Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/20 in Posts

  1. Gata si schimbatorul. Interiorul ar trebui sa fie gata. ðŸËâ
    3 points
  2. ȚigĂŁnealĂŁ tipsurile alea. 4tuning
    3 points
  3. Ce masini au fost astea,,,,Off nu se mai fac așa ,,, direcție hiidraulica și ce senzație de condus aveau de abordai orice viraj sau curba cu ĂŽncredere maxima
    2 points
  4. Ce-i drept nu sunt deloc fan al barii M, pe spate, dar cred ca in combinatie cu difuzorul asta va fi ceva diferit. Spor la treaba ! Astept poze dupa montaj
    1 point
  5. Chiar cum sunt curios cum iesea fum PRIN capacul de la ulei ?! Mai mult ca sigur nu ti-a pus bine(sau deloc) garnitura la capacul de la filtru de ulei si iti curge uleiul pe acolo. Verifica nivelul uleiului , s-ar putea sa fii pe zero !
    1 point
  6. 1 point
  7. Se vede frumos acum cu stopurile LCI, e schimbat complet look-ul acum. Sunt curios ce difuzor o sa ii pui ....?!
    1 point
  8. Daca tot anulezi clapetele, anuleaza si motorul!
    1 point
  9. Stopurile alea lipseau:D, bun asa! si eu am vrut sa-ti zic de tipsuri:)) cand am inceput sa ma uit insa am vazut ca ai scris ca urmeaza sa vina un difuzor, sunt curios ce difuzor, daca o sa acopere asa din tipsuri presupun ca e ceva agresiv:D, era nevoie sa umple golurile alea dintre tipsuri si aripioarele exterioare de pe margini. Ceva eleron pentru luneta in partea superioara nu este sa pui? cum sunt alea de E60 la 250 lei.
    1 point
  10. era pe un forum un tip caruia i-au furat stergatoarele de la cayenne. a oprit cu alt cayenne langa masina omului, s-a dat jos, le-a demontat si le-a luat. pusese omul filmare camerei de supraveghere. de regula indienii coboara atat de jos in comportament...nu a mai trait hitler un an sa ne scape de ei
    1 point
  11. Salutare tuturor, Doresc sa imi vand masina , aici puteti gasi detalii : https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-x5f15-IDde0Tu.html Motivul vanzarii este deoarece doresc sa trec la modelul nou. Pot trimite poze suplimentare. Mersi !
    1 point
  12. La multi ani tuturor in Noul An! Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin). Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici. Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate). Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele. Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok.
    1 point
  13. Si niste filmulete. Diferente: Dupa montaj:
    1 point
  14. Din fericire, am rezolvat cu eleronul. In weekend ma apuc de semnale.
    1 point
  15. Multumesc pentru urari! Interiorul arata bine. Initial nu m-as fi vazut intr-o masina cu interior rosu, dar la aceasta este o combinatie placuta intre rosu si negru. Practic, doar scaunele, bancheta, fetele de usi (partea superioara) si partea de jos a bordului sunt rosii. Mocheta, plafonul, partea inferioara a usilor, a scaunelor sunt negre. Mai are insertii de glossy black iar trimurile maricele sunt din aluminiu texturat. LE: am pus doua poze nu foarte relevante, dar sunt singurele. O sa ii fac si la interior cateva mai de ansamblu.
    1 point
  16. S-a rezolvat problema. Era firul de la incazlire care merge din sezut spre perna din fata. S-a scurtat firul cu aprox 4 cm, s-a cositorit bine si s-a izolat cu un plastic special ca sa nu mai poata luat foc sa deterioreze pielea. Cand perna este inchisa nu se vede aproape deloc ca s-a ars pielea.
    1 point
  17. Salutare comunitate. Numele meu real (nu nick-name-ul) este Gabi. Dupa 10 ani de VAG, am schimbat tabara . Nu din cauza problemelor, ci a faptului ca I3 mi s-a parut masina ideala atat din prisma principiilor de constructie cat si a designului (aici stiu, majoritatea o considera o ciudatenie si o masina urata.. sunt obijnuit ca posesor si de Audi A2 3l). Revenind la i3. Dupa multe cautari (excluzand masinile noi datorita bonusului mic ( vroiam neeaparat REX ca sa nu raman in pana prostului si sa am curajul sa fac ceva drumuri un pic mai lungi in caz de nevoie, bmw-ul fiind a doua masina in familie) am ajuns la achizitia unui BMW i3 Rex 60Ah 2015 de la o reprezentanta BMW din Geermania, masina beneficiind de BMW BPS ). Ca si plusuri la achizitie (Octombrie 2019): - Garantie 2 Ani la orice reprezentanta in Europa - Foarte bine dotata (in afara de sunet H&K nu am vazut altceva lipsa). Interior lodge crem, Idrive touch, display mare, bord piele+lemn, trapa, suspensie sport cu jante 20 vara pe doua latimi/ 19 iarna, oglinzi electrocrom toate si cele exterioare pliabile electric, keyless go, traffic jam assist, cruise control adaptiv, senzori parcare fata/spate, camera spate, parcare autonoma, faruri led adaptive, plus multe altele - Rex -- nu vroiam sa ma trezesc fara baterie. - 24k km reali. A fost masina de showroom si utilizata in cadrul BMW. Minusuri: - pretul destul de mare - 23k euro, dar a fost o alegere cu sufletul. - birocratia RO/DE.. inca suntem priviti ca o tara din lumea 3-a. - reprezentantele din RO (in 99,5% habar nu au cu ce se mananca i3-ul si nici nu sunt autorizati sa repare i3-uri). Aici o recomandare ar fi de prisos pentru i3 Rex. - pompa de caldura (nici nu se poate la i3 rex) Ca si exploatare: Plusuri (dupa 4k de fataiala prin si pe langa Bucuresti) - trage fenomenal (uzual folosesc ecopro sau ecopro+ si in caz de nevoie wot). Vin de pe Passat b6 2.0tdi ppd (unde cuplul era aproape la fel de instant livrat). - spatiu mai mult decat suficient in fata / spate pentru 4 persoane. - pozitie buna la volan (cu scaunul dat in sus ai pozitie aprox la inaltime ca si in X4) - raza mica de intoarcere (conteaza in oras) - sunetul in boxe, mult peste asteptari. Initial vroiam sa fac retrofit la H&K, dar nu cred ca mai merita.. Nu am ascultat un i3 cu H&K ca sa fac diferenta. - chiar daca am versiunea de 60Ah si Rex si trapa (adica un pic mai grea si bateria mica) tot reusesc pe timp frumos sa am un 140-150km autonomie, iar pe iarna undeva la 100km. Suficient pentru traficul nostru minunat. - Rex - chiar isi face treaba foarte bine la drum intins (stand la casa si inarcand peste noapte, in oras nu l-am folosit vreodata). Inclusiv la viteza mare (140km/h) face fata la mers constant. Pentru reprize, chiar si pe Rex, se foloseste bateria! Mi s-a parut foarte bine gandit. Daca surplusul generat de Rex incarca si bateria era atunci chiar peste asteptari. Consumul este cam ca la carte, undeva la 6l/100km. - bine antifonata pentru o masina de clasa ei (nu comparam cu cele din clasa superioara si cu o aerodinamica buna... i3 e o masina de oras cu o aerodinamica de caramida pentru zilele noastre - 0.31. A2 3l are 0.24 iar la viteze mari este liniste deplina in habitaclu) - DC fast charge - incarcare rapida 24minute... Dar, o incarc acasa din doua motive: de comoditate si pentru ca incarcarea lenta nu distruge bateria. - BMW connected Drive. Poti preincalzi/raci masina din telefon, astfel incat la plecare sa ai masina in conditii ideale fara consum din baterie. - faruri led adaptive. lumineaza foarte bine (peste bi-xenonul adaptiv cu afs de pe passat b6) Minusuri: - usile spate.. chiar daca e fistichie, accesul lasa de dorit. Nu sunt asa practice precum cele clasice, dar nu putem sa le avem pe toate in viata. - un pic cam rigida datorita suspensie sport si jantelor de 20. Din aceasta cauza la 24k km are greierasi.. Multumim BMW . - rezolutia la camera spate.. BMW inca nu a auzit de HD.. pacat. - pompa de caldura. Nu exista pt Rex. Caldura pe timp de iarna papa destul de bine din baterie. Undeva la 20km ca si range. - baterie gandita modular, dar fara suport pentru retrofit. Masina mai are 4 ani garantie la baterie, dar dupa ce facem in caz de pb ? Ca doar nu o sa luam tot de 60Ah peste vreo 5-6 ani in caz de nevoie - partea de servisare (pana acum experiente proaste in Bucuresti, si nu din cauza oamenilor de la reprezentante cat din cauza ca nu sunt specializati pe i3). Am doi martori aprinsi si pana acum nici un raspuns concret dupa 3 vizite si 8 zile pierdute prin reprezentantele din Bucuresti. - cauciucuri care se tocesc cam repede, gama mica de producatori si destul de scumpe). Pentru orice info legat de i3 ma puteti intreba. O seara buna la toata lumea. PS: Celelate masini din curte: Audi A2 3l 1.2Tdi 2001 / Skoda Rapid 1.4Tdi 2018. Pe viitor A2-ul se va inlocui cu un 225xe (cel putin eu asa sper).
    0 points
  18. 0 points
  19. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
  20. Pe istoricul de unde? M-am uitat la ambele masini in carnetele de service, nici macar nu au aceasta rubrica.
    -1 points
  21. Pai si crezi ca e vina "desteptului" ca ti-a sarit tie piatra in parbriz? Cred ca e vina lui ca se afla pe acelasi drum in acelasi timp cu tine )
    -1 points
  22. Mai mult ca sigur ca este motorina si deocamdata e destul de putina si nu iei foc .......dar cocalareala aia de fire colorate si rasucite artistic nu ti-a dat de gandit cand ai facut plata la bolid ? In momentul asta esti pe combinatia fire improvizate care baltesc in putina motorina .......
    -1 points
  23. Tipsurile sunt asa scoase deoarece urmeaza sa ajunga un difuzor pentru bara spate, iar difuzorul va acoperi o mare parte din tipsuri
    -3 points
  24. Urata rau bara aia, parca i plug de ĂŽmpins zapada, sincer!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.