Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/21/19 in Posts
-
Ce rahat din partea BMW. Integreaza CarPlay pe iPhone, dar refuza sa integreze android auto, ca apoi sa introduca Digital Key pe android... (ca deh... apple are NFC doar pentru uz propriu).2 points
-
Salut, Am deschis un topic nou in ideea in care sunt convins ca multi dintre voi aveti si folositi deja ISTA / INPA Eu achizitionasem un Delphi dar am ajuns la concluzia ca nu este foarte bune pentru o marca dedicata ... Ma adresez celor care cunosc : Ce inseamna ISTA-D si ce inseamna INPA ? Nu ma intereseaza denumirea ci mai mult ce face face fiecare. De ce sunt 2 programe diferite ? ce face unul si nu face celalalt? Pe mine personal m-ar ajuta si un tutorial unde as putea vedea cum se foloseste ISTA/INPA deoarece vreau sa imi iau un cablu de pe net si as vrea sa ma documentez inainte ce as putea face cu el. Adica cum scanezi o masina , cum faci o codare ... chestii care pentru unii par usoare mie mii se par grele deoarece nu am vazut mai pe nici unde pe cineva care sa il foloseasca si sa imi arate si mie. Ca si idee ma descurc cu Delphi si ma descurc si cu VCDS ... ma gandesc ca nu este mai complicat cel dedicat de BMW Regards,1 point
-
Salut! De curand sunt posesorul unui frumos BWM 430i Gran Coupe Cateva detalii despre masinuta: An fabricatie 2018,km 4800,tractiune spate,cutie automata 8 rapoarte,putere 250cp,scaune sport cu memorii,senzori parcare,camera video,scaune incalzite,trapa,oglinzi electrice smd... O am de o saptamana si imi este tare draga,pe viitor voi face mici modificari: Navigatie NBT in primul rand,M Paket,eleron carbon si voi mai vedea ce imbunatatiri ii pot aduce. Subliniez faptul ca la inceputul cautarilor am avut pe lista si motorizarea 428i,dar am avut rabdare sa mai strang niste banuti si asteptarile mi-au fost depasite la superlativ. Voi atasa cateva poze ce le am in telefon,nu i-am facut inca poze mai multe dar cu siguranta vor urma!1 point
-
Din pacate, suntem neglijați din punct de vedere al magazinului virtual. Iar cine spunea ca doar cu ultimele update-uri (Ilevel cat mai mare) functioneaza RTTI in RO, etc, poate are dreptate, dar mie nu imi functioneaza nimic in Ro, asa ca nu am mai prelungit abonamentul la RTTI pt ca nu am ce face cu el aici in Romania (am cont de DE), iar cand am fost acum 2 saptamani in Austria functiona TMC cu niste informari generale despre trafic, nu erau in timp real, dar functiona sistemul. Penultima data aveam tot activat si chiar nu era necesar sa folosesti Waze sau alte lucruri pentru trafic. Aveai toate informarile necesare in navigatie. Raman la parerea generala ca in tara asta, in aproape orice domeniu unde avem consumatori, preturile sunt mai mari decat „in afara” iar serviciile mai proaste, cam orice este o bataie de joc la adresa clientului.1 point
-
1 point
-
Wow... Iti ia ochii masina aia. Deosebita. Este de mers la nunta intr-o zi de joi.1 point
-
BMW 320 dA - motor 2000 cmc, 163 CP - cutie de viteze automata cu mod Sport, cu 7+1 rapoarte - tractiune spate - geamuri electrice fata + spate - geamuri privacy cu tenta albastra - oglinzi exterioare electrice si incalzite - oglinzi exterioare cu tenta albastra - tapiserie interioara deosebita de culoare gri deschis si elemente de usi/bord in aceeasi tonalitate - gri/argintiu - servo-directie asistata electronic - sistem de siguranta : ABS + ESP + DSC - sistem iDrive Professional - sistem de navigatie mare (Professional) cu harta Full Europe 2015 + Romania ( DVD original) - computer de bord mare + mic - radio DAB cu senzori tactili - CD cu mp3 - intrare audio AUX - car-kit cu bluetooth + pregatire telefon - comenzi vocale - senzori de parcare spate cu afisaj proximitate pe display - buton de pornire Start / Stop - aer condtlitionat automat (dublu climatronic) pe 4 zone : 2 zone separate / independente fata + 2 zone spate - 6 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale + 2 scaune) - scaune fata cu incalzire electrica automata si reglare pe inaltime + lombar - cotiera fata - sistem IsoFix prindere scaune - portbagaj cu deschidere electrica din telecomanda - volan sport (in 3 spite) multifunctional, cu comenzi pe volan si reglare pe inaltime / adancime - proiectoare de ceata - faruri halogen cu reglare automata pe inaltime - Light Pack cu lumini ambientale - senzori de presiune pneuri - torpedou cu refrigerare - carlig de remorcare original, ascuns sub bara din spate (nu se vede absolut deloc, atunci cand este inchis), cu actionare electrica din portbagaj - jante de aluminiu BMW Styling 390 de 17" cu anvelope de vara in stare foarte buna (factura decembrie 2016) - jante de tabla cu capace BMW de 16" cu anvelope de iarna in stare foarte buna - 2 chei + telecomanda Webasto - carte service la zi cu istoric service - accept orice test / verificare - data fabricatiei : 25.06.2007 - data primei inmatriculari : 04.12.2008 - istoric kilometraj verificabil online pe site-ul RAR: - 127.696 km in 18.01.2019 - 106.441 km in 23.01.2017 - 90.289 km in 24.12.2014 - 73.000 km in 13.12.2012 - 40.000 km in 09.12.2010 - 30.600 km in 01.06.2010 - masina de nefumatori - in masina nu s-a fumat ! - masina de familie - rog si ofer maxima seriozitate !!! - TVA deductibil !!! Pot oferi factura pe firma !! Serie sasiu : WBAVC31090VC78153 Si aici, postarea initiala de cand a fost achizitionata http://www.bmwclub.ro/forums/topic/79695-sfact-achizitie-e90-320da-2007/1 point
-
Exista o categorie de vanzatori de masini care cer pe ele mai mult decat fac, sau mai bine spus mult mai mult decat alte modele asemanatoare de pe piata din RO. Avem si pe forum un exemplu cu un X6 care nu se vinde de 3 ani Oricine e rezonabil si chiar vrea sa isi vanda masina, va gasi un cumparator in 3-4 luni, dar daca vanzatorul e nerealist nu inseamna neaparat ca masina e proasta, dar nici nu se va vinde.1 point
-
Mai luĂŁm putin praful ,trim M-sport pe care ĂŽl aveam acasĂŁ de vreo 2 luni Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Tocmai am dat eu comanda de una (16$)pe Aliexpress Este adevarat astepti putin dar si cele din Romania sunt cumparate tot de-acolo si se vand mai bine de dublu la pret, pentru cine nu se grabeste e chiar ok.1 point
-
De ce nu luati de pe Aliexpress. A sosit in 2 saptamani. A fost undeva la 80 ron si sunt foarte multumit.1 point
-
Eu asta am luat si merge fara probleme cu bimmercode si bimmerlink: https://www.emag.ro/...6/pd/DP7XCVBBM/ P.S. are un review de o stea, dar nu te lua dupa el ca nu stie ce vorbeste.1 point
-
Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc1 point
-
da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta1 point
-
Practic faci acelasi lucru daca ai padele. :shifty: Desigur sunt si persoane care vor sa-si lucreze musculatura apasand mereu ambreiajul si facand un handjob continu1 point
-
CVT este o cutie antica, gurmanda si lenta. Audi au avut-o sub numele comercial multitronic. nu am condus decat f putin cutie cu dublu ambreiaj, insa in teorie ar trebui sa fie mai rapida decat zf8. nu m-as mai intoarce niciodata la manuala...mai ales ca avand padele pe volan, poti sa te joci de-a soferul cand ai chef, deci pt mine o cutie manuala nu prea mai are sens1 point
-
Senzorul de placute nu ar genera aceste erori. Mai degraba cel de ABS are probleme, nu mai "citeste" corect viteza de rotatie a roti/rotilor.1 point
-
Am testat de curand o chinezarie de ~300e pe masina unui prieten si e peste CIC din punctul meu de vedere.1 point
-
Salut,ca hobby mã ocup de codari ,cam de 2 ani de zile ,cred ca am vãzut testat si codat in jur de 100 de masini,cu xxx,cic,nbt si evo ,ai dreptate cã cic este mai bun decat radio profesional,dar pentru cum imi e firea ori nbt evo ori nimic(având În vedere valoarea masini ,nimic) ,vãzând si navigatia android eu zic ca este ok ,oferã mai mult decat evo si costã de 5 ori mai putin .Logic 7 nu pentru cã nu sunt un audiofil,muzica in masina in surdinã cã sã nu zic ca nu este liniste totalã ,am observat ca de cate ori ridic volumul imi da o stare de nervi si conduc pe mãsurã . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
La fel si eu am condus manuala pana acum un an...in total 15 ani ! De anul trecut din vara am automata. Nu as mai lua niciodata manuala ...nici daca o iau mai ieftina !!! Si de atunci am luat si sotiei automata, si tatalui tot automata ! Nu mai vad rostul cutiei manuale ! Este ca un Nokia 3310 comparat cu un smartphone.1 point
-
Am condus 20 ani cutie manuala si nu m-as intoarce la ea vreodata dupa ce am "descoperit" cutia automata a "bestiei" mele...1 point
-
Ok in primul rând eu nu am postat aici ca sa ma cert cu toti frustrații . Toti indivizii cu IQ -ul mai mic ca vârsta , am postat ca sa primesc sfaturi in legĂŁtura cu mașina mea.... Eu va ĂŽnțeleg ca nu aveți nimic de facut, sunteți invidioși probabil si atunci cĂŁutați cearta din nimic, dk nu va convine ce am postat , " va rog " nu rĂŁspundeți la postĂŁrile mele. As mai vrea sa precizez ca am zero cunoștințe de mecanica, iar in cazul in care am facut ceva greșeli , a fost deoarece m-am grĂŁbit si nu m- a interesat decât sa explic rapid si pe scurt problema.... Desigur ca nu mi-am imaginat ca o sa fie cineva care normal trĂŁiește in lumea lui imaginara , care are si el un pârlit de BMW din 90 toamna si cautĂŁ el cearta unde nu are nici o treaba.... Un ultim sfat va rog tarați-va sub piatra de sub care ati ieșit si lĂŁsați oamenii in pace ....1 point
-
La ce marca nu apare joc in caseta? Cauza fiind drumurile, nu marca...-1 points
-
Fara doar si poate ca sunt niscai minusuri ca de ex socurile se resimt mai puternic in articulatii cu consecintele de rigoare. Insa avantajele ce care vin aceste dezavantaje la pachet merita din plin - flancuri mult mai solide si rezistente, in caz de pana stresul e mult mai mic. Pesonal imi place mai mult si senzatia care e transmisa in viraje de pneurile RFT, simti mai bine masina fata de pneurile normale.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00