Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/20 in Posts

  1. Cum ti a zis colegul tu trebuie sa le pui in ordinea 1-2-3-4 ĂŽncepând din fata pana in spate, primul e unul, ultimul e 4. Nu te intereseaza aprindere si cum funcționeazĂŁ, aia știe ecu, nu te mai gândi acolo. Tu asa ĂŽnregistreazĂŁ le cum ĂŽți zice ista si cum ti am zis noi ca ista ti le bagĂŁ la rând 1-2-3-4 exact in aceeași ordine care ti am spus o.
    2 points
  2. 1 point
  3. Da, asa este, toate masinile cu motor N47 sunt niste cazane si risca in orice moment sa crape distributia, turbina, EGR-ul, injectoare si scrumiera. Scapa repede de ea, e cea mai mare paguba....
    1 point
  4. Descrierea masinii suna bine si se vede ca a ajuns pe mana unui pasionat. Dupa cum zicea si Sir 10, ma bucur si eu ca mai apare cate un E46 pe forum. Eu doar ce l-am vandut pe al meu. Poate ne incanti cu niste poze Totusi, ai de gand sa pastrezi GPL-ul pe masina?
    1 point
  5. Sa ai parte de ea ! Eu zic sa arunci mizeria de gpl de pe ea..
    1 point
  6. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    1 point
  7. Cel mai bine trimiti turbina la verificat la un centru de reconditionari turbine, o sa-ti verifice si geometria+ actuatorul, verificarea costa undeva la 200 lei cam peste tot, turbina reconditionata undeva la 1200 lei + alti bani daca mai este si actuatorul. Cu tot cu revizie facuta (ulei+ filtru+ furtun tur ulei la turbina) o sa te duca undeva la 2.000 lei cu tot cu manopera de D/R turbina.
    1 point
  8. Se numara incepand de la cureaua de accesorii, care e intotdeauna in fata motorului: 1,2,3,4. Ce iti spune ISTA iti spune sa numeri dupa numaratoarea data mai sus. Desigur pistoanele si toate celelalte se numara la fel cu referire la localizarea lor pe motor. Aprinderea se face in felul in care ECU-ul o stie si o face ca sa puna motorul in miscare.
    0 points
  9. Ma omorati cu gpl-ul asta, . Incerc sa pun niste poze cu ea, doar ca trebuie sa vad cum, azi am incercat sa incarc o poza cu bujiile vechi si nu am putut, cred ca era prea mare.
    -1 points
  10. Nu reusesc sa imi dau seama daca esti ironic sau nu insa singura paguba de pe acest forum esti tu, in niciun caz motoril N47. E un motor destul de modern care isi sufla mucii la orice ora pe anticul m47 poreclit “tractorul” de care e satula strada. Cat despre distributie nu-ti fa griji daca nu se aude nimic suspect. Eu am schimbat-o la 260.000 km si era originala, deci nu mai fusese schimbata niciodata. Am schimbat-o pt ca se auzea sunetul specific. Nu te lua dupa invidiosii astia care se suie in 3ar din 1998 ca dupa ei o sa ajungi ori intr-un 3ar ca al lor ori o sa mergi cu bicicleta. Distributia e un consumabil si se schimba, indiferent de ce masina sau motor ai. Daca nu stii istoricul ei poti sa o schimbi ca sa stai linistit sau mergi cu ea pana cand incepe sa se auda. Nu o sa ti se rupa in mers, daca au fost cazuri la 2-3 baietasi deastia care habar nu au sa conduca o masina asta nu inseamna ca o sa ti se rupa si tie.
    -1 points
  11. Asa sa faci! Costa cam (cred) 3.500-3.800 ron fara schimb de ulei, depinde de service. .
    -1 points
  12. Ce caseta ai, electrica sau hidraulica?
    -1 points
  13. Buna tuturor, Primul meu post pe acest forum, pe care-l citesc de vreo 2 luni. Posesor, inca, de VW B6 si Fiesta, ambele diesel, am decis sa revin la vechea pasiune, benzina+gpl. La sfatul unui coleg de munca din Germania, am cautat un E46, benzina, in 6 cilindri (asa a zis, sa fie neaparat in 6). Zis si facut, m-am apucat de cautat. Intai Germania, dupa, Ro. In final, am gasit ceva sa-mi placa (mai aveam putin si renuntam): 2,5 l, 4x4, full, exclusiv Ro, 2003. Si, cel mai important, ingrijita. Nu are trapa, dar nu le poti avea pe toate. In schimb, are gpl si 4x4 (Este dedicata fiului meu, deci e mai bine cu tractiune integrala decat spate. Eu, probabil, mai mult cu reparatiile). Curand voi pune si poze. Masina este ok insa are cateva probleme pe care intentionez sa le rezolv (probabil singur, in mare parte): 1. Pe gpl dar si pe benzina (cei drept la un nivel muult mai mic), celebrele fluctuatii de relanti cand opresc la semafor. Am citit multe pe aici. La asta se adauga erorile P0171 si P0174 pe gpl, dar si un usor mers sacadat pe gpl, intre 2000 si 3000 ture. Din ce am citit, suspectez furtune de vacuum fisurate (probabil va fi greu de depistat) dar si o posibila problema de reglaj pe gpl. In acest sfarsit de saptamana voi desface cate ceva (filtru aer de ex.) si voi incepe cautarile (vorbisem cu un mecanic, insa nu cred ca este genul de reparatie pe placul lor, asa ca ...). Asa cum am spus masina merge dar nu este suficient pentru mine, trebuie sa mearga perfect. 2. La schimbarea vitezelor, un usor zgomot infundat dinspre bancheta spate (nu metalic si doar daca nu debraiez cum trebuie). Aici am citit putin, aprofundez dupa ce rezolv pct. 1. 3. Trepidatii la franare, suspectez discurile fata, doar ca sunt noi, posibil sa fie altceva. Atat, deocamdata. Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi, astept cu interes, este destul de mare forumul, voi avea nevoie de ceva timp sa-l studiez. P.S. Masina s-a incadrat in categoria ultimelor masini adevarate, designul imi place la nebunie dar, foarte important, si baiatului meu (altfel un bmw mai tanar ar fi costat triplu, un aspect deloc de neglijat).
    -1 points
  14. O afirmatie destul de controversata pentru primul post. Poate e mai bine sa spui, cu, ce scop pe la noi!? ..Ironii sau solutii? (Ironii de la primul post.. hmm) Ca pe garla sigur nu esti.. (inca nu te-am reclamat..)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.