Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/19/21 in Posts
-
225/45R17 sunt roti de E90. Prea mici in diametru pt E60. 225/50R17 este o dimensiune care protejeaza masina f bine, fiind indeajuns cauciuc intre janta si asfalt1 point
-
Pe 17 arata bine. Eu am F31 cu jante pe 17. Cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, 235/45/R17. E alceva. Tinuta, stabilitate frana. Le recomand cu incredere.1 point
-
Pe 520d un 17 ar fi ok pentru vara, sta altcumva balena pe asfalt.. eu am 17 pe iarna si 18 pe vara, nu cred ca ar fi ok 16, in cartea masinii din ce știu nu am trecute anvelope de 16 ), adicĂŁ nu am voie. Cred 225/50 17 sau chiar 225/45/17 , nu știu daca e trecutĂŁ si dimensiunea aceasta din urma. Mai bine clasa mai buna la franare pe ud decât consum.1 point
-
DacĂŁ BMW spune cĂŁ uleiul din cutie nu se schimbĂŁ, venim frumos ( și foarte corect zic eu ) și ținem cont de recomandarea producĂŁtorului ZF și schimbĂŁm. Apoi, deși ZF nu recomandĂŁ metoda flush, știm noi cĂŁ așa e mai bine. Cine sĂŁ ne mai ĂŽnțeleagĂŁ? Recomandarea mea:mail la ZF și solicitare punct de vedere ĂŽn fct de nr km și mentenanțĂŁ pânĂŁ ĂŽn prezent. Eu aș ține cont de rĂŁspunsul lor.1 point
-
1 point
-
E 600 ron un EGR pe Wahler sau Pierburg. NU vad de ce te-ai complica sa anulezi DPF si altele.1 point
-
Link-urile din tutorialul de la pagina 9 nu mai sunt valabile si mai jos gasiti noile link-uri. - copie_scr.sh - 2_BMW_CIC_FSC_Generator.exe Stie cineva daca am posibilitatea sa editez postarea respectiva si sa actualizez si acolo? Fencs!1 point
-
1 point
-
Chiar wolf, care e consumul tau mediu pe mai multe mii de km? Ai pastrat comp de bord neresetat mai mult timp?1 point
-
Atat BMW cat și ZF. Numai ca BMW nu e interesat de reputația fata de tine, cumpĂŁrĂŁtor de SH. Iar pentru clientul BMW de mașinĂŁ nouĂŁ, ĂŽn garanție pana la 5 ani (ĂŽn funcție de cat plĂŁtește) cutia ZF nu a fost niciodatĂŁ o problema.1 point
-
VW are alt tip constructiv de cutie. Daca vorbim de BMW si cutiile ZF, totul se reduce la BMW care spune ca transmisia e fara mentenanta si uleiul e lifetime, iar ZF, adica producatorul, care specifica un interval la care trebuie inlocuit uleiul si procedura de urmat. De obicei, clientul BMW care a cumparat masina de noua prefera sa urmeze ce scrie BMW si sa nu se incurce cu acest schimb, in timp ce clientul SH, cu o mai mare prezenta in Romania si pe forum va prefera sa urmeze cat de cat ce spune ZF, gandidu-se la fiabilitate. Spun cat de cat pentru ca nu sunt multi cei care stiu intervalul specificat de ZF sau care urmeaza procedura lor. Majoritatea o fac dupa ureche.1 point
-
Deci cutia veche nu avea nimic, nu? ..Cum poti sa zici asa ceva? (Nici macar ironic nu ai putut fi; asta ar fi fost culmea in situatia data; aici cantaresc atitudinea, nu omul..) Ai fost cu el cand a luat cutia? ..Ai fost acolo sa vezi cum face? Nici macar comportamentul cutiei nu e acelasi.. Complet aiurea comentariu. (Macar eu sunt un troll...)1 point
-
CUM INSTALEZ (varianta mura’n gura) Mai intai de toate trebuie sa mentionez faptul ca metoda asta este valibila pentru sistemul CIC deoarece asta am pe masina si este valabila atat pentru 2020-1 cat si pentru 2020-2. Desi detin un F11 520d 2012 nu am NBT si am vazut CIC si pe un model din 2013 deci ramane ca fiecare sa identifice singur ce sistem are pe masina. (vezi imaginea de mai jos) Din cate am investigat pana acum versiunile valabile ar fi asa: CIC – MOTION, MOVE, PREMIUM (2008-2012) NBT – NEXT (2012-prezent) NBT2 – EVO (2015-prezent) (daca e gresit sper sa fiu corectat de cei care au mai multa experienta) ETAPA 1 - Download Kit instalare Harti - La pagina 4 a acestui topic gasesti in postarea lui “ciobster” 2 link-uri de download pentru versiunile EAST 2020-2 si WEST 2020-2. - Dai click pe care dintre ele prezinta interes pentru tine si downloadezi arhiva(ele) pe care mai apoi o si dezarhivezi. - Vei obtine un torrent magnet (fisier cu extensia .torrent). Dublu click pe el si vei incepe sa descarci. (iti trebuie soft pentru torrente pentru asta. ex. uTorrent sau altele) - Dupa ce descarcarea s-a incheiat cu succes vei obtine un folder in care sunt 5 fisiere arhivate care sunt de fapt 5 parti. Dezarhivand primul fisier vei dezarhiva de fapt toate cele 5 parti si vei obtine un folder pe nume “root”. Ce se afla in acest folder vei folosi in ETAPA 3. ETAPA 2 - Obtinerea codului FSC - Formatezi FAT32 un stick usb de minimum 32GB si copiezi pe el fisierul “copie_scr.sh” pe care il descarci de AICI - Te duci la masina si pui contact/o pornesti, astepti 20” si introduci stick-ul in portul usb din torpedo si mai astepti inca 20” si il scoti si te intorci la laptop daca nu l-ai luat cu tine. Daca masina e in strada, incui-o! - Pe stick vei gasi acum inca 2 fisiere: 1b.hex si fsc.bat - Descarci de AICI “BMW_CIC_FSC_Generator.exe”, te asiguri ca esti conectat la Internet si dai dublu click. Urmezi pasii pentru a-si face update si apoi il repornesti. - la Browse (in partea dreapta) selectezi “1b.hex” de pe stick-ul USB, la Map Type selectezi PREMIUM, la Region selectezi EAST sau WEST premium (adica ce anume ai descarcat si urmeaza sa instalezi), si apoi dai click pe Generate si vei obtine codul pe care va trebui sa il notezi separat/poza cu telefonul etc. ETAPA 3 - Instalarea hartii - Sterge cele 3 fisiere de pe stick si copiaza in radacina lui continutul folderului “root” vezi ETAPA 1 - Acum pe stick va trebui sa ai un folderul “pkgdb” si fisierul “config.nfm” - toatal un pic peste 25GB - Inapoi la masina, “dai cheie” si reintroduci stick-ul in USB-ul masinii. - Dupa cateva momente masina iti va cere sa confirmi update-ul iar daca o vei face urmeaza sa introduci codul FSC si cam 40 minute de asteptare la finalul carora se va petrece un reboot. The End1 point
-
Scuze, n-am mai apucat sa intru o vreme. Apreciez critica atunci cand e logica si constructiva ...in rest doar ne-o masuram "cine o are mai lunga". Si da, mi-a scapat la achizitionare varianta "vezi sa verifici ca poate conversie" dar peste toate inca , virgula, consider ca nu am dat greș. Am vrut un BMW in mintiile lui si il am. Ca sunt unii care nu pot conduce o masina fara sa fie de nota 10 la verificare istoric desi ea abia sta pe drum - asta e alta poveste. Depinde de fiecare ce cumpara - o masina, un istoric sau o masina cu un istoric. Eu am cumparat masina care a fost in fata mea. ....dar asta nu inseamna ca nu am dreptul la o parere pe un forum pt ca asa ai stabilit tu. Sunt convins ca zilnic citesti raspunsuri cretine pe forum la diferite probleme ridicate de altii - asta e lumea si forumurile. Si eu imi doresc ca atunci cand caut un raspuns la o problema auto pe un forum sa gasesc un raspuns corect dar ce sa vezi ? - in 90% din cazuri gasesc cretinisme. Accept acest lucru si merg mai departe. Toate bune.1 point
-
Wolf, tu mergi ff incet. De ce vrei upgrade-ul asta de putere? Suplimentar, nu exista nimic ce poti face cu 380cp si nu poti face cu 320cp. Nu are sens suma cheltuita.0 points
-
Posesor de F10 LCI, tot euro 6, tot manuala cu N47T. Am schimbat distributia la 182k km, nu avea sunet deloc dar era largit bine de tot lantul. Nu stiu cum sunt cei de la Autogenial, eu am mers in Bistrita, la Autobavaria Service, Lucian Pop, poti cauta pe FB. A durat in jur de 5 ore cred cu motorul dat jos si au lucrat impecabil, am primit garantie pe lucrare si inregistrare online a lucrarii. Eu personal recomand acest service. uite si poza din timpul lucrarii: https://scontent.fias1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/120660901_2879340409057573_5660678470450137958_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=KKlTcJR8sEoAX_at1g2&_nc_ht=scontent.fias1-1.fna&oh=9abe153311d06a524a9b6da097c2976a&oe=60A126B30 points
-
asta e intentia, inca valabil, a primit rotile de vara si revizia completa, pretul scade la 16500 euro.-1 points
-
@Nicoletata, de la ce vine numele tau de pe forum? Cumva de la "Nicoleta ta"? Rayn, nu stiu ce sa spun de smuciturile din primele 3 trepte. Afara sunt 15 grade. Nici cand erau minus 15 nu am simtit sa smuceasca. Probabil aceste manifestari vin impreuna cu uzura. Poate da, uleiul o fi prea marmelada tinand cont de kilometraj.-1 points
-
OE inseamna Original Equipment, adica aceleasi piese pe care le pun mecanicii care lucreaza la dealerul oficial al marcii. Daca meseriasii au elevator, ar fi o prostie sa dai motorul jos. Ei vor demonta cutia si umbla la distribuitie prin spatiul lasat de cutie. Daca nu ma insel, si nu cred ca ma insel deloc, oficial distributia asa se si schimba, pe elevator, cutia de viteze jos. Important e spatiu sa aiba loc si sa schimbe totul dupa ultimul PUMA update, cum ii zice pe limbajul dealerului. PUMA is a worldwide BMW database of all reported problems and most with their appropriate fixes. The acronym means Problem and Measures management Aftersales or in German: Problem und Mebnahmenmanagement Aftersales.-1 points
-
Nu cred ca trebuie sa iei masina cu tine la politie. Nu are nici o relevanta. Trebuie sa ai certificatul masinii, numarul vechi sau cel provizoriu, cred ca tre sa le dai jos de pe masina si buletinul.. si aia e, pentru inmatriculare. Nu stiu daca nu cer dovada de plata a impozitului masinii. Eu vorbesc aici din amintire.. Iar ei or sa iti dea un alt certificat cu numar nou.-1 points
-
BunĂŁ ziua.grup. Intenționez sa achiziționez un BMW X6 M50d. Va rog ceva sfaturi , eventuale probleme , consum.urban și.extraurban. Va mulțumesc anticipat-1 points
-
Se poate ĂŽncheia polita casco la distanta, folosind poze sau o aplicație speciala cu care filmezi mașina...-1 points
-
Mai, nu am niciun istoric. Azi am primit oferte si am ramas socat. Intre 10% si 15% pe an din suma asigurata. Sunt eu prost sau unde e problema de am primit aceste preturi? Mie un casco mi se pare rezonabil atat pt mine cat si pt asigurator la 5% din suma asigurata. Efectiv nu stiu incotro sa o apuc. Ultima data am facut asigurari acum 12-14 ani. Era 5% din suma asigurata la Grupama. Acum Grupama imi cere 15%-1 points
-
La Kmii aia e "normal" sa se simta schimbarea primelor doua, trei trepte si asta mai ales daca afara e rece, iarna, ai turatie scazuta si in primul km sa zic asa. Am mers cu o Octavia 3 cu DSG, avea 25k Km si chiar si la asta se simtea schimbul primelor trei trepte. Nu stiu un ZF8HP cu putini km daca se simte, sa zicem sub 50k Km. Nu-i capat de tara, ii schimbi uleiul dupa recomandarea ZF cu metoda gravitationala si aia e. Clar i-ai facut un mare bine la cutie, plus ca se mai estompeaza din acea "simtire" a schimbarii primelor trei trepte. Bafta!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00