Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/17/20 in Posts

  1. Treaba sta cam asa, nu e despre frane vs anvelope. Este despre tine vs tot ansamblu frane - anvelope - suspensie. Merita upgrade de frane cat timp restul intregului este in stare foarte buna.
    1 point
  2. Pentru cine mai intalneste aceasta problema - dupa ce am fost la reprezentanta BMW si au pus testerul pe ea (85 euro a fost diagnoza), le-a venit clar Low Pressure Fuel Sensor. Chiar ma ingrijorasem ca ar fi fost injectoarele... Un senzor nou de la reprezentanta mi-au comunicat ca ar fi fost 90 euro, iar daca mi l-ar fi schimbat ei ar fi fost 150 euro cu tot cu manopera. Deocamdata am cumparat un senzor original BMW (second hand) si l-am inlocuit singur. Sunt 25, 30 euro senzorii second hand. Am folosit pentru a da jos filtrul de habitaclu, toate plasticele/suportii si capacul de la motor.Dupa se schimba relativ usor - deconectat mufa, cheie de 24 (posibil sa fi fost 25) pentru desurubat senzorul vechi si dupa montat cel nou.
    1 point
  3. Eu niciodata n-am inteles raportarea dintre platitul impozitului auto la cilindree >2.0 litri si ce primesti de la stat. De ce multi argumenteaza ca nu merita pentru ca statul nu face drumuri de banii aia nu stiu. Platesti alte x impozite si y taxe, dar la impozitul auto erau de fapt asteptarile si aici se tragea linia? De banii aia primesti dreptul sa mergi cu masina respectiva pe strada. Atat. Nu o sa faca nimeni autostrazi din banii aia sau cel putin nu ar trebui sa fie asteptarile astea peste noapte. E vorba de a-ti permite sa arunci banii aia pe impozit, pentru ca intr-adevar, e un moft sau o placere pentru care platesti. Daca se arunca statul sa asfalteze si sa faca autostrazi, am dubii ca se inghesuiau masinile de 3.0-4.0 litri pe strazi. LE: nu o lua personal, doar ca am auzit des argumentul asta si nu il inteleg.
    1 point
  4. Da CĂŁtĂŁlin, procedura e obligatorie, ĂŽnsĂŁ simptomele nu sunt la fel la toatĂŁ lumea. La altii poate sa porneasca din prima din a doua, ĂŽnsĂŁ in cazuri mai rare se intampla lucrul asta. Procedura asta trebuie fĂŁcutĂŁ nu neaparat pentru pornirea masinii, ci pentru nu a defecta injectoarele. In 2016 când am luat mașina, dupĂŁ 3 luni am fĂŁcut revizia, am dat la automat ceva sa porneasca. De atunci am ĂŽnceput sa am o trepidatie foarte finuta dupĂŁ pornirea masinii, ca o ĂŽntrerupere, dupĂŁ inca un an au picat toate injectoarele, sunt multe cazuri in care s au defectat injectoarele pentru ca nu s a aplicat procedura. Ele se defecteazĂŁ când se da mult la automat si nu vine combustibil din cauza aerului din instalație, la toți producĂŁtorii exista aceasta procedura, nu doar la Bmw.
    1 point
  5. Wow, nu stiam ca la F13 trebuie sa faci procedura aceea dupa ce schimbi filtrul de motorina....
    1 point
  6. ..iata cum sunt tentat sa vin cu raspunsul si intelesul meu. Nu ma indoiesc ca la curs ai aflat multe lucruri bune de stiut. Numai ca nu stiu daca ti-au spus la curs ce urmeaza sa zic, cred, stiu eu.. O masina pregatita sau modificata pentru circuit si siguranta pe circuit NU este aceaiasi masina, in aceiasi termeni de siguranta a ta si a altora, pentru strada (mare) cu alti soferi, pietoni.. Adica, ..cea mai simpla si ne-efectiva situatie este ca masina daca o scoti pe strada, pentru ea INEFECTIVE sunt mai intai placutele de frana; si apoi discurile, care cum banuiesti trebuie pe undeva sa fie imperecheate cu placutele, termic vorbind! Cred ca placutele, daca treci la (sau ai) placute ceramice sau sa zicem placute de frana care devin foarte eficiente fierbinti, sunt ineficiente in oras - pe strada plina de alte masini.. cu franari dese si scurte si fara sa incinga la potential placutele. Si invers - nu poti sa ai niste placute care o data infierbinti pe circuit, intr-o curba a lui sa nu mai tina si sa iesi in decor! Deci situatiile si placutele NU se "pupa". Iar franarea intensa nu are prea multe in comun cu siguranta dorita. Siguranta se creaza prin franari ocazionale si adaptarea vitezei! Stii ce banuiesc eu? Ca pe masina ai placute prea dure.., sau acelea care pe circuit sunt minunate iar pe strada fac ca sistemul ABS sa lucreze din plin. Iar tu speri ca ele, placutele, sa fie eficiente, acestea NU POT FI eficiente pe strada mare!.. La cauciucuri cred ca doar daca ai un set dedicat pentru circuit, scapi; te simti cel mai bine!
    0 points
  7. Spune si ce, cauciucuri ai pe masina acum si la care te-ai gandot sa treci? Poate careva dintre noi are si iti poate confirma/infirma. Personal, nu cred ca daca maresti discuri si etrieri nu o sa mai intre ABS-ul atat de repede. Dar asta e doar parerea mea. Poti sa ne spui daca s-a schimbat treaba facand schimbarea.. Eu, sa fiu tu as schimba complet lichidul de frana cu altul nou. Intamplarea face ca la ultima revizie in urma reviziei periodice (nu ca nu as avea frane bune la masina) uitandu-ma la indicatiile masinariei care imi testa franele, am vazut personal ceva diferenta intre roti la frana de urgenta pe spate, pana la oprirea totala a rotilor pe banc. Am intrebat operatorul cauza si mi-a spus sa nu imi fac griji ca a trecut. In schimb l-am intrebat ce as putea face sa reduc diferenta si mi-a spus ca daca as schimba lichidul de frana probabil ar fi ok. Eu stiu ca am schimbat complet cam de 1 an lichidul.. dar mi-a zis ca si masina de testat ar putea face figuri la testarea rotilor din spate, spunand ca de fapt importante sunt rotile din fata si mai putin cele din spate.. Asadar trage tu concluzii, sau care se intampla sa vrea sa afle. Ca sa continui ideea. Categoric daca lichidul e vechi are alte caracteristici. Astfel incat forteaza soferul si implicit franarea de urgenta pana in limita in care trebuie sa intre ABS-ul! Dar, poate e mai bine sa ne spui si cum au abordat subiectul cei de la cursul facut..? Mai e si varianta 2, care probabil nu o sa iti placa. Poate trebuie sa adaptezi mai bine franarea.. Sa nu mai fie atat de scurta si intensa.
    -1 points
  8. La curs intrebarea a fost referitor la imbunatatirea unei masini de strada pentru a iesi cu ea pe circuit, si atunci automat ca upgrade-ul de frane a fost printre cele mai importante lucruri de facut. Dar pe circuit ai si asfaltul mult mai aderent, si iesi cu cauciucuri de curse, deci e o situatie diferita. Cat despre franarea intensa - nu ca ar fi modul in care franez permanent, dar este foarte importanta pentru siguranta. Si exact pentru asta ar vrea cineva frane mai performante. Intrebarea se pune insa daca te ajuta cu ceva acele frane daca cauciucul oricum pierde aderenta (am Bridgestone Potenza momentan pe masina).
    -1 points
  9. Cilindru 1 este langa radiatorul motorului.
    -1 points
  10. Pe topicul asta : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190766-e90-320-diesel-vs-benzina/page__p__2529325__fromsearch__1#entry2529325 sunt pareri destule ai chiar link-uri de pe acest forum unde poti afla cele mai recente opinii ca si mai vechi. Cauta linkurile in topic. Daca mai ai alte intrebari dupa ce citesti revin-o si clarificam. Asa am procedat eu pana sa imi iau masina. Am citit si cautat sa inteleg parerile celor care scriau. Nu conteaza cat de vechi sunt parerile, atat de mult. Conteaza daca poti sa intretii un BMW.. mai vechi. Apoi cand am inteles am procedat ca atare. Succes.
    -1 points
  11. Debitmetru schimbat, l-ai adaptat?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.