Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/02/20 in Posts

  1. @edit - țin să te contrazic. Am condus insistent și E220 (W213) și A6 40 (C8), care ar fi concurența directă și nu e chiar așa. Cel puțin ca motorizări sunt cam pe aceeași linie toate 3. Da, BMW cu G30 a rămas în urmă la cai putere, MB-ul având 194 (prea puțin să conteze) și A6 40 204, dar A6 C8 a apărut mai recent, că dacă iei direct 2.0 TDI 190 ultra de pe C7 e la fel de trist, poate mai rău. Ar fi cazul să aducă motoare noi la LCI, dar nu prea văd, au făcut deja B47TU1 și au pus practic câte 2 turbine și la 520D dar au păstrat puterea la 190. Anunțau cred deja motoare noi dacă ieșeau. Circulau zvonuri la un moment dat că vor veni motoare noi, 520D vezi doamne trebuia să se oprească la 204CP acum. Chiar n-am mai auzit nimic însă. Totuși, combinația cu cutia ZF pe care o pune BMW e net superioară GTronic sau STronic-ului de pe concurență. Pe 2.0 Diesel - G-Tronic e calm orice ai face la schimburi, chair și pe sport. S-Tronicul schimbă mai bine la Audi dar se împiedică singur la start - are un delay dubios de mare până se hotărăște să funcționeze bine parcă. Steptronicul BMW e rege aici, fără discuții. Ăsta a fost motivul pentru care am rămas la BMW. Eu sincer A6 40 îl simt mult mai puturos ca 520D, cutia cred că e totuși aici ce ajută, clar. (ambele erau Quattro/xDrive BTW, că dacă mai scoți xDrive din ecuație e clar mai bine din punct de vedere al sportivității la BMW - dacă te duci la A6 35 cu tracțiune față, pe barcă, o iei razna ) Sunt cât se poate de imparțial. Nu cred că BMW face mașinile perfecte și nici nu vreau să le fac statuie, la fel cum nu îmi displac nici Audi sau MB-uri, dar nu sunt ce caut acum mai degrabă.
    5 points
  2. Nu am spus niciodatĂŁ cĂŁ sunt un ecologist ,incerc sa duc o viața cât mai sĂŁnĂŁtoasĂŁ in general ,partea cu dpf-ul este o paranteza ,nimeni nu-i perfect
    3 points
  3. Tine banii si fa urmatoarele: - revizie cutie - distributie - turbina mica - inlocuire capac tacheti - curatare galerie admisie - curatare radiator, intercooler - verificare scurgeri, furtunuri vacuum, etc Spor, si cat mai multi km fara incidente!
    2 points
  4. Cred ca au avut un lot cu probleme și l-au vândut la noi sau la bulgari ca sa scape de el. In vest și-o luau rĂŁu pe coaja cu așa rebuturi. Dupa ce am reclamat la ei vĂŁd ca au scos de pe site michelin Alpin 4 pe 255 dar nu și pe cele de 225 care apar in continuare disponibile pentru fata. Acum ca e o coincidenta sau nu, nu-mi bat capul. Sper sa rĂŁmânĂŁ acest topic, poate le va fi altora de ajutor in viitor. Cat m-am lovit de problema asta am vĂŁzut ca mai toate firmele vor doar sa vândĂŁ, conteazĂŁ doar profitul și comisionul in rest.. dacĂŁ ai o problema rar vei gĂŁsi omeni amabili sa te ajute sau sa ĂŽți explice in mod profesional ce anume nu e in regula, doar cârpeli și teorii penibile, de fapt ca sa scurtez ĂŽntotdeauna e vina clientului, așa e politica la noi!
    2 points
  5. Mda...vorbești de 3l diesel 2019 euro 6 și îți e frica ca nu mai ai voie prin Europa peste 6 ani... Audi scoate motoare (noi) de 4l diesel, puse peVW, Porsche și Bentley-uri...serios: despre ce vorbim aici...? Hibridul se pune oricum pe motoare benzina care nu au nici o treaba cu interzicerea lor prin orașe și s-au făcut o grămada de teste la Mercedes și Audi care sa arate ca, consumul este nesemnificativ afectat și ca e doar o chichița pt impozite/taxe. P.S. La 15k km pe an eu as lua benzina, alegerea ta ar fi corecta dacă alegi benzina dar “not for the right reasons”.
    1 point
  6. Cum se "amplifica" "timpul de uzura " ? @Christi - fa-ti linistit stage 1 , daca motorul si accesoriile lui sunt in toate mintile (inclusiv filtrul de particule) . Nu te teme - nu se 'amplifica" nimic, ca sa te ingrijoreze. Este topic dedicat in sectiunea comerciala unde poti sa intrebi de performanta . Sau ceri detalii de la tunerul care iti va face softul. Nu sunt specialist dar cred ca ajungi undeva pe 150-160 cp cu stage 1 .
    1 point
  7. Salut. Stiu ca ai scris de pret, dar incerc si eu sa iti propun 4500 euro. Ma gandesc la vechimea masinii. Multumesc!
    1 point
  8. La consun iti este gandul cand te gandesti prima data la un g11/g12? Am vazut G12 740d 3k biturbo 320cp stoc si 7.7 consum mixt... Feritiva de hibride de la BMW, deocamdata. Asteptati cativa ani pana la full electrice mari daca gandurile sunt fixe pentru electrice.
    1 point
  9. Dar ce la nava spatiala se umbla cu cheia dinamometrica? Bine inteles ca nu, ca doar noi romanii stim mai bine decat toti ce si cum.. Unde naiba ajungem cu afirmatii de genul asta? Sau altfel, care afirmatie ti se pare VALABILA si SIGURA? Sa respecti ce spune manualul sau sa crezi ca NU e nava spatiala?? (Apropo de nava spatiala, cand am pus mana prima oara sa desfac lucruri la BMW, la fel am zis si eu, apoi am remarcat tolerantele mai mici per ansambul, lucrurile mai ingramadite si mai bine gandite! De aici respectul meu pentru manual.) Tu si restul puteti merge la orice mecanic gasiti; traim intr-o societate libera.
    1 point
  10. Salut, Anul trecut am trecut prin aceeasi situatie cu un E91. A durat 3-4 luni pana am reusit sa o vand, masina personala, foarte bine intretinuta. Nu prea ai alte variante decat OLX, pe Autovit merge foarte slab, parerea mea. Este clar ca Romania nu este pregatita pentru BMW touring sau dric cum ii spun unii. Cand iti iei asa ceva iti asumi si asta fac si eu, Singura solutie este sa mai lasi la pret, eu asa am facut si am reusit sa o vand. Bafta multa cu vanzarea!
    1 point
  11. cred ca reclamatatia ar trebui facuta pentru neconformitatea anvelopelor - ar trebui masurate exact dimensiunile cu un subler, pt 255/40/R18 ar trebui sa fie 255 mm latime, 102 mm latime, 457.2 mm diametru interior, 661.2 mm inaltime totala; pt 225/45/R18 ar trebui sa fie 225mm, latime, 101.25 mm, 457.2mm diametru interior, 659.7 mm inaltime total (diferenta de 1.5mm vs cele de 255) cu masuratorile exacte, scris la michelin si la ANPC.
    1 point
  12. Bine, nu mai vorbesc prostii. N20 e praf. B48 o să fie tot praf, drobul de sare maică! Cu citat din unul articolele postate. "May fail, but usually after 50/60000 miles" - după cum vezi este cum spuneam și eu: "Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave" - poate exagerat la nr de km, corect. Cuvinte ca "may", "usually" implică un grad de probabilitate, nu o garanție. Alt citat din același articol: "As discussed throughout this article the BMW N20 is an overall reliable engine that does not have many common issues." - Overall reliable engine = Praf, Problematic?! Gata, nu mai vorbesc prostii.
    1 point
  13. Cunosc potențialele probleme, dar prea se generalizează. Sunt potențiale probleme, lucruri care se pot întâmpla dar nu e garantat că se întâmplă. E aiurea să generalizezi că N20-urile au probleme doar pentru că pot exista pe ici pe colo diverse situații. Dacă te raportezi statistic la nr de mașini cu N20 vândute vs probleme cu distribuția să zicem ai să vezi că procentul este foarte mic. E ok să zicem că N20 e pilaf când 5-6% sunt raportate cu probleme? Cam cum e și cu distribuția lui N47. În plus mașina e nouă, cu garanție. Chiar stăm să ne uităm la drobul de sare?
    1 point
  14. :) Exact acolo am vorbit, si exact asta voi face.
    1 point
  15. Mergi linistit la Samer si repar-o
    1 point
  16. Altii au mers peste 200k. fara probleme, daca nu ai zgomote cu siguranta nu este uzura f. mare la 175k. la km. astia vin cu ele pe roti din Germania.
    0 points
  17. Eu unul te vad nehotarat.Benzina clar vrei! Tu iti stii nevoile si pretentiile, fie ele si decente. De ce nu optezi pt o masina cu garantie pt ca te incadrezi in banii aia. Eu personal nu as da mai mult de 5-7.000 pe o masina fara garantie. Una e teapa de cateva mii,alta de 15.000.
    -1 points
  18. Dar te rog, nu mai vorbi prostii. S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/ Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509 Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea. Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.
    -1 points
  19. Din start daca iti iei masina de noua, nu exista avantaj financiar. Din nou o chestie asumata de mine. Am vrut cat mai repede G20, si nu am fost dispus sa astept 2-3 ani pentru a o gasi SH la un pret considerabil mai bun decat pretul de noua.. Si atunci poate fara una-doua optiuni pe care le vroiai dar "ehh asta e, hai ca o iau, ca bifeaza majoritatea optiunilor dorite". Acum nu am urmarit tendintele din Romania in ceea ce priveste cumpararea sau vinderea masinilor in general, dar din punctul meu de vedere o masina nu trebuie tinuta mai mult de 5 ani, din ambele motive spuse de tine: deprecierea si dorinta (nu nevoia) de a avea noul model. Diferenta de tehnologie de la un model la altul in ultimii 15 ani este majora. Pe mine ma inteeseaza ca masina sa nu fie uzata moral din punct de vedere tehnologic. CU cat voi inainta in varsta probabil nu ma va mai interesa, asa ca profit acum
    -1 points
  20. Daca un propietar de bmw cu filtru DPF citeste si intelege (pe jumatate sau sa zicem sfert) dintr-un articol oficial ca in timpul si dupa fiecare regenerare uleiul se contamineaza putin cat putin, credeti ca asta il va determina, AR INTELEGE ca trebuie sa schimbe uleiul mai des!? Ma indoiesc.
    -1 points
  21. Cred ca, colegii nu au inteles despre ce model e vorba, deoarece ai specificat 745Le vorbim de G11/G12, singurul disponibil in toate variantele de motorizare mentionate de tine. Fiind vorba de o masina noua sau aproape noua(automat, in garantie), nu cred ca vei avea probleme de fiabilitate si daca ai, ce? de asta exista garantie si din ce am vazut, cumparatorii de 7 sunt tratati de reprezentante(cel putin de cea din Cluj), ca niste mini regi(lucru normal pana la urma, le lasi peste 100k euro in conturi). Personal as alege versiunea , v-a scoate un consum super bun in oras, folosind preponderent motorul electric(in special la porniri) , ai un motor de 3L in 6 cilindri, pe benzina, care sa fim seriosi, nu submotorizeaza caroseria respectiva nici singur, cu atat mai putin insotit de motorul electric si vei avea si sunet de benzinar. Intradevar nu va fi sunetul si feelingul V8-ului dar nu prea le poti avea pe toate. Sau? + e varianta long si daca vei avea pasageri in spate, iti vor multumi. + daca nu s-a schimbat legislatia, vei plati un impozit infim. Ca si costuri de intretinere(anvelope, revizie etc), asteapta-te la costuri mai mari fata de E, e totusi o alta clasa.
    -1 points
  22. Salut, scoate siguranta lui si incearca dupa aceea sa l pornesti, daca nu vrea, fa o diagnoza si vezi de ce nu porneste. Spor.
    -1 points
  23. Ar trebui sa ai un cartonas ceva pe care sunt trecute toate pozitiile. Cauta standheizung sau asa ceva, o siguranta mare, peste 15 amperi, la E39 cred ca e de 30.
    -1 points
  24. Ar trebui sa fie una din sigurantele cu 3 sageti ondulate cu varful in sus si o linie dreapta sub ele(pictograma), ai pe afisaj optiunea de auxiliary heating? Webasto porneste odata cu motorul cand temperatura e mai mica de 5 grade?
    -1 points
  25. N-aș vrea sa va supĂŁr prea tare, eu sunt fan Audi care de ceva ani a trecut pe bmw... Dpdv costuri și traim prea puțin sa ne dam cu o masina și un model. Asa ca acum bmw Pana mai ieri am avut un a4 și un X4 ĂŽn ultimii 2 ani dotate ok ambele dar nu top (quattro/alcantara și xdrive/led Matrix d-astea... etc). La interior Audi ii bate din absolut orice poziție la scaune și confort și materiale și culori, chiar și spațiu interior... Nu exista ĂŽn opinia mea dubii la castigator... Totul pana la sunet. La sunet bmw ii sparge. Audi hi-fi e cam pocnitoare vs bmw hi-fi. Iar când ĂŽți iei HK e deja superb. La piele bmw sta prost spre f prost. Am acum un seria 5 și un X5 (ambele dotate peste ce aveam ĂŽn trecut) și pielea asta Dakota e carton, aia nappa e mișto dar se zgârie f repede... Acum, seria 5 mi se pare astĂŁzi masina ideala pt mine, pana probabil voi avea seria 7 (sper și eu). A4 deși ok mi se parea o idee cam mica pe când a6 mi se pare o barca. DacĂŁ ar fi sa aleg la Audi as alege a7 dar nu e chiar ce ĂŽmi place. Poziția la condus ĂŽmi place cel mai mult și ĂŽmi place trenul de rulare... Modul cum se așeazĂŁ la drum bmw 5 mi se pare superb, ĂŽmi place sa o calc moderat. Interiorul la noul BMW este muuuuult pe ce oferea ĂŽn trecut bmw. E chiar plĂŁcut dar parca exagereaza cu luciul ala negru... Ce ma enerveazĂŁ este sunetul motorului... La Audi deși era tot 2l/190cp nu se auzea nimic, când am luat-o a crezut inițial ca mi-au dat benzina. La asta hâraie prea tare pt gustul meu. Asa fac toate, și x4 tot același motor avea și la fel fĂŁcea. M-am conversat cu colegul edit pe topicul lui dar as vrea un ajutor. Mașina (luata sec hand) nu are ĂŽncĂŁlzire auxiliara. 3 lucruri ii lipsesc sa fie mașina perfecta... Aceasta ĂŽncĂŁlzire, trapa și keyless entry, chestii pe care soția le are. Pot trai fĂŁrĂŁ ele fĂŁrĂŁ probleme dar nu pot trai sa știu ca soția ĂŽnainte sa ĂŽși punĂŁ ghetuțele apasĂŁ pe telefon și gĂŁsește mașina calda și dezghețata și eu ma duc ca un cĂŁțel și o pornesc... Și ma roade rĂŁu. La a4 nu aveam autohold și pana nu l-am pus nu m-am lĂŁsat. Asa ca va rog ajutor. Cum fac sa pun și eu pornirea din cheia originala pe seria 5? Sigur tre sa se poata...
    -1 points
  26. Chiar deloc . Mai bine unitate cu Android .
    -1 points
  27. Trebuie sa stii ca se amplifica consumul,timpul de uzura, ambreiaj, turbo.....
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.