Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/08/19 in Posts

  1. La revizie s-a constatat ca am lipsa antigel ~700ml, mi s-a comunnicat ca am probleme cu racitorul lichid din modulul EGR, si ca exista recall pe aceasta problema, piesa nefiind in stoc ma vor anunta cand va fi disponibila si voi fi chemat pt. inlocuire, mi s-a recomandat, daca circul cu masina, sa verific la 3-4 zile nivelul de antigel si sa completez in caz de nevoie. Am inteles ca piesa va fi disponibile in 2-3 luni, avand in vedere cererea mare. Situația este cauzatĂŁ de o defecțiune la modulul EGR. Acesta are un rĂŁcitor cu lichid preluat direct din instalația de rĂŁcire a motorului, care funcționeazĂŁ cu antigel pe bazĂŁ de glycol. Mici cantitĂŁți de glycol (antigel) pot sĂŁ curgĂŁ ĂŽn modulul EGR și sĂŁ formeze depozite ĂŽmpreunĂŁ cu sedimentele de ulei și depunerile de carbon care se adunĂŁ adesea ĂŽn aceste supape. Deoarece modulul EGR lucreazĂŁ cu temperaturi și presiuni ĂŽnalte, existĂŁ riscul ca acele depuneri sĂŁ ia foc și sĂŁ topeascĂŁ apoi galeria de admisie. Ăn aceastĂŁ situație, existĂŁ un risc de incendiu la motor. Proprietarii cunoscuți ai modelelor afectate vor fi contactați direct de BMW pentru a face o programare ĂŽn service. Masina este BMW 520D, F11/2013, 130tkm. Recomand posesorilor o vizita la reprezentanta pentru verificare.
    2 points
  2. Scuze daca am deranjat . Nu am fost nicaieri inca o sa vad ce o sa fac pana la urma si o sa va anunt si pe voi . Nu dezbat nimic doar am spus ce am vazut ( si ce poate vedea toata lumea ) postat de ei pe pagina le lor de farcebook . Scuze incaodata , nu sunt expert in Bmw vin de la alta marca si nu vreau Sa fiu pacalit . P.S. Nu cred ca este frumos apelativul folosita de tine , este o comunitate frumoasa si este bine sa pĂŁstram un ton civilizat
    2 points
  3. Frumoasa colectia si de lego Technic
    1 point
  4. 1 point
  5. Asa am patit eu la F10. A fost compresorul. Se rupe probabil ceva in el si la revedere. Fizic se vedea cum cupleaza, dar sigur mergea in gol. Rar isi dadea drumul, daca tot cuplam/decuplam AC-ul. Altu' nou.
    1 point
  6. Depinde și ce ești dispus sau vrei să faci. Eu de exemplu nu vreau să mă bag cu nasul prea tare unde nu cunosc și nu stăpânesc extrem de bine subiectul. Ia-o ușor, vezi exact ce merge și cum. De cele mai multe ori înveți prin experiență, documentare online...etc. E greu să stea cineva să îți explice fără să faci concret. Pentru o experiență "Lite" poți folosi Bimmerlink+BimmerCode sau Carly prin adaptoare Wi-Fi și aia e.
    1 point
  7. Ciudate combinatii faci si tu . Nici mie nu imi place bara spate de M-paket, dar am ales o varianta OE, mai exact bara spate Aero pack.
    1 point
  8. 68.000E este pretul pt Model 3 Dual Motor performance, adica cea mai scumpa. Cea standard e rwd are si are range de vreo 400km. In America incepe de la 31.000usd Nu cred ca poti sa folosesti tichetul pt tesla, dar chiar si asa eu zic ca este peste tot ce este pe piata.. de asta zic: https://www.tesla.com/de_DE/model3/design?redirect=no#battery
    1 point
  9. Mai pe scurt asa ....am cumparat aproape tot ce lipsea sau era in stare rea la E30 : mocheta in stare decenta, arcuri eibach si amortizoare noi (o sa renunt la articulatia sport), toata articulatia fata/spate noua, plansa de bord fara crapaturi, faruri intregi fara cleme rupte si in stare buna, narile si grilele oem, instalatia electrica pt faruri ,plastice la interior tot ce lipsea, scunele si plafonul au plecat la retapisa, jante borbet A 7.5/9j noi ...lista continua cu multe lucruri care nu-mi vin acum in minte. Acum e dezechipat si probabil in vreo 2 saptamani o sa fie adus de la vopsit.
    1 point
  10. Am vazut imaginea asta pe un site de socializare
    1 point
  11. din pacate asa e piata auto in romania - sunt multi care nu verifica masinile inainte sa le cumpere, si apoi scriu pe forumuri ca sunt masinile proaste; pretul e 80% din decizia de achizitie.
    1 point
  12. Va salut pe toti ! Stie cineva cum se poate coda Apple CarPlay din bimmercode ? Multumesc !
    1 point
  13. Așa e ,,,misto și anul, misto și modelul, misto și configurația, misto și km, misto și prețul ,,,
    1 point
  14. Asta nu o pot accepta sau înțelege nici eu, mai ales că eu am făcut cu piesele mele acum o săptămână lucrare. Poate au schimbat recent macazul. Văd că și alți colegi au avut piesele lor. OFFTOPIC: "acum e clar și pentru tine?" e ce mă duce la gândul ăla. Nu sunt subiectiv, din contră, chiar nu vreau asta și nu am motiv să le accept situația lui XXL - care e de cacao, clar. Ce mi-e teamă este că se va ajunge la un fel de BIMMER SERVICE thread, fără argumentare serioasă. (nu e cazul lui XXL BTW) El cred că a fost fair. A zis pas, pentru că nu i-a convenit - este o atitudine perfect normală.
    1 point
  15. Ba e foarte relevant dacă citești tot ce am spus și încerci să înțelegi cât de cât cum funcționează un business. Mai citește te rog cu atenție ce am zis, vezi exact la ce ai dat Quote și apoi acuză-mă de prostie, eventual. Apropo de care, cred că ți-am mai zis: Lasă tonul, că nu te ajută. Nu sunt dușmanul tău și nici cineva care îți vrea răul - suntem colegi de forum și mi-aș dori să nu mă tratezi ca pe un imbecil care nu pricepe că 1+1=2.
    1 point
  16. Era mai mult referitor la calitatea lucrĂŁrilor, cum zicea mai sus colegul Tavicu. Prețurile sincer nu sunt un subiect pe care l-aș discuta - fiecare din noi pune valori diferite pe anumite lucruri sau servicii și avem poate și așteptĂŁri diferite.
    1 point
  17. Da XXL, dar pierzi totuși partea pe care am zis-o înainte - piesele alea nu sunt teleportate în service. Le aduc niște angajați printr-un întreg lanț de procese. Da, chiar și un proces se plătește LE: de curiozitate, ai adăugat și transportul? Sau doar piesa direct? PS - nu am nicio legătură cu Service Scream (Tezparii) - dar aș vrea să ajungem la un punct comun real și să nu denigrăm un service dacă nu o merită cu adevărat. Sunt însă în continutare mirat că nu au acceptat piesele tale
    1 point
  18. Da, dar am vĂŁzut destule situații ĂŽn care oamenii nu au facturi și nicio dovadĂŁ realĂŁ a provenienței. Ca service nu pot accepta asta și garanție cu atât mai puțin nu pot da - doar la manoperĂŁ poate.
    1 point
  19. Eu zic cĂŁ da, puteți contraargumenta dacĂŁ nu sunteți de acord. Eu sĂŁ am service, n-aș trece ĂŽn istoricul online BMW niște piese care nu știu de unde provin. Pe de altĂŁ parte, vreau sĂŁ te țin client, te ajut sĂŁ facem cum vrei tu, doar cĂŁ nu pot da și serviciul ĂŁsta de mai sus. Nu e logic?
    1 point
  20. tu ce nu ai inteles? faptul ca la tine a fost doar 150 lei diferenta de pret nu e relevant...la XXL diferenta de pret era dubla...din ce am dedus eu. sau reparatia turbinei ajungea la costul uneia noi. acum e clar si pentru tine? p.s. niciunu dintre noi nu a contestat "meseria" pe care o fac.
    -1 points
  21. de parte de mine asta, ia-o ca pe o discutie intre colegi...si ne permitem in limitele bunului simt sa ne vorbim pro si contra pe anumite "tonuri" consider ca toate cheltuielile intra in pretul manoperei si nu al pieselor. ei piesele le au cu livrare gratuita si discount. deci au marja de profit bunicica. in plus XXL voia piese aduse de el OE si i se recomanda montarea pieselor AM, cu pret superior. te salut! edit: nu te-am acuzat de prostie, doar ca esti subiectiv...pt simplul fapt ca esti tu multumit.
    -1 points
  22. Cred ca esti tu prea sensibil :console: Nu are lagatura...bimmer se baga in operatiuni, care pt ei erau de domeniul SF-ului...aici inca nu a fost cazul.
    -1 points
  23. Cum naiba umbli 1500 km cu probleme alea, intra nene in service si vezi ce are, vai steaua lui beambeu, tu stai si scrii pe forum. De banii pe care i-ai dat pe uleiul ala pus plateai diagnoza Bo$$
    -1 points
  24. Ce vorbĂŁ mare ai spus. Și apa e udĂŁ, nu?
    -1 points
  25. Cred ca e mai mult... pana pe la 68000 EUR cu totul...din care se scad ~51500 RON (tichetele). La banii astia cred ca are cel mai bun range din industrie (posibil doar Kia eSoul sa o ajunga, conform unelor promisiuni).
    -1 points
  26. Un sfat de la cineva priceput?
    -1 points
  27. astea ar fi......primul farul meu și al doilea farul omului! Multumesc mult de ajutor!
    -1 points
  28. Nu ma poate Ajuta nimeni?!
    -1 points
  29. Bun, CumpĂŁr Far F10/2011 , mașina are bi-xenon , neadaptiv pentru partea dreapta!
    -1 points
  30. Salut, Am deschis un topic nou in ideea in care sunt convins ca multi dintre voi aveti si folositi deja ISTA / INPA Eu achizitionasem un Delphi dar am ajuns la concluzia ca nu este foarte bune pentru o marca dedicata ... Ma adresez celor care cunosc : Ce inseamna ISTA-D si ce inseamna INPA ? Nu ma intereseaza denumirea ci mai mult ce face face fiecare. De ce sunt 2 programe diferite ? ce face unul si nu face celalalt? Pe mine personal m-ar ajuta si un tutorial unde as putea vedea cum se foloseste ISTA/INPA deoarece vreau sa imi iau un cablu de pe net si as vrea sa ma documentez inainte ce as putea face cu el. Adica cum scanezi o masina , cum faci o codare ... chestii care pentru unii par usoare mie mii se par grele deoarece nu am vazut mai pe nici unde pe cineva care sa il foloseasca si sa imi arate si mie. Ca si idee ma descurc cu Delphi si ma descurc si cu VCDS ... ma gandesc ca nu este mai complicat cel dedicat de BMW Regards,
    -1 points
  31. Ba baiatule,calmeaza-te,vad ca esti pornit pe toata lumea,e simplu,daca cineva nu iti inspira incredere spui pas,nu dezbati aici zile intregi ,eu nu le tin partea,am asistat la toata lucrarea,am verificat toate codurile sa bata cu ultimele scoase pe piata si pa...mie mi-au pus patine negre .Si eu eram putin suspicios inainte de lucrare.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.