am mers cu un g05 3.0d in oras si pe autostrada. a evoluat mult fata de versiunile anterioare. a luat de la toate marcile ce aia aveau si bmw nu. merge ca un cayenne (motor, cutie), are suspensie pe aer mai buna decat range rover, feedback in volan, frane ok (m? - nu stiu ce au in plus). au replicat distronicul de la mercedes, s-au tot chinuit, pusesera initial niste functii pe noul 7 apoi si pe altele din gama. acum are tot, merge singur cu 200+ pe autostrada, face si depasiri cu schimbare de banda. sa faca la ei acolo eu nu as folosi asa ceva. ma enerveaza maxim orice pilot automat. negative - tot coaja a ramas, usa de 2-3 degete grosime, face "zdrang" ca la mazda nu "buf" ca la land rover. zgomotos, zgomot mare de rulare in habitaclu. bordul ala in sensatec e cheesy rau. scaunele au o problema de ergonomie, cred ca e chestie de unghiuri, altfel sunt bune (cele confort). am dat un x6 din cauza asta, dupa 200 km eram rupt de spate. cu mercedes gle mergeam cam 600km. cu range rover si dupa 12 ore 1100+km nu am avut nimic. am mai avut problema asta cu un seria 7 care imi dadea simptome de sciatica desi nu am asa ceva, am doar un disc herniat, nu grav, de multi ani, de la motocicleta. altfel numai de bine, e f electronic, are tot felul de prostii, multe inutile. vad ca au revenit cu trapa panoramica, nu prea se mai inghesuiau sa o puna, umbla vestea ca ar avea probleme. eu cat/cand am avut a fost ok.