Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/19 in all areas

  1. grile fata schimbate , parca arata ceva mai bine desi imi placeau si cele inox , astea merg mai bine in continuarea shadow line
    5 points
  2. Aseara faceam curat in masina. Am deschis compartimentul de depozitare de sub panoul de lumini, iar de atunci nu se mai inchide. Cred ca a picat arcul in interiorul lui, iar acea clapeta este degeaba acum. L-am prins cu banda dublu adeziva. Ca la Dacie
    2 points
  3. Asta cu cilindrii cred ca glumesti. Este prima data cand aud . Daca te uiti pe realoem.com care este ghidul de referinta ai sa vezi ca si injectoarele si cilindrii si pompa de ianalte, au acelasi cod si la unu si la celalalt. Motorul N57 se fabrica in serie nu sta nimeni sa faca varianta slaba si varianta puternica. Diferenta este ca 525 are 1 turbina cu softul aferent si 530 are 2 turbine cu softul aferent. Ce ai comparat acolo este puterea masinii nu a motorului. 204 vs 245 care mai depinde de cutie/cuplu/soft. 525 are cutia 8HO45 si 530 vine cu 8HP70.
    1 point
  4. 41CP cel putin daca vorbim de acelasi an de fabricatie: 525d 3.0d - 204CP / 530d 3.0d - 245CP Motorul este acelasi, difera totusi turbina mai mult ca sigur. Poate si pompa de inalte, intercooler probabil si soft bineinteles. Diferenta o face presiunea generata de turbina si debitul pt motorina. Pe de alta parte, stiu ca cel putin BMW face si o selectie a cilindrilor. Practic ii imparte in doua. Cei "slabi" ii baga in versiunile mai putin solicitate, gen 16d 18d si cei mai "potenti" in 20d 25d asta la motoarele de 2litri. La fel procedeaza si la 3litri. Sper ca se intelege ce vreau sa spun. Ideea este ca desi doua motoare de aceeasi cilindree au puteri diferite, unul mai slab si altul mai puternic, nu inseamna ca il vei putea duce automat pe cel slab la aceeasi putere ca si celalalt, desi se poate face acest lucru destul de usor cel putin pt un stage 1, doar din soft. N-o sa prea tina in timp, cam asta-i concluzia. Variatia asta vine din procesul de fabricatie.
    1 point
  5. Sa nu fie de la EGR, cand intra in functiune are un sunet mai gros.
    1 point
  6. Probabil m-a ajutat si cutia, fiind in treapta a-7-a la 100km/h. Consumul in bord arata 6.1L/100 km. Nu este un motiv pentru a minti, doar ca este ciudat consumul mic. Ironia unor membri de pe acest forum nu cred ca isi avea rostul, necunoscand detaliile masinii. Pe langa asta, titlul topicului ,,335i ///M" se refera la faptul ca este M Sport de fabrica, nicidecum ca este un ///M3. Eu in continuare ma voi bucura de aceasta masina, iar altii vor comenta rautacios pe un forum de BMW.. aiurea
    1 point
  7. da, asa e, eu nu am vazut pana acum un emulator chinezesc care sa faca RVC pe macro de NV la E60 sau sa faca conversie de protocol PDC-RPDC si RFK-TRSVC pentru E70/E71 cand faci upgrade de la CCC la CIC ca sa iti mearga PDC-ul si camera pre-LCI. In emulatoarele noastre, avem astea implementate de prin 2010.
    1 point
  8. exact, singura metoda sa activezi un macro cu intrare video la CIC-ul de E60 cu o comanda pe CAN, intrarea de TV doar din menu.
    1 point
  9. Cu carly codezi sau ncs codezi pt vertical si daca pui camera ii obligatorie codarea pe vertical ! Emulator si camera din china 50$ maxim ai rezolvat totul
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.