Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/20 in Posts

  1. Comparatiile postate mai sus sunt mai vechi. Uite aici un test cu mai multe all-season, comparate cu cele dedicate de vara/iarna: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm La franare, vara, diferentele sunt de cel putin 1.5m in plus pe uscat si 4m in plus pe ud fata de anvelopa de vara. Adica diferenta de la 'sunt ok' la 'sunt sub un camion'. Iarna performanta e tot pe acolo. De aia si tipul din testul asta zice ca ai putea sa iei cross-climate in loc de cauciucuri de iarna, dar sa ai unele de vara dedicate totusi: Ce e mai important, toate testele sunt facute cu cauciucuri noi. Sunt curios cum se comporta dupa ce le-ai uzat 50% de exemplu. Dar n-am reusit sa gasesc asa ceva nicaieri. Parerea mea e ca daca esti genul care merge putini km, si aia linistit, incetisor, distanta mare fata de masina din fata, etc, te descurci cu ceva de genul cross climate. Daca mergi mult, tare si/sau agresiv, mai bine cauciucuri dedicate.
    2 points
  2. Asa e:)) ti ai dat seama de asta la fel de bine cum ti ai dat seama Si de anvelopele all season )??
    1 point
  3. Din pacate, nu e asa. Cei mai multi dintre cei care isi iau bemveuri de 5k euro fac economie la anvelope: sh-uri, marci dubioase, etc. Si chiar si la masini scumpe am vazut niste chestii de mi s-a ridicat parul pe spate.
    1 point
  4. Bine ca ai cautat raspunsul si pentru altii.
    1 point
  5. Da, este adevĂŁrat ce am spus, spune despre mine cel puțin ca știu despre ce vorbesc si nu aberez doar pentru ca am ales un tip de anvelope si laud alegerea mea bazatĂŁ pe niste informații 0 si mai si spun pe forum in gura mare sa facĂŁ restul ca mine.
    1 point
  6. Multumesc de corectie. Iata ca google m-a ajutat in cautarea corecta foarte rapida a raspunsului corect, ca sa ELIMINAM ORICE CONFUZIE. Nu de alta dar e pacat sa ai PORSCHE, asta in cazul in care ai, SI SA NU STII ASTA: (Citat) "It is essential that only N rated tyres are fitted to your Porsche as the wrong speed or load ratings on your tyres could create a problem in the event of an insurance claim following an accident." https://www.porsche.com/middle-east/_johannesburg_/aboutporsche/importers/tyreprogramme/ In rest, daca ai banii, desigur ca poti sa nu folosesti asigurarea.. ca doar ai banii.
    1 point
  7. (Parca la Porche mi se pare, daca iti echipezi masina CU ORICE ALTCEVA decat ce e OMOLOGAT de Porche, in caz de accident ti se arata degetul mijlociu daca vrei ca ei sa iti repare masina..) Asa ca, or sti CE ITI TREBUIE TIE unii fabricanti de motoare un pic mai sport.. Se scrie corect Porsche nu Porche. Si adica vrei sa spui ca daca eu am alte anvelope decat cele omologate de Porsche si am un accident ei vor refuza sa imi repare masina? Adica vor refuza banii mei pt ca am fost un ignorant si nu am respectat indicatiile lor? Eu unul sunt convins ca imi vor lua banii cu zambetul pe buze si cu gandul ca spera sa continui asa. Asta face parte din aia cu am auzit eu pt ca am un prieten care a auzit ca...
    1 point
  8. Corect, foarte corect Injectoru 6, Dan 316i si mgi. In spirit de gluma, pentru cine se crede mare Schumacher pe soselele publice SI MAI E IN VIATA foarte probabil STIE ca ii trebuie cauciucuri dedicate! ..Altfel, lipseste de la asa consfatuire din simpla cauza explicata un pic mai sus.. (Parca la Porche mi se pare, daca iti echipezi masina CU ORICE ALTCEVA decat ce e OMOLOGAT de Porche, in caz de accident ti se arata degetul mijlociu daca vrei ca ei sa iti repare masina..) Asa ca, or sti CE ITI TREBUIE TIE unii fabricanti de motoare un pic mai sport..
    1 point
  9. 1 - eu am mers mereu pe uleiul bmw si filtrele le-am luat mahle. am facut 4 revizii pana acum la ulei. doua cu istoric online, 2 fara. diferenta a fost de 300 ron de fiecare data. 2 - BMW nu recomanda schimbul uleiului. ZF recomanda si iti da si metoda prin care se face - gravitationala. Eu am platit 1500 ron pentru schimb, la un service care se ocupa strict cu reparatii / intretinere cutii viteza. S-a inlocuit cu kit ZF , nu alte variante. Odata cu schimbul la cutie cred ca trebuie sa te interesezi si ce trebuie sa faci cu privire la celelalte componente din transmisie. XDrive fiind mofturos, are nevoie de atentie deosebita
    1 point
  10. Cred ca multi vorbesc la modul general despre anvelope si de fel foarte prost. Un allseason clar nu poate sa suplineasca calitatile unei anvelope dedicate unui anume sezon. Folosesc allseason pe masina de la munca, sunt ok, fac fata, dar sunt montate pe o Skoda Octavia fara valente sportive. Acelasi timp de anvelope, Conti Allseason, i-am recomandat unui coleg cu e90 318d, care a fost foarte multumit la randul lui, dar este tipul soferului de Logan 1.4 care face 8k km pe an si care nu are pretentii de pilot. Discutia e mult prea complexa si nu are termeni de comparatie pentru anvelope cu specific diferit.
    1 point
  11. Nu vreti sa simplificam? Cauciucurile all season sunt exact pentru ceea ce scrie in definitie, orice anotimp. daca stai la bloc si nu ai loc de un set de jante cu cauciucuri de vara i-ati cauciucuri de tot anu'. Daca ai pretentii si vrei mai multa siguranta, cam cum zicea Alexxx mai sus, anvelope de iarna si anvelope de iarna, desigur daca stai la munte, cam are sens sa ai acest set, asta cam insemna ca ai si loc de depozitare a celor de vara. Tot Alexxx, se inseala putin. Trebuie sa ne uitam tot la piata si sa remarcam ca, tocmai, anvelopele all-season sunt un fel de ultima creatie a sigurantei, asta cum ca ar veni de la Michelin; tocmai de aceea nu au fabricat atat de multe modele. Din teama de a nu ramane pe stoc. Daca lumea (turma) cumpara, invata ca cele all-season sunt foarte bune, aprope de cele de vara, care sa fim seriosi, sunt cele mai vandute in vest, (ofera mai buna siguranta cand ploua si uscat...) Atunci Vor Produce Mai Multe All-season, Pentru Mai Multe Modele, Marimi... De ce sunt "populare" cele de vara? Pentru ca iarna este/ar fi doar 3-4 luni din an.
    1 point
  12. din reviewuri , se pare ca nu sunt chiar asa wow , ca le folosesc unii fctie de necesitati si comoditate si ca sunt permise de lege e altceva . Nu tre sa mergi la curse sa ai anvelope de vara sa fim seriosi , sunt destule manevre unde nu iti permiti scamatorii cu aderenta , sunt de acord ca au avansat fata de ce era acum ceva ani , e si normal , dar progresele sunt si la anevlopele de vara , iarna . Sa ai 2 seturi de anvelope/jante nu imi pare un stres, in cazul meu imi face placere sa mai schimb aspectul masinii cu alte jante , m-as plictisi sa o vad mereu la fel .
    1 point
  13. BMW seria 3 F30 328i Sport Line cu M Paket benzina 1997 cmc TwinPower Turbo 180kW / 245 CP Euro 5 an fabricatie 2012, Km 170000. Fara accident. VIN: WBA3A51040J577546. Este intretinuta foarte bine interior exterior si totul merge ok. Mai jos este descrierea detaliata si poze in limita a ce se poate posta. Pentru mai multe detalii va rog sunati sau lasati mesaj la tel: 0723701236 Mircea. Pot trimite pe whatsapp poze sau alte detalii. Dotari: -faruri xenon adaptiv cu camera pentru asistenta pe faza lunga -bara fata M-paket originala -pachet lumini ambientale exterior -jante 18" style 397 cu anvelope de vara Debica Ultra High Performance dot 2019 rulate 3000km -folii LLumar ceramic -retrofit stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi in 2018 -senzori parcare fata + spate -clima automata cu reglaj pe doua zone + grile ventilatie in spate -scaune fata sport cu incalzire -bancheta spate rabatabila sectionata in 3 -cutie viteze manuala cu 6+1 trepte -mod Eco Pro, Confort, Sport si Sport+ -lumini interioare led -lumini interioare ambientale led pe 2 culori: Sport-Alb si Clasic-Portocaliu -Start-Stop -Navigatie cu harti updatate din 2018 -Radio-CD cu mufa USB si Aux in cotiera. Sistem original cu Boxele pentru medii și ĂŽnalte in uși iar subwoofer-ul este sub scaunul șoferului. -Senzor ploaie si lumina 2 chei tip telecomanda. Povestea masinii este urmatoarea: A fost adusa din Germania in 2016 la 140000kM, de catre mine personal. Nu ma ocup cu vanzari de masini dar sunt pasionat de BMW. Acesta este al 2-lea meu BMW. La cumparare am verificat atat starea tehnica cat si caroseria. Aceasta are vopseaua originala neagra fara elemente revopsite, testata personal cu aparat de mĂŁsurare a grosimii stratului de vopsea. Vopseaua originala neagra are in jur de 100 microni pe toate elementele de caroserie. Dupa cumparare am inlocuit preventiv urmatoarele si am facut urmatoarele upgrade-uri: -distributie: lant, patine+intinzator la 142000km in 2016(unii sustin ca la motoarele pe benzina nu este necesara inlocuirea dar lantul vechi era intins deja in momentul schimbarii) -am montat bara fata M-paket originala si grile duble tip M in 2016 -Ulei cutie viteze+ulei grup+placute frana spate+curea accesorii la 150000km la sfarsitul lui 2016 inceputul lui 2017 -in vara 2017 masina a fost facuta alba cu modificare in talon și cartea de identitate. Este un gust personal de a avea-o alba si la momentul cumpararii nu am gasit dotariile pe care le are doar pe culoarea neagra. Prin trecerea la alb am realizat din coloristica si asemanarea barei spate cu una de M Paket. Culoarea alba este realizatĂŁ cu Plastidip+lac, deci se poate spĂŁla/ĂŽntreține normal. Este fĂŁcutĂŁ de aproape 3 ani. Se prezintĂŁ destul de bine dupĂŁ cum se poate vedea și in poze. Plastidip-ul pe lângĂŁ schimbarea culorii este o protecție in plus pentru caroserie. Se poate oricând reveni la culoarea originala dacĂŁ se prefera negru. Pot sa o aduc la culoarea neagra in termen de cateva zile. -Bujii+Lichid de frana+stergatoare parbriz la 160000km in 2018. Toate au fost puse originale. -tot in 2018 am facut un retrofit cu stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi. Masina a fost folosita mai mult pentru concedii, sta la garaj si in ultima vreme am folosit-o din ce in ce mai putin deoarece mai detin una. Am facut in medie sub 10000km pe an. Schimb uleiul la maxim 10000km pentru protejarea motorului. Placute fata necesita momentan inlocuire dar probabil ca le voi inlocui pana la momentul vanzarii. Sunt atasat de masina deoarece ofera performante ridicate(putere, cuplu mare) la un consum decent si impozit mic dar trebuie sa fac o schimbare la ceva mai mare deoarece familia s-a marit . O poza cu masina in culoarea originala din 2016: Pret: 16300E.
    1 point
  14. ,,Montajul este facut bine iar cu rulmentii vechi nu facea acest zgomot (aveau 10 ani (380000km) si am zis ca e momentul),, nu huruia nimic dar i ai schimbat degeaba ! complicatii,bani ,timp pierdut .
    1 point
  15. Eu am zis borna de minus. De ce nu ai fost atent. Sau ai facut-o inainte sa zici despre problema.. Intotdeauna deconecteaza borna de MINUS mai intai. Apoi pe cea de plus daca trebuie si vrei extra-siguranta sau un job mai de lunga durata.. Se intampla des problema descrisa de tine daca desfaci plusul mai intai.
    1 point
  16. Asta e rezolvarea. Scrie in textul pus de tine: "test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module." Trebuie sa pornesti testul "energy diagnostic" si prin el afli ce defect ar putea fi. Eventual se reseteaza daca nu gaseste nimic.. Este vorba de un circuit in bucla caruia i s-a pierdut alimentarea de cateva ori, de prea multe ori si ca a atare a fost deconectat.. Este conectat prin JBE mentionat ei. Ce tester ai folosit? Ideal ar fi sa ai ISTA+. (Da "mura-in-gura" in engleza..)
    1 point
  17. Daca nu folosesti uleiul ala cumparat direct din DE, vinde-mi-l mie!
    0 points
  18. Ce ai tu acolo nu mai iese la polish,lacul e opacizat pe toata grosimea lui,singura solutie e revopsirea.
    0 points
  19. Hmmm.. Poate nu realizezi/intelegi cum este interpretat cand ei iti sugereaza ceva foarte esential cand e vorba de cauciucuri (idee atacata si prezentata chiar de catre ei tie!) la masina. Could e mai drastic decat can in engleza; mai mult nu pot sa zic din motive personale. Cauciucurile la masina sunt un factor la fel de esential ca eficienta franelor in urma, cauzalitatea unui accident. Iata ca ai provocat o alta idee, in uma unei diferente remarcate chiar de mine: Pentru o eficientizare a franarii si chiar a stabilitatii masinii, un lucru important este si TINERETEA SUSPENSIEI masinii. Schimband arcuri si amortizoare pe fata si spate, iar pe spate si aproape toate bratele, masina (un E90) este cu totul alta, in sensul ca am observat ca imi permit(e) sa fac mult mai multe lucruri care inainte ma intrebam in sine daca nu risc prea mult.. asta sper sa dea de gandit, daca credeti ca doar cauciucurile fac ce trebuie si ne salveaza pielea..
    0 points
  20. Intrebarea este: bune pentru ce nevoi? Asta cu mai bune sau mai rele este o discutie lunga. Fiecare isi cumpara dupa nevoile sale si ideal ar fi sa respectam alegerea facuta de celalat. Personal aleg sa am un set vara si unu pentru iarna din aceleasi motive pentru care nu as angaja un zidar-mecanic-electrician. Ar face treaba dar nu exceleaza la nimic.
    0 points
  21. Cele all season sunt fĂŁcute pentru o alta piata si anume pentru cei care nu au loc de depozitare cum a spus Bimmer mai sus, dar si pentru costuri mai mici, adicĂŁ fata ĂŽnlocuire de anvelope + echilibrare de 2 ori pe an, mulți se gândesc din lipsa de spațiu si bani in primul rând ca mai bine are un set de jante si un set se anvelope non stop decât sa Mai cumpere inca un set se anvelope si inca un set de jante, cam aia e ideea. ĂnsĂŁ pe scurt, anvelopele de vara sunt cele mai bune vara, anvelopele de iarna sunt Mai bune iarna. Nici mĂŁcar remarca colegului care spune ca anvelopele all season sunt mai bune in anotimp decât alea low cost. Chiar si alea low cost pe anotimpul lor sunt mai bune decât alea all season ca si comparație. Orice filmulețe si comparații in care gasesti anvelopele all season ca frâneazĂŁ mai bine sau merg mai bine decât alea care sunt de vara/iarna sunt doar filmulețe care sa promoveze vânzarea anvelopelor all season. Frânarea vara nu este asa eficientĂŁ ca cele express de vara si nici mersul iarna prin zĂŁpada nu e asa eficient fata cele speciale de iarna. Colegul se vede ca e fan anvelope all season ĂŽnsĂŁ nu știu de unde ĂŽși trage informațiile ca sunt cele mai bune, când ele de fapt sunt fĂŁcute pentru o clasa socialĂŁ mai sĂŁracĂŁ si mai comoda , fĂŁrĂŁ sa jignesc pe nimeni. P.s anvelopele all season se uzeazĂŁ foarte repede, chiar un prieten are exact acele anvelopele Michelin Cross climate si dupĂŁ 2 luni de investigații si le a cumpĂŁrat, dupĂŁ ce le a ținut 2-3 ani a zis ca nu mai cumpara anvelope all season, a zis ca le a cumpĂŁrat ca nu are chef sa stea sa schimbe anvelope sau roti complete ĂŽntre anotimpuri si nici bani nu vroia sa de a pe inca un set de anvelope si jante.
    0 points
  22. Am avut buget 17000 EUR si am cautat F10 facelift timp de 2 luni; am vizionat o multime de masini si nu am reusit sa gasesc niciuna tipla, in mintile ei. Pana la urma am luat un F30 LCI. Daca la 12.500 negociabil ti se pare ca luciul vopselei e nu stiu cum... Asta se intampla luna trecuta, fix inainte de ordonanta! Nu inteleg cum va puteti inchipui ca la pret de Logan va puteti lua o asemenea masina in mintile ei!
    -1 points
  23. @Vlad: Insa nu m-as baza pe ele pe o masina cu, care circul 30-40k km pe an, fara sa tin cont de anotimp sau destinatie(road tripuri in tara si Europa, statiuni de munte, etc). Anvelopele (ca orice pe lumea asta) se cumpara dupa nevoi. In RO nu se intampla asta din prostie, lipsa de cunostinte/cultura, etc. Daca esti in scenariul exemplificat de tine mai sus, desigur ca e rational sa ai anvelope dedicate vara/iarna. Dar 90% din posesorii de masini in RO nu fac asta (zeci de mii de km pe an in toate tipurile de conditii). Daca folosesti masina cu preponderenta in RO, vara nu mergi pe circuit, nu participi la competitii, iar iarna nu esti genul care sa cutreieri muntii si sa ajungi in locuri greu accesibile, atunci o pereche de all season ca Michelin CrossClimate sau Vredestein Quatrac Pro sunt ce trebuie. In Romania sunt mai putin utilizate din cauza unor stereotipuri vechi de zeci de ani (anvelopele sunt proaste, nu sunt sigure iarna, etc). Producatorilor logic ca le convine ca turmele sa cumpere in continuare cate 2 randuri de anvelope (vara/iarna); all season sunt foarte mult utilizate in vest si castiga teren. Si btw: O pereche de all season BUNE, premium/noi, de la Michelin, Conti sau Bridgestone sunt mult mai bune vara decat niste cauciucuri de vara low cost/sh cum au majoritatea (si iarna decat cine stie ce Nankang de iarna). Sa nu uitam ca traim intr-o tara in care majoritatea cumpara BMW dupa care pun motorina de 50 de lei si cumpara cauciucuri SH sau Tigar/Riken/Nankang.
    -1 points
  24. Diferentele vara sunt intre 1 si 3%. Uita-te la primul clip pe care l-a postat mai sus Vlad. Si asta comparate cu un cauciuc vara premium. Pe bune? Simti tu diferenta asta de 1% in "manevre"? Daca mergi pe circuit, da. In drum spre Mall, nu cred... Nu stiu ce review-uri ai citit tu, dar sunt chiar WOW! Ia uite aici: https://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Vredestein&tireModel=Quatrac+Pro
    -1 points
  25. Informatiile mi le trag de aici (link mai jos); cat despre afirmatia ta ca anvelopele allseason sunt pentru case sociale inferioare (saraci) si ca anvelopele low cost vara sunt mai bune decat all season premium, nu comentez; concluziile spun multe despre tine! https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm Intre timp, in tari cu apa calda, citesc pe forumuri despre oameni cu Porsche Macan, Alfa Stelvio sau 530 G20 si alte masini cu preturi din stratosfera, care aleg sa monteze all season (link mai jos) si care scriu review-uri pozitive: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm Toate bune!
    -1 points
  26. Eu nu inteleg de ce in 2020 se mai vorbeste de anvelope de vara. Anvelopele allseason sunt viitorul, iar tehnologia a evoluat foarte mult in ultima vreme. Eu am de 4 ani Michelin CrossClimate.
    -3 points
  27. Probabil nici limba engleza nu o stii, daca inca mai aberezi dupa link-urile de mai sus!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.