Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/20 in Posts

  1. Salutare colegi, A venit momentul sa ma despart de masina actuala si decat sa o returnez firmei de leasing, care o va vinde unui dealer in Germania, ma gandesc poate e cineva de aici interesat de o masina buna, ingrijita si cu istoric curat. Este vorba de un G30-520d negru, achizitionat in martie 2017, care in moment are aproximativ 95.000km. Configuratia este urmatoarea: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - 2 seturi complete de jante cu anvelope vara si iarna - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Masina a rulat preponderent in Germania si vestul Europei, cu cateva drumuri facute in Romania (in concediu). Starea tehnica este absolut impecabila, iar estetic prezinta urme normale de utilizare, cu fine zgarieturi ale lacului de la spalat. Nu are zgarieturi adanci, care nu ar putea iesi la un polish de suprafata. Masina nu a suferit niciun accident, nu e revopsit sau schimbat niciun element de caroserie. Doar parbrizul este momentan ciobit de o piatra luata pe autostrada, insa va fi inlocuit cu unul original la reprezentanta BMW imediat ce se ridica restrictiile. Pana in prezent au fost efectuate 3 revizii conform planului de service (doar la reprezentanta BMW) si urmeaza a 4-a revizie (tot imediat ce se va putea circula) ce va include frane fata spate (probabil de data asta schimba atat discurile cat si placutele), lichid frana, ulei si filtre, inspectia mare (nu stiu exact tot ce cuprinde). Garantia masinii este de 5 ani fara limita de km, conform pachetului achizitionat si inregistrat in reteaua BMW, asadar noul proprietar va sta fara griji inca cel putin 2 ani. Povestea ei poate fi urmarita si in topicul dedicat masinii: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178661-g30-520d/ Momentan este in Bucuresti si poate fi vazuta si testata oricand. Pretul este de 32.000 EURO (TVA inclus). Eventual cred ca se poate vinde si fara TVA unei firme, insa va trebui sa ma interesez la compania de leasing exact. Pentru orice intrebari, pot fi contactat aici pe forum sau la numarul 0731.499.426 Multumesc!
    1 point
  2. 117 000 km schimb bascule inferioare si am facut si unghi de fuga de siguranta desi cand am ajuns acolo nu se modificase nimic , era in parametri, doar ceva paralelism spate era pe rosu asa ca am lasat sa rezolve .
    1 point
  3. Daca fumul dispare dupa 2, 3 minute inseamna ca arde uleiul cazut pe catalizator, cel mai probabil pe la pompa de vacuum. Stiu, ai scris ca ai inlocuit oringul, dar vezi ca sunt 2 oringuri (unul intre cele doua corpuri ale pompei si unul intre pompa si chiulasa). Benzinarele nu au racord flexibil (cel putin e90, e46 cu motoare N42 si N46). Cel mai simplu verifica tu, cand este motorul rece, sa nu te arzi, baga mana pe langa galerie pana in spatele motorului si vezi daca este ulei scurs din pompa vacuum sau din alta parte.
    1 point
  4. De unde stii? Il cunosti? Poate nu s-a gandit ca e ilegal, poate s-a gandit la cum e mai simplu, sa scape de catalizator gaurind, eliminand bla-bla,sau sa cumpere altul nou, care se stie e foarte scump. Cred ca asta a fost mai degraba in mintea lui. Sunt destui tinerei necopti la minte pe forumul asta ca sa mai credem ca stiu cumva si ce fac.. legal, ilegal. _______________________________ Omul chiar a zis, a explicat cu cuvintele lui, "logic": "Foarte frumoase comentariile din partea unora, poate nu m-am exprimat corect. Nu am tăiat catalizatoarele (sunt funcționale) le-am demonta si am pus galeria de evacuare fără catalizator." (iar in titlul topicului scrii clar, ANULARE) Ce inseamna ca ai pus galeria de evacuare FARA CATALIZATOR. Ce ai vrut sa zici cand ai spus ca nu ai taiat catalizatorul? Ce inseamna ca ai pus galeria fara catalizator? Mai simplu nu am gasit a te intreba. Nu mai zic ca daca catalizatorul e dus probabil sunt ceva probleme cu noxe la motor.. dar asta e o alta poveste. Si cu invidie, cine are E92 325 benzina ar trebui sa aiba si banii sa il intretina/repare, etc. Altfel e nedrept, DOAR fata de masina.
    1 point
  5. Ideea e in felul urmator: Daca omul scria ca are masina de joaca pe circuit si a anulat catalizatoarele era perfect. Dar nu cred ca e cazul (daca ma insel, imi pare rau si you lucky bastard) Chestia e ca anumite practici ar trebui dezaprobate si de noi, dar nu pe criteriul lasa masina stock, fiecare face ce vrea cu bunul lui dar faci ce vrei cat timp nu faci rau altuia. Daca noi nu facem asta si stam sa ne bazam pe niste autoritati deficitare nu rezolvam nimic.
    1 point
  6. Nu e nicio exagerare. E ilegal. RAR o zice. Despre ce vorbim? Ne placem sĂŁ susținem o ilegalitate?
    1 point
  7. E pe forum public si atata timp cat ne exprimam decent, ne putem spune parerea. Nu e legal ce a facut si nu sunt de acord cu el si nici cu cei ce il ajuta sa comita o ilegalitate. M-am saturat sa respir noxele babuinilor! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Pe principiul ĂŁsta așa poți spune și despre o crimĂŁ... fiecare face ce vrea, nu? Ăși asumĂŁ...
    1 point
  9. Rolul catalizatoarelor e sa stea pe masina, functionale! Nu intereseaza pe nimeni ca te porti frumos cu ele.
    1 point
  10. +1 La RAR sunt foarte ok, te pot ajuta, am fost si eu sa anulez franele ca ma cam incetineau.
    1 point
  11. @deeJayOg nu iau Dunlop de alea nici gand. Sunt acelasi model scos acum vreo 10 ani, iar in ultimii 5-6 ani sunt niste anvelope de masura unor Nexen sau Nankang...maxim BF Goodrich. Insa la pret sunt "Premium"....dar nu de asta e vb, ci ca la marimi mai mari si mers o idee mai sportiv sunt slabe. Am avut pe prima masina, exact acum 9-10 ani, exact modelul acesta. Erau bomba pe Golf 1.9TDI (masina de imprumut). Dupa care s-au nimerit din nou acum vreo 4 ani pt scurt timp pe un BMW...deja nu ma mai impresionau deloc. Deci vorbesc real, nu din auzite. In plus m-am uitat bine pe review anuale. Dunlop sunt cu mult sub Falken 510...cu muuuuult (pe 18'' bineinteles). Si mint rau cu 66-68dB. Repet, model de acum 10 ani, deci nu mai e testat pt incadrare. In realitate au peste 70dB si dupa 7-10k km apreciez un 72-73dB pt ca devin foarte tari in timp scurt. Eu am sa raman pe Michelin PS4 pentru urmatorii 2 ani (din pacate nu tin mai mult). Eram intre MPS4, Conti Premium6, Goody Asym5, Falken FK510. MPS4: moi, silentioase, perf pe umed, uzura ok, calitate pana la final Conti: usor galagioase, tari, incomode Goody: gen un Dunlop SP in devenire Falken: nu gasesc non RFT pentru spate Asadar, daca vrei RFT da un ochi si pe Falken, desi tot PS4 as recomanda.
    1 point
  12. Contează destul de mult. Creșterea db este logaritmică. 0db liniște, 10db de zece ori mai mare, 30db = 1000 ori...etc
    1 point
  13. In sfarsit mi-am facut timp sa ma ocup de activarea functiei enhanced bluetooth, cu ajutorul unui coleg de forum din Iasi ( el a codat, eu i-am tinut de urat). Folosesc acum un iPhone 4S pe post de IPod in cotiera, conectat la portul USB. Ideea a fost sa scap de stick-ul USB, deoarece între momentul in care auzeam o melodie care îmi placea si pana ajungea pe stick, trecea mult timp. Acum doar o downloadez din contul Apple Music, folosind orice alt dispozitiv Apple si sincronizarea e prin iCloud. Practic stau in casa cu telefonul meu, îmi fac ce playlist vreau si telefonul din masina se sincronizeaza cand ii dau acces la internet.
    1 point
  14. Au mamĂŁ, ce i-a dat-o :twoup:
    -1 points
  15. clar, trebuie scos din productie M3-ul, este o porcarie. @Tien, nu iti mai cumpar M3-ul, uite ce zice Cossmin :twoup:
    -1 points
  16. Fugi de aici! ( eventual cu E 92-ul si eu din urma cu E46 dar M3) :twoup: :twoup: :D Singurul E92 care bate e46 e , de fapt E93 si e noul M3 ..... restul de E92 sunt VAX ALBINA! :D
    -1 points
  17. Ei aici cred ca te inseli...poate ca pe linie dreapta merge insa pe viraje controlate...Plus pentru M3 335i este pentru strada ,M3 este o masina pentru circuit eu am vrut sa pun in evidenta faptul ca motoarele turbo la altitudine mare se descurca .. pe cand M3-ul .. cu motorul lui amarat aspirat .. moare. n-ai condus nici o masina aspirata pe traseu montan la altitudine mare? :D Haha, pe aceste traseu 335I nu are nici o sansa! Incercam cand vrei tu.......... Se vede ca nu ai mers niciodata cu un M3 condus de un meserias :twoup: :twoup:
    -1 points
  18. ))) CautĂŁ un tunner mai bun, nu a team, completechip sau powerchip tuning
    -1 points
  19. Foarte frumoase comentariile din partea unora, poate nu m-am exprimat corect. Nu am tĂŁiat catalizatoarele (sunt funcționale) le-am demonta si am pus galeria de evacuare fĂŁrĂŁ catalizator.
    -1 points
  20. Allexino nu l intereseazĂŁ observația ta, omul a intrebat ceva, Ești total pe lângĂŁ ĂŽntrebarea lui, daca el vrea sa anuleze tot, e fix problema lui, când va cere pĂŁrerea despre vreo anulare poți sa spui acolo. Nu ĂŽnțeleg unele observații, omul face ce vrea cu mașina lui, ĂŽși asuma tot ceea ce face. Ajuta l cu o informație despre ceea ce a intrebat sau nu mai scrie. Nu am nimic personal cu tine si nu l cunosc nici pe inițiatorul topicului.
    -1 points
  21. BunĂŁ ziua, dețin un 325i e92 motor n52 218 cai din 2006 si i-am scos catalizatoarele la mașina, mașina merge ok dar am check engine cu eroare de la catalizator.MĂŁ poate ajuta cineva cu o informație de cum pot sa anulez din soft (de-cat) am incercat la A Team performance dar nu au reușit sau nu ai datele necesare. Au zis sa adaug un spacer la sondele de dupĂŁ catalizator dar asta nu functioneaza. Este cineva pe grup care poate face de-cat dim soft sau stie pe cineva. Multuesc
    -1 points
  22. Daca e loc de parere, acela e fasait nu suierat.. Suierat aici: https://m.youtube.com/watch?v=8P4G11WqO2c Clipul din mijloc e un E90. Dar din cate stiu turbina e pe partea cealalta.. Apoi, de ce nu ai ridicay capota sa localizezi partea de unde se aude mai tare?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.