Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/25/20 in Posts
-
Cele all season sunt fĂŁcute pentru o alta piata si anume pentru cei care nu au loc de depozitare cum a spus Bimmer mai sus, dar si pentru costuri mai mici, adicĂŁ fata ĂŽnlocuire de anvelope + echilibrare de 2 ori pe an, mulți se gândesc din lipsa de spațiu si bani in primul rând ca mai bine are un set de jante si un set se anvelope non stop decât sa Mai cumpere inca un set se anvelope si inca un set de jante, cam aia e ideea. ĂnsĂŁ pe scurt, anvelopele de vara sunt cele mai bune vara, anvelopele de iarna sunt Mai bune iarna. Nici mĂŁcar remarca colegului care spune ca anvelopele all season sunt mai bune in anotimp decât alea low cost. Chiar si alea low cost pe anotimpul lor sunt mai bune decât alea all season ca si comparație. Orice filmulețe si comparații in care gasesti anvelopele all season ca frâneazĂŁ mai bine sau merg mai bine decât alea care sunt de vara/iarna sunt doar filmulețe care sa promoveze vânzarea anvelopelor all season. Frânarea vara nu este asa eficientĂŁ ca cele express de vara si nici mersul iarna prin zĂŁpada nu e asa eficient fata cele speciale de iarna. Colegul se vede ca e fan anvelope all season ĂŽnsĂŁ nu știu de unde ĂŽși trage informațiile ca sunt cele mai bune, când ele de fapt sunt fĂŁcute pentru o clasa socialĂŁ mai sĂŁracĂŁ si mai comoda , fĂŁrĂŁ sa jignesc pe nimeni. P.s anvelopele all season se uzeazĂŁ foarte repede, chiar un prieten are exact acele anvelopele Michelin Cross climate si dupĂŁ 2 luni de investigații si le a cumpĂŁrat, dupĂŁ ce le a ținut 2-3 ani a zis ca nu mai cumpara anvelope all season, a zis ca le a cumpĂŁrat ca nu are chef sa stea sa schimbe anvelope sau roti complete ĂŽntre anotimpuri si nici bani nu vroia sa de a pe inca un set de anvelope si jante.2 points
-
@Vlad: Insa nu m-as baza pe ele pe o masina cu, care circul 30-40k km pe an, fara sa tin cont de anotimp sau destinatie(road tripuri in tara si Europa, statiuni de munte, etc). Anvelopele (ca orice pe lumea asta) se cumpara dupa nevoi. In RO nu se intampla asta din prostie, lipsa de cunostinte/cultura, etc. Daca esti in scenariul exemplificat de tine mai sus, desigur ca e rational sa ai anvelope dedicate vara/iarna. Dar 90% din posesorii de masini in RO nu fac asta (zeci de mii de km pe an in toate tipurile de conditii). Daca folosesti masina cu preponderenta in RO, vara nu mergi pe circuit, nu participi la competitii, iar iarna nu esti genul care sa cutreieri muntii si sa ajungi in locuri greu accesibile, atunci o pereche de all season ca Michelin CrossClimate sau Vredestein Quatrac Pro sunt ce trebuie. In Romania sunt mai putin utilizate din cauza unor stereotipuri vechi de zeci de ani (anvelopele sunt proaste, nu sunt sigure iarna, etc). Producatorilor logic ca le convine ca turmele sa cumpere in continuare cate 2 randuri de anvelope (vara/iarna); all season sunt foarte mult utilizate in vest si castiga teren. Si btw: O pereche de all season BUNE, premium/noi, de la Michelin, Conti sau Bridgestone sunt mult mai bune vara decat niste cauciucuri de vara low cost/sh cum au majoritatea (si iarna decat cine stie ce Nankang de iarna). Sa nu uitam ca traim intr-o tara in care majoritatea cumpara BMW dupa care pun motorina de 50 de lei si cumpara cauciucuri SH sau Tigar/Riken/Nankang.2 points
-
Dupa cum spune titlul am eroare pe DC/DC converter de cand am cumparat masina . Modulul asta ar trebui sa stabilizeze voltajul pt anumite module, la masinile cu MSA start/stop. Am cumparat un modul second si am vrut sa-l schimbi, dar nu am gasit modulul acolo unde toata documentatia/ista spun ca ar trebuie sa fie - adica langa baterie. Acum am gasit ceva nou referitor la modului asta in cazul F10 LCI - Deletion of DC/DC converter - va rog vedeti poza atasata , nu reusesc sa copiez textul din PDF. Eu inteleg ca acest modul nu mai este folosit la LCI. Atunci de ce am eroare ? Eroarea se sterge dar reapare la pornirea motorului.1 point
-
Stiu ca pot face foaie, dar din pacate am o varsta care nu mi permite sa risc..mi e drag de nepoti (inca )..1 point
-
Cred ca nu-ti face bine carantina... Or fi CrossClimate cele mai performante anvelope all season de pana acum, insa pana sa dea randament mai bun vara decat anvelopele de vara iar iarna mai bun decat cele de iarna(desigur, exista exceptii) mai trece o vreme. Sa nu uitam ca, Cross-Climate nu e anvelopa clasica all season. Daca sunt asa bune de ce mai fabrica Michelin anvelope dedicate unui sezon? Cum crezi ca s-ar comporta o masina sport M2, 911 etc cu Michelin Cross Climate? Si ai uitat de un lucru foarte important, CrossClimate(la fel ca si alte anvelope mixte) se fabrica in mai putine dimensiuni. Personal poate as pune CrosClimate(sau alte anvelope mixte) pe o masina de oras, mai ales la ce ierni avem in Romania mai nou. Insa nu m-as baza pe ele pe o masina cu, care circul 30-40k km pe an, fara sa tin cont de anotimp sau destinatie(road tripuri in tara si Europa, statiuni de munte, etc). Dar e doar parerea mea. Daca tu esti asa multumit de ele, linistit foloseste-le in continuare, eu raman fanul anvelopelor dedicate de vara/iarna.1 point
-
1 point
-
Omul pune poze o cu mașinĂŁ care aratĂŁ foarte bine indiferent de jante și pe voi vĂŁ arde grija de Loganuri... Super!1 point
-
Nu e nevoie sa-mi arati, folosesc si eu autostrada. Dar sa stai pui plase si alte prostii pentru pietre...pune si la parbriz ceva gen cum au masinile de la jandarmi si la partile cu vopsea expusa niste cartoane, ceva... E o masina, nu bibelou.1 point
-
App: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.spritmonitor.smapp_mp 427.763 km la data curenta.1 point
-
Sportivitate, tinuta de drum, directie precisa, acceleratie promta, bloc motor din fonta, nu aluminiu, motor fiabil (400k km fara probleme) etc1 point
-
1 point
-
1 point
-
N47 cu doua turbine . Eroarea spune: DC/DC converter (support during engine start) for support of electrical system, control activation. Open circuit ISTA duce catre modulul din portbagaj , cu toate explicatiile despre MSA etc - fara rezolvare , decat sa verifici modulul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
F36 420D M Sport din 2016, 150.000km, cumparata la 147.000. Intentionez s-o vand pe la 180.000 De ce toata lumea pe-aici spune "km reali"? Va credem pe cuvant1 point
-
Acest gen de anvelope a fost inventat pentru tari civilizate unde drumurile sunt ca in palma!1 point
-
Asta cu reparatul de amortizoare mi se pare cam de dacie sau de cielo maxim . Amortizoarele , cel putin cele de pe e90 , sunt pe gaz . P.S. scump xD-ul la amortioare . La 320d am dat vreo 1500 pe amortizoare fata-spate (billstein b4), flanse(lemforder) , burdufuri(oem)si manopera .1 point
-
Eu am pus Niste șoricei mici si subțiri pentru o plasa mai groasa, la bara de M5 E60 pentru gaura aia spate de jos din mijloc. Am pus vreo 20.. o am de vreo 2 ani jumate si sta ca la ĂŽnceput. Dar e aproape de margine si de aceea am avut loc cu mana.. nu știu daca se poate asa la coi, eventual daca se da Scutul jos.0 points
-
0 points
-
Da, e o masina, dar daca exista o potentiala problema si o rezolvare pentru ea, ma intereseaza solutiile. Daca aveam diesel nu ma preocupa lucrul asta (dovada masina cealalta), dar radiatoarele la benzina sunt mai multe si intercooler-ul, care sta in fata, e mult mai subtire. Astea fiind spuse, apreciez considerentele metafizice despre rolul masinii in familie la fel ca oricare alt cetatean. La fel si cu exagerarile absurde care ajuta atat de mult in conversatie. Dar as prefera totusi niste raspunsuri de la persoane care s-au lovit de problema. Da, sigur ies mai ieftin cu plasa, dar trebuie sa vad daca un DIY imi afecteaza cumva garantia..0 points
-
Am si eu o problema cu un amortizor spate dreapta cand dau in gropii se aude un scartit ca si cum nu ar avea uleii :) . Pot completa cu uleii in amortizor ?-1 points
-
nu poti completa pentru ca este incapsulat din fabrica, daca e defect trebuie sa il inlocuiesti(recomandat este,daca ai probleme cu un amortizor, sa schimbi perechea cu totul pentru o buna stabilitate) Multumesc-1 points
-
Eu cunosc pe cineva care le-a reparat practic pe cele vechi la cnv care repara amortizoare pt raliuri. Spune k e foarte multumit si k au costat 900 ron ambele telescoape fata.-1 points
-
Vezi cum vorbesti ca indirect m ai facut cretin...asta cu impozitul e bagata de cativa ani, eu stiu ca esti obligat sa il platesti tu la vanzarea masinii..dar cumva daca o gandesti putin, cand platesi 2900 ron impozitul si o vinzi in luna februarie sa zicem cel care o cumpara merge 10 luni cu impozitul platit de tine..oricum cand il platesti si o vinzi cu el platit se reflecta in pretul masinii,cumva e tot aia. P.s Eu la randul meu cand am cumparat masina in febriarie acum 4 ani i-am platit omului diferenta de impozit pentru 10 luni..si nu ca am fost fraier cum considera unii , asa mi sa parut corect.-1 points
-
Nu trebuie sa fi in sistem ca sa ai asa ceva. Membru ipa poate deveni oricine.-1 points
-
Membri simpatizanti Ăn aceastĂŁ categorie pot fi incluse persoane din afara Ministerului Afacerilor Interne care doresc sĂŁ devinĂŁ membrii ai asociației sau doresc doar sĂŁ susținĂŁ financiar asociația. Pentru cunoscatorii cu minus-1 points
-
-1 points
-
Multumesc pentru raspuns. Tine doar lipita, nu trebuie prinsa si mecanic (cu suruburi/ceva)? Am vazut si eu ca sunt multi care vand pe ebay, multe modele de plasa. Si ideea am luat-o de pe un forum de afara, am vazut si niste tutoriale. Inca mai studiez problema, ca tot nu merg prea mult cu masina in perioada asta.-1 points
-
Final fericit pentru toatĂŁ lumea !! Am pus galeriile de evacuare cu catalizator ĂŽnapoi ( fĂŁrĂŁ check engine acuma și am decis sĂŁ pun o intermediarĂŁ sport și muffler delete. Sunet foarte plĂŁcut si Legal la noxe ( știam cĂŁ este ilegal sa scoti catalizatoarele pentru cine se ĂŽntreba )-1 points
-
-1 points
-
1 - eu am mers mereu pe uleiul bmw si filtrele le-am luat mahle. am facut 4 revizii pana acum la ulei. doua cu istoric online, 2 fara. diferenta a fost de 300 ron de fiecare data. 2 - BMW nu recomanda schimbul uleiului. ZF recomanda si iti da si metoda prin care se face - gravitationala. Eu am platit 1500 ron pentru schimb, la un service care se ocupa strict cu reparatii / intretinere cutii viteza. S-a inlocuit cu kit ZF , nu alte variante. Odata cu schimbul la cutie cred ca trebuie sa te interesezi si ce trebuie sa faci cu privire la celelalte componente din transmisie. XDrive fiind mofturos, are nevoie de atentie deosebita-1 points
-
Eu nu inteleg de ce in 2020 se mai vorbeste de anvelope de vara. Anvelopele allseason sunt viitorul, iar tehnologia a evoluat foarte mult in ultima vreme. Eu am de 4 ani Michelin CrossClimate.-7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00