Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/01/19 in Posts
-
O am din noiembrie , multumit de ea pana acum . X3 / 10.2014 / M pachet ? carbon Schwarz ( un negru Violet/albastru in soare ) ,automat, panoramic, camera , oglinzi rabatabile electric, scaune electrice cu suport lateral , senzor de unghi pe oglinzi , vibratii volan + asistenta franre, HUD si altele3 points
-
Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.3 points
-
Echipata de vara , intre timp am mai schimbat discuri si placute spate ATE . Sapt viit o duc la vopsit bara fata , am gasit o vopsitorie , fingers crossed e prima oara cand merg acolo :pirate:3 points
-
a scris cineva mai sus, va repet si eu: Cand gasiti una buna de ce nu o cumparati? (ma adresez in general, nu individual). Ma tot suna un copil aproape saptamanal sa ii trimit poze cu masina si sa ii povestesc despre masina...ca el tot cauta dar nu gaseste nimic ok si ca a mea e cam scumpa... I-am spus acelasi lucru: cum nu ai gasit? ba ai gasit dar nu ai bani de ele. S-a suparat baiatu...nici acum dupa juma de an nu a mai gasit. Si il vad in continuare pe FB cum se plange ca nu gaseste masina ok2 points
-
Daca ai ocazia si posibilitatea sa-ti recapeti masina....fa-o, mie unuia mi-a trezit niste amintiri foarte puternice, e o masina la care tatal meu m-a ajutat s-o asamblez, intre timp el nu mai este si am zis ca e o ocazia de a mai recapata ceva amintiri. O sa termin cu E30-ul fiindca deja l-am dezechipat si imediat ce termin de echipat ursul ma apuc si de E342 points
-
da , din pacate de aproape o luna de zile am ramas fara garajul inchiriat din 2016 ... proprietarul a inchiriat ambele case si ambele garaje ( din aceeasi curte ) unei persoane care urmeaza sa faca un azil de batrani ... deci am ramas iar pe "drumuri" , poate reusesc sa fac un aranjament cu vreun atelier de detailing din Bucuresti sa imi "inchirieze" cateva ore saptamanal facilitatile pentru o intretinere corespunzatoare marele minus la aceasta masina este ca atrage prostesc de multa atentie mai ales din partea copiilor care nu prea inteleg ca nu au ce sa caute sa puna mana / sa se sprijine / sa atinga masina altuia , nu inteleg mania asta de a pune mana pe o masina ... nu am nimic impotriva sa te uiti sa ii faci o poza dar nu inteleg de ce trebuie sa o atingi fizic ... azi cat am fost plecat in 2 locuri am deja urme de palme / degete pe ambele geamuri din fata . pe capota si pe o aripa , noroc ca este culoarea foarte permisiva2 points
-
tu vrei sa te convingi singur ca honda e peste bmw si cauti aprobarea colegilor? ) phaahahhahahaha2 points
-
1 point
-
cel mai probabil ai segmentii de ungere cocsati (blocati pe piston)1 point
-
Un amic si-a achizitionat in decembrie un Type R FK8. Am mers cu el un pic in masina, pe scaunul pasagerului. Imi place cum arata si interior, si exterior, spatii de depozitare, ff fain. Minusuri de care spunea el: - schimbatorul de viteze e din aluminiu - iti cade mana iarna pe el de cat de rece e. Deranjant. - scaunele desi sunt mega misto, nu ai optiune de incalzire Minusuri dpmdv (neavizat): tractiunea fata. Oricat de mult au lucrat la suspensii, nu ai cum sa scapi de tot de torque steering. Daca ar fi sa dau banii pe un hot hatch, excluzand BMW, cred ca as alege Focus RS in detrimentul Honda. Nu poti pune atata putere doar pe puntea fata; oricum o dai, te bate fizica. Pe 0-100 are 5.7s, un amarat de 328 are 5.8s... Eu in momentul asta, nu m-as intoarce pentru nimic la o manuala. Pur si simplu am devenit prea comod.1 point
-
Cauta pe forum (search dreapta sus) topicuri legate de simeringuri supape; incepand cu N42 , motoarele BMW , dupa un anumit rulaj/anumita varsta incep sa consume ulei datorita imbatranirii/uzurii simeringurilor supape. Vestea buna este ca poti schimba simeringurile fara a demonta chiulasa, sunt cativa mecanici care sunt specializati in aceasta operatiune. Poti verifica astfel:dimineata, porneste motorul si lasa-l pornit aproximativ 5 minute, iar apoi accelereaza pana la 3000-4000 rpm; daca vei observa fum negru , este evident ca uleiul se scurge usor in esapament, si accelerand puternic il vei elimina dintr-o data (la condus normal nu vei observa asta).1 point
-
O sa incerc altceva: voi schimba tara in curand. Nu e asta prima si singura paguba, am distrus si niste anvelope acum vreo 3-4 ani, tot pe drumurile patriei. In cazul in care ai castig de cauza, iti recuperezi dauna in cativa ani. Cea mai buna abordare e sa ai o masina de care nu iti pare rau, si sa faci tot posibilul sa te detasezi. Altfel, iti omori neuronii inutil.1 point
-
simeringuri si segmenti motor,eu unu as schimba intii simeringurile fara a demontare chiulasa.1 point
-
1 point
-
Merci baieti , sigur nu o sa o tin cat e46-le, p-aia am avut-o de noua (oricum imi pare rau ca am dat-o ) .. deja vreau noul x3 probabil o sa trec pe faceliftul sau toate dotarile https://www.mdecoder.com/decode/0m04015 trebuie sa-i pun covorasele tip mocheta.. acum mi-am dat seama ,cel mai tare m-a amuzat cum se parcheaza singura si m-a uimit cat de bine citeste semnele de pe sosea, si cat de folositor este touchpad-ul pt agenda telefonica .1 point
-
Sambata am luat o piatra mai serioasa pe A1, pana in km 15 cred. Circul destul de des pe A1 (max o data la 2 saptamani, dar si de 2 ori pe saptamana, pana undeva la km 40), insa ce se intampla in ultima perioada, e groaznic. Prima piatra mai serioasa, care a necesitat reparatie, am luat-o de Craciun (cado). Nu mi-e clar de unde dracu (de fapt stiu, de la modul in care se construieste in republica romanistan, si cum masinile ies de pe santier direct in sosea) pot sari "pietroaie" care sa provoace asa damage, dar nici nu cred ca mai conteaza. Ceea ce am observat insa, este ca intotdeauna se intampla in primii km dupa intrarea pe autostrada. Chestia asta m-a determinat sa NU imi mai cumpar cat timp voi mai sta in romania o masina mai scumpa de 15k. Ever. Ma gandeam cum e sa dai 50-60k pe o masina, si sa o ciuruiesti cu pietre un mizeria asta de tara din lumea a3-a... Parbrizul ramane asa pana vand masina sau se crapa de tot. Las aici o poza, si o concluzie: mare atentie la intrarea pe autostrada A1 dinspre Bucuresti (probabil la fel si pe altele), zonele din apropiere sunt pline de mizerie, nisip, pietris....evitati sa stati in spatele unei masini pentru cel putin 10-15km dupa ce ati trecut de carrefour, mai bine mai incet pe banda 1 daca nu vreti sa patiti ca si mine.1 point
-
depinde de cateva chestii, ca sa ai acel sunet. In primul rand trebuie stiut daca ai i-drive sau player professional. la cel business nu merge.\ si playerul, daca este profesional, trebuie sa fie dupa 2009, parca. dupa asta, in modulul KOMBI schimbi linia HU_VERBAUT_C08 cu radiostufe_3_41 point
-
Salut baieti, Am zis sa las anuntul asta aici, poate e cineva interesat Vand BMW 530d 2015, 45000km reali. Masina cumparata din Germania prin intermediul BMW BanatCar. Kilometrii sunt reali si verificabili la BMW. Masina a fost cumparata cu sigla BMW Premium Selection. Masina are inca garantie de fabrica fiind achizitionat pachetul de garantie extinsa (valabil pana in februarie 2020). De asemenea, masina are si pachetul de intretinere la BMW. Sunt foarte putine dotari ce lipsesc de pe aceasta masina (pret de lista 92000 EUR): - faruri LED adaptive, proiectoare LED - scaune confort piele neagra, reglabile electric pe 6 directii + suport lombar electric - adaptive drive (EcoPro, Confort, Confort+, Sport, Sport+) - keyless entry/go - trapa electrica - HeadUp display (afisare info pe parbriz: km, limite viteza, indicatii de navigatie, alerte, meniuri radio/telefon) - incalzire scaune fata + spate - climatronic 4 zone fata + spate - scaune fata ventilate - climatizare - driving assistant plus (pune frana si accelereaza dupa masina din fata, pune frana automat la obstacole ce nu mai pot fi evitate, lane assist). - surround view - usi cu soft close - carlig de remorcare retractabil electric (buton in portbagaj) - jante pe 19" cu cauciucuri asimetrice - navigatie mare, comenzi Vocale, integrare Google Assistant - deschidere/inchidere portbagaj electric (inclusiv functie maine ocupate) - perdelute spate manuale + electrica pe luneta Pretul este 33.000 cu TVA inclusa. TVA deductibila la achizitia pe persoana juridica. Se ofera factura. In principiu, masina este disponibila incepand cu luna Mai, cand se termina leasingul. Anuntul cu poze este aici: https://www.olx.ro/oferta/bmw-530d-led-headup-trapa-45000-km-garantie-IDcfVhI.html VIN aici: http://bimmer.work/vin/a6eb3397cda1ce291291faf11c826094/1 point
-
1 point
-
nu ai nevoie de pasta blocatoare. Se strange cu o cheie fixa/inelara sau cu o tubulara si atat. Nu se desfac acele suruburi singure1 point
-
mama mia ce certuri aicea de pomana ! nu se pune blocator de filete Loctite,chiar daca este mediu, risti sa nu mai desfaci urmatoarea data cand ai nevoie Chiar la service mi-a zis un mecanic ca a avut probleme la bmw cu surubul de la vibrochen ca nu il mai putea desface si a rupt surubul. S-a lasat cu demontare motor si dus la strungar vibrochenul pentru scoatere surub rupt si refiletare majorata + alt surub facut Si da se foloseste un aparat pentru schimbarea lichidului de frana Nu este bine de aerisit cu pedala de frana deoarece exista riscul de deteriorare garnituri din pompa de frana !1 point
-
De la Bilstein sunt mai multe variante de amortizoare: - B4 standard - B4 Mtech lungime ca si B4 - B6 lungime ca si B4, duritate mai mare ca B4 Mtech - B8 amortizor mai scurt si duritate mai mare ca B61 point
-
Acum am terminat toata distractia , inclusiv spalarea necesara dupa un drum de 650km. Zborul cu "avionul" a fost cel putin interesant ... era mai mult un autobuz cu aripi ... am ajuns la GroupWest Motors Satu Mare pe la ora 9 dimineata , au trimis un baiat sa ne ridice de la aeroport cu un 320d nou nout , tot stafful s-a purtat exemplar ( poate cei din Bucuresti au ceva de invatat ) , am primit cadou o husa de cheie performance ( cea cu alcantara si carbon ) + o sticla de vin marca BMW :shifty: ... dupa ce am semnat actele de predare agentul cu care am comunicat pe toata durata interactiunii ( Arnold Hochdorfer ) ne-a aratat una alta pe la masina + cum sa efectuezi un rodaj corect pentru acest model ( NBT EVO e mai putin intuitiva vs NBTul clasic ) si la 10 fix am plecat spre Bucuresti. Am facut 9 ore si vreo 10 minute pana in Bucuresti ... masina este senzationala la drum , nu este foarte rigida cum se plangeau unii prin SUA ... fix atat cat trebuie , eu am mers cu directia in modul Confort si sasiul in modul Efficiency ( parca asa ii zicea ) + cutia in modul cel mai soft de schimbare a treptelor , nu am vrut sa fortez nimic cat sunt in rodaj ( primii 2000km ). Ajunge prostesc de repede la 110-130 , depasirile sunt o placere , foarte stabila chiar daca este tractiune spate ... dupa 650km dintr-un foc m-am resimtit putin dar nimic serios ( scaunele sunt foarte ok dar nu se pot compara cu scaunele confort din seria 5-7 etc ) Sistemul de sunet desi este H/K ( maximul disponibil pt M2 ) mi se parte mult mai slab vs LOGIC7'le din E60 ... are doar reglajele de bass / treble / fader / balance ( nu are equalizer ) Farurile LED lumineaza ceva mai bine fata de bi-xenonul de pe F10 ( poate 15-20% ) Ca fapt divers consumul a fost de 9.8L/100km cu o viteza medie de 68km/h Cateva poze in ordine cronologica :1 point
-
Majoritatea dealer-ilor de masini de la noi nu sunt departe de orice alt samsar ordinar. In fapt, sunt aceeasi samsari, dar care unii au decis sa nu mai stea cu ele prin targuri, prin urmare si-au inchiriat o curte, poate i-au pus si-un gard, si-au tras un costum pe ei si cam atat. Ah si trecand la un nou nivel, nu mai merg sa aduca cate-o masina, acum merg cu platforma si aduc mai multe deodata. Ce conteaza la final pt cumparator e ca masinile sunt la fel de proaste, cu vicii ascunse, polishate si km dati inapoi. Pretul va fi ceva mai mare pt ca acum trebuie sa-si amortizeze cheltuielile cu inchirierea curtii aleia de mai sus.1 point
-
e super ok sa le iei ....3 ani in urma nu se pun la anvelope mai ales daca sunt premium si au fost depozitate corect.la reprezentanta primesti discount doar la roti (de fapt e vorba de anvelope) daca sunt mai vechi de 3 ani.Oricum poporul roman este si sarac si prost si combinatia asta este letala.Vine unul in targ la Vitan cu un MCV si cere vara ....avea Cross climate pe masina si primeste intrebarea de ce? ....pai am allseason dar merg cu ele doar iarna!!!!!! vanzatorul zice ok....vand si eu 4 anvelope de vara si incepe sa povesteasca de preturi......Eu personal am crezut ca el chiar stie cum sta treaba si o sa cumpere ceva bun. Melteanul prost de da in gropi a cumparat 4 ROVELO made in China ca sa mearga bine vara.Cat de prost sa fii???0 points
-
Am un Fk8 e inca in rodaj doar 100km. Inca invat masina. Conduc usor. Nu pot sa ma pronunt asupra torque steer. Din ce-am vazut in reviewuri e apr inexistent. Ca daily driver automata clar. Eu o fol in timpul liber e ok. Acceleratia 0-100 e importanta la plecarea de pe loc. Daca te uiti la reprizele din mers lucrurile se egalizeaza. Sunt filozofii diferite usor si agil 1400 kg sau mai greu 1600+ si puternic. Da iarna/vara nuca sch se simte naspa, dar se poate sch. Conduc cu manusi de piele oricum In rest imi place evacuarea suna bine, ma amuzam ca mi-au spus-o persoane care n-au nici o treaba cu masinile In practica reuseste sa puna puterea asta fata onorabil. Din ce-am vazut in teste. Citesc/vizionez revieuri de vreo 2 ani. Plus ca putere mare 200+ cp si rwd e pt soferi experimentati. Restul 99.99% dintre soferi sunt spectatori daca intra masina in vrie. Imi stiu limitele si fwd e ok pt mine la o masina sport. Ma gandeam sa fac un stagiu de condus, dar nu cu masina mea0 points
-
Cea cu motorizarea de baza: 2l 4cyl turbo 300cp. Avea PDK(boring), PASM(de vis), evacuare sport, diferentialul optional, scaunele sport si cateva gageturi care nu m-au intetesat. Pe hartie pare banala dar in realitate... Tinuta de drum, echilibrul, reactia PASM, soundul - priceless. Te simti ca intr-o masina de curse.0 points
-
@Acero99 te-am vazut duminica in zona parcului Carol, am remarcat masina instant in trafic! cum am mai spus, este o masina speciala si foarte frumoasa! imi pare rau ca nu am putut s-o vad mai de-aproape, deh e greu sa te tii dupa cei 400 de cai )0 points
-
azi erau niste copilasi in parcare la afi calare pe un lambo albastru , selfie ,poze intinsi pe capota ...m-a luat capul pe mine , imi imaginez proprietarul .0 points
-
Aberezi grav cand spui asta .....Michelin CC sunt super anvelope.....sunt mai bune decat multe anvelope de vara si in plus se descurca foarte bine iarna pe uscat si ud.Pe zapada nu sunt cele mai grozave dar se descurca binisor daca au profil .....inaltime in banda de rulare. Au vreo 3 cunoscuti .....super multumiti,iar altul care are competitia lui CC de la Continental.....super multumit.(pe Logan cei drept).-1 points
-
-1 points
-
Cam tarziu maestre... Am avut ocazia sa le incerc pe amandoua si m-am gandit ca ar fi util si altora. Fac asta pe timpul meu totusi. O comparatie cu bune si rele. E "peste", e "sub" asta depinde de gusturile/buzunarul fiecaruia. Personal daca as dispune de 60 miare de spart pe masini ar fi 718. E in alta liga.-1 points
-
Nu-l poti schimba pe garantie?!?! Nu-ti acopera si panoul?!?! Am asa o vaga idee ca trendul asta cu reducerea fiabilitatii continua. Am simtit lucrul asta cand am trecut de la E90 la F10, desi totusi sunt in clase diferite, dar se observa lucrul asta din orice unghi ai analiza masinile. Ma gandesc ca G-urile sunt ca si fiablitate sub F-uri. Tie cum ti se pare, mai ales ca inteleg ca inca ai si F10-le...-1 points
-
Am inteles ca din anumite motive nu este recomandat sa faci schimb de lichid cu pedala dar este indicat sa aerisesti cu pedala dupa schimbarea lichidului. Blocatorul de filet pun pe suruburile care prinde etrierul de ghidaj. Sunt suruburi normale M8 cred. Se pune putin pe filet. Am luat de blocare medie de la Loctite.-1 points
-
-1 points
-
Salutare, de ceva vreme navifatia/radio.. Când se aprindea, când nu.. De o sĂŁptĂŁmânĂŁ a murit! Poate cineva sĂŁ mĂŁ ajute cu reparația?-1 points
-
M2 LCI: minusuri: - arata super - alba cu M performance stickers si nari negre. Sare in ochi in culoarea asta, da un aer de 3.0 csi. Cred ca o prefer mai mult desi inainte eram setat pe albastru. - directia(raportul pare mai scurt) in rest se simte ca directia de pe F3x. - masinii ii place sa danseze; chiar si in viraje medii spatele incepe sa iasa in afara si n-aveam mai mult de 100; are tendinte salbatice chiar si pe Sport cu DSC on. Surprinzator ce calma devine cand treci in Comfort. F practic. - fanele musca mai bine la inceputul franarii decat TypeR. Ok discurile sunt si putin mai mari. - imi plac rotile alea late pe spate si cele 4 guri de evacuare - suspensia filtreaza neasteptat de bine micile gropi din asfalt, piatra cubica, nu-i deloc incomoda. Perfect pt condus zilnic. Nu-s sigur prin Romania cu gropanele de aoclo. - n-am simtit turbo lag cons: - pleaca mai bine de pe loc. Acceleratia e liniara(chiar schimband in mod manual la turatie maxima) si nu simti propulsia aia violenta ca la TypeR. Prefer TypeR aici. - ceva mai mult ruliu decat TypeR. se simte mai ales in virajele ascutite luate din scurt. - sunetul motorului nu m-a impresionat. Ceva mai sonor decat un Bmw de serie dar prea liniar. La TypeR cand urci in turatii devine mai dramatic se schimba tonalitatile. Treaba se schimba daca ai M performance exhaust(3k+ euro). Am pornit un M2 in showroom si suna frumos mai ales cu valva deschisa(burps,cracks). - va plangeti de plasticele din F30? Plasticul de deasupra bordului din M2 LCI arata si mai rau (o spun eu care nu-s deloc pretentios). Am condus ocazional F20 acum 2-3 ani si plasticul arata clar mai bine. Nu inteleg ce fel de interior imbunatatit aduce LCI. Type R FK8: plusuri: - arata ca un avion de vanatoare, putin radical dar imi place - interior mai de calitate, scaune cu suport clar mai bun lateral - de pe loc patineaza putin, nu pleaca asa de bine ca M2, e normal. Insa din mers senzatia de acceleratie in TypeR e mai brutala, simti cum ti-a ramas creierul prin spate pe undeva - suna mai bine la turatii medii/inalte, mai dramatic - mai putin ruliu in viraje decat M2 - daca stai in zona de boost aproape deloc turbo-lag - mai mult grip pe viraje/schimbari de directie decat M2 - chiar si in mod R suspensia filtreaza chiar bine micile gropi. M2 filtreaza mai bine dar e usor mai moale. minusuri: - directia se simte in volan cam vaga comparata cu electri power steeringul Bmw; chiar si in mod R, desi se intareste, tot se simte cam deconectata de la drum Pentru asta era un discout de 5% Am facut o configuratie cu transmisie manuala, 8% reduce, pret final 55k. Anul trecut am testat si un 718 Cayman. Desi a trecut ceva timp pot spune ca 718 mi-a placut fata de M2 mai mult ca senzatie de viteza, tinuta de drum sport si atmosfera in timpul condusului. Cel putin la condusul pe drumuri publice se simtea mai sportiv ca M2. M2 e mai jucaus clar. Dar ai nevoie de experienta, training si de un circuit. Mi se pare periculoasa pentru drumuri publice. Am fost atentionat de cei de la reprezentanta ca odata scapata, daca nu stii ce sa faci exact masina e compromisa. Mai ales combinatia exploziva: drumuri din Romania, juni cu sange iute si vreme rea ca sa fie totul complet. O asemenea masina o vad mai mult folosita pt circuit, wend/vreme buna. Altfel sunt sanse mari sa ramai fara ea asta intr-o situatie optimista.-1 points
-
Salut. Adaug aici intrebarea sa nu mai deschid topic nou cu aceasi problema. Ma cam chinuie o usoara problema cu frana. De anul trecut de la schimbul de placute si discuri frana tine mai jos. Pana si prietena a observat asta. Am incercat diverse chestii gen schimb de placute din nou (BMW), schimbat lichid de frana (Textar dot 4), inspectie la sistemul de franare, nu sunt pierderi de lichid sau garnituri uzate ( cel putin asa mi-a spus la service). La prima pedala franarea este cam slaba dar daca fac si a doua pedala frana este ferma si tine bine deci ceva este in neregula. Dar ce? Cum pot sa fac sa tine tot timpul ca la a doua pedala?-2 points
-
O sa incerc sa schimb modulul ABS, dar e ciudat ca ĂŽnainte tinr a bine si acum asa si asa. Eu acum ceva timp am avut o experienta similara cu un golf 5. La fel dupa ce am schimbat un etrier pe spate frana tine mai jos si era mai moale. Am. Tot insistat pe la toate serviceurile din oras si toti spuneau ca "asa e ele. Golfurile" Dar din vorba in vorba cu un electrician mi-a rezolvat problema. A facut aerisirea din testet VCDS. El verifica ceva parametrii in timp ce se schimba lichidul de frana. Cand mi-a dat masina inapoi frana era super. Era ferma si tinea sus. Doar o atingeai si oprea masina. Se poate face asa ceva si la BMW?-2 points
-
Daca povestesc asta mecanicului meu, o sa para ca din Razboiul Stelelor. O sa ĂŽncerc sa gasesc pe cineva care stie sa foloseasca ISTA si sa stie la capitolul frane. Eventual sa il aduc sa lucreze cu mecanicul, sa ii spuna ce sa faca. Trebuie sa gasesc o rezolvare.-2 points
-
Mi-am luat inima-n dinti si m-am pus pe verificat franele singur. Am citit una alta pe net + parintele youtube care te invata de toate. Ca sa vezi frane facute la service. Cand au schimbat placutele nu au verificat si ghidajele de la etrieri. Pe stanga mergeau ff greu si pe dreapta un ghidaj era intepenit de ziceai ca e sudat. Am bagat vaselina (pe baza de silicon care gaseste destul de greu) si am curatat si ghidajele si locasul lor. Acum culiseaza ff usor si lejer. Un ghidaj are urme ce coroziune si trebuie schimbat dar am gasit doar pe doua marci cam dubioase si pe original vine cu tot cu suportul de etrier. Logica BMW. Nu iti vinde 1L de lapte. Trebuie sa cumperi toata vaca. Am aerisit etrierii si au iesit vre-o doua trei bule de aer dupa care a inceput sa curga usor usor lichid. Cred ca aerului ii place sa stea in etrier. Asta am gasit doar pe spate si nu sunt vre-un mecanic. Franele s-au imbunatatit si pedala este mai ferma dar este loc de mai bine. Doar ca pe spate trebuie sa mai umblu odata pentru ca trebuie pus un blocator de filet la suruburile de la etrieri sa stau linistit ca nu se desfac de la vibratii. Cand am timp verific si pe fata si cine stie ce mai gasesc.-2 points
-
Foarte probabil inca de cand s-a aerisit prima data a intrat aer pe instalatie.. dar asta ramane doar o presupunere a mea. Inca de la E90 se vorbeste de de folosirea aparatului dedicat de facut presiune.. Sunt la al doilea schimb complet de lichid de frana din sistem, prin metoda "fa pedala/tine apasat"; probleme zero. Ultima idee si cea mai importanta tie, NU folosi nici un blocator de filet.. si mai ales NU strange exagerat aerisitorii de pe etrier daca vrei Sa Nu Se Rupa In Etrier Data Viitoare.. Daca ai observat acestia au un filet foarte mic, pentru acest motiv.. sa nu se desfaca si doar sa opreasca (scaunul/fundul lor) lichidul de frana sa iasa pe acolo-2 points
-
Nu se cearta nimeni. Se discuta despre frane. Nu stiu ce ai citit de zici asta. Despre blocator de filet sa stii ca pune in situatia asta. Ele vin in kit cu o chestie albastra pe filet care are rolul de a bloca intr-o oarecare masura.-2 points
-
De obicei blocatorul se pune pe 2 3 filete de pe surub si nu pe toata lungimea. Probabil ca mecanicul dinainte a pus pe tot toata lungimea surubului si de asta s-a intamplat sa se rupa. Cand ai probleme cu un surub ruginit sau blocat la desfacere de fac miscari de desurubat/insurubat pana iese. Daca dai doar inainte sa desurubezi posibil sa se rupa la un moment dat. In facultate am ras cand ne-a predat surubul. Apoi am realizat ca nu este asa simplu. Sunt multe aspecte la imbinarile filetate.-2 points
-
Ma "ingrijoreaza si ma intristeaza" sincer tacerea legata de subiectul functionalitatii RTTI (atat aici cat si pe topicul CD), desi multi luminati au descris si si-au etalat experienta cu privire la RTTI. (Sorry, no offence please!) Sa incercam sa o luam pe fir inapoi si de ce nu sa "daramam" un mit, ca sa inteleg(em) ce nu este ok cu masinile noastre de nu ne functioneaza RTTI: ati codat/adaptat ceva prin masina cu soft`uri dubioase astfel incat sa tragem concluzia ca acele softuri au "dereglat" ceva prin masini? Sau este o problema de functionare doar pe NBT in conditiile in care au aparut sau se dezvolta hartile pentru Est si Vest incepand cu versiunea 2019-2?-2 points
-
Nu stiu nimic din ce ai scris tu mai sus, dar am facut 100k km pana acun si nu am absolut nici o problema cu franele. A trecut cu brio testele de frana. Franele sunt primele cele mai importante pentru mine!! ..si eu care recent am pus VASELINA CUPRATA pe filetele celor doua suruburi care tin etrierul prins pe fuzeta.. nu le-am gasit deloc slabite! Am pus vaselina cuprata cu scopul de a tine mizeria si rugina deoparte pana la urmatoarea desfacere.. (le desfaceaaam greu de fiecare data!). Sa nu intelegi gresit, nu bag/bagi surubul in vaselina ci il ungi putin in lung, 5mm pe o parte.. De unde stiu de faza cu vaselina cuprata? De la un tip (el fiind specialist mecanic) care punea asa ceva in locuri unde erau oarece vibratii, nu imi amintesc ca e prea mult timp de atunci. Desigur, ai luat Loctite mediu, albastru banuiesc.. e bun, numai ca o sa ti se intample opusul a ceea ce mi se poate intampla mie. Oricum, eu 90% din situatii sunt rational cu franele masinii, nu le abuzez decat in situatii limita in care de cele mai multe ori ma bag singur!-3 points
-
1. Mihailascu, cum a zis si Injectoru6, nu se cearta nimeni; punem la punct lucruri, daca vrei, sau explicam cum procedam fiecare. (..ca mica observatie, pot sa fiu sigur ca tu NU demontezi prea multe la masina care o ai?) 2. ..dealtfel e "firesc" sa dai sfaturi daca nu te bagi sa te murdaresti/mesteresti/repari.. 3. Ce ia scapat probabil lui Injectoru'6 (caruia, nu ma insel, ii place sa umble la masina..) sa spuna e ca sunt mai multe tipuri de "blocatoare" de suruburi.. Daca cel care a umblat inainte la masina ta , mihailascu, a pus "rosu" de la Loctite - la pus pe cel mai tare, sau foarte foarte greu de desurubat surub/piulita.. de aceea s-a rupt.. (Ce am scris mai sus sunt doar corectii spre mai buna intelegere.)-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00