..iata cum sunt tentat sa vin cu raspunsul si intelesul meu. Nu ma indoiesc ca la curs ai aflat multe lucruri bune de stiut. Numai ca nu stiu daca ti-au spus la curs ce urmeaza sa zic, cred, stiu eu.. O masina pregatita sau modificata pentru circuit si siguranta pe circuit NU este aceaiasi masina, in aceiasi termeni de siguranta a ta si a altora, pentru strada (mare) cu alti soferi, pietoni.. Adica, ..cea mai simpla si ne-efectiva situatie este ca masina daca o scoti pe strada, pentru ea INEFECTIVE sunt mai intai placutele de frana; si apoi discurile, care cum banuiesti trebuie pe undeva sa fie imperecheate cu placutele, termic vorbind! Cred ca placutele, daca treci la (sau ai) placute ceramice sau sa zicem placute de frana care devin foarte eficiente fierbinti, sunt ineficiente in oras - pe strada plina de alte masini.. cu franari dese si scurte si fara sa incinga la potential placutele. Si invers - nu poti sa ai niste placute care o data infierbinti pe circuit, intr-o curba a lui sa nu mai tina si sa iesi in decor! Deci situatiile si placutele NU se "pupa". Iar franarea intensa nu are prea multe in comun cu siguranta dorita. Siguranta se creaza prin franari ocazionale si adaptarea vitezei! Stii ce banuiesc eu? Ca pe masina ai placute prea dure.., sau acelea care pe circuit sunt minunate iar pe strada fac ca sistemul ABS sa lucreze din plin. Iar tu speri ca ele, placutele, sa fie eficiente, acestea NU POT FI eficiente pe strada mare!.. La cauciucuri cred ca doar daca ai un set dedicat pentru circuit, scapi; te simti cel mai bine!