Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/10/19 in Posts
-
Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/3 points
-
3 points
-
3 points
-
si 4 Zylinder Turbo...=> Care 4 cilindrii? 418,420,430,440i vor avea motoare de la 0,200 la 0,800 cc si M4 /GC va avea 1L cu 12 turbouri pe el3 points
-
3 points
-
BMW seria 5 E39 530D Manual Am 2002 luna 6 Motor 3.0D KM reali 426mii modelul Exclusive Comenzi pe volan functionale, piele, incalzire scaune, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie fara probleme, consum bun. Defectiuni: AC pierde freon - freonul sta in instalatie cam 1 saptamana. PDC - 2 senzori parcare fata nefunctionali 1 bec de Xenon d2s doar ce s,a ars. Parbrizul prezinta o fisura - in urma lovirii oglinzii interioare. discuri frana fata ovalizate - bate in volan la franare usoara, se simte. Estetica nu este foarte ok, prezinta lacul sarit pe capota si la aripa stanga fata rugina. Deci seria 5 necesita investitie. = Pret 11.000 LEI BMW Seria 7 E65 730D Automat An 2003 luna 6 motor 3.0D km 280 mii dar au fost dati inapoi 100 mii Comenzi pe volan functionale, piele, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie functioneaza bine schimba bine. Fara probleme, consumul este ok. Defectiuni: Compresor AC blocat - necesita schimbat dar masina functioneaza ok, nu afecteaza decat ca nu merge AC. PDC - 3 senzori parcare nefunctionali Estetica este 8 din 10 Pret 20.000 LEI Sunt proprietar la ambele masini si ofer certificat fiscal. Sau Schimb ambele masini DOAR cu ceva mai nou an minim 2006 (e65FL, E60 FL, E53 FL, etc) ofer si o diferenta2 points
-
DacĂŁ v-a speriat grila de la X7 sau noul 7... iatĂŁ cĂŁ stilul ciudat de grile persistĂŁ. Ok, e concept, dar cam acolo va fi. ToatĂŁ galeria2 points
-
Am omis sa va spun ca am pus si volan nou M si am facut si retrofit la TJA. Am vrut unul cu Traffic Jam Assist (TJA) si l-am gasit foarte foarte greu asa in stare buna si cu absolut toate dotarile. Urmeaza sa cumpar un buton de incalzire in volan si sa il montez pana da frigul. Ca si idee, am modificat si ceva prin codari (m-a ajutat cineva). L-am facut sa functioneze pe orice drum (nu doar autostrada), doar ca nu mi-a iesit sa il fac sa mearga si peste 40kph. Si cum m-am tot jucat, acum nu imi mai apare in bord iconita cand e activat, desi el functioneaza cum trebuie. Cand am chef ma apuc iar de codat. Ca si review, se descurca binisor pt tehnologia lui, insa ma dispera cu tinutul mainilor pe volan...e sensibil rau. Insa cu un genunchi proptit poti sta lejer pe telefon in trafic bara la bara. Exista un modul mic care anuleaza nevoia de contact cu volanul, dar nu ma mai complic.2 points
-
Eu am vrut G30 în primul rând pentru mai multă silențiozitate și confort, pe care le-am primit din plin, dar nu chiar 100%. Suspensia e M Sport, e o idee mai tare totuși, dar în continutare mai confortabilă decât F30, care era stock. În plus acum am roți pe 18 vs 16, tot runflat, și tot mi se pare mai mult confort ca la F30. Mi se pare la fel de fâșneață și ușoară ca F30 (ceea ce e ok, e doar cu 90kg mai grea ca F30-ul similar - RWD,diesel,automat - trăiască aluminiul acum), doar că mai stabilă parcă și mult mai puțin dansatoare. La cutie nu simt nicio diferență, e tot o plăcere. O scot în weekend la o plimbare mai lungă, acolo pot să îmi fac o părere pertinentă.2 points
-
Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.1 point
-
Am revopsit etrierii intr-un BRUSHED GOLD specific etrierilor de pe M3/M4 Competition. Eu zic ca au iesit destul de bine, app.. imi cer scuze pentru masina ca este un pic murdara, nu prea am apucat zilele astea sa merg cu ea la spalatorie1 point
-
DupĂŁ cum primul seria 4 nu a deviat mult fata de concept s-ar putea intr-adevĂŁr sa ne ĂŽndreptam spre un nou trend cu “nĂŁri de porcușor “... nu pot sa zic overall ca e urat...dar grilele astea...1 point
-
Un tester o sa te clarifice, cauzele pot fi multiple, de la pompa de injectie pana la injectoare sau vreun senzor.1 point
-
1 point
-
cred ca grila va creste de la model la model pana va ajunge spre stergatoare1 point
-
Postul meu a inceput cu FYI: For Your Info, respectiv ca un heads-up. Nu i-am zis cu cat sa le dea sau cu cat nu. Am repostat pentru ca mi-a cerut argumente solide pe PM sau sa nu ma bag in seama Chiar nu stiam ca pe forum trebuie sa ai argumente solide cand scrii ceva. Forumul pentru mine e un loc de schimbat de pareri, impresii, experiente :console:1 point
-
1. Eu zic cĂŁ e fix treaba lui cât decide sĂŁ cearĂŁ pe un bun ce ĂŽi aparține. 2. DacĂŁ tu Gizmo schimbi cauciucurile la 6 mm e fix problema ta, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ aceea e limita de uzurĂŁ. Unii poate fac 1000km și le schimba,so?1 point
-
Chiar la asta m-am gândit de când am văzut-o. Se va umple sigur de G30 pe străzi, la fel ca și F10, dar măcar voi fi mândru că cel mai probabil nu vor fi prea multe cu culoarea asta În soare puternic se vede aproape gri, la umbră spre maroniu.1 point
-
Busonul de umplere cu ulei. Are 2 lamele, incearca sa le impingi in sus, in felul asta poate o sa mai stranga ceva, daca nu altul nou.1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GyKEW.html#4688049dcb WBAWD11090PV86236 06.2014 - 308084 km1 point
-
Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.1 point
-
1 point
-
colegu , eu iti doresc la modul sincer sa le vinzi cu cat iti doresti , exact in per de timp pe care o definesti tu si fara sa te indoiesti vreo clipa ca se vor vinde . Daca tu vrei 2500 ron pe ele ATAT SA FIE . Succes !!0 points
-
-1 points
-
Daca ajunge motorina in baia de ulei, motorul ala e pa pa, si mai e faza cu injectoru care nu pisa motorina, ca daca ar pisa, ar creste temp in capul pistonului atat de mult incat ar exista riscul topirii acestuia. Pompele astea de injectie moderne tocmai de asta fac presiuni mari, ca motorina sa fie pulverizata foarte fin, aproape ca o ceata.... Dar na n-am inteles faza cu segmentii. Poate ne spune maxxone, de cate tipuri sunt, care se pune primul, la mijloc si jos, si la cate grade (nu celsius) se monteaza un segment fata de altul si de ce. Dar fara sa te uiti pe gugal.-1 points
-
Asta cred c-o stie oricine, mai ales ca noi la batrana Dacie, la 2-3 schimburi de ulei schimbam si "accesoriile" alea (stema mercedes, 120 grade alea alea) )-1 points
-
Up 9500. Deja regret puternic ca i-am tinut istoricul super detaliat si am ingrjit-o prea bine, mai bine trageam de ea cat puteam dupa care ii dadeam km inapoi cu 80mii si o vindeam "tzipla, boss".-1 points
-
-1 points
-
Gizmo ce mi-ai dat tu sunt fara anvelope, unul singur e cu dar par foarte uzate, deci pretul meu de 2500 mi se pare destul de solid, avand in vedere ca un cauciuc ca al meu nou e undeva la 600 RON https://www.compari.ro/anvelope-c3615/michelin/alpin-5-225-55-r17-97h-p234884901/ Am sa incerc sa le spal si ulterior sa le fac alte poze.-1 points
-
-1 points
-
www.google.ro - anvelope ieftine ! (4 x 225/50/R16, DOT minimum 2016. In principiu vreau ceva mai ieftin, pana la 5-600 lei) mda-2 points
-
Salutare! Care sunt riscurile in caz ca ma gandesc sa anulez acest racitor de gaze? Precizez ca doar racitorul nu si EGR-ul, problema fiind doar la respectiva piesĂŁ. Mersi! P.S: nu circul foarte mult cu mașina.-2 points
-
Trebuia sa cauți una cu edc si direcție integrala,astea fac toți banii,5-er cu motor de 2 litri nu prea cadreazĂŁ cu M -uri si alte bĂŁlĂŁrii,e o mașina pt confort si pt peste 45 de ani. Dar e frumoasa si asta-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00