Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/20 in Posts

  1. Pai tinand cont ca ea costa cam 8% din pretul initial chiar nu prea inteleg ce asteptari sa ai!? Cum ai tras concluzia ca, cartea service ''pare autentica''?
    2 points
  2. Daca merge omu 20 000 pe an, inseamna ca masina e o necesitate. Eu mi-as lua tot diesel Succes !
    1 point
  3. Postez dupa aproape 2 ani, cu problema rezolvata. Problema era de la Rulmentul spate dreapta (care la e39 520d cititorul ABS, vine pe rulment). Poate ajuta postarea asta pe cineva care se confrunta cu problema asta.pentru ca eu nu am gasit niciunde rezolvare nici aici, nici pe forum-urile de afara. Am schimbat senzori ABS, modul ABS, codat modul ABS, diagnoze peste diagnoze, aerisit frane, si degeaba. Problema era de la un rulment spate ! Si eroarea era 67 Intermittent interference, si anume la viteze extrem de mici, cititorul de viteza de pe rulment, nu citea o fractiune de secunda, viteza la roata corect atunci cand franai, si intra ABS-ul fara sa fie nevoie.
    1 point
  4. Ai si tu dreptatea ta... masina este adusĂŁ ĂŽn țarĂŁ de la 100 mii si ea are 340 mii in momentul de fațĂŁ. Masina trage super bine, nu am probleme cu ea. Intrebarea mea este, se pot schimba semeringurile fĂŁrĂŁ sĂŁ dau chiuloasaaa jos ? O sa fac un test de compresie sa vad cum este si revin cu raspuns. DacĂŁ compresie este bunĂŁ nu stiu ce ar putea avea ....
    1 point
  5. Nu ti-o zic cu rautate, mai asâ˘teapta pana ai sa ai bani sa o intretii. La masinile astea pretul de achizitie e cea mai mica problema.
    1 point
  6. Cam multi bani pt un seria 3 tinand cont de motorizare si dotarile foarte reduse. Plus ca nu compenseaza nici cu kilometrii. In banii astia iti gasesti si un 320d, nfl cu un minim de dotari mai importante, gen: xenon, piele. Eu pe seria 3 as merge si pe cutie manuala.
    1 point
  7. Pai da, fiindca te schimbi mai ca vremea. Azi iti iei masina X, maine masina Y. Problemele de care am mentionat mai sus, sunt mai des intalnite intr-adevar, dar asta nu inseamna ca automat vor si aparea. Cu toate acestea motorul N47 de la BMW este probabil cel mai des intalnit motor, montat pe o multitudine de modele. Daca acele probleme enumerate de mine vor aparea sau nu, tine de exploatarea acestora de fostii proprietari, de intretinere sau de cum vei avea chiar tu grija de ea. Revenind la "gluma" mea de mai sus cu posibilele probleme la N47, daca este s-o iei asa, faptul ca imediat cum ai auzit ca o masina are X problema, vei sfarsi prin a renunta sa-ti mai cumperi la final una. Si asta pt ca nu cred ca mai exista masina pe piata care sa nu aibe anumite probleme specifice, mai grave sau mai putin grave. Iar asta pt ca producatorii investesc tot mai putin cash si timp in dezvoltare, testare prin pricina goanei nebune dupa cascaval.
    1 point
  8. Salutare tuturor. Revenind la subiect se pare ca o rezolvare exista, mai ales ca cineva aici a sugerat rezolvarea asta insa mi-a fost un pic neclar ce e de facut. Ce s-a mai facut la masina intre timp s-a inlocuit clapeta cut-off (cu una noua binenteles) si un set nou de bujii incandescente cu stergere erori(datorate desfacerii de diverse mufe) binenteles...nici un rezultat. Totusi studiind un pic simptomatica, mecanicul meu a a juns la concluzia ca problema trebuie sa fie legata de temperatura motorului si in urma diagnozei nici filtrul nu se regenera fiind incarcat 50%. Un aspect pe care nu l-am mentionat era faptul ca din toamna anului 2019 de cand a venit frigul pe langa intreruperi/motor sudat de caroserie etc la un drum mai lung cu viteza peste 100 dupa o vreme climatzarea nu mai baga cald sau scadea destul de mult volumul de aer cald introdus in haitaclu. Asa ca am facut un nou test cu ea dupa ce s-au sters toate erorile. Am activat meniul ascuns pentru afisarea pe display-ul dintre ceasuri a temperaturii motorului. Eh la plimbraea facuta in afara orasului la iesire din oras motorul area la 90-92 de grade pe pacurs a scazut temparatura la 65 de grade. Mai trebuie mentionat inca un aspect conform cu spusele mecanicului ca daca moturul scade sub 65 de grade inseamna ca nu e busit doar termostatul de la egr ci si cel principal de pe motor. la mine statea intre 65-67 de grade, deci bi-pasul pe care il facea micul gunoi de termostat era suficient cat sa nu lase motorul sa ajunga la temperatura de lucru. Astfel ca am schimbat doar termostatul de la egr, in conditiile in care anul trecut le-am mai schimbat odata pe amandoua, cel principal si de la egr inclusiv termoflotul de la cutie-toate noi si originale. Rezultat: Surpriza motorul nu mai este sudat de caroserie. Pe langa asta au disparut si nelamuririle cutiei legate de cre treapta sa foloseasca la viteze mici 40kmh adica 3 sau 2. La accelerari la jumatate de pedala retrogradeaza o treata, la fund inainte de kickdown doua trepte, pe kickdown peste 80 la ora 3 trepte. Toate regtogradarile facute fin fara far nimic brusc ca sa zic a asa intr-un flux continuu si gradual de putere. Efecte: Mai trebuie adaugat si faptul ca acum cu termostatul nou si la 160kmh pe autostrada temperatura sta la 90-92 de grade fara nici o problema. Cum am iesit pe autostrada a inceput automat regenerarea dpf-ului si a tinut aproximativ 15 minute timp in care masina a scos nori de fum. In tot timpul asta masina a stat in treapta 5 in loc de 6 si temperatura la 97 de grade. Dupa regenerare temperatura a revenit la 90-92 de grade. Cu stima si multumiri tuturor pentru sfat-uri si neaparat verificati temeperaturile de lucru ale motorului (treaba asta se pare ca scoate la lumina multe aspecte si disfunctionalitati). Acum ramane de observat dupa ce vor scadea temperaturile exterioare sub 5 grade daca mai apar sughiturile-presupunerea mea e ca si astea au disparut. Voi reveni cu up-date.
    1 point
  9. Salut. Uite din pacate eu sunt trecut grav prin povestea asta cu cutia. Am avut si cutie sh luata de la Materom cu garantie. Sunt cateva aspecte de luat in seama. Ochelarul ala si tubuletele care fac legatura intre bloc si cutie intradevar se mai uzeaza. Dar la modelul lci problema asta nu mai este intalnita iar ochelarul ala nu mai crapa. La mine au fost bulite convertizorul, blocul hidraulic si discurile de franare. (clutch E) sau mai bine zis discurile de conjunctie care sunt recunoscute ca problema la toate cutiile 6hp. Referitor la cutia sh atentie ca e foarte importanta stanta de pe placuta ei. Pe langa asta in functie de codul de pe stanta respectiva difera si taria arcurilor si dimensiunea ambreiajului din convertizor. La 6hp19z/6hp21-cutie de 525d lci sunt 4 modele de convertizor. Deci cutia poate sa mearga perfect dar pe masina ta din cauza calculatorului masinii, calculatorului ei si convertizorului sa mearga super nasol sau oricum nu in paramentri. Cutia sh luata a desfacut-o mecanicul si arata perfect, dar din pacate cutia respectiva era de break 525d lci cu mai multe optiuni ca amea si rezultatul a fost clar nu s-au potrivit .....avand acelasi cod atentie. Acum referitor la topic: In weekend am fost la prietenul mecanic. Nu stiu daca e pura nimereala dar i-am schimbat pentru ca oricum trebuia, cureaua de la accesorii si mi-a venit mie sa ii schimb si senzorul de turatie la volanta. Ce sa vezi, astazi pornita la +3 grade C. adica sub limita de 5 grade nu a mai facut nimic. O tin sub observatie si anunt daca s-a rezolvat problema. Cred totusi ca mecanicul are dreptate cand spune ca daca masina are probleme cu injectoarele poate sa aiba bujii beton releu la fel si baterie la fel. Se va chinui tare de tot la pornire la -14 grade. Ceea ce la mine nu a fost cazul. Cu stima
    1 point
  10. Dupa cum au zis si altii, in conditiile pe care le spui nu e cea mai buna idee sa iei um bmw. Gaseste o masina mai ieftina - un Megane de 1.5, o Octavia de 1.9, si fa altceva cu banii.
    0 points
  11. Pot sa pun si eu intrebare de hodorog? Daca tot ai spus ca esti student, ce utilitate ii dai tu personal BMWului in afara de a atrage sexul opus? Cum au zis si altii. Daca nu te pricepi, nu te bagi, nu ai timp, o sa vina si vremea reparatiilor.. (am fost si eu student o data si stiu.. (scoala, intalnirile.. fitzele, cand se poate..) Fii pregatit. Toti mecanicii vor bani frumosi de la posesori de bemve indiferent de starea lor financiara... asta e realitatea; bmw e o masina mai "complicata" ca altele.. )
    0 points
  12. Eu n-as pleca la drum fara sa fiu sigur de masina. Motorul daca se opreste in mers in orice circumstanta (viteza) te poate implica intr-un accident. Nu poti merge cu o masina careia ii trebuie mentinuta acceleratia intr-o anumita zona. Am peste 20 de ani de soferie.
    0 points
  13. "La banii astia"... Ti se pare ca e mocangeala? Sau masinile trebuie sa coste peste 10000 de euro ca sa poti emite pretentii de km reali si stare generala buna? Momentan am un E91 in care am bagat vreo 2000 de euro si nu am nevoie de a 2-a masina, dar mereu mi-am dorit un e61 M-PACK. Deci ar fi mai degraba un moft.
    0 points
  14. Vreau doar sa iti impartasesc experienta mea: am cumparat in noiembrie 2019 un f11 lci din 12.2013, la 14500 E, 186k km. Masina intretinuta exemplar, garantie distrbutie inca 80k km, dotari peste modelul tau. Omul o tinea la vanzare de 6 luni, daca insistam, o scoteam la 14.000 ca avea nevoie de bani. Sa stii ca masina face 15.000, dar nu poti concura cu masinile aduse din exterior de samsari care duc in jos si valoarea masinilor ok din piata (eu am gasit 70-80% din anunturile de pe olx cu probleme sau defecte ascunse)! Mult succes la vanzare, si cum se zicea mai sus, la pret lasi daca ai un cumparator interesat!
    -1 points
  15. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-e61-m-paket-navi-camera-ecrane-tetiere-panoramic-IDdGCvC.html Ceva pareri? Arata ca in poze, bara fata e vopsita recent. Are o carte service care pare sa fie autentica.
    -1 points
  16. Si noi ce sa spunem? Tu ai incercat si intrebat cam tot ce trebuie. Cam cati km "stii" ca are masina? Ca de noua nu o ai.. (Nu vreau sa spun cati km are a mea acum, de la 250k km, ..cum o conduc si cat consuma.. ca nu are rost si probabil stii, daca intri pe aici destul de des. In fine, tot multi iti vor spune si ca insasi fabricantul spune ca e normal sa consume, dar asta iar e o alta realitate pe langa nemultumirea ta..) Fa un test de compresie sau schimba si simeringuri. Simeringurile ca nu sunt problematice. Dupa 15 ani cat crezi ca pot rezista in elasticitatea lor la temperaturi variind cateodata de la -10 grade la 80-90grade??? (A mea nu a vazut asa ceva si nici nu va vedea.. schimb , la cati km are..)
    -2 points
  17. socoteste 50 000 km x 11 ani si atunci e posibil sa ai km real . la banii astia important e ca masina sa functioneze si sa fie mecanic ok .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.