Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/18/19 in Posts
-
Tocmai si de asta am spus "testere", pentru ca le folosesti o singura data. Stiam si de refractometru, dar romanul nu-i interesat de asa ceva, e prea scump. Spui tu ca-s apa de ploaie, dar nu cred c-ai folosit vreunul, nu iti indica 100% corect, ar avea o marja de 2-3 grade +-, dar te ajuta sa iti dai seama pe unde esti cu antigelul.3 points
-
Oameni seriosi nu gluma pe la noi...de 4 luni sta volanul la imbracat in carbon si asa a ajuns pana acum... :hmm: In fine,intre timp am reusit sa montez NOS-ul si stingatorul si cam asa a iesit: Suntem in derulare in acelasi timp si cu alt proiect la care asteptam ansamblarea motorului,ceva mai nou,un f32 435xd care speram sa iasa cel mai rapid F32 435xd la momentul actual,pentru a merge cu amandoua la resoftare si testarea NOS-ului.Inca nu stiu daca sa ma apuc de un thread pentru prezentarea noului proiect. Revenind la E46 am mai facut niste calcule pe baza pozelor postate pe aici,nici pe departe amanuntit cu toate manoperele,si investitia in modificari s-a ridicat la 57k fara valoarea masinii la achizitie,ultimii 2 ani au fost cruciali :bye: ,asta ca o informatie personala care sa ramana scrisa aici.Derulam paginile si nu imi venea sa cred cat de in urma era ultimul calcul facut in jurul sumei de 23k . Anul acesta am fost foarte ocupat cu alt proiect care nu a vizat nimic din ce inseamna masini si am cam ramas in urma la capitolul putere dar anul ce vine se anunta un an mai lejer si cu mai mult timp pentru a trece la ultimul stage cred eu si finalizarea proiectului Built NOT Bought. Mai aruncati un ochi in viitor pe aici pentru a vedea cea mai necesara,potrivita si avansata modificare din punct de vedere tehnologic al acestei masini.3 points
-
Am avut RWD si in prezent xDrive. Sfatul meu e sa nu arunci banii pe xDrive. Cu anvelope bune te descurci foarte bine iarna. Eu urcam de cel putin 3 ori pe an la munte pentru snoboarding si nu am avut probleme niciodata. O singura data am fost nevoit sa pun lanturi, fortat de politie.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Trebuie ĂŽntâi sĂŁ scoți mașina de pe contul de România. DeocamdatĂŁ o vede pusĂŁ pe acel cont și de aia ĂŽți face redirecționare.1 point
-
Nu duc hardughia pe circuit, clar. Legat de schimbat de pneuri si placute/discuri, aia e, riscul meseriei. Ma seaca idioteniile de run flat-uri ca nu se tocesc uniform fiind foarte rigide de-asta nu mai vreau sa mai aud de ele. Nu am ajuns la banda de uzura a pneului si cu toate astea pe exterior pe fata am unele urme de uzura... asta e de la cum mai atac eu unele curbe, asa ca sa nu mai aud de pietroaiele astea grele de run flat-uri. Imi pare rau insa ca pierd spatiul de stocare din portbagaj unde avand run flat-uri si neavand roata de rezerva foloseam acel spatiu... aveam pe acolo compresorul de aer, ceva servetele Meguiars de sters pielea, niste carpe de microfibra, si naiba stie ce altceva mai tineam pe acolo. Luind roti normale, aleluia, acolo va fi roata de rezerva. Eu ma astept sa zguduie mai putin cele pe 22 decat actualele mele pe 20 din doua motive. Am pus suspensia cu aer pe 2 axe comparativ cu X6-le unde am suspensia M Sport adaptive si cele pe 22 sunt pneuri normale, nu mai sunt run flat-uri ranforsate in nestire. Oricum, tocmai mi-am trimis sotia la un dealer aici in apropiere, i-am gasit pe stoc la ei un X5 cu frane normale si altul cu franele de M (asta e 50i dar franele sunt la fel oricum, nu au pe 50i frane mai mari la pachetul de frane M fata de modelul 40i) fix cu rotile pe care le vreau ca sa le fotografieze de aproape si pe cele fata si pe cele spate la ambele modele ca sa pot compara dupa. P.S. Toate postarile mele sunt pline de edit-uri deoarece ma innebuneste auto correct-ul pe care il am cand scriu si mereu mai face asociere cu, cuvinte din Engleza. Asa ca mereu dupa ce am postat dau edit ca sunt anumite corectari pe care el le face cand tastez si care imi scapa pe moment.1 point
-
Atentie la acest 525 WBAFW31070C565351 https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-pachet-m-4-butoane-IDcZRVP.html In bord are 182.XXX iar la intrarile itp: 302487 15.11.2018 StaĂžie ITP 259664 19.09.2016 StaĂžie ITP 163603 18.09.2014 RAR1 point
-
pai cum era optiune daca era standard? nu, nici la E klasse nu este un standard asistenta la parcare si mentinerea benzii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E foarte indicat motorul pentru traficul normal și dacă nu tragi prea tare de mașină. Nu se face deloc de râs, chiar se simte bine pe șasiu, deși e un 2.0 benzină. Sunetul este unul de excepție având în vedere dezavantajul de a fi "4 linie". Să nu ne înțelegem greșit, evident că ideal ar fi un 540i. Eu l-am tot căutat dar ca de obicei la piața SH este foarte greu de găsit, sau de găsit dar să fie și cu dotări. Bine, nu înseamnă că nu există, doar că e o idee mai scump. Cu mașina de test cu care am mers media era undeva la 10.5%, dar s-a tras mult de mașină pentru teste . Ca și diferență, eu am media mașinii acum la 7% cu drumuri majoritatea prin București.1 point
-
Poti merge si cu EAST in Franta insa e posibil sa nu ai acoperire completa ci doar drumurile principale. Ca sa fii sigur trebuie sa-ti pui WEST si la intoarcere poti pune din nou EAST fara nici o problema.1 point
-
edit, colegul sta in SUA. Acolo difera foarte mult dotarile si pachetele disponibile pe masini. Asa era si la F15.1 point
-
Nu ai ce verifica, stii ceva, dar stii gresit cred. Eu iti spun fix ce am comandat si tu o tii una si buna ca nu se poate.1 point
-
Nu stiu cine e seaman, cred ca ma confunzi. Nu stiu ce nu intelegi, dar fix asa am comandat masina. Cat despre ce balon are pe jante de 22, am vazut una live, arata super bine. Din pacate doar la rotile pe 22 puteam scapa de pneurile runflat de care nu vreau sa mai aud. Altfel, probabil ca as fi mers cu rotile de 21.1 point
-
seaman, intelege ca la absolut orice bmw din seria Gxx, daca pui M sport package, acest pachet contine franele M. de asemenea, poti avea non run flat pe roti de 22 doar daca dealerul pune anvelopele, schimbandu-le pe cele originale. BMW livreaza orice masina(nu doar X5) cu jante mari doar au anvelope run flat. totusi, rotile cu jante de 22 sunt exagerat de mari. practic tu ai talonul anvelopei ca la un sedan si nu prea are sens un SUV echipat asfel. plus ca, dpdv vizual, exista un contrast intre jantele f mari si discurile de frana care vor fi mici. La nicio masina nu da bine astfel. cred ca ar trebui sa fii pregatit sa astepti masina pt o perioada mult mai mare. de exemplu, a mea a fost iesit din productie pe 14 februarie si a ajuns la dealer pe 10 martie, dupa 3 sapt si 2 zile. initial, un cazul seriei 5, se trece printr-un hub logistic de la Viena. Practic, logistica unei livrari este mult mai complicata...nu sta o platforma la poarta fabricii sa ia masina si sa o aduca in Romania. Hai sa iti spun si cum e in cazul tau: fabricatia fiind in SUA, va trebui transportata cu trenul pana la un port de la coasta de est. Ca sa incarci un tren full, actele necesare, procesul fizic de incarcare, rescanari ale produselor, se pierd zile intregi. Masina merge apoi cu trenul sute de km pana la unul din cele doua porturi mari din zona. Ulterior se incarca o nava full cu masini care vine in Europa. Iarasi rescanari, confirmari de software. se pierd minim 3 saptamani pana pleaca vaporul. Minim o sapt apoi pe mare. Deci o luna pierduta pana masina ta ajunge in Europa. Apoi alt hub logistic, alti timpi pierduti si in sfarsit ajunge in Romania. deci 7 saptamani doar transportul. In principiu, dealerii au masinile precomandate si in functie de clientii pe care ii gasesc intre timp, schimba specificatiile in comanda. Cu siguranta, nu poti schimba specificatiile precomenzii cu o zi sau o saptamana inainte de a se incepe productia...probabil cu cel putin o luna inainte de fabricatie accesul la configuratia masinii iti este blocat. deci, rabdare minim 3 luni1 point
-
ai comandat masina sau urmeaza si doar te gandesti la optiuni? ce ai tu pe lista, sunt combinatii posibile doar daca esti prieten cu presedintele bmw. Altfel, in lumea reala, nu. M sport brakes sunt incluse in M sport package. nu este posibil sa nu le ai, asa cum sugerezi tu. Ori nu ti-ai luat m sport package, asa cum si scris, ori... rotile de X5, incepand cu 20 de inch, nu pot fi decat run flat. asta stiu sigur la M sport package. tu scrii ca ti-ai luat non run flat. deci, cum e? frumos x5-ul si motorul pe masura1 point
-
Thank you for post downloaded from Yandex and Premium East Installed and working Again Thank you1 point
-
Este dincolo de suportul de pahare, în partea din față. E plăcută senzația de a scăpa de orice urmă de cablu. În plus la F30 suportul pe care îl aveam mereu zornăia la greu. Mai cădea în timp chiar Uite un exemplu de XS Max în tray:1 point
-
1 point
-
Eu am schimbat uleiul in cutie la al meu e60 535d. Masina smucea inainte de ulei cand o tineam in 2500 3000 rpm. Sub 2500 sau peste 3000 rpm nu facea de loc schimba bine. Am schimbat uleiul si nimic facea la fel ... nici un fel de eroare pe cutie. Am resetat adaptarile cutiei si de atunci nu mai smuceste de loc nici unde ... si deja am aproape 20 000 km si merge fara nici un fel de smucitura1 point
-
din pacate da citeste aici sa te lamuresti ce si cum http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__1726326 Case 1: For engines N47, N47DKO, N47S, interval from 01.03.2007 to production 05.01.2009. In case of customer complaint must change the following parts: (See Annexes, Figures 1 to 7.) - Nov. 21 7803479 Sutitución the crankshaft bearings. Caution: Use only crankshafts with a production date back to 5. 1. 1. 2009 2009 The production date is printed on crankshaft sprocket (see page 2 of the Annex) iar aici s a rezolvat de tot zic ei No repairs are allowed in vehicles with production date after 03/2011 and vehicles in which all existing measures have already been made. The sound now is the moment, the normal state of this world! No risk of broken chain!1 point
-
Dupa lungi negocieri, cautari, gandit si razgandit in privinta optiunilor, aseara am dat comanda de un G05 xDrive 40i. Am trecut si pe la Audi unde am testat un Q8 care nu m-a dat cu nimic pe spate, nu simteam in niciun fel vreo senzatie de drum, am zis ok, hai cu BMW-ul X5. Din pacate am aceeasi problema ca si atunci cand am comandat X6-le, am zis daca imi iau motor de 50i dupa o sa plang ca de ce nu am luat X5M, macar acum X5M-ul nu e inca lansat pe piata. Mai jos se poate vedea ce am comandat, inca sunt in dilema daca sa pun si M Sport Brakes si eventual si Luggage Compartment Package. 2020 X5 xDrive 40i M Sport Package Mineral White Metallic 22" M Double-spoke bi-color wheels, style 742M with performance non run-flat tires Black Vernasca Leather Aluminum Tetragon trim Executive Package Luxury Seating Package 2-axle air suspension Front and Rear Heated Seats Glass Controls Heated Front Seats Armrests & Steering Wheel Harman Kardon surround sound system Space-saver spare0 points
-
Eu sunt proprietar de xDrive si Îl recomand! Acolo unde RWD rãmâne xDrive trece. Trust me! Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Salut, in viitorul apropiat as vrea sa dau F10 525xdrive si sa trec la G30 530i si as vrea sa va intreb despre acest model: pareri, comportament, performante...consum, diverse pareri ar fi de ajutor. Multam0 points
-
Hehehehe... asta e film vechi, de pe vremea cand Charles Cannon era Sales Advisor la Advantage BMW acum a ajuns director de vanzari la alt dealership din Houston, BMW West. Pana la urma cred ca imi modific maine comanda si iau franele de M. Front: 21x9.5, 275/40 R21 Rear: 21x10.0, 315/35 R21 Astea sunt dimensiunile la rotile pe 21 care sunt run flat ceea ce nu mai vreau sa mai am pe masina. Front: 22x9.5, 275/35 R22 Rear: 22x10.5, 315/30 R22 Astea sunt la rotile pe 22 care nu sunt run flat. Cele pe 21 au acelasi balon pe care il am eu la actualele mele roti pe 20 si aceeasi latime din ce vad. Cred ca pana la urma raman pe roti de 22 si sper sa vina cu Pirelli P Zerro ca au si protectie de janta, am impresia ca mai pot veni si cu Continental care nu au protectia pentru janta. Pana cand o sa mi se schimbe statusul in 150 (momentan e in 111, urmeaza 112 dupa si abia dupa in 150 e comanda blocata) cred ca mai tot modific la configuratie pana ma gasesc dracii asta daca nu aleg ceva care e considerat de ei individual de imi blocheaza comanda si imi si intarzie masina cu vreo luna.0 points
-
Ce simplu suna dar ma uit acum pe tirerack si nu vad pneuri pe 21" care sa nu fie runflat. Cele pe 20 mi se par aiurea, sunt 275/45 ZR20 si pe fata si pe spate... eu le vreau pe spate late, nu le vreau aceleasi dimensiune cu, cele de pe fata iar un balon de 45 mi se pare enorm de mare. Ideea era buna, dar unde naiba gasesc rotile pe 21 non run flat cand tirerack nu le are. Am niste poze de la un dealer de aici facute de mine dar din pacate nu am pus accent asa mare pe frane, ca avea exact jantele astea pe 22 in doua culori si franele de M. Din pacate insa masina s-a vandut si nu mai ma pot uita la ea din nou. Ce mai vad pe aici e M50I care are jantele pe 22 si franele M si 40I care are jantele pe 22 si frane non M. Dar, trebuie sa verific daca nu cumva franele sunt mai mari la 50I oricum si vin si mai mari chiar, desi ma indoiesc ca face BMW-ul asa ceva. Asa ca probabil cand ies acum la cumparaturi de weekend ma duc si fac o vizita prin parcarea dealer-ului si caut de nebun 40I-ul cu frane normale si jante pe 22 si 50I-ul cu franele de M. Multumesc de sfat!0 points
-
Nu e vorba de buget aici, e vorba de strict de cat praf fac ori ba. Daca imi fac jantele varza mai bine stau cuminte, nu am chef sa stau sa spal la jante ca la M4 cu n solutii, sa stau mai mult sa spal jantele decat dureaza spalatul restului masinii. In afara de asta dupa mai stau sa mai imi spal si aleea de tot praful de la frane, nu multumesc, sa nu aud de asa ceva. Cat despre pus dupa ceva pe masina, nici nu ma gandesc la asa ceva. Ce imi pun pe masina dupa ce o iau si am pus mereu e folia ceramica pe geamuri si filmul protector pe partea frontala a masinii. In rest nimic, mi-a luat 1 an cred sa imi instalez si eu doua amarate de camera fata/spate pentru trafic, nu am vreme si nici chef sa stau sa fac modificari la masina. O sa ma mai uit in stanga si in dreapta sa vad una cu franele de M si vad eu dupa. Intre timp mi s-au naruit visele cu 6-8 saptamani sa primesc masina, fiind deja aproape de Decembrie sloturile de fabricatie s-au dus pe Decembrie, degeaba am eu comanda data si acceptata de BMW, va intra in fabricatie in prima saptamana din Ianuarie. Sa vad ce sfori mai trag, ce nu, desi mai bine stau cuminte ca abia mai scot ceva discount-uri ca tot intarzie atat livrarea. P.S. Vad ca mi-au aparut prietenii pe aici care imi umplu postarile de minusuri, idealul lor in viata e sa imi dea minusuri la postari.0 points
-
recunosc ca nu am intrat pe profilul tau. pai da, si termenul de livrare mi se parea deplasat, de asta am si scris atat si pe tema asta mai sus.0 points
-
Multumesc, deja ma omoara asteptarea. Am avut o tentativa de a lua un X6M acum cat inca mai erau noi pe stocuri dar am fost prea agresiv in negocieri avand in vedere ca noul X6M bate la usa si nu mi-a iesit din pacate. Cred ca urmatoarea dupa asta va fi un X5M asta daca, cine stie ce idee ma mai loveste iar. Pai puteai intra pe profilul meu, imi gaseai la vechile topicuri masina actuala si anterioara si atunci te prindeai. Eu te-am lasat in pace oricum, ba chiar iti dadeam si indicii. Cum iti poate veni un X5 nou comandat in Romania in 6-8 saptamani avand in vedere ca se face in Carolina de Sud?0 points
-
ah, nu stiam ca sta in State. gata, totul e clar. Daca ma bag ca musca proasta ))0 points
-
eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.-1 points
-
stau cu telefonul intr-un cup holder in consola centrala, in fata schimbatorului ) @myx, nu bmw nu e fiabil, cel putin la modelele abia aparute-1 points
-
scuze, ti-am tastat gresit numele m-ai facut curios, hai ca reverific in cazul rotilor de 22, poate ma insel eu. LATER EDIT da, ai dreptate, in cazul rotilor de 20 si 21 pt pachetul M sport, te obliga la run flat. Daca pui de 22, nu. stiam sigur ca in cazul rotilor de 20 te obliga, pt ca am configurat de mai multe ori un X5 astfel, si am considerat implicit astfel si pt 21 si 22.-1 points
-
Hai ca daca tot am lamurit-o p-asta, intrebarea mea e legata de franele M, sa le iau ori ba? Adevarul e ca singura masina pe stoc pe care am vazut-o cu rotile astea si fix culoarea alb mineral avea franele de M si dadeau al naibii de bine. Tre sa mai caut pe stoc si sa vad live si una cu frane normale si rotile pe 22 sa vad cum vin. Cert e ca daca franele de M or sa imi faca jantele mizerabile ca la M4 dupa prima ploaie, nu vreau sa aud de ele. La M4 jantele erau senzatie pana la prima ploaie cand se faceau varza de la toata funinginea de la frane ce ajungea pe ele. Fix de-asta ma tot gandesc daca sa pun franele de M ori ba. Estetic dau mult mai bine, daca practic insa imi vor da de furca, mai bine stau cuminte.-1 points
-
eu zic sa iei franele M , arata mai bine , sigur e ceva imbunatatit pe la franare , e ditamai hardughia , te ajuta orice cand tre sa o opresti . Plus ca daca vrei upgrade dupa costa prea mult si nu mai merita , acum e momentul sa o dotezi cu tot ce se poate. Nu poti sa spui ca nu e practic daca afuma jantele cand vb de franare . Adica in nici un caz nu-mi pare un principiu dupa care sa te ghidezi ca sa nu le comanzi . O vad o decizie strict de buget si atat-1 points
-
pornind de la faptul ca rotile cu janta de 22 si profil al anvelopei sub 10cm sunt un nonesens pe un SUV, as face astfel: as comanda masina cu roti de 21, fie si cu run flat. economisesti 1000 de dolari. in prima secunda cand imi vine masina, scot anvelopele run flat la vanzare si cumpar non runflat. indiferent cat de greu vei vinde anvelopele run flat de 21, tot le vinzi, fie si cu o pierdere de 500 de dolari la setul de 4. estimez ca tot ramai cu 500 de dolari. ca atare, comanda-ti masina cu frane M. funingine fac si franele standard si cele M, deci rationamentul funinginei nu se aplica in practica. franele M cu etrierii albastri arata bine plus ca daca masina iti franeaza cu un metru mai repde de la 100kmh la 0kmh, e un castig. de asemenea, franele M aduc discuri un pic mai mari...cred ca pe la max juma de inch in diametru. repet, nu gasesc nimic mai ridicol la o masina sa am jante ff mari si prin raport cu dimensiunea extrema a jantelor, discurile sa fie mici. se vede ca dracu. plus ca la frane M si etrierii sunt mai mari si iti vor umple din golul de aer interior de la jantele de 21 sau 22 de inch-1 points
-
Si la ce concluzie ai ajuns ? Merita un e46 57k ? De banii astia iti luai un nissan gtr-1 points
-
Nu te mai agita atat .....AGM e top de top indiferent de firma producatoare,la tine e Banner/BMW si la mine Exide/BMW.Banner este o super firma si baga baterii OEM pe VAG la greu...nu te mai lua dupa toti agaricii care recomanda ei non-AGM .....ca e bun si ieftin. Ai noroc ca esti 318i si scapi ieftin.Pui un AGM de firma tot de 80 si o inregistrezi ....10 ani ura si la gara,nici de praf nu o stergi.-1 points
-
Este fix cum am postat. Am exact optiunile pe care le-am enumerat mai sus, aseara la 8.40 pm dealer-ul a dat comanda pentru masina. Sper sa o am in 6-8 saptamani si sa nu trebuiasca sa stau sa astept mult mai mult. Intre timp, ma tot gandesc la franele de M daca sa le iau sau nu si totodata si la pachetul pentru portbagaj. Am uitat de acum 3 ani cum e sa dai reimporospatare de nebun de n ori pe zi sa vad daca mi s-a schimbat statusul comenzii. Din pacate insa nu am gasit nimic pe stoc cu pachetele si optiunile pe care le vroiam. Stiu ca e frumoasa masina, altfel nu as mai fi comandat-o.-2 points
-
Keppa mersi de indrumare, da M5 nu stiu daca mil pot permite, are consum mare la drum lung si cam galagios pt masina de familie ( sunt zile in care mai scot si copilu in parc). Cred ca voi merge pe 530D M performance insa nu stiu daca merita X sau nu..-2 points
-
Cum pornesti ventilatia daca nu poti porni motoru nu vad rostu gen nu poti avea AC vara si aer fierbinte iarna..? Iar cu asiatenta la parcare si mentinerea benzii eu aveam pe E class si cred ca era optiune standard..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00