Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/27/20 in all areas

  1. Nu am auzit ca o baterie AGM sa aiba 12.9-13 V cu masina nepornita - cred ca nici cand ai oprit-o dupa 950km nu avea voltajul ala. Cred ca tensiunea ta e normala .
    2 points
  2. Vrei sĂŁ ĂŽți spunĂŁ lumea cĂŁ meritĂŁ o ghioarsĂŁ 2 mii de euro?nu conteazĂŁ cĂŁ iei un rahat, conteazĂŁ sĂŁ fie ieftin și e90 domle, cĂŁ e46 pute.
    2 points
  3. Din cate stiu eu, recomandat e sa faci geometria de fiecare data cand schimbi ceva arc/amortizor, in cazul tau, dupa ce l-ai inlocuit pe cel dreapta fata ar fi trebuit sa o faci. Oricum, un alt lucru dubios e ca ai schimbat doar unul, de obicei se schimba in pereche. Uzura anvelopelor vechi e clar de la geomotrie, mergi sa o faci inainte sa tocesti si cauciucurile noi.
    1 point
  4. Salutare tututor. Fiind prima mea postare pe acest forum, doresc sa incep prin a-mi prezenta si eu masina. Am petrecut foarte mult timp prin piata auto dorind sa achizitioneaz un E46 sau un E39, minim din 2002, motorizare 2.2 cmc sau 2.5 cmc, benzina. Acum 3 saptamani am dat peste un E39 520i din 2002 si un E46 320i din 2003, amandoua fiind la acelasi dealer auto. Dupa cateva ore petrecute cu aceste masini, am decis sa cumpar E39. Este vorba despre un 520i, 2.2 cmc benzina, an 2002, 129.700 km reali, 2 proprietari (a fost achizitionata de o firma de la mine din oras, al doi-lea proprietar fiind o femeie de 77 ani). Ultimul service a fost facut in 2017, la 125.000 km. Probleme: clima nu functioneaza; 3 puncte de rugina si cateva zgarieturi; la rece, motorul are o trepidatie care dispare dupa cativa km; pozitia la tripla dreapta-spate are momente cand nu merge si, cand functioneaza, intesitatea este cam slabuta + 3 becuri arse; usa dreapta spate are momente cand nu se inchide din telecomanda fiind nevoie sa redeschid si sa inchid usa. In momentul de fata, am schimbat ulei + filtru ulei, am facut service-ul la clima. Mecanicul a legat masina la computer si au aparut 2 erori: una legata de o fisa de la bujie si o eroare la debitmetru. La recomandarea mecanicului, am comandat filtru aer, filtru polen, filtru benzina, tripla spate si bujii, urmand sa comand si fisa de la bujie. Per total sunt foarte multumit de achizite, urmeaza sa rezolv toate problemele, nu voi face modificari majore, probabil bara fata-spate de M, jante de M, interior din piele si un DVD player cu GPS.
    1 point
  5. la 4k cred ca nici E46 intreg nu gasesti ... piata SH e foarte ciudata in momentul asta
    1 point
  6. Mircea- sper ca nu ai facut facultatea de navigatie . Altfel ar trebui sa stii ca resoftarea presupune in primul rand modificarea dinamica a unghiului de avans la injectie , apoi presiunea de supra-alimentare, iar cantitatea de motorina nu creste neaparat ci depinde de regimul de sarcina. O harta e ceva mai complex de ce spui tu acolo. Ca N47 poate sa nu tina din cauza dimensionarii la limita a unor comnponente , e o alta treaba . Altfel, nu se aplica la toate motoarele 2.0D - cel putin M47 duce foarte bine resoftarea.
    1 point
  7. Da, e clar mai avantajos sĂŁ iei una rulatĂŁ bine, cu aia n-ai treabĂŁ
    1 point
  8. Update pret 27.000 EURO Se pare ca dealerul este destul de disperat in perioada asta si prefera sa imi vanda mie masina, asa ca imi tot fac reduceri Din pacate nu ma astept sa se vanda aici, dar am zis totusi sa updatez pretul pentru un eventual cumparator interesat. Mai e la vanzare doar saptamana asta
    1 point
  9. Revin, sper ca toata lumea e sanatoasa mai ales dupa nebuniile ce au fost recent, cu pandemiile si toate cele.. Intre timp, a ajuns difuzorul la bara spate. A schimbat total spatele, i-a oferit o agresivitate in plus, urmeaza un eleron Highkick M4 style din fibra de carbon, alti bani, alta joaca.. dar se merita! Difuzorul este pentru M3 E92/E93, dar aparent merge pusĂŁ si pe bara M3 style de pe E93. Sigur, sunt mici gap-uri ici-colo, dar vor ajusta difuzorul dupĂŁ ce imi vine volanul de la modificat impreuna cu ceasurile de bord și bara de la revopsit.
    1 point
  10. Ok, ma uitam la e46 dar credeam ca sunt doar Euro 3 pe benzina, dupa comentariul lui @ckh m-am interesat si am vazut ca M54 ar fi Euro 4. Intradevar e un "cazan", dar daca ar accepta un pret mult mai mic (ex: 2000) merita luat si reparat? Va multumesc pentru raspunsuri.
    -1 points
  11. -1 points
  12. Nu trebuia sa scrii atat de mult in topic. Era suficient sa cauti pana si prima cautare pe google, stiai ca trebui facuta geometria o data cu schimbarea arcului, arcurilor.. Dupa cum puteai sa iei masina cu geometria nefacuta de ani de zile! Geometria se face chiar periodic la 2-3 ani daca tii la masina, rulmenti, suspensie, cauciucuri! Toate astea de mai sus CONTEAZA la stabilitatea masinii la consum si la fiabilitate! Asta tine de intretinere. ..daramite cand umbli (inevitabil la punctele de reglaj) cand trebuie sa schimbi ceva..! Cauciucurile tale se uzeaza neuniform din secunda 1 cand conduci masina cu geometria nefacuta! Faptul ca TU observi ulterior, aproape nu mai are rost.. (Echilibratul rotilor e cel care trebuie sa ne faca sa facem geometria?? Sau poate vibratiile??..)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.