Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/03/19 in all areas
-
Am parcurs intre timp 7000 km - 180.000 km total - si constat cu bucurie cat de robust e construita masina. Nu ma asteptam ca toate ehipamentele sa functioneze si cu mici exceptii as zice ca masina se comporta ca in primii ani de viata. Ce ma incanta in mod deosebit e motorul - simfonie in 6 cilindri , modul cum urca in ture e liniar si o face fara a simti efortul unei caroserii cu o masa ce se apropie de 1700 kg. Dupa am am schimbat uleiul am zis ca restul de juma' de litru sa il tin cu mine in masina ca in caz de nevoie sa completez, insa joja de ulei refuza sa imi ceara acest lucru uleiul fiind inca la semnul de maxim. Eram curios cam cati cai putere au mai ramsa sub capota dupa asa ca in urma unui test dyno am numarat doar 170 CP din cei 192 CP declarati pe hartie de BMW. Vreo 10 CP am reusit sa ii aduc inapoi remapand ECU pt restul trebui sa caut un lasou si un cowboy competent La prima vedere se poate zice ca 10 CP castigati din chip tuning nu sunt mare lucru insa coroborat cu cresterea de cuplu de la 250 Nm la 280 Nm (la 2000 rpm), masina se simte fiind mult mai agila in acceleratii la plecarea de pe loc sau in depasiri la viteze urbane. Cutia de viteze schimba lin in Drive, tranzitia de la o treapta la alta fiind destul de lunga ca si timp. Foarte rar in modul Sport o mai simti cum te bruscheaza la o trecere din treapta a 2 a catre a 3 a intr-o o acceleratie mai viguroasa. Per total e o cutie lenta orientata catre confort insa in caz de nevoie daca modul Sport nu e suficient se poate schimba si in modul manual. Am facut si un schimb total de ulei la cutie de viteze folosid o metoda manuala de flush (tipul asta de cutie nu se putea conecta la aparatul specializat). Practic s-a ales solutia de a deconetat furtunele de la radiatorul de ulei si prin pornirea motorului si antrenarea convertizorului de cuplu "s-a pompat" afara tot uleiul ramas in cutie. In total s-au folosit 13 litri de ulei, aprox. 4 litri fiind sacrificati pt acest flush manual. Foarte pozitiv a fost faptul ca magnetul din baia de ulei nu prezenta urme de pilitura, doar uleiu era innegrit bine si erau depuneri de material de frictiune de la ambreiaje.4 points
-
UPDATES: Schimbat discurile + placutele ( discuri BREMBO ventilate-perforate si placute ATE ceramice ) Revospit jantele din gri inchis in negru lucios Instalat lip pe bara fata M3 style.3 points
-
1 point
-
eu am schimbat carbunii la fostul E90 si m-a tinut mult si bine....de fapt, e vanduta de 3 ani masina si functioneaza si acum.1 point
-
"Bai omule", "bai"...in afara de niste pareri 100% subiective si niste desconsiderari grave la adresa parerilor mele, nu vad nimic concret scris de tine aici. Vorbesti de feeling-ul tau, de ce crezi tu, de ce vei face tu, etc! Rezuma-ti parerile la ceea ce sunt...pareri personale. Nu am absolut nimic cu parerile tale. Daca tu il sfatuiesti pe om sa isi ia E90, E91 pentru ca asta este parerea ta, super. Nu am absolut nimic cu asta. Dar nu incepe sa o impui ca litera de lege, ca F30 este garantat inferior E90. Si nu inteleg de unde a venit F10 in discutie, noi eram la subiectul E90 vs F30. Probabil e un jab (jalnic as spune) la masina pe care o detin...ai simtit tu cumva ca este un argument bun la momentul potrivit, desi eu ma rezumasem la 2 masini din aceeasi clasa (3). Am mers cu toate modelele insirate de tine mai sus si am si eu parerile mele, dar nu vin aici sa le impun ca lege. Si nu ai nici cea mai vaga idee de la cine imi iau eu informatiile si totusi imi zic ca imi iau informatii gresite, doar pentru ca asa zici tu. Asta e mama subiectivisumului. Ce zici sa ne vedem fiecare de parerea lui si o lasam acolo pana cand nu ne ia un moderator pe faras?1 point
-
Da, am rezolvat problema, am fost la cei cu turbina, mi au reglat tija actuatorului cu un aparat special, l au miscat o jumatate de filet, apoi au strans piulita! Am plecat in proba si nu mi mai recunosteam masina! Nu v am scris caci vroiam sa vad daca mai face, dar avand in vedere ca de marti nu a mai facut, cred ca s a rezilvat! Trage liniar si agresiv pe toata plaja de turatii!1 point
-
pretul corect e greu de estimat in Ro .Intrebarea corecta e daca o masina merita cumparata sau nu , dupa ce ai analizat piata si ai ajuns sa apreciezi anumite lucruri ,optiuni , stare , Proprietar/i1 point
-
Criticile pot fi obiective, clare si ferme doar atunci cand sunt sustinute de numere in spate. In rest oricine testeaza o masina si ofera o parere face exact asta...ofera o parere. Iar aceasta parere este subiectiva, personala si sub nici o forma ferma. Din nou, acelasi discutii infinite le-am citit la E36 vs E46, E46 vs E90 si apar si acum. Aceeasi oameni care nu se vedeau conducand altceva decat E36 acum sunt in E90 si perfect impacati cu ideea. Deci alegerea de a merge pe un model mai vechi este un pur subiectiva si bazata pe preferinte personale, NU datorita faptului ca cea veche este mai buna, obiectiv vorbind .1 point
-
Asta cu E90 peste F30 ma duce cu gandul la vechile discutii de acum 6-7 ani privind E46 vs E90. E46 era cel mai cel BMW facut vreodata, mult peste E90......pana cand E90 a ajuns la pretul 'corect' si toti au sarit in el . Acum e noul 'gold standard'. Daca e sa trecem peste nostalgii, subiectivisme si incapatanari, orice masina noua este mai buna decat modelul vechi (cel putin orice masina scoasa de o companie sanatoasa din punct de vedere financiar si nu 'pe duca'). Sunt zeci de studii (obictive :shifty: ) care dovedesc acest lucru, deci nu e prea mult loc de dezbatere reala. Acum daca E90 iti place TIE mai mult, asta e partea a doua. In fond iti iei ce rezoneaza cu tine cel mai mult. Dar e greu sa argumentezi ca e 'mai buna' decat F30.1 point
-
Si avem prima modificare , ambilight care si la seria 6 era penal de slab si monoton , dadea o atmosfera ciudata . oficial nu este nici un retrofit pt seria 6 , am rascolit tot netul si am inteles apoi de ce nu exista , montajul a fost unul fff dificil si a durat aprox 6 ore , am fost la un pas sa renunt ,s-a scos ambilight cu suportul care e f bine bagat in tapiserie , sub piele si pt a nu provoca alte daune s-a lucrat milimetric . In final baietii de la Am customs au facut o treaba perfecta dupa multe reglaje intensitate si pozitie a benzilor de led care provin de la un kit de f10 ,ciudat ca la o masina 2015 nu au facut un ambilight competitiv daca tot l-au instalat , un led care scadea pana la finalul benzii imi pare din filme proaste asa ca asta e rezultatul final acum de care sunt super multumit . Ce vedeti este intensitatea maxima care se poate regla din bord .uUrmeaza tipsuri de 650i, cele dreptunghiulare si difuzorul aferent . i-am infoliat si farurile in folie protectie , m-am gandit ca poate ajuta la vreo piatra mai nebuna1 point
-
Nu este necesar xdrive la puterea asta. Am mers cu 535d e60/F10 (cuplu mult mai mare decat 335i), M4 si toate pun puterea jos foarte ok fara xdrive. Niste anvelope bune de 255-275 latime pe spate si nu ai probleme. Xdrive-ul mareste consumul, adauga ~100kg la greutatea masinii si parerea mea este ca strica din feeling.1 point
-
Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita. Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh. Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?1 point
-
Saptamana trecuta au sosit si farurile Lci led adaptiv :frantics:, deci week acesta am avut treaba. Urmeaza un video cu complet cu tot exteriorul1 point
-
Daca vorbesti doar din propria experienta despre uleiul pe care il folosesti in masina personala, nu inseamna ca aceea este si cea mai buna concluzie in materie de uleiuri. Sa sustii ca 5W30 se face in cantitati mai mici si de aceea e mai scump suna putin tamp.. Pe de alta parte uleiul pe care BMW il pune in masinile lor oficial este cel facut de Shell (nu au mai avut timp sa schimbe numele de pe capacul de la motor ). Oricum zvonurile (pentru unii) sunt ca au ales Shell pentru ca e mai ieftin.. (adevarul fiind la jumatate, ca de obicei..) SHELL intr-adevar au facut o descoperire mai revolutionara afland ca din gaz natural (deci mult mai ieftin..) pot face O BAZA mult mai buna(!), lucru foarte, foarte important in rezitenta uleiul in motor.. pentru ca s-a remarcat ca datorita contaminarii (prin schimburile extrem de lungi de ulei) acesta isi pierde calitatea pentru ca baza uleiului e separata: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/0043164889902342 Iar daca e separata prea mult acest lucru are efect negativ si asupra aditivilor din acel ulei si asta fac uleiul inconsistent.. (asadar, incearca pe cat posibil sa nu iti bazezi afirmatiile doar pe ceea ce ai experimentat, sau experienta/impresia/..logica personala)1 point
-
Nu pot sa inteleg cum puteti accepta solutii chinezesti in instalatia electrica a masinii care cine stie ce fac, dar va deranjeaza o integrare OEM Carplay fara Connected Drive. NBT Evo nu inseamna doar Carplay, inseamna un upgrade major la tot ce tine de infotainmentul masinii.1 point
-
1 point
-
Dupa punerea la punct a tot ce tine de amortizare, suspensie si directie a venit vremea pt un set de "incaltari" noi. Datorita dimesiunii mai putin uzuale pt rotile spate, a fost dificil sa gasesc un set, atata fata ca si spate, de la acelasi producator, cu acelasi model si sa aiva un DOT cat mai "proaspat", Nokian ZLine fiind singurele ce indeplineau aceste conditii . Puntea fata 225/45/17 RFT (DOT 2018) Puntea spate 245/40/17 non RFT (DOT 2018, se pare ca nici un producator nu are in catalog RFT-uri) Ma apropii de 2000 km si se pare ca sunt chiar bunicele, dpdv al meu criteriul cel mai important fiind franarea. Senzatia ce o transmit atat la franare pe uscat cat si pe ud/umed fiind una de siguranta si control. Odata cu schimbarea pneurilor am reglat si geometria rotilor, pe fata se impunea datorita lucrarilor pe parte de directie, iar pe spate cu masina pe elevator se vedea cu ochiul liber un unghi de cadere diferit st/dr. In general am fost multumit de serviciile celor de la Autosoft cu toate ca lucreaza pe modul "fast forward". Am ales un "pachet" ce cuprinde degresare jante, le baga intr-o masina de "spalat" cu bile de plastic , indreptare chiar daca jantele pareau ok, e prima data cand asist la o astfel de operatiune ce parea destul de empirica dar conform metodelor de masurare a dat rezultate, echilibrare, valve noi si umflare cu azot. Insa volanul nu au reusit sa il puna drept de prima data, a 2 a zi revenind pt corectie, nu inteleg de ce nu or fi pus de prima data cumpana pe volan. Unghiuri dupa centrarea volanului1 point
-
A fost foarte dificil sa gasesc un 325 dupa gusturile mele. Tineam neaparat sa aiva cateva dotari obligatoriu, musai ca de ex cutia automata, scaune piele electrice/incalzite, Harman Kardon. Am invatat din plin pe F31 ce inseamna retrofiturile, si nu e vorba doar de bani ci si de timp sau dificultatea de a adauga unele optionale, sunt situatii in care mai bine vinzi masina si ei alta cu dotarile dorite decat sa te complici cu adaugare de optiuni. De altfel doream sa fie sub 200k km, fara acidente, carte service, asa ca optiunile mele se rareau semnificativ. Gasisem si cateva 330 Ci insa ma "temperam" si bifam incontinuare max. 2500 centimetri cubi la filtrele de pe site-uri Cu toate ca in mod uzual conduc un diesel, am exclus variantele 320d sau 330d, prea multe dezanvantaje - zgomot, vibratii, fum - ca sa nu mai zic ca un motor diesel "uzat" necesita alta intretinere fata de o benzina. In plus nu exista nici o conexiune cat de mica intre un cabrio si motorul diesel, sunt total antagonice The last but not the least macar odata in viata trebuie sa ai placerea de a a conduce un 6 in linie ... sunetul produs de motorul acesta e fabulos, e o placere sa il auzi urcand in ture si livrand in mod constant putere dar mai presus de toate senzatii O sedinta SPA cu spuma din belsug1 point
-
Dai husa manetei la o parte si o sa gasesti doua suruburi de reglaj (unul pe fiecare parte). Poti incerca sa strangi cablul, s-ar putea sa ajute... altfel, tot la saboti ajungi. http://www.csfrancis.net/BMW/pbdiy.pdf1 point
-
Fara doar si poate ca sunt niscai minusuri ca de ex socurile se resimt mai puternic in articulatii cu consecintele de rigoare. Insa avantajele ce care vin aceste dezavantaje la pachet merita din plin - flancuri mult mai solide si rezistente, in caz de pana stresul e mult mai mic. Pesonal imi place mai mult si senzatia care e transmisa in viraje de pneurile RFT, simti mai bine masina fata de pneurile normale.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
La seria 3 F daca nu are macar suspensie adaptiva si directia optionala sport e varza dinamic. Seria 4 e mai sportiv. La f31 sunt oferte foarte bune in germania si italia.-1 points
-
Bai omule, compara tu G20 cu F30 si apoi F30 cu E90. Ai sa vezi ca cel care si-a pierdut cel mai mult feelingu' este F30. Eu mi-as lua instant G21 M340I daca ar fi dupa mine si as lasa masina pe care o am( E91). Vezi gresit lucrurile. Generalizezi totul in loc sa vezi cum sta treaba defapt si ii iei in considerare pe cei ce nu sunt profesionisti, crede-ma. F10 este mult mai rau la condus ca F30( aceleasi motorizari si optiuni). La mine, cand voi face upgrade sunt 2 optiuni in mare: Seria 4 GT cu optiunile necesare sau..... cand va fi.... G21. Oricum, ce i-as recomanda initiatorului topicului, sa gaseasca un E9x 335D LCI bine dotat.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00