Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/29/19 in Posts
-
Nu o lua ca pe-un raspuns atunci, ia-o ca pe-o observatie.Tu chiar crezi ca ii consuma 1l ulei la 1000km din cauza ca schimba vitezele la 2500-3000rpm? E clar ca e vreo problema prin motor nicidecum vorba de stilul de mers.4 points
-
Ce-ti mai place sa faci din tantat armasar..aoleu.Nu stiu ce te-ai face fara forumul asta..am impresia ca e o parte din viata ta.2 points
-
am mers cu un g05 3.0d in oras si pe autostrada. a evoluat mult fata de versiunile anterioare. a luat de la toate marcile ce aia aveau si bmw nu. merge ca un cayenne (motor, cutie), are suspensie pe aer mai buna decat range rover, feedback in volan, frane ok (m? - nu stiu ce au in plus). au replicat distronicul de la mercedes, s-au tot chinuit, pusesera initial niste functii pe noul 7 apoi si pe altele din gama. acum are tot, merge singur cu 200+ pe autostrada, face si depasiri cu schimbare de banda. sa faca la ei acolo eu nu as folosi asa ceva. ma enerveaza maxim orice pilot automat. negative - tot coaja a ramas, usa de 2-3 degete grosime, face "zdrang" ca la mazda nu "buf" ca la land rover. zgomotos, zgomot mare de rulare in habitaclu. bordul ala in sensatec e cheesy rau. scaunele au o problema de ergonomie, cred ca e chestie de unghiuri, altfel sunt bune (cele confort). am dat un x6 din cauza asta, dupa 200 km eram rupt de spate. cu mercedes gle mergeam cam 600km. cu range rover si dupa 12 ore 1100+km nu am avut nimic. am mai avut problema asta cu un seria 7 care imi dadea simptome de sciatica desi nu am asa ceva, am doar un disc herniat, nu grav, de multi ani, de la motocicleta. altfel numai de bine, e f electronic, are tot felul de prostii, multe inutile. vad ca au revenit cu trapa panoramica, nu prea se mai inghesuiau sa o puna, umbla vestea ca ar avea probleme. eu cat/cand am avut a fost ok.2 points
-
Nu esti tu cel care avea la semnatura ceva gen ca trebuie sa respectam parerea altor persoane chiar daca nu sunt de acord cu ele?! Da dovada de maturitate... macar o data. Nu mai raspunde la orice... doar ca sa te afli in taina. Inveti oamenii sa schimbe subturat, sa bage ulei 2T in motorina si multe, multe altele. Nu ma intelege gresit, poti face ce vrei cu masina ta dar totusi, nu-i mai invata pe toti sa faca ce faci tu. Am avut m47 si am facut peste 450.000 km cu el, schimbam doar in jur de 3.000 si nu am schimbat niciodata turbina. Si nici ulei nu consuma. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Eu folosesc ulei 2T de la Ruris....insa, la drujba de la tara, toamna si primavara cand imi mai fac de lucru prin gradina.2 points
-
Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural1 point
-
Stai ca a aparut alt destept. Tu asa faci depasiri?! Maxim in 2500 schimbi?! Automata conduc de multi, multi ani. Pur si simplu am impartasit din experienta mea cu una din fostele masini, NU am dat sfaturi. Nu era tractor m47 in 2006. Si nu se strica motorul daca schimbi la 3000 de rotatii. Am zis schimbi... nu stai la 3000 rot 16 ore la rand! Ideea era alta, omul nu are consumul acela fabulos de mare de ulei din cauza ca schimba putin mai sus. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Probabil se refera la evacuarile stanga/dreapta care-i dau un plus de sportivitate.. Problema cu ââŹĹce e mai fiabil, etcââŹÂ este cum s-a mai spus, sunt foarte putini cei care posteaza sa spuna cat de om e masina si ca are 0 probleme, omul posteaza cand i se strica ceva, si eu fac parte din categoria asta, am motor de 3 litri tri-turbo, recunoscut ca fiind cu probleme, poate asa e, poate nu, dar eu personal n-am avut probleme cu motorul, de exploatat a fost cat a putut duce cand situatia a permis, o am de 2 ani, iar de aproximativ unul si jumatate are optimizare de soft (400+ Cp si 800+ Nm). Am intretinut-o foarte bine, intr-adevar, iar asta cred ca este cel mai important, nu am stat cu vreo frica de genul, hai sa schimb distributia ca pica, sau nu stiu care turbina.. Daca esti aici sa te iei strict dupa criteriul, ce motor ââŹĹspune lumeaââŹÂ ca are mai multe probleme, apuca-te si numara posturile cu belele serioase: 2.0d, 3.0d (toate configuratiile), etc.. Daca vrei sa faci o alegere ok, cauta o masina intretinuta bine, dovedit, fii optimist si pregatit sa o intretii la cel putin acelasi nivel, bafta! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Da' tu ai un raspuns pe topic sau nu? (Sa mearga subturat nu e o solutie)1 point
-
Va lungiti cu vorba, tu bimmer, vorba lui Cristian, incearca sa schimbi pe la 1500 sau chiar mai jos, ca bine i faci, revenind la subiect, motorul acela necesita investitii in segmanti sau chiar set motor!1 point
-
Salut, hai ca ma bag si eu in discutie...parerea mea: da afara ce ai, ia-ti hepu G11 (albastru)+apa distilata, faci concentratia 50:50 si aia e. Ai masina, ca stim prea bine ca antigelul la o masina nu e "de pus doar iarna sa nu crape motorul". Antigelul recomandat de producator are multe alte functii. Cum ar fi gradul de inghet, gradul de disipare al caldurii, gradul de vascozitate (mie G11 mi s-a parut mult mai uleios decat cel roz) in functie de piesele pe care trebuie sa le si unga, etc. Vorba aceea, "te scumpesti la tarate, te ieftinesti la malai" Si atunci ai sa vezi ca ieftin dai, ieftin face, sa nu te mire cand incepe sa-ti pice pompa de apa, sau crapa radiatorul, termoflotul, etc...prin urmare. Pune ce trebuie. DIRECT A nu se uita patania mea cu ambreiajul si cauza reala pentru care patina. Am schimbat kit ambreiaj original la jumatate din viata cu panarama de Luk+manopera+nervi+cearta si suspiciuni cu mecanicul, asta asa ca...am zis "eee...da-l naibii de lichid de frana, ce treaba are daca e vechi sau nu?" Si...uite ca a avut. Asa si cu antigelul si cu uleiul si cu tot ce inseamna fluide recomandate. Ele intretin cum trebuie fiarele. Asa ca schimba tot antigelul, baga proaspat si normat cum trebuie si aia e. Asta e parerea mea.1 point
-
O poza cu masina frozen dark blue am facut si revizia la bForce totul ok pana acum, km 180.000 km... Intre timp am trecut si la rotile de iarna.... prea mult confort in masina. :frantics:1 point
-
1 point
-
colegul nu a facut caterinca, ti-a dat un sfat. pt ca becurile pe care le-ai pus consuma mai putin curent, sistemul electric considera ca sunt arse si le taie alimentarea.1 point
-
Care ai e90 lci si ai ramas zilele astea fara oglinda stanga, ai aici un clip. https://www.youtube.com/watch?v=vAbzyEPS_2c&feature=emb_logo Cei care aveti "feisbuc", distribuiti va rog in grupurile de e9x. Wk placut!1 point
-
Pai becurile nu sunt compatibile . Ai cautat informatii despre compatibilitate, experiente ale altor cumparatori, inainte de a le lua ?1 point
-
Ma bag si eu in seama, dar la fel cum zice si mgi, stiu ca trebuie sa ai AC-ul pornit chiar si pe timp de iarna a.i. sa nu se abureasca parbrizul. Eu cu toate masinile mele am mers si merg chiar si pe timp de iarna cu AC-ul pornit. Niciodata nu l-am oprit chiar si iarna tocmai din aceasta cauza. Si va pot spune ca n-am intampinat niciodata astfel de probleme cu nici o masina. Cum zice mgi, AC-ul stie sa functioneze si pe mod de incalzire, nu inseamna ca iarna o sa-ti bage aer rece cand tu ai nevoie de caldura. LE. Tot timpul merg cu clima-ventilatia pe Auto cu temp setata la 23gr, vara-iarna.1 point
-
Usor tiristule ca poate faci un atac de cord. Nu mai fi asa pornit ca nimeni nu vorbea cu tine. Nu vrei sa pui, atunci nu pune. In plus de asta, da.. e chiar indicat ulei 2T pt ungere la vp44, si nu cred ca pune careva 1L litru in rezervor, e vorba de 200-300 ml la 70 de litri. Ce naiba, si benzina daca pui in rezervor, 2-3-5 litri, n-are nici pe naiba la 70 de litri de motorina. Nu mai veni tu cu sfaturi si indicatii fara argumente. Ai ceva de zis, spune cu argumente, daca stii ca a facut stricaciuni la vreun motor uleiul 2T. Altfel pastreaza-ti sfaturile si atitudinea pt tine.1 point
-
Multumesc. Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi: motorul twin-turbo de 313cp / 630Nmsuspensia M adaptiva cu "perne" pe spatepachetul M exterior si interiortapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweisstrapa panoramicabordul digital 6WBiDrive 10.25" + navigatiejante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)carligul retractabil electric Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza. Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul. Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara). Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.1 point
-
Te-ai gasit tu, desteptul din franzela sa ne judeci pe noi. Cu 25 de mesaje scrise in tot forumul. Ca sa stii si tu, bag de 5 ani ulei 2T in masina si n-are nici pe naiba. Mai exact de cand e masina la mine, de peste 50.000 de km. Uleiul asta arde fara reziduuri, ba chiar m-am uitat sapt trecuta la EGR si nu are depuneri grave, arata destul de bine.1 point
-
am sunat totusi la bavaria dupa ce am scris aici si am zis sa nu las totul pe seama unui buson neinfiletat cum trebuie. au verificat ei ceva, maxim 15 secunde si mi-au spus ca da, ar fi un recall. totusi, seria nu mi-au cerut-o si nu stiu cum au putut sa imi dea un raspuns atat de rapid. ma gandesc ca din cauza scandalului anterior, cel cu care am vorbit, mi-a dat un raspuns afirmativ tocmai ca sa nu apara vreo defectiune si sa escaladeze apoi situatia din nou.1 point
-
E46,320D din 1999.......Cumparat in 2007 cu 220.000 km la bord...... rulata pana acum 2 luni si donata pentru piese la 565.000 km. Masina inca mergea bine doar ca a ruginit (saraca). Nu am fost curios daca la cumparare avea km reali.):)))1 point
-
1 point
-
daca suntetul e ciclic e de la distributie...eu am avut 5 bmw uri cu motoare n47, cu kilometraj de la 150.000 la 280.000, la unul singur a fost schimbata distributia, daca ai tot timpul ulei de care trebuie, cat trebuie si faci schimbul la timp, nu ar trebui sa fie probleme nici cu distributia!1 point
-
Te umple de munusiri careva :frantics: da orice postezi POC - :sorcerer: Din surubul ala il reglezi halogenul1 point
-
Se pot regla proiectoarele la e90 sa bata cat de cat ok? Pe ceata asta am observat si eu ca nu bat bine deloc. Cred ca din fabrica le-au reglat in jos de tot. Problema e ca reglajul ala in surub il are pus aiurea rau in ornamentul ala de plastic din bara si e nevoie de o surubelnita lunga...de fapt nici nu stiu ce-o fi ..inbus,torx mama ma-sii1 point
-
Ma gandesc anul viitor sa schimb e90-ul cu un X1 23d 204cp. Are careva motorul asta?1 point
-
Am schimbat iar softul. Acum consma un pic mai mult dar trage mai bine si are un raspuns mai bun in acceleratie.(cam 15-20% la apasare, in loc de 52% la softul anterior).1 point
-
0 points
-
Esti cumva vreun evaluator??? Daca omu' atat considera ca face masina este treaba lui, ar trebui sterse comentariile astea idioate....-1 points
-
-1 points
-
Chel? Neintretinut? Vorbeste invidia din tine. Mai am un E39 care are doar clima si perdelute la geamurile din spate, cred ca ala este un BMW chel. La asta pe care vreau sa il vand ii lipseste ce cauta romanu navigatie, automat si scaune de piele, daca se poate si electrice. Si partea cu anvelope din 2003, nu am pus-o ca un plus, am pus-o ca sa arat faptul ca masina e ingrijita, nu s-a umblat pe zapada cu ea,(nici ploaie) tocmai pentru a o intretine. Si partea in care ai zis ca touring, (nu sedan) nu vad care e problema, unii prefera un fel de caroserie, altii alt fel de caroserie. (si pentru cultura ta generala, break-ul e mai bine izolat fonic decat berlina) Si partea cu "Sa ne anunti peste 5 ani cand o s`o dai cu 2500-3000 euro." tin sa te anunt ca am avut oferta de 6000, dar am refuzat-o. (am scris pentru pasionati sau cunoscatori, ca sa nu se bage in seama ĂŁstia pe care se pare ca, ii roade invidia, si nu stiu din ce cauza) Am vrut sa scriu in postare, sa nu fie comparata cu alte cazane de pe internet, dar am zis sa nu jignesc pe nimeni, dar vad ca v-ati simtit jigniti si fara sa scriu :LMAO: Invidia ĂŁstora cu cazane care au mai multa rugina decat vopsea pe ele.. Invidia )-1 points
-
Tu ai dedus ce am vrut sa spun cu gumele din 2003, altii nu, au luat o ca și cum as zice ca e un avantaj. Schimb de cauciucuri bineĂŽnțeles ca are, dar doar la cele de varĂŁ, doar nu umblu cu ea cu gume fabricație 2003 Bateria cu siguranțĂŁ e originala. La celalalt bmw pe care ĂŽl am am schimbat bateria la 300k km (originala) de la 300k la 350k am schimbat 3 baterii.(Ăn anii ĂŽn care s a produs mașina erau mult mai calitative lucrurile se pare cĂŁ ) Big hate here. DacĂŁ 8000 consider ca merita, cu 8000 ĂŽl dau. Iar ĂŽn cazul cu ploaia, nu sunt limitat sa dețin doar o masina, discuția era defapt "pfoaa" ploua mâine, luam celalalt bmw sa mergem la mare, nu trenul Nu știu de ce pe unii va roade invidia ĂŽn asemenea hal, și nu puteți accepta ca am ĂŽngrijit mașina cât mai mult posibil . Va deranjeazĂŁ ca cer pe ea 8000 de euro, și nu 4000? Ca doar asa vrea romanul:bun și ieftin P.s Apreciez și hate ul tĂŁu-1 points
-
-1 points
-
Deja o dai înspre bătaie de joc, ma confuzi cu samsarii. Faza cu "pasionați sau cunoscatori" am pus o ca să evit deținătorii de cotețe, cum propabil și tu ești din a comenta inutil, dar nu va puteți abține. Mi am făcut cont pe forum în speranța că dau de niște oameni cu capul pe umeri, dar vad ca dau tot de cazanisti în mare parte care în afara de full piele și navi nu vad altceva )) Dacă eu consider ca 8000 merita mașina, cu 8000 o dau. Nu mai comenta inutil și vezi ți de rugina de sub masina-1 points
-
Nu ma grabesc sa o dau, si nici nu tin neaparat sa o dau. Mi-am facut cont pe site in speranta ca o pot vinde aici, sau daca nu, macar sa am parte de niste pareri constructive in legatura cu masina...in afara de hate nu am primit nimic.Orice reply dat la acest topic a fost cu ura sau invidie, nicidecum ceva constructiv...de parca le-am luat banii din buzunar la oameni cand am postat =))-1 points
-
Vand BMW 525D E39, fabricatie 2003. Arata si functioneaza exact ca la iesirea din fabrica. Sunt disponibil la telefon intre orele 8:00 si 21:00. Masina se adreseaza doar pasionatilor/cunoscatorilor. Fara telefoane sau mesaje inutile, nu sunt interesat de schimburi. https://www.olx.ro/oferta/bmw-525d-impecabil-masina-tinuta-doar-in-garaj-IDcB9te.html Deoarece Olx-ul ma limiteaza la 8 imagini, am incarcat mai multe poze AICI. pret 8.000 euro-1 points
-
O pata de rugina sa se puna pe un arc si adio arc in 2-3-4 ani, depinzand de cat de "insistenta" e rugina..-1 points
-
Sincer, la 9500 euro la ce vă așteptați? Am și eu la vânzare mașina și până acum 2 persoane m-au sunat care îmi ofereau 10.000 euro la telefon "că mai mult nu merită, uită-te că sunt și cu 9000". Probabil n-au văzut una cu 9000.-1 points
-
numai capuri ,,luminate,, pe aici ,in motor se baga ulei ,in rezervor se baga motorina ,eventual aditiv de intretinere nu bagati ulei de asta de 2 t ca va distrugeti motoarele !-1 points
-
da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !! pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare ! Clar ?-1 points
-
Conduci DLIS!? Cam cum mergi daca trage cu un motor de 1-8; in ce trepte schimbi viteza,sau daca e automata, de unde "cade acul rpm cand trece in alta viteza? Asta ar putea influienta consumul de ulei. (Ignora minusurile si raspunde daca se poate..)-1 points
-
Cum asa? Eu nu caut raspunsuri. Stii, nu e topicul meu.. ..deci sugestia mea nu merita luata in consideratie? Omu' cauta un raspuns. Are un motor foarte bun si totusi consuma. El merita raspunsurile cele mai bune, nu eu. Deci?-1 points
-
Cum probabil ti-ai dat seama, nu sunt pentru schimbat dizelul in 2500-3000.. Cred ca si batranul meu motor ar consuma la fel daca as face la fel ca tine. Asadar iti sugerez sa il contactezi pe WIN60 care e unul dintre putinii stiuti de mine care la masina lui in orice ture schimba motorul lui nu consuma uleiul si sa il intrebi cum face, ce tine uleiul in motor, ca probabil stie mai multe. (Nu cred ca daca treci la 5w40 nu o sa consume uleiul aproape la fel de repede)-2 points
-
Pot sa o iau ca pe o minciuna ce ai spus mai sus? (..la 350k km nu consuma la 2500-3000?) Hai sa nu mai dam mari aiurea.. Nu conteaza stilul de condus??? .. de-ar fi amuzant as rade, dar tot aiurea si anormal suna. (Stii cum e? Nu ai solutii problemei lui si alegi ALTE dezbateri..) Ce alte probleme are la motor? Pe topic, eu i-am sugerat sa conduca mai decent dieselul. Tu ce alta sugestie ai? Luca, nu sunt eu subiectul. Lui Criatian si tie: va e ciuda, sau mila? Reveniti pe subiect.-2 points
-
Da, eu am un raspuns. Spune tu ce inseamna subturat. Cauta sa sustii ce spui din surse cat mai oficiale.-2 points
-
DJ Allexinno, Ai un raspuns la problema din topic sau nu? Vezi ca te iei personal de parerile mele.. esti cu totul offtopic! Primesc parerile personale pe privat.-3 points
-
Si totusi care e treaba ta, ca sa pui aceste intrebari? Pun eu atunci aici ce gasesc, poate intelegem toti: https://mechanics.stackexchange.com/questions/26591/optimal-rpm-range-for-manual-transmission https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/92827-when-do-you-shift-gears.html Ca tot vorbesti de subturatii (fara rost) ai observat din intamplare un acelasi motor (pe doua masini, una cu, cutie automata si una manuala. In ce ture trece in viteza superioara cutia automata? Cumva pe la 2000 si peste? Sau la 2500rpm si peste? Oare de ce in ture mici? Ca sa strice motorul.. subturat, nu? (sau o fi stricata..)-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00