Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/18/19 in Posts
-
E frumos și toți ne dorim M550D sau i sau mai știu eu ce 400CP+, dar când ajungi sĂŁ poți sĂŁ folosești puterea cu adevĂŁrat din an ĂŽn paște (la propriu aproape) și ĂŽn rest faci naveta, cĂŁ doar ne ducem toți la muncĂŁ, nu la Monaco zilnic, ajungi la concluzia cĂŁ un 520, C220 sau A6 40 sunt de fapt alegerile corecte.7 points
-
Diferenta e ca banii se fac, din masina mica nu faci mare )) personal as alege cea care mi-ar aduce mai multe zambete pe buze.3 points
-
Aș adĂŁuga aici cĂŁ toți vor ca toate intrĂŁrile de service pânĂŁ ĂŽn acel moment sĂŁ fie doar la reprezentanțĂŁ, complet documentatĂŁ cu fiecare șurub, chiar dacĂŁ ei ulterior nu calcĂŁ niciodatĂŁ pe acolo3 points
-
Hai ca s-a facut praf si topicul asta.....parerea mea, doar dupa incercate si test drive, nu mi se pare rau mercedes, mai ales daca faci drumuri lungi, are un feeling specific, c class nu este extraordinar de spatios, in spate cel putin, asa ca nevasta+copil ce stau in spate de obicei vor aprecia mai mult un e class.seria 5 ramane seria 5, noua seria 3 nu am condus, deci nu ma pot pronunta.Eu le-as incerca pe toate, asa intensiv, si apoi as lua o decizie. Eu nu inteleg de ce suntem atat de inversunati noi, romanii, si judecam atat de aspru parerile si pasiunile fiecaruia, eu personal cunosc milionar in euro care defileaza in skoda kodiak, la fel cum cunosc persoana cu credite pentru urmatorii 20 de ani, care si-a comandat mustang bullit. Si daca cineva ^prefera o masina noua, in care doar sa se suie si sa o conduca, iar altcineva isi doreste o masina sa o personalizeze, sa ii schimbe ce vrea si cand vrea, este alegerea fiecaruia si nu trebuie judecati pentru alegerile lor, atata timp cat nu intra in contradictie cu legile si regulile de convietuire in societate. Si ma bucur cand vad romani care reusesc sa dobandeasca un statut social bun, sa se impuna in diverse tari cat si in Romania, in diverse pozitii , prin munca cinstita,si isi permit masini noi, cat mai scumpe, si mi-as dori cat mai multi compatrioti sa reuseasca sa ajunga in dilema de a-si comanda masini noi, chiar platite partial de firmele pentru care lucreaza, renuntant in acelasi timp la masina iconica second adusa din germania.3 points
-
In primul rand, postul nu a fost cu referinta personala. Problema e ca topicul - care se numeste "masini puse la vanzare", nu "verifica-mi VIN-ul" - a devanit o 'balaceala'. Nici macar nu se posteaza link-ul cu masina, ca sa fie o informatie utila tuturor. Au aparut si foarte multe conturi noi, doar cu scopul de a solicita verificari, fara sa aduca nici un alt aport comunitatii. Apropo, Horus, daca pana acum ai verificat macar o masina, de ce nu ai postat si aici anuntul si raportul, sa ajuti si pe altcineva?2 points
-
2 points
-
Fanbmw suna puțin a scuza samsarului. Ăntotdeauna și oricine ar alege masina mai ieftina din 2 masini identice. TotodatĂŁ oamenii care au ĂŽn gând sa facĂŁ bani ușor, se vor stradui sĂŁ facĂŁ ĂŽn continuare bani ușor, pentru ca e ușor.2 points
-
cu un motor de 1.6, chiar si de 160cp, masina va fi submotorizata; din punctul meu de vedere, motorul e cea mai importanta dotare a masinii, si as alege minim C220d, daca nu chiar C300d (vad ca C250d nu apare in configurator) - cu cat motorul functioneaza la turatie mai mica, cu atat e masina mai confortabila; intr-adevar, diferentele de pret intre C200d - C220d - C300d sunt cam mari; interesent mi se pare si C200 hibrid, e aproape ca pret de lista de C200d1 point
-
1 point
-
Nu conteaza - doar carcasa e diferita - inauntru sunt la fel . Vezi ca se discuta despre toate unitatile cu Android 9 , chiar daca topicul e pt F30 . Cumpara unitate cu processor Snapdragon , nu PX6(Rockchip), pt ca developmentul/update-uri sunt mai de viitor . Ai variante cu 2Gb RAM/32 Gb storage si 4Gb RAM/64 Storage - alege a doua.1 point
-
Revin cu noutĂŁți: Am demontat Webasto. L-am trimis la Craiova la un tip pe nume Lucian (am gasit pareri bune aici pe forum in postari din 2016). L-a desfacut. Cand a incercat sa curete palnia ceramica din camera de ardere (care era f murdarĂŁ - ai avut dreptate @Method) aceasta s-a crapat. A inlocuit ceramica. Mi-a zis ca restul componenetelor nu prezinta nici un fel de problema. L-a pornit. L-a testat. I-a mers perfect. Urmeaza sa-l pun pe masina si sa revin cu un update. Ps: fyi webasto pus din fabrica permite sa circuli cu masina dupa ce-l demontezi pt ca conductele de antigel odatĂŁ scoase din webasto, se mufeaza perfect una cu cealaltĂŁ (precum un furtun de gradina) si nu trebuie facuta nici o alta adaptare.1 point
-
Hai ca am absentat un pic pe aici si s-a dezlantuit jihadul Zic sa incheiem discutia despre ce "inchiriem" si cate pagini are topicul. Ca si clarificare finala: masina este company car luata in leasing operational, insa e inmatriculata pe numele meu. Cand se termina cei 3 ani, am dreptul de preemtiune sa o cumpar, la valoarea reziduala pe care o va calcula BMW (e luata prin ei). Daca aleg sa platesc suma respectiva, care nu stiu cat va fi inca, masina efectiv ramane inmatriculata pe numele meu si preiau costurile cu impozitul si asigurarea (devine masina personala). Daca nu, o dau inapoi fix cum e, nu sta nimeni sa-mi verifice placutele si cate zgarieturi are vopseaua...masina are CASCO si daca e ceva de remediat, se va face. Acest proces este independent de comanda unei noi masini de firma in aceleasi conditii. Topicul nu l-am deschis nici ca sa ma laud nici sa strang sute de pagini de conversatii. Sunt membru destul de vechi si am avut toate BMW-urile prezentate aici. Orice topic de prezentare mi se pare util pe de-o parte sa impartasesc cu voi ca si colegi de forum experientele cu masina asta, bune si rele, ca pasionati de masini ce suntem si pe alta parte ma gandesc ca poate inspira si ajuta alti oameni sa aleaga modelul respectiv (nou sau SH). Si sa revin on-topic, am reusit sa mai fac un test drive cu un BMW 330i M-Pack si un Mercedes C200 AMG Line. Categoric BMW-ul sta mai bine pe sosea, nicio indoiala despre asta, insa imi e foarte greu sa trec cu vederea anumite aspecte legate de calitatea materialelor la interior. Doar un exemplu, cotiera din stanga de pe usa este parca de lemn, nu are pic de burete ceva sub pielea aia si e extrem de deranjant si incomod...cand tii volanul relaxat cu mana stanga, fix oasele cotului stau pe manerul ala si doare ca naiba La drum lung cred ca m-ar deranja teribil. Deasemenea se aude binisor vajaitul vantului pe la geamurile fata si asta la 120km/h (nu stiu daca avea geamurile acustice, dar probabil nu). Scaunele sport mult mai confortabile si moi decat la G30 (sport cu piele dakota). In comparatie, C-class-ul da senzatia de masina mai premium la interior, dar e o idee mai stramta...nu e deranjant deloc, nu ma simt claustrofob in ea si am 1.86 si peste 90kg. Zgomot de vant similar si la C-class (are si el optiunea de geamuri acustice impreuna cu sistemul audio Burmester). Mercedes-ul mi s-a parut mai saltaret pe sosea nu asa lipit ca BMW-ul (jante pe 18"), dar mai confortabil (chiar cu jante mai mari pe 19").1 point
-
Ultimele pagini din acest topic sunt ceva gen: "Bine ati venit in Romania, unde vrem sa cumparam masini de zeci de mii de euro, dar suntem prea zgarciti sa platim 6.5e pentru o verificare."1 point
-
Multumesc Calinus de raspuns. Am gasit injectoare pn 13537810702 reconditionate la o firma din Arad, garantie 12 luni O sa fie testate inainte sa le montez pe masina. Ai dreptate varianta cea mai buna este cu injectoare noi insa depaseste bugetul alocat. Cel mai ieftin am gasit injector bmw oe aproximativ 2300 de lei si pe producator Bosch min 1179 lei max 2182 lei. Daca varianta propusa de mine nu e realizabila o sa renunt la upgrade dar nu inainte sa aud pe cineva ca a facut asta si nu a fost multumit/a avut probleme cu masina dupa upgrade.1 point
-
Decât sa investești atâția bani, mai bine o vinzi pe a ta, pui diferența și iei un 330d care e din alt film oricâte modificĂŁri ai face la 318d.1 point
-
Tu ai vazut ca el vrea sa creasca puterea? Nu inlocuieste injectoare cu aceleasi model de injectoare.1 point
-
1 point
-
scara beneficiilor e logaritmica - cu cat mai sus nivelul, cu atat mai repede cresc beneficiile da, masina de firma e cea mai buna; dar parca si mie imi place sa bricolez cate ceva pe la masina; ar trebui sa intelegem ca suntem diferiti, cu placeri diferite - unii prefera masini cat mai noi la care sa nu umble, altii prefera sa bricoleze cat mai mult si mai des; de 2 luni nu am avut niciun fel de problema la masina, niciun zgomot, nicio bataie, eu ce repar??1 point
-
Pimp, este de cel putin 5 ori mai greu sa ai g30 platit de altii, decat sa ai g11 platit de tine insuti. fiecare are o masina a lui pe care o conduce multumita unor situatii: mosteniri de la bunica, luat de la gura si strans bani pt a cumpara masina, credit auto sau de nevoi personale, leasing financiar sau operational pe persoana fizica sau, cazul lui Mikken, masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel. nu e o virtute mai mare sa dai cu cardul pt propriul confort, asa cum crezi tu, ci sa dea altii cu cardul si OP-urile pt confortul tau. nu o lua ca pe un atac, ci incerc sa iti arat ca masura cu care judeci situatia e total gresita1 point
-
Mister PIMP, am zis cĂŁ nu ĂŽți mai rĂŁspund vĂŁzând cĂŁ ți-au spus mulți cĂŁ ești beat,dar tu tot nu te duci la culcare, ĂŽnsĂŁ nu mĂŁ pot abține: 1. Nu conteazĂŁ ĂŽn ce sistem alegi sĂŁ conduci o mașinĂŁ, cĂŁ e cumpĂŁratĂŁ, cĂŁ e ĂŽnchiriatĂŁ, fiind foarte evident cĂŁ la urma urmei conteazĂŁ câți bani ai cheltuit cu treaba asta. Și se vede de la o poștĂŁ ca varianta lui Mikken e probabil cea mai bunĂŁ raportat la model/costuri ĂŽntreținere/combustibil. 2. CumpĂŁrând o mașinĂŁ și fiind mare proprietar cum ĂŽți place ție cheltui cel puțin la fel ca Adi, dacĂŁ nu mai mult când aduni ĂŽntreținere,piese schimbate, asigurĂŁri,devalorizare etc. Ăntre cumpĂŁrare și vânzare te poți considera tot un chiriaș care pierde o sumĂŁ de bani in urma utilizĂŁrii mașinii. 3. Nu vrea nimeni sĂŁ facĂŁ retrofituri la o mașinĂŁ nouĂŁ configuratĂŁ dupĂŁ dorința proprie, știi cum zic? 4. Topicurile de prezentare pe acest forum cred cĂŁ sunt fĂŁcute pt cĂŁ ne plac mașinile, și ținem la ele ĂŽntr-o mĂŁsurĂŁ mai mare sau mai micĂŁ. Și cred cĂŁ aproape toți de pe aici și-ar dori sĂŁ deschidĂŁ câte un topic dinasta plictisitor cu mașinĂŁ nouĂŁ și cu toate dotĂŁrile dorite. ( Bine,in afarĂŁ de tine ) 5. Nu mĂŁ intereseazĂŁ câte apartamente ai, aici vorbim de mașini,iar tu ai un E39. Combi. Mikken, ĂŽmi cer scuze pt off topicul creat, aici ĂŽnchei.1 point
-
Nu am nicio mentalitate si nici nu ai inteles despre ce e vorba. E vorba de o masina in chirie... o dai inapoi peste 3 ani, nu ai voie sa ii faci nici macar stage 1, iar pt fiecare neajuns, dealerul te pune sa platesti. E o masina imprumutata, ce e asa greu de inteles. Hai sa nu mai continuam ca devine penibila discutia. Aviz celor care mai dau reply pe subiect.1 point
-
Felicitari pentru masina, Doppelkupplungsgetriebe si bine ai venit in clubul "em". :sorcerer: Sa o conduci sanatos si cat mai putine amenzi. Si eu ma uitam dupa competition, dar nu ma induram sa vand Z4, tot aminam. Gri-ul merge f bine la M3 si era culoarea alternativa daca nu gaseam albastru. Gri am avut pe GT-R si pe un Golf R, proaspata spalate arata ca otelul de arme. Ai dreptate cu rodajul, mai bine il faci tu personal. Jantele sint de gustibus, parte din pachetul Competition si daca le vezi "live" nu au cum sa nu iti placa. Daca vrei sa pui cauciucuri de iarna, vezi ca merg si pe 18 sau 19, nu trebuie neaparat de 20. Nu te stresa cu perdelutele in spate, eu le am si nu stiu daca aduc ceva in plus fata de intunecimea geamului. Pt umbra la bebe poti sa pui chestii de alea cu ventuza pt extra umbra. Sar eu cu intrebarile: Ce cauciucuri ai pe ea? Michelin, Dunlop? Ai pus ceva pe lac sau mergi nud, doar cu ce ramine de la spalatorie? Vad ca ai cateva mii de km de autostrada cu ea...pietre, muste? Exista schimbari in comportament dupa revizia de rodaj? Multi spun ca BMW da drumul la toata puterea de abia dupa. Consuma ulei? Si presupun ai deja 8-9.000km cu ea, cum e cu consumul (cred ca ii intereseaza pe mai multi)? Oras, autostrada, mixt? Eu abia trec de 1000km, maine sper sa mai pun 2-300 si sa trec de rodaj in curand.1 point
-
(Frate, dar iti place sa scrii nu gluma; mi-e si frica sa te contrazic ca o sa scrii de 2-3 ori mai mult ca mai sus..) Nu stiu daca ma insel dar toate BMW M ies din fabrica cu discuri perforate. Oare de ce? In nici un caz de fitze. Fitze au altii cand pun discuri PERFORATE pe un seria 3 sau seria 1 standard..! Placutele cum tu insuti te aprobi si cauti aprobare, vin pe clase/categorii, asa ca sare din discutie ineptia de a pune placute NEpotrivite stilului de condus; pam-pam :sorcerer: Hai ca am zis ceva controversant. :pirate: Sincer m-ai pierdut complet cu distanta de franare care s-a micsorat acum fata de altadata in aceiasi curba. Poate imi explici in privat, ca nu are rost aici..0 points
-
si masini tot pe cele "gratis" le aleg. Preturi minime, eventual ireal sub cele din Europa sau sub cat ar putea costa o masina tinuta la standarde de reprezentanta, apoi se plang pe forumuri ca vanzatorii romani sunt "hoti". Cererea dicteaza oferta - cand cineva va fi dornic sa plateasca masini bune - bune se vor oferi spre vanzare, cata vreme nimeni nu cauta masini bune ci ieftine - ieftine se "aduc". Un topic unde se verifica cumparatorii ar fi util0 points
-
E60 oricand, X5 daca ai neaparat nevoie de asa ceva, dar costurile de intretinere sunt mult mai mari, confortul oferit de E60 e net superior, eu as opta pentru acest model cu multe optionale.0 points
-
Te-ai gandit tu asa, sa ma articulezi? Cred ca nu ma cunosti, si crede-ma ca in momentul cand am luat E39 (masina care de altfel imi place mai mult decat orice mai nou), aveam bani de ultimul model (F10), dar am preferat sa iau un apartm. Probabil atat ma duce capul. Deci crede-ma ca nu sunt acrii strugurii. Singura mea observatie a fost ca in momentul cand iei o masina noua (in chirie), la care nu ii faci nimic, nu ai ce sa discuti zeci de pagini. Niste discutii pe marginea dotarilor si plimbarilor cu ea, dar cam atat. Am luat masina, astea sunt dotarile. The end. End of story. Tu extrapolezi discutia la intretinere, combustibil si tot felul de cacaturi, cu care sincer nu are nimeni treaba, in afara de tine.0 points
-
Pai voi il poluati aiurea. Eu n-am zis nimic. Nu am comparat cu nimic. Eu atat am zis, ca e in chirie, la fel ca orice alt lucru in germania. Si nu e luata, e imprumutata in pana mea, fara titlu de proprietate. Iei in chirie ceva, folosesti contra unei sume lunare, si cand o dai inapoi platesti si eventualele neconformitati. Daca vrei sa o cumperi, platesti pretul pietei. Nu e acelasi lucru ca la leasing-ul financiar unde mai ai doar o rata reziduala. Singura mea obiectiune a fost ca nu inteleg cu ce se pot umple aproape 20 de pagini la o masina la care nu ii faci nimic. (asta apropo @mgs, eu acolo am 2.5 pagini, ca mai mult nu era de zis). Eu ma retrag, bafta-1 points
-
La leasing masina e cumva pe numele tau? Daca la final nu poti plati cateva rate sau valoare reziduala ce se intampla? Din tot ce ai scris eu am inteles ca frustrarea ta e de ce topicul asta are atatea pagini si la tine pe topic nu scrie lumea. Mai comentati baieti si la el pe topic, sa se simta bine.-1 points
-
Care-i rostul postului tau? Sa inteleg ca daca ai o oferta exclusiv pentru tine, un pahar de apa gratuit si unul la 6.5euro, tu il iei pe ala la 6.5euro. Sunt oameni care au vazut sute de posibile anunturi, realizezi cate sute de euro ar da pe verificari la 6.5euro? Mai bine ii donezi decat sa le platesti unor shnapani care au acces la o baza de date si iti dau contracost o informatie care pana la urma ar fi trebuit sa fie publica.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00