Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/08/19 in Posts
-
2 points
-
Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural1 point
-
De curand am mai bifat un punct din asa-numitul "bucket list", si anume un BMW roadster (pe vremea cand a intrat in lista era Z3, dar a trecut ceva timp, Z3 e deja cam invechit, asa ca a fost sa fie un E89, mai ales ca am tinut cu tot dinadinsul sa fie hard-top). Am ales sa-mi iau masina din Germania, de la un dealer autorizat, prin anunt pe site-ul BMW.de. Sotia a vrut culoare vie a caroseriei si deschisa a tapiteriei, eu am vrut motor varf de gama, adica 28i sau 35is. Am fost pe faza cateva luni (nu ma grabeam nicaieri, mai ales ca se terminase sezonul de vara si roadsterele nu se vindeau mai deloc) si s-a nimerit acest 28i sa ne satisfaca majoritatea cerintelor. 2016, sub 30,000 km. L-am adus pe la mijlocul lui noiembrie, condusul pe autobahn a fost o placere, pe spidometru a aratat la un moment dat ca a depasit 250 km/h, desi se zice ca ar fi limitate electronic. Pe putinele serpentine pe care le-am intampinat in drumul spre casa a fost iarasi la nivel. Interiorul este un pic cam depasit, se vede ca este E si nu F, chiar daca e din 2016. Portbagajul este exact cum te-ai astepta de la un hard-top, insa am putut baga un bagaj mare de cala + un rucsac gen de laptop plin cu diverse + poseta sotiei si alte maruntisuri, in asa fel incat sa poata fi deschisa capota (nu ca am fi avut vremea necesara). Deci este si o masina destul de potrivita pentru drumetii in 2. Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.1 point
-
1 point
-
Alea sant gunoaie de la revopsire,nicidecum puncte de rugina.1 point
-
aoleu, e ca si cum ai fi haiduc si ai arde o muiere 3 ani de zile, te plictisesti si vrei alta. prima care iti spune nu, de descurajeaza si te intorci la anterioara, doar ca ea intre timp si-a schimbat parfumul si si-a mai luat o pereche de Louboutin. schimba nene aerul. incearca E klasse sedan(s-ar putea sa fie discounturi bune acum pt ca apare faceliftul la primavara), audi A6...sunt masini bune, cinstite. sa iau acelasi model de seria 5 e ultimul lucru pe care l-as face. macar sa fi aparut noul model din generatia H. Mercedes tine f mult de preturi si incearca sa se distanteze de paduchi ca bmw si audi. ei vor sa transmita mesajul ca Mercedes cumpara doar cine isi permite si cine vrea neaparat, nu clientii ajunsi acolo intamplator. a6 are discounturi bune cred... decembrie e o luna buna de cumparaturi.1 point
-
Multumesc tuturor. Cu care parte, botul lung? E mai dificil intr-adevar, dar cu grija merge. Decat botul lung e mai deranjant ca unii parcheaza practic in intersectie si iti blocheaza vizibilitatea, mai ales cu masini inalte. Bordurile par sa fie insa o problema mai mare, am urcat pe una destul de mica, pentru ca nu aveam unde parca in alta parte in oras, si la coborare mi-a racait un pic bara fata. Am atasat si o poza cu interiorul, deocamdata am doar pozele facute de dealer, inca nu am avut timp sa-i fac eu poze (mai ales ca ar trebui sa o spal intai). 26,000 fara TVA (e luata pe firma). Stiu ca e mult comparativ cu preturile de pe autovit, dar prefer sa-mi iau BMW de la reprezentanta din Germania, cu garantie si incredere ca masina e in regula.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci de la o masina de 35 de mii si 4 ani vechime, ai ajuns sa iei una de 10 ani cu un sfert de pret. Bine ca ai rezolvat dilema majora cu care te confruntai.1 point
-
Tu ai probleme de citire sau intelegere? Omul a pus aceeasai dimensiune doar ca nu runflat ci xl. Dimensiunea e aceeasi indiferent ca un cauciuc este runflat, xl, tubeless sau cu camera. CE e asa greu de priceput? Care e problema daca omul nu a mai vrut runflat, dar a respectat dimensiunile din CIV? Hai sa scriem sa ne aflam in treaba, de ce sa gandim inainte sa tastam.1 point
-
azi am trecut la jantele de iarna ... am prins o oferta foarte buna aprox 45% reducere la un set de roti complete si noi style 641M Matte Black ( pentru ca anvelopele au DOT 2018 ) + Michelin PilotAlpin4 235/35/19 ( jantele sunt 8.5j fata si 9j spatele )1 point
-
am mers cu un g05 3.0d in oras si pe autostrada. a evoluat mult fata de versiunile anterioare. a luat de la toate marcile ce aia aveau si bmw nu. merge ca un cayenne (motor, cutie), are suspensie pe aer mai buna decat range rover, feedback in volan, frane ok (m? - nu stiu ce au in plus). au replicat distronicul de la mercedes, s-au tot chinuit, pusesera initial niste functii pe noul 7 apoi si pe altele din gama. acum are tot, merge singur cu 200+ pe autostrada, face si depasiri cu schimbare de banda. sa faca la ei acolo eu nu as folosi asa ceva. ma enerveaza maxim orice pilot automat. negative - tot coaja a ramas, usa de 2-3 degete grosime, face "zdrang" ca la mazda nu "buf" ca la land rover. zgomotos, zgomot mare de rulare in habitaclu. bordul ala in sensatec e cheesy rau. scaunele au o problema de ergonomie, cred ca e chestie de unghiuri, altfel sunt bune (cele confort). am dat un x6 din cauza asta, dupa 200 km eram rupt de spate. cu mercedes gle mergeam cam 600km. cu range rover si dupa 12 ore 1100+km nu am avut nimic. am mai avut problema asta cu un seria 7 care imi dadea simptome de sciatica desi nu am asa ceva, am doar un disc herniat, nu grav, de multi ani, de la motocicleta. altfel numai de bine, e f electronic, are tot felul de prostii, multe inutile. vad ca au revenit cu trapa panoramica, nu prea se mai inghesuiau sa o puna, umbla vestea ca ar avea probleme. eu cat/cand am avut a fost ok.1 point
-
Multumesc. Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi: motorul twin-turbo de 313cp / 630Nmsuspensia M adaptiva cu "perne" pe spatepachetul M exterior si interiortapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweisstrapa panoramicabordul digital 6WBiDrive 10.25" + navigatiejante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)carligul retractabil electric Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza. Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul. Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara). Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.1 point
-
Eu nu pot obliga pe nimeni sa isi ia “n” anvelope,fiecare vine cu ce are sau ce vrea iar din momentul cand accepta sa se dea in configuratia respectiva isi asuma cu maturitate rezultatul.Daca accept sa ma dau cu cineva nu ii pot interzice respectivului sa nu dea cu methanol pentru ca eu nu am,sau sa isi puna o cutie manuala ca a mea nu cutia automata de pe M5 sau cea stage 3 de pe 335i.O cutie automata de generatie noua m-ar ajuta de 4 ori mai mult decat ar ajuta slickurile pe un M5 sau 335i si asta o voi demonstra in viitor.Fiecare are cai in plus peste mine,deci cumva fortele se echilibreaza si crede-ma nici cu slickuri M5 e60 nu ar fi avut ce sa faca pentru ca diferenta a fost foarte mare,cine a fost de fata a vazut.1 point
-
Salutare! Da, mi se deschidea geamul dreapta spate...am rezolvat cu o rescriere de soft la reprezentanta. De atunci e totul ok. De cand n-am mai intrat pe aici vad ca au aparut mai multe G30-uri...nice Ajung in curand la 60.000km ca urmeaza un drum de vreo 5000 saptamana viitoare. N-am mai avut alte probleme, totul merge brici. Cheers1 point
-
Eu nu cred ca am zis cea de gropi, postul colegului de mai sus era despre gropi si pana la urma nu cred ca am cerut sfaturi ce anvelope sa pun pe masina. p.s e gheațĂŁ nu ghiata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Set de 4 anvelope Michelin Primacy RUN FLAT 19'' Fata : 245/40 R19 - profil 5mm Spate : 275/35 R19 - profil 5mm Provin de pe masina personala, un BMW Seria 6 Coupe F13. Stare perfecta, fara reparatii. Se vand doar cauciucurile, FARA JANTE. PRET : 450 euro http://s28.postimg.org/rx6p24ms9/IMG_2074.jpg http://s28.postimg.org/v6l48lavt/IMG_2075.jpg http://s28.postimg.org/nli3d4fvd/IMG_2076.jpg http://s28.postimg.org/ey4vz421l/IMG_2077.jpg http://s28.postimg.org/owpullbh5/IMG_2078.jpg http://s28.postimg.org/7v1lx8lzt/IMG_2079.jpg http://s28.postimg.org/892xwu63d/IMG_2080.jpg http://s28.postimg.org/j649llsux/IMG_2081.jpg1 point
-
Poate asa crezi tu... Pe mine nu km ma interesau ci masina in sine. Km sunt total irelevanti la masina asta....clar !1 point
-
Asta e masina Neo http://home.mobile.de/home/index.html?customerId=461460#des_198405532 Te superi ca am pus link-ul?1 point
-
0 points
-
Salutari, am copiat hartile pentru East Europe Premium 2020, dar nu am gasit niciun FSC generator care sa aiba in lista aceste harti.. aveti idee merge si cu harti mai vechi? sau are cineva un fsc gen pentru hartile noi?0 points
-
-1 points
-
Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .-1 points
-
- sansele sa se piarda sincronizarea cheii sunt, daca mergi cu o baterie in starea asta - sansele sa crape modulul FRM sunt mari spre 99% - data/ora s au resetat deoarece bateria e foarte slaba (e normal, era de asteptat) - nu cere cod daca rmanane fara curent (nu e VAG ) - cel mai important, ia o baterie buna (nu ROMBAT) de preferabil aceeasi valoare (Ah) si tip (AGM sau normala) precum e cea de pe masina. - odata schimbata bateria, trebuie inregistrara schimbarea cu diagnoza dedicata BMW (nu Delphi, Bimmercode, Carly sau alte prostii)-1 points
-
Eu daca sunt posesor de peste 7 (sapte) ani, in ce, categorie ma incadrez?? Adica in 7 ani sunt doar la al doilea schimb.. si pot sa asigur pe oricine intreaba ca eu am fost primul sa schimb stergatoarele ca erau originale la cat de decolorat era plasticul lor, la 250k km cand am luat masina..! Stii/stiti cum e stergatoarele (ca si cu sensorii de frana de la roate) astea, daca sterg (merg) de ce sa le schimbi???? ..daca dealerul schimba (ca clientul da banii), de ce sa nu schimbe ca scrie la cartea de revizie!? Cat costa sa faci niste bani in plus dintr-o tiparitura, doua clipsuri si doua tije scoase din stergatoare in 2 minute?? Pe alte topicuri starine se discuta alte treburi "seioase", adica zgomotul specific al stergatoarelor aftermarket ... merita tinut cont. Dar aici noi romani stam "bine" cu auzul, nu ne enerveaza hashhh-hashh, hashhh-hashhh. Se pare ca cele mai silentioase raman OE. (A in caz ca va mirati, de ceva ani aplic tratament hidrofob parbrzului si aceasta ma face sa vad bine oricat de tare ar ploua. )-1 points
-
Inainte sa ti-l zgarie stergatoarele, garantat il ai sablat sau spart de la pietrele de pe drumuri )-1 points
-
Daa,sĂŁ ĂŽngrijim bine bine parbrizul,de parcĂŁ nu am avut toți noroc de "pietricica aia norocoasĂŁ" ce ne-a adus un parbriz nou-1 points
-
Salut! Am gĂŁsit câteva puncte pe stâlpi, praguri Ăâ˘i zona portierei din spate dinspre cea din fata. Nu seamĂŁnĂŁ cu umflaturile de la rugina, insa poate fi un ĂŽnceput de coroziune. Ce pĂŁrere aveĂâşi? Sent from my CLT-L29 using Tapatalk-1 points
-
Aici sunt de acord....am dsc,dar de fiecare data cand pornesc motorul il dezactivez$$$,las doar launch controlul activ.cand mergi sportiv cu dsc activ si carosabilul este umed, in viraj taie gazul si intra frana la prima abatere de la drum...iar asta te poate costa viata,degeaba contrabrachezi daca masina se duce din inertie fara control pe acceleratie ,nu? Pentru un sofer incepator care teoretic merge incet este bun sistemul ,ajuta la oprire/ control ...sau nu... Dar intr-o depasire ?! Sa iti taie gazul ca ai trecut peste o piatra (senzorul considera derapaj) si sa iti vina masina din contrasens, ce faci? Franezi,nu? Atatea povesti...si tot atatea idei,dar soferia nu ar trebui sa se bazeze pe niste senzori ....ci pe instinct de autoconservare si reflexe....degeaba ai masina de 500.000 €... nu se conduce singura....iar daca considerati ca sistemele de pilot automat si ce a mai aparut acum se compara cu cele ale unui avion in aer...cred ca va inselati. Va recomand sa vizionati pe net niste teste cu masini carora sistemele de directie si frana automata nu au reactionat si rezultatul a fost accidentarea grava a persoanelor implicate. Soferi, conduceti responsabil!-2 points
-
Daca ai bagat in discutia problemei termostatul cutiei, acesta vrei sa spui ca are un rol pentru care motorul nu ajunge la regim? Cred ca autorul topicului e confuz. Poate e cazul sa clarifici ce vrei sa spui cu, cele 3 termostate.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00