Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/30/19 in Posts

  1. Daca esti autorizat rar asta nu inseamna neaparat ca sti meserie , ! o data pe an un reprezentat rar vine la audit sa vada daca ai certificat metrologilc la scule si daca ai cateva hartii si aia e .. nu dai examen pentru obtinerea autorizatiei tehnice rar ! NU ii intereseaza daca desfaci o piulita cu cheia sau cu barosu de 10kg
    2 points
  2. undeva e o greseala si nu cred ca la fabricant daca sunt originale. anvelopele alea sunt facute pe matrite din care ies mii/zeci de mii de unitati. nu au cum sa fie gresite. am mers pe anvelope staggered la multe modele, nu am auzit de asa ceva. poate fi o varianta ca anvelopele sunt false/contrafacute daca ce scrie pe ele este identic cu ce scrie in civ. nu are legatura cu runflat/non runflat, e doar aritmetica, michelin nu poate sustine asa ceva, vreun turc/chinez, da.
    1 point
  3. Incearca sa cauți și Nokian wr d4 Eu sunt f multumit de performanta lor
    1 point
  4. GOODYEAR Ultra Grip 9 Michelin Alpin 6 Dunlop winter sport 5 Continental ts860 Oricare e o alegere excelenta la oferta cea mai buna.
    1 point
  5. anpc singura solutie , faci reclamatie online au site fct de luni PANA VINERI MAX ORA 16 SA DEPUI http://reclamatii.anpc.ro/
    1 point
  6. Exact cum a zis si Stormzor sigur este o problema de fabricatie, fa o plangere magazinului de unde le-ai cumparat la ANPC, ei ar fi trebuit sa ti le schimbe fara discutie.
    1 point
  7. Cu siguranta acele anvelope au o problema de fabricatie, normal pe jantele tale 8j fata si 9j spate ar trebui sa aiba circumferinta: 2072.5mm fata 2077.2mm spate Puse una langa alta este normal sa fie diferenta, puse pe jante cele spate se intind mai mult. Daca nu se poate cu frumosul incearca o plangere la ANPC.
    1 point
  8. Prima intrebare: ce fel ai pedala de ambreiaj? E tare? In mod normal trebuie sa fie foarte elastica, "moale", nu ca atunci cand calci ambreiajul la o masina cu ambreiaj pe cablu. Daca e tare, ai aer pe instalatie. Inainte de orice fa un test simplu: mergi cu masina si inainte sa "dai in ea", fa 2-3 pedale ambreiaj inainte - ca atunci cand nu ai frana si ii faci 2-3 pedale ca sa tina. Dupa ce ii faci pedala, atunci da in ea, de preferat intr-a treia. Si vezi daca mai scapa. Daca tot scapa, posibil sa fie nevoie de kit. Daca nu mai scapa dupa ce ai facut pedala, ia-te intai de pompa, cilindru, lichid, aerisire.
    1 point
  9. am mers cu un g05 3.0d in oras si pe autostrada. a evoluat mult fata de versiunile anterioare. a luat de la toate marcile ce aia aveau si bmw nu. merge ca un cayenne (motor, cutie), are suspensie pe aer mai buna decat range rover, feedback in volan, frane ok (m? - nu stiu ce au in plus). au replicat distronicul de la mercedes, s-au tot chinuit, pusesera initial niste functii pe noul 7 apoi si pe altele din gama. acum are tot, merge singur cu 200+ pe autostrada, face si depasiri cu schimbare de banda. sa faca la ei acolo eu nu as folosi asa ceva. ma enerveaza maxim orice pilot automat. negative - tot coaja a ramas, usa de 2-3 degete grosime, face "zdrang" ca la mazda nu "buf" ca la land rover. zgomotos, zgomot mare de rulare in habitaclu. bordul ala in sensatec e cheesy rau. scaunele au o problema de ergonomie, cred ca e chestie de unghiuri, altfel sunt bune (cele confort). am dat un x6 din cauza asta, dupa 200 km eram rupt de spate. cu mercedes gle mergeam cam 600km. cu range rover si dupa 12 ore 1100+km nu am avut nimic. am mai avut problema asta cu un seria 7 care imi dadea simptome de sciatica desi nu am asa ceva, am doar un disc herniat, nu grav, de multi ani, de la motocicleta. altfel numai de bine, e f electronic, are tot felul de prostii, multe inutile. vad ca au revenit cu trapa panoramica, nu prea se mai inghesuiau sa o puna, umbla vestea ca ar avea probleme. eu cat/cand am avut a fost ok.
    1 point
  10. Asta e riscul parcĂŁrilor ampulea,nici mĂŁcar nu si a pliat singur oglinda,ĂŽl doare n cour.. Si cade semnu ala pe ei, dar nu mai conteazĂŁ..
    1 point
  11. Pai becurile nu sunt compatibile . Ai cautat informatii despre compatibilitate, experiente ale altor cumparatori, inainte de a le lua ?
    1 point
  12. (Inginerule, chiar esti inginer sau iti place sa fii inginer?) Nu de alta dar cam orice cauza a unei probleme, situatii, pleaca de la o cauza, hai sa zicem doua. Si aici ma refer la CAUZA PRINCIPALA, nu rezultate/consecinte a cauzei..! Asadar ulei contaminat, schimbat la intervalele (mari) date chiar de fabricant poate fi o cauza principala. (Patine care merg cu un ulei contaminat, nu e vina patinei daca ea nu poate fi impinsa corespunzator. E un tip pe youtube care arata cat de urat s-a uzat o patina, cum pistonul a lucrat incorect, si parc si zice ca pierdea ulei.. nu mai tin minte, e de ceva vreme; si nu era mecanic; era curios La fel si lantul..) Fenomenul cu Start-Stop, de unde ideea? Sunt atatea motoare pe lant cu Start-Stop, fara probleme "la distributie"!.. Dupa cum sunt motoare care merg cu AdBlue si nu prea am auzit sa le pice distributia. Dar asta e cam presupunere, recunosc, dar poate nu ma insel.. Desigur, materiale de proasta calitate, sau avand un minimum de aliaje (nu arhi-suficient ca in trecut), o problema bine stiuta de cei care au timp sa observe (au prins vremuri diferite..) si sunt suficient de experimentati. Vorba aia si proiectantilor li s-a trasat ca traim intr-o lumea a >>consumerismului<< nu?
    1 point
  13. nasol ce ai patit , uite aicea 2 contacte care fac servo, casete de directii,unghiuri,etc dar din alte orase www.trami.ro in Targoviste Liviu G 0762261827 in Campina.
    1 point
  14. De unde se aprind luminile de ceațĂŁ la bmw e 46 318i Face-lift? Menționez cĂŁ nu se trage butonul in nici un fel ca la 318d,320d.
    -1 points
  15. Bimmer, cred ca un logan ti s ar potrivi mai bine!
    -1 points
  16. Stai ca a aparut alt destept. Tu asa faci depasiri?! Maxim in 2500 schimbi?! Automata conduc de multi, multi ani. Pur si simplu am impartasit din experienta mea cu una din fostele masini, NU am dat sfaturi. Nu era tractor m47 in 2006. Si nu se strica motorul daca schimbi la 3000 de rotatii. Am zis schimbi... nu stai la 3000 rot 16 ore la rand! Ideea era alta, omul nu are consumul acela fabulos de mare de ulei din cauza ca schimba putin mai sus. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.