Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/04/19 in all areas
-
2 points
-
Sâmbătă, 5 octombrie, te invităm să descoperi noul BMW Seria 1, la showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa, din Șos. București-Ploiești, nr. 53 A, în cadrul evenimentului Ziua Porților Deschise. Alături de noul model te așteptăm cu: - Oferte speciale pentru automobilele BMW și MINI din stoc, valabile doar în ziua evenimentului - Oferte speciale pentru produsele BMW Lifestyle şi accesorii - Vei putea admira de asemenea noile BMW Seria 3 Touring, BMW X1 (LCI) și MINI John Cooper Works Clubman, alături de o surpriză electrizantă - Oferte aniversare MINI 60 de ani Sâmbătă, 5 octombrie, dăm startul campaniei aniversare Automobile Bavaria - 25 ani de BMW în România. Înscrie-te la tombolă şi poƫi câștiga un model BMW Z4!2 points
-
1 point
-
BMW Road Map EUROPE WEST Next 20-1 torrent Europe NEXT west 2019-2.7z.rar BMW Road Map EUROPE EAST Next 20-1 torrent Europe NEXT east 2019-2.7z.rar1 point
-
daca nu aveti faruri Xenon, nu aveti "autolevel", ce aveti este un check care cred ca iti pune faruri in pozitia de fabrica (inaltime). Check'ul asta il face si cu luminile aprinse si cu ele stinse fix in primele secunde de cand ai pornit masina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca sa o lamurim. Am pus tobe AC Schnitzer (tipsuri negre) cu diffuser M Performance si ca sa imi fac dablaua pana la cap am pus si eleron M-Performance.1 point
-
1. schimba mecanicul. 2. un seria 3 (2006) e90 - are multe motorizari (nu a visat nimeni ce motorizare ai tu) 3. ofera mai multe detalii1 point
-
Ai verificat ca nu cumva sa te incadrezi in campania de rechemare legata de racitorul egr? Verifica la orice dealer BMW.1 point
-
In primul rand difera standardele de poluare UE fata de US; deasemenea, benzina din US difera de cea din UE. La daune e destul de greu de zis daca a fost superficiala sau mai nasola (gen masina inundata). In principiu e bine sa te feresti de export / reimport. In germania calitatea reparatiilor e mai buna - dealerii folosesc doar piese originale noi, si nu indreapta tabla ci schimba elementele; de aceea costul reparatiilor este mult mai mare in DE (mai ales ca de obicei platesc asiguratorii) versus Romania/Polonia/Lituania; o dauna estimata la 25k euro la un dealere BMW o poti repara cu sub 10k euro in Romania (cu elemente de caroserie si diverse alte piese luate din dezmembrar); asta nu inseamna ca acele masini lovite sunt niste epave, dar depinde mult de moralitatea fiecaruia - unii le repara cu simt de raspundere, ca si cum le-ar repara pt ei; altii le repara de mantuiala, eventual cu rezistente in loc de airbaguri (gen samsari din Ro); In Lituania e o adevarata industrie de reparat masini lovite, sunt multe anunturi pe mobile.de cu masini foarte interesante din LT la preturi foarte bune.- aduse din US de obicei. Si in Romania se practica reparatul masinilor lovite - cumparate de la licitatii de masini lovite, aduse pe platforma in Ro, reparate, si apoi trimise pe platforma inapoi in Germania pt revanzare, la diverse autohaus-uri, pt ca preturile sunt mai mari decat in Ro. E destul de greu sa le identifici, mai ales daca au trecut prin mai multe proprietari in DE; in istoricul oficial de la dealeri nu apare lovitura, cel mult la companiile de asigurari; (dauna totala economica) La bugetul pe care il ai, evita compromisurile - mai bine cu mai putine dotari si istoric cert si verificabil (chiar daca a fost lovita, sa stii 100% ce a fost reparat la ea), decat una foarte bine dotata, dar caruia nu ii stii istoricul complet. De preferat, cumpara de la dealer BMW, sau de la licitatii, la prima mana; sapt asta am vazut un 440i 2017 ~65k M paket (vin: G798474) vandut cu ~34.000 euro, la care mai adaugi ~2000 euro adusul in Ro (comision site licitatii, comision firma din Ro, platforma pt transport); eu asa am luat F31 340i, la un pret foarte bun (inca astept sa ajunga in Ro, foarte frustranta intarzierea transportului pe platforma)1 point
-
La orice service te-ai fi dus, daca tu nu i-ai fi intrebat nu ti-ar fi putut spune ca distributia sta in ultimul picior..! Pe de alta parte daca mergi la cel mai bun meserias care il gasesti pune-l sa iti spuna, de ce crede el ca s-a rupt distributia. Lant alungit, patine cu plastic de proasta calitate. Daca e mesarias si are experienta la BMW poate sigur sa iti spuna mai mult ca si cauza.1 point
-
Are isofix Înfigi scaunul in dreptul dopurilor negre,jos,la îmbinarea spătar șezut.Bagi mâna acolo si o sa găsești bridele de fixare. Pe spătar sus,mai ai o clema pt prindere suplimentară,( a doua poza) dar nu toate scaunele de copii o au Sa nu tragi de dopurile negre ca nu ies,alea doar îți indica unde sunt bridele de fixare.1 point
-
hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene! intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu. este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte. 3 decibeli inseamna un zgomot dublu. o sa ma uit si pe tabelul tau...1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GyKEW.html#4688049dcb WBAWD11090PV86236 06.2014 - 308084 km1 point
-
am un coleg de 67 de ani care baga benzina de 98 de la Lukoil pe loganul turbo de 0.9 el zice ca face treaba buna avand grija de masina cu combustibil de 98, insa din cate stiu, combustibilul de la Lukoil este cel mai prost de pe piata. ba mai mult, a plecat in concediu si si-a luat o canistra de 20 de litri in portbagaj pt ca pe drum nu gasea lukoil iar la celelalte benzinarii era mai scumpa astia te omoara pe strazi, oamenii care merg cu 90kmh, care sunt depasiti de tot ceea ce ii inconjoara si care sunt incapabili de a se lepada de metehnele comunismului1 point
-
0 points
-
0 points
-
Tu vrei sa faci burn si out cu piciorul pe frana? Nu se face asa. Ai nevoie de multa practica si multe modificari la masina si motor. Pe rotile din spate, vrei sa faci burn pe ambele roti simultan sau pe rand? Tractiunea vrei sa fie simultana , oscilanta sau batanta? Tu la masina , ce fel de tractiune ai? Acceleratia vrei sa fie pasiva, activa, automata, cu booster sau turbo pro?0 points
-
0 points
-
E de bun simt si logic sa mergi inapoi la cei care au facut cresterea de putere, din moment ce ai incercat tot ce se poate pe partea de pornire. La service ce ti-au spus cand/daca le-ai zis de resoftare?-1 points
-
@reimns nu stiu exact ce versiune de masina si iDrive ai, dar la f46 am mai codat office. In expert mode. Iti permite sa vezi sms-urile si mailurile direct pe iDrive, si ti le citeste si vocal. Eu am luat de pe amazon un Vgate wifi si merge la perfectie cu iPadul.-1 points
-
Cineva intreba mai sus ( eu sunt pe Tapatalk si nu le vad pe pagini ) diferente intre Carly si Bimmercode. M-am uitat, calculat si cantarit bine ambele variante inainte sa cumpar, asa ca o sa-mi permit sa dau parea mea umila. Poate cuiva ii va folosi. O sa incerc sa fiu sintetic Carly: Adaptor : 59.99 â⏠Aplicatie: 54.99 â⏠/ an Feature: coding, DPF, Bateria, diagnoza, EPB - service mode, cand schimbi pastilele pe spate. Si mai are altele dar sunt niste deduceri, nu ceva matematic, exhaust flap, Transmission ( cred ca ii poti spune cutiei automat sa invete noul tau mod de condus, daca ai luat masina de la altcineva, spre exemplu ), Service Reset ( care oricum il poti face din iDrive) BimmerCode: Adaptor: 20â⏠Amazon - Vgate WiFi Aplicatie ( bimmercode ): 34.99 â⏠/ onetime Aplicatie bimmerlink 34.99 â⏠/onetime Feature: coding, Expert Mode- coding, DPF, baterie, diagnoza, exhaust flap. De mentionat: daca vrei doar coding, Carly il face foarte bine cu orice adaptor. La fel si diagnoza, si bateria. Pentru DPF si restul functiilor iti trebuie adaptorul lor. Eu am ales Bimmercode si Bimmerlink, din 3 motive: - Licente Onetime payment - bimmercode are expert mode. Cu un cheat sheet poti codifica multe lucruri. - Bimmercode si Bimmerlink merg si pe iPad. Un mare plus pentru mine. P.S -> pentru bimmercode si Bimmerlink, eu am economisit niste euro facandu-mi cont pe iTunes US si l-am platit acolo. Pe langa schimbul eur- dolar, ca si pret absolut e mai ieftin. Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk iPhone X - iOS 13. 1 Beta-1 points
-
Nu stiu daca merge pe IOS 12. O sa incerc cu telefonul sotiei care e un serie 8 si o sa-ti zic. O sa fac un video-1 points
-
Pentru DPF, CARLY cere adaptorul lui. Pe langa licenta anuala a aplicatiei Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk-1 points
-
Buna Axl. Din pacate nu. Bimmercode nu are adaptor propriu dar pe pagina lor arata cele care sunt compatibile. In momentul in care ii dai Connect, te intreaba ce adaptor ai, si rebuie sa fie unu din lista aia. Eu am luat unu dp amazon cu vreo 10ââÂŹ Inviato dal mio iPad utilizzando Tapatalk-1 points
-
De-acord ci deejay. Acum ca ai investit atatia bani in Carly si adaptor, nu mai are rost Bimmercode. Asta doar in cazul in care nu vrei sa intri in Expert mode de pe Bimmercode. Asa cum am scris in alt post, Carly pe partea de Service e mult superior (astazi) bimmerlink, dar nu poate face aceea functie, care oricum o folosesc putini, de Expert mode per Bimmercode.-1 points
-
Filtrul tau e probabil spart - nu ajungi la 20mbar la 2000 rpm la o masina de varsta celei a tale cu filtru neschimbat. Si mai si faci tavaleala in oras si nu-si face regenerare decat la 400 km. Si nu vreu sa spun ca e spart de tine , ci ca a "puscat" . Are gaura in el . Am avut E60, in aceeasi situatie.-1 points
-
Daca tot demontezi, eu as pune termostat nou, oricum astea mai mult de 2-3 ani nu tin.-1 points
-
uleiul OEM BMW este facut de Shell ! poate detergentii din 5w30 ti-a curatat foarte bine motorul si 0w30 acuma nu mai are ce curata Este recunoscut shell pentru curatenie maxima in motor, este un ulei foarte bun.-1 points
-
OFF-topic : @mihalascu, daca ai citi mai bine primu post, ai intelege de ce l-am deschis. NU uleiul in sine e protagonistul discutiei, motorul B37, implicit BMW Seria 2. Asa ca nu mai bate campurile si vorbi aiurea. On-topic: revenind la Seria 2, m-am uitat in manual, care e specific pentru Gran Tourer, si asa cum ziceam mai susm scrie ca pot folosi si LL - 12FE. Am inteles ca acea norma e doar pt anumite motoare N series, sau ca LL-04 o sa fie inlocuita de 12FE..... oare care o fi adevarata? Avem Seria 2 cu motoare Nx7?-1 points
-
Imediat dupa ce a murit de tot motorul, mecanicul tau ar trebui sa verifice ce.se intampla, dar o diagnoza te-ar ajuta mult. Altfel e un pic mai greu de aflat. Dar atat cat merge acele cateva minute, pare a merge bine?-1 points
-
-1 points
-
Cred ca mai degraba ti-ai “recupera” investitia daca ai folosi partea de service mai mult decat codarile. Considerand varsta medie masinilor in Romania, si ca cei mai multi isi iau BMW diesel, o sa poti folosi functia de regenerare DPF ca o sa ai cu cine. Care nu e chiar ieftina intr-un service. Mai poti folosi ( pentru cei care au ) EPB - iti retrage frana de mana electronica ca sa poti schimba pastilele pe spate; inregistrarea bateriei e iar o functie interesanta. O functie care nu e de neglijat, dar care nu e tocmai “matematica”, pentru ca se bazeaza pe unele presupuneri, sunt cele care iti arata starea masnii in general. Gen, daca ai pe cineva care vrea sa isi cumpere un BMW, poti folosi aplicati sa-ti spuna “starea masinii” - in functia aia iti spune daca are erori ECU, dara crede ca are KM originali, daca DPF a fost eliminat, EGR.ul la fel.... si mai sunt. Trerbuie daor sa ai rabdare sa le studiezi pe toate. Spor.-2 points
-
Mi se pare totusi ciudat ca nu are ISOFIX. Din ce an e masina? Incerca totusi sa bagi mana acolo intre spatar si bancheta sa vezi daca nu ai sistemele de prindere. Nu intotdeauna ai capac pe spatar care indica unde e sistemul ISOFIX. Spun asta pentru ca la F46 pe bancheta din spate am capace pe spatar, dar pe locul din fata al pasagerului nu. Desi scaunul din fata are si el ISOFIX. Inviato dal mio iPad utilizzando Tapatalk-2 points
-
Asta avea si eu minte... nu neaparat laguna... dar in 2014 sa nu aiba ISOFIX e putin probabil.-2 points
-
Se pare ca totusi nu a adus surprize... nici urmatoarele 5 curse nu fost o surpriza-2 points
-
Buna. Stiu ca este deja un topic dedicat uleiurilor de motor, dar de data asta vreau sa vorbesc doar despre Seria 2, si in special motorul in 3 cilindri B37 Diesel. Sunteti beineveniti sa ma contraziceti, sau sa dati parerile voastre. Aici sunt doar cateva lucruri pe care le-am studiat eu. Inca am BSI activ pe masina mea, dar poate sunt cei care isi fac deja schimbul singuri. M-am uitat in manualul masinii, si am vazut acolo ca da mai multe tipuri de uleiurile care pot fi folosite, si sunt 2 norme; cea noua LL-12FE si bine-cunoscuta LL-04. Ca si uleiuri gasim: 0w30, 0w40, 5w30, 5w40. Mai sunt si altele, dar sunt pentru alte motoare. Cateva zile una m-am tot gandit, si m-am tot uitat pe forumuri, Youtube, articole; care ar fi cel mai potrivit. In PDF-ul care l-am pus, am comparat cateva uleiuri, in cazul asta e Ravenol, dar poate fi oricare altul, cu diverse viscozitati, aprobari, si alte caracteristici. Va las atasat fisierul, si mai aveti inca un site super care explica celelalte proprietati pe care le-am elencat. http:// https://www.machinerylubrication.com/Read/171/oil-can Am ajuns la concluzia ca cel mai bun ulei, e 0W30 care ofera o viscozitate ff scazuta comparata cu celelalte uleiuri la temperaturi joase. In general, daca va uitati si la celelalte proprietati, sta cel mai bine cand vine vorbba de fluiditate la temperaturi scazute. Asta inseamna ca nu trebuie neaparat sa fie -30*C ca sa iti dai seama ca iti trebuie 0W fata de 5W ( in niciun caz 10W - NICIODATA ), e deajuns 40grade, sau mai putin, si uleiul 0w a castigat. Asta inseamna ca atunci cand pornesti motorul, uleiul ajunge mult mai repede componentele interne, fiind mai putin viscos. Va las si un video cu timpi de ungere dp pornirea motorului, care sigur l-ati mai vazut. http:// Oil Comparison Ravenol.pdf-2 points
-
Vand jante complete cu anvelope si senzori pentru BMW M3/M4 Specificatii: 19x10J spate, ET40 19x9J fata, ET29 Cauciucuri Michelin Super Sport 255/35/19 fata si 275/35/19 spate DOT 2014 in stare foarte buna. Rotile vin complet echipate si echilibrate cu senzori pentru presiune. Au fost date jos de pe un BMW M3 2015 (folosite 30.000 km in Germania) Nu sunt strambe, lovite, zgariate. Singurele 2 defecte se pot vedea in poze. Se vand doar complete iar pretul este negociabil. Poze: https://postimg.cc/gallery/22d52hi2q/ Pret: 2200 EURO-2 points
-
Buna, dețin un e46 320Ci din 2004 2.2 benzina 170 cp , am o mica ĂŽntrebare, ce ar trebui sa fac ca sa pot sa ĂŽl ĂŽnvârt sau sa fac un Burnout? Precizez faptul ca dezactivez dsc apĂŁsând lung pe buton, ĂŽmi apare in bord ca s-au dezactivat dar când țin piciorul pe frâna și vreau sa accelerez nu se tureazĂŁ, ca și cum accelerația este dezactivatĂŁ... se poate face ceva ?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00