Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/03/20 in Posts
-
2 points
-
citire de la bmw Technical Training -Product Information.N57 Engine. pagina 173: The glowplugs are controlled by the glowplug control unit by means of a pulse-widthmodulated signal. Each glowplug is switched on and off individually by a dedicated output stage. By virtue of pulse width modulation, the effective voltage (useful voltage) at the glowplugs can be varied in such a way that a constant temperature of approximately 1,300 °C is achieved across the engine's entire operating range. .... unii de bujii, altii de injectoare ... tu cu fenomenul fenomenal2 points
-
2 points
-
intereseaza-te de problemele comune ale modelului pe care intentionezi sa il cumperi.....ulterior la verifici la masina in cauza. daca nu esti sigur de cunostintele tale...in ale masinilor sh, ia pe cineva cu tine care are o experienta. (sunt zeci de videouri pe youtube referitoare la verificare unei masini sh...de la carvertical, la mers cu ea intrun service)1 point
-
bimmer90f30 said: Sunt 90% de accord cu WIN60 cand spune ca pot fi BUJIILE LA RECE de fapt. Acestea fac si la mine un zgomot mult mai mare la rece imediat ce pornesc motorul dimineata; dar eu am al motor si alte simptome - sa nu intram in detalii.) (iar mai sus ma incapatanez sa inteleg si sa ii fac si pe altii sa inteleaga bujiile astea al naibii; multi de aici INCA mai cred ca ele sunt controlate de UN RELEU; poate aceia chiar cred ca un releu; NU E. daca era un releu, costa cat un releu, cel mai banal exemplu..) :goodjob:1 point
-
La injectoare m am referit Bimmer, nu știu daca ai vrut sa zici si tu aia sau ai gresit. Ca trebuie verificate injectoarele la rece, adicĂŁ pui contactul, activezi smooth control ca sa ai diagrama cu valorile si dupĂŁ pornesti ca sa vezi exact la ce valori pornesc injectoarele si cum se modifica in primele 10-15 secunde. Asta e problema generalĂŁ la N47, nu e nimic de speriat sau complicat, altii se complica aiurea, asta am avut si eu, e cel puțin un injector care o ia razna câteva secunde, iar dupĂŁ 2 minute sunt perfecte toate.1 point
-
Nu știu de ce discutați despre bujii si releu atâta timp cat nu este eroare pe diagnoza, nu știu legĂŁtura cu tampoanele de orice fel atâta timp cat a zis ca ĂŽntrerupe Motorul si nu ca sunt vibrații. I am zis clar ca trebuie verificate la rece la prima pornire, nu sa le verifice nici dupĂŁ 3-4 minute ca s ar putea sa fie bune valorile, dar in primele 15 secunde s ar putea sa vada problema.1 point
-
@Godini ... vroia sa-ti explice ca bujiile mai functioneaza si dupa pornirea motorului. Fenomenul "hidden preaheating" nu e semnalizat vizual in bordul masinii.1 point
-
Daca te tine buzunarul si ai posibilitatea sa schimbi ce se arde la ele... personalizeaza-ti masina cum doresti Insa cred ca mai ieftin iesi cu reconditionare a stopurilor stock si nu mai ai batai de cap. Orice pui pe masina facut aftermarket prin China nu o sa fie ca alea de fabrica.1 point
-
Ia uite si acum cat scrie Tu nu ai raspunsuri, tu spamezi tot forumul zilnic, zici ca altceva nu faci toata ziua. Pe orice topic, esti prezent. Mai lasa si pe altii.1 point
-
Sincer, ai intrat numai sa te iei de mine? Ce urmaresti? Nu ai opinii pe topic!? Nu vrei sa raspunzi la intrebarile care mi le pun? Pana la urma comunicam cu mgi.. Topicul de chat nu l-am facut eu. Am foat invitat sa particip si am participat. Altii care o dau cu minusuri de li s-a inrosit fata nu au participat.. Cred ca a fost sters intre timp. Am raspuns la toate intrebarile? (Iata despre ce discutam acum..) Apropo, eu las omul sa vina cu solutia problemei.. numai ca tare mi-e ca nu o sa incerce prea multe.. asa ca mai bine diascutam si despre ALTE aspecte indirecte, daca tot la bujii s-a intepenit treaba..1 point
-
@P.I.M.P Nu stiu unde ai citit ca am schimbat motorul, nu a fost schimbat. Probabil ai citit despre distributie.1 point
-
nu! chiar credeai ca a facut o la bmw? crezi ca reparau aia asa ceva?1 point
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.1 point
-
O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]1 point
-
Daca tocmai am fost tepuit de bimmer service , alias o ginta de pustani cu aere de mecanici sa va povestesc experienta prin care au aparut problemele la cutie , acum cateva luni am facut revizia la cutie pacalit de reclama lor ca schimba tot uleiul cu cel mai tare aparat din univers , initial ma gandeam sa-l fac la Faur la ZF ca deh ei sunt specializati pe asa ceva dar fiind un naiv si chiar credeam ca daca dau bani mai multi si schimb tot uleiul 11l fata de 7l la zf merg la bimmer , cand am ajuns am fost luat in primire de un mecanic nou aka noob si la propriu si figurat , asteptam sa se raceasca uleiul , in paralel un f30 schimba distributia , ma dau in vorba cu colegul de suferinta si cand ii scoate masina la proba fiind gata mai repede nu ajunge masina la colt ca =se opreste si mecanicu statea si se uita ca bou la poarta noua cu caopta ridicata , o aduce in garaj mai umbla pe acolo si pleaca , intre timp e gata si a mea , plec merge ok , cand dau coltu f30-le colegului de rampa zcea o strada mai incolo tot cu capota ridicata , dupa 2-3 luni timp in care masina mai mult a stat o pornesc dimineata si aud un huruit puternic la cutie cand stau in D cu picioru pe frana , sunetul dispare dupa 5-10 minute de functionare , aceeasi problema la urmatoarele porniri , ma duc la bimmer sa le spun problema , ajung la service la ora inchiderii si toti fugeau ca soarecii de parca era alarma de incendiu , baiatu cu ochelari care e la receptie incearca sa parcheze masina unu client si da cu pragu in bordura si il indoaie , vine ii expun problema nu apuc sa termin ca imi da da replica instant : in momentul reviziei la cutie ati semnat o foaie prin care ati luat la cunostiinta ca pot aparea probleme si ca ei nu sunt raspunzatori , WTF ?!?!? , las masina in hala pe rampa urc sa semnez actele si baiatu cu ochelari imi explica nu stiu ce, eu am inteles ca iau banii la clienti iar ei nu raspund de nimic ca am semnat ca prostii , cobor sa plec vad masina cu usa intredeschis si cu " contactul pus" , ii zic baiatului ca asa se lasa o masina iar el imi da replica ca sunt camere si nu se intampla nimic , tot timpul am avut impresia ca vb cu un robot gsm , a 2-a zi ma suna sa-mi spuna rezultatul constatarii : tampoanele rupte la motor - fiind reci sunt zgomotoase si de acolo acel huruit , dupa 5-10 min se incalzesc se dilata si sunetul dispare [ soc si groaza ] , am trimis un prieten scarbit de ce se intampla sa ia masina din hala cu soareci numita si service si binenteles ca ei au dat masina [ sa zicem de 18k ca fapt divers ] unui necunoscut fara nici un act sau vreo dovada ca el e "propietarul , prostie maxima ; am dus masina in alt service si binenteles ca mi-au confirmat ca tampoanele sunt intregi si zgomotul vine din cutie trebuie o diagnoza mai amanuntita ... asta e experienta mea cu cei de la bimmer , am dat 2400 lei pe o revizie la cutie si m-am ales cu probleme fiind vinovat ca am semnat o hartie , in fine bine ca nu am schimbat tampoanele1 point
-
Este un service care-si selecteaza clientii in functie de piesele pe care ei le pot fura de pe masinile respective. Te duci la ei sa schimbi uleiul si pleci fara turbina si injectoare. UN E36 nu prezinta interes deloc. Du-te cu un F30 sa vezi cum te baga pe rampa baietii in 2 ore si in 4 ore pleci cu platforma de acolo.1 point
-
Salutare! Eu nu am avut parte de o experienta alaturi de ei, probabil din cauza ca masina pe care am vrut sa o duc la ei nu prezenta interes. Le-am transmis un mesaj in 26 Iulie, in care solicitam o gramada de operatiuni de intretinere, revizie in mare parte. Nu am primit un raspuns. Astazi am sunat, le-am zis ca am trimis un mesaj, si-au cerut scuze ca au fost destul de ocupati in ultima vreme. Totul bine si frumos pana le-am spus ce masina am. Nici nu a mai contat ce vreau sa fac. "- Ce masina aveti? - Un BMW E36 cabrio din 1995." - Aaa, nu avem diagnoza pentru acest model, nici la E46 nu prea mai avem..." Bun, incepe sa se cam termine diagnoza cred... Nici nu m-am mai deranjat sa explic la cat de repede m-au expediat pe baza model/an, dar nu vroiam diagnoza Vroiam sa schimb uleiuri, filtre, discuri, placute, plus mici verificari, decarbonare motor (as fi vrut info pe treaba asta). Se pare ca este un service care isi selecteaza "cu grija" clientii. Mie chiar mi s-au parut profi din ceea ce am urmarit pe farcebook, dar se pare ca e doar ce vezi pe strada, in curte sta altfel treaba. Observ ca este un service doar pentru clientii viabili, care sa cheltuie Nici o problema F26le il duc la reprezentanta, ce rost ar avea sa trec pe la ei )1 point
-
Am avut masina la Bavaria pentru reparatie pe un dosar de RCA..... Nu am Mai reparat-o la ei ,cand am fost sa o iau am platit 1200 Ron devizul ,si am primit masina dezmembrata ,cu lucruri personale lipsa din ea si cu piese schimbate .... Rusine BAVARIA MOTORS CONSTANTA !!!!!1 point
-
Salut, Luni mĂŁ voi ĂŽntâlni cu dealerul auto și voi verifica mașina. Vreau sĂŁ cumpĂŁr un BMW E90 2007. Nu este prima datĂŁ când verific o mașinĂŁ uzatĂŁ, dar ĂŽntotdeauna nu sunt sigur dacĂŁ verific toate lucrurile importante și pun toate ĂŽntrebĂŁrile relevante. Aș dori sĂŁ vĂŁ cer pĂŁrerea despre ce ar trebui sĂŁ verific când ĂŽntâlnesc vânzĂŁtorul? Care ar fi cele mai frecvente / ușor de detectat probleme. VĂŁ mulțumim pentru rĂŁspunsuri!0 points
-
Pai: 1.Cere serie sasiu ca sa o poti verifica inclusiv la RAR ai posibilitatea de a verifica, am testat pe masina mea si chiar datele date au fost reale (am gasit inclusiv reparatiile facute pe CASCO/RCA de mine si fostul proprietar) 2. Lista cu ce probleme pot apare la E90 - DPF,daca e vorba de N47 distributie si asa mai departe 3.Cauta sa mergi impreuna cu un mecanic iar cei/cel care vinde sa fie de acord ca masina sa fie verificata pe un elevator apoi sa ai un tester pe care sa vezi daca masina are ceva erori.0 points
-
Eu as scrie pe o lista tot ce e de verificat. Altfel, sigur vei uita unele aspecte. Pt ca sint multe. In acelasi timp, trebuie sa tii cont ca la o masina de 13 ani, nu te duci cu pretentii ca pt o masina de 3 ani. Adica exigentele trebuie sa fie pe masura vechimii / uzurii si a pretului cerut.0 points
-
Usor de detectat: -> tester inpa sau ista. Inspectie vizuala...test drive... Oricum, la un e90 din 2007.. ce pretentii poti sa ai. O masina de vechimea asta, fara istoric e cam zero. Adica sa zicem, daca cunosti vanzatorul, chiar si tangential, ori are istoric full reprezentanta (putin probabil), cantareste mai mult decat ce poti tu observa intr-o parcare. O masina de genul asta eu as cumpara-o de la un vanzator care imi pune teancul de facturi in fata, cu ce s-a schimbat la masina in ultimul timp (eu asa am facut la toate masinile pe care le-am vandut, si oamenii au fost multumiti si ulterior de masina).0 points
-
Da, chiar si distributia, rar se schimba pe motoarele Mxx. Dar nu e exclus (am mai auzit). Legat de pret, trebuie sa te orientezi catre piata, pretul pietei. Adica daca ai dat 7100 pe ea... tu numai in jos poti sa mergi.. probabil face 6 mii, 6 mii si ceva acum. Dupa cum ziceam mai sus, am trecut printr-o situatie simililara, am vandut masina pe bani de nimic, dar macar am dat-o.0 points
-
Stai linistit, nu esti singurul cu problema consumului de ulei. O sa intalnesti unii care iti vor zice ca nu ar voie sa consume ca masina lor nu consuma. Iti sugerez sa lasi motorul in pace (adica sa nu il demontezi..) daca esti multumit cu trage. In ce turatii schimbi? Si al meu motor consuma daca schimb prea sus.-1 points
-
Ok, n-am citit bine. Tu de ce nu vii cu vreo idee personala sau din urma experientei, intelegerii tale?? Iti dau un sfat; vino cu solutii pentru el, nu te lua de altii! Inapoi pe topic: Pana nu raspunde la intrebarea pusa nu poate ajunge prea departe in concluziile lui si ale mele.-1 points
-
Cred ca nu vrei sa fii si crezut.. Atunci pentru ce mai exista atatea alte vascozitati la uleiuri? Pentru motoarele de curse cum zicea cineva mai sus? Pai ar trebui sa nu mai fie de vanzare pe rafturile magazinelor, nu (?) ca nu vad mai mult masini de curse pe strada decat banalele1,6 - 1,8 - 2 litri. Poate e bine sa intelegem inainte asta cum stam cu vascozitatile si de ce sunt ele create si apoi mai vedem daca conteaza ulei mai gros sau nu. (nu mai zic ca 0w e un ulei care trebuie folosiit la polul nord si mai putin in Europa ) Eu pot sa il asigur ca daca pana acum a mers cu 0w30 trecand la 0w40 sigur nu va mai consuma la fel de mult ulei. Desgur, schimband vitezele in aceleasi ture..-1 points
-
In prima parte ai dreptate, uleiul cu vascozitate mica (0) asigura o ungere inca de la primele rotiri ale vibrochenului, asta e singurul motiv nedeclarat de a folosi ulei cu vascozitate mica, mai ales ca e aditivat la greu.. A doua parte, imi rezerv parerile. (desigur turbina se prea poate sa nu mai fie in mintile ei.. La peste 200k km.)-1 points
-
Lasa cheta pentru altii, eu am pus o intrebare mai pertinenta la care inca astept raspuns.. De altfel, nu ma plang pe forum ca imi consuma motorul ulei! In schimb STIU cand/cum consuma uleiul si asta nu poate decat sa ma bucure! Altceva nu conteaza; nici macar parerea (defapt o impresie de prost gust!) ta despre motorul meu. (doar o avertizare ca te iei de persoana si nu de ideea din topic) Deci sa stam IN TOPIC, nu in alte "aberatii". A pentru ca altii cred turbina consuma uleiul, (isi pentru tine, ca tu iti amintesti ce sustin eu..) de mai bine de 30k km am schimbat turbina cu alta mai buna, trage bine in ture mici, aflati ca daca bag piciorul in acceleratie pierd inca ulei. Din partea mea puteti sa demontati motorul ca consuma uleiul.. doar vreo doi din cati am intalnit trateaza dieselul ca pe un diesel, restul...-1 points
-
-1 points
-
salut, am si eu de vanzare un x5 din 2010, 30d, cumparat de la bavaria in 2014 (bavaria premium selection) familia s-a marit si avem nevoie de 7 locuri acum, mai jos anuntul seria de sasiu wbazw41040ll41666 pret 12.000 EURO (pretul nu e negociabil) Este bine intretinuta: - itp facut acum 3 luni, valabil 2022 - schimbat la 185.000 pernele aer spate, si bielete antiruliu - revizie cutie la 160.000 - schimbat compresor aer conditionat + radiator (lucrare in garantie) cost 5000ron - schimbat bielete directie, si capete de bara + geometrie fata (acum 1000km) - parbriz nou (ianuarie 2020) din cauza unei fisuri Masina are anvelope de vara. Mai am si un set de covorase de velur originale bmw. pretul nu este negociabil pentru plata neaparat transfer bancar masina este pe persoana fizica poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x5-ID7GCYyU.html?isPreview=1-1 points
-
Daca tot nu ti-a sugerat nimeni (te si intreb in acelasi timp) ..poate e cazul sa treci la un ulei mai gros la regim. Incearca la urmatorul schimb sa pui un ulei 0W40. Ii las pe altii sa iti recomande fabricantul. [ (mai ales cei negativisti - cu minusul dua ei )] Asta e bine sa faci inainte de a te apuca sa bagi bani in manopera (daca nu ai inclinatii mecanice o sa coste..) sa demontezi intercooler, epurator (mai mult ca sigur e integrat in admisie pt ca motorul e N47..), segmentari, simeringuri.. poti pune un ulei mai gros si mai vezi dupa aia. (Daaca te stii priceput in demontari poti sa faci ce ti s-a spus mai sus.. ca scapi oarecum mai ieftin verificand personal) Ce tip de ulei pui in motor si cat de des se face schimbul de ulei si filtru de ulei?-2 points
-
Exact, la injectoare m-am referit. O fi din cauza ca-s piezo, habar nu am.. Trebuie pus ISTA conectat, tot.. dupa cum zici, si apoi pornit motor.-2 points
-
Stiam eu ca esti sarcastic. De te-ai consuma mai mult sa explici decat sa critici... Un moderator sa modifice, va rog. Ma gandeam la un lucru si am scris altceva..-2 points
-
-2 points
-
Am zis ca iti indic, ca tu esti baiat destept si intelegi. Iar asta nu e topicul eu! In fond nu am ce sa iti explic. Am.spus mai sus ce era de spus. Eu vorbesc de fenomen, tu vorbesti de e aratat sau nu, de parca ar avea vreo evidenta - de parca nu sunt lucruri care se intampla intr-o masina si nu trebuie, sau tu habar nu ai ca se intampla.. Iar Godini zice ca e timp. La "subiectul" bujiilor.. te intreb, in cate ocazii ti-e aratata bujia ca functionand si in cate ocazii nu PRIN RAPORTARE la exemplele date in document?? Mai ai intrebari din astea malitioase?? Intelegeti ce vreti. Dar e bine sa intelegeti ca e mai complex decat credeti. Eu cred ca am inteles ce trebuie.-3 points
-
Cu godini am stabilit deja mai sus ca bujiili pot functiona si dupa pornirea motorului. Mai exact acolo unde el a spus ca a crezut ca se sub-intelege; eu am fost mai limpede putin.. Pe de alta parte sunt si alte situatii cand prea-heatingul se intampla FARA a fi semnalizat in bord. Reciteste documentul si daca nu ai inteles unde, iti indic. De fapt ei se refera foarte specific la HIDDEN GLOWING ca proces de unde am dat exemplu. Sunt 90% de accord cu WIN60 cand spune ca pot fi BUJIILE LA RECE de fapt. Acestea fac si la mine un zgomot mult mai mare la rece imediat ce pornesc motorul dimineata; dar eu am al motor si alte simptome - sa nu intram in detalii.) (iar mai sus ma incapatanez sa inteleg si sa ii fac si pe altii sa inteleaga bujiile astea al naibii; multi de aici INCA mai cred ca ele sunt controlate de UN RELEU; poate aceia chiar cred ca un releu; NU E. daca era un releu, costa cat un releu, cel mai banal exemplu..)-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00