Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/12/20 in Posts

  1. Salutare Mai adaugam un mic update. Efectiv la masina nu am mai facut mai nimic, blocat in apartament pe timpul pandemiei. Dar dupa relaxarea vietii am fugit la munte cu tot familionul... "working" from home. In timpul asta am decis sa rezolv si motorul care mananca ulei destul de mult. O resegmentare era necesar asa ca am gasit un 2.5 plus cutie in 6 trepte pe care sa le refac si sa le pun pe masina. Nu am vrut 3.0 pentru ca nu mi-l pot justifica din punct de vedere al costului, plus de asta diferenta de pret fata de acest 2.5 refacut nu era mare. Acum motorul este desfacut, curat tot ce pot, inlocuiesc toate garniturile, cuzineti, simeringuri. Blocul nu are uzura prea asa mare, l-am dus la Ozun sa il verifice si au zis ca e ok. Chiulasa a fost dusa la Ozun pentru o planare si schimbat simeringuri. Urmeaza sa comand piesele, sa imi construiesc un stand si sa ma apuc sa il refac. Pun si niste poze, sper sa nu uit sa fac in timp ce mai lucrez si sa mai urc aici. (plus o poza doua cu e36-le care imi place la fel de mult) Acum mai trebuie sa gasesc un suport pentru cutie, timonerie si eventual un cardan de 2.5 SMG - Daca stie cineva pe cineva, rog sa lase un semn.
    2 points
  2. Pacat ca e cel mai urat septar ever. Se ia de mana cu e46 compakt, f45, f46 si f07 )
    2 points
  3. Se misca destul de bine masina cu cei 150 de cai, gandeste-te ca pe A6 sunt variante de 136 de cai si tot se misca. Exista si varianta resoftarii, dupa cum am gasit si aici pe forum un topic, motorul si cutia sunt aceleasi cu cel de 190 de cai.
    1 point
  4. cel mai frumos bmw ever din pct-ul meu de vedere este si va fi F01
    1 point
  5. https://gpszone.ro/viewtopic.php?f=117&t=4314&p=46421#p46421 deocamdata doar am descarcat hartile dar inca nu le am pus pe dvd uri deci nu pot sa garantez ca functioneaza. par ok. inca o nelamurire as avea: daca masina mea poate sa faca updateul prin usb, daca bag dvdurile poate face si asa? le recunoaste ca navi dvd sau doar prin stick se paote?
    1 point
  6. Bogdan, daca un astfel de proiect avea sens in urma cu peste 15 ani, acum ma tem ca este inutil si pagubos. Costul la finalul proiectului al unei conversii turbo pentru M52 se poate apropia de pretul unui BMW serie 3 cu motor N54. O masina cu turbo din fabrica inseamna un nivel de fiabilitate si tuning de care nu o sa reusesti niciodata nici macar sa fii pe aproape. Poate merita sa incerci acest proiect numai daca iti prisosesc undeva intre 5.000 si 10.000 Euro (estimare foarte bruta) si ai foarte mult timp liber la dispozitie (vorbim de cateva sute de ore pentru studiu si implementare), in ideea ca vrei sa inveti in detaliu mecanica, electronica si tuning auto. La sfarsit, banii si timpul vor merita numai daca "stiinta" acumulata pe parcursul proiectului iti aduce un folos, sau macar o mare satisfactie personala. Investitia nu va fi recuperata niciodata, nici macar partial. Iti recomand sa cantaresti foarte bine situatia si sa faci o analiza pragmatica.
    1 point
  7. S-a cam pus praful pe aici. Daca tot stam pe acasĂŁ, am zis sa nu stau degeaba,asa ca am retapițat fetele de usi in piele Nappa si cusĂŁturi in culoarea mașinii, sa aducĂŁ putina culoare la interior. Anul trecut am ĂŽnlocuit franele fata cu cele M-Performance, iar pe spate au rĂŁmas cele stock, pana când am gĂŁsit un set nou M-Performance(etrieri,plĂŁcuțe) si discuri de pe E60 535i, Zimmerman cu diametrul de 245mm.
    1 point
  8. De cand am luat masina imi tot propuneam sa aplic niscai codari insa nu gaseam mai niciodata timp sa ma documentez cum sa folosesc NCS Expert respectiv NCS Dummy Cum insa Covid-19 ne cam tine "la domiciliu" am zis sa profit de timpul extra ce il am si in consecinta am inceput sa experimentez codarile uzuale: triple blink, DRL on high beam, US side-marks, door lock auto, power window behaviuor till door closed.
    1 point
  9. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    1 point
  10. Mai adaug un mic update. Am reusit sa schimb flansa, rulment cardan si sonda lambda iar bonus am schimbat si bucsa de la schimbator, avea joc si daca tot eram acolo... Chin sa dau jos evacuarea deoarece cineva s-a mai chinuit in trecut si piulitele erau facute zob. Norocul meu a fost ca era la munca baiatul care manuieste autogenul si a reusit sa imi dea jos suruburile si piulitele. De acolo totul a fost destul de usor. Mai ramane acum partea din fata, sa vad cat mai tin bratele cu pivoti si barele de directie + ca am un foarte mic joc in caseta de directie asa ca o sa o inlocuiesc si pe aceea cand o sa vina momentul. Apoi ramane diferentialul, care are ceva backlash, cutia si motorul. Estetic, am gasit aripa fata indoita fix pe evazare langa far, bara spate stearsa pana la plastic pe colt... toate asta prin parcari. Mai las sa se adune si poate o sa ma indur sa le duc la reparat, dar la cum e bucurestiul nu stiu ce sa zic. Adaug si o lista cronologica de piese inlocuite, pt jurnal si pt a avea un log cu cat costa toata distractia asta de a avea masina (spoiler alert ~7000 ron) Vas expansiune (pocnit) - swag - 177 ron Pompa servo - Luk - 530 - ron Prima revizie: Bujii 6 - Bosch - 150 ron Discuri frana fata - Ferodo - 374 ron Discuri frana spate - Ferodo - 442 ron Filtru aer - Starline - 16 ron Filtru Polen - ITN - 30 ron Filtru Ulei - Bosch - 23 ron Garnitura carcasa filtru ulei - Elring - 7 ron Set placute frana fata - Ferodo - 98 ron Set placute frana spate - Ferodo - 93 ron Set saboti frana - QWP - 63 ron Termostat - Wahler - 155 ron 7l Ulei - Bmw 5W30 - 210 ron 2l Ulei - Bmw 5w30 - 62 ron + inca multi litri papati Aparatoare noroi - prasco? - 41 ron (mai bine luam din dezmembrari) Bielete antiruliu fata - Lemforder - 124 ron Bielete antiruliu spate - Lemforder - 68 ron (nemontate) Bucsi brate fata (FCAB) - Meile HD - 313 ron Filtru combustibil - Mann - 65 ron (nemontat nu se potriveste) Flanse amortizor fata - Lemforder - 166 ron Flanse amortizor spate - Meile - 72 ron Pompa vas spalare parbriz - Febi - 20 ron Becuri xenon d2s - Osram - 288 Set suspensie - Bilstein B12 pro kit - 2100 ron Bucsi brat spate - Lemforder - 86 ron Flansa cardan - Febi - 143 ron Suport Rulment Cardan - Febi - 110 ron Bucsa diferential - Swag - 64 ron Rulmenti butuc spate - Optimal - 152 ron (unul nemontat) Bucsi exterioare brate spate superioare - TRW- 134 ron Bucsi exterioare brate spate inferioare - Lemforder - 82 ron 8l ulei - Motul 5w40 8100 x-cess - 320 ron Bucsa schibator - oem - 62 ron Sonda lambda - delphi - 198 ron Se mai adauga niste litri de ulei luati pt completari, vreo 530 ron pt detailing-ul facut, dar am vrut o lista cu toate chestiile schimbate. Am ajuns pe la 231500km.
    1 point
  11. Salutare Cosmin, Tocmai mi-ai usurat cele 7 ore petrecute in aeroportul din Munchen din cauza unui avion care mi s-a amanat. Fiind in cautare de un E60 am decis sa nu stau degeaba si sa incep sa ma documentez in directia asta si am dat peste topicul tau. Am citit cu mare interes si multa placere toata povestea masinii tale si tot ce ai reusit sa faci din ea. Tot ce pot sa zic este "OAU...mai exista pasionati in tara asta". Te felicit pe aceasta cale si crede-ma ca stiu cat de greu e sa faci atatea modificari unei masini (atat dpdv financiar cat si mental daca punem la socoteala stresul si noptile nedormite), dar la final nu mai conteaza toate astea cand vezi ca a iesit ce trebuie si esti multumit de masinuta ta de cateva luni m-am despartit si eu de masinuta mea in care am investit si eu ceva banuti si nopti nedormite (un Astra Bertone 2.0T...nu era BMW, dar mi-a oferit satisfactii pe masura). Mult succes in continuare si inca odata felicitari maxime si spor la urmatoarele proiecte :goodjob:
    1 point
  12. Eu nu le-am anulat inca dar asa am citit ca poti sa te astepti sa ai un raspuns sau zvac, sau nu stiu cum sa-i zic, mai mic in ture mici, consum mai mare etc. Daca tot montajul s-a facut ok nu are de unde sa fie numai de la dopuri... E un pret mic pe care sa-l platesti in cazul in care pateai sa iti traga o clapeta in motor.
    -1 points
  13. Cred ca se exagereaza cu ruptul clapetelor . S-a intamplat mai mult la E39 si la primele E60 fabricate in 2003 . Din 2004 s-au facut cu un ax mai gros care nu prea se rupea. Multa lume le-a anulat in necunostinta de cauza sau pur si simplu pentru ca aveau scapari de ulei .
    -1 points
  14. Da, doar ca nu sunt proiectate pentru cuplul si putere. Pentru altceva este Rolul lor. Cum ai zis, sa verifice senzorul de pe galerie ca sigur e Îmbâcsit.
    -1 points
  15. Din pacate sunt proiectate pentru optimizarea baleerii cilindrului - de aia se cheama swirl flaps . Optimizarea aia inseamna ardere mai buna si deci cel putin un raspuns mai bun - ba chiar putere mai buna in plaja aia de turatii . Cine a facut motoare termice macar la liceu, stie asta . Sunt sigur ca si un dyno ar arata diferente de putere intre cu si fara clapete la turatii mici . Rolul secundar este sa inchida total aerul la oprire , la motoarele diesel , se obtine astfel o oprire instantanee - sau ma rog, se reduce timpul in care motorul se opreste din rotatie.
    -1 points
  16. Eu ti-am scris pe celalalt topic . Am zis ca nu stiu cum se comporta , dar nu pot sa faca nimic rau . Pot eventual sa curga ca cele originale , dar clar vor avea efectul de swirl . Eu unul am verificat senzorul cand am anulat clapetele - curatat si galeria totodata . Senzorul nu avea nimic - insa lag-ul la turatie mica a existat , nu mare dar sesizabil . Totodata s-a schimbat foarte putin zgomotul motorului . Daca as mai anula acum clapetele ? Hotarat NU .
    -1 points
  17. romanii sunt mereu "experti" in anularea diferitelor lucruri pe care producatorulle pune cu un scop.Nu am sa inteleg niciodata de ce credem noi ca am fi vreo secunda mai destepti ca producatorii.Asa mi-a spus si mie un mecanic acum 2 ani sa anulez clapetele la un e60 din 2006 si sa pun dopuri.Imi spunea si-l citez: "Anuleaza-le cat mai repede si spune Doamne Doamne ca oricand se pot rupe" SI uite ca nu le-am anulat nici in prezent si masina merge fara probleme.Testul timpului a dovedit faptul ca unii mecanici ar trebui sa ramana la stadiul de reparatii DACIA atat.
    -1 points
  18. crede-ma ca motorul care-l ai tu este excelent.Nu trebuia sa ti faci griji in privinta clapetelor,are alte probleme gen turbina,IBS pe parte de electrica,BT etc,sunt alte bube.LA capitolul motor nu prea au moarte, mai cu seama ca ai si motorul M57 cu 6 cilindri in linie.Cele mai bune motoare diesel de la bmw,iar pe partea de diesel este recunoscut faptul ca bmw-ul e lider, in schimb pe benzina nu mai sunt asa bune.Crede-ma pe cuvant ca motorul ala M57 nu prea are moarte duce milionul de km iti garantez.imbatranesti langa ea si nu te lasa motoru ala.Eu am un amarat de M47 care e net inferior la ce ai tu si merge si ala fara nici o problema.De 3 ani de cand il am nu m-a lasat pe nicaieri si merge ca in prima zi. Au nasolit treaba cu faceliftul la e60 cele cu motor N47.Cine stie ,fuge de motoarele ala pt ca nu sunt asa fiabile ca cele M47 si M57.Din pct. meu de vedere ultimele bmw-uri facute cu simt de raspundere au fost cele M47 si M57 care au mers pana in 2006.Ce e din 2007 incoace sunt foarte stricacioase nu mai sunt asa fiabile.Desi unii oameni sustin ca de fapt ultimele bmw-uri bune au fost cele E39 si E38.
    -1 points
  19. da, am vazut ca N47D20 - suporta intre 114 si 216 cai, difera putin compresia.
    -1 points
  20. Salut Un sfat in alegerea unui ulei pentru motor? Masina: E60 520D N47 2008 LCI si aproximativ (281.000km). Motorul merge foarte bine, bine intretinut. Am folosit pana acum: Original BMW, Shell Helix Ultra LL 5w30, Millers Longlife C3 Nanodrive 5w30 Intre timp masina a beneficiat de: eliminare (dpf+cat), flapsuri admisie eliminate + egr blank + Remap Stage 2. Ce ulei folositi in cazul acesta? Trecerea la 5w40 ar crea probleme motorului, turbo etc? Ce parere aveti despre (Millers CFS 5W40 NT+ si CFS Competition) ??? Am gasit urmatoarele variante: - Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 High Performance Full Synthetic - Motul 8100 X-Clean ACEA C3 5W-40 Fully Synthetic - Motul Specific BMW LL-04 5W-40 Fully Synthetic - Millers Nanodrive CFS 5W40 NT+ Fully Synthetic - Millers Nanodrive CFS 5W40 Competition Fully Synthetic - Millers NANODRIVE EE LongLife 5w-30 Fully Synthetic - Millers NANODRIVE EE LongLife 5w-40 Fully Synthetic - Millers NANODRIVE EE LongLife C3 5w-30 Fully Synthetic - Millers XF Longlife C3 5w-30 - Millers XF LONGLIFE 5w-40 Fully Synthetic - Millers XF Longlife 5w-30 - High performance fully synthetic - Millers TRIDENT LONGLIFE 5W-40 Fully Synthetic - Millers TRIDENT LONGLIFE 5W-30 Fully Synthetic
    -1 points
  21. PĂŁrere BMW e66 long 730d 2006? Se merita? Mașina este ĂŽngrijitĂŁ și nu prezintĂŁ defecțiuni nici electric nici la mecanic. Vreau argumente!
    -2 points
  22. tu zici asta avand un F10, facut de apretice ul lui bangle. gen toate bmw urile moderne exista , doar pentru ca e65 si e66. documenteaza-te un pic, inainte de povesti. nu prea esti tu cu masinile astea asa.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.