Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/24/19 in Posts
-
Pai man, sa-mi fie cu iertare, dar dupa ce ai vazut descrierea cu "seria 3, 4 butoane extra full" ar fi trebuit sa inchizi direct. Eu nici nu citesc astfel de anunturi.4 points
-
Am vazut Pitesti Arges... Nici nu citesc mai departe. Clar este teapa ca am patit-o si eu cand cautam masina. Dragi colegi va recomand tuturor sa ocoliti cu orice pret locatia Arges cand vine vorba de masini.4 points
-
Pitesti era doar centrul samsariei de Dacii, oamenii doar s-u reprofilat pe alte marci dar fac aceleasi lucruri de 2 bani, daca mergeti dinspre Pitesti inspre Mioveni veti vedea o gramada "ateliere" de reparat, eu am intrat intr-unul si te ia capul daca vezi cum sunt reparate masini gen seria 7. Pe langa faptul ca ajung oricum multe epave la ei, cele mai varza luate la licitatie intr-o stare jalnica, aduc si multe lovite pe care le repara cat mai ieftin posibil, dar le fac intr-adevar sa arata bine pentru unul care nu se pricepe, si apoi incep sa cada una cate una la ele. Orice masina ai lua de acolo trebuie verificata bine, chiar daca omul pare ok, dar e posibil ca masina aia la un moment dat sa fi fost prin "atelierele" astea dupa o scurta ciocnire si mai mult ca sigur a fost prost reparata, chiar daca proprietarul a vrut sa o repare cum trebuie, aia nu cunosc alt mod de-a repara decat pe branci. Iar asta o stiu din experienta unui prieten care a trecut prin asa ceva si a fost apoi nevoit sa o duca in alta parte sa se refaca complet toata reparatia pentru ca aia daca nu au soricei, sarme si negrese nu pot pune ceva la loc folosind clemele de fabrica. Multi care repara la ele sunt fosti sau actuali mecanici/tinichgii care lucreaza pe la Dacia si mai fac un extra income din job-ul asta. Si da, e o piata acolo in care Politia se face ca nu vede, ANAF ca nu aude samd...3 points
-
cam asta e motivul pt care exista vanzatori de gen , exista si creduli de gen , ei stiu asta si oricum masina se va vinde fara ca el sa faca nici o investitie mai mult decat uzualul cosmetizat si pregatire de vanzare . Oricum nu merita sa te duci dupa vreo masina decat daca a fost verificata de cineva inainte cel putin la aspecte estetice si functionale . Eu asa am procedat cand am luat masina de la tulcea ,pe langa asta proprietarul avea masina de 3 ani ,mi-a trimis poze detaliate si a venit cu facturi , m-a convins ca nu e vreo saracie care nu si-a permis masina , doar isi luase un Volvo Xc 90 nou . E bine ca ai relatat experienta , poate ajuta colegi mai naivi . :goodjob:3 points
-
Mie nu imi leneveste.. setez 22 de grade si acolo tine temperatura. Intr'adevar, la inceput sufla mai tare pentru a aduce gradele unde trebuie si dupa o lasa mai moale, doar mentine.2 points
-
Niciodata nu o sa gasesti ieftin si bun...si eu am cautat masina pe romania vro 2-3 luni si numai jafuri am gasit... plus km f multi. Pentru ca in germania platesti km...asa m am suit in avion si mi am luat masina din germania fara nici o problema2 points
-
2 points
-
unde sunt "butoanele" din stanga trebuie sa ai unul dedicat pentru head-up in caz ca exista optiunea2 points
-
Ce ''cam asa ceva'',nu vezi ca te ia lumea la misto?Mai urmeaza sa zici ca are si prea multi km,ca voiai la banii astia si la anul ei inca sa miroasa a nou in ea.2 points
-
Salutare, Deschid acest topic cu gandul sa va povestesc ce am patit ieri. Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple(de exemplu taximetristii). Il sun pe vanzator si stabilesc o intalnire in 2 ore, eu venind de la Bucuresti, pentru a vedea masina si eventual pentru a finaliza tranzactia. Pana aici totul ok, cum ma apropii de Pitesti, il sun iar pentru a cere adresa exacta, moment in care imi spune: "Fa dreapta la prima iesire si la prima benzinarie mol, te astept. O sa te ti dupa mine ca mai este de mers 1km de aici". Ok, zic eu, cu gandul ca mergem la casa lui sau intr-un garaj unde tine masina. Dupa aproximativ 10 minute de mers ajungem intr-o curte unde scria: "Acte si documente auto" si in spate o parcare cu mai multe dacia logan si 5 BMW, iar masina despre care vorbim era pus fix pe mijloc, mai mai ca te invita sa intri in ea. Ajuns la masina, domnul vanzator nu s-a prezentat nici de aceasta data si imi spune: "Hai, uita-te la aspectul exterior si interior, porneste masina si asculta motorul, daca ne intelegem la bani o sa facem si un drive test". Ok ok, facem drive test doar daca ne intelegem la bani? Cum pot sa faca o oferta corecta si transparenta fara sa cunosc detaliile masinii? Ma apuc sa verific seriile, sa verific imbinarile si urmele de sudura, pareau ok. Cum trec la caroserie observ mai multe zgarieturi, ciubituri si infundaturi, jantele ciupite. Argumentul vanzatorului a fost: mai are mici probleme estetice, acum nu ma apuc sa vopsesc o bara pentru ca ma costa 250 lei si dupa zici ca aranjez masina pentru vanzare. Trec la interior, aici nimic de reprosat, masina a avut parte de un detaling de calitate. Arata exact ca atunci cand o cumperi noua, 0 urme de uzura volan si scaune dar domnul vanzator a insistat ca nimic nu este vopsit la interior si ca masina a fost ingrijita. Cei drept, omul destul de atent la detaliile interioare, mirosea a "bradulet new car". Pana in punctul asta nu am vazut niciun act al masinii. Trecem direcr la bani si ii cer un cont iban pentru un eventual transfer. Aici a inceput circul. Domnul vanzator nu foloseste carduri pentru ca "nu ai voie s vinzi multe masini" si ca daca vrei sa cumperi o masina, mergi cu cash, el le cumpara cash. Insist spunand ca suntem in 2019 si orice tranzactie ar trebuie sa fie monitorizata bancar, mai ales o astfel de tranzactie. I-am pus la dispozitie ING, BCR, UNICREDTI si REVOLUT. Dupa multe insintete si amenintari ca plec si nu ma intorc cu cash pentru ca nu sunt de acord, a dat cateva telefoane si s-a gasit cineva cu cont la ING care era dispus sa primeasca banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru. Intre timp vanzatorul, care am vazut dintr-un document bancar, in care a primit un avans ca se numeste Ionut se apuca si imi spune ca ieri a vandut un seria 6 pe 30.000 euro si a primit banii tot prin banca, in 3 conturi si ca tot ieri a cumparat un seria 7 si ca banii primiti IERI pe seria 6, s-a chinuit 3 saptamani sa ii scoata din bancomat. Intelegi voi logica acestor afirmatii. Insist sa facem drive test. Masina a pornit ok, incerc sa reglez oglinzile si constat ca cea din dreapta nu se strangea electric si nici nu se putea regla. Raspuns vanzator: poate nu trece curent prin ea, cand am luat-o eu functiona, ia da semnal sa vedem daca functionaza. A se poate sa fie geamul defect, o reparatie minora" Trec peste si zic sa mergem la drum. A deschis geamul si a inceput sa vorbeasca tocmai ca sa nu aud cum se comporta masina. Insist sa facem liniste si aud cum masina scotea un sunet nu tocmai normal la denivelari. Vanzatorul, foarte atent la nevoiele mele, imi spune: "masina este strong pe suspensie, un cap de bara sau o bieleta maximi sa schimbi dar este ieftin si oricum e normal sa le schimbi" Sennzorul de unghi mort nefunctional, oglinda nefunctionala, incalzire bancheta spate nefunctionala, trapa uneori functionala, pilot nefunctional. Sa nu mai zic ca masina are servo distronic daca zic bine, unde invarti volanul mai putin. Personal nu mi-a placut si nu am simtit-o la fel de precisa. Terminam drive testul in 5 minute pentru ca intrase rezerva si "Domnul" Ionut nu dorea sa circulam pe rezerva si nici sa alimentam, a insistat sa ne intoarcem si sa facem actele. Nu am fost multumit de ce am vazut si voiam sa o duc la o inspectie service sa stiu la ce ma astept. Cum am adus acest subiect in discutie, vanzatorul s-a enervat si a spus ca este o masina buna, ca oricine vine sa o vada si are banii la el, o cumpara. Ca daca mergem la service si imi spune de acolo ceva si nu vreau sa o cumpar, el ce face? Ca sa ii dau un avans de 200 euro ca sa scoata anuntul si sa o tina pana luni, dupa sa nu ii mai dau avans ca daca nu imi place ce spune la service nu o cumpar si vreau banii inapoi. Insinsta ca masina este buna si ca problemele sunt minore, sa ii dau banii, sa facem actele si sa plec, ca are anvelope noi, deci e buna. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am stabilit sa mergem luni la o inspectie, insa acest lucru nu se va mai intampla. Nu am vazut actele masinii nicio secunda, anuntul era plin de minciuni, de la nr de km, la nr de cai putere si "suspensia adaptiva". Daca nu eram atent si ma grabeam, puteam sa iau o teapa frumusica. Masini bune, dotate si ieftine, nu exista. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-4-butoane-extra-full-IDcx9BJ.html acesta este anuntul Mare grija la ce cumparati si unde mergeti. Eu unul, voi evita.1 point
-
Si in cazul asta, tot legiuitorul, si asta probabil la presiunile cetatenilor, ar trebui sa ofere un cadru legal, si norme simple si clare de aplicare, care sa descurajeze asemenea practici. Este evident, ca amatori de chilipiruri, persoane ce isi doresc bunuri ce depasesc cu mult puterea lor de cumparare si cauta ponturi, afaceristi onerosi, samsari, vor exista mult, insa o lege clara, si aplicarea de pedepse ar descuraja fenomenul.Insa am senzatia ca tuturor le convine situatia asta mizerabila, samsarii fac si ei un ban, visatorii au masina ce impresioneaza comuna de resedinta la pret de dumping (nu mai conteaza km sau starea tehnica, au ramas mentalitatile din perioada comunista, lasa sa pui mana pe o dacie ca o pui tu la punct dupa aia), service-urile semilegale prolifereaza, politistii, ANAF, au si ei de intretinut masini personale, ..... Mie mi se pare aberant ca se incheie tranzactii cash la plafoane ce depasesc cu mult limitele legale, cu naturalete si seninatate, si ANAF nu face nimic in aceasta privinta, desi flagrantul este foarte usor de dovedit; si nici regimul inscrierii autovehiculelor nu este clar, si aici ar trebui legiferat ca vanzatorul persoana fizica se fie obligatoriu proprietarul in acte. Revenind, in Europa exista legi, ce se aplica atat persoanelor juridice, cat si persoanelor fizice, nu cred ca ar fi un efort foarte mare din partea Parlamentului sa initieze o lege similara: https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F110071 point
-
Si eu gasisem acum 2-3 ani un seria 1 din 2013 parca care era impecabil la prima vedere , in bord avea 180 mii / am verificat seria de sasiu in AB si avea din calcule garantat peste 260 mii ! si tot din PITESTI era samsarul/masina ! , l-am sunat dupa si a zis ca el asa a luat-o ... ca e om serios in cadrul armatei ... etc .. povesti NU trebuie cuparata nici o masina din zona aia si punct , sunt foarte multe masini acolo rupte/inundate/merse pe capota ... etc1 point
-
Ei, hai sĂŁ nu-i dĂŁm omului ĂŽn cap. Nu e o dezinformare intenționatĂŁ pânĂŁ la urmĂŁ. Cu toții avem ceva de ĂŽnvĂŁțat.1 point
-
Asa a avut un prieten de al meu, pana la urma s-a dus la un electrician si avea un ' scurt ' la firele de la bord.1 point
-
Eu la f10 am butonul de activare- dezactivare in stanga volanului. Eu zic sa nu mai acuzam daca nu suntem 100% siguri. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk1 point
-
Seria pe care ai postat o este de la o masina care in anunt pe autovit are 179800 km si pretul de 17800 de euro. Deci care este problema? La cea de 22400 nu ai postat seria. Adica de la cea cu 67000 km.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E bine pozitionat Pitestiul... are in jur multe orase mari la distante de pana la 200km. Sunt multe service-uri de cartier in oras si pe langa, unde se lucreaza ieftin si de mantuiala.1 point
-
Eu totuși nu ĂŽnțeleg ce e așa special la Piteștiul ĂŁsta de s-au adunat atât de mulți samsari nașpeți acolo. AdicĂŁ mĂŁ puteam aștepta la Arad, Oradea, Timișoara, fiind la marginea țĂŁrii, mai accesibil cĂŁtre vest sĂŁ fie plin, dar nu, avem Pitești.1 point
-
Nu am avut niciodata probleme cu rar-ul, foliile sunt omologate. S-a mai discutat pe topic destul despre asta.1 point
-
Relaxeaza-te, sunt folii cu transparenta 70% adica in limita legala care resping pana la 95% din radiatile UV si o buna parte din caldura.1 point
-
Nici mie nu-mi place sĂŁ generalizez, dar deja asta cu Piteși o aud de sute de ori. Zici cĂŁ e cuib de viespi acolo.1 point
-
06 January 2014 - 14:34 AICI a inceput totul .... 23 iunie 2019 data la care totul s a schimbat !!! Accept orice fel de critica pentru ca este constructiva uneori . Restul sunt doar poze ....... iar multumirile curg pe banda rulanta . Multumesc Voua toti cei care ati facut posibila nebunia , ieratare celor care i am omis nu cu intentie ... NOS AUTO SISTEM (FANE+GABI) SRZ POLONEZU CREATIVE330 IONUT MITRA Bmw Garage ALEX LIVIUS BEBE CLAUDIU GARCEA IONUT COSMIN PAUL ETC ETC ETC ENJOY ! PICS PICS PICS PICS1 point
-
Era vorba cĂŁ e deplasatĂŁ atitudinea ta/pretenții de distribuție,dpf cu privire la o mașinĂŁ de 12 ani și 4800euro. Exceptând faptul cĂŁ nu ești interesat sa cumperi,ci doar sĂŁ comentezi de pe margine.1 point
-
Ce aroganta ieftina,vezi ca ti-au sarit cojile de seminte din gura!1 point
-
prod aug.2015 05.17 - 89k 12.17 - 122k 08.18 - 148k 03.19 - 176k 04.19 - 180k1 point
-
1 point
-
CrizĂŁ evitatĂŁ. Portofel golit... scumpĂŁ rĂŁu piesa vine la pachet cu toatĂŁ rama http://i65.tinypic.com/2626stk.jpg1 point
-
Am terminat cu eleronul si vopsitul. Bara a fost vopsita partial si a iesit bine. Parca se vede doar putin tracerea de la vopseaua veche la cea noua. Sone daca vrei iti trimiti pe pm numarul baiatului unde am fost. Eu am fost cu mai multe masini la el si au iesit ok, doar ca e mai greu de ajuns la atelier. Va trimit saptamana viitoare pe pm mai multe zile sa vedem cand am fi disponibili mai multi. Eventual mai vorbim fiecare cu prieteni care au bmw si ar fi interesati sa vina. Poze: https://imgur.com/gallery/QtI8KsY1 point
-
Fara a fi prea ironic (si asta in nici un caz la adresa ta!) poate mai curand montezi paravanturi pe geamurile laterale si mergi si cu geamul coborat. Ce le trebuie sa faca/implementeze la AC-ul G-urilor si nu au avut E-urile sau F-urile????0 points
-
0 points
-
De la Arges mi-am luat si eu teapa.cu un A5 Coupe prin 2012.Am zis ca dau lovitura..o gasisem la un pret prea bun la vremea aia, 12.500€.Cel de la care am luat arata ca un interlop cu ceafa lata.Cand am am ajuns acasa am constatat ca bara fata era prinsa cu sarma, nu avea airbag-uri, motorul avea nevoie sa fie segmentat samdp..in primul an au urmat investitii de ~8-9000€.Deci da, m-am lecuit si eu de Pitesti.0 points
-
0 points
-
Ce zice distributia la 266.000k km? Sau nu zice? Pare cam negricioasa toba, DPF-ul nu spune nici el nimic?-1 points
-
DacĂŁ o cumperi, ĂŽți arat și când s a schimbat distribuția! Dpf nu zice nimic, toba e curata...-1 points
-
)) ma faci sa rad frumosule.Sunteti amandoi samsarei si vreti sa faceti un banut cinstit?-1 points
-
Ce aberezi mai copile, ce misto? Singurul luat la misto esti tu..de catre mine.Sunt foarte multe exemple de gioarse vandute ca bune pe bani multi.Nu zic ca asta ar fi un exemplu, am intrebat vanzatorul de ce nu spune despre unele aspecte foarte importante la acest model de masina cum ar fi distributia, nu a precizat nimic in legatura cu ea masina avand 266.000km (un numar la care aceasta destul de probabil se va rupe in caz ca e cea originala).Mai e discutabila si situatia cu DPF ul, in ultima poza vazandu-se toba putin negricioasa tocmai de aia am intrebat vanzatorul daca pune o poza mai clara dar aparent vanzatorul ofera aceste secrete de stat doar ca vrei sa o cumperi.Acum daca eu am dreptate si masina asta nu are distributia schimbata si DPF ul pe moarte si o cumperi tu cu 4.800€ + ~300€ inmatriculatui si observi ca trebuie sa schimbi dpf + distributie (cost ~2500€) ce faci? Te dai putin cu capul de pereti si te intrebi de ce nu ai fost atent inainte de a cumpara? Repet, nu spun ca asta este un exemplu.Acum legat de maniera in care am pus eu aceste intrebari..daca nu-ti convine tot ce poti face e sa te oftici, puta ca de aia nu mai pot eu.In concluzie, nu te mai strofoca sa dai din aripi, puiule.-1 points
-
-1 points
-
Maine merg le reprezentanta, daca au parbriz il schimb pe cel de pe masina. Altfel merg l dealer-ul de Llumar. @wizzardx trapa sta inchisa, inclusiv plafonul de material.-1 points
-
Nu mai dezinforma daca habar n-ai. La f30 ca si la alte modele Bmw headup-displayul se activeaza/dezactiveaza/seteaza din meniul idrive.-1 points
-
-1 points
-
Salut baieti. Voiam sa verific si eu ce durata mai au placutele de frana. Si cand sa apas pe BC sa dau pe service info,nu mi mai apare. Apare decat (check schimbat ora data) . Am lasat masina la service acum 2 zile ,e posibil sa fii apasat pe vreun buton ceva? Ca,chiar mi a zis ca tre sa schimb placutele mecanicu.-1 points
-
-2 points
-
Nu stiu la ce masini ai vazut uleiul ala asa ars ,eu intamplator am asistat la schimbatul uleiului in cutie la 2 masini in aceasi zi ,un BMW 320 si cealalta o Skoda Octavia si uleiul la ambele era la fel ca cel care a fost bagat in loc . Sincer,daca faci asta profesional , cu banii aia aproape ca poti schimba distributia . Chiar costa enorm ,daca nu ma insel,la BMW a costat 2000 lei ....ceva de genu' si nu era la reprezentanta .-2 points
-
Nu exista folii omologate pentru parbriz si geamuri fata pentru simplu fapt ca astea au deja o opacitate si mai mult este interzis. Dar, nah, mai dai o spaga la ITP, mai suni un prieten spagar cand te opreste Politia, mai dai de vreun descult de stie doar Radar si aia e. Apoi te intrebi ce are lumea cu bemveistii.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00