu upgrade intercooler si ajungi la 200cp pe dino stabili si fara probleme cu fiabilitatea(320d), trapa etc:)) si tot nu ajungi chiar la 12k... F30 e mai comfortabil ca e90, dar directia electrica strica foarte mult din farmecul condusului. Are optiunea, cam rara, a directiei sport( variabila) care face masina sa se conduca ca un BMW - un Must have. Nu ca as fi eu pilot, dar e diferenta enorma daca iti place sa iei curbele mai sportiv, sa alegi serpentinele "pentru ca e o scurtatura" samd:).
    1 point
  25. F30 cu tracțiune spate e mult mai distractiv de condus ca un A4 cu tracțiune față, dar nu la 116CP. Atât are 316D (NFL) 316i are ceva mai mulți cai (136), dar tot e chin. În câteva luni de zile o să îți pară rău probabil și îți vei dori mai multă putere. Fă un test drive înainte de orice, mai ales cu un credit pe cap.
    1 point
  26. Ce fain e interiorul! Bafta la vanzare!
    1 point
  27. Cu 6000 euro "in Germania" la un e90 lci dotat din 2009 probabil iei una cu 500 mii de km sau cine stie ce probleme. Ma indoiesc ca in acest buget iei o masina intreaga si "cu dotari". ADica ma rog, cu dotari eu consider macar un xenon, navigatie ( ca arata bordul mai frumos), ceva scaune sport..Dar toata lumea vrea trapa, pachete m, etc in bani cat mai putini. Cam putin probabil.
    1 point
  28. Salut! Man, cand dai 30k eur pe o masina care ti se preda cu toate testele facute, istoric si inspectie tehnica finala inainte de predare si ti se spune ca masina e impecabila, mai mult, sa nu umblu la cutie (pana la 100k) si revizii (23k km), semnezi garantie 1 an, nu te astepti sa iesi pe usa reprezentantei si sa iti dai seama ca ai socuri cand mergi cu a 4-a. Despre ce vorbim? Eram in dubii sa il iau si ma sunau de 5 ori pe zi sa ma asigure ca e impecabila masina. Mai mult m-au chemat si la bavaria. Si ca sa iti raspund: da, am pretentie ca masina sa fie ca si noua (cel putin un nr rezonabil de kilometri). Vineri au lucrat pana la 14.00, m-am dus sa le las actele, a doua cheie si masina de schimb. S-au rugat de mine sa mai astept pana luni ca s-a vorbit cu directorul general si a spus ca luni se rezolva. La 60k km nu ai cum sa ai probleme cu cutia de transfer sau viteze...mai ales cand proprietarul anterior e un fost doctor de 65 ani .... . Am zis sa astept pana luni, totusi, apoi le cer banii inapoi. Nu mi-au facut niciun serviciu ca imi repara masina. Mai ales ca in ziua in care am luat-o....i am anuntat ca sunt probleme ....
    1 point
  29. Cred ca nemultumirea vine din faptul ca a luat o masina care deja are probleme, si e frustrant sa o duca inapoi cand are nevoie de ea. O masina cu garantie trebuia verificata inainte de vanzare, si rezolvate problemele, nu crezi? Masina cu garantie (fie ea si sh) trebuia livrata cu 0 probleme. De ce sa stea in service dupa ce o plateste clientul, si sa nu stea inainte? Ce conteaza care este suma platita in ecuatia asta? Sau 30k ii gasesti asa, pe jos? Mi se pare ca il cam ââŹĹcertiââŹÂ pe coleg ca n-a dat 100k pe masina, si a dat doar 30, deci mai usor cu pretentiile gen. Cam aiurea.
    1 point
  30. Gata vacanta, a fost fara inciente, consum 4.7 afisat, 1800 km, 200 km prin statiuni si restul dus-intora RO-Nikiti. Astazi a fost foarte aglomerat, am facut multe depasiri, mers mai mult in sport, cred ca pot scoate chiar si 4 daca nu depasesc 110 si eventual merg in eco pro. @Cavaliere- 130 kmh-2000 rpm si 160 kmh 2500rpm, chiar sunt curios daca sunt diferente cu f30 normal. Va las si cateva poze, am prins si o nunta ) Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  31. Niște proști inginerii care au scris ca se face ĂŽnainte. Românul știe mai bine.
    1 point
  32. Pai nu ai! Filtrele si uleiul se schimba singure ?! Istoricul masinii se autocompleteaza?
    1 point
  33. Scaune cu functie de masaj nu cred ca va avea, intrucat nu e disponibila nici pe seria 5 (G30). Ma tem ca va fi o dotare rezervata pentru X7 (G07).
    0 points
  34. Pe vreme ploioasa, camerele de sub oglinzi se murdaresc la fiecare viraj, cand rotile arunca apa si noroi aproape pana la geamuri. Camera posterioara se murdareste si mai des, cam ca la orice SUV / Hatchback, aerodinamica nu ajuta. S-ar fi putut gasi o solutie de a masca aceste camere cand nu sunt folosite... Si inca o poza:
    0 points
  35. E piata plina de masini, atat in RO cat si in vest. Garantie primesti si in Vest, valabila in toata Europa. Cand gasesti ceva suspect in istoricul unei masini, treci mai departe, nu incerca sa te convingi singur ca e ok nascocind tot felul de scenarii. Masinii asteia i se ascund niste chestii, in primul rand istoricul de 1 an si faptul ca a fost fabricata pentru piata din Belgia, iar apoi ceva probleme mecanice survenite ulterior. La 60 mii Km nu e normal sa aiba problemele pe care le reclami tu, deci fie nu are 60 mii Km, fie s-a intamplat ceva anormal. Chiar nu are sens sa iti asumi riscuri inutile cand mobile.de si alte site-uri sunt pline ochi...
    0 points
  36. opinia mea este ca nu exista masina care sa fi costat 100.000 si care dupa 66.000km(fie ca au trecut 5 ani) sa se devalorizeze cu 70%. undeva ceva este putred. au dat-o ieftin pt ca era plina de probleme. unde s-a mai pomenit seria 7 cu 66k km si 30k euro!
    0 points
  37. 0 points
  38. 30k euro sunt foarte multi bani pentru orice, dar pentru o masina...sa o cumperi si dupa sa te stresezi ca ai probleme cu ea? chiar daca se rezolva, ce faci daca apar problemele dupa cateva luni sau un an, mai iei banii inapoi? Nu consider ca putem sa-ti spunem ce sa faci pe banii tai, tu decide ce este cel mai bine insa ceva nu se pupa...nu vad sa se rezolve asa ceva cu schimbatul uleiului, multi de pe forum au impresia ca dupa un schimb de ulei la cutie se transforma total din rau in bine, nu exista asa ceva.Ai facut alegerea buna cu returul Mai stiu de lume care spunea ca masinile astea duc 250k fara probleme...insa mai sunt si exceptii din pacate, cum am mai afirmat. Gandeste-te ca tu ai avut optiunea sa-ti iei banii inapoi si sa renunti la masina, altii au ramas cu ele dupa un "bum" din asta.
    0 points
  39. Terminati cu e90, e90 nu merita 12k euro, este o masina lansata in 2005, o masina cu tehnologie de acum 13 ani. La cat de mare este foamea in samsarii care aduc masini fara tva, sigur prinde un F30 manual, cu putin noroc chiar si un 320d cu mai putin de 200k km. Intr-adevar nu va avea cine stie ce dotari, dar cu siguranta va fi mai dotat decat 90-95% din e90-urile de pe piata.
    0 points
  40. Ce E90 frate,modelul e vechi,e pe piata din 2005,in banii aia gasesti ce vrei tu,nu super extra dotate dar de bun simt,eu zic sa cauti direct in GERMANIA...in banii aia gasesti si un A4 facelift <2012 in sus.
    0 points
  41. Intre timp pe un grup de fb dedicat bmw...
    -1 points
  42. One-time code-ul generat pe baza VIN-ului si versiunii de harta e valabil pe viata, pentru acea versiune de harta. Ai nevoie de alt cod doar cand instalezi alta versiune de harta decat cea pentru care a fost generat codul. Mai exista si varianta codului lifetime, care cica e valabil indiferent de versiunea hartii.
    -1 points
  43. ..Sa schimbe lantul daca cureaua de accesorii scartaie, "daca tot umbla acolo"? Eu zic sa elimine mai intai zgomotul acela de la cureaua de accesorii, ca acolo se umbla separat, se trateaza altfel problema. Da lantul se poate auzi in functie de ce este slabit in interior, in functie si de cat este de uzat. Se v-a auzi din ce in ce mai frecvent in functie de uzara, accentuata sau nu; sunt destule variabile. Cel mai sanatos, o data depistat zgomotul trebuie schimbat. Asta e. Sunt si motoare care aparent au cedat fara simptom, zic unii..
    -1 points
  44. Crysis,vreau sa spun ca la fel ca in cazul consumului declarat de producator exista o "minciunica"in cazul 0-100 declarat de producator, verificat la "rece" 0-100 a iesit mai putin decat cel declarat de producator. In fine sa nu facem off topic, masina respectiva nu trebuia sa iasa peste 8.3 secunde daca nu avea nici-o problema, iar conducatorul stia sa plece cum trebuie de pe loc, insa nu are cum sa plece atat de prost incat sa faca 2 secunde in plus fata ce este declarat de producator. Nu cred ca ar trebui sa punem la bataie declaratiile oficiale, care nu au legatura cu realitatea de multe ori, nici distributia nu trebuie facuta conform specificatiilor oficiale, nici consumul nu ar trebui sa difere mai mult de 0.5-1L ca marja de eroare in multe cazuri, desi se intampla sa difere cu 3-4-5-6L de multe ori, nici puterea declarata de producator (aici bat la BMW in special) care face testele minune, problema dieselgate cand producatorul "greseste"si nu iti spune tocmai realitatea noxelor si etc nu este reala si asa mai departe, cand ma minti la anumite aspecte nu ai pretentia sa te si cred la altele cu ochii inchisi, e vorba de toti producatorii, nu BMW in special. Terminati cu galusca "producatorul stie ce spune", cand nu este in favoarea noastra acuzam producatorul, cand vrem sa fie in favoarea noastra il aducem pe podium, cam asa si tu cu replica de mai sus.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.