Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/19 in Posts

  1. daca stai sa citesti pe forumuri si pe net, nu iti mai cumperi masina niciodata eu zic sa alegi o masina buna, sa nu te grabesti, o verifici bine inainte, ii faci toate schimburile la timp si ii schimbi tot ce cere la timp si nu o sa ai probleme
    4 points
  2. Nu ma gandeam ca voi mai ajunge sa iau un E46, pe primul l-am avut acum vreo 11 ani si avea la vremea aceea avea 7 anisori, era primul meu BMW si chiar daca a fost un 318i mi-a placut mult si cat am tinut-o, vreo 2.5ani si cca +70k km facuti cu ea nu am avut nicio problema serioasa cu ea. Au mai urmat apoi cateva 330i si in 2011 era E46 se incheiase la mine, dar modelul mi-a ramas la suflet mereu iar 6L e un motor foarte misto, fiabil si suficient de fun. Am mai avut o tentativa cu un E46 FL Cabrio acum vreo 3 ani, dar dezamagire maxima motorul acela, a fost o poveste scurta si nefericita, un motor de mers la piata si atat, mult zgomot degeaba iar pe cabrio, care e mai grea, e total nepotrivit. De ce salvata de la moarte? Pai acum 2 ani masina urma sa fie dezmembrata ca sa i se ia tot ce era bun si transplantat pe un 318ci NFL. Doar ca, atunci cand am fost dupa masina si am vazut-o si mers cu ea, i-am zis ca e nebun daca distruge masina asta sa salveze una care oricum nu a fost niciodata atat de buna, m-a impresionat cat de bine mergea motorul si cat de ingrijita era. Masina era adusa din UK, deci volan pe dreapta, si culmea, avea tot istoricul inregistrat in baza de date si fara gram de rugina. Masinii i s-a facut conversia intrucat prietenul nostru a cedat in final sugestiilor apropiatilor lui de a nu o "ucide" . Conversia s-a facut foarte profesional, s-au folosit si multe piese noi OEM intrucat fiind Coupe au fost piese care nu s-au gasit SH fie ca nu existau la acel moment fie ca nu erau in stare buna. A ajuns la mine pentru ca probabil asa a fost sa fie , glumesc, pentru ca proprietarul ei si prietenul meu a decis in final din cauza unor imprejurari ca nu o mai poate tine si ca totusi e momentul sa isi implineasca un vis de 343cp . Asadar baza este un 325CI, fabricatie Jul. 2002, M-pack de fabrica. Ce nu mai este al ei, in afara de cele necesare conversiei, este interiorul care a fost schimbat cu unul de Club Sport, al ei fiind interior Sport cu piele neagra si tot full electric. Airbag-ul sofer nu mai e al ei, a fost inlocuit pe actiunea de recall . Nu o sa intru in prea multe detalii, le discutam pe parcurs. Deocamdata i-am schimbat garnitura capacului axelor cu came si bujiile, cu piese de schimb originale, i-am montat stopurile cu LED, inele cromate ceasurilor de bord. Mai sunt cateva detalii estetice minore de rezolvat, dar cel mai important este ca partea mecanica este top, avand practic suspensie noua, amortizoare noi, ambreiaj nou, toate lichidele schimbate inclusiv uleiul in cutie si multe, multe altele. Ieri i-am curatat valva DISA, ICV si clapeta acceleratie plus inlocuirea cu una noua a tubulaturii dinspre filtrul de aer catre admisie. E o masina de weekend, de fun, de mesterit la ea si de care ma bucur foarte mult, e old school si e atat de addictive .
    2 points
  3. Perfect de acord cu, colegul. Daca te ajuta cu ceva eu am luat E60`ul meu la 280k km. Nu am nici cel mai mic stress legat de nr de km sau ca ar pica ceva la ea. Pica schimbam nu pica ne plimbam
    2 points
  4. Lucrez in automotive SW de mai multi ani pentru clienti precum: Nissan, Renault, Fiat, VW, Daimler, BMW, ultimii 4 ani doar pe proiecte BMW. Pot sa va spun ca cel mai critic si focused client sunt cei de la BMW. Datorita complexitatii SW din fiecare ECU se descopera deseori bug-uri doar la clientii finali. Aceasta in conditiile in care si furnizorul si cei de la BMW testeaza intensiv. Trendul este sa avem masini cat mai economice, complexe si autonome. Toate acestea intr-un ciclu redus de la 7-8 ani in trecut la 5-6 ani in prezent, nu se poate fara side effects.
    2 points
  5. Poza PS - rog un admin sa schimbe numele topicului in " Al 6-lea BMW"
    2 points
  6. Nu pune asa ceva in motorul ala. Poti sa pui motul dar 5w40. In niciun caz 10w40.
    1 point
  7. Faci un test la baterie sa vezi ce procentaj iti scoate.
    1 point
  8. Salutare, rog pe cineva sa posteze exact cum se face update pt cic business de pe un e93, pas cu pas, ce avem nevoie, si de unde descarcam.Daca sunteti draguti.Multumim!
    1 point
  9. Dealer History Date Mileage (km) 08.01.2019 205634 km 26.10.2018 196883 km 28.09.2018 192670 km 15.05.2018 173237 km 28.03.2018 165747 km 19.03.2018 164530 km 08.09.2017 138390 km 05.07.2017 128459 km 16.01.2017 107196 km 11.12.2015 74919 km 26.01.2015 44452 km 12.02.2014 16086 km 23.12.2013 16048 km 23.04.2013 2246 km Dealer History Date Mileage (km) 08.01.2019 205634 km 26.10.2018 196883 km 28.09.2018 192670 km 15.05.2018 173237 km 28.03.2018 165747 km 19.03.2018 164530 km 08.09.2017 138390 km 05.07.2017 128459 km 16.01.2017 107196 km 11.12.2015 74919 km 26.01.2015 44452 km 12.02.2014 16086 km 23.12.2013 16048 km 23.04.2013 2246 km Dealer History Date Mileage (km) 08.01.2019 205634 km 26.10.2018 196883 km 28.09.2018 192670 km 15.05.2018 173237 km 28.03.2018 165747 km 19.03.2018 164530 km 08.09.2017 138390 km 05.07.2017 128459 km 16.01.2017 107196 km 11.12.2015 74919 km 26.01.2015 44452 km 12.02.2014 16086 km 23.12.2013 16048 km 23.04.2013 2246 km Country of origin Germany Type 3D31 Production date 2013-01-14 Model code F30 () Model 320D (EUR) Body type Sedan, 4 doors (Lim) Engine N47T Displacement, l 2.00 Power, KW 135 Gearbox Automatic (AUT) Drivetrain Rear-wheel drive (HECK) Steering Left hand drive (LL) Body colour GLACIERSILBER METALLIC (A83) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) https://vin.report/download/vin.report%20-%20BMW%20VIN%20LITE%20WBA3D31030J551127.pdf.b6deNnAHYLiUWGO4xRvc12Scm0rtZGyP
    1 point
  10. 301346 km Între timp am făcut un drum la greci cu , ceva peripetii Eu vineri trebuia să plec la greci si miercuri seara când veneam de la Timisoara mii sa spart furtunul de la intercooler Pentru cine doreste acelasi furtun la 535d facelift vezi schema de mai jos Eu fiind în criza de timp deoarece a doua zii trebuia să plec în concediu cu masina am găsit această variantă pe after market ( cea pe original costa 12 milioane si venea cu tot traseul de tevi în 6-8 zile ) Varianta after market 300 Ron pe Vaico si a, ajuns a doua zii. Toate bune si frumoase pe drum Plus ceva poze făcute după ce ne-am întors de la fratii Greci In rest apa paie si bătaie Regards Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
    1 point
  11. Salut ! Da am schimbat injectorul cu corectie 4.2 si avea apoi dupa codare 2.7 in alta parte . Tot aveam fum la relanti ... acum am anulat egr si boom , corectii perfecte 0.1 -0.1 , 0.2 -0.2 . De fum la relanti tot am putin deci nu pricep inca de ce .. totul e in parametri acum... ma gandesc ca de pe la racitoru de gaze ? Am mai lasat racitoru pe masina da egr e anulat acuma. Si am scapat si de mirosu ala intepator Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
    1 point
  12. Crysis, îmi cer scuze pentru off-topic iar. Cere unui moderator sa șteargă rahatul de aici dar asta îmi da foc la valiza. ... am postat poze și cu scaunele unui prieten cu 640d individual unde începea sa se duca culoarea la cusături... Așa e, am cumpărat “cadavrul” vechi de 3 ani, am băgat bani in el ca îmi era drag și îmi plăcea, fir-ar a naibii de bemveu și acuma îmi e drag ca mi-a adus și amintiri frumoase și mi-a rămas marca asta la suflet mai mult decât orice marca am condus și sper ca la anu’ sa găsesc un “cadavru” corespunzător și sa ma întorc la BMW dar asta nu înseamnă ca am devenit fanatic BMW și iau BMW orice ar fi. Inițiatorul topicului și-a folosit capul și nu a luat mașina noua pentru ca la,orice mașina ii scade valoarea după ieșirea din fabrica, a doua zi...in schimb tu nu prea ți-l folosești și arunci cu cuvinte de doi lei in colegi pe care nici nu ii cunosti și care nu au făcut nimic sa te jignească decât sa își spună părerea. Pari genul de persoana care cumpara mașina doar pentru sigla din fata și cu al 5-le-a bemveu ți-ai câștigat dreptul de a merge pe banda de urgentă ca ti se pare ca te trece la buda și ce știi tu e cel mai bine și doar ce vrei tu sa crezi e adevărat... Nici eu nu te-as putea descrie mai bine...
    1 point
  13. ii schimbi motoru cand il cumperi si gata Pepehands
    1 point
  14. Lumea nu mai este activa pt ca mai toti cei activi au imbatranit , au famili , au alte prioritati, iar masina a cam trecut pe locul 2, 3 sau mai jos , iar pustimea din ziua de azi nu mai este extaziata dupa o masina buna si forumuri. In ziua de azi sa fi fan bmw nu mai este ce era acum 10 , mai toate marcile au evoluat , acum totul tine fix de buget si de preferinte , insa sa vrei sa iesi in evidenta pe strada ca sa "intoarca" lumea capul dupa o masina tiganita cu o asa culoare .. sa stii ca nu o fac din admiratie, ci din pura mirare ce ascunde o simpla intrebare : "de ce !? " p.s. tu sa te bucuri de masina ,lasa-ne pe noi restul ,suntem doar carcotasi si da masina ta, bani tai , faci cum crezi tu ca e mai bine pt tine , si da ai dreptate in schimb , eu ar fi trebuit sa ma abtin.
    1 point
  15. lol , pacat de masina .. parca ne-am intors in ani 2000 si in era NFS ) cred ca merg niste grile false pe capota , eventual si pe plafon daca tot i-ai facut si farurile cu folie neagra, ah si un eleron mai inaltat pe hayon ar fi bomba. in alta ordine de idei : O masina absolut superba ,cu o culoare absolut oribila rezultata in urma colantarii ... mai bine o luai alba ..desi masina aia pe negru arata cel mai bine.. deh, prost neamtu' ca nu a stiut sa-si aleaga culoarea.. )
    1 point
  16. haha , de parca dorian popa e vreo somitate in tuning sau orice altceva ... ii stiu pe baieti , la ei am montat eibach la E60 .
    1 point
  17. Este ghei rau masina asta. Alt BMW a ars
    1 point
  18. Important e sa iti placa tie ....pt unii wow pt altii bau . Atat sublimul cat si ridicolul atrage atentia .
    1 point
  19. DupĂŁ mine ai "distrus-o" prin colantarea asta...dar, ție trebuie sĂŁ ĂŽți placĂŁ Apropo, mânerele ușilor de ce nu le-au fĂŁcut?
    1 point
  20. Aia e ...njoy, tu umbli cu ea
    1 point
  21. La n47 nu prea ai ce sa cureti la egr, poate doar sa-l stergi de fum. Daca sunt probleme cu egr de regula sunt pe partea electrica. N-am vazut pana acum egr la n47 blocat de mizerie. Eu cand aveam probleme cu egr se oprea motorul dimineata la rece cand puneam frana la semafor. L-am curatat de i-au venit spumele (impropriu spus ca n-aveam ce curata), pana n-am pus altul nou nu s-a rezolvat.
    1 point
  22. Eroarea aia apare cand ai sub 60.000 km (nu 50.000 km), i dai resetare din ista ca si cum ai fi schimbat filtrul de particule si incepe din nou de la 250.000 km. Nu are treaba daca este infundat sau nu, daca avea vreo problema iti aparea alta eroare sau alte erori, daca tot pui testerul (ISTA, poate vezi si alte erori si iti dai seama de unde ai probleme. Ai 2 optiuni in ista : -regenerare fortata -inlocuire dpf (asta trebuie sa dai tu). Eu iti dau dreptate atat timp cat dpf nu are alte probleme si are doar eroarea respectiva, sunt oameni batuti in cap care habar nu au de dpf,ista si alte lucruri si daca vad eroare o sa fie doar un motiv de reducere din pret "domne mai scade din pret ca are probleme dpf", chiar daca au habar ce inseamna eroarea tot pe drumul asta o sa mearga ca asa e omul. Ciudat ca se infraneaza mai tare in frana de motor cand iei piciorul de pe acceleratie.
    1 point
  23. Daca vrei sa vinzi masina si sa nu apara la diagnoza, ii dai replace la dpf din ista si nu mai apare informarea ). Altfel, vezi ce valori ai pe el si daca e nevoie il cureti/schimbi si apoi replace din ista.
    1 point
  24. Sa am contrast frumos...am lasat mai multe elemente negru lucios:) Da...fiecare cu parerea lui...din 10 persoane cand trec pe strada 8 se uita si raman...wow...Plus ca mai aveam si eu la pitesti cativa tov si ziceau dute ba ca nu prea e....si cand au vz live... Masina nu este frumoasa...este superba Maine o sa mai fac cateva poze si cu oglinzile terminate.
    -1 points
  25. De ce a distrus-o ? Ca na lasat-o neagra sa fie sclavul masinii sa frece la ea toata ziua si s-o spele la 2 zile ?
    -1 points
  26. boom:D Dupa 22 o sa fiu in piata constitutiei. PS : vorba celor de la kitt si majoritatea de au vz masina live....doar un invidios ar spune ca masina asta nu este wow chiar daca gusturile nu se discuta
    -1 points
  27. Ma faci sa rad Dar uite totusi suntem in 2019 si dintr-o masina cu o culoarea des intalnita de kkt si clasica...dupa parerea mea si a tuturor in afara de 2-3 de pe forum... am reusit sa fac o culoare super frumoasa si am dat un alt aspect unei masini clasice de batran. PS: Eu acum incep sa inteleg dc forumul numai este deloc activ, nici intalniri , nimic....pentru ca au ramas doar carcotasi aici...restu au inteles si au lasat deoparte forumul Ca ma tot intrebam ce se intampla...cat de activ era ultima data cand am mai fost pe aici.....Cand va aud awolo ai distrus masina , bataie de joc...)))))) sunteti funny... dar ma abtin ca asa este mai bine Intr-un final o sa ramaneti 2-3 carcotasi aici si atat
    -1 points
  28. Ămi cer scuze proprietarului pt discuțiile proaste de pe aici, dar asta este parerea mea..babaetzi stați calmi ca viata e prea scurta pt a plânge dupĂŁ vremuri de mult apuse. DupĂŁ cum bine stiti, bmw nu produce plastice , uleiuri sau diverse cacaturi , deci nu l costa aproape nimic diferitele intervenții pe garantie. Piesele cu defecte ,,se ĂŽntorc “la firma producatoare și tot tacâmul.. Datul cu parerea ,, in general “ la persoana mea , iar bine știm ca e sport național, romanul fiind destept ,, in general” Promit ca e ultimul post aicite salut și da i in gura la cazan, ca de asta ți ai luat motorul ala, nu pentru plastice
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.