Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/19 in Posts

  1. e36 - 318i -> e46 - 318i...cale lunga.... da, acum ai la vanzare un compresor pentru alta masina. (sau iti cumperi un e36) sper sa intelegi aluzia.
    2 points
  2. ID4 flashuit la ID5/6 functioneaza normal daca are IBA dezactivat si nu se foloseste navigatia pentru routare, In aceste conditii nu are probleme cu lipsa de RAM. Cum incarci o ruta de navigatie indiferent ca destinatia este la 1 km sau la 1,000 vei avea parte de reboot-uri, mai dese daca IBA e activat ca si ala ocupa o gramada de RAM. O unitate ID4 se poate flashui la ID6, se dezactiveaza navigatia de pe ea in totalitate (adica nici nu mai apare meniul) si se foloseste Carplay pentru navigatie. In aceste conditii merge fara probleme.
    1 point
  3. Trebuie reglaje facute si la puntea spate. Am schimbat eu, de curand, bratele de la puntea spate si unele bucsi, si dupa la fel mergeam cu volanul spre stanga ca sa mearga masina drept (plus eroarea aferenta de unghi volan).Mers apoi la Autosoft Militari, facut geometria si rezolvat problema. Doar ca la seria 3 (e90), reglajele pe spate pentru orizontala, acele suruburi excentrice care intra in bratele lungi sunt, de cele mai multe ori, "sudate" in brat si nu se pot regla. Deci daca ai facut geometria doar pe fata si volanul sta inclinat spre o parte, inseamna ca si rotile din spate sunt inclinate catre partea aceea si ca sa mergi drept trebuie sa compensezi din volan. Nu stiu cum ti-a facut geometria doar pe fata, tinand cont de faptul ca BMW nu are punte pe spate, ci suspensie independenta. Si nu inteleg cum i-au iesit aliniate toate 4 rotile pe stand , iar in realitate masina trage spre o parte. Trebuie sa faca reglaje la ambele punti si pentru toate unghiurile (de fuga, de cadere si de convergenta). Daca face toate astea si tot nu merge bine, inseamna ca a avut vreun accident, ceva, iar un element de suspensie nu mai este in standarde.
    1 point
  4. Sunetul de tractoras e ok dar fasaitul ala.e.mai mult un.zornait , daca ai ceva km poti face distributia oricum macar elimini din start un risc major la motorul asta .
    1 point
  5. Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita. Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh. Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?
    1 point
  6. 1 point
  7. Nu se potriveste cel de e36 pe e46 chiar daca ar fi suport..solutia ar fi sa il poti vinde si sa iei de e46.dar vezi ca nu se potrivesc nici astea de pe toate motorizarile la tine.trebuie sa iei tot de pe un 318i fl sau nfl ce ai tu. Mi se pare ca tre sa aiba un N pe el.
    1 point
  8. Lumea nu mai este activa pt ca mai toti cei activi au imbatranit , au famili , au alte prioritati, iar masina a cam trecut pe locul 2, 3 sau mai jos , iar pustimea din ziua de azi nu mai este extaziata dupa o masina buna si forumuri. In ziua de azi sa fi fan bmw nu mai este ce era acum 10 , mai toate marcile au evoluat , acum totul tine fix de buget si de preferinte , insa sa vrei sa iesi in evidenta pe strada ca sa "intoarca" lumea capul dupa o masina tiganita cu o asa culoare .. sa stii ca nu o fac din admiratie, ci din pura mirare ce ascunde o simpla intrebare : "de ce !? " p.s. tu sa te bucuri de masina ,lasa-ne pe noi restul ,suntem doar carcotasi si da masina ta, bani tai , faci cum crezi tu ca e mai bine pt tine , si da ai dreptate in schimb , eu ar fi trebuit sa ma abtin.
    1 point
  9. Te salut, Aceeasi problema am intampinat-o si eu in concediu. Mi-a aparut dintr-o data aceasta eroare (adblue incorrect fluid, urmata de service adblue system - in urma acestui mesaj a aparut check engine). Martorul de check engine o sa se stinga dupa vreo 1000 km daca nu iti mai apare eroare de incorrect fluid. Am facut cateva drumuri scurte si la turatie mai joasa si ma gandesc, in cazul meu, ca de acolo a aparut eroarea. Dupa ce am parcurs aproximativ aceasta distanta ( Austria-Croatia) la urmatoarea pornire mi-a disparut eroarea. Dupa o luna, timp in care am mai facut niste drumuri mai scurte, de Romania, mi-a aparut iar eroarea insa fara check engine. Eu o sa astept sa termin adblue -ul pe care il mai am in rezervor, aprox 5 l, si dupa o sa completez cu altul, din reprezentanta. Imi pare rau ca nu iti pot da detalii cu privire la intrebarea ta, insa poate te ajuta experienta prin care am trecut eu.
    1 point
  10. Daca ai condus mai mult masini diesel cu 200+cp un 330i nu este pt tine, mai jos nu are rost sa coboram. n54 manual, am condus 330d automat si nu am fost impresionat deloc Cauta o masina corecta raportat la starea ei, optiuni, km, socializeaza cu vanzatorul(psihologie :_)) ) ca sa il cunosti mai bine. Am avut trapa pe toate masinile, dar pe e92 e cam degeaba. Pe e36 cu trapa deschisa la 120 nu simteai nimic, la e92 de la 100 deja bate vantul in masina. Pe pozitia intredeschis/trapa ridicata te arde soarele, cred ca am sa ii aplic o folie de 5% transparenta. 335i n54 Bujii plus bobine pe original cost total 2000lei. Revizie toate filtrele AM si ulei 0w40 cost 600leii
    1 point
  11. IMEI nu este implicat in provizionare si nici nu prea conteaza, doar ICCID care este de fapt sim-ul si acesta se transfera. E ca la telefoane, daca muti sim-ul in alt telefon ai acelasi abonament indiferent de telefonul folosit. Provisionarea din backend cat si de catre utilizator din meniu se face fara probleme si fara nici un risc. Problema e alta, functie de seria masinii portalul CD iti aloca o serie de servicii disponibile, de ex. daca masina a venit cu Combox de fabrica vei avea posibilitatea sa cumperi din portal doar Online/Assist si Teleservices. Daca faci retrofit fie si oficial de EVO/ATM nu exista nici o posibilitate sa poti cumpara Carplay de exemplu pentru ca alocarea serviciilor in portalul CD se face dupa VIN, data de fabricatie si tip, BMW nu are cum sa aloce masina ta pe o platforma CD mai noua ca asta ar insemna sa modifice data de fabricatie pentru masina in baza lor de date ceea ce e imposibil. Chiar si asa, serviciile sunt full functionale, Carplay se poate activa cu FSC OE, la fel si Apps, practic cam toate serviciile sunt OK.
    1 point
  12. Perfect. Multumesc pentru explicatie. Crezi ca pompa poate prinde aer atunci cand se incearca golirea de lichid vechi si alimentarea cu fluid nou si rotim din fulia pompei in sens invers circularii tur-retur!? Sa zic asa rotire manuala din neatentie a fuliei pe alimentare tur-retur. Am schimbat de curand fluidul la o directie hidraulica si ma intrebam ..ca e bine sa intreb si pe altii.. De circumstanta
    1 point
  13. Nu acuz ca ai pus pile! Dar sunt sigur ca tu nu ai fost si ai vorbit cu Dorel de la biroul de informatii ... tu ai vorbit mai sus si persoana respectiva a vorbit cu Dorel! Si aici e diferenta ... respectivu cand a vazut ca l-a contactat sefu se agita si reuseste sa rezolve problema. Fata de noi cand vorbim cu Dorel si pe el nu il intereseaza ... Sper sa se schimbe lucru asta pe viitor! Dar mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa fiu tratat ca si cand am venit sa beau apa pe gratis la ei in reprezentanta ... Vedeam cum veneau clienti si se duceau direct la seful de reprezentanta si erau tratati altfel! Si consilierul isi schimba vocea si vorbea mai frumos cu clientul respectiv fata cum vorbea cu mine.
    1 point
  14. Povesti pescaresti. Si eu il am remapat de vreo 50.000km. Nici o problema. Nu merita sa-ti bati capul cu tunerii care fug de motorul asta. Prea fitosi sau neexperimentati in N47.
    1 point
  15. Salut! M-am hotarat sa vand un e90LCI pentru a achizitiona o motorizare mai mare. Acum problema e ca nu stiu catre ce sa ma indrept. Pare accesibil un e90LCI 330d sau 335d. Sa mai strang ceva banuti pentru un F30 (desi parca nu ma atrage atat de mult). Imi face cu ochiul si mai spatiosul F10 insa nu prea stiu nimic despre seria 5. Imi spunea cineva ca F10 530d este cu distributia in fata. Pareri? Voi catre ce v-ati indrepta?
    0 points
  16. La cat de revoltat e colegul cavaliere pe thread-ul asta, pare ca i-ai dat si lui ceva planuri peste cap prin achizitia apartamentului...
    0 points
  17. As lua E90/92 335i sau D oricand. F10 520D nu as cumpara niciodata. F30, nu-mi place interiorul, mi se pare ieftin cu acele plastice. Conduc F30 si stiu despre ce vb, de aceea nu te sfatuiesc.
    0 points
  18. Seria 4 Gt 425D(2000 biturbo), 430D, 435D nu te intereseaza? F30/F31 nu e chiar asa de stralucit, poate sunt subiectiv, dar ca design, tind spre interiorul unui e90 bine pus la punct in defavoarea f30-ului. Seria 4 e tot cam pe acolo, dar macar la cum arata din exterior, pot traii cu treaba asta fara nici un fel de problema. Ca spatiu tu sti, eu si cu 2 copilasi micuti nu am nici un fel de problema cu e91.
    0 points
  19. daca ai familie , sau chiar daca nu 5 e mai mare , mai comfortabil , o masina mai placuta ext si interior , in general optiunile fac masina , eu am 530 xD si e o masina completa dpmdv . Cel mai bine e sa le conduci si sa vezi cu care te simti mai bine
    0 points
  20. Pai asta e ideea pe care tu n-o iei in calcul. De unde stii tu cum imi aranjez lucrurile? Poate acum mi s-a ivit ceva bun, poate s-au schimbat anumite varibile. Discutia a fost degeaba pentru tine, pentru mine a fost buna si peste 1 an sau 2 tot o sa fac aceasa achizitie. Pretul va fi la fel de relevant, poate, pentru ca atunci masina va trebui sa nu fie mai veche de 3 ani. Ma gandesc ca o masina care are acum 3 ani vechime cu una care atunci va avea 3 ani vechime vor avea un pret relativ similar. Putem continua cu explicatiile dar nu cred ca are rost.
    0 points
  21. Si apartamentul te-ai decis sa il cumperi in 3 zile, dupa ce intai ai zis ca oricum depinde intai de pretul cu care vinzi masina. Pana la urma evident ca nu conteaza, dar e fix degeaba topicul, mai ales ca tu ai intrebat de preturi. Peste 2 ani ce relevanta mai are?
    0 points
  22. De dragul converstatie n-a fost, dar fiecare are prioritatile lui si la mine a primat cumpararea unui apartament fata de o masina. In plus, ce conteaza cand cumpar daca am aflat ce ma interesa?
    0 points
  23. Bmw F30 320D pret 13.900 euro serie sasiu WBA3D110X0F396874 an fabricatie 04/2015 EURO 6 rulaj 160000 km Accept test la reprentanta BMW - DACA KM NU SUNT REALI,SUPORT PLATA TESTULUI!! Detalii : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gxvh9.html
    -1 points
  24. Ce-mi plac aceste topicuri fix degeaba. Doar de dragul conversatiei, ca omul de fapt vrea sa isi ia masina peste 2 ani.
    -1 points
  25. 1. CIC-ul de F10 nu are faceplate (butoanele pentru volum, eject, touch 1-8, etc.) si nici nu ai cum sa le pui la F10 faceplate-ul fiind legat de IHKA. 2. Comunicatia si firmware-ul CIC-urilor de Fxx este total diferita de cel de Exx, de exemplu CIC-ul de F10 primeste wake-up si driver profiles pe MOST de la ZGW, in E60 pe kcan1 de la CAS, CIC-ul de F10 nici macar nu porneste in Exx. 3. faptul ca in E60 cu CIC nu se poate pune camera impreuna cu senzorii are 2 cauze, prima si cea mai importanta este faptul ca modulul PDC de E60 nu trimite CAN-id pentru PDC macro cu bitii de camera si CIC-ul nu stie ca trebuie sa comute MACRO-ul cu PDC + camera. Asta se rezolva cu un emulator dar din ce stiu eu cele chinezesti nu au functia asta, cel putin noi am schimbat multe chinezarii exact pentru problema asta. A doua problema este legate de gateway-ul de la CIC-ul de E60 care nu include acel CAN-id pentru PDC+CAM MACRO, BMW a omis sa il puna tocmai pentru faptul ca modulul PDC nu il transmite si pentru ca E60 nu a avut niciodata camera TRSVC. Exista o solutie pentru ce vrei tu sa faci dar foarte complicata: - trebuie sa pui un modul de PDC de X1 pe masina ta - sa instalaezi un kit TRSVC de seria E (E84, E70/E71) - sa faci flash la gateway-ul de la CIC cu firmware de E7x sau E9x - sa faci niste codari custom in CIC ca sa mearga corect cu gateway non-E60 (ca sa intelegi mai bine gateway-ul de E9x sau E7x asteapta comunicatie in masina cu JBBF ceea ce tu nu ai in E6x)
    -1 points
  26. rahat in ploaie...si de ce a prezentat-o? sa scrie doar cei pro? cei contra sa se abtina, doar e democratie!
    -1 points
  27. Mai multe fotografii aici: https://imgur.com/a/rJWCveA * BMW 118D 2009 facelift * 212.000 km reali, service an de an numai in reteaua BMW (rulaj trecut pe factura de achizitie, carte service, istoric reprezentanta) * 143cp (105KW) Euro5, 6 trepte (consuma foarte putin) * Pret 5500 euro (se emite factura, TVA inclus, nedeductibil) * Contact: 0734775595 Import recent Franta, neinmatriculata, RAR efectuat, toate documentele pentru inmatriculare pregatite (pot ajuta in procesul de inmatriculare). Recent schimbate urmatoarele (absolut tot ce a fost necesar pentru a aduce masina intr-o stare ca noua, cu facturi doveditoare): - Ulei (original BMW 5W-30); - Filtru motorina, ulei, aer, habitaclu (MANN); - Reconditionat turbo integral (interne noi, a ramas doar carcasa); - Ambreiaj + volant noi (LUK); - Curatat filtru DPF (incarcare actuala 2-3%); - Senzor MAF; - Bujii; - Releu bujii; - Anvelope mixte Vredstein DOT 2017 (205/55/16); Dotari: - Unitate multimedia (navigatie) ecran 10.25 inch cu Android interfata similara OEM (integrata cu CANul masinii) cu USB, bluetooth, AndroidMarket (Play), etc; - Interior cu scaune sport (Recaro); - Sistem start/stop - Dublu climatronic; - Senzori parcare/ploaie/lumini; - Pilot automat; - Geamuri electrice fata/spate; - Oglinzi electrice, incalzite, heliomate; - Proiectoare ceata; - Jante aliaj; - Cotiera; - Computer bord; Ruleaza fara nicio problema, nu are niciun fel de viciu ascuns sau neascuns, nicio eroare pe tester original BMW, nu necesita absolut nicio investitie sau reparatie o lunga perioada de timp de acum incolo. Accept orice fel de test, inclusiv in reprezentanta, garantez veridicitatea celor scrise mai sus 100% si in acest sens accept orice forma de verificare pentru sustinerea afirmatiilor. Va stau la dispozitie la telefon cu orice detaliu suplimentar. Pretul nu este negociabil. Contact 0734775595
    -1 points
  28. Anvelopele pe fata in ce stare sunt, au uzura mare, sunt noi? Ai doar volanul inclinat sau iti trage in vreo parte masina?
    -1 points
  29. Te cred, incearca sa schimbi rotile fata intre ele si vezi daca se modifica ceva! Poti incarca o poza aici cu inclinatia volanului la mers drept?
    -1 points
  30. Ai mare dreptate "six in line", f30 are un interior ieftin si simplist + ca tinuta de drum e mult sub e90 ca sportifitate si manevrabilitate, nu as da e90 ul pe f30! F30 cred ca a fost un model facut in graba si fara prea multa cercetare din partea inginerilor germani, cred ca proiectau deja noul G20!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.