Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/05/20 in Posts

  1. Masina de mai sus e cu volan pe stanga din fabrica.Daca tot sustinem ceva pe forum macar sa fie o informatie reala. Cea mai de sus e modern line si asa este din fabrica, la fel informatile sa fie reale, ca se uita multa lume pe aici sa nu inducem lumea in eroare degeaba. Cand nu stim ceva sigur mai bine sa nu ziceam decat sa zicem prosti...
    1 point
  2. Vezi ca bmw-ul nu porneste daca n-are filtre oem la suprapret.
    1 point
  3. Mie chiar mi se pare o evolutie sau mai degraba o adaptare la clientul din prezent, care aparent cauta si masini mai de nisa si are pretentia sa aibe de unde alege. Evident ca tot seria 3 si seria 5 vor fi cele mai vandute masini la BMW, dar asa cum si ceilalti producatori au ocupat toate cifrele si literele din alfabet cu modelele lor, BMW nu putea sa ramana in spate, altfel faceau ca Alfa Romeo care are 3 modele toate. Se fabrica ceea ce se cauta, se pare ca e oricum profitabil sa construiesti atatea modele(care oricum nu sunt foarte diferite intre ele) decat sa iti pierzi clientii la alti fabricanti. Mercedes si Audi s-au grabit sa umple golurile cat au putut de repede cand nu aveau echivalent la X6, X4 etc.
    1 point
  4. Am completat pachetul, daca tot am schimbat farurile, cu un set de proiectoare LED OEM. Azi mi-am bagat nastul si le-am montat / codat singur. Pana acum, totul pare in regula. Ramane sa mai verific daca pot activa si functia de cornering doar din codare. Daca ar mai trebui ceva module suplimentare, le las asa. :pinch: Vreo idee daca se poate doar din codare?
    1 point
  5. FelicitĂŁri! Eu vin cu o problema si astept un raspuns iar tu ma iei cu cat ai la picior, mersi, o seara faina.
    1 point
  6. WOW...cat hate si ce inseamna sa judeci prosteste, am avut 2 seria 3 cabrio timp de vreo 6 ani am condus numai cabrio in perioada aia, nu aveam alta masina si era ideea ca pe calduri de genul asta nu ma puteam bucura de faptul ca am decapotabila, dar poate unii sunt mai rezistenti am gresit eu se pare. Eu nu ma simteam comfortabil la 40 de grade cu capul in soare. Atat
    1 point
  7. Nu as putea merge decapotat pe vremea asta nici cu 2 aparate Daikin deasupra capului :crazy:
    1 point
  8. ma repet !!! "nu o lua ca pe o discutie in contradictoriu... este pur si simplu parerea mea. dar, iti furi singur caciula (te minti singur). din partea mea poti sa declari ce consum vrei... sunt banii tai, masina ta, benzina ta." in plus... sunt pozele tale. apropos' daca vrei sa ne laudam... @ionut_cosmin P.S. De aproape 7 ani am BMW doar benzina, asa ca stiu crede-ma cam cum sa le folosesc pe aceste utilaje si pana si peste 3500 de ture cum zici tu! eu am masini BMW de... fix 24 de ani doar pe benzina si crede-ma ca stiu ce vorbesc ! in vara anului 1990 am plecat in MUNCHEN cu niste prieteni si mi-am cumparat primul BMW din viata mea. era un frumos BMW 323i, e21, 1982, injectie k-jetronic, cutie manuala M-TECHNIK (viteza 1 in jos), culoare rosu caramiziu, radiocasetofon MEXICO-BECKER, tapiterie de catifea, geamuri manuale, oglinzi manuale, jante aluminiu motorsport (oem), fara abs si alte gadgeturi. dupa vreo' 2 ani BMW-ul a juns la PUSHI. pe vremea aia doar "PUSHI" (un mecanic mai in varsta decat mine) se pricepea cat de cat la bmw-uri. mai intreaba si tu pe aici baietii daca au auzit de el. hai cu bafta !
    -1 points
  9. Noroc ca nu te forteaza nimeni, iar colegul poate alege ce vrea fibra lui. Curat noroc, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca te forta cineva sa mergi decapotat cu doar un aparat Daikin deasupra capului; or, doamne-fereste, cu vreun Gree.
    -1 points
  10. Uneori, o poza chiar face cat o mie de cuvinte.
    -1 points
  11. Ca sa continuam gluma: cu 2 aparate Daikin deasupra capului cred ca ai putea merge si in iad. La modul serios: depinde ce te deranjeaza. Daca e soarele - atunci te ascunzi de el la umbra si nu mergi decapotat (eu port palarie sau chipiu + crema solara pe partile expuse). In schimb daca e temperatura - aerul conditionat ajuta mult.
    -1 points
  12. Topicul a fost deschis prost inca de la inceput. Ti-au spus multi ca alegerile se fac in functie de nevoi, dar a trebuit sa te convingi pe pielea ta. Masina ca sa isi poata face regenerarile atunci cand "vrea", trebuie sa indeplineasca foarte multe conditii....adica sa fie in stare tehnica foarte buna. O bujie arsa, un termostat defect, nu le vezi cand pornesti masina, cum vezi un bec ars. Numai o diagnoza te ajuta. O regenerare fortata, la fel...nu o poti face iesind pe autostrada si asteptand sa plece regenerarea....si aici ai nevoie de diagnoza. In fine, vorbe multe, fapte putine.... Ai plecat prost de la bun inceput si ai continuat in acelasi ritm. Asa nu vei pune masina la punct niciodata.
    -1 points
  13. Deci, dupa atatea pagini ai decis ca masina merge si e totul in regula. Crezi ca s-a rezolvat problema....problema e rezolvata doar pe termen scurt, sa stii! Partial adevarat
    -1 points
  14. dar ce kkt are motorul asta? e tanc, naiba!
    -1 points
  15. Am avut, tocmai din acest motiv pot afirma ca e un motor fiabil....nu m-am simtit atacat de afirmatia ta deloc...era doar o discutie. Sunt fiare d'ale in sange ) "bossulica", clar esti pe aratura si tu iti traiesti tineretea gresit....dar te intelegem, toti am trecut prin asta, mai mult sau mai putin.
    -1 points
  16. Pai am zis si eu 2.8 ca e top, mai ales ca preturile sunt foarte mici la M50 si M52. In ideea ca ce ai pe ea bate, pune altceva.Dpmdv nu se merita sa repari, iti trebuie timp si tu n ai. Colegul @pyu are 2.8 daca nu ma insel tot pe pisica. Pune 2.5, dar daca zici de impozit tot la 2.0 ajungi sau is. Bucura te de ea!
    -1 points
  17. Poate ar fi mai bine de bagat la cap o treaba ca asta: Cumparati cat mai (cel mai ieftin) ieftin si mai tarziu NU o sa stiti ce v-a stricat motorul/masina! Sa ne integem, cine vinde ceva tot va face un profit! Sa nu va imaginati ca va da ceva "moaca".. Ca de obicei, de cele mai multe ori pretul platit recomanda calitatea. (Daca nu te pricepi sa alegi un lucru direct de la sursa de unde e facut DE CALITATE.. plateste cat poti de mult) Restul e b***s**t.
    -1 points
  18. Are idee cineva daca se pot "retrofit"-a scaune ventilate la E89? Ar fi utile dupa ce masina sta in soare.
    -1 points
  19. Foarte probabil e firesc.cum face cand e motorul rece. Sunt doua stari complet diferite din punct de vedere al uzurii cand e rece fata de cand e cald, la regim, motorul. Respecta asta si motorul te va tine. Eu sa fiu tu, as merge linistit in alt mod decat sport pana se incalzeste motorul, dar foarte probabil tu nu o sa vrei sa faci asta.. ce am spus mai sus e spre baneficiul motorului.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.