Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/19 in Posts

  1. azi am trecut la jantele de iarna ... am prins o oferta foarte buna aprox 45% reducere la un set de roti complete si noi style 641M Matte Black ( pentru ca anvelopele au DOT 2018 ) + Michelin PilotAlpin4 235/35/19 ( jantele sunt 8.5j fata si 9j spatele )
    2 points
  2. Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural
    1 point
  3. Bala, iti sare lumea in cap. Nu mai spune de astea pe forum!
    1 point
  4. Merita clar, limuzina, prestanta, masina de barosani. Daca are si 180 de mii de km reali, nu are cum sa nu fie o afacere buna.
    1 point
  5. Sfatul meu, ei cauta nod in papura, deci nu le da apa la moara, accepta ce spun ei, zile ca ai inteles ideea si ca nu o sa le montezi pe bmw din moment ce producatorul recomanda run flat, spune-le ca le-ai montat ulterior pe o alta masina si reclama faptul ca anvelopele nu corespund din punct de vedere al dimensiunilor inscrise pe lateral, stiu cazuri in care se aprinde martorul abs daca ai diferenta mari din punct de vedere al inaltimii, etc, dar eu zic sa nu intri in detalii sa il lasi pe ei (expertii) sa hotarasca, teoretic trebuie sa vina cu un raport de la un expert care le masoara, le echilibreaza pe o janta etalon etc, eu zic ca o sa ti le schimbe doar ca esti blocat la faza ca nu sunt run flat si nu au ajuns pana sa fie testate-masurate etc, cred ca ai inteles ideea, spor! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. 1 point
  7. https://vorbeste-romaneste.ro/greseala/se-merita-sau-merita/
    1 point
  8. Pe bune .....termostatul principal deschide catre radiatorul mare,deschide cand motorul ajunge la 90 grade ca altfel ar fierbe ,ce dracu de legatura are cu pompa auxiliara......ai aberat si pe topicul cu anvelopele Michelin......omul are eroare pe cutia de transfer si tu o tii cu roata de rezerva si ca a gresit ca nu a pus runflat. Ai mai bagat-o si pe aia cu butonul de pe gura de aerisire centrala care comuta pe aer cald/rece ca e pe tija.......e pe dracu ....toata ziua e cu comanda pe fir. Mai bine baga poze ca alea cu covorasele la Mercedes ,chiar au fost misto.
    1 point
  9. Automatico sau ZF Faur recomand daca vrei sa fie facut ok. Nu e cazul de spalare la km astia. Eu zic sa stai departe de Knet, numai gura e de el, sunt pline toate grupurile de tepele date de el
    1 point
  10. Cred ca subwstimezi foamea de orice stire si prostie si oricat de handicapat iti pare subiectul cineva are interes .
    1 point
  11. Singura discutie pe care trebuie sa o ai cu vanzatorul e in sensul ca anvelopele nu au dimensiunea corecta. Nu conteaza ca sunt runflat sau nu. Daca ii trimiteai o carte tehnica de vw mai spunea ceva de runflat? Masoara anvelopele, scoate o fisa de dimensiuni si faci sesizare la opc, daca le-ai cumparat pe persoana fizica. Ps. Umblu cu anvelope non rft pe xdrive si singurele probleme la cutia de transfer le-am avut cand nu erau corecte dimensiunile jantelor si a anvelopelor.
    1 point
  12. Ce treaba are dimensiunea cu faptul ca e rft sau nu? Un 225/45/18 trebuie sa aiba aceleasi dimensiuni indiferent ca e rft sau non-rft, nu?
    1 point
  13. anpc singura solutie , faci reclamatie online au site fct de luni PANA VINERI MAX ORA 16 SA DEPUI http://reclamatii.anpc.ro/
    1 point
  14. ce conteaza este daca ai(sau nu) pe masina senzor de ploaie, LDW si HBA
    1 point
  15. Viorel, de unde stii ca ala este doar ulei!? Si pe de alta parte, de ce trebuie sa fii atat de virulent in exprimare? Fiecare din noi facem ce vrem cu motoarele din dotare. Daca poti aduce o contributie pozitiva forumului, e numai de laudat. Asa e, numarul de posturi nu zice mare lucru, ba chiar nu conteaza, dar o atitudine ca a ta sigur nu o sa adune prea multa simpatie si viitor.. Si nu spun asta cu invidie. (...stiu altii ce zic. ) Chiar, ce aditiv special ar fi de pus in motorina?
    1 point
  16. Usor tiristule ca poate faci un atac de cord. Nu mai fi asa pornit ca nimeni nu vorbea cu tine. Nu vrei sa pui, atunci nu pune. In plus de asta, da.. e chiar indicat ulei 2T pt ungere la vp44, si nu cred ca pune careva 1L litru in rezervor, e vorba de 200-300 ml la 70 de litri. Ce naiba, si benzina daca pui in rezervor, 2-3-5 litri, n-are nici pe naiba la 70 de litri de motorina. Nu mai veni tu cu sfaturi si indicatii fara argumente. Ai ceva de zis, spune cu argumente, daca stii ca a facut stricaciuni la vreun motor uleiul 2T. Altfel pastreaza-ti sfaturile si atitudinea pt tine.
    1 point
  17. Multumesc. Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi: motorul twin-turbo de 313cp / 630Nmsuspensia M adaptiva cu "perne" pe spatepachetul M exterior si interiortapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweisstrapa panoramicabordul digital 6WBiDrive 10.25" + navigatiejante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)carligul retractabil electric Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza. Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul. Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara). Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.
    1 point
  18. Eu spun concret ce oferta am primit de la ei. La Bavaria sunt client de cand e cumparata masina (tot de la ei), in ultimii 3 ani am mers doar la Otopeni. Pret promotional la revizie 1270, mi-au dat ca bonus filtru de motorina in acelasi pret La proleasing am primit oferta de 980 pe acelasi pachet de revizie, piese oe Pentru masina din semnatura Am observat ca service-urile de 2 lei practica preturi de reprezentanta (sau mai mari) in ideea de a momi clientul cu falsa impresie ca vor primi servicii profesionale, eventual masaje gratis si pupaturi
    1 point
  19. Folositi functia search, ambele service-uri au avut o gramada de reclamatii, ambleje sunt pe japca intr-un mod sau altul, mai ales in functie de modul in care te imbraci si vorbesti( mai ales Service Scream (Tezparii)). Eu din proprie experienta am ramas cu un gust amar dupa o vizita pe la Service Scream (Tezparii). Au montat diverse piese si au batut cu ciocannul in piese ca sa le monteze, exista ciocane de cauciuc, diverse chestii care se pun intre piesa si ciocan daca tot vrei sa dai cu ciocanul, dar ciobanii aia de mecanici ( nu pot sa ii numesc altfel) au lovit de s-a dus dracu piesa aia, acum nu o sa mai pot sa o returnez daca am vre-o problema pe perioada garantiei. Unde mai pui ca nu au verificat nici o probleme din cele reclamate cand am adus masina, doar s-au apucat de schimbat piesele si cand am ridicat masina si am cerut piesele vechi la schimb au dat din umeri pana i-am pus sa caute la gunoi, fusesera informati ca am nevoie de piesele vechi in ambalajul pieselor noi dar ei batman batman. Astea sunt fapte nu vorbe, plus alte vrajeli specifice: - daca nu te pricepi iti baga pe gat diverse - daca iei piesa de la ei se cam schimba pretul manoperei, altfel e aproape dubla - cateodata cand te duci cu piese originale te cam refuza daca nu le cumperi de la ei - sau te refuza daca vrei alt ulei decat cel original(din teste independente e dovedit ca sunt si alte uleiuri mai bune sau cel putin la fel de bune pe piata) Cunosc oameni care sunt foarte multumiti de ei, si cunosc oameni care au fost la ei si dupa o vizita la alt service au aflat ca au lucrat niste "ciobani" la masina lor, sar nu s-a lucrat. Afirmatie valabila pentru ambele service-uri. La bimmer ma abtin sa mai comentez pentru ca se gasesc si pe forum o gramada care s-au plans de ei si vad ca lumea nu se invata, vorba aia ... are balta peste. La ei am renuntat dupa un simplu schimb de termostate, m-a comvins felul in care incerca sa ma abureasca "bossu" ca am o gramada de probleme la masina, poate poate. Este senzational cand un Dorel care are un service incearca sa te prosteasca pe fata cand tu stii exact ce s-a schimbat la masina de-a lungul timpului iar el insista sa schimbi cam tot ce ai schimbat tu preventiv cu motivul "asa e toate dom`le, se strica des", iar cand te duci cu o problema iti baga piese pe gat cu toate ca nu au nici o legatura cu problema semnalata.
    1 point
  20. problema cu aceste service-uri este veche. Eu tin minte ca acum vreo 7-8 ani aveam un ford, si am fost la un service in militari (langa carrefour) si masina avea o problema cu o bobina, si ei au vrut sa schimbe multe piese (bujii si altele) ca sa o ia prin eliminare. Pana la urma le-am zis ca le las masina inca o zi doar sa descopere problema ca eu nu platesc aiurea sa faca ei pe ghicite, si au gasit-o cand au vazut ca nu au incotro. Alta intamplare cu un peugeot 308 acum vreo luna, i-au zis lui taica-miu la un service, ca trebuie sa schimbe volanta si ambreiajul, pentru ca masina tremura cand se accelera. Pana la urma la un alt service (undeva la piata chibrit) specializat pe injectoare, i-au reparat un injector, si problema s-a rezolvat. Costul schimbului de volanta si ambreiaj, ar fi fost undeva la 3000 de lei, asa injectorul a fost 450. Acceasi problema am avut-o si eu la Service Scream (Tezparii) cu cutia. Baiatul de acolo imi recomanda sa schimb uleiul mai intai (cost 2400 de lei) si apoi daca nu merge sa dam uleiul jos, sa vedem mecatronicul (reparatia 1000 de euro) , apoi alt schimb de ulei (alti 2400 de lei). I-am zis ca la sumele astea nu o putem lua pe ghicite...
    1 point
  21. A spus cumva vanzatorul de ce isi vinde masina dupa maximum 6 luni de la cumparare? Ca parca spunea ca e masina personala in anunt.
    0 points
  22. numai capuri ,,luminate,, pe aici ,in motor se baga ulei ,in rezervor se baga motorina ,eventual aditiv de intretinere nu bagati ulei de asta de 2 t ca va distrugeti motoarele !
    -1 points
  23. da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !! pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare ! Clar ?
    -1 points
  24. Calinus, ce ai vrut sa spui mai sus? Ar trebui sa mearga doar pana in 80km(/h)?
    -2 points
  25. Stormoz, lasa comentariile aiurea la adresa mea. O masina echipata cu run flat nu are roata de rezerva, ai inteles? Iar sa nu gasesti o anvelopa cu janta sa nu fie de aceleasi dimensiuni cerute de fabricant, nu poti decat sa ai numai probleme! Cum adica, daca merge cu o roata mai mica, doar cu 80km/h, nu afecteaza cutia de transfer?? ..cum adica cativa mm nu conteaza la rotile unui 4×4!? Dumnezeule, ce sfaturi se dau aici.. Iti trebuie roata de rezerva pentru ca ai pus cauciucuri normale? Cel mai sanatos e sa mergi la dealer si sa il intrebi daca poate sa iti gaseasca asa ceva, billy..
    -2 points
  26. La 150k. poti sa faci schimbul la cutie linistit la ZF Faur fare demontat cutia ce nu e cazul la km. astia, pentru restul iei contact cu colegul Knet, vei fi frumos surprins de profesionalism.In fond te intereseaza sa faca treaba bine, nu felul sau de a a fi.
    -2 points
  27. Cu riscul de a te irita, iti spun ca raspunsul celor de la Michelin nu este deloc anormal. Nu isi asuma raspunderea pentru nimic altceva decat ceea ce, constructorul a pus (run flat) pe masina. Orice altceva, chiar daca e facut de ei nu e raspunderea lor, pentru ca tu te-ai incapatanat sa pui al tip de anvelopa (care se comporta diferit in multiplele situatii care au fost luate in considerare in stadiul de proiectare) fata de cele run-flat care indeplinesc toate cerintele. Daca pui run-flat si le ceri socoteala, atunci te vor asculta. (Daca tu ai pus alte anvelope de la alte marci si ti-a iesit.. este numai treaba ta..)
    -3 points
  28. Roata de rezerva slim? Tu de ce crezi ca l-am trimis la dealer? Sa ii dea exact ce ii trebuie SUV-ului. Desigur ca vin ca optionale rotile de rezerva slim. A contestat cineva asta? ..Ca nu ai loc de rezerva pentru slim nu te duce cu mintea ca de aceea masina e echipata cu (patru) roti run-flat? @edit, daca tot zici ca sunt coplet in greseala, de ce nu il contrazici si pe igorthor in postul #26 cand zice de maxim 3mm? Zice probabil foarte bine de difernta de uzura a anvelopelor intre punti. Ceea ce e foarte stransa, nu stiu cat iti dai seama. Dar stii, recomandarea mea fost ca regula sa plece de la ce standard cere dealerul, nimic mai complicat. Sincer cand ai 4×4 nu te mai c(cenzurat)ci pe tine sa nu pui ce RECOMANDA dealerul. @ingineru', mai sus e TREBUIE, nu recomandat, cand e vorba de garantie..
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.