Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/20 in Posts

  1. Poate omul era doar curios, a zis cumva ca se afla in situatia in care are un injector defect? De ce atata hate?
    3 points
  2. Tu nu te mai saturi de trollat? Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
    3 points
  3. Salutare, Bine v-am regasit! Dupa o perioada lunga in care nu am mai activat pe forum, iata ca odata cu achizitia unui nou BMW, am placerea sa va prezint actuala mea masina: Bmw 320d F31 M Pack, varianta facelift. Masina o am de 2 saptamani, urmeaza sa o inmatriculez in perioada urmatoare...procedura e greoaie in perioada asta. Primul proprietar in Ro, 170.000 km, provenienta Italia. La 170.300 km am facut revizia cu filtre Mann si ulei Bmw. Am de gand sa fac revizia la fiecare 10.000 km. Imi place mult cum merge, e dinamica si usor de condus prin Bucuresti in comparatie cu fostul X5 si F10. Pachetul M, culoarea si interiorul fac masina sa fie mai interesanta, mi-am dorit demult timp un touring cu M Pack si roti mari si acum cand s-a ivit ocazia nu am zis nu! Motorul este euro 6, 190 cp. Mai jos optiunile si cateva poze de cand am cumparat-o. Sper sa se incarce pozele Model 320d Market Europe Development Code F31(MUE) Chassis Touring Steering left Doors 5 Engine B47O Displacement 2.00 l Power 140 kW Drivetrain Rear-WheelDrive Transmission automatic Color Mineral-grauMetallic - B39 Upholstery LederDakota Sattelbraun/akzent Braun - LCDJ Manufacturer BMW AG Production Plant Munich,Germany Options 1CA Selection CopRelevant Vehicles 1CB Co2 Content 216 Servotronic 230 Eu SpecificAdditional Equipment 258 RunflatTyres 2NH M Sportbrake 2PA Locking WheelBolts 2PF 19"mLt/aly Wheels Star Sp. 403m/mt 2TB SportAutomatic Transmission 2VB Tyre PressureIndicator 2VF Adaptiv MSuspension 320 ModelDesignation, Deletion 337 M SportPackage 3AG Backup Camera 420 SunProtection Glazing 423 Floor Mats,Velour 431 Interior RrVw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport SeatsF Driver/front Passenger 493 StorageCompartment Package 4AE Armrest FrontRetractable 4WG Int. T. Fin.Alu.hex.w. H.t.f.bl.h 508 ParkDistance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 AutomaticAir Conditioning 544 CruiseControl With Braking Function 548 SpeedometerWith Kilometer Reading 552 Adaptive LedHeadlight 563 LightsPackage 5A1 Led-fogLights 5AC Autom.High-beam Headlights Control 5DC FoldingRear-seat Headrests 609 NavigationSystem Professional 698 Area-code 2 6AC IntelligentEmergency Call 6AE Teleservices 6AK ConnecteddriveServices 6AM Real Time TrafficInformation 6AP RemoteServices 6AR Internet 6NH Hands-freeFacility W. Usb Interfac 6UH TrafficInformation 6WA InstrumentCluster W. Extended Cont 710 M LeatherSteering Wheel 715 MAerodynamics Package 760 IndividualHigh-gloss Satin Chrome 775 IndividualRoof-lining Anthracite 7LF Model MSport Modell M Sport 845 AcousticBelt Warning 855 LanguageVersion Italian 884 Italian /On-board Documentation 8KA OelserviceInt. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 962 Number PlateHolder Front, Deletion 9AA External SkinProtection
    2 points
  4. Da Da Ideal schimbare, dar si reconditionarea e ok.
    2 points
  5. Atentie ! Multa lume nu a inteles rolul acelor semne pe flansa cauciucata (giubo). Ele NU se refera la directia introducerii suruburilor, respectiv a punerii piulitelor. Ci la locul unde trebuie sa calce bratele metalice. In poza de jos cititi ce spune la imaginea din mijloc. Deci fiecare din cele trei capete (lobi) ale bratelor metalice trebuie sa vin acolo unde este varful sagetii.
    1 point
  6. Oricum omul a pus doar o intrebare - nu pricep de ce ia minusuri . Poate omul chiar nu se pricepe . Sistemul cu minusurile e defect , dar mai defecti sunt cei care dau minusuri aiurea.
    1 point
  7. Ideea este ca se poate strica motorul, daca un injector da prea multĂŁ motorina exista riscul sa ti topeascĂŁ pistonul si cam ala e motorul, ca sa ĂŽnțelegi gravitatea problemei.
    1 point
  8. @WIN60 M-am certat gen, m-am infipt in el verbal si l-am intrebat de ce umble cu combinatii d-astea... nu chiar cearta, am vrut sa vad de curiozitate 'live' ca sa zic asa cu ce scuze umbla indivizii astia(este a doua masina care o cumpar la mana a 2-a). El o dadea cotita ca 'domne ca daca era dauna imi mai suiam eu copii in masina, ca nu are cum ca reparatia a fost mai mare decat valoarea masinii cand eu am luat-o acum 3-4 ani, ca nu stiu ce'. Si tot ca o paranteza se pare ca acest individ avea in discurs pregatit, numai ca il cam incurca, l-am prins cu 2 minciuni... eu il lasam sa iti tina scriptul. Ba ca a luat-o de la neamt de acasa, dupa a zis ca de la dealer. De cutia automata mi-a zis ca a fost reconditionata odata, dupa a zis de doua ori. Masina a disparut, cineva a cumparat-o. Avea si kit de M, cu chit la propriu pe acel kit de M. Edit: Anuntul era pe OLX
    1 point
  9. Atentia la detalii si anume, nr de chei, nr de fosti propietari, cartea service, restu de documente ale masinii care au venit din fabrica in acea husa. Chestiile astea spun multe despre masina. Daca a fost adusa de afara, de unde a fost adusa, daca exista documente care atesta de unde a fost cumparata, verifici dupa online sa-ti faci o idee cam ce masini vand acei indivizi. Nu strica 50 de euro rapoartele car vertical, autodna, autorecords. Car vertical in cazul meu pentru e39 am verificat vreo 3 inclusiv cu reprezentata si ce gaseste car vertical la km, apareau si in reprezentata, deci cumva aia au access la baza de data. Tot car vertical m-a salvat de o dauna totala la mine in Constanta, eu ma certam cu vanzatorul cand i-am spus ca stalpul ala e ciufulit, el zicea ca nu e. Cu el de fata am bagat seria pe site si ca sa vezi, masina figura ca 'VEHICLE LOSS CLAIM' intre 10.000-15.000 de euro dauna cu cativa ani in urma in Germania. e90 daca nu ma insel are si aluminiu prin caroserie, dar nu strica o inspectie mai amanuntita sa te uiti de rugina.
    1 point
  10. Pai: 1.Cere serie sasiu ca sa o poti verifica inclusiv la RAR ai posibilitatea de a verifica, am testat pe masina mea si chiar datele date au fost reale (am gasit inclusiv reparatiile facute pe CASCO/RCA de mine si fostul proprietar) 2. Lista cu ce probleme pot apare la E90 - DPF,daca e vorba de N47 distributie si asa mai departe 3.Cauta sa mergi impreuna cu un mecanic iar cei/cel care vinde sa fie de acord ca masina sa fie verificata pe un elevator apoi sa ai un tester pe care sa vezi daca masina are ceva erori.
    1 point
  11. intereseaza-te de problemele comune ale modelului pe care intentionezi sa il cumperi.....ulterior la verifici la masina in cauza. daca nu esti sigur de cunostintele tale...in ale masinilor sh, ia pe cineva cu tine care are o experienta. (sunt zeci de videouri pe youtube referitoare la verificare unei masini sh...de la carvertical, la mers cu ea intrun service)
    1 point
  12. Daca te tine buzunarul si ai posibilitatea sa schimbi ce se arde la ele... personalizeaza-ti masina cum doresti Insa cred ca mai ieftin iesi cu reconditionare a stopurilor stock si nu mai ai batai de cap. Orice pui pe masina facut aftermarket prin China nu o sa fie ca alea de fabrica.
    1 point
  13. Multumesc de raspuns .... dar producatorul nu recomanda un anumit interval ? am inteles ca daca auzi un zgomot ( eu am patit la Navarra care are distributie pe lant ) trebuie schimbata distributia, dar daca nu auzi niciun zgomot la ce interval este totusi recomandat ?
    1 point
  14. E varianta lui b47 cu 6 pistoane. Mai pleaca cuzinetii cateidata. Cati km are masina?
    1 point
  15. Astazi am montat interiorul M... :frantics: :hyper: :heart: pe langa interior am achizitionat si ornamentele prag M + Footrest M Urmeaza anul urmatorul: bord 6wb, navigatie nbt evo...
    1 point
  16. Win - nu , nu se intampla intr-o secunda . Injectorul care pisa sau curge duce la formarea unui depozit de calamina in capul pistonului care e de obicei de mici dimensiuni si unde suprafata permite aderenta materialului nears . Acest depozit de calamina se transforma in "punct fierbinte" - deci locul unde temperatura creste mai mult si cu aportul combustibilului in excess injectat si nepulverizat de injectorul defect. Punctul fierbinte duce la topirea pistonului - dar procesul asta dureaza , nu este instantaneu . Cred ca te gandesti ca un injector defect ar lasa combustibilul sa curga in motor ca apa de la robinet . Nu se intampla chiar asa din cauza constructiei injectorului . MAi degraba iti "ineaca" cilindrul ala si iese fum , arderea nu se mai produce .
    0 points
  17. cand un injector e defect.....se remediaza/rezolva - in functie de situatia financiara - ori sh ori nou. daca eram pe farcebook, sau alt forum intelegeam intrebarea. (avem BMW-uri dar tragem de un motor pt 1 injector defect, interesant) in contextul intrebarilor : un BMW poate merge si fara capota, potriera/e, geamuri, ulei, antigel, ...etc...
    0 points
  18. E prea ieftina si crede lumea ca e teapa, de aia nu se da
    0 points
  19. Cati dintre cei care isi pun varstele de sub 27-30 ani se pot lauda ca bmw-ul cumparat e din efort finaciar personal?
    -1 points
  20. @P.I.M.P Nu stiu unde ai citit ca am schimbat motorul, nu a fost schimbat. Probabil ai citit despre distributie.
    -1 points
  21. Depinde cat de "stricat" e injectorul. Motorul termic nu e chiar motor de naveta spatiala. "Merge" si cu un injector care nu e tocmai in mintile lui. Pistonul se topeste doar daca injectorul e praf si curge in loc sa retina presiunea. In general motorul incepe sa scoata fum, care strica filtrul de particule, daca acesta exista, apoi da date eronate spre calculator. Nu se strica a motorul cu una cu doua de la un injector obosit. Dar cel mai bine e sa testezi injectorul pe un banc de proba dedicat.
    -1 points
  22. Se poate strica motorul mai rau daca continui sa mergi cu un injector defect ? Se poate agrava starea autovehicului daca mergi pe o durata mare de timp cu un injector defect ? Schimbarea injectorului sau reconditionarea lui ?
    -1 points
  23. 200k km la distributia pe lant Eu schimb motorul cu totul la 500k km.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.